PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlands fregat betrapt Israëlische F16’s



Wizdom
31-07-07, 14:02
Edit: suspected copyright infringement

Joepie
31-07-07, 15:53
Dit moet ik idd. onderschrijven,

Ben vorig jaar nog in Israel geweest en vlak bij de grens van Libanon (bij het strand) hoorde ik me toch 3 ontzettend harde knallen van F16 straaljagers.

Ik vervolgens vragen of er een bom was ontploft ofzo en werd er lakoniek gereageerd ach dat is een standaard grapje nl. door de geluidsbarriere boven Libanon, schrikt Herzbollah van....

ronald
31-07-07, 16:31
Misschien zetten ze zo'n fergat even bij de grens van Libanon met Syrie...kunnen ze meteen daar de boel in de gaten houden. Ik offer mijn belastingcenten op voor een gedegen onderstel met wieltjes.

Coolassprov MC
31-07-07, 18:39
Edit: suspected copyright infringement

Coolassprov MC
31-07-07, 18:42
Geplaatst door ronald
Misschien zetten ze zo'n fergat even bij de grens van Libanon met Syrie...kunnen ze meteen daar de boel in de gaten houden. Ik offer mijn belastingcenten op voor een gedegen onderstel met wieltjes.

Het 1 is een blatant feit; dat van jou is slechts een beschuldiging om af te leiden van het eerste onomstreden, onbetwiste feit; en dat is nu het verschil tussen feit en fictie.

Ps.

Als jij ook nog je belastingcenten wil opofferen voor het graven van een stuk zee om dat fregat van je te willen varen tussen Libanon en Syrie?

ronald
31-07-07, 20:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Het 1 is een blatant feit; dat van jou is slechts een beschuldiging om af te leiden van het eerste onomstreden, onbetwiste feit; en dat is nu het verschil tussen feit en fictie.

Ps.

Als jij ook nog je belastingcenten wil opofferen voor het graven van een stuk zee om dat fregat van je te willen varen tussen Libanon en Syrie?


Wat een amateurisme. Van hieruit kun je al constateren dat er Israelische F16 boven "Vrij" Libanon vliegen. Denk je soms dat Israel de kundigheid en autonomiteit van de VN-troepen en het Libanese leger hoog acht om haar veiligheid aan op te offeren? Belachelijk. Politieke correctheid m'n ass. Daar heb je die dure fergatten niet voor nodig. Maar ach...het geeft eenmaal zo'n nuttig gevoel he? Dus die opmerking van "afleiden" is zo passe.


Ps.
Nee. Dan maar m'n belastingcenten voor het graven van een stuk zee tussen de Gaza en Isreal.

Coolassprov MC
01-08-07, 10:07
Geplaatst door ronald
Wat een amateurisme. Van hieruit kun je al constateren dat er Israelische F16 boven "Vrij" Libanon vliegen. Denk je soms dat Israel de kundigheid en autonomiteit van de VN-troepen en het Libanese leger hoog acht om haar veiligheid aan op te offeren? Belachelijk. Politieke correctheid m'n ass. Daar heb je die dure fergatten niet voor nodig. Maar ach...het geeft eenmaal zo'n nuttig gevoel he? Dus die opmerking van "afleiden" is zo passe.

Nogmaals; het is meer waarheid dan wat jij ons vraagt te geloven op basis van jouw ''authoriteit'' als joodse Zionist.

Nieuw rapport 25jaar Israhelisch staatsterreur jegens Libanese burgers (http://http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=226367)