PDA

Bekijk Volledige Versie : ‘Spanje schendt kinderrechten op Canarische Eilanden’



Marsipulami
26-07-07, 20:25
Edit: suspected copyright infringement

Olive Yao
26-07-07, 23:11
Ze kunnen de kinderen ook terugbrengen naar Afrika.

TonH
26-07-07, 23:25
Geplaatst door Olive Yao
Ze kunnen de kinderen ook terugbrengen naar Afrika.

Ik ben weet echt niet meer wat ik van deze dingen moet vinden. Natuurlijk moet je kinderen zo humaan als maar enigzins mogelijk ik behandelen. Het zijn tenslotte kinderen. Maar om maar steeds te schelden dat Spanje, of Griekenland of wat voor land dan ook hun rechten met voeten treedt zonder daarbij luid en duidelijk te schreeuwen wat die ouders wel niet moeten zijn die hun kinderen op krakkemikkerige bootjes poten...
Aan de andere kant kan het ook zijn dat die mensen uit Marokko, of waar dan ook vandaan in zulk ellende wonen dat ze liever hun kinderen dit aandoen, met de kleine kans dat die een menswaardig bestaan zullen krijgen dat zij hen kennelijk niet kunnen geven in Marokko, of waar dan ook...

Ik weet niet wat waar is.

mark61
27-07-07, 00:30
Geplaatst door TonH
Ik weet niet wat waar is.

Alles tegelijk.

Tis sneu, maar zwart-witsituaties bestaan alleen in Amerikaanse films.

Olive Yao
27-07-07, 18:06
Geplaatst door mark61
Alles tegelijk.

Tis sneu, maar zwart-witsituaties bestaan alleen in Amerikaanse films.
Die hebben het wereldbeeld veroverd, geloof ik.

mark61
27-07-07, 19:06
Geplaatst door Olive Yao
Die hebben het wereldbeeld veroverd, geloof ik.

Nou ja, ik was wat raillerend. Er is op meer plekken behoefte aan een eenvoudig, overzichtelijk wereldbeeld.

Thermopylae
27-07-07, 21:59
"Ook zouden de Spaanse autoriteiten de kinderen niet voldoende hebben ondervraagd of hen gewezen hebben op hun rechten ten aanzien van onderwijs, huisvesting en werkvergunningen."

Blijft toch vreemd, men vaart ongevraagd naar een ander land, waarvan men weet, dat ze je daar helemaal niet willen hebben, en dan moet dat land deze mensen onderwijs, huisvesting en een werkvergunning geven?

Marsipulami
27-07-07, 22:10
Wat die mensenrechtenjongens eens moeten leren, dat is dat mensenrechten zijn uitgevonden om bewindvoerders in ontwikkelingslanden te bekritizeren. Niet om het westen te bekritizeren.