PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam in Nederland vrijgesproken van poging tot verkrachting



Marsipulami
04-09-07, 15:47
Imam in Nederland vrijgesproken van poging tot verkrachting

Een imam van een moskee in het Nederlandse Gouda is vandaag vrijgesproken van een poging tot verkrachting. De rechtbank in Den Haag oordeelde dat het onderzoek in de zaak niet volledig kon worden uitgevoerd, doordat de imam twee maanden geleden is uitgezet naar Marokko. De geestelijk leider verbleef illegaal in Nederland.

De imam zou begin februari een jonge gelovige een slaapmiddel hebben toegediend en boven op hem zijn gaan liggen. De jongen zou wakker zijn geworden voordat hij kon worden verkracht. Het Openbaar Ministerie had twee jaar cel geëist tegen de imam. (novum/dm)

Coolassprov MC
04-09-07, 16:01
Geplaatst door Marsipulami
Imam in Nederland vrijgesproken van poging tot verkrachting

Een imam van een moskee in het Nederlandse Gouda is vandaag vrijgesproken van een poging tot verkrachting. De rechtbank in Den Haag oordeelde dat het onderzoek in de zaak niet volledig kon worden uitgevoerd, doordat de imam twee maanden geleden is uitgezet naar Marokko. De geestelijk leider verbleef illegaal in Nederland.

De imam zou begin februari een jonge gelovige een slaapmiddel hebben toegediend en boven op hem zijn gaan liggen. De jongen zou wakker zijn geworden voordat hij kon worden verkracht. Het Openbaar Ministerie had twee jaar cel geëist tegen de imam. (novum/dm)

Heeft ie de inburgering in woord en daad bewezen; wordt ie eruit getrapt door de IND!

knuppeltje
04-09-07, 16:30
Geplaatst door Coolassprov MC
Heeft ie de inburgering in woord en daad bewezen; wordt ie eruit getrapt door de IND!

Je bedoelt dat wel een goed examen was?
Volgens mij dacht die dat het ging om vrije oefeningen, maar misschien waren ze ook weer niet zo vrij.

TENACH
04-09-07, 20:34
Geplaatst door knuppeltje
Je bedoelt dat wel een goed examen was?
Volgens mij dacht die dat het ging om vrije oefeningen, maar misschien waren ze ook weer niet zo vrij.

Nou waar blijft je met je grote mond over bovenstaande artikel in een andere topic. Graag je reactie hierop.

Mij stelling jegens die priester die zn leuter niet onder controle kon houden en doordouwde in de poeptunnel van die koorknaap blijft stand houden.

Ja, je bent echt een "knuppel" hoor.

knuppeltje
04-09-07, 20:45
Geplaatst door TENACH
Nou waar blijft je met je grote mond over bovenstaande artikel in een andere topic. Graag je reactie hierop.

Mij stelling jegens die priester die zn leuter niet onder controle kon houden en doordouwde in de poeptunnel van die koorknaap blijft stand houden.

Ja, je bent echt een "knuppel" hoor.

Volg jij het allemaal wel goed in die andere topic, of heb je een leesprobleem.

observer
05-09-07, 08:19
Geplaatst door Marsipulami
Imam in Nederland vrijgesproken van poging tot verkrachting

Een imam van een moskee in het Nederlandse Gouda is vandaag vrijgesproken van een poging tot verkrachting. De rechtbank in Den Haag oordeelde dat het onderzoek in de zaak niet volledig kon worden uitgevoerd, doordat de imam twee maanden geleden is uitgezet naar Marokko. De geestelijk leider verbleef illegaal in Nederland.

De imam zou begin februari een jonge gelovige een slaapmiddel hebben toegediend en boven op hem zijn gaan liggen. De jongen zou wakker zijn geworden voordat hij kon worden verkracht. Het Openbaar Ministerie had twee jaar cel geëist tegen de imam. (novum/dm) niet echt een vrijspraak vind ik, als ze nu bewijs hadden dat er niets gebeurd was of dat die jongen loog, maar vrijspraak omdat de verdediging kan aanvoeren dat het onderzoek niet goed genoeg was tja

ik zou mijn kind niet bij hem laten