PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl op CNN.



mulan
23-08-07, 21:35
Christiane Amanpour ging Hirshi Ali en Geert Wilders interviewen. En wat schetst mijn verbazing....MAROC.NL in beeld bij CNN. Stond een reactie van iemand waarin stond Wilders=Hitler en iets over dat Observer een sukkel was ofzo...(dit laatste verzin ik niet).



http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/gods.warriors/

illmatik
23-08-07, 22:33
Observer is inderdaad zo'n ongelofelijke sukkel dat zelfs CNN dit uitzend.

delirious
23-08-07, 22:41
Geplaatst door illmatik
Observer is inderdaad zo'n ongelofelijke sukkel dat zelfs CNN dit uitzend.

:hihi:

lihoed
23-08-07, 23:11
Geplaatst door mulan
Christiane Amanpour ging Hirshi Ali en Geert Wilders interviewen. En wat schetst mijn verbazing....MAROC.NL in beeld bij CNN. Stond een reactie van iemand waarin stond Wilders=Hitler en iets over dat Observer een sukkel was ofzo...(dit laatste verzin ik niet).

klopt heb het ook gezien.


http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/gods.warriors/

Wortel
24-08-07, 05:47
We're bad, we're globalwide :nl:

wytze
24-08-07, 14:54
Geplaatst door mulan
Christiane Amanpour ging Hirshi Ali en Geert Wilders interviewen. En wat schetst mijn verbazing....MAROC.NL in beeld bij CNN. Stond een reactie van iemand waarin stond Wilders=Hitler en iets over dat Observer een sukkel was ofzo...(dit laatste verzin ik niet).



http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/gods.warriors/



:haha :fpetaf:

Mark
24-08-07, 20:16
Geplaatst door illmatik
Observer is inderdaad zo'n ongelofelijke sukkel dat zelfs CNN dit uitzend.

:haha:


ps. ik wil ook op cnn! death to christiana amanpour! :tover: :cool: :corcky:

tr_imparator
25-08-07, 16:12
is die hele video te zien of alleen die 2.20 minuten?

Coolassprov MC
26-08-07, 10:52
Geplaatst door mulan
...en iets over dat Observer een sukkel was ofzo...(dit laatste verzin ik niet).


Natuurlijk; veel te voor de hand liggend!

chessmatazz
26-08-07, 10:58
Geplaatst door illmatik
Observer is inderdaad zo'n ongelofelijke sukkel dat zelfs CNN dit uitzend.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Qaiys
08-10-07, 23:31
Geplaatst door mulan
Christiane Amanpour ging Hirshi Ali en Geert Wilders interviewen. En wat schetst mijn verbazing....MAROC.NL in beeld bij CNN. Stond een reactie van iemand waarin stond Wilders=Hitler en iets over dat Observer een sukkel was ofzo...(dit laatste verzin ik niet).

http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/gods.warriors/

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3257953#post3257953

Sjoweloo
08-10-07, 23:50
Ik hoop niet dat Bush toevallig kijkt. Anders vrees ik het ergste voor een aantal hier :gniffel: D'r zitten er voor minder op Guantanamo Bay.

1973Tanger
08-10-07, 23:51
Geplaatst door Qaiys
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3257953#post3257953

Hahahah. Ik herinner me nog deze draad. Het ging er heftig aan toe en was en is bloedserieus.

1973Tanger
08-10-07, 23:56
Geplaatst door Sjoweloo
Ik hoop niet dat Bush toevallig kijkt. Anders vrees ik het ergste voor een aantal hier :gniffel: D'r zitten er voor minder op Guantanamo Bay.

IbnRushd en collega moderatoren. Hebben jullie een goede beveiliging voor de IP adressen? What the hell. Op Guantanamo Bay ben ik nog steeds Hollander. Draag immers een oranje overal.

lihoed
09-10-07, 00:04
Geplaatst door Sjoweloo
Ik hoop niet dat Bush toevallig kijkt. Anders vrees ik het ergste voor een aantal hier :gniffel: D'r zitten er voor minder op Guantanamo Bay.


Helemaal met je eens.

Al Sawt
09-10-07, 00:08
Geplaatst door 1973Tanger
IbnRushd en collega moderatoren. Hebben jullie een goede beveiliging voor de IP adressen? What the hell. Op Guantanamo Bay ben ik nog steeds Hollander. Draag immers een oranje overal. Ik heb mezelf nooit kunnen betrapen op prediken van radicaal gedachtegoed. Ik ben heel erg pragmatisch.

Qaiys
09-10-07, 00:10
Geplaatst door 1973Tanger
IbnRushd en collega moderatoren. Hebben jullie een goede beveiliging voor de IP adressen? What the hell. Op Guantanamo Bay ben ik nog steeds Hollander. Draag immers een oranje overal.

http://www.privoxy.org/

Qaiys
09-10-07, 00:13
Geplaatst door Al Sawt
Ik heb mezelf nooit kunnen betrapen op prediken van radicaal gedachtegoed. Ik ben heel erg pragmatisch.

Ik ben wel radicaal in het verdedigen van mijn grondrechten.

1973Tanger
09-10-07, 00:15
Geplaatst door Al Sawt
Ik heb mezelf nooit kunnen betrapen op prediken van radicaal gedachtegoed. Ik ben heel erg pragmatisch.

Ja dat is duidelijk. Alles verloopt hier binnen de grensen die de wet voor bepaalde uitingsvormen stelt. Ik denk dat ze voor het prediken van radicale gedachtengoed bij de Zionistenlobby hier moeten wezen.

Sjoweloo
09-10-07, 00:29
Geplaatst door Qaiys
Ik ben wel radicaal in het verdedigen van mijn grondrechten.
Dat is Tariq Ramadan ook. Die komt Amerika niet meer in. En dat is omdat hij een publiek figuur is. Ik kan me voorstellen, en gemeten aan de reacties die je hier al oproept bij sommige autochtoontjes is het zeer wel mogelijk, dat je in een ietsjes vijandiger klimaat zomaar op een vreemde zwarte lijst geplaatst kan worden. Ik heb een beetje het idee dat je dan al snel vogelvrij bent in het buitenland, vooral als anonieme, Nederlandse moslimburger.

Wie weet hoe het met die Marokkaanse meid is afgelopen die in Engeland gevangen zat op verdenking van terrorisme? Ik ben even de naam kwijt..

1973Tanger
09-10-07, 00:29
Geplaatst door Qaiys
http://www.privoxy.org/

Ja handig. Welke package heb jij?

Al Sawt
09-10-07, 00:32
Geplaatst door Qaiys
Ik ben wel radicaal in het verdedigen van mijn grondrechten. Er moet een mentaliteitsverandering komen.

Het moet acceptabel zijn om te roepen dat Israel een racistische entiteit is. Niet omdat wij dat roepen, maar omdat het een feit is. En daar is niets radicaal aan.

1973Tanger
09-10-07, 00:35
Geplaatst door Sjoweloo
Dat is Tariq Ramadan ook. Die komt Amerika niet meer in. En dat is omdat hij een publiek figuur is. Ik kan me voorstellen, en gemeten aan de reacties die je hier al oproept bij sommige autochtoontjes is het zeer wel mogelijk, dat je in een ietsjes vijandiger klimaat zomaar op een vreemde zwarte lijst geplaatst kan worden. Ik heb een beetje het idee dat je dan al snel vogelvrij bent in het buitenland, vooral als anonieme, Nederlandse moslimburger.

Wie weet hoe het met die Marokkaanse meid is afgelopen die in Engeland gevangen zat op verdenking van terrorisme? Ik ben even de naam kwijt..

Ja precies. Je moet er vooral niet lichtzinnig over doen. De nieuwste identiteitdocumenten zijn voorzien van een electronische volgsysteem. Ikzelf lijd niet aan achtervolgingswaanzin, maar Big Brother, kan je overal tracken. Het gaat steeds meer die kant op trouwens. Nu is het nog bewijzen tot het tegendeel bewezen is. Straks wordt dat irrelevant.

Qaiys
09-10-07, 00:44
Geplaatst door Sjoweloo
Dat is Tariq Ramadan ook. Die komt Amerika niet meer in. En dat is omdat hij een publiek figuur is. Ik kan me voorstellen, en gemeten aan de reacties die je hier al oproept bij sommige autochtoontjes is het zeer wel mogelijk, dat je in een ietsjes vijandiger klimaat zomaar op een vreemde zwarte lijst geplaatst kan worden. Ik heb een beetje het idee dat je dan al snel vogelvrij bent in het buitenland, vooral als anonieme, Nederlandse moslimburger.

Wie weet hoe het met die Marokkaanse meid is afgelopen die in Engeland gevangen zat op verdenking van terrorisme? Ik ben even de naam kwijt..

Ik laat me geen angst aanpraten. Alles wat ik zeg en doe is conform mijn natuurlijke rechten die mij volgens de (grond)wet en universele mensenrechten toekomen. Ik zwicht niet voor de chantage van de meerderheid die Wilders en Hirsi Magan, Theo van Gogh en andere boeven wel steunen in hun racistische uitspraken.

Qaiys
09-10-07, 00:46
Geplaatst door 1973Tanger
Ja handig. Welke package heb jij?

Ik gebruik het niet. Maar als je het wilt gebruiken neem dan de win32 package, die staat onderaan de lijst.

Qaiys
09-10-07, 00:49
Geplaatst door Al Sawt
Er moet een mentaliteitsverandering komen.

Het moet acceptabel zijn om te roepen dat Israel een racistische entiteit is. Niet omdat wij dat roepen, maar omdat het een feit is. En daar is niets radicaal aan.

Bepaalde woorden hebben door het gebruik van de grote massa een negatieve betekenis gekregen, Radicaal heeft voor mij juist een positieve betekenis.

1973Tanger
09-10-07, 00:56
Geplaatst door Qaiys
Bepaalde woorden hebben door het gebruik van de grote massa een negatieve betekenis gekregen, Radicaal heeft voor mij juist een positieve betekenis.

Dat andere kamp denkt er net zo over. Dan raak je snel in conflict.

lihoed
09-10-07, 01:00
Geplaatst door Qaiys
Bepaalde woorden hebben door het gebruik van de grote massa een negatieve betekenis gekregen, Radicaal heeft voor mij juist een positieve betekenis.

Iemand als Robin Hood werd ook als radicaal afgeschilderd door een grote massa maar in principe was hij een goed persoon die voor de armen opkwam.

1973Tanger
09-10-07, 01:05
Het laatste wat ik wil is net zo radicaal afgeschilderd te worden als die Zionisten en Wilders aanhangers.

1973Tanger
09-10-07, 01:17
Trouwens er is een stukje van Maroc.nl in het Amerikaanse CNN terechtgekomen, bij 'gods warriors'. Waarom? Wie is hier eigenlijk een 'god warrior'? Straks krijgt iemand de CIA op bezoek, amerikanen kenende. Houden alleen van amusement.

1973Tanger
09-10-07, 01:52
Geplaatst door Qaiys
Ik laat me geen angst aanpraten. Alles wat ik zeg en doe is conform mijn natuurlijke rechten die mij volgens de (grond)wet en universele mensenrechten toekomen. Ik zwicht niet voor de chantage van de meerderheid die Wilders en Hirsi Magan, Theo van Gogh en andere boeven wel steunen in hun racistische uitspraken.

Groot gelijk heb je Qaiys. Zolang jezelf geen snode plannen hebt bijvoorbeeld in het beramen van iets ernstigs en het alleen bij stevige woorden laat, heb je niets te vrezen. Da's zonneklaar.