PDA

Bekijk Volledige Versie : Mogelijk moslim Thierry Henry wordt bedreigd door Al Qaida



Julien
23-08-07, 12:01
Henry en Beckham 'vijanden van de islam'

Topvoetballers Thierry Henry (FC Barcelona), Wayne Rooney (Manchester United) en David Beckham (La Galaxy) worden in een videoboodschap van Al Qaeda bedreigd met de dood. Dat schreef het Spaanse dagblad AS gisteren. De video verscheen op een website die gebruikt wordt door aanhangers van Osama bin Ladens terreurbeweging.

Op de video zou onder meer te horen zijn dat de drie topvoetballers ''vijanden van de Islam'' zijn. De clubs van de spelers hebben nog geen mededelingen gedaan over de bedreigingen.

Overigens worden in het filmpje ook de zangers Justine Timberlake en Snoop Dogg afgebeeld als terroristisch doelwit. Zij hebben net als de voetballers ''slechte invloeden op de moslimjongeren''. Volgens de video zijn moslims met een passie voor sport of muziek ''klaar voor de hel.''

http://frontpage.fok.nl/nieuws/80677

Erg vreemd. Want ik hoor van verschillende kanten dat Henry zich pas heeft bekeerd tot de islam (net als een aantal andere belangrijke Franse spitsen Ribéry en Anelka). Kijk bijvoorbeeld hoe Henry hier reageert na een doelpunt:
http://www.youtube.com/watch?v=2GUHrEDvQnQ
ander moment:
http://www.pls48.net/Uploads/Image/Islamic-Arabic/tery%20henry.jpg

mulan
23-08-07, 12:13
Tuurlijk. Welke terrorist die een beetje terrorist is gaat zich bezig houden met een snotneus als Justin Timberlake. Dit doet me denken aan het verhaal dat Osama Bin Laden van plan was Bobby Brown te vermoorden. :D

H.P.Pas
23-08-07, 12:18
Geplaatst door Julien
() Zij hebben net als de voetballers ''slechte invloeden op de moslimjongeren''. ()
Erg vreemd. Want ik hoor van verschillende kanten dat Henry zich pas heeft bekeerd tot de islam (net als een aantal andere belangrijke Franse spitsen Ribéry en Anelka). Kijk bijvoorbeeld hoe Henry hier reageert na een doelpunt:

Alleen maar logisch, niets vreemds aan. Succesvolle moslims zijn een slecht voorbeeld.

Al Sawt
24-08-07, 22:53
Geplaatst door Julien
Henry en Beckham 'vijanden van de islam'

Topvoetballers Thierry Henry (FC Barcelona), Wayne Rooney (Manchester United) en David Beckham (La Galaxy) worden in een videoboodschap van Al Qaeda bedreigd met de dood. Dat schreef het Spaanse dagblad AS gisteren. De video verscheen op een website die gebruikt wordt door aanhangers van Osama bin Ladens terreurbeweging.

Op de video zou onder meer te horen zijn dat de drie topvoetballers ''vijanden van de Islam'' zijn. De clubs van de spelers hebben nog geen mededelingen gedaan over de bedreigingen.

Overigens worden in het filmpje ook de zangers Justine Timberlake en Snoop Dogg afgebeeld als terroristisch doelwit. Zij hebben net als de voetballers ''slechte invloeden op de moslimjongeren''. Volgens de video zijn moslims met een passie voor sport of muziek ''klaar voor de hel.''

http://frontpage.fok.nl/nieuws/80677

Erg vreemd. Want ik hoor van verschillende kanten dat Henry zich pas heeft bekeerd tot de islam (net als een aantal andere belangrijke Franse spitsen Ribéry en Anelka). Kijk bijvoorbeeld hoe Henry hier reageert na een doelpunt:
http://www.youtube.com/watch?v=2GUHrEDvQnQ
ander moment:
http://www.pls48.net/Uploads/Image/Islamic-Arabic/tery%20henry.jpg


Opmerkelijk hoe bepaalde mensen heel kritiekloos bepaalde berichten, als waarheid zien.

Kennelijk kan niemand kritisch denken en tot een conclusie komen dat je bepaalde berichten met een korreltje zout moet nemen.

super ick
25-08-07, 11:39
Geplaatst door Al Sawt
Opmerkelijk hoe bepaalde mensen heel kritiekloos bepaalde berichten, als waarheid zien.

Kennelijk kan niemand kritisch denken en tot een conclusie komen dat je bepaalde berichten met een korreltje zout moet nemen.

Ga je het nu ook alopnemen voor OBL?

Al Sawt
26-08-07, 22:57
Geplaatst door super ick
Ga je het nu ook alopnemen voor OBL? Oh gossie, onze fatsoenrakker steekt zijn vingertje op.


Je hoeft heus geen zorgen te maken voor welke lieden of landen ik het opneem. Want ze behoren allen tot het gerechtvaardigde kant.

super ick
27-08-07, 10:35
Geplaatst door Al Sawt
Oh gossie, onze fatsoenrakker steekt zijn vingertje op.


Je hoeft heus geen zorgen te maken voor welke lieden of landen ik het opneem. Want ze behoren allen tot het gerechtvaardigde kant.

Oja, ik was even vergeten dat ik te maken heb met de immer gelijk hebbende AL-Sawt.
Die zichzelf tot geopolitiek deskundige heeft gebombardeert.
Maar goed, je moet jezelf kietelen een ander doet het niet.

En niet zeggen dat anderen kennelijk niet in de gaten hebben wanneer ze een bericht met een korreltje zout moeten nemen terwijl je zelf wel overal in vliegt.

Al Sawt
28-08-07, 11:34
Geplaatst door super ick
Oja, ik was even vergeten dat ik te maken heb met de immer gelijk hebbende AL-Sawt.
Die zichzelf tot geopolitiek deskundige heeft gebombardeert. En met recht! Vooral als ik jou reacties lees, wordt ik telkens bevestigd in mijn oordeel over individuen op deze forum.



Maar goed, je moet jezelf kietelen een ander doet het niet.


En niet zeggen dat anderen kennelijk niet in de gaten hebben wanneer ze een bericht met een korreltje zout moeten nemen terwijl je zelf wel overal in vliegt. Probleem van mensen met jouw beperkt kennis van zaken, is hun vermogen om bepaalde zaken in juiste context te zien.

Vandaar mijn reactie.

super ick
28-08-07, 15:03
Geplaatst door Al Sawt
En met recht! Vooral als ik jou reacties lees, wordt ik telkens bevestigd in mijn oordeel over individuen op deze forum.



Maar goed, je moet jezelf kietelen een ander doet het niet.

Probleem van mensen met jouw beperkt kennis van zaken, is hun vermogen om bepaalde zaken in juiste context te zien.

Vandaar mijn reactie.

Nee jou reactie is er 1 uit frustatie. In ieder topic waarin ik post zoek je me op.
Speel je op de persoon. Langzaam maar zeker ga ik medelijden met je krijgen.
Kan je me niet negeren? Onwetende domme mensen laat ik altijd links liggen daar reageer ik niet op.
Voor jou maak ik een uitzondering.

Niet geregistreerd
04-12-09, 14:50
waarom je identificeren met een voetballer, voel je je dan beter.

poor