PDA

Bekijk Volledige Versie : Noordafrikaanse grootmoeder gedood bij exorcisme



Marsipulami
08-08-07, 10:17
Grootmoeder gedood bij ‘exorcisme’

wo 8 aug '07 om 11:09u (Bron: ANP/AFP)

LYON - In Lyon is een 70-jarige Tunesische grootmoeder om het leven gekomen bij een poging om bij haar de duivel uit te drijven. De daders, haar adoptiefdochter en een vriendin van deze, zijn aangehouden.
De twee daders hadden de bejaarde vrouw een plastic zak over het hoofd en die met een sjaal vastgebonden. Op die manier wilden zij "de duivel in de val lokken’’. De bejaarde vrouw kwam om door verstikking.

lalanaima
08-08-07, 10:21
Geplaatst door Marsipulami
Grootmoeder gedood bij ‘exorcisme’

wo 8 aug '07 om 11:09u (Bron: ANP/AFP)

LYON - In Lyon is een 70-jarige Tunesische grootmoeder om het leven gekomen bij een poging om bij haar de duivel uit te drijven. De daders, haar adoptiefdochter en een vriendin van deze, zijn aangehouden.
De twee daders hadden de bejaarde vrouw een plastic zak over het hoofd en die met een sjaal vastgebonden. Op die manier wilden zij "de duivel in de val lokken’’. De bejaarde vrouw kwam om door verstikking.


Ja ja... duivel in de val lokken... Zelfs een kind van 4 weet dat wanneer je een plastic zak over je kop trekt dat je kunt stikken...

mark61
08-08-07, 10:33
Geplaatst door lalanaima
Ja ja... duivel in de val lokken... Zelfs een kind van 4 weet dat wanneer je een plastic zak over je kop trekt dat je kunt stikken...

Die duivel is iig weg. Operatie geslaagd, patiënt overleden.

mulan
08-08-07, 10:43
Ik word gek van al die mafkezen die overal zwarte magie in zien.

sienia
08-08-07, 10:44
Geplaatst door mulan
Ik word gek van al die mafkezen die overal zwarte magie in zien.

Niet te gek worden anders slepen ze jou weer mee naar een 'sjrief'.

mulan
08-08-07, 10:48
Geplaatst door sienia
Niet te gek worden anders slepen ze jou weer mee naar een 'sjrief'.

Spooky shit. Ik zal het beschaafd gek houden. Niet crazzyy gek. :wijs:

Iglo
08-08-07, 11:32
Geplaatst door mark61
Die duivel is iig weg. Operatie geslaagd, patiënt overleden. Hoe weet je zo zeker dat de operatie geslaagd is? Voor de zekerheid stel ik voor om de resten te cremeren, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met deze dingen.

lalanaima
08-08-07, 11:35
Geplaatst door mark61
Die duivel is iig weg. Operatie geslaagd, patiënt overleden.

Misschien zagen ze in de grootmoeder de duivel... :dood:

mark61
08-08-07, 11:38
Geplaatst door lalanaima
Misschien zagen ze in de grootmoeder de duivel... :dood:

Nee dat zijn schoonmoeders. Zou ze rijk zijn geweest denk je?

lalanaima
08-08-07, 11:39
Geplaatst door mark61
Nee dat zijn schoonmoeders. Zou ze rijk zijn geweest denk je?

Ik denk het... het was een adoptiedochter... dus mogelijk heeft ze er maar 1...

Charlus
08-08-07, 11:41
Geplaatst door mark61
Nee dat zijn schoonmoeders. Zou ze rijk zijn geweest denk je?
Als de duivel in haar zat: ongetwijfeld.

ronald
08-08-07, 12:21
Geplaatst door Marsipulami
Grootmoeder gedood bij ‘exorcisme’

wo 8 aug '07 om 11:09u (Bron: ANP/AFP)

LYON - In Lyon is een 70-jarige Tunesische grootmoeder om het leven gekomen bij een poging om bij haar de duivel uit te drijven. De daders, haar adoptiefdochter en een vriendin van deze, zijn aangehouden.
De twee daders hadden de bejaarde vrouw een plastic zak over het hoofd en die met een sjaal vastgebonden. Op die manier wilden zij "de duivel in de val lokken’’. De bejaarde vrouw kwam om door verstikking.


Mijn hemel... net als die gekken die een vlieg in een fles gevangen houden en als die kassiewijlen is hebben ze een geest in de fles....*



* ..gitan taboezie zegt mijn schoonmoeder vaak voor de grap....komt ook uit Tunesie.

observer
08-08-07, 15:02
operatie gelukt patient overleden? :confused: :mad:

Shemharosh
08-08-07, 15:28
Geplaatst door observer
operatie gelukt patient overleden? :confused: :mad:

hahhaha ja de duivel is de pijp uit

ronald
08-08-07, 15:32
Geplaatst door Shemharosh
hahhaha ja de duivel is de pijp uit


Dat is nou altijd zo sneu. Net als met de heksenverbranding...bleek het achteraf toch geen heks te zijn....

Olive Yao
08-08-07, 20:50
Geplaatst door mark61
Die duivel is iig weg. Operatie geslaagd, patiënt overleden.
Zit die duivel nu in die plastic zak? Moet die dan niet snel door het vaticaan in beslag genomen worden?

mark61
09-08-07, 07:56
Geplaatst door Olive Yao
Zit die duivel nu in die plastic zak? Moet die dan niet snel door het vaticaan in beslag genomen worden?

Duivels stikken ook gewoon, en het Vaticaan moet met zijn gore poten van moslimduivels afblijven. :mad:

lalanaima
09-08-07, 07:58
Geplaatst door mark61
Duivels stikken ook gewoon, en het Vaticaan moet met zijn gore poten van moslimduivels afblijven. :mad:

:gniffel:

Olive Yao
13-08-07, 00:11
Geplaatst door lalanaima

:gniffel:
Het vaticaan heeft hem wel in beslag genomen, om geheim te houden dat er moslimduivels bestaan. Je moest eens weten wat we allemaal niet weten ...