PDA

Bekijk Volledige Versie : Kalifaat komt er snel aan



super ick
27-08-07, 21:50
Islamic group incites war on West
By The Copenhagen Post

Published 27.08.07 14:30

Sunday’s national meeting for the radical Hizb ut-Tahrir included incitement to destroy Israel and a re-establishment of the Caliphate Islamic empire

Controversial Islamic organisation Hizb ut-Tahrir celebrated its annual congress in Copenhagen on Sunday with words of anger against Jews and the West, reported daily free newspaper Nyhedsavisen.

Nearly 600 Muslims attended the meeting at KB Hallen in the city’s enclave of Frederiksberg, where religious leaders spoke of the rise of an new Islamic Caliphate and the fall of Western powers.

‘The Caliphate can arrive in an hour, two months or two years from now,’ said Fadi Abdullatif, Hizb ut-Tahrir’s president, who owns a previous conviction for publicly urging his members to kill Jews. ‘We are working for a Caliphate from Morocco to Indonesia and from Khazakhstan to Saudi Arabia.’

The union of nations under a common Islamic law could be created by force if necessary, according to another of Hizb ut Tahrir’s leaders, Atta bin Khalil. Khalil also told those in attendance to ‘continue their state of war against the Jewish nation’.

A third speaker at the congress, Emir Shamil, said that ‘heads may roll’ in the recreation of the Caliphate.

Many politicians have unsuccessfully attempted to dissolve the organisation in the past, but Sunday’s congress may have been the straw that breaks its back. Nearly all political parties are in agreement that some type of action must be taken against the organisation.

‘The sooner the organisation is broken up the better,’ said Tom Behnke, the Conservative judicial spokesperson.

The Social Liberals cultural spokesperson, Simon Emil Ammitzbøll, is now requesting the Justice Ministry to conduct surveillance on Hizb ut-Tahrir, saying the congress proved that it is not merely individual members inciting racial and religious violence but the organisation as a whole.

Hizb ut-Tahrir has more than one million members worldwide and an estimated 200 full-time members within Denmark.

lihoed
27-08-07, 23:51
Geplaatst door super ick
Islamic group incites war on West
By The Copenhagen Post

Published 27.08.07 14:30

Sunday’s national meeting for the radical Hizb ut-Tahrir included incitement to destroy Israel and a re-establishment of the Caliphate Islamic empire

Controversial Islamic organisation Hizb ut-Tahrir celebrated its annual congress in Copenhagen on Sunday with words of anger against Jews and the West, reported daily free newspaper Nyhedsavisen.

Nearly 600 Muslims attended the meeting at KB Hallen in the city’s enclave of Frederiksberg, where religious leaders spoke of the rise of an new Islamic Caliphate and the fall of Western powers.

‘The Caliphate can arrive in an hour, two months or two years from now,’ said Fadi Abdullatif, Hizb ut-Tahrir’s president, who owns a previous conviction for publicly urging his members to kill Jews. ‘We are working for a Caliphate from Morocco to Indonesia and from Khazakhstan to Saudi Arabia.’

The union of nations under a common Islamic law could be created by force if necessary, according to another of Hizb ut Tahrir’s leaders, Atta bin Khalil. Khalil also told those in attendance to ‘continue their state of war against the Jewish nation’.

A third speaker at the congress, Emir Shamil, said that ‘heads may roll’ in the recreation of the Caliphate.

Many politicians have unsuccessfully attempted to dissolve the organisation in the past, but Sunday’s congress may have been the straw that breaks its back. Nearly all political parties are in agreement that some type of action must be taken against the organisation.

‘The sooner the organisation is broken up the better,’ said Tom Behnke, the Conservative judicial spokesperson.

The Social Liberals cultural spokesperson, Simon Emil Ammitzbøll, is now requesting the Justice Ministry to conduct surveillance on Hizb ut-Tahrir, saying the congress proved that it is not merely individual members inciting racial and religious violence but the organisation as a whole.

Hizb ut-Tahrir has more than one million members worldwide and an estimated 200 full-time members within Denmark.

Het enige wat (echte) moslims willen of zoeken is gerechtigheid.(JUSTICE) Hoe de Joden de Palestijnen of de wereld behandelen is ook niet menselijk. Als je de wereld wil regeren doe het dan eerlijk en geef het land terug aan wie het toebehoord namelijk de Palestijnen en ga ergens in Utah of Texas wonen.
Met Moslims bedoel ik dan niet de regeringsleiders van de Arabische wereld die verzot zijn op alcohol en lekkere chicks.

TonH
28-08-07, 00:14
Geplaatst door lihoed
Het enige wat (echte) moslims willen of zoeken is...

...een goed leven voor hun en den hunnen.

Echt, dat is de enige prioriteit voor miljoen "(echte) moslims" heb ik net weer mogen ervaren. Dit keer in Jordanië.

ronald
28-08-07, 00:33
Geplaatst door lihoed
Het enige wat (echte) moslims willen of zoeken is gerechtigheid.(JUSTICE) Hoe de Joden de Palestijnen of de wereld behandelen is ook niet menselijk. Als je de wereld wil regeren doe het dan eerlijk en geef het land terug aan wie het toebehoord namelijk de Palestijnen en ga ergens in Utah of Texas wonen.
Met Moslims bedoel ik dan niet de regeringsleiders van de Arabische wereld die verzot zijn op alcohol en lekkere chicks.


Misschien moet je een uitwisselingsagency gaan openen in de VS....Israeliers ruilen voor Moslims..... Redeneer niet zo dom!

ronald
28-08-07, 00:37
Geplaatst door TonH
...een goed leven voor hun en den hunnen.

Echt, dat is de enige prioriteit voor miljoen "(echte) moslims" heb ik net weer mogen ervaren. Dit keer in Jordanië.


Tuurlijk...het zijn hoofdzakelijk die haantjes die hun eigen kippen pikken en de boel op spel zetten. En dat soort haantjes hebben altijd een stoet slavenhaantjes achter zich aan huppelen om de boel te helpen opf-cken.

lihoed
28-08-07, 01:38
Geplaatst door ronald
Tuurlijk...het zijn hoofdzakelijk die haantjes die hun eigen kippen pikken en de boel op spel zetten. En dat soort haantjes hebben altijd een stoet slavenhaantjes achter zich aan huppelen om de boel te helpen opf-cken.

Ben jij haantje de voorste?

observer
28-08-07, 08:14
Geplaatst door lihoed
Met Moslims bedoel ik dan niet de regeringsleiders van de Arabische wereld die verzot zijn op alcohol en lekkere chicks. alsof alleen de regeringsleiders dat zijn

dus eigenlijk willen ze, de met geweld gestichte staat, israel vervangen door ene met geweld gestichte islamitische staat, in beide gevallen zonder dat de bevolking iets te vertellen heeft

Pytaghoras
28-08-07, 10:47
Deze mensen zijn blind en dromen veel. Ik word binnen twee dagen, twee weken, twee maanden of twee jaar een miljardair. Helaas trappen heel veel domme mensen daarin en laten zich meeslepen door zulke achterlijke personen. Dromen zijn mooi, maar wel als het gaat om vrede en niet dromen dat er hoofden zullen rollen om de wens te realiseren. Dat is achterlijk.

Ik geloof dat God niet blij is met personen als Hijb At Tahrir, Taliba, Al Qaida, de zionisten of christelijke fundamentalisten in de VS. Dat zijn drollen die de boel overal laten stinken.

super ick
28-08-07, 11:01
Geplaatst door lihoed
Het enige wat (echte) moslims willen of zoeken is gerechtigheid.(JUSTICE) Hoe de Joden de Palestijnen of de wereld behandelen is ook niet menselijk. Als je de wereld wil regeren doe het dan eerlijk en geef het land terug aan wie het toebehoord namelijk de Palestijnen en ga ergens in Utah of Texas wonen.
Met Moslims bedoel ik dan niet de regeringsleiders van de Arabische wereld die verzot zijn op alcohol en lekkere chicks.

Lekker meelullen en uitpimpen van de Palestijnse zaak. De zaak die krampachtig bovenaan de politieke agenda gehouden wordt. Arabische landen doen er werkelijk alles aan om deze zaak levend te houden.

Als S.A. 1% van haar jaarlijkse OVERSCHOT aan de Palestijnen zou besteden hadden ze daar allemaal twee auto's voor de deur kunnnen hebben en een zwembad in de achtertuin.

Waarmee ik overigens de misdaden van Israel t.o. de Palestijnen geenzins goed keur.

super ick
28-08-07, 11:03
Geplaatst door TonH
...een goed leven voor hun en den hunnen.

Echt, dat is de enige prioriteit voor miljoen "(echte) moslims" heb ik net weer mogen ervaren. Dit keer in Jordanië.

Daar draait het wel om.
Kennedy zei al iets soortgelijks over de koude oorlog.
Een russische moeder geeft evenveel om haar kind en wil hetzelfde voor haar kind als een Amerikaanse.
Die vlieger gaat in ieder conflict op.

Alle macht naar de vrouwen en de wereld zou er echt beter op worden.
Vrouwen aller landen verenigd u!

Pytaghoras
28-08-07, 11:08
Geplaatst door super ick
Daar draait het wel om.
Kennedy zei al iets soortgelijks over de koude oorlog.
Een russische moeder geeft evenveel om haar kind en wil hetzelfde voor haar kind als een Amerikaanse.
Die vlieger gaat in ieder conflict op.

Alle macht naar de vrouwen en de wereld zou er echt beter op worden.
Vrouwen aller landen verenigd u!

Vrouwen ruzien en roddelen om simple dingen, laat staan grote problemen. Ik geloof niet dat vrouwen het beter kunnen. Ik geloof wel dat mannen het beter kunnen met een sterke vrouw naast hun.

Al Sawt
28-08-07, 11:16
Geplaatst door super ick
Lekker meelullen en uitpimpen van de Palestijnse zaak. De zaak die krampachtig bovenaan de politieke agenda gehouden wordt. Arabische landen doen er werkelijk alles aan om deze zaak levend te houden.

Als S.A. 1% van haar jaarlijkse OVERSCHOT aan de Palestijnen zou besteden hadden ze daar allemaal twee auto's voor de deur kunnnen hebben en een zwembad in de achtertuin.

Waarmee ik overigens de misdaden van Israel t.o. de Palestijnen geenzins goed keur. Onwetendheid en onvermogen van doorgronden van bepaalde materie en redeneren op onderbuikgevoelens, leiden tot simplistische reacties.


Want individu Super ick denkt dat de Palestijnen zeggenschap hebben over hun eigen rekening en nationale reserves. Nee Super ick, de Israeliers controleren alles wat Palestina binnenkomt en dat geldt ook voor geld.

Dus bespaar me jouw reacties!

Al Sawt
28-08-07, 11:17
Geplaatst door observer
alsof alleen de regeringsleiders dat zijn

dus eigenlijk willen ze, de met geweld gestichte staat, israel vervangen door ene met geweld gestichte islamitische staat, in beide gevallen zonder dat de bevolking iets te vertellen heeft Had Israel dan een bevolking in Palestina?

knuppeltje
28-08-07, 11:35
DE Grieken en de Romeinen noemden Palestina het land van de joden.

TonH
28-08-07, 11:37
Geplaatst door super ick
Daar draait het wel om.
Kennedy zei al iets soortgelijks over de koude oorlog.
Een russische moeder geeft evenveel om haar kind en wil hetzelfde voor haar kind als een Amerikaanse.
Die vlieger gaat in ieder conflict op.

Yep,


Alle macht naar de vrouwen en de wereld zou er echt beter op worden.
Vrouwen aller landen verenigd u!

...alleen klopt dit niet. Het is zoals Pythagoras zegt. Niet voor niets deed pasgeleden een priester in Italië (bij de begravenis van drie van de vermoorden uit Duisburg) een appèl op de vrouwen:
"Hij doet een appél op de vrouwen die door politie, onderzoeksrechters en kerk worden gezien als de motor achter de bloedwraak. 'Kies voor vrede en vergeving, kies niet voor de weg van Kaïn en Abel'. " (NRC)

En dat patroon zie je vaak, in veel conflicten.

TonH
28-08-07, 11:38
Geplaatst door knuppeltje
DE Grieken en de Romeinen noemden Palestina het land van de joden.

De huidige Grieken zien dat anders.

super ick
28-08-07, 11:47
Geplaatst door Al Sawt
Onwetendheid en onvermogen van doorgronden van bepaalde materie en redeneren op onderbuikgevoelens, leiden tot simplistische reacties.


Want individu Super ick denkt dat de Palestijnen zeggenschap hebben over hun eigen rekening en nationale reserves. Nee Super ick, de Israeliers controleren alles wat Palestina binnenkomt en dat geldt ook voor geld.

Dus bespaar me jouw reacties!

Guttegut,
Kennelijk zijn ze wel in staat miljoenen wapens het land in te smokkelen via Egypte maar geen leerboeken en medicijnen. Frappant.

Mij beschuldigen van onwetendheid terwijl jezelf maar eentonig alles vanuit dezelfde invalshoek op blijft dreunen. Niet echt een uitdaging daar wat tegenin te brengen.

Je denk de discussie te winnen door jezelf uit te roepen tot geopolitiek deskundige, hooghartige antwoorden te geven en alles de grond in te trappen wat niet in jou straatje komt.

In je antwoorden richt je je niet tot mij maar tot een publiek dat jij denkt te hebben. Daarnaast speel je op de man. (onwetendheid, onvermogen, simplisme, etc)
Een vorm van zwakte die wel ietwat vreemd overkomt voor zo'n hooghartige arrogante persoonlijkheid.

Charlus
28-08-07, 12:11
Geplaatst door TonH

Alle macht naar de vrouwen en de wereld zou er echt beter op worden.
Vrouwen aller landen verenigd u!
...alleen klopt dit niet. Het is zoals Pythagoras zegt. Niet voor niets deed pasgeleden een priester in Italië (bij de begravenis van drie van de vermoorden uit Duisburg) een appèl op de vrouwen:
"Hij doet een appél op de vrouwen die door politie, onderzoeksrechters en kerk worden gezien als de motor achter de bloedwraak. 'Kies voor vrede en vergeving, kies niet voor de weg van Kaïn en Abel'. " (NRC)

En dat patroon zie je vaak, in veel conflicten.
Kaïn en Abel waren vrouwen? Vrouwen zijn de motor van het verschijnsel bloedwraak. Hoe moet ik dat zien? Best mogelijk dat het waar is, maar een beetje toelichting zou geen kwaad kunnen.
Pythagoras schreef dit:

Vrouwen ruzien en roddelen om simple dingen, laat staan grote problemen. Ik geloof niet dat vrouwen het beter kunnen. Ik geloof wel dat mannen het beter kunnen met een sterke vrouw naast hun.
En daarmee ben jij het eens? In tegenstelling tot mannen ruzieën en roddelen vrouwen om simpele dingen en zijn daarom minder geschikt dan mannen om te fungeren op het wereldpolitieke toneel, aha.

TonH
28-08-07, 12:32
Geplaatst door Charlus
...alleen klopt dit niet. Het is zoals Pythagoras zegt. Niet voor niets deed pasgeleden een priester in Italië (bij de begravenis van drie van de vermoorden uit Duisburg) een appèl op de vrouwen:
"Hij doet een appél op de vrouwen die door politie, onderzoeksrechters en kerk worden gezien als de motor achter de bloedwraak. 'Kies voor vrede en vergeving, kies niet voor de weg van Kaïn en Abel'. " (NRC)

En dat patroon zie je vaak, in veel conflicten.
Kaïn en Abel waren vrouwen?[/QUOTE]

Flauw. Je weet best wat hier bedoeld wordt.


Vrouwen zijn de motor van het verschijnsel bloedwraak. Hoe moet ik dat zien? Best mogelijk dat het waar is, maar een beetje toelichting zou geen kwaad kunnen.

Dus ik moet een citaat uit een krant nog weer toelichten. Ik weet niet uit welke info politie, rechters en kerk in Italië putten, maar ik geloof ze omdat ik vaak gezien heb dat vrouwen de aanstichters van geweld waren. Kennelijk werkt dit in Italië net als hier in Griekenland. Op Kreta zien de vrouwen er geen been in om zelf de stenen ter hand te nemen om iemand gezamenlijk te doden. Mooi werd dit weergegeven ooit in Zorba de Griek. Om koud van te worden en nog altijd realiteit.
Maar ook in andere samenlevingen wordt eerwraak vaak door moeders afgedwongen.

De notie dat met vrouwen aan de macht alles anders zou zijn is dus onzin. Ze kunnen net zo hard en scrupuloos zijn als mannen en zijn daarom net zo geschikt en/of ongeschikt om te leiden.


Pythagoras schreef dit:

En daarmee ben jij het eens? In tegenstelling tot mannen ruzieën en roddelen vrouwen om simpele dingen en zijn daarom minder geschikt dan mannen om te fungeren op het wereldpolitieke toneel, aha.

Nee daar was ik het niet mee eens. Slordig van mij. Dank dat ik het hier even recht kan zetten. Ik reageerde op de misconceptie dat met vrouwen aan de macht alles recht zal kom, die door Pythagoras bestreden werd. :fpetaf:

observer
28-08-07, 13:10
Geplaatst door TonH
De huidige Grieken zien dat anders. de toenmalige grieken zaten ook langs heel turkije en de filistijnen (ook afkomstig uit griekenland) deelde het gebied langs de jordaan met de joden

Al Sawt
28-08-07, 13:12
Geplaatst door super ick
Guttegut,
Kennelijk zijn ze wel in staat miljoenen wapens het land in te smokkelen via Egypte maar geen leerboeken en medicijnen. Frappant.

Mij beschuldigen van onwetendheid terwijl jezelf maar eentonig alles vanuit dezelfde invalshoek op blijft dreunen. Niet echt een uitdaging daar wat tegenin te brengen.

Je denk de discussie te winnen door jezelf uit te roepen tot geopolitiek deskundige, hooghartige antwoorden te geven en alles de grond in te trappen wat niet in jou straatje komt.

In je antwoorden richt je je niet tot mij maar tot een publiek dat jij denkt te hebben. Daarnaast speel je op de man. (onwetendheid, onvermogen, simplisme, etc)
Een vorm van zwakte die wel ietwat vreemd overkomt voor zo'n hooghartige arrogante persoonlijkheid. Meneer probeert denigrerend te reageren en dat terwijl hij totaal verkeerd zit.


Volgens mij moest SA 1% van haar begroting aan de Palestijnen geven. Dan praten wij over miljarden.

Hoe moet dat Palestina in worden gesmokkeld? In koffers? Hamaspremier Hanniyeh had gepropeerd om miljoen in een koffer te smokkelen en werdt daarmee betrapt. Laat staan als het miljarden betrof.

En wat betreft binnen smokkelen van wapens? Tja, het geeft maar wederom eens aan dat je nauwelijks kennis bezit over zaken waar je een discussie over voert.

Palestijnen krijgen maar een fractie van hun wapens van uit buitenland. Grootste gedeelte komt uit hun eigen voorraden of ze zijn door de Israeliers verkocht.

Explosieven halen ze uit door Israel afgeworpen of afgeschoten granaten, bommen of raketten die niet ontploft zijn.

Ik ben inderdaad hooghartig en aangezien dit een openforum is, richt ik mij niet alleen tot mijn directe discussiepartner.

Maar op mijn informatie en feiten valt niet af te dingen noch te corrigeren.

Maar ik heb grondig en grondig hekel aan rechtse individuen die denken dat zij kennis bezitten en waarheid propageren over de Islam en de Islamitische wereld en daarop hun verwijten komen baseren.

Terwijl zij op alle fronten plank finaal mis slaan en alleen maar onzin verkondigen.

En omdat zij (jij ook) met hun 'waarheid' en verwijten ook een persoonlijke aanval uitvoeren op mijn referentiekader en mijn achtergrond, sla ik keihard terug.

Maar wel keihard inhoudelijk en vooral met een doel: Kleineren van elke rechtse individu.

Noem mij maar hooghartig en arrogant. Maar ik ben niet het geen die een forum bezoekt om een bepaalde minderheid hun oren te wassen en te vertellen hoe het wel in elkaar zit.

Dus bespaar me jouw klaagzang.

Al Sawt
28-08-07, 13:15
Geplaatst door observer
de toenmalige grieken zaten ook langs heel turkije en de filistijnen (ook afkomstig uit griekenland) deelde het gebied langs de jordaan met de joden Een echte pro-Israelier herken je door zijn onzin over het Oudheid.

Alsof ontwikkelingen van wereldgeschiedenis gestopt zijn toen de Romeinen zogenaamde sloop werkzaamheden gingen uitvoeren.

knuppeltje
28-08-07, 13:47
Geplaatst door TonH
De huidige Grieken zien dat anders.

Ze zijn niet alleen gelukkig.

Charlus
28-08-07, 14:48
Geplaatst door Al Sawt
<...>Maar ik heb grondig en grondig hekel aan rechtse individuen die denken dat zij kennis bezitten en waarheid propageren over de Islam en de Islamitische wereld en daarop hun verwijten komen baseren.<...>

En linkse individuen die hetzelfde doen? Is iedereen die kritiek heeft op de Islam in jouw optiek rechts?
Opvallend dat stilzwijgend links wordt geassociëerd met Islamsympathie (niet de goede term, maar wat is het tegenovergestelde van Islamofobie?), niet in het minst door links zelf. Wij van links zijn vóór allochtonen want die zijn achtergesteld en tégen iedereen die iets tegen de Islam heeft. Zulke mensen zijn racisten want die hebben iets tegen allochtonen. De Islam als uniek bepalend attribuut van allochtonen.

super ick
28-08-07, 14:49
Geplaatst door Al Sawt

op mijn informatie en feiten valt niet af te dingen noch te corrigeren.



Hier laat ik het bij. Wat geef jij jezelf bloot zeg.

Maar nee hoor, hooghartig en arrogant ben je niet.

Bovendien draai je schamerig opzichtig om de hete brij heen.

By the way, is dat een vereiste om allemaal dezelfde mening te hebben en anderen te denigreren om voor het moderatorschap van maroc.nl in aanmerking te komen?
Een beetje meer onpartijdigheid zou je sieren, pan Arabist

Al Sawt
28-08-07, 18:00
Geplaatst door Charlus
En linkse individuen die hetzelfde doen? Is iedereen die kritiek heeft op de Islam in jouw optiek rechts? Nee. Maar ik spreek over deelnemers van Maroc.nl forum.

En die zijn in algemeenheid rechts.




Opvallend dat stilzwijgend links wordt geassociëerd met Islamsympathie (niet de goede term, maar wat is het tegenovergestelde van Islamofobie?), niet in het minst door links zelf. Wij van links zijn vóór allochtonen want die zijn achtergesteld en tégen iedereen die iets tegen de Islam heeft. Zulke mensen zijn racisten want die hebben iets tegen allochtonen. De Islam als uniek bepalend attribuut van allochtonen. Dat is inderdaad een naieve beeld over links. Maar geloof me: Ik heb meer sympathie voor aanhang van VVD dan voor achterban van GL of erger SP.

Want VVDers zijn liberaal en kunnen wel leren leven met Islam in hun midden. Links zijn in algemeen minder flexibel.

Al Sawt
28-08-07, 18:06
Geplaatst door super ick
Hier laat ik het bij. Wat geef jij jezelf bloot zeg.

Maar nee hoor, hooghartig en arrogant ben je niet.

Bovendien draai je schamerig opzichtig om de hete brij heen.

By the way, is dat een vereiste om allemaal dezelfde mening te hebben en anderen te denigreren om voor het moderatorschap van maroc.nl in aanmerking te komen?
Een beetje meer onpartijdigheid zou je sieren, pan Arabist Het feit dat jij vrij jouw mening mag verkondigen, is het grootste vorm van onpartijdigheid.

Ik ken forums waar men een ban uitdeelt bij het lezen van jouw nickname.

Hier heb je vrijheden om jouw mening te verkondigen. En ik heb het vrijheid om daar inhoudelijk tegen in te gaan.

Dus verwar mijn mening niet met mijn moderatorschap!

rja
28-08-07, 18:50
Geplaatst door Al Sawt
Meneer probeert denigrerend te reageren en dat terwijl hij totaal verkeerd zit.


Volgens mij moest SA 1% van haar begroting aan de Palestijnen geven. Dan praten wij over miljarden.

Hoe moet dat Palestina in worden gesmokkeld? In koffers? Hamaspremier Hanniyeh had gepropeerd om miljoen in een koffer te smokkelen en werdt daarmee betrapt. Laat staan als het miljarden betrof.

En wat betreft binnen smokkelen van wapens? Tja, het geeft maar wederom eens aan dat je nauwelijks kennis bezit over zaken waar je een discussie over voert.

Palestijnen krijgen maar een fractie van hun wapens van uit buitenland. Grootste gedeelte komt uit hun eigen voorraden of ze zijn door de Israeliers verkocht.

Explosieven halen ze uit door Israel afgeworpen of afgeschoten granaten, bommen of raketten die niet ontploft zijn.

Ik ben inderdaad hooghartig en aangezien dit een openforum is, richt ik mij niet alleen tot mijn directe discussiepartner.

Maar op mijn informatie en feiten valt niet af te dingen noch te corrigeren.

Maar ik heb grondig en grondig hekel aan rechtse individuen die denken dat zij kennis bezitten en waarheid propageren over de Islam en de Islamitische wereld en daarop hun verwijten komen baseren.

Terwijl zij op alle fronten plank finaal mis slaan en alleen maar onzin verkondigen.

En omdat zij (jij ook) met hun 'waarheid' en verwijten ook een persoonlijke aanval uitvoeren op mijn referentiekader en mijn achtergrond, sla ik keihard terug.

Maar wel keihard inhoudelijk en vooral met een doel: Kleineren van elke rechtse individu.

Noem mij maar hooghartig en arrogant. Maar ik ben niet het geen die een forum bezoekt om een bepaalde minderheid hun oren te wassen en te vertellen hoe het wel in elkaar zit.

Dus bespaar me jouw klaagzang.
De meeste moslims in het Midden Oosten willen dat Israël verdwijnt , omdat de Arabische landen Israël niet aan kunnen, spannen ze de Palestijnen voor hun karretje, wat er met de Palestijnen gebeurd, kan veel moslims geen donder schelen, als de oorlog tegen Isreal maar doorgaat, geld voor wapens kunnen ze wel krijgen, net zo dat er genoeg moslims waren die jammer vonden dat de oorlog in Libanon ophield in hun ogen kon Libanon opgeofferd worden als Hezbollah maar die flut raketten op Israël bleef schieten.

De Palestijnen waren meer als tien jaar geleden dicht bij een eigen staat, maar dat vredes proces, is bewust door Palestijnse terroristen organisaties verstoord, omdat die terroristen geen vrede willen, maar de vernietiging van Isreal.

Je wilt toch oorlog met Israël ?

Er is oorlog, wat zeur je nou.

Je wilt helemaal geen vrede.

Al Sawt
28-08-07, 19:01
Geplaatst door rja
De meeste moslims in het Midden Oosten willen dat Israël verdwijnt ,Met Arabieren doe je waarheid meer recht aan.

Want er zijn ook Christelijke Arabieren die dergelijke mening zijn toe gedaan.



omdat de Arabische landen Israël niet aan kunnen, spannen ze de Palestijnen voor hun karretje, wat er met de Palestijnen gebeurd, kan veel moslims geen donder schelen, als de oorlog tegen Isreal maar doorgaat, geld voor wapens kunnen ze wel krijgen, net zo dat er genoeg moslims waren die jammer vonden dat de oorlog in Libanon ophield in hun ogen kon Libanon opgeofferd worden als Hezbollah maar die flut raketten op Israël bleef schieten.
Op wat baseer je dit? Kom graag met concrete bewijzen!



De Palestijnen waren meer als tien jaar geleden dicht bij een eigen staat, maar dat vredes proces, is bewust door Palestijnse terroristen organisaties verstoord, omdat die terroristen geen vrede willen, maar de vernietiging van Isreal. Waarheid volgens Zionisme.

Meeste Palestijnse organisaties waren gemarginaliseerd door de PLO. Ten tijde van Oslo akkoorden kon PLO Hamas aanpakken en dat met zegen van de Palestijnse publieke opinie.

Maar Israel weigerde de Palestijnen hun land terug te geven, nederzettingen te ontmantelen en controle over water en grond te staken.

Fundamenten voor een levensvatbare Palestijnse staat.

Dus bespaar me jouw verdraaide versie.



Je wilt toch oorlog met Israël ?

Er is oorlog, wat zeur je nou.

Je wilt helemaal geen vrede. Zelfs vrede kan einde betekenen voor Israel.

Witte78
28-08-07, 19:02
Geplaatst door Al Sawt
Palestijnen krijgen maar een fractie van hun wapens van uit buitenland. Grootste gedeelte komt uit hun eigen voorraden of ze zijn door de Israeliers verkocht.

Explosieven halen ze uit door Israel afgeworpen of afgeschoten granaten, bommen of raketten die niet ontploft zijn.

Maar op mijn informatie en feiten valt niet af te dingen noch te corrigeren.



Wat is de bron van deze feiten? En waarom kan die bron het niet mis hebben?

PS.
Via google kwam ik op dit bericht: http://www.cbsnews.com/stories/2007/08/27/world/main3206265.shtml
De reacties zijn niet mis ;)

De meeste sites die ik tegenkwam leken veel op propaganda.

observer
28-08-07, 19:21
Geplaatst door Al Sawt
Een echte pro-Israelier herken je door zijn onzin over het Oudheid.

Alsof ontwikkelingen van wereldgeschiedenis gestopt zijn toen de Romeinen zogenaamde sloop werkzaamheden gingen uitvoeren. en welk deel is onzin

de grieken zaten lang de hele turkse kust (woonden toen nog geen turken) troye efese etc

wat betreft de filistijnen

lees (http://nl.wikipedia.org/wiki/Filistijnen)

als ze 1 en dezelfde zijn zouden de palestijnen dus grieken zijn

lijkt me niet

mark61
28-08-07, 19:43
Geplaatst door TonH
"Hij doet een appél op de vrouwen die door politie, onderzoeksrechters en kerk worden gezien als de motor achter de bloedwraak. 'Kies voor vrede en vergeving, kies niet voor de weg van Kaïn en Abel'. " (NRC)

En dat patroon zie je vaak, in veel conflicten.

Traditioneel vallen vrouwen, kinderen en buitenlanders buiten bloedwraak. Ook de maffia (dat is commercieel, geen bloedwraak) laat vrouwen traditioneel met rust. Maar de tijden veranderen.

Vrouwen zijn op zijn best passief. Zie geen vrouw roepen om eerwraak. Het gaat over hen, niet met hen. Als ze stoer willen doen moeten ze hun man gaan boycotten.

rja
28-08-07, 20:52
Op wat baseer je dit? Kom graag met concrete bewijzen!

Genoeg van die idioten op andere moslims forums, die jammer vonden dat de oorlog in Libanon afgelopen was en nee, ik ga al die reacties niet opzoeken.

Gebeurd ook in andere brandhaarden, waar moslims betrokken zijn, wapens en geld voor wapens en buitenlandse strijders kunnen ze krijgen, de humanitaire hulp aan de bevolking mogen niet moslims doen, die mogen ook de middelen beschikbaar stellen. Geld voor koranscholen en moskeeën is er natuurlijk wel zoals in Pakistan , zodat nog meer moslims gehersenspoeld worden, om die terroristen achter na te lopen.

rja
28-08-07, 20:55
Geplaatst door Al Sawt
Zelfs vrede kan einde betekenen voor Israel.
Daar ik geloof ik niet in, Israël kan haar leger onder controle houden.

Maar de Palestijnen die terroristen zeker niet, er zullen altijd idioten onder de Palestijnen die aanslagen blijven plegen, dus daarom hoeft Israël geen consessies te doen.

Al Sawt
28-08-07, 22:25
Geplaatst door rja
Daar ik geloof ik niet in, Israël kan haar leger onder controle houden.
. Israel heeft een zwakte en dat is haar demografie.




Maar de Palestijnen die terroristen zeker niet, er zullen altijd idioten onder de Palestijnen die aanslagen blijven plegen, dus daarom hoeft Israël geen consessies te doen Idioten zijn de Joodse kolonisten die denken dat ze op basis van een leugen op grond van hun voorouders leven.

Die vind jij zeker verstandige mensen!

Al Sawt
28-08-07, 22:31
Geplaatst door observer
en welk deel is onzin

de grieken zaten lang de hele turkse kust (woonden toen nog geen turken) troye efese etc

wat betreft de filistijnen

lees (http://nl.wikipedia.org/wiki/Filistijnen)

als ze 1 en dezelfde zijn zouden de palestijnen dus grieken zijn

lijkt me niet Met alle respect voor jouw in elkaar gesleutelde geschiedenis. Maar ik geloof er geen letter van.

Overigens was mijn reactie gericht op jouw bewering dat Joden langs de oever van Jordaan leefden. En dat is onzin.

Er zijn nauwelijks archeologisch bewijs gevonden van Joodse aanwezigheid in Palestina. Behalve paar dode zeerollen.

ronald
28-08-07, 23:06
Geplaatst door Al Sawt
Met alle respect voor jouw in elkaar gesleutelde geschiedenis. Maar ik geloof er geen letter van.

Overigens was mijn reactie gericht op jouw bewering dat Joden langs de oever van Jordaan leefden. En dat is onzin.

Er zijn nauwelijks archeologisch bewijs gevonden van Joodse aanwezigheid in Palestina. Behalve paar dode zeerollen.


Misschien lees je dan eens een echt boek he?

lihoed
29-08-07, 00:35
Nu begrijp ik wat kaasjes en Joden met elkaar gemeen hebben en waarom ze het altijd opnemen voor de Joden en nooit voor de Palestijnen, namelijk in de WW2 leefden er ongeveer 140.000 joden in Nederland en van dat aantal heeft Hitler er 104.000 uitgeroeid en voelen Nederlanders zich daarom schuldig aan de massamoorden van toen..

Het land behoord tot de Palestijnen en f..k off met die schijntaal dat joden ook recht hebben op dat land. Het is geen discussie waard.

Witte78
29-08-07, 07:55
Geplaatst door lihoed
Nu begrijp ik wat kaasjes en Joden met elkaar gemeen hebben en waarom ze het altijd opnemen voor de Joden en nooit voor de Palestijnen, namelijk in de WW2 leefden er ongeveer 140.000 joden in Nederland en van dat aantal heeft Hitler er 104.000 uitgeroeid en voelen Nederlanders zich daarom schuldig aan de massamoorden van toen..

Het land behoord tot de Palestijnen en f..k off met die schijntaal dat joden ook recht hebben op dat land. Het is geen discussie waard.

Wij kaasjes houden gewoon niet zo van racisten als jij.

lihoed
29-08-07, 08:35
Geplaatst door Witte78
Wij kaasjes houden gewoon niet zo van racisten als jij.

Ik ben geen racist, ik heb ook Nederlandse matties, ik kies geen kant voor anderen als het niet hoeft maar zeg alleen wat ik voel en denk over bepaalde zaken als Palestina en het schoppen tegen de Islam.
We hebben het toen ook gezien toen Gretta Duisenberg opkwam voor de Palestijnse zaak. Ze werd door iedereen zwart gemaakt.

super ick
29-08-07, 08:43
Geplaatst door Al Sawt
Het feit dat jij vrij jouw mening mag verkondigen, is het grootste vorm van onpartijdigheid.

Ik ken forums waar men een ban uitdeelt bij het lezen van jouw nickname.

Hier heb je vrijheden om jouw mening te verkondigen. En ik heb het vrijheid om daar inhoudelijk tegen in te gaan.

Dus verwar mijn mening niet met mijn moderatorschap!

Als een moderator speciaal achter 1 iemand aangaat om overal waar die iemand een bericht plaatst te reageren is er geen sprake van onpartijdigheid meer. Hoe zeer jij ook je best doet om mij het tegendeel te laten geloven.

Je kunt je niet beheersen en je bent partijdig.

Start eens een interessante topic. Deze is bv. door mij gestart en wederom druk bezocht. Dat is niet de eerste. Ik hou hier de boel een beetje aan de gang en jij frustreert vanuit je denkbeeldige ivoren torentje.
Ik weet niet of het jezelf opvalt maar je hakt alleen op autochtonen. Lees jezelf maar eens na.

Witte78
29-08-07, 08:56
Geplaatst door lihoed
Ik ben geen racist, ik heb ook Nederlandse matties, ik kies geen kant voor anderen als het niet hoeft maar zeg alleen wat ik voel en denk over bepaalde zaken als Palestina en het schoppen tegen de Islam.
We hebben het toen ook gezien toen Gretta Duisenberg opkwam voor de Palestijnse zaak. Ze werd door iedereen zwart gemaakt.

Als je niet racistisch wil over komen, doe je er verstandig aan om niet te generaliseren over kaasjes en joden. Wat je zegt klinkt ongeveer zoals "Alle arabieren zijn terroristen". Je moet politiek en bevolking niet gelijk stellen aan elkaar.

Charlus
29-08-07, 09:17
Geplaatst door mark61

Geplaatst door TonH
"Hij doet een appél op de vrouwen die door politie, onderzoeksrechters en kerk worden gezien als de motor achter de bloedwraak. 'Kies voor vrede en vergeving, kies niet voor de weg van Kaïn en Abel'. " (NRC)

En dat patroon zie je vaak, in veel conflicten.
Traditioneel vallen vrouwen, kinderen en buitenlanders buiten bloedwraak. Ook de maffia (dat is commercieel, geen bloedwraak) laat vrouwen traditioneel met rust. Maar de tijden veranderen.

Vrouwen zijn op zijn best passief. Zie geen vrouw roepen om eerwraak. Het gaat over hen, niet met hen. Als ze stoer willen doen moeten ze hun man gaan boycotten.
Je schrijft dat vrouwen buiten bloedwraak vallen. Wil je daarmee zeggen dat vrouwen niet de motor kunnen zijn? Nog steeds begrijp ik niet de visie van de plaatselijke politie, onderzoeksrechters en kerk. Waarom zouden vrouwen bloedwraak aanjagen? Omdat de pleger in kwestie, bv. de echtgenoot, dan in status stijgt?
In de tweede alinea stap je over op eerwraak. Dat vrouwen niet mede de motor achter eerwraak zijn, staat volgens mij helemaal niet vast. Het belang van de familie boven alles.

Sallahddin
29-08-07, 13:30
Geplaatst door super ick
Islamic group incites war on West
By The Copenhagen Post

Published 27.08.07 14:30

Sunday’s national meeting for the radical Hizb ut-Tahrir included incitement to destroy Israel and a re-establishment of the Caliphate Islamic empire

Controversial Islamic organisation Hizb ut-Tahrir celebrated its annual congress in Copenhagen on Sunday with words of anger against Jews and the West, reported daily free newspaper Nyhedsavisen.

Nearly 600 Muslims attended the meeting at KB Hallen in the city’s enclave of Frederiksberg, where religious leaders spoke of the rise of an new Islamic Caliphate and the fall of Western powers.

‘The Caliphate can arrive in an hour, two months or two years from now,’ said Fadi Abdullatif, Hizb ut-Tahrir’s president, who owns a previous conviction for publicly urging his members to kill Jews. ‘We are working for a Caliphate from Morocco to Indonesia and from Khazakhstan to Saudi Arabia.’

The union of nations under a common Islamic law could be created by force if necessary, according to another of Hizb ut Tahrir’s leaders, Atta bin Khalil. Khalil also told those in attendance to ‘continue their state of war against the Jewish nation’.

A third speaker at the congress, Emir Shamil, said that ‘heads may roll’ in the recreation of the Caliphate.

Many politicians have unsuccessfully attempted to dissolve the organisation in the past, but Sunday’s congress may have been the straw that breaks its back. Nearly all political parties are in agreement that some type of action must be taken against the organisation.

‘The sooner the organisation is broken up the better,’ said Tom Behnke, the Conservative judicial spokesperson.

The Social Liberals cultural spokesperson, Simon Emil Ammitzbøll, is now requesting the Justice Ministry to conduct surveillance on Hizb ut-Tahrir, saying the congress proved that it is not merely individual members inciting racial and religious violence but the organisation as a whole.

Hizb ut-Tahrir has more than one million members worldwide and an estimated 200 full-time members within Denmark.


Copenhagen Post??? :lol: :

Check je bronnen , vriend!

En... die gedoe over het oproepen tot het vermoorden van joden is een versleten accusatie , die niet op Hizb-a_Tahrir van toepassing is , wel misschien onder de "juiste" context:

Ik had op TV gekeken naar deze organisatie 's meeting in Lebanon een paar weken geleden , in Lebanon :

ze geven hun steun aan de Lebanese legetiem verzet tegen eventuele agressies van de zionistish staatje : terugslaan en die joden_agressors om zeep helpen is toch een legetiem zelfverdeidigins menselijk recht , of niet soms = verzet tegen die racistish_apartheidsachtig_terroristish_usurpator_ staatje is niet synoniem van of gelijk aan : "destruction" of Israel??? = don't worry about "poor" Israel : die is niet zo zwak hoor; die kan de heel islamitish en Arabishe werelden "wegvegen" van de kaart, met haar nucleaire arsenal ..... Voorlopig dan !

Die organisatie roept ook op tot het herstellen van de Isamitish khalifaat : da's voorlopig geen reel of serieus optie : niemand neemt het voorlopig serieus voor tal van bekende gigantishe redenen : politieke, sociale, economishe, ideologishe......


Take care!

Sallahddin
29-08-07, 13:41
Geplaatst door ronald
Tuurlijk...het zijn hoofdzakelijk die haantjes die hun eigen kippen pikken en de boel op spel zetten. En dat soort haantjes hebben altijd een stoet slavenhaantjes achter zich aan huppelen om de boel te helpen opf-cken.

Get real !: en... ben je nog niet af van je ontkennigns_ondanks_alles_mentaliteit ???


Die racistish_apartheidsachtig_terroristish_usurpator_ staatje van je zal 's de volle rekening gepresenteerd krijgen voor al haar misdaden ....

U don't deserve a single piece of palestine !


U make me wanna puke! :kotsen2:

Go back to where u belong : jood.nl!

Sallahddin
29-08-07, 13:58
Geplaatst door rja
Daar ik geloof ik niet in, Israël kan haar leger onder controle houden.

Maar de Palestijnen die terroristen zeker niet, er zullen altijd idioten onder de Palestijnen die aanslagen blijven plegen, dus daarom hoeft Israël geen consessies te doen.


Uit welk planeet kom je hier belanden , jongen : wat zit je van die onwerkelike dingen te verzinnen , alsof de fout alleen bij de palestijnen ligt dat er geen vrede komt : zelfs vanaf Oslo_akkorden en tot en met het heden , maipuleert, mis_gebruikt israel alle "akkorden" met de palestijnen om tijd te winnen , de status_quo te handhaven en te versteken met steeds nieuwe nederzittingen ... zelfs op de Syrian_Golan .... = heel lang verhaal = have the f... moral courage to see that all , & stop telling lies about it at least !


En... wat krijgen palestijnen al dit tijd : Gaza ??? = a small cage where israel controls doors & wondows ??? Get real !

I'm fed up with this none_sense , heb geen zin meer!