PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen en het oostblok



DieSter
05-09-07, 17:58
Wie heeft een idee wat de toekomst zal zijn? wanneer al die oostblokkers hier goedkope werk krachten zijn en -net als duitsland- het economisch achteruit gaat, want dat gaat wel geld kosten om het oostblok op te bouwen.

We hebben de Marokkanen
en we hebben de oostblokkers......
Marokkanen krijgen al de schuld als het wat minder gaat met de economie, en ik denk niet dat dit zal veranderen. Polen zijn namelijk europeanen, ze vullen kerken en zijn niet in het nieuws gekomen als criminelen, uitkeringtrekkers en radicaliserend.....

Vinden jullie ook niet dat de inboorling behoorlijk stil is tegen de marokkanen? ik wel.....

mark61
05-09-07, 18:04
Geplaatst door DieSter
Wie heeft een idee wat de toekomst zal zijn? wanneer al die oostblokkers hier goedkope werk krachten zijn en -net als duitsland- het economisch achteruit gaat, want dat gaat wel geld kosten om het oostblok op te bouwen.

Huh? Dat doen de Oekraïeners, Witrussen en Kazachen al, no worries.


Marokkanen krijgen al de schuld als het wat minder gaat met de economie,

Hoe kom je daarbij?


en ik denk niet dat dit zal veranderen. Polen zijn namelijk europeanen, ze vullen kerken en zijn niet in het nieuws gekomen als criminelen, uitkeringtrekkers en radicaliserend.....

Je hebt die EO-uitzendingen gemist over Polen als drankorgels & liederlijk amoreel volk.


Vinden jullie ook niet dat de inboorling behoorlijk stil is tegen de marokkanen? ik wel.....

Na, kom je wel es op maroc.nl? Moet je es doen.

Maarten
05-09-07, 18:09
Ja, laten we Polen gaan verheerlijken, goed plan.
Onze schurft aan Marokkanen is blijkbaar dermate groot, dat we nou ook nog vanuit overtuiging over Polen gaan raaskallen.


iemand uit de Oekraine vertelde me: je kunt hier alles krijgen, maar wel tegen westerse prijzen en dus onbetaalbaar voor ons. En er zit allerlei merkspul tussen, ook van Chanel enz.. Maar het is allemaal nep. In Polen gemaakt.

Weet je meteen waar de Poolse economie op draait. Even zoeken naar een artikel over de geweldige manier waarop Polen er bovenop gekomen is sinds de communistische overheersing..

DieSter
05-09-07, 18:15
Geplaatst door mark61
Huh? Dat doen de Oekraïeners, Witrussen en Kazachen al, no worries.

Ja maak maar je grapjes weer, je weet best dat er in witrusland veel minder te halen valt dan hier...al is het maar een uitkering toch meer dan een hele maand hard werken in die landen die je opnoemt...trouwens die komen dan ook waarschijnlijk hierheen...







Geplaatst door mark61

Je hebt die EO-uitzendingen gemist over Polen als drankorgels & liederlijk amoreel volk.


Kan wel zijn, maar in iedergeval vullen ze de kerken en zijn ze Europeanen en zijn geen bedreiging voor de democratie en vallen ook geen meiden lastig in zwembaden enz. Misschien doen ze dat wel maar je hoort niks erover op Nova!!....


Na, kom je wel es op maroc.nl? Moet je es doen. [/B][/QUOTE]

Maarten
05-09-07, 18:18
Geplaatst door mark61

Je hebt die EO-uitzendingen gemist over Polen als drankorgels & liederlijk amoreel volk.

Hey hey.. wel een beetje rustig over de Polen en hun cultuur he?
Vermoedelijk hebben ze daar bewonderenswardige legendes over hoe de alcohol ongeschapen ter aarde kwam, en hoe de Pool daaruit voortkwam.
Ze hebben daar trouwens weer heel andere redenen om hun vrouwen te meppen.
Veel kans krijgen ze daar overigens niet toe, omdat de vrouwen daar naast hun full time baan het hele huishouden staat te doen.
Dat is zo geregeld door vadertje alcohol, wiens naam wij uit voorzorg alvast maar niet zullen beledigen..

Maar geen flauw benul, wat hier voor soort Polen komen..
je kunt ze flink uitknijpen, dus hoor je er eigenlijk nog niemand over..

Maarten
05-09-07, 18:24
Geplaatst door DieSter
...al is het maar een uitkering toch meer dan een hele maand hard werken in die landen die je opnoemt... [/B][/QUOTE]

Yep, ook de lui die hier nou werken, moet je meteen preventief voor uitkeringshoer gaan uitmaken. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Zie de puinhopen van paars.. Ze zijn wel welkom, maar moeten wel hun plaats kennen. Het is hier namelijk westerse beschaving. Misschien is een oormerk iets..

DieSter
05-09-07, 18:29
Geplaatst door Maarten


Yep, ook de lui die hier nou werken, moet je meteen preventief voor uitkeringshoer gaan uitmaken. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Zie de puinhopen van paars.. Ze zijn wel welkom, maar moeten wel hun plaats kennen. Het is hier namelijk westerse beschaving. Misschien is een oormerk iets.. [/B][/QUOTE]

lol, nee dat bedoelde ik niet...ik bedoel dat zelfs een uitkering hoger is hier dan hard werk in die landen.

mark61
05-09-07, 18:32
Geplaatst door DieSter
Ja maak maar je grapjes weer, je weet best dat er in witrusland veel minder te halen valt dan hier...al is het maar een uitkering toch meer dan een hele maand hard werken in die landen die je opnoemt...trouwens die komen dan ook waarschijnlijk hierheen...

Wat brabbel je nou allemaal? Ik maak geen grapjes, ik geef je serieuze informatie die je blijkbaar nog niet kende, en niet begrijpt.


Kan wel zijn, maar in iedergeval vullen ze de kerken en zijn ze Europeanen en zijn geen bedreiging voor de democratie en vallen ook geen meiden lastig in zwembaden enz.

Nee, das toch prettig? Of niet?

Polen als land is wel een bedreiging voor de verworven vrijheden hier.

mark61
05-09-07, 18:34
Geplaatst door Maarten
Maar geen flauw benul, wat hier voor soort Polen komen..
je kunt ze flink uitknijpen, dus hoor je er eigenlijk nog niemand over..

Gewoon hardwerkende en -zuipende mensen. Meest hoog opgeleid. 500.000 in Engeland, 10.000en in Ierland; hoewel ze daar geen allo's gewend zijn gaat het prima. Papen en zuiplappen, wat wil je nog meer?

Maar bespeur ik hier nou 2e generatie Russische Polonofobie?

mark61
05-09-07, 18:35
Geplaatst door DieSter
lol, nee dat bedoelde ik niet...ik bedoel dat zelfs een uitkering hoger is hier dan hard werk in die landen.

Polen krijgen hier geen uitkering.

DieSter
05-09-07, 18:36
Geplaatst door mark61




Hoe kom je daarbij?






Als het slecht gaat met de economie, en er zijn werklozen dan is het "die allochtone uitkering trekkers(de marokkanen), ze pikken onze baantjes in(dat zullen niet meer de marokkanen zijn, dat worden de polen) en dus zal de marokkaan onder aan de pik orde zitten.....

DieSter
05-09-07, 18:37
Geplaatst door mark61
Polen krijgen hier geen uitkering.

Nee, idd.

Maarten
05-09-07, 18:39
Geplaatst door DieSter

lol, nee dat bedoelde ik niet...ik bedoel dat zelfs een uitkering hoger is hier dan hard werk in die landen.
Nouh.. ik dag.. das goed te combineren met een stukje Marokkaanse cultuur, dat we hier zo nodig van Links moeten respecteren.. Zodra zo'n Pool hier een uitkering aanvraagt, meteen het handje eraf..

( :hihi: sorry hoor, ik geef meteen toe: vandaag is echt een kutdag..)

DieSter
05-09-07, 18:39
En we zingen en we springen want we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij.

DieSter
05-09-07, 18:41
Geplaatst door Maarten
Nouh.. ik dag.. das goed te combineren met een stukje Marokkaanse cultuur, dat we hier zo nodig van Links moeten respecteren.. Zodra zo'n Pool hier een uitkering aanvraagt, meteen het handje eraf..

( :hihi: sorry hoor, ik geef meteen toe: vandaag is echt een kutdag..)


Hey, van mij zijn de oostblokkers van harte welkom...ik ben niet zo "economisch" ingesteld...maar voor hun waarvoor dit leven alles betekent en er zoveel mogelijk van willen hebben die zullen niet zo blij zijn met deze ontwikkelingen. En dan moet er een zonde bok zijn...

DieSter
05-09-07, 18:43
Een oplossing "Ik wil wel naar polen hoor, voor de helft van een uitkering (zou ik daar mee kunnen leven) want daar kom je denk ik niet echt zo snel aan werk he?"

mark61
05-09-07, 18:50
Geplaatst door DieSter
Als het slecht gaat met de economie, en er zijn werklozen dan is het "die allochtone uitkering trekkers(de marokkanen), ze pikken onze baantjes in(dat zullen niet meer de marokkanen zijn, dat worden de polen) en dus zal de marokkaan onder aan de pik orde zitten.....

Lees nou nog es wat je schrijft :moe:

EERST gaat het slecht met de ec., niet ten gevolge van. De enige manier waarop Marokkanen de NL-economie kunnen schaden is door op te houden te consumeren. :cheefbek:

Maarten
05-09-07, 18:50
Geplaatst door mark61

Maar bespeur ik hier nou 2e generatie Russische Polonofobie?
Zou je bijna denken ja.. Maar ik ben tamelijk neutraal over Polen.. Daar zit natuurlijk van alles tussen, net als bij iedereen. En ja, ze werken hard, hoezeer ze ook uitgemolken worden.

Maar ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om bij wijze van wederdienst m'n asperge in een Poolse te steken..
Of mogen we al voor integratie zijn?