PDA

Bekijk Volledige Versie : Stop Zionisme.



lihoed
01-09-07, 16:20
"Israel has been making the entire world pay for WWII".

Ten million Chinese civilians died during the same conflict. You don t hear these people demanding reparations!

Over the past 60 years, the Israelis have been making the entire world pay for events that occured during WWII.

Ten million Chinese civilians died at the hands of the Japanese during the same conflict. You don t hear these people demanding reparations and passing laws that imprison those exercising freedom of speech like those enacted in Europe for even mocking the Holocaust.

Israel and her supporters are a cancer in the middle east. An examination of maps of Palestine in 1946, 67, 73 and presently will show how Israel has metastasized over its 59 years.

Israel has violated international law and countless UN resolutions for over 40 years.

Peace will be impossible in the middle east until Israel is dealt with as the rogue country it is by all other nations.

Time to call in an international force and handle Israel just the same way as Kosovo.

JOHNNY FROM USA.

source: AJP

lihoed
01-09-07, 16:58
Stop Zionisme voordat het een einde maakt aan de wereldvrede.

BTW: 9/11 was an inside job,

ronald
01-09-07, 23:31
AJP? Ik ken alleen de American Journal of Psychiatry....zou dit om een psychiatrisch rapport gaan?

lihoed
02-09-07, 04:06
[............]

ronald
02-09-07, 12:32
Geplaatst door lihoed
l[............]



Het was een keuze van Gd zelf. En wat mij betreft? Gd zij dank!
Maar een psychische aandoening overvalt je als een blok op je hoofd. Dat is gezien je reactie moeilijker te verkroppen.

mark61
02-09-07, 12:57
Geplaatst door lihoed
"Israel has been making the entire world pay for WWII".

Ten million Chinese civilians died during the same conflict. You don t hear these people demanding reparations!

Das lastig als je dood bent.


Over the past 60 years, the Israelis have been making the entire world pay for events that occured during WWII.

Ja?


Ten million Chinese civilians died at the hands of the Japanese during the same conflict. You don t hear these people demanding reparations and passing laws that imprison those exercising freedom of speech like those enacted in Europe for even mocking the Holocaust.

Domme vergelijking die nergens opslaat. Irrelevant. China protesteert overigens regelmatig bij Japan.

mark61
02-09-07, 12:58
Geplaatst door lihoed
[............]

Racistische opmerking.

ronald
02-09-07, 13:29
De bron: http://www.aljazeera.com/news/newsfull.php?newid=30015

...bij Aljezera is het nu ook komkommertijd zie ik. Wat een rioolpers.

DieSter
02-09-07, 19:25
Ik zou zeggen lekker doordrukken dat zionisme....
De wetten eerst en dan pas de tempel en niet andersom.

DieSter
02-09-07, 19:26
Geplaatst door ronald
Een psycholoog met veel ervaring met pubers.

Een psycholoog? hoeveel kost een behandeling bij je of doe je het probono? Of wacht dat is een psychiater...

ronald
02-09-07, 19:31
Geplaatst door DieSter
Ik zou zeggen lekker doordrukken dat zionisme....
De wetten eerst en dan pas de tempel en niet andersom.


Gaat niet. Bepaald is eerst de Tempel en daarna zal de Wet worden ingesteld.

ronald
02-09-07, 19:33
Geplaatst door DieSter
Een psycholoog? hoeveel kost een behandeling bij je of doe je het probono? Of wacht dat is een psychiater...

Ik weet niet wat het probleem is.

DieSter
02-09-07, 19:35
Geplaatst door ronald
Gaat niet. Bepaald is eerst de Tempel en daarna zal de Wet worden ingesteld.

Zo, dat zal dan heel moeilijk gaan he, ik bedoel al die mensen die rondlopen die eigenlijk de doodstraf verdienen volgens de torah en verderf veroorzaken door hun bedorven levensstijl, er alles aan doen om zich in leven te houden en hun wereldse straf te ontlopen....dat zal wat bloed vergiet eisen zeg! want ik denk niet dat die nou zo graag de tempel herbouwt willen zien....Dus als we het goed bekijken, zal de herbouw van de tempel niet door Israeliten teweeg gebracht worden maar door De Almachtige zelve.

DieSter
02-09-07, 19:36
Geplaatst door ronald
Ik weet niet wat het probleem is.

Ik ook niet, maar ik voel me zo vervreemd. :nerveus: :p

DieSter
02-09-07, 19:45
Geplaatst door lihoed
Palestijnse vrouwen en kinderen vermoorden en hier op Maroc.nl nog van die vuile homor doen.

Gewoon doordrukken dat zionisme, atoombommen op die palestijnse gebieden droppen, geen grensposten meer nodig geen onrecht meer maar een grote zuiverings actie....en daarna met hen verder die er nog over zijn. Genoeg lijden, wil geen gillende vrouwen meer zien omdat hun kind, man of familie lid dood is gemaakt.

ronald
02-09-07, 19:46
Geplaatst door DieSter
Zo, dat zal dan heel moeilijk gaan he, ik bedoel al die mensen die rondlopen die eigenlijk de doodstraf verdienen volgens de torah en verderf veroorzaken door hun bedorven levensstijl, er alles aan doen om zich in leven te houden en hun wereldse straf te ontlopen....dat zal wat bloed vergiet eisen zeg! want ik denk niet dat die nou zo graag de tempel herbouwt willen zien....Dus als we het goed bekijken, zal de herbouw van de tempel niet door Israeliten teweeg gebracht worden maar door De Almachtige zelve.



De Tempel is niet voor niets verwoest.
Wanneer de derde Tempel komt, spoedig in onze tijd, dan treedt de mensheid in een ander dimensie. Wat dan gangbaar is zien we nog wel.
Maar je hebt gelijk, het is iets wat door de Almachtige zelf zal worden gedaan.

ronald
02-09-07, 19:48
Geplaatst door DieSter
Ik ook niet, maar ik voel me zo vervreemd. :nerveus: :p


Van Gd, jezelf of van de mensheid?

Salib Kweli
02-09-07, 19:53
Geplaatst door DieSter
Ik zou zeggen lekker doordrukken dat zionisme....
De wetten eerst en dan pas de tempel en niet andersom.

grappig!

ik heb nog nooit een Jood horen zeggen dat de moslims zich beter of stipt aan hun eigen wetten moeten houden ...

wat heeft zionisme eigenlijk met de wetten en de tempel te maken?

DieSter
02-09-07, 19:53
Geplaatst door ronald
Van Gd, jezelf of van de mensheid?

Van de meeste mensen waarvan ik soms het gespreksstof opvang....vooral de jeugd....

Salib Kweli
02-09-07, 19:56
Geplaatst door lihoed
Palestijnse vrouwen en kinderen vermoorden en hier op Maroc.nl nog van die vuile homor doen.

eerst gaskamers erbij halen en wanneer je een harde reactie terugkrijgt de slachtofferrol aannemen ...

je denkt toch echt niet dat niemand dat doorheeft?

DieSter
02-09-07, 19:58
Geplaatst door Salib Kweli
grappig!

ik heb nog nooit een Jood horen zeggen dat de moslims zich beter of stipt aan hun eigen wetten moeten houden ...

wat heeft zionisme eigenlijk met de wetten en de tempel te maken?


Ik heb ook nooit een jood horen zeggen dat moslims zich aan de joodse wetten moeten houden, wel de moslims [naar de koran] zeggen dat de joden zich aan hun wetten in de torah moeten houden.

En blijkbaar heeft het zionisme weinig te maken met de wetten in de torah als we naar Israel kijken.

DieSter
02-09-07, 20:01
Geplaatst door lihoed
[............]



:jammer:

lihoed
02-09-07, 20:10
Geplaatst door DieSter
:jammer:

lihoed
02-09-07, 20:20
Het zou me niet verbazen als het Marokkaanse Joden zijn die Maroc.nl beheren. De hele dag vallen de Zionisten me aan en wie krijgt er een strafpunt, ik natuurlijk. :kotsen:

ronald
02-09-07, 20:23
Geplaatst door DieSter
Ik heb ook nooit een jood horen zeggen dat moslims zich aan de joodse wetten moeten houden, wel de moslims [naar de koran] zeggen dat de joden zich aan hun wetten in de torah moeten houden.

En blijkbaar heeft het zionisme weinig te maken met de wetten in de torah als we naar Israel kijken.



Het Jodendom zegt dat niet-Joden zich aan de 7 Noachidische wetten moeten houden. Als jij en anderen dat uitbreiden en aan de wetten van de Islam houden dan is dat jouw vrije keuze en ok natuurlijk. Maar als Jood hoef je een Moslim daar niet op te wijzen. Dat is al 2 stappen verder.

ronald
02-09-07, 20:26
Geplaatst door DieSter
Van de meeste mensen waarvan ik soms het gespreksstof opvang....vooral de jeugd....


Dan is het natuurlijk van belang WAT er wordt gezegd, en WIE? Als je serieus bent wil ik hier wel op ingaan maar is eigenlijk iets prive's.

AdamRon
02-09-07, 20:31
Geplaatst door lihoed
Het zou me niet verbazen als het Marokkaanse Joden zijn die Maroc.nl beheren. De hele dag vallen de Zionisten me aan en wie krijgt er een strafpunt, ik natuurlijk. :kotsen:

Goede vriend,
Val nu niet meteen terug in de slachtoffersrol.. je weet heel goed wat je allemaal heeft veroorzaakt.

Ga geen vuurtje stoken in huis en dan klagen dat de brandweer te laat is om je huis te blussen.
Met andere woorden je hebt dit over jezelf afgeroepen.

Als je inplaats van mensen te beledigen een normaal discussie had gestart dan was er niets aan de hand, maar je moest zo nodig vanaf het begin al beginnen met mensen te tarten

DieSter
02-09-07, 21:06
Geplaatst door ronald
Dan is het natuurlijk van belang WAT er wordt gezegd, en WIE? Als je serieus bent wil ik hier wel op ingaan maar is eigenlijk iets prive's.

Er valt toch weinig aan te doen behalve dan te accepteren dat het door dendert.

ronald
02-09-07, 21:18
Geplaatst door DieSter
Er valt toch weinig aan te doen behalve dan te accepteren dat het door dendert.

Ik zou nooit opgeven....

DieSter
02-09-07, 21:37
Geplaatst door ronald
Ik zou nooit opgeven....

Wat valt er dan op te geven? het liefst zou ik alles willen opgeven. Maar helaas net als de meesten hecht ik toch nog waarde aan sommige zaken.

ronald
02-09-07, 21:59
Geplaatst door DieSter
Wat valt er dan op te geven? het liefst zou ik alles willen opgeven. Maar helaas net als de meesten hecht ik toch nog waarde aan sommige zaken.

Met niet opgeven bedoel ik dat je niet hoeft toe te geven aan je huidige staat van onmin. Kan best zijn dat er druk en woorden zijn vanuit je omgeving, maar moet je daaraan overgeven? Misschien is het moeilijk er tegen te vechten, anderen veranderen gaat meoizaam, maar je maximaal weren is een andere strijd die ook veel meer in je eigen handen zit. Ik wil je wel wijzen op het persoonlijke karakter van deze correspondentie.