PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis in brand door wesp



Marsipulami
15-08-07, 12:44
Huis in brand door wesp

Een inwoner van Leeuwarden stak zijn huis in brand toen hij met een gasbrander een wesp te lijf ging.

Er vielen geen gewonden. Het dak vatte wel vlam, maar de brand was niet zo groot. De brandweer is met één auto uitgerukt. Het vuur ging richting dakrand. Er moesten planken worden verwijderd om de brand te blussen.

"Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Dit leek deze meneer een goed plan. Wat vaak gebeurt zijn overgekookte pannetjes", zegt een brandweerman.


Het Belang van Limburg

Bofko
15-08-07, 13:24
Geplaatst door Marsipulami
Huis in brand door wesp

Een inwoner van Leeuwarden stak zijn huis in brand toen hij met een gasbrander een wesp te lijf ging.



Die zal ook wel met olifantsgeweren op muggen schieten.

Slinger
15-08-07, 14:37
Geplaatst door Marsipulami
Huis in brand door wesp

Een inwoner van Leeuwarden stak zijn huis in brand toen hij met een gasbrander een wesp te lijf ging.

Er vielen geen gewonden. Het dak vatte wel vlam, maar de brand was niet zo groot. De brandweer is met één auto uitgerukt. Het vuur ging richting dakrand. Er moesten planken worden verwijderd om de brand te blussen.

"Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Dit leek deze meneer een goed plan. Wat vaak gebeurt zijn overgekookte pannetjes", zegt een brandweerman.


Het Belang van Limburg

Toevallig hadden wij enkele weken geleden ook last van een wespennest dat in het houtwerk van onze voorpui gevestigd was. Er was inderdaad iemand die een vlammenwerper suggereerde. Gelukkig was ik niet zo dom.

Olive Yao
15-08-07, 17:29
Weer typisch een Marsupilami-topic dit.