PDA

Bekijk Volledige Versie : Opsporing verzocht



appellonius
24-08-07, 08:00
In de Haaglanden is een oplichter actief. De man adverteert met appartementen waarvan hij de sleutel heeft bemachtigd. Geinteresseerden wordt na een rondleiding geintimideerd om het volledige bedrag aan borg en huur contant te betalen. Vervolgens tekent de man het contract met een valse naam. Zijn werkterrein omvat naast de Haaglanden, Scheveningen ook Eindhoven.
Het gaat om een jongeman van rond de 30 jaar. Hij heeft een breed postuur en een getinte huid. De man is van zuid-Marokkaanse afkomst en spreekt met een plat Brabants accent.
----------------------------------------------------------------------------------

Salaams vrienden,

Ik ben slachtoffer geworden van bovenstaande oplichter die er met een groot deel van mijn geld vandoor is gegaan. Ik hoop op deze manier wat meer informatie te vinden. Wat mij het meest pijn doet is dat hij het gemunt heeft op andere moslims. Ik ben zelf bekeerde moslim, en het appartement dat hij "verhuurt" behangt hij met kalligrafie van koranverzen. Bovendien beweert hij dat iedereen hem kent bij de moskee. Waarschijnlijk dat hij ook op deze manier auto's vaker verkoopt. Dus voor degene die net als ik verhuist naar den haag, Pas goed op. Deze jongen is trouwens terug te zien op:
http://www.youtube.com/watch?v=FhMQB5dK4sw&mode=related&search=
het gaat om de jongen met de witte jas en spijkerbroek.

groet,
Karel