PDA

Bekijk Volledige Versie : echt weer iets uit india hoor



Mfeles
25-08-07, 19:32
Drie leerlingen van een Indiase kostschool worden ervan verdacht twee broertjes van 5 en 8 jaar oud te hebben gewurgd in de hoop dat ze dan een paar dagen vrij zouden krijgen van school.

Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt. Het drama speelde zich af op een kostschool in Jalna.

De verdachten, 12 en 13 jaar oud, verklaarden tegenover de politie de twee jongetjes, die nieuw waren op school, te hebben vermoord omdat ze vorig jaar vrij kregen nadat een medescholier was overleden. De drie sleurden hun slachtoffers naar een afgelegen plek, waar ze hen wurgden. Ze legden de lichamen van de slachtoffers in een ongebruikt toilet. De slachtoffers werden gevonden nadat hun 9-jarige zusje de volgende dag hun vermissing had gemeld.

M@riska
25-08-07, 19:36
[...........]

Mfeles
25-08-07, 19:37
Geplaatst door M@riska
:jammer: Gestoord volk.

altijd als k gek nieuws lees dan stata erbij new delhi of een andere stad uit india

Vonkje
25-08-07, 19:39
Geplaatst door M@riska
:jammer: Gestoord volk.

DOE 'S FF NORMAAL!?! Gestoord Volk? Ben je wel helemaal lekker? 2 kinderen doen iets raars en heel India is gestoord? Meisje meisje toch...

Bokitoo
25-08-07, 19:45
Geplaatst door Mfeles
altijd als k gek nieuws lees dan stata erbij new delhi of een andere stad uit india
is een groot land met op een na met de meeste inwoners.
logisch dus dat je af en toe daar idioterie tegenkomt.
mensen zijn ook de kanker op deze wereld! ze vervuilen, moorden, liegen, bedriegen etc.
dus twee op bijna een miljard verbaasd me niet!

M@riska
25-08-07, 20:28
Geplaatst door Nesh
DOE 'S FF NORMAAL!?! Gestoord Volk? Ben je wel helemaal lekker? 2 kinderen doen iets raars en heel India is gestoord? Meisje meisje toch...


Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

[...........] ja.

Bokitoo
25-08-07, 21:19
Geplaatst door M@riska
Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

Gestoord volk ja.

cc is een belachelijkwijf !!!! waarom begin je over haar?een verwent eenling is het dat veel tegenslagen wacht!

Couscousje
26-08-07, 09:47
Geplaatst door Bokitoo
cc is een belachelijkwijf !!!! waarom begin je over haar?een verwent eenling is het dat veel tegenslagen wacht!

[...........]

:rolleyes:

Het is echt werkelijk waar debiel dat je 3 jaar lang loopt te kankeren over Cc op internet, in plaats van werk zoeken bij het CWI.

Kansloos gedrocht, je hoeft jouw leven vol tegenslag niet op mij te projecteren.

Ik kan het niet helpen dat jij dom en afschuwelijk lelijk bent, daarvoor moet je bij je [...........] zijn.

Cc

Couscousje
26-08-07, 09:48
Geplaatst door M@riska
Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

Gestoord volk ja.

Yep, [...........] daar.

Cc

Coolassprov MC
26-08-07, 12:33
Geplaatst door Couscousje
Rou7 ethesheth yemmesh a mmiss nerke7ba.

Op het toilet heb ik een tegel met die spreuk.

Vrij vertaald:

Vreet toch je moeder op; hoerenzoon!

M@riska
26-08-07, 13:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Op het toilet heb ik een tegel met die spreuk.

Vrij vertaald:

Vreet toch je moeder op; hoerenzoon!


Apart..

III
26-08-07, 14:36
Geplaatst door Mfeles
De verdachten, 12 en 13 jaar oud, verklaarden tegenover de politie de twee jongetjes, die nieuw waren op school, te hebben vermoord omdat ze vorig jaar vrij kregen nadat een medescholier was overleden.



Geplaatst door Mfeles
De slachtoffers werden gevonden nadat hun 9-jarige zusje de volgende dag hun vermissing had gemeld.

Ik kan dat niet rijmen...
Als je toch vrij wilt de volgende dag, dan laat je de levenloze lichaampjes toch meteen vinden?
Hoe moet anders de vrije dag ingeroosterd worden?
Beseffen ze zich wel watvoor een werk dat het is om zo'n rooster te maken? :gsm:

Cheetah
26-08-07, 14:36
Geplaatst door M@riska
Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

Gestoord volk ja.

Precies!!!!

Je hebt gelijk. Net als de Marokkanen en Antillianen. Velen roven, stelen, verkrachten, pesten en zijn schijnheilig. Dit maakt dan ook dat deze volken en niet alleen deze mensen, dus gestoord zijn.


JIJ BENT NIET GOED SNIK!

III
26-08-07, 14:38
Geplaatst door Cheetah
Precies!!!!

Je hebt gelijk. Net als de Marokkanen en Antillianen. Velen roven, stelen, verkrachten, pesten en zijn schijnheilig. Dit maakt dan ook dat deze volken en niet alleen deze mensen, dus gestoord zijn.


JIJ BENT NIET GOED SNIK!

Ik ben ook een racist: ik háát Hollanders! :zozo:

observer
26-08-07, 16:45
Geplaatst door M@riska
Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

Gestoord volk ja. mischien is dit het moment om even te verwijzen naar die stapel gevallen van indonesische meisjes die in saudi arabie als bedienvee ingevoerd worden en waarvan er grote aantallen verkracht mishandeld of vermoord worden

krankzinnig?

Couscousje
26-08-07, 18:10
Geplaatst door observer
mischien is dit het moment om even te verwijzen naar die stapel gevallen van indonesische meisjes die in saudi arabie als bedienvee ingevoerd worden en waarvan er grote aantallen verkracht mishandeld of vermoord worden

krankzinnig?

Nope, dit is niet het moment.

Cc

III
26-08-07, 19:49
Geplaatst door Couscousje
Nope, dit is niet het moment.

Cc

Zou u in al uw goedheid een indicatie kunnen geven van wanneer dan wel?
:blij:

Julien
26-08-07, 20:04
Geplaatst door Cheetah
Precies!!!!

Je hebt gelijk. Net als de Marokkanen en Antillianen. Velen roven, stelen, verkrachten, pesten en zijn schijnheilig. Dit maakt dan ook dat deze volken en niet alleen deze mensen, dus gestoord zijn.


JIJ BENT NIET GOED SNIK!

Dat is het hypocriete; elk volk schijn je te kunnen beledigen..maar zodra je moslims (of Marokkanen) beledigt, ben je opeens een racist.

Zo is de racistische uitdrukking "Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen" ingeburgerd in Nederland. Zelfs een minister (!) zei het in een interview paar jaar geleden. Vul eens in plaats van Fransen, moslims of joden in.........

M@riska
26-08-07, 20:16
Geplaatst door Cheetah
Precies!!!!

Je hebt gelijk. Net als de Marokkanen en Antillianen. Velen roven, stelen, verkrachten, pesten en zijn schijnheilig. Dit maakt dan ook dat deze volken en niet alleen deze mensen, dus gestoord zijn.


JIJ BENT NIET GOED SNIK!


Interreseerd me niet echt wat jij vind.;)

Ik zie marokkanen hun kinderen niet begraven, vermoorden, de neus afsnijden enz..

Ik vind India maar een vreemd land met vreemde mensen.

Invidia
26-08-07, 20:16
Dit zou wel een mooi citaat zijn voor in mij ondertekening:


Geplaatst door Julien
Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen

III
26-08-07, 20:25
Geplaatst door Invidia
Dit zou wel een mooi citaat zijn voor in mij ondertekening:

Frankrijk is inderdaad een erg mooi land...

:lekpuh:

III
26-08-07, 20:29
Geplaatst door M@riska
Interreseerd me niet echt wat jij vind.;)

Ik zie marokkanen hun kinderen niet begraven, vermoorden, de neus afsnijden enz..

Ik vind India maar een vreemd land met vreemde mensen.

[...........] (Uit te spreken met dat typische Indiase accent...)

Julien
26-08-07, 20:47
Geplaatst door Invidia
Dit zou wel een mooi citaat zijn voor in mij ondertekening:

Doe je best :D
De ware racisten komen uiteindelijk altijd aan het licht.

III
26-08-07, 20:54
Geplaatst door Julien
Doe je best :D
De ware racisten komen uiteindelijk altijd aan het licht.

De Fransen zijn een volk, geen ras.
Hetgeen op zich alweer een geluk is... :fpiraat:

Vonkje
26-08-07, 20:57
Geplaatst door M@riska
Nieuws niet bijgehouden laatste tijden? Cc had er nog een topic over.

Gestoord volk ja.

Bekrompen Debiel.

Invidia
26-08-07, 20:58
Geplaatst door Julien

De ware racisten komen uiteindelijk altijd aan het licht.


Sorry. Waar heb je het over?

III
26-08-07, 21:04
Geplaatst door Invidia
Sorry. Waar heb je het over?

Misschien bedoelt hij dat racisten een verlicht soort van mensen zijn?
:haha:

Iglo
26-08-07, 21:22
Geplaatst door Couscousje
Yep, spoornietjes eersteklas daar.

Cc Nu ben ik het helemaal met je eens dat je mag zeggen dat een bepaald land/cultuur/gewoonte niet spoort/achterlijk is. Als je het gehad had over het verbranden van weduwen dan was ik het met je eens geweest (http://en.wikipedia.org/wiki/Sati_%28practice%29).

Maar ik denk dat dit verhaal hier niet onder valt. Dit is namelijk een bizar, absurd, individueel geval van waanzin. Dit soort verhalen doet het natuurlijk goed in de kranten maar zegt niet zo veel over het land zelf. Je moet ook niet vergeten dat India meer inwoners heeft dan de gehele westerse wereld. Het is dus niet vreemd dat er veel van dit soort verhalen uit India komen.

Coolassprov MC
26-08-07, 21:58
Geplaatst door III
Misschien bedoelt hij dat racisten een verlicht soort van mensen zijn?
:haha:

De meeste racisten zijn toch lampekappen?

Coolassprov MC
26-08-07, 21:59
Geplaatst door III
[...........] (Uit te spreken met dat typische Indiase accent...)

Zo praat je toch niet tegen een dame?

Foei! Goorlap!

Tomas
26-08-07, 22:03
Ik weet niet of het nu specifiek India is, maar het valt mij wel op dat 99,9% van alle bizarre gebeurtenissen iets met buitenlanders te maken heeft. Dat geeft te denken.

Witte78
26-08-07, 22:05
Geplaatst door Julien
[B]Dat is het hypocriete; elk volk schijn je te kunnen beledigen..maar zodra je moslims (of Marokkanen) beledigt, ben je opeens een racist.


Dr wonen 150 miljoen moslims in india. Oftewel 12.5% van alle moslims.

Invidia
26-08-07, 22:11
Geplaatst door Tomas
Ik weet niet of het nu specifiek India is, maar het valt mij wel op dat 99,9% van alle bizarre gebeurtenissen iets met buitenlanders te maken heeft. Dat geeft te denken.

Vind ik zelf ook erg opmerkelijk vooral als je je bedenkt dat het overgrote gedeelte van de wereldbevolking gewoon Nederlands is... Maar ja dat mag je natuurlijk weer niet zeggen.

Tomas
26-08-07, 22:13
Geplaatst door Invidia
Vind ik zelf ook erg opmerkelijk vooral als je je bedenkt dat het overgrote gedeelte van de wereldbevolking gewoon Nederlands is... Maar ja dat mag je natuurlijk weer niet zeggen.

Of dat eigenlijk iedereen als nederlander wordt geboren, maar door zijn ouders wordt misvormd tot buitenlander. Ook zo'n taboe.

III
26-08-07, 22:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Zo praat je toch niet tegen een dame?

Foei! Goorlap!

Tja, je kunt me voor van alles en nogwat uitmaken. Mij heb je er niet mee. Net zijn ik en mijn landgenoten nog voor achterlijk versleten! En dit terwijl wij met zijn miljoenen zijn en dat nog in een heel scala aan kasten ook!

III
26-08-07, 22:35
Geplaatst door Tomas
Ik weet niet of het nu specifiek India is, maar het valt mij wel op dat 99,9% van alle bizarre gebeurtenissen iets met buitenlanders te maken heeft. Dat geeft te denken.

Hoezo? In het buitenland zijn Nederlanders ook buitenlanders...
Daarbij hoop ik dat je bronnen grappenmakers zijn.

III
26-08-07, 22:36
Geplaatst door Witte78
Dr wonen 150 miljoen moslims in india. Oftewel 12.5% van alle moslims.

:fpetaf:

Invidia
26-08-07, 22:36
Geplaatst door Tomas
Of dat eigenlijk iedereen als nederlander wordt geboren, maar door zijn ouders wordt misvormd tot buitenlander. Ook zo'n taboe.

Ja, of turken... ook zo iets. Niets mis mee hoor, maar je zet er toch je vraagtekens bij. Ik bedoel maar.

observer
26-08-07, 22:59
Geplaatst door III
Frankrijk is inderdaad een erg mooi land...

:lekpuh: jammer dat er fransen wonen :student:

III
26-08-07, 23:02
Geplaatst door observer
jammer dat er fransen wonen :student:


SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!

La France c'est un pays très jolie. Dommage les Francais habitent lá...

Julien
27-08-07, 00:13
Geplaatst door Invidia
Sorry. Waar heb je het over?

Hypocrisie. Over India (en in mijn voorbeeld Frankrijk) kun je de meest beledigende en generaliserende dingen zeggen..maar zeg je hetzelfde over moslims, dan ben je een racist..


De Fransen zijn een volk, geen ras.
Klopt. Maar dat geldt dus ook voor moslims of joden.

Mark
27-08-07, 07:28
Toch winnen die stammen in Pakistan het altijd weer qua gestoordheid

meisjes die met honden moeten trouwen

stamhoofden die nichtjes van misdadigers als straf verkrachten

etc etc

Couscousje
27-08-07, 07:54
Geplaatst door III
Zou u in al uw goedheid een indicatie kunnen geven van wanneer dan wel?
:blij:

Wanneer de topics waar M@riska het over heeft zijn gelezen.

Tot die tijd zit iedereen die daar op dezelfde wijze als observer op reageert een modderfiguur te slaan.

Cc

Couscousje
27-08-07, 07:55
Geplaatst door Nesh
Bekrompen Debiel.

[...........]

Cc

Couscousje
27-08-07, 07:57
Geplaatst door Iglo
Nu ben ik het helemaal met je eens dat je mag zeggen dat een bepaald land/cultuur/gewoonte niet spoort/achterlijk is. Als je het gehad had over het verbranden van weduwen dan was ik het met je eens geweest (http://en.wikipedia.org/wiki/Sati_%28practice%29).

Maar ik denk dat dit verhaal hier niet onder valt. Dit is namelijk een bizar, absurd, individueel geval van waanzin. Dit soort verhalen doet het natuurlijk goed in de kranten maar zegt niet zo veel over het land zelf. Je moet ook niet vergeten dat India meer inwoners heeft dan de gehele westerse wereld. Het is dus niet vreemd dat er veel van dit soort verhalen uit India komen.

Je reactie is geweldig, ware het niet dat ook jij niet de topics hebt gelezen waar M@riska het over heeft.

Het is werkelijk waar hilarisch hoe men hier zich allerlei quasi-intellectuele, sarcastische en poging-tot-grappig-zijnde opmerkingen probeert te plaatsen, zonder een enkel benul te hebben van waar ze het nu eigenlijk over hebben.

Retards. :rolleyes:

Cc

P.S.: No offense, Iglo. Jij bent 1 van de weinige met een enigszins doordacht antwoord.

III
27-08-07, 09:33
Geplaatst door Couscousje
Je reactie is geweldig, ware het niet dat ook jij niet de topics hebt gelezen waar M@riska het over heeft.


Door jou gebombardeerd tot must voor iedereen die zijn zegje wil doen?
Laat me raden: de topic is door jou geopend?

Cheetah
27-08-07, 09:42
Geplaatst door Julien
Dat is het hypocriete; elk volk schijn je te kunnen beledigen..maar zodra je moslims (of Marokkanen) beledigt, ben je opeens een racist.



Precies! Heb het met die Mariska maar over de statistiek cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen. De bom barst dan en er komen direct allerlei complot-theorien.

Idd. bij dit soort topics en antwoorden zie pas wie de echte rascisten zijn!

Cheetah
27-08-07, 09:43
Geplaatst door Cheetah
Precies! Heb het met die Mariska maar over de statistiek cijfers van de criminaliteit onder Marokkanen. De bom barst dan en er komen direct allerlei complot-theorien.

Idd. bij dit soort topics en antwoorden zie pas wie de echte rascisten zijn!

Couscousje
27-08-07, 09:47
Geplaatst door III
Door jou gebombardeerd tot must voor iedereen die zijn zegje wil doen?
Laat me raden: de topic is door jou geopend?

Het lijkt me wel handig dat je eerst leest wat er in de topics staat, eer je er commentaar op gaat leveren, niet?

Klein detail dat de intelligentsia van dit forum even over het hoofd hebben gezien.

Morons.

Cc

Couscousje
27-08-07, 09:48
Geplaatst door Cheetah
Precies! Heb het met die Mariska maar over de statistiek cijfers over de criminaliteit onder Marokkanen. De bom barst dan en er komen direct allerlei complot-theorien.

Idd. bij dit soort topics en antwoorden zie pas wie de echte rascisten zijn!

Racisten.

Zonder s.

Voor zover je een nog grotere flater kon slaan. :rolleyes:

Cc

Charlus
27-08-07, 09:56
Geplaatst door Couscousje
<...>Klein detail dat de intelligentsia van dit forum even over het hoofd hebben gezien.<...>
Intelligentsia is een enkelvoudige verzamelnaam.

Couscousje
27-08-07, 10:01
Geplaatst door Charlus
Intelligentsia is een enkelvoudige verzamelnaam.

Vreemd, de Taalunie zegt er niets over.

Je zegt ook niet "de Illuminati heeft"...

Maar stoer dat je probeerde me op mijn nummer te zetten.

Cc

Charlus
27-08-07, 10:15
Geplaatst door Couscousje
Vreemd, de Taalunie zegt er niets over.<...>
Bijzonder vreemd. De Taalunie wordt vast en zeker bezet door nazi's.

<...>Je zegt ook niet "de Illuminati heeft"...<...>
Niet dagelijks in ieder geval, daar heb je een punt.

<...>Maar stoer dat je probeerde me op mijn nummer te zetten.<...>
Eerder probeer ik te achterhalen welke kleur stoom er uit jouw oren spuit. Curieus dat je mijn verbetering opvat als een poging tot jou op je nummer zetten. Heb je volgens jezelf Cheetah op zijn nummer gezet?

Couscousje
27-08-07, 10:21
Geplaatst door Charlus
Bijzonder vreemd. De Taalunie wordt vast en zeker bezet door nazi's.

Niet dagelijks in ieder geval, daar heb je een punt.

Eerder probeer ik te achterhalen welke kleur stoom er uit jouw oren spuit. Curieus dat je mijn verbetering opvat als een poging tot jouw op je nummer zetten. Heb je volgens jezelf Cheetah op zijn nummer gezet?

Wat grappig dat je allerlei waarden aan mijn reactie toekent.

Je probeert me af te schilderen als iemand die woest is, ofzo?

Want het is onmogelijk dat ik gewoon op een normale manier op je zou kunnen reageren?

Nee, ik denk dat dat laatste je niet zo heel erg goed zou uitkomen.

Ik laat je wel weten wat voor kleur stoom er uit mijn oren komt, zodra het een keer voorvalt.

Cc

P.S.: "jou op je nummer zetten" schrijf je zonder w. Daar is de Taalunie heel duidelijk over. :zwaai:

Charlus
27-08-07, 10:27
Geplaatst door Couscousje
<...>P.S.: "jou op je nummer zetten" schrijf je zonder w. Daar is de Taalunie heel duidelijk over. :zwaai:
Shit, het was me nog niet overkomen dat iemand reageerde vóórdat ik kans had gezien mijn eigen bericht te verbeteren. I bow to the Master. Toch vind ik jouw meervoudige intelligentsia ernstiger dan mijn jouw.

Couscousje
27-08-07, 10:32
Geplaatst door Charlus
Shit, het was me nog niet overkomen dat iemand reageerde vóórdat ik kans had gezien mijn eigen bericht te verbeteren. I bow to the Master. Toch vind ik jouw meervoudige intelligentsia ernstiger dan mijn jouw.

I beg to differ.

Iets simpels als jou/jouw zou je eigenlijk niet fout mogen schrijven.

En zo ook het woord "racist", zeker als je daar zoveel over schijnt te weten.

Cc

P.S.: Er zitten 6 minuten tussen jouw posting en de mijne. Is het de bedoeling dat we minimaal 10 minuten wachten, eer we een reactie op de ander mogen geven, zodat jij de kans hebt je bericht eventueel aan te passen?

Charlus
27-08-07, 11:07
Geplaatst door Couscousje

Geplaatst door Charlus
Shit, het was me nog niet overkomen dat iemand reageerde vóórdat ik kans had gezien mijn eigen bericht te verbeteren. I bow to the Master. Toch vind ik jouw meervoudige intelligentsia ernstiger dan mijn jouw.
I beg to differ.

Iets simpels als jou/jouw zou je eigenlijk niet fout mogen schrijven.

En zo ook het woord "racist", zeker als je daar zoveel over schijnt te weten.<...>

Als je valt over een verkeerde spelling van "racist", dan mag je zeker geen fout maken bij toepassing van "intelligentsia".
Mijn foutje was triviaal en zonder inhoudelijke implicaties. Jouw gebruik van "intelligentsia" was heel bewust en bedoeld om indruk te maken. Mij irriteert "rascisme" altijd, no pun intended, maar het zou niet in mij op komen om met het aandragen van een spelfout inhoudelijk te scoren. Cheetah kent ongetwijfeld minstens de globale betekenis van racisme, ook al spelt hij het woord verkeerd.

Couscousje
27-08-07, 12:31
Geplaatst door Charlus
Als je valt over een verkeerde spelling van "racist", dan mag je zeker geen fout maken bij toepassing van "intelligentsia".
Mijn foutje was triviaal en zonder inhoudelijke implicaties. Jouw gebruik van "intelligentsia" was heel bewust en bedoeld om indruk te maken. Mij irriteert "rascisme" altijd, no pun intended, maar het zou niet in mij op komen om met het aandragen van een spelfout inhoudelijk te scoren. Cheetah kent ongetwijfeld minstens de globale betekenis van racisme, ook al spelt hij het woord verkeerd.

Ik gebruik wel vaker woorden als intelligentsia. Dat jij daar van onder de indruk bent, is niet mijn probleem.

"Zij hebben" en of "zij heeft" heeft totaal geen invloed op de inhoud van de zin, dus die inhoudelijke implicaties bestaan kennelijk in jouw beleving.

Het "scoor"-aspect lijkt mij wederom iets wat eerder van toepassing is op jouw reacties, dan op de mijne.

Nu we het genoeg over jou en je issues hebben gehad, kunnen we het weer over mij hebben:

Ik vind dat Cheetah ezelachtige uitlatingen loopt te balken, de ironie schuilt hem in zijn onmacht serieus genomen te worden door de spelfouten.

Dat is tevens kenmerkend voor een flink aantal leden op deze site, jij incluis. Je poging om mij te verbeteren, dan wel te "scoren", is namelijk ernstig gestrand.

Cc

Couscousje
27-08-07, 12:38
Overigens ga ik niet meer verder met dit welles/nietes-spelletje van je, Charlus.

Mijn reactie op deze topic betrof dat jaloerse gedrocht van een wandeling/MarocTelegraaf/Bokitoo, dat jaren na dato nog steeds niet heeft geaccepteerd dat ik toen dat schrijfprijsje heb gewonnen en hij niet eens werd vermeld, maar dat is nu eenmaal het leven. You win some, you lose some. De volgende reactie van mij was gericht aan hen die voorbarige conclusies nemen over zaken waar zij geen flauw benul van hebben.

Muggeziften over taal doe ik wel met mijn baas, die betaalt me daar een riant salaris voor.

Houdoe.

Cc

Charlus
27-08-07, 13:09
Geplaatst door Couscousje
<...>Ik vind dat Cheetah ezelachtige uitlatingen loopt te balken, de ironie schuilt hem in zijn onmacht serieus genomen te worden door de spelfouten.

Dat is tevens kenmerkend voor een flink aantal leden op deze site, jij incluis. Je poging om mij te verbeteren, dan wel te "scoren", is namelijk ernstig gestrand.<...>
Ironie schuilt in mijn onmacht serieus genomen te worden wegens mijn spelfouten? Een aantal mensen hier heeft tot nu toe wegens voor mij onbegrijpelijke redenen de moeite genomen te verklaren mij niet serieus te nemen. Nog niet eerder wegens spelfouten, die overigens naar mijn bescheiden mening op de vingers van één hand zijn te tellen.

<...>Mijn reactie op deze topic betrof dat jaloerse gedrocht van een wandeling/MarocTelegraaf/Bokitoo, dat jaren na dato nog steeds niet heeft geaccepteerd dat ik toen dat schrijfprijsje heb gewonnen en hij niet eens werd vermeld, maar dat is nu eenmaal het leven. You win some, you lose some. De volgende reactie van mij was gericht aan hen die voorbarige conclusies nemen over zaken waar zij geen flauw benul van hebben.<...>
Ah, terzake. De stoom uit je oren betrof dus gewoon de kift & ouwe koeien.
Met stellen dat degene die het niet met je eens is geen verstand van zaken heeft, onderscheid je je hier nauwelijks tot niet.

M@riska
27-08-07, 16:08
Geplaatst door Witte78
Dr wonen 150 miljoen moslims in india. Oftewel 12.5% van alle moslims.

En, doen ze woodhoo in de ganges? :moe:

M@riska
27-08-07, 16:09
Geplaatst door Couscousje
Wanneer de topics waar M@riska het over heeft zijn gelezen.

Tot die tijd zit iedereen die daar op dezelfde wijze als observer op reageert een modderfiguur te slaan.

Cc


Waar ik het over heb weten ze alleen als ze het nieuws wat meer bijhouden. Enige nieuws wat hier van toepassing is is wanneer een jood een moslim pest en vice versa.:moe:

III
27-08-07, 16:57
Geplaatst door Couscousje
Het lijkt me wel handig dat je eerst leest wat er in de topics staat, eer je er commentaar op gaat leveren, niet?

Klein detail dat de intelligentsia van dit forum even over het hoofd hebben gezien.

Morons.

Cc

Taalkundig heb ik natuurlijk geen enkele poot om op te staan, maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het sarcasme dat je aan de dag stelt mij eerder overmant met een gevoel van cynisme.
Dit op niets af, daar ik onmogelijk commentaar kan hebben geleverd op iets dat ik niet heb gelezen. Niet in de laatste plaats om het feit dat geen enkele link ter beschikking is gesteld door wie dan ook.

Dit zeg ik overigens niet omdat ik er het vertrouwen in heb dat je het als een man zult nemen.

Neem nou maar van mij aan dat ik noch boekenlijst noch bronvermelding nodig heb om te zeggen dat mijn mening omtrent bevolkingsgroepen anders dan die waar ik toe behoor vaststaat en dat ik kan volstaan met het uiten van die mening.

Vonkje
27-08-07, 21:17
Geplaatst door Couscousje
[...........]

Cc

Wat een ijzersterke comeback, ;)

[...........]

Vonkje
27-08-07, 21:18
.

IbnRushd
27-08-07, 21:50
Deze topic is gesloten.

Constant schelden en racistische opmerkingen gaarne elders!