PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag op terroristen Marokko mislukt



Coolassprov MC
14-08-07, 13:17
Weet je wat leuk is?

Had me dit jaar versproken bij de vliegvelddouane; toen ze vroegen what's the prupose of your visit?..wilde ik antwoorden ''tourism'', maar d'r kwam ''terrorism'' uit!

Vonden ze niet leuk!

Erg, he?

Slinger
14-08-07, 13:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Weet je wat leuk is?

Had me dit jaar versproken bij de vliegvelddouane; toen ze vroegen what's the prupose of your visit?..wilde ik antwoorden ''tourism'', maar d'r kwam ''terrorism'' uit!

Vonden ze niet leuk!

Erg, he?

Op een vliegveld in de VS of Engeland was je daar niet mee weggekomen. Dan was jij het geweest die de gevolgen niet leuk zou hebben gevonden.

Coolassprov MC
14-08-07, 15:41
Geplaatst door Slinger
Op een vliegveld in de VS of Engeland was je daar niet mee weggekomen.

Praat je uit eigen ervaring?


Geplaatst door Slinger
Dan was jij het geweest die de gevolgen niet leuk zou hebben gevonden.

Je hebt geen besef van mijn gevoel voor humor.

Slinger
14-08-07, 16:16
Geplaatst door Coolassprov MC
Praat je uit eigen ervaring?

Je hebt geen besef van mijn gevoel voor humor.

Ik kijk wel uit.

Valt wel mee. Ik had er toch de humor wel van ingezien als de Amerikanen je om je grapje zouden hebben gearresteerd. Misschien was je wel in Guantanamo terecht gekomen. Lachen hoor!

Coolassprov MC
14-08-07, 16:20
Geplaatst door Slinger
Ik kijk wel uit.

Zich verspreken kan iedereen gebeuren; ook joden als jij.


Geplaatst door Slinger
Valt wel mee. Ik had er toch de humor wel van ingezien als de Amerikanen je om je grapje zouden hebben gearresteerd. Misschien was je wel in Guantanamo terecht gekomen. Lachen hoor!

Daar ben je dan ook een eikel voor; ik had je namelijk niet gegund.

observer
14-08-07, 20:05
Geplaatst door Slinger
Op een vliegveld in de VS of Engeland was je daar niet mee weggekomen. Dan was jij het geweest die de gevolgen niet leuk zou hebben gevonden. in nederland ook niet je wordt van de vlucht gehaald en krijgt een grote boete

Coolassprov MC
15-08-07, 09:39
Geplaatst door observer
in nederland ook niet je wordt van de vlucht gehaald en krijgt een grote boete

Zijn ze traag van begrip als ze je verspreking pas doorhebben op het moment dat je in je stoel zit..