PDA

Bekijk Volledige Versie : Israhel heeft geen probleem met favoriete Holocaust-ontkenner



Coolassprov MC
23-07-07, 07:07
http://www.coxandforkum.com/archives/CARI.Abbas.gif http://hnn.us/articles/1414.html

http://www.youtube.com/watch?v=LpuErLb9wTM&mode=related&search=


New PA ´Prime Minister´ Denies Holocaust (IsraelNews.com 3-03)

The Memri Institute for monitoring media in the mid-east reports that Arafat’s newly appointed ‘prime minister’ for the PA, Mahmud Abbas completed a doctoral thesis in 1982 titled “The Secret Connection between the Nazis and the Leaders of the Zionist Movement”.

In his thesis, Abbas wrote that the estimated number of Jews killed during World War II was “less than one million.” Abbas stated that the Zionist leadership collaborated with the Nazi regime to “facilitate the wide-spread destruction” of Jews. Abbas’ ‘research’ was later printed by a publisher located in Amman, Jordan.

In an introduction to his work published in 1984, Abbas raised doubts regarding the existence of the gas chambers. He asserted again that the number of Jews killed during the war was about one million.

Abbas claimed in his work that the Zionist leadership was interested in convincing the world that a large number of Jews were killed during the war in order to “attain larger gains” after the war and to “divide the booty.”

Abbas’ primary claim in his thesis is that the Zionist movement and its various branches worked hand in hand with the Nazis against the Jewish people, collaborating with them for the Jews’ destruction because the Zionist leaders viewed “Palestine” as the only legitimate place for Jewish immigration.

Last week, before his recent appointment to be Arafat’s number two man, Abbas called for terrorist groups to murder Jewish civilians living in Judea, Samaria, and Gaza.

Charlus
23-07-07, 08:48
Israhel?

Cheetah
23-07-07, 10:42
Het is Israel geen Israhel.

Volgens mij lees je nooit de krant en heb je nooit aardijkskunde gehad :)

M@riska
23-07-07, 11:18
Pisrael.

Coolassprov MC
23-07-07, 12:12
Geplaatst door Cheetah
Het is Israel geen Israhel.

Je meent het echt, he?


Geplaatst door Cheetah
Volgens mij lees je nooit de krant en heb je nooit aardijkskunde gehad :)

Klopt allebei; de artikelen die ik citeerde heb ik zelf geschreven.

Sallahddin
23-07-07, 21:31
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.coxandforkum.com/archives/CARI.Abbas.gif http://hnn.us/articles/1414.html

http://www.youtube.com/watch?v=LpuErLb9wTM&mode=related&search=


New PA ´Prime Minister´ Denies Holocaust (IsraelNews.com 3-03)

The Memri Institute for monitoring media in the mid-east reports that Arafat’s newly appointed ‘prime minister’ for the PA, Mahmud Abbas completed a doctoral thesis in 1982 titled “The Secret Connection between the Nazis and the Leaders of the Zionist Movement”.

In his thesis, Abbas wrote that the estimated number of Jews killed during World War II was “less than one million.” Abbas stated that the Zionist leadership collaborated with the Nazi regime to “facilitate the wide-spread destruction” of Jews. Abbas’ ‘research’ was later printed by a publisher located in Amman, Jordan.

In an introduction to his work published in 1984, Abbas raised doubts regarding the existence of the gas chambers. He asserted again that the number of Jews killed during the war was about one million.

Abbas claimed in his work that the Zionist leadership was interested in convincing the world that a large number of Jews were killed during the war in order to “attain larger gains” after the war and to “divide the booty.”

Abbas’ primary claim in his thesis is that the Zionist movement and its various branches worked hand in hand with the Nazis against the Jewish people, collaborating with them for the Jews’ destruction because the Zionist leaders viewed “Palestine” as the only legitimate place for Jewish immigration.

Last week, before his recent appointment to be Arafat’s number two man, Abbas called for terrorist groups to murder Jewish civilians living in Judea, Samaria, and Gaza.


Nooit gedacht of verwacht dat die Abbas _"vuile verrader" van de palestijnse zaak (=collaboratie met de Israelish_Amerikkaanse visie van het midden_oosten en palestijnse_israelish _ conflict.... Hamas uitsluiten , demoniseren , o.a....+goedkoop desinformatie en leugens over hamas...); dat die zulke uitspraken zou kunnen doen over de holocaust = die is zeker geen waaghals ... laat staan dat die oproept joodse burgers te doden (certainly not true = past niet bij zijn karakter , ideologie en politiek ...)...

Bovendien, lijkt mij moeilijk te geloven dat die Abbas zulke "gevaarlijke" , "joden_Israelish_kwetsende" en controversiele uitspraken deed over de holocaust en toch in goede termen is gebleven met de politiek top van Israel ....= a hoax???

Kortom, ik geloof er niks van in wat hierboven wordt beweerd ... no way!!!... unless you show me some real _hard_evidence !!!

Wat betreft de holocaust , i can only say the following= waar rook is ....fill in the blanks , i'm sure you can do that , boys & girls !!!

Waaroom komt geen echt internationaal onderzoek naar die vermeende holocaust = waaroom worden die historishe "feiten" niet op tafel gezet , waar wacht men op ???

P.S. : De geschiedenis is niet heilig !

de geschiedenis wordt geschreven door de overwinaars (in dit geval , geschiedsvervalsing van de tweede wereld oorlog , wat betreft de holocaust in de zin van de holocaust _buiten proporties overdrijven en vervalsen , was in het belang van die overwinaars = de geallieerden , wie anders ???)... don't know = ik neig momenteel nog voorlopig meer naar de officieel versie van de "feiten" , but i'm very suspicious about it all ....

Coolassprov MC
24-07-07, 07:09
Geplaatst door Sallahddin
Kortom, ik geloof er niks van in wat hierboven wordt beweerd ... no way!!!... unless you show me some real _hard_evidence !!!

Omdat jij niet weet wat politiek is, en omdat je geen besef hebt van hoe smerig ''politiek'' kan zijn.

Als het Zionisten nazi's op hun loonlijst kunnen zetten die 100.000 van hun volksgenoten hebben afgeslacht is dit lang niet onaannemelijk.

Zionisten hebben ook wel eens schip aangevallen van hun grootste Big Brother;

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=uss+liberty&meta=

Heb je het artikel gelezen en het filmpje gezien?

Sallahddin
24-07-07, 13:14
Geplaatst door Coolassprov MC
Omdat jij niet weet wat politiek is, en omdat je geen besef hebt van hoe smerig ''politiek'' kan zijn.

Als het Zionisten nazi's op hun loonlijst kunnen zetten die 100.000 van hun volksgenoten hebben afgeslacht is dit lang niet onaannemelijk.

Zionisten hebben ook wel eens schip aangevallen van hun grootste Big Brother;

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=uss+liberty&meta=

Heb je het artikel gelezen en het filmpje gezien?


Ho, ho ,hold your horses , cowboy: niet zo haastig:

Ik, geen verstand van politiek en diens donkere & "duivelse" kanten , Mr. Machiavelli's prince ??? hoe kom je daarbij , zeg , hoe kan je zo'n oordeel vellen , mij of mijn gedachtengoed ... niet kennende ???

Maar goed, ik heb het over Abbas beweringen , namelijk = you're not reading well ; + dat zionisten nazi's , notabene , op hun loonlijsten zouden zetten , lijkt mij toch ... ongeloofwaardig op zijn minste !

P.S.: ik weet wel hoe Machiavellistish en uiterst Nietzscheense immoreel (Nietzsche's beyond good & evil doctrines...) die zionisten kunnen zijn (Machiavelli's het doel heiligt de middelen bijv..... en meer ...), ook in het fabriceren van complotten , set_ups, en dergelijke ... ( het aanvallen van US ships ... is maar de top van het ijsberg!)... maar toch , moet je die gasten zionisten DEMYSTIFICEREN=demystificatie & "DEDIVINEREN"= dedivinatie , ... en fictie van realiteit scheiden = Hizbollah met zijn gering capaciteiten heeft dat laten zien , en die "heilig" en overgeblazen en machtig Mossad , op zijn plaats terug gezet !

Bovendien, het creeren van die allemachtig , "allesomvattend" ,buiten proporties ... fictie van een super mossad en super Israel ... die alles kan (Hizbollah trapt er niet in )..... beeld in de "minds & hearts" van de vijand (=psychological warfare )...en ... vriend (in minder mate!) ... is al een overwinning voor Israel , op die manier =die zionisten moet je zeker niet onderschatten (de vijand moet je nooit onderschatten, in ieder geval!), maar die zijn maar mensen die verslaan kunnen worden , en minder intelligent kunnen blijken (Hizbollah bewijst dat weer , op het slagveld , qua counter_espionnage , espionnage , anti_infiltranten web , Hizbollah bleek ook nog infiltranten_vrij & infiltranten _collaborateurs _immuun te zijn , in tegenstelling tot Hamas, bijv. , die verkeert in een ander situatie , en lijdt aan de schade die infiltranten en collaborateurs hebben veroorzaakt , vooraal mensen uit andere groeperingen , als de concurrerende seculaire Fatah van die Abbas die de reputatie , credibiliteit , integriteit ...van Fatah ondermijnt )...

Get smart , boy, stop believing in fairy_tales ,human ghosts & supermen or super race (=Israel= lowest of the lowest !)... !

Wees kritish qua bronnen van je info ook nog, beware of white_supremacists anti_jew_propaganda too, among others ....

ronald
24-07-07, 15:00
Geplaatst door Sallahddin


Waaroom komt geen echt internationaal onderzoek naar die vermeende holocaust = waaroom worden die historishe "feiten" niet op tafel gezet , waar wacht men op ???

P.S. : De geschiedenis is niet heilig !

de geschiedenis wordt geschreven door de overwinaars (in dit geval , geschiedsvervalsing van de tweede wereld oorlog , wat betreft de holocaust in de zin van de holocaust _buiten proporties overdrijven en vervalsen , was in het belang van die overwinaars = de geallieerden , wie anders ???)... don't know = ik neig momenteel nog voorlopig meer naar de officieel versie van de "feiten" , but i'm very suspicious about it all ....


Het is dat je ontzettend chaotisch overkomt en ik je niet serieus neem, maar eh... laat je nakijken voor je eigen best wil.

Coolassprov MC
24-07-07, 15:52
Geplaatst door Sallahddin
Ho, ho ,hold your horses , cowboy: niet zo haastig:

Ik, geen verstand van politiek en diens donkere & "duivelse" kanten , Mr. Machiavelli's prince ??? hoe kom je daarbij , zeg , hoe kan je zo'n oordeel vellen , mij of mijn gedachtengoed ... niet kennende ???

Jij weet niet waar je over praat; als je tegenargumenten hebt; graag anders

doeidoei

Sallahddin
24-07-07, 21:18
Geplaatst door ronald
Het is dat je ontzettend chaotisch overkomt en ik je niet serieus neem, maar eh... laat je nakijken voor je eigen best wil.

Hoezo chaotish???... kan je niet inhoudelijk reageren ??? ... nog niet af van je ontkenningsfase ???

P.s.: bij gebrek aan argumenten , neemt men de toevlucht naar goedkoop , zinloos en contra_productief rhetoriek , gescheld ... = language of the weak (intelectually, spiritually , morally....)

Ciao, baby!!!

ronald
25-07-07, 00:21
Geplaatst door Sallahddin
Hoezo chaotish???... kan je niet inhoudelijk reageren ??? ... nog niet af van je ontkenningsfase ???

P.s.: bij gebrek aan argumenten , neemt men de toevlucht naar goedkoop , zinloos en contra_productief rhetoriek , gescheld ... = language of the weak (intelectually, spiritually , morally....)

Ciao, baby!!!

Dat is het hem nou juist...er valt geen touw aan vast te knopen. Sorry.

Coolassprov MC
25-07-07, 10:08
Geplaatst door ronald
Dat is het hem nou juist...er valt geen touw aan vast te knopen. Sorry.

Jullie zijn het ''politiek-analytisch'' gezien met elkaar eens; maak daar vrienden mee!

Sallahddin
25-07-07, 13:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Jullie zijn het ''politiek-analytisch'' gezien met elkaar eens; maak daar vrienden mee!


Nou, laat je weer van die idiote insinuaties uit die niks met de realiteit te maken hebben , daar kan je mij niet met je meeslepen !

Ik dacht dat je intelligenter bent , maar goed...

Sallahddin
25-07-07, 14:03
Geplaatst door ronald ,
Dat is het hem nou juist...er valt geen touw aan vast te knopen. Sorry.

koop een beter touw dan , die van je is niet sterk genoek = misschien is dat gewoon je petje te boven , weet ik veel = zo voer je geen constructief gesprekken , zeker niet met mensen als je , daar wens ik ook geen discussie of doven_conversatie (met respect aan doven mensen natuurlijk!) met je mee te voeren op deze manier, of welk ander dan ook = slaat nergens op !


Zoek maar wat minder chaotish gesprekken waar je je debiel touw aan vast kan knoppen , want die touw van je is waardeloos wat mij betreft !





Grow_up!

Coolassprov MC
25-07-07, 15:22
Geplaatst door Sallahddin
Ik dacht dat je intelligenter bent , maar goed...

Dat is inderdaad een idiote insinuatie die niks met de realiteit te maken heeft en waar je mij niet met je kan meeslepen!

Sallahddin
25-07-07, 20:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat is inderdaad een idiote insinuatie die niks met de realiteit te maken heeft en waar je mij niet met je kan meeslepen!

Slaat nergens op = bedoel je dat ik het mis had dat ik dacht dat je intelligenter bent of juist dat
je wel intelligenter bent... of hoe zit het eigenlijk !!!!= principieel gesprekje dan , neem het niet persoonlijk of letterlijk hoor , no offense!

laten wij dan even een open en eerlijk gesprek voeren 4 a change:

Dus, je denkt dat je eigenlijk wel intelligent bent , zo te zien ??? ... durf ik niet van mezelf te zeggen , laat ik meestaal aan anderen over ...wist ik ook niet dat je ook een soort papagai bent (=je doet niks meer dan mijn eigen woorden herhalen , proberend dat allemaal ten gunste van jezelf te scoren , ......niet echt succesvol!!!!!), no offense again = principieel en logish opmerking, niets persoonlijks of letterlijks (=ik kan je niet ééns , hoe kan ik dan oordelen vellen over je persoon , intellect,..... en wie ben ik dan om dat te doen , waaroom ok nog en waarvoor ...=slaat nergens op !!!)!

Het is geen spel hoor , wat mij betreft , ik was spontaan en eerlijk daarmee , je draait de zaken om tot een persoonlijk kinderachtig spel (=het is nooit persoonlijk wat mij betreft , ik kijk alleen naar de ideeen van een persoon, ....diens personnaliteit of karaktereigenschapen ..... interesseren mij niet zolang ik geen direkt en rechtstreeks contact mee heb , waarop ik mijn eventueel persoon_beoordeling kan baseren ..., en da's het geval hier !)

Wij kunnen van mening verschillen , en da's "normaal" , dat betekent dus niet dat wij automatish tegenstanders zijn , dat sluit niet uit dat wij toch vrienden kunnen zijn, al hoeft dat ook niet per se , trouwens = zeer elemetair gegeven , daaroom voeren wij DISCUSSIES, en wisselen wij van gedachten en ideeen ...ik leer veel van die wisselwerking ... en daarvoor ben ik hier, on

der ander ...


Kortom, don't get me wrong !

No hard feelings , i hope , 'cause there's simply no reason for that , i guess!

Take care , buddy !


Salam Alaikom!

Sallahddin
25-07-07, 21:05
Geplaatst door The_Reporter
Wat is er niet intelligent aan pappegaaien?

De Chinezen weten er wel raad mee!

Wa 'alaykom salaam

Dat zeg ik juist = wie ben ik om de intelect , intelligentie ... van iemand of wat dan ook te beoordelen , en dat interessert mij ook niet , inclusief pappegaaien :giechel:
, dat laat ik over aan wetenschappers en deskundigen dan!

een heel breed onderwerp op zich :

Wat is intelligentie ???, hoe kan je dat "meten" ??? hoeveel soorten intelligentie zijn er en wat zijn die ??? is "intelligentie"DE criteria om een mens te "beoordelen " (de nazi's lieten bijv. "mentaal achterlijke" mensen, gehandicapten ... doden!)....

P.S.: ik denk zelf dat de mens in zijn geheel moet genomen en behandeld worden , en gewoon als mens , want geen mens is perfect , gelukkig , er zijn er veel "intelligente " mensen in sommige velden maar totaal idioten in anderen of zelfs in elemetaire omgansvormen , ..... en veel "idioten" die betere mensen zijn dan Nobel_prize winaars " = laten wij het aan God om mensen te beoordelen , de mens zelf weet angsaanjagend en zorgwekkend zo weinig over zichzelf , ondanks de enorm en gigantish materieel, wetenschappelijk en technologish "vooruitgang" ......

excuses als ik wat idiote uitspraken deed , in deze vlug interventie! :lole:

Wa Salam Alaikom!

Amiticia
25-07-07, 21:18
Geplaatst door Sallahddin
Dat zeg ik juist = wie ben ik om de intelect , intelligentie ... van iemand of wat dan ook te beoordelen , en dat interessert mij ook niet , inclusief pappegaaien :giechel:
, dat laat ik over aan wetenschappers en deskundigen dan!

een heel breed onderwerp op zich :

Wat is intelligentie ???, hoe kan je dat "meten" ??? hoeveel soorten intelligentie zijn er en wat zijn die ??? is "intelligentie"DE criteria om een mens te "beoordelen " (de nazi's lieten bijv. "mentaal achterlijke" mensen, gehandicapten ... doden!)....

P.S.: ik denk zelf dat de mens in zijn geheel moet genomen en behandeld worden , en gewoon als mens , want geen mens is perfect , gelukkig , er zijn er veel "intelligente " mensen in sommige velden maar totaal idioten in anderen of zelfs in elemetaire omgansvormen , ..... en veel "idioten" die betere mensen zijn dan Nobel_prize winaars " = laten wij het aan God om mensen te beoordelen , de mens zelf weet angsaanjagend en zorgwekkend zo weinig over zichzelf , ondanks de enorm en gigantish materieel, wetenschappelijk en technologish "vooruitgang" ......

excuses als ik wat idiote uitspraken deed , in deze vlug interventie! :lole:

Wa Salam Alaikom!

Wat een hoop gebla hier zeg. :nerveus:
Maar even iets heel anders, woon jij echt aan de downingstreet? :o

Sallahddin
25-07-07, 21:37
Geplaatst door Amiticia
Wat een hoop gebla hier zeg. :nerveus:
Maar even iets heel anders, woon jij echt aan de downingstreet? :o


Over intelligentie gesproken (no offense , heeft niet veel met intelligentie te maken , wel op het feit of je op deze planeet leeft.... :stout: , no offense again )= weet je echt niet wie o wie op ... 10 downingstreet ... in LONDEN woont ????????

En... ja , ik woon niet echt ver van downingstreet , het is hoe je het bekijkt , en wat je onder "ver" verstaat = relatief begrip (i'm not playing the wise guy with you , but you let me no choice but respond to your irony & ... simply tease you , no harm done & no hard feelings !)

Amiticia
25-07-07, 21:45
Geplaatst door Sallahddin
Over intelligentie gesproken (no offense , heeft niet veel met intelligentie te maken , wel op het feit of je op deze planeet leeft.... :stout: , no offense again )= weet je echt niet wie o wie op ... 10 downingstreet ... in LONDEN woont ????????

En... ja , ik woon niet echt ver van downingstreet , het is hoe je het bekijkt , en wat je onder "ver" verstaat = relatief begrip (i'm not playing the wise guy with you , but you let me no choice but respond to your irony & ... simply tease you , no harm done & no hard feelings !)

Is dat niet die Blair dan die daar woont?
None taken, by the way.
Fijn dat jij je oh zo waanzinnig intelligent voelt, se3datek.

Invidia
25-07-07, 21:47
Geplaatst door Sallahddin
Over intelligentie gesproken (no offense , heeft niet veel met intelligentie te maken , wel op het feit of je op deze planeet leeft.... :stout: , no offense again )= weet je echt niet wie o wie op ... 10 downingstreet ... in LONDEN woont ????????

En... ja , ik woon niet echt ver van downingstreet , het is hoe je het bekijkt , en wat je onder "ver" verstaat = relatief begrip (i'm not playing the wise guy with you , but you let me no choice but respond to your irony & ... simply tease you , no harm done & no hard feelings !)

Wtf :haha: Maak een punt of zo.

Wie woont er op downingstreet 10?

Amiticia
25-07-07, 21:54
Geplaatst door Invidia
Wtf :haha: Maak een punt of zo.

Wie woont er op downingstreet 10?

Hee tjik.
Wat doe jij tussen deze droge NVDD prikkers zoals Salahdin? :D

Invidia
25-07-07, 22:32
Geplaatst door Amiticia
Hee tjik.
Wat doe jij tussen deze droge NVDD prikkers zoals Salahdin? :D

Ik lees soms wel eens mee :D Tgaat meestal nergens over.

Sallahddin
26-07-07, 12:25
Geplaatst door Amiticia
Is dat niet die Blair dan die daar woont?
None taken, by the way.
Fijn dat jij je oh zo waanzinnig intelligent voelt, se3datek.

Nou, nou, als je mijn posts goed leest , dan zie je dat ik nergens beweer dat ik intelligent ben, integendeel ....! tevreden ???

Sallahddin
26-07-07, 12:26
Geplaatst door Amiticia
Hee tjik.
Wat doe jij tussen deze droge NVDD prikkers zoals Salahdin? :D

Je hebt het mis , lady!!! NVDD ???...pfff....

Sallahddin
26-07-07, 12:31
Geplaatst door Invidia
Ik lees soms wel eens mee :D Tgaat meestal nergens over.

Het gaat meestaal ergens over hoor , maar sommige prikkers "derailen" discussies en reduceren die tot onbenullige persoonlijke kwesties , ik moet soms wel aantwoord geven , kan soms niet anders hoor, helaas!!!!!!!!

P.S.: wat betreft deze topic , enlighten us with your bright ideas , lady , i know you'v got some , no kidding !!!

Take care ! it's a lovely day , gonna go to the beach!

Have fun! it's summer time!