PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders gaat wellicht alsnog scoren met roep om koranverbod



wytze
09-08-07, 18:00
koren op zn molen. een undercover journalist van een britse omroep heeft in het geheim gefilmd in een moskee in birmingham. Het zou in totaal gaan om een groep van veertig moskeeen.


http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo


khoop dat de link werkt

Lavendel20
09-08-07, 18:07
Deze ''moslims'' begrijpen niks van de islam. Gebruiken en interpreteren de islam hoe hen dat uitkomt. Geen wonder dat de islam niet zo geliefd is bij niet-moslims. Best begrijpelijk. Deze soort mensen lezen/begrijpen de koraan totaal verkeerd.

wytze
09-08-07, 18:16
Geplaatst door Lavendel20
Deze ''moslims'' begrijpen niks van de islam. Gebruiken en interpreteren de islam hoe hen dat uitkomt. Geen wonder dat de islam niet zo geliefd is bij niet-moslims. Best begrijpelijk. Deze soort mensen lezen/begrijpen de koraan totaal verkeerd.



die indruk heb ik ook, maar dat zal je de gemiddelde nederlander echt goed duidelijk moeten maken.

en als dat soort moskeeen hier in nederland zouden zijn dan ben ik niet tegen optreden daartegen. dit is voor mij dezelfde soort haatzaaiereij die ik ook bij xenofobe en islamofobe nederlanders tegenkom

observer
10-08-07, 09:20
Geplaatst door wytze
die indruk heb ik ook, maar dat zal je de gemiddelde nederlander echt goed duidelijk moeten maken.

en als dat soort moskeeen hier in nederland zouden zijn dan ben ik niet tegen optreden daartegen. dit is voor mij dezelfde soort haatzaaiereij die ik ook bij xenofobe en islamofobe nederlanders tegenkom het is belangrijk de gemiddelde nederlander incl de gemiddelde moslim dit duidelijk te maken

hoe serieus denk je dat het geschreeuw over wilders genomen wordt als men niet op misstanden dichter bij huis reageerd

splinter en balk

Charlus
10-08-07, 09:26
Geplaatst door Lavendel20
Deze ''moslims'' begrijpen niks van de islam. Gebruiken en interpreteren de islam hoe hen dat uitkomt. Geen wonder dat de islam niet zo geliefd is bij niet-moslims. Best begrijpelijk. Deze soort mensen lezen/begrijpen de koraan totaal verkeerd.
Voor exact hetzelfde geld kan gesteld worden dat andere moslims dan "deze soort mensen" de koran totaal verkeerd lezen/begrijpen.

Shemharosh
10-08-07, 09:27
ja mensen zien onrecht waarvan ze niet begrijpen waar die vandaan komt en ze snappen ook niet waar die mensen zich druk om maken en waarom moeten er doden vallen om niks?....mensen die ergens vandaan komen en die hun best doen om er zo lelijk en angstig mogelijk uit te zien die dan als gekken door hun geliefde land mensen lopen te doden en te vernederen.....WAAROM EN AAN WAT HEBBEN ZE DIT VERDIENT??!!!