PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders wil niet praten met Moslimraad



Marsipulami
18-08-07, 10:07
Wilders wil niet praten met Moslimraad

Geert Wilders.Fractievoorzitter Geert Wilders van de Nederlandse Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij vandaag in het Algemeen Dagblad (AD).

Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een "goed gesprek" af. "Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos", aldus Wilders in de Nederlandse krant.

De Moslimraad had Wilders uitgenodigd na diens fel bekritiseerde uitspraak in de Volkskrant dat de Koran moet worden verboden. De Moslimraad wilde met een "constructieve dialoog" met de politicus polarisatie en angstgevoelens in de Nederlandse samenleving bestrijden.

Wilders bestrijdt in het Algemeen Dagblad dat hij haat zaait. "Dat doet de Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over. Dan is de Koran net zo dik als de Donald Duck." (anp/dm)

mark61
18-08-07, 10:23
Geplaatst door Marsipulami
"Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. ...",

Dan laat je je kennen, en ga je af :haha:

Witte78
18-08-07, 11:41
Echt laf. Als het waar is wat hij zegt kan hij alleen maar winnen met een debad.

Wortel
18-08-07, 13:13
Als het dat al niet was , dan is nu glashelder wat Wilders' agenda eigenlijk is. Het is een schandaal dat zo'n man zitting heeft in de volksvertegenwoordiging. "O Nederland, let op uw saeck!"

wytze
18-08-07, 13:30
inderdaad.

t zou goed zijn als de rest van het parlement nu verder de dialoog met hem weigert en niet meer met m in debat gaat.

allemaal lekker de andere kant uitkijken als ie wat zegt.


en t ware te hopen dat de media deze dictator in spe niet langer aan het woord laat.

pureMaroc
18-08-07, 15:48
Geert Wilders eist een verbod op de Koran omdat er foute verzen in staan. Hoe zou hij dit weten? Hij kan het Nederlandse Wetboek niet eens lezen laat staan een boek in het Arabisch.
Hij is gewoon bang dat hij overdonderd wordt door mensen die de Koran wel kennen en hem daarmee om de oren willen slaan. Figuurlijk gesproken dan.

Julien
18-08-07, 16:24
Wil die man uberhaupt wel met iemand in debat? :rolleyes: bij de NMO weigerde hij, bij rondom10 weigerde hij. Wat een sukkel.