PDA

Bekijk Volledige Versie : Amsterdam rules

wytze
23-08-07, 12:18
Maar liefst 177 verschillende nationaliteiten in Amsterdam! :handbang:

en dat vindt de dorpsgek niet leuk.. :tik:

AT5, 22-08-2007

177 'landen' reden voor Kamervragen

PVV-leider Geert Wilders is woensdag, naar aanleiding van berichten over het aantal nationaliteiten in de hoofdstad, direct in de pen geklommen. Hij heeft Kamervragen gesteld.

". .. dat het volstrekt onwenselijk is dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt, zelfs meer dan de smeltkroes New York (150)?" Ook het feit dat ruim 123.000 Amsterdammers meer dan één nationaliteit hebben, is Wilders een doorn in het oog.

Op de vraag waarom New York in zijn ogen wel een smeltkroes is, en waarom daar in Amsterdam geen sprake van mag zijn, hopen we nog antwoord te krijgen.

gEwE
23-08-07, 12:29
Wat Wilders 'niet leuk vindt', is het feit dat de twee van die 177 nationaliteiten die de meerderheid vormen uit Marokkanen en Turken bestaan; met andere woorden: door zijn islamhaat de moslims niet (meer) willen zien. Het racistische kamerlid heeft nog een paar vragen...

King_II

wytze
23-08-07, 12:54
Geplaatst door gEwE
Wat Wilders 'niet leuk vindt', is het feit dat de twee van die 177 nationaliteiten die de meerderheid vormen uit Marokkanen en Turken bestaan; met andere woorden: door zijn islamhaat de moslims niet (meer) willen zien. Het racistische kamerlid heeft nog een paar vragen...

King_II

jawel, maar hij vindt die andere 175 kennelijk ook ongewenst. :hihi:

Zomerfruitje
23-08-07, 14:46
Geert Wilders ieqer3ayiet oer.

gEwE
23-08-07, 14:51
Geplaatst door wytze
jawel, maar hij vindt die andere 175 kennelijk ook ongewenst. :hihi:

Het gebruik van "maar liefst" doet anders suggereren... :jeweetog: Gisteren zag ik Wilders op CNN - zoals de gemiddelde Hollander schept hij over alles op; of het nou om iets negatiefs gaat of niet. Het grappige aan hem is dat hij vergelijkingen trekt naar de jaren '40 van de vorige eeuw, doordat de toen aanwezige ideologie zijn inborst heeft gevormd.

King_II

gEwE
23-08-07, 14:54
Hey, wat doet deze draad ineens in deze rubriek? Wytze, heeft men je toestemming gevraagd? En zoja, waarom niet?

King_II

tribia
23-08-07, 15:12
Geplaatst door Zomerfruitje

mara emennie e utcxma

wytze
23-08-07, 15:44
Geplaatst door gEwE
Hey, wat doet deze draad ineens in deze rubriek? Wytze, heeft men je toestemming gevraagd? En zoja, waarom niet?

King_II

nee, mij is niks gevraagd.
wat ik me wel afvraag nu is hoe dit dan in mijn statistieken geteld wordt.

gEwE
23-08-07, 15:51
Geplaatst door tribia
mara emennie

Kan 't beamen.

King_II

gEwE
23-08-07, 15:58
Geplaatst door wytze
nee, mij is niks gevraagd.
wat ik me wel afvraag nu is hoe dit dan in mijn statistieken geteld wordt.

Ik vind zulk onbehoorlijk gedrag van de mods echt niet door de beugel kunnen. Maar ja, in jouw geval, mede vanwege je NVDD-frequentie, is het eigenlijk zeer begrijpelijk waarom ze je topic verhuizen...

wytze is het meest actief op het forum Het nieuws van de dag.
Daarin zijn 5235 berichten geplaatst, wat weer 51 % van wytze's totaal aantal berichten is!

King_II :wow:

wytze
23-08-07, 16:06
Geplaatst door gEwE
Ik vind zulk onbehoorlijk gedrag van de mods echt niet door de beugel kunnen. Maar ja, in jouw geval, mede vanwege je NVDD-frequentie, is het eigenlijk zeer begrijpelijk waarom ze je topic verhuizen...

King_II :wow:

t is kantje boord niet? ik sta op het punt officieel wsdb er te worden :haha:

dus zo begrijpelijk vind ik die topicverhuizing niet :o

gEwE
23-08-07, 16:21
Geplaatst door wytze
t is kantje boord niet? ik sta op het punt officieel wsdb er te worden :haha:

dus zo begrijpelijk vind ik die topicverhuizing niet :o

Dat is echter bezien vanuit jouw perspectief. (We zijn m.i. overigens hard op weg deze topic terug naar de echte rubriek te krijgen... Precies omwille van het feit dat jij op het punt staat WSDB'r te worden, trachten de mods je weer NVDD'r te krijgen. Is het wel zo wenselijk dat er zoveel mods zich bemoeien met mijn & jouw doen en laten op dit forum?

King_II

wytze
23-08-07, 16:34
Geplaatst door gEwE
Dat is echter bezien vanuit jouw perspectief. (We zijn m.i. overigens hard op weg deze topic terug naar de echte rubriek te krijgen... Precies omwille van het feit dat jij op het punt staat WSDB'r te worden, trachten de mods je weer NVDD'r te krijgen. Is het wel zo wenselijk dat er zoveel mods zich bemoeien met mijn & jouw doen en laten op dit forum?

King_II

ja, nog ff en ze plaatsen het weer terug :hihi:

ik vermoed dat dat idd achter de beweegredenen van de mods zit.
anders kan ik niet inzien waarom dit topic op dit forum is geplaatst.
maar ja. dan kunnen ze me ook wel gewoon een pm sturen met het verzoek meer op nvdd te posten.
maar ja ik vond t juist wel weer geinig om officieel wsdb er te worden.

misschien moeten we over die laatste vraag een topic openen.

Pytaghoras
23-08-07, 17:02
Geplaatst door Zomerfruitje

Wenni thabohari waha. The refthehith iwethman waha.