PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders doet aangifte tegen rapper Appa



Marsipulami
10-08-07, 10:26
Wilders doet aangifte tegen rapper Appa

vr 10 aug '07 om 11:05u (Bron: ANP)

UTRECHT - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa. Die zegt vrijdag in dagblad De Pers het niet erg te vinden als iemand Wilders ‘een kogel door zijn kop schiet’. Dat liet een woordvoerder van Wilders’ Partij voor de Vrijheid (PVV) vrijdag weten.
Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: "Als ik Wilders ooit tegenkom, is ’ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg."

Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper.

Wortel
10-08-07, 11:15
En zo is Wilders weer geslaagd in zijn opzet.

observer
10-08-07, 12:19
Geplaatst door Wortel
En zo is Wilders weer geslaagd in zijn opzet. yep moslims zijn agressief, moordlustig en barbaars bloeddorstig en nog dom ook want ze geven wilders en jami het bewijs door ze te bedreigen

snap je nu wat ik bedoel met slechte pr, de moslimraad doet dat slimmer maar mag aannemen dat de bedreigingen meer krantgevoelig zijn

Witte78
10-08-07, 12:22
Zijn er onderzoeken naar hoever dit soort domme bedreigingen komen door het feit dat het moslims zijn, of omdat het gewoon domme achterlijke mensen zijn die dit doen? Of misschien de combinatie?

M@riska
10-08-07, 12:27
Geplaatst door Marsipulami
[SIZE=4] Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg."

Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper.

Waarom bedreigd? Is toch een mening, en die mag je toch hebben in nederland?

Witte78
10-08-07, 12:29
Geplaatst door M@riska
Waarom bedreigd? Is toch een mening, en die mag je toch hebben in nederland?

Misschien heeft "Als ik Wilders ooit tegenkom, is ’ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan." er wat mee te maken?

M@riska
10-08-07, 12:39
Geplaatst door Witte78
Misschien heeft "Als ik Wilders ooit tegenkom, is ’ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan." er wat mee te maken?


Misschien pakt hij hem op een andere manier?

Ligt aan de definitie van pakken.

Cherry Bo
10-08-07, 12:44
Geplaatst door M@riska
Misschien pakt hij hem op een andere manier?



Vol op zijn bek? :hihi:

M@riska
10-08-07, 12:45
Geplaatst door Cherry Bo
Vol op zijn bek? :hihi:

:hihi:

Charlus
10-08-07, 12:59
Geplaatst door M@riska

Geplaatst door Witte78
Misschien heeft "Als ik Wilders ooit tegenkom, is ’ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan." er wat mee te maken?
Misschien pakt hij hem op een andere manier?

Ligt aan de definitie van pakken.
Aanpakken (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanpakken):

1 (iets dat wordt aangegeven) overnemen => aangrijpen, aannemen, aanvatten
2 beginnen met werken => aan boord leggen, aanleggen, de koe bij de hoorns vatten, het er niet bij laten zitten, iets ter hand nemen, inpikken
3 (iem.) straffen, bestraffend toespreken
4 een diepe indruk maken op (iem.) => schokken
Alleen 3. is van toepassing op een persoon als lijdend voorwerp. Op zich nog niets aan de hand, misschien wordt Nazi Wilders alleen met een bestraffende raptekst om de oren geslagen.

M@riska
10-08-07, 13:03
Geplaatst door Charlus
Misschien pakt hij hem op een andere manier?

Ligt aan de definitie van pakken.
Aanpakken (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanpakken):

Alleen 3. is van toepassing op een persoon als lijdend voorwerp. Op zich nog niets aan de hand, misschien wordt Nazi Wilders alleen met een bestraffende raptekst om de oren geslagen. [/QUOTE]



Juist, vrijheid van meningsuiting toch?

IbnRushd
10-08-07, 14:09
Geplaatst door observer
yep moslims zijn agressief, moordlustig en barbaars bloeddorstig en nog dom ook want ze geven wilders en jami het bewijs door ze te bedreigen


Och, weer zo'n Wilders-retoriek.

Niet alle moslims zijn agressief, moordlustig en wat dies meer zij: een kleine groep zijn dat. En die heb je zowel bij religieuzen als niet religieuzen.

Aan de andere kant vraag ik me af of ze Jami en Wilders kunnen aanklagen wegens het aanwakkeren van geweld en polarisatie.

knuppeltje
10-08-07, 14:39
Geplaatst door IbnRushd
Och, weer zo'n Wilders-retoriek.

Niet alle moslims zijn agressief, moordlustig en wat dies meer zij: een kleine groep zijn dat. En die heb je zowel bij religieuzen als niet religieuzen.

Aan de andere kant vraag ik me af of ze Jami en Wilders kunnen aanklagen wegens het aanwakkeren van geweld en polarisatie.

Probeer het eens, weet je het meteen.

observer
10-08-07, 21:15
Geplaatst door IbnRushd
Och, weer zo'n Wilders-retoriek.

Niet alle moslims zijn agressief, moordlustig en wat dies meer zij: een kleine groep zijn dat. En die heb je zowel bij religieuzen als niet religieuzen.

Aan de andere kant vraag ik me af of ze Jami en Wilders kunnen aanklagen wegens het aanwakkeren van geweld en polarisatie. je mist mijn punt

elke keer dat wilders dat zegt zijn er moslims die het publiekelijk bewijzen

mark61
10-08-07, 21:48
Geplaatst door IbnRushd
Aan de andere kant vraag ik me af of ze Jami en Wilders kunnen aanklagen wegens het aanwakkeren van geweld en polarisatie.

Das nou net het lullige. 'Ze' moeten het weer voor je oplossen. Geen moslim die er een cent voor over heeft, maar klagen van hier tot pagina 28. Tsjongejonge.

Wizdom
10-08-07, 21:53
Geplaatst door Witte78
Misschien heeft "Als ik Wilders ooit tegenkom, is ’ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan." er wat mee te maken?

Het is wel een pakkende tekst voor zijn volgende nummer...

mulan
10-08-07, 22:35
Geplaatst door mark61
Das nou net het lullige. 'Ze' moeten het weer voor je oplossen. Geen moslim die er een cent voor over heeft, maar klagen van hier tot pagina 28. Tsjongejonge.

Ow plzz...Laat niemand ze aub aanklagen. Ook niet bedreigen overigens. Aanklagen en je krijgt het verhaal van ow Moslims proberen via democratische weg hun wil aan ons op te leggen. En via bedreigen krijg je het terreurverhaal. Moslims moeten niet teveel inspelen op wat anderen zeggen. Anderen bepalen op dat moment namelijk de agenda. Niet zij. En als anderen de agenda bepalen betekent dat in gevallen waar mafkezen a la Wilders bij betrokken zijn dat zij slechter af zijn als ze reageren dan als zij zich stil houden.

knuppeltje
10-08-07, 22:57
Geplaatst door mulan
Ow plzz...Laat niemand ze aub aanklagen. Ook niet bedreigen overigens. Aanklagen en je krijgt het verhaal van ow Moslims proberen via democratische weg hun wil aan ons op te leggen. En via bedreigen krijg je het terreurverhaal. Moslims moeten niet teveel inspelen op wat anderen zeggen. Anderen bepalen op dat moment namelijk de agenda. Niet zij. En als anderen de agenda bepalen betekent dat in gevallen waar mafkezen a la Wilders bij betrokken zijn dat zij slechter af zijn als ze reageren dan als zij zich stil houden.

Zeg nu maar meteen dat jullie ondanks al jullie gekwek en gekwaak- er veel te schijterig voor zijn. Das wel zo eerlijk.

Charlus
10-08-07, 23:00
Geplaatst door mulan

Geplaatst door mark61
Das nou net het lullige. 'Ze' moeten het weer voor je oplossen. Geen moslim die er een cent voor over heeft, maar klagen van hier tot pagina 28. Tsjongejonge.
Ow plzz...Laat niemand ze aub aanklagen. Ook niet bedreigen overigens. Aanklagen en je krijgt het verhaal van ow Moslims proberen via democratische weg hun wil aan ons op te leggen. En via bedreigen krijg je het terreurverhaal. Moslims moeten niet teveel inspelen op wat anderen zeggen. Anderen bepalen op dat moment namelijk de agenda. Niet zij. En als anderen de agenda bepalen betekent dat in gevallen waar mafkezen a la Wilders bij betrokken zijn dat zij slechter af zijn als ze reageren dan als zij zich stil houden.
Een juiste conclusie met verkeerde redenen.

mark61
11-08-07, 09:34
Geplaatst door mulan
Ow plzz...Laat niemand ze aub aanklagen. Ook niet bedreigen overigens. Aanklagen en je krijgt het verhaal van ow Moslims proberen via democratische weg hun wil aan ons op te leggen. En via bedreigen krijg je het terreurverhaal. Moslims moeten niet teveel inspelen op wat anderen zeggen. Anderen bepalen op dat moment namelijk de agenda. Niet zij. En als anderen de agenda bepalen betekent dat in gevallen waar mafkezen a la Wilders bij betrokken zijn dat zij slechter af zijn als ze reageren dan als zij zich stil houden.

Tsja, ik zou persoonlijk hemmes en zulke types straal negeren. Maar als je dan toch 'in het openbaar' klaagt zamel dan geld in voor een advocaat. In plaats van zoals IR doet te roepen dat 'ze' het voor hem moeten doen.

En inderdaad, bedreigen is de Pavlov-reactie, Wilders lacht zich gek.

En inderdaad, aanklagen en Nederland krijgt visioenen van die processen tegen Reve en nog wat schrijvers. Daar krijg je de slappe lach van.

knuppeltje
11-08-07, 09:37
Geplaatst door mark61
Tsja, ik zou persoonlijk hemmes en zulke types straal negeren. Maar als je dan toch 'in het openbaar' klaagt zamel dan geld in voor een advocaat. In plaats van zoals IR doet te roepen dat 'ze' het voor hem moeten doen.

En inderdaad, bedreigen is de Pavlov-reactie, Wilders lacht zich gek.

En inderdaad, aanklagen en Nederland krijgt visioenen van die processen tegen Reve en nog wat schrijvers. Daar krijg je de slappe lach van.

Wordt weer hardstikke leuk.

mulan
11-08-07, 11:21
Geplaatst door knuppeltje
Zeg nu maar meteen dat jullie ondanks al jullie gekwek en gekwaak- er veel te schijterig voor zijn. Das wel zo eerlijk.

Te schijterig om wat te doen? Hem aan te klagen of bedreigen? Het laatste gebeurd ongetwijfeld en het eerste zal er ook wel een keer van komen. Ik zal er in beide gevallen iig niet aan deelnemen. En kwekken en kwaken ga je me niet ontnemen. Toedels.

mulan
11-08-07, 11:24
Geplaatst door Charlus
Een juiste conclusie met verkeerde redenen.

Hoezo om de verkeerde redenen. Het is gewoon realiteit. Niets mis mee om jezelf niet keer op keer als een ezel tegen dezelfde steen blijven aan te stoten.

Coolassprov MC
11-08-07, 12:00
http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2730

javascript:openPlayer('rep-2730-0')

Justitie had nooit de rappers van de groep DHC moeten oppakken vanwege de Hirsi Ali Diss. Dat vindt cabaretier Theo Maassen.

De rappers werden twee weken geleden gearresteerd wegens het aanzetten tot haat; in een van hun rapnummers bedreigen ze VVD-Kamerlid Hirsi Ali met de dood. Ze zijn inmiddels weer op vrije voeten.

Maassen heeft uit protest tegen de arrestatie zelf een rapnummer opgenomen: 'Doodsbedreiging'. Daarin bedreigt hij Jan Peter Balkenende, Ayaan Hirsi Ali, Jack Spijkerman, Jan Mulder en Albert Verlinde. Volgens Maassen is in Nederland een hetze gaande tegen de zogenoemde 'diss-mentaliteit' van hiphoppers en daardoor zou de de vrijheid van meningsuiting in het gedrang komen.

Theo Maassen reageert in de studio.

Pixelshade
11-08-07, 12:00
Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt

Ik meen toch echt dat daar "sommige Marokkaanse jongeren" moet staan. Ik als moslim zie deze man niet als een vertegenwoordiger van mij.

knuppeltje
11-08-07, 12:07
Geplaatst door mulan
Te schijterig om wat te doen? Hem aan te klagen of bedreigen? Het laatste gebeurd ongetwijfeld en het eerste zal er ook wel een keer van komen. Ik zal er in beide gevallen iig niet aan deelnemen. En kwekken en kwaken ga je me niet ontnemen. Toedels.

Das dan ook het enige wat je kunt, kwekken en kwaken.
Die bedreigingen zijn er allang, en om aan te klagen zijn al die schreeulelijkerds hier inderdaad veel te schijterig.
Ook toedels.

Coolassprov MC
11-08-07, 12:12
Geplaatst door Pixelshade
Ik meen toch echt dat daar "sommige Marokkaanse jongeren" moet staan. Ik als moslim zie deze man niet als een vertegenwoordiger van mij.

Ik zal je iets leuks vertellen wat er hier in Goude een keertje beurde.

Er was hierro een jongetje dat jarenlang een hotel runde; toen ie er mee moest stoppen omdat zijn horel meer een kraakpand was, hij ondertussen in de gemeente-raad zat als voorzitter van Leefbaar Gouda (Stadsbelangen),...

Hij verkocht dus zijn handeltje, en dan komt het smerige naar voren waarvoor de zakenman zich zou schamen en waar de politicus trots op is...

Hij begon een terreur-acties tegen zijn eigen stad; de stad die hem jarenlang een boterham opleverde,...

Hij zorgde ervoor dat er in iedere krant een volle pagina kwam over het vermeende straatterreur in Gouda; dat het Centraal Station was overgenomen door ''straatterroristen'',..

Om zichzelf op de politieke agenda te zetten degradeerde hij zijn eigen stad tot een oorlogsgebied in Zuid-Libanon,..

Wie is hier de ware terrorist?

Zou de opkoper van zijn hotel blij zijn met zijn media-actie?

mulan
11-08-07, 12:21
Geplaatst door knuppeltje
Das dan ook het enige wat je kunt, kwekken en kwaken.
Die bedreigingen zijn er allang, en om aan te klagen zijn al die schreeulelijkerds hier inderdaad veel te schijterig.
Ook toedels.

Goh en jij doet wat precies op dit forum? Ik kom kwekken en kwaken .. Jij ook al denk je van niet. En niemand is jou overigens wat verontschuldigd hoor dus ik snap sowieso niet waarom jij zo hoog van de toren blaast. Toedels en don't let the door hit you on your way out.

knuppeltje
11-08-07, 12:27
Geplaatst door mulan
Goh en jij doet wat precies op dit forum? Ik kom kwekken en kwaken .. Jij ook al denk je van niet. En niemand is jou overigens wat verontschuldigd hoor dus ik snap sowieso niet waarom jij zo hoog van de toren blaast. Toedels en don't let the door hit you on your way out.

:lol:

wytze
11-08-07, 15:28
Geplaatst door Pixelshade
Ik meen toch echt dat daar "sommige Marokkaanse jongeren" moet staan. Ik als moslim zie deze man niet als een vertegenwoordiger van mij.


ik vind zn videoclips bepaald eng. hoop niet dat ie veel aanhang heeft.

Charlus
11-08-07, 18:45
Geplaatst door mulan

Geplaatst door Charlus
Een juiste conclusie met verkeerde redenen.
Hoezo om de verkeerde redenen. Het is gewoon realiteit. Niets mis mee om jezelf niet keer op keer als een ezel tegen dezelfde steen blijven aan te stoten.
Uit het erop na houden van een geloofsovertuiging volgen geen bijbehorende maatschappelijke privileges als daar zijn het bedreigen, in elkaar slaan of aanklagen van medeburgers.

mulan
11-08-07, 21:49
Geplaatst door Charlus
Uit het erop na houden van een geloofsovertuiging volgen geen bijbehorende maatschappelijke privileges als daar zijn het bedreigen, in elkaar slaan of aanklagen van medeburgers.

En wat heeft dat precies te maken met wat er gesteld wordt?

sjo
11-08-07, 23:15
Geplaatst door Wortel
En zo is Wilders weer geslaagd in zijn opzet.

De Islam ook. Wat moet de Islam zonder Wilders......Wanhopig zoeken naar een nieuwe.
Wat moet Wilders zonder de Islam. Hij ontleent zo langzamerhand zijn hele identiteit aan het religieuze schorem.

De hartekreet van de automobilist : "Waar zouden we zijn zonder de trein"

gr.
sjo