PDA

Bekijk Volledige Versie : Stage wilders van de baan



wytze
13-08-07, 16:45
Stage Wilders van de baan na uitlatingen over Koran
Uitgegeven: 13 augustus 2007 17:08
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2007 17:08

DEN HAAG - De stage van PVV-fractieleider Geert Wilders bij het tv-programma EenVandaag gaat niet door. Het programma heeft dat maandag bekendgemaakt.

Wilders zou woensdag verslag doen van een project in Haagse verzorgingstehuizen waar bewoners hun huisdier mogen meenemen. Maar de koepelorganisatie van de verzorgingstehuizen staat het maken van opnames niet toe wegens de uitlatingen van Wilders over de islam.



Koran

Wilders pleitte vorige week voor een verbod op de Koran, omdat het boek volgens hem aanzet tot geweld. De directie van de koepelorganisatie, de Stichting Florence, zegt te handelen uit respect voor de vele islamitische bewoners en medewerkers van haar tehuizen.

Wilders vindt de weigering 'een schande', aldus EenVandaag.

nu.nl


:D

delirious
13-08-07, 18:36
:lol: Ze willen de rukker niet eens als huisdier.

wytze
14-08-07, 00:08
Geplaatst door delirious
:lol: Ze willen de rukker niet eens als huisdier.


props voor de bejaarden :fpetaf:

illmatik
14-08-07, 08:00
Geplaatst door wytze
props voor de bejaarden :fpetaf:

Vooral voor het bestuur van dat verzorgingshuis.

observer
14-08-07, 08:19
weer een paar zetels erbij

als later blijkt dat het verzorgingstehuis het niet gezegd heeft maar eenvandaag nog een paar extra

Pytaghoras
14-08-07, 12:42
Ag, ik maak me geen zorgen om Wilders, van mij mag hij alle zetels hebben, dan zien wij hoe verder hij kan komen. Wij hebben de drama van Furtunisten achter de rug gehad en wij hebben gezien wat voor achterlijke personen dat waren. Dat zal met wilders niet anders zijn.

observer
14-08-07, 13:47
Geplaatst door Pytaghoras
Ag, ik maak me geen zorgen om Wilders, van mij mag hij alle zetels hebben, dan zien wij hoe verder hij kan komen. Wij hebben de drama van Furtunisten achter de rug gehad en wij hebben gezien wat voor achterlijke personen dat waren. Dat zal met wilders niet anders zijn. 4 jaar is voldoende denk ik zo

1 jaar eigenlijk ook wel denk ik

het drama van de fortunisten zat hem ook meer in de onvoorbereidheid en onervarenheid waardoor vooral het cda ze alle hoeken van de regeringstafel liet zien

Karin.N
14-08-07, 18:35
Voordat Wilders met z'n verbod op de koran kwam, was al bekend wat voor idioot het was. Waarom toen wel de stage en na z'n voorstel om de koran te verbieden niet meer. :confused:

mark61
14-08-07, 19:10
Geplaatst door Karin.N
Voordat Wilders met z'n verbod op de koran kwam, was al bekend wat voor idioot het was. Waarom toen wel de stage en na z'n voorstel om de koran te verbieden niet meer. :confused:

Eerst leek ie nog te redden, nou niet meer?

Karin.N
14-08-07, 19:27
Geplaatst door mark61
Eerst leek ie nog te redden, nou niet meer?


Toen ze met hem in zee gingen was (lijkt mij) al bekend wat voor soort figuur Wilders is.

mark61
15-08-07, 07:18
Geplaatst door Karin.N
Toen ze met hem in zee gingen was (lijkt mij) al bekend wat voor soort figuur Wilders is.

Tsja. Bel ze op :hihi:

Karin.N
15-08-07, 09:34
Geplaatst door mark61
Tsja. Bel ze op :hihi:


M'n tijd verdoen aan mensen die Wilders tot afgelopen week kennelijk serieus namen?

Ben met veeel belangrijkere zaken bezig, zoals inpakken voor de vakantie :wohaa:

knuppeltje
15-08-07, 09:38
Geplaatst door Karin.N
M'n tijd verdoen aan mensen die Wilders tot afgelopen week kennelijk serieus namen?

Ben met veeel belangrijkere zaken bezig, zoals inpakken voor de vakantie :wohaa:

Jaja, weer veel praten maar weinig willen doen. :ego:

mark61
15-08-07, 12:07
Geplaatst door Karin.N
M'n tijd verdoen aan mensen die Wilders tot afgelopen week kennelijk serieus namen?

Ben met veeel belangrijkere zaken bezig, zoals inpakken voor de vakantie :wohaa:

Je gaat toch niet naar zo'n moslimland zeker? :jammer:

Karin.N
15-08-07, 23:19
Geplaatst door mark61
Je gaat toch niet naar zo'n moslimland zeker? :jammer:

De meeste moslims zijn aardige mensen en vaak zeer gastvrij, maar helaas :) ik ga naar Corfu, 2 weken genieten van de rust. 's morgens gewekt worden door de belletjes van de voorbijkomende schaapherder met kudde, eigen zwembad, 's avonds heerlijk uit eten.

mark61
16-08-07, 07:28
Geplaatst door Karin.N
De meeste moslims zijn aardige mensen en vaak zeer gastvrij, maar helaas :) ik ga naar Corfu, 2 weken genieten van de rust. 's morgens gewekt worden door de belletjes van de voorbijkomende schaapherder met kudde, eigen zwembad, 's avonds heerlijk uit eten.

Mjammie, 's avonds die kudde soldaat maken :corcky: