PDA

Bekijk Volledige Versie : Aboutaleb op vakantie onderscheiden

tribia
23-07-07, 01:23
Aboutaleb op vakantie koninklijk onderscheiden
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:55

AL HOCEIMA - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) heeft tijdens zijn vakantie in de Marokkaanse kustplaats al-Hoceima een onderscheiding gekregen uit handen van koning Mohammed VI.

De bewindsman ontving de onderscheiding die vergelijkbaar is met een lintje in Nederland, voor zijn bijdrage aan een positieve beeldvorming van Marokkanen in ons land.

Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Sociale Zaken zondag bekendgemaakt. Volgens de zegsman werd Aboutaleb door de koning zaterdag totaal verrast tijdens zijn vakantie in de kustplaats aan de Middellandse Zee en voelt de bewindsman zich zeer vereerd.

(c) ANP

Ron Haleber
23-07-07, 10:51
Geplaatst door tribia
Aboutaleb op vakantie koninklijk onderscheiden
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:55

AL HOCEIMA - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) heeft tijdens zijn vakantie in de Marokkaanse kustplaats al-Hoceima een onderscheiding gekregen uit handen van koning Mohammed VI.

De bewindsman ontving de onderscheiding die vergelijkbaar is met een lintje in Nederland, voor zijn bijdrage aan een positieve beeldvorming van Marokkanen in ons land.

(c) ANP

Ik feliciteer hierbij van harte mijn oude vriend Aboutaleb. :D :gefeli:

Het is juist dat hij - mede dank zij zijn kritische opstelling jegens zijn NL-Marokkaanse medeburgers hier te lande - ook in Marokko wordt geŽerd! :lol:

Hij is overigens net als Abdou Menebhi en ondergetekende al ridder Oranje Nassau.

Ga zo door Ahmed! Groet Ron Haleber. :duim:

lalanaima
23-07-07, 10:56
Waarom toen ik dit berichtje las hoorde ik meteen het Marokkaans volkslied in mijn hoofd...

Misschien trots? :maroc:

Coolassprov MC
23-07-07, 13:14
Ik heb het gezien.

Je hebt dubbelgezichten en je hebt AbouTaleb de dubbelhypocriet.

Coolassprov MC
23-07-07, 13:16
Geplaatst door Ron Haleber
Ik feliciteer hierbij van harte mijn oude vriend Aboutaleb. :D :gefeli:

Het is juist dat hij - mede dank zij zijn kritische opstelling jegens zijn NL-Marokkaanse medeburgers hier te lande - ook in Marokko wordt geŽerd! :lol:

Hij is overigens net als Abdou Menebhi en ondergetekende al ridder Oranje Nassau.

Ga zo door Ahmed! Groet Ron Haleber. :duim:

Als je hem op de radio had gehoord, had je kunnen horen dat ie er niet echt blij mee was; hij had liever ''gewoon thee gedronken''.

Je maakt zelden zo'n dubbele landverrader mee als Abou Taleb.

Coolassprov MC
23-07-07, 13:17
Geplaatst door tribia
...en voelt de bewindsman zich zeer vereerd.

Dat komt niet uit zijn mond.

observer
23-07-07, 21:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Mohammed Bouyeri mag dan een ''bloeddrinker'' zijn;
hij is in ieder geval constant in zijn woord en in zijn geloof;
iedereen weet waar hij voor staat
of dat nu door jou bejubeld of verafschuwd wordt.
dat kan je meestal wel zeggen van moordenaars, immers je moet wel ergens van overtuigd zijn als je zoiets doet

mischien niet geheel eerlijk van je tov echte gelovigen om hem op het zelfde nivo als mensen als hitler(was ook constant ) of mao(idem)

Ron Haleber
24-07-07, 00:38
Het siert je natuurlijk wel; dat je knuffelallochtonen als Abu Taleb direct begint te aaien waar het de gelegenheid voor lijkt te zijn.

Ik meen me te herinneren dat hij bij het knuffelen door Rita Verdonk toch wel zijn scherpe tanden liet zien...

Verder ken ik Ahmed al van begin 1980 - en hij trok altijd zijn eigen koers. Dat het de Marocs als jij niet beviel is bekend- want die willen van hem enkel kontlikkerij - en daar leent hij zich niet voor...

Je gaat door deze blindheid natuurlijk ook niet in op een enkel punt dat ik noemde. Abu Taleb laat zich in Nederland hoereren voor Nederlandse propaganda, en kan ieder moment opgepiept worden om zich te laten hoereren voor Marokkaanse propaganda om zich er vervolgens van te distantieren als ie weer onder de Nederlandse rode lampen moet .

Idem dito als hierboven...

Van dat "hoereren voor Marokkaanse propaganda" moet je eens een voorbeeld geven...? :o

Een lintje accepteren van een passerende Mo 6 valt daar m.i. niet onder - zo'n duivel is die Mo nu toch ook weer niet...? :cool:

Coolassprov MC
24-07-07, 07:55
Geplaatst door observer
dat kan je meestal wel zeggen van moordenaars, immers je moet wel ergens van overtuigd zijn als je zoiets doet

Geen vuistregel; geen argument.

Geplaatst door observer
mischien niet geheel eerlijk van je tov echte gelovigen om hem op het zelfde nivo als mensen als hitler(was ook constant ) of mao(idem)

Jij bent hier degene die ''mischien niet geheel eerlijk'' tov ''echte gelovigen'' om hen ''op het zelfde nivo'' als mensen als Bouyeri te plaatsen;

maar daar heb je natuurijk niet over nagedacht..

Coolassprov MC
24-07-07, 07:59
Ik meen me te herinneren dat hij bij het knuffelen door Rita Verdonk toch wel zijn scherpe tanden liet zien...

Natuurlijk!

Verder ken ik Ahmed al van begin 1980 - en hij trok altijd zijn eigen koers. Dat het de Marocs als jij niet beviel is bekend- want die willen van hem enkel kontlikkerij - en daar leent hij zich niet voor...

Wordt dan maar persoonlijk!

Ik daag je uit om mijn standpunt tov AbuTaleb in deze kwestie te formuleren!

Als je dit niet kunt, zijn we hier iets anders aan het doen dan discussieren!

Van dat "hoereren voor Marokkaanse propaganda" moet je eens een voorbeeld geven...? :o

Een lintje accepteren van een passerende Mo 6 valt daar m.i. niet onder - zo'n duivel is die Mo nu toch ook weer niet...? :cool:

Dat lintje staat ergens symbool voor; datgene dat ie ontkent als ie weer in Nederland is.

observer
24-07-07, 09:17
Geen vuistregel; geen argument.

Jij bent hier degene die ''mischien niet geheel eerlijk'' tov ''echte gelovigen'' om hen ''op het zelfde nivo'' als mensen als Bouyeri te plaatsen;

maar daar heb je natuurijk niet over nagedacht.. ach ik geloof niet een eens dat bouyeri gelovig is, hij hangt een religie aan en in zijn geval is dat er 1 die hem verteld dat wie niet met hem is tegen hem is, de resultaten zijn bekend

de ware gelovige heeft een persoonlijke band met zijn schepper, een innige vriendschap, geen onderdanigheid, geen dwang en zeker niet een pervers soort gevoel van eerwraak omdat de betreffende schepper beledigd zou zijn.

mensen verwarren geloof en religie wel vaker terwijl de 2 eerder tegenstrijdig zijn

Ron Haleber
24-07-07, 09:47

Ik daag je uit om mijn standpunt tov AbuTaleb in deze kwestie te formuleren!

Als je dit niet kunt, zijn we hier iets anders aan het doen dan discussieren!

Als je je eigen standpunt niet helder en voorzien van steekhoudende argumenten kunt formuleren, dan moet je je schoolgeld terughalen. Jammer! :kwaad:

Dat lintje staat ergens symbool voor; datgene dat ie ontkent als ie weer in Nederland is.

Voorzover ik Ahmed ken, is hij zeker gťťn nationalist. Herinner je zijn kritische akties tbv de Rif - toen daar de hele boel in puin lag! Zie daarover ook mijn verslag hier op deze site over Fatima Elatik!

Ook Mo 6 weet dit ook wel...! Denk je nu echt dat diens moukhabarat in NL zit te slapen? :slaap:

Het ging er dus m.i. met dat lintje om dat Mo 6 een succesrijke - maar wel kritische - Marokkaan in NL ten voorbeeld wilde stellen o.a. aan jou... :engel:

Kamerlid Khadija Arib zocht Mo 6 trouwens niet op, terwijl die dame nota bene in een commissie van Z.M. Mo 6 zit... Hoe verklaar je dit laatste? :moeilijk:

Ron Haleber
24-07-07, 09:52
Geplaatst door observer
ach ik geloof niet een eens dat bouyeri gelovig is, hij hangt een religie aan en in zijn geval is dat er 1 die hem verteld dat wie niet met hem is tegen hem is, de resultaten zijn bekend

de ware gelovige heeft een persoonlijke band met zijn schepper, een innige vriendschap, geen onderdanigheid, geen dwang en zeker niet een pervers soort gevoel van eerwraak omdat de betreffende schepper beledigd zou zijn.

mensen verwarren geloof en religie wel vaker terwijl de 2 eerder tegenstrijdig zijn

Hier ben ik het als theoloog volkomen mee eens.

Exit Coolassprov MC dus! :kalasniko

Coolassprov MC
24-07-07, 09:57
Geplaatst door observer
ach ik geloof niet een eens dat bouyeri gelovig is, hij hangt een religie aan en in zijn geval is dat er 1 die hem verteld dat wie niet met hem is tegen hem is, de resultaten zijn bekend

Waarom denk je dan dat gelovigen zich aangesproken moeten voelen door het gedrag van bouyeri?

Coolassprov MC
24-07-07, 10:00
Als je je eigen standpunt niet helder en voorzien van steekhoudende argumenten kunt formuleren, dan moet je je schoolgeld terughalen. Jammer! :kwaad:

Je denkt anders goed te weten waar ik voor sta en zelfs wat ik zou moeten verwachten van aboutaleb.

Als je zelfs gedachten zou kunnen lezen, zou dat geen moeilijke opgaaf zijn.

Maar nee; het is slechts trappen en natrappen!

Mijn uitdaging aan jou staat nog steeds; hoe denk je dat ik over deze zaak denk?

Marokkaan in NL ten voorbeeld wilde stellen o.a. aan jou...

...raar dat mijn verwijzing naar Ahmed's NL-loyaliteit ...

Laat mij er buiten; ik ben in het geheel niet interessant om te bedicussieren.

Ga jij eerst maar achterhalen welk van de twee gezichten je het best draagt; allebei kun je niet; dat blijkt.

Coolassprov MC
24-07-07, 10:08
Hier ben ik het als theoloog volkomen mee eens.

Exit Coolassprov MC dus! :kalasniko

Spreek je voor jezelf; het is geen wiskunde.

Van de drie montheistische godsdiensten staan deze belevingen en definities mijlenver uit elkaar; zelfs binnen iedere afzonderlijke godsdienst kunnen deze belevingen mijlenver uit elkaar staan.

Moet je toch eens je functie-omschrijving erbij gaan pakken; er staat toch niet bij dat je de spirituele belevingswereld kunt dicteren, of dat je de definitie van een gelovige bepalen mag!

Ron Haleber
24-07-07, 10:10
Je denkt anders goed te weten waar ik voor sta en zelfs wat ik zou moeten verwachten van aboutaleb.

Als je zelfs gedachten zou kunnen lezen, zou dat geen moeilijke opgaaf zijn.

Gedachten lezen is mijn talent niet. :loog:

Discussieer over jouw geheime gedachtenspinsels dus maar verder met Jomanda - ik hou er mee op... :moe:

Ron Haleber
24-07-07, 10:32
Van de drie montheistische godsdiensten staan deze belevingen en definities mijlenver uit elkaar; zelfs binnen iedere afzonderlijke godsdienst kunnen deze belevingen mijlenver uit elkaar staan.

Moet je toch eens je functie-omschrijving erbij gaan pakken; er staat toch niet bij dat je de spirituele belevingswereld kunt dicteren, of dat je de definitie van een gelovige bepalen mag!

Lees Tariq Ramadan dan maar eens.

Tariq Ramadan is een moslim die in overeenstemming met de voorschriften van de islam, zijn gezonde verstand gebruikt!

Dan merk je het tegendeel van wat jij beweert! :handbang: