PDA

Bekijk Volledige Versie : De ideale vrouw is een Marokkaanse



super ick
06-09-07, 13:48
do 6 sep 2007, 09:47
Nederland 2007

AMSTERDAM - Een docente Nederlands vertelt een dramatisch verhaal over een opgesloten Marokkaanse vrouw in Amsterdam die een uur per week gelucht wordt door haar man en alleen les krijgt omdat de dokter dat bevolen heeft.


Uiteindelijk lukt het de docente de vrouw Samira even naar buiten te krijgen om een boodschap te doen bij de Etos. De man ontdekt dat zijn huissloof langer dan tien minuten buiten is geweest. ‘Een paar dagen later belt meneer me woedend op. We waren te lang op straat geweest. Samira mocht nooit meer naar buiten’, zo schrijft haar lerares Regine Zum Vörde op de pagina ‘Meningen’ in Het Parool vandaag.

Ze wil nu stoppen met les, want wat ‘heeft ze aan Nederlands leren als ze nooit naar buiten mag’. De ‘meneer’ had verder bevolen dat er nooit meer iemand op bezoek mag komen bij zijn vrouw. ‘Dit is werk voor anderen’, besluit de docente. ‘Ik ben niet goed in gevangenisbezoek’, zo is in het verbijsterende relaas te lezen.

Samira is begin veertig en nog nooit op school geweest. Ze is zo gehaald uit een bergdorp en baarde hier drie kinderen. Schoonmaken, koken en wassen is het enige dat ze mag doen in het kale huis. En uit het raam kijken. Af en toe komt ze even de deur uit als ze de boodschappen mag dragen voor haar man.

Toen de vrouw ziek werd van ellende, schreef de dokter (..) taalles voor. En omdat de dokter het zegt, moet het van haar man dan maar, zo is in Het Parool te lezen.

Uiteindelijk was Samira dus tien minuten met haar lerares in de Etos. ‘We probeerden make-up en parfum op elkaar uit zoals meisjes dat doen. Het was alsof ze in de Efteling was’. ‘Toen we terugkwamen herkende ze haar eigen voordeur niet’..






http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg

Invidia
06-09-07, 13:52
Geplaatst door super ick


[IMG]http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg[/IMG

Hè wat kan jij nieuws toch ontzettend verkloten. Topictitel hoort niet bij het bericht en het plaatje ook niet.

Soldim
06-09-07, 14:30
Geplaatst door Invidia
Hè wat kan jij nieuws toch ontzettend verkloten. Topictitel hoort niet bij het bericht

Heb ik hier wel vaker gezien, geloof ik.....

Coolassprov MC
06-09-07, 15:22
Geplaatst door super ick
do 6 sep 2007, 09:47
Nederland 2007

AMSTERDAM - Een docente Nederlands vertelt een dramatisch verhaal over een opgesloten Marokkaanse vrouw in Amsterdam die een uur per week gelucht wordt door haar man en alleen les krijgt omdat de dokter dat bevolen heeft.


Uiteindelijk lukt het de docente de vrouw Samira even naar buiten te krijgen om een boodschap te doen bij de Etos. De man ontdekt dat zijn huissloof langer dan tien minuten buiten is geweest. ‘Een paar dagen later belt meneer me woedend op. We waren te lang op straat geweest. Samira mocht nooit meer naar buiten’, zo schrijft haar lerares Regine Zum Vörde op de pagina ‘Meningen’ in Het Parool vandaag.

Ze wil nu stoppen met les, want wat ‘heeft ze aan Nederlands leren als ze nooit naar buiten mag’. De ‘meneer’ had verder bevolen dat er nooit meer iemand op bezoek mag komen bij zijn vrouw. ‘Dit is werk voor anderen’, besluit de docente. ‘Ik ben niet goed in gevangenisbezoek’, zo is in het verbijsterende relaas te lezen.

Samira is begin veertig en nog nooit op school geweest. Ze is zo gehaald uit een bergdorp en baarde hier drie kinderen. Schoonmaken, koken en wassen is het enige dat ze mag doen in het kale huis. En uit het raam kijken. Af en toe komt ze even de deur uit als ze de boodschappen mag dragen voor haar man.

Toen de vrouw ziek werd van ellende, schreef de dokter (..) taalles voor. En omdat de dokter het zegt, moet het van haar man dan maar, zo is in Het Parool te lezen.

Uiteindelijk was Samira dus tien minuten met haar lerares in de Etos. ‘We probeerden make-up en parfum op elkaar uit zoals meisjes dat doen. Het was alsof ze in de Efteling was’. ‘Toen we terugkwamen herkende ze haar eigen voordeur niet’..






http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg

Doet me denken aan een modern sprookje dat recent op TV was bij de NPS.

Vandaar dat je geen bronnen levert.

1973Tanger
06-09-07, 16:05
Geplaatst door super ick
do 6 sep 2007, 09:47
Nederland 2007

AMSTERDAM - Een docente Nederlands vertelt een dramatisch verhaal over een opgesloten Marokkaanse vrouw in Amsterdam die een uur per week gelucht wordt door haar man en alleen les krijgt omdat de dokter dat bevolen heeft.


Uiteindelijk lukt het de docente de vrouw Samira even naar buiten te krijgen om een boodschap te doen bij de Etos. De man ontdekt dat zijn huissloof langer dan tien minuten buiten is geweest. ‘Een paar dagen later belt meneer me woedend op. We waren te lang op straat geweest. Samira mocht nooit meer naar buiten’, zo schrijft haar lerares Regine Zum Vörde op de pagina ‘Meningen’ in Het Parool vandaag.

Ze wil nu stoppen met les, want wat ‘heeft ze aan Nederlands leren als ze nooit naar buiten mag’. De ‘meneer’ had verder bevolen dat er nooit meer iemand op bezoek mag komen bij zijn vrouw. ‘Dit is werk voor anderen’, besluit de docente. ‘Ik ben niet goed in gevangenisbezoek’, zo is in het verbijsterende relaas te lezen.

Samira is begin veertig en nog nooit op school geweest. Ze is zo gehaald uit een bergdorp en baarde hier drie kinderen. Schoonmaken, koken en wassen is het enige dat ze mag doen in het kale huis. En uit het raam kijken. Af en toe komt ze even de deur uit als ze de boodschappen mag dragen voor haar man.

Toen de vrouw ziek werd van ellende, schreef de dokter (..) taalles voor. En omdat de dokter het zegt, moet het van haar man dan maar, zo is in Het Parool te lezen.

Uiteindelijk was Samira dus tien minuten met haar lerares in de Etos. ‘We probeerden make-up en parfum op elkaar uit zoals meisjes dat doen. Het was alsof ze in de Efteling was’. ‘Toen we terugkwamen herkende ze haar eigen voordeur niet’..






http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg

Super ick. Je bent nu wel een beetje hypokriet bezig man. Geef toe dat je dit bericht zelfstandig in elkaar hebt geknutselt. Ook de topictitel staat geheel buiten jouw propaganda poging. Leuk geprobeerd. De beste noten zijn hard om te kraken. :moe:

M@riska
06-09-07, 16:24
Geplaatst door super ick









http://www.frhavn-gym.dk/opslag/Burka-a7.jpg



Alsof een marokkaanse in zo'n vuilniszak gaat lopen.

1973Tanger
06-09-07, 16:28
Geplaatst door M@riska
Alsof een marokkaanse in zo'n vuilniszak gaat lopen.

Met herenschoenen aan.

super ick
06-09-07, 17:12
Geplaatst door 1973Tanger
Super ick. Je bent nu wel een beetje hypokriet bezig man. Geef toe dat je dit bericht zelfstandig in elkaar hebt geknutselt. Ook de topictitel staat geheel buiten jouw propaganda poging. Leuk geprobeerd. De beste noten zijn hard om te kraken. :moe:

Stond vandaag in de Televaag.
Ga naar de site en aanschouw het zelf.
Ik heb het echt niet zelf in elkaar geknutseld.

De titel wel (ik kon het niet laten)

Coolaasprov heeft er nog nooit commentaar op gehad dus nam ik aan dat het geoorloofd is.
Hij doet het boven ieder artikel. Ik doe het 1 keer en krijg direct commentaar.
Stelletje autochtonen bashers :knipoog:

p.s.
Maak je niet druk om 1 gekke Marokkaan. Er lopen er heus nog wel meer rond.

super ick
06-09-07, 17:13
Geplaatst door Invidia
Hè wat kan jij nieuws toch ontzettend verkloten. Topictitel hoort niet bij het bericht en het plaatje ook niet.

Het gaat om de inhoud. Niet om de verpakking. :zwaai:

1973Tanger
06-09-07, 17:30
Geplaatst door super ick
Stond vandaag in de Televaag.
Ga naar de site en aanschouw het zelf.
Ik heb het echt niet zelf in elkaar geknutseld.

De titel wel (ik kon het niet laten)

Coolaasprov heeft er nog nooit commentaar op gehad dus nam ik aan dat het geoorloofd is.
Hij doet het boven ieder artikel. Ik doe het 1 keer en krijg direct commentaar.
Stelletje autochtonen bashers :knipoog:

p.s.
Maak je niet druk om 1 gekke Marokkaan. Er lopen er heus nog wel meer rond.

Ik begrijp 't. De spanning is om te snijden. Overigens mooi gezegd: TeleVAAG.

super ick
06-09-07, 17:37
Geplaatst door 1973Tanger
Ik begrijp 't. De spanning is om te snijden. Overigens mooi gezegd: TeleVAAG.

Welnee man :haha:
Voel jij ergens spanning dan?

En de topictitel was humoristisch bedoelt.

Charlus
06-09-07, 19:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Doet me denken aan een modern sprookje dat recent op TV was bij de NPS.

Vandaar dat je geen bronnen levert.

Geplaatst door super ick
Stond vandaag in de Televaag.
Ga naar de site en aanschouw het zelf.
Ik heb het echt niet zelf in elkaar geknutseld.

De titel wel (ik kon het niet laten)

Coolaasprov heeft er nog nooit commentaar op gehad dus nam ik aan dat het geoorloofd is.<...>

Elders geplaatst door Coolassprov MC
Wanneer gaat Olijfje een psuedo-intellectuele, quasi-academische, frigide, trutten-excuus maken voor haar laster?

Nou Coolassprov, kom maar op met je welgemeende excuses aan het adres van super ick.

Charlus
06-09-07, 20:00
Geplaatst door 1973Tanger

Geplaatst door M@riska
Alsof een marokkaanse in zo'n vuilniszak gaat lopen.
Met herenschoenen aan.
De vrouw op de foto gaat zo zelden naar buiten dat eigen schoenen geldverspilling zouden zijn.

sjaakie
06-09-07, 20:04
Geplaatst door Coolassprov MC
Doet me denken aan een modern sprookje dat recent op TV was bij de NPS.

Vandaar dat je geen bronnen levert.

Samira mocht nooit meer naar buiten’, zo schrijft haar lerares Regine Zum Vörde op de pagina ‘Meningen’ in Het Parool vandaag.

catwomen
06-09-07, 20:17
Geplaatst door Invidia
Hè wat kan jij nieuws toch ontzettend verkloten. Topictitel hoort niet bij het bericht en het plaatje ook niet.

Joh, lach erom. Je reageert ook niet bij verklootte topics van Schaap of Coolass.

super ick
06-09-07, 20:32
Geplaatst door catwomen
Joh, lach erom. Je reageert ook niet bij verklootte topics van Schaap of Coolass.

Hehe, een beetje humor moet kunnen.

super ick
06-09-07, 20:35
Geplaatst door Charlus
Nou Coolassprov, kom maar op met je welgemeende excuses aan het adres van super ick.

Ik had het uit de Televaag. Hetzelfde stuk stond ook in het Parool.
Waarom word ik van laster beschuldigt? Ik sla de plank regelmatig mis en steek geregeld wat op hier (een sigaartje gnagna) maar nieuws faken..
Ik vind het nogal een zware beschuldiging.

Een excuus zou inderdaad wel op zijn plaats zijn.

super ick
06-09-07, 20:37
Geplaatst door Charlus
Met herenschoenen aan.
De vrouw op de foto gaat zo zelden naar buiten dat eigen schoenen geldverspilling zouden zijn. [/QUOTE]

Deuk!!!!!

Coolassprov MC
07-09-07, 09:23
Geplaatst door Charlus
Nou Coolassprov, kom maar op met je welgemeende excuses aan het adres van super ick.

Leg eens uit?


Geplaatst door Coolassprov MC
Doet me denken aan een modern sprookje dat recent op TV was bij de NPS.

Vandaar dat je geen bronnen levert.

Nederland 3 had recentelijk een serie moderne sprookjes dat dit script letterlijk volgde.

super ick
07-09-07, 11:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Doet me denken aan een modern sprookje dat recent op TV was bij de NPS.

Vandaar dat je geen bronnen levert.

Heb ik intussen gedaan. 2 stuks.
Excuses?

Coolassprov MC
07-09-07, 11:33
Geplaatst door super ick
Excuses?

Moet excuses maken aan jou vanwege een artikel, voorzien van een verwijzing naar de rioolkranten Telegrof en Pariool; hetzelfde artikel dat me deed denken aan een modern sprookje geproduceerd en uitgezonden door de NPS; dat datzelfde verhaal volgt?

Sorry, maar dan vindt ik jouw sarcasme, slechte smaak en afwezigheid van humor een ernstig vergrijp.

mark61
07-09-07, 11:47
Dit was trouwens het complete verhaal:

Door Regine zum Vörde

Ik was nieuwsgierig naar hoe het bij zulke mensen ging. En dit was de enige manier om er binnen te komen. Daarom bood ik me aan om Nederlandse les te geven bij allochtone vrouwen thuis.


Samira is begin veertig en is nog nooit naar school geweest. In het bergdorp waar ze vandaan komt, heeft ze niets anders gedaan dan vrouwendingen, totdat meneer haar ophaalde en naar Amsterdam bracht. Ze kreeg er de dochter die meneer al had, en bracht zelf nog drie kinderen ter wereld. Ook hier doet ze niets anders dan vrouwendingen, binnenshuis: schoonmaken, koken, afwassen en uit het raam kijken. Ze heeft diabetes, hoge bloeddruk, maagpijn, migraine en rugklachten. Daarom moet ze van de huisarts een uur per week sporten - en ‘verplicht’ Nederlands leren. Sporten doet ze in een gymzaal verderop in de straat, in een klasje met andere gehoofddoekte vrouwen. Nederlandse les mag ze van meneer alleen thuis, dan hoeft ze niet naar buiten.

Bij binnenkomst doe ik mijn schoenen uit de kussen zij en ik elkaar. Meneer noemt mij ‘de meester’ en flirt wat met me. Als ik zeg dat de les begint, gaat hij meestal in de slaapkamer zitten. De eerste maanden had Samira nog een hoofddoek om, maar die gleed steeds vaker ‘per ongeluk’ van haar hoofd. Ik krijg meestal een glas muntthee aangeboden, met soms een droge beschuit. Het huis ziet er leeg en kaal uit. Nergens liggen spullen, geen speelgoed, geen snuisterijen.

Samira kan niet lezen, niet schrijven, niet tellen en spreekt geen woord Nederlands. We hebben weliswaar een lesboek, maar meestal verzin ik ter plekke wat we zullen doen. Ik neem de foldertjes van de supermarkt mee om de plaatjes aan te wijzen: ‘brood’, ‘tomaten’. Ik wijs natuurlijk niet de wijn of het gehakt aan. We oefenen ook met een pen vasthoudejn en slingertjes tekenen, verder heb ik altijd een centimeter en dobbelstenen bij met om het systeem van getallen duidelijk te maken. We hebben vaak plezier, zij en ik. We raken elkaar veel aan aan haren, buiken en wangen, en we schudden zingend met onze schouders als het ‘schrijven’ kramp veroorzaakt.

Het liefste wil Samira boodschappen kunnen doen. Dat betekend met geld omgaan en dingen kunnen aanwijzen in de winkel. We doen dat elke week. Na verloop van tijd maakt ze me duidelijk dat ze alleen op vrijdag met meneer mee mag om boodschappen te sjouwen. Verder mag ze niet naar buiten. Als ik voorstel dat we dat dan eens zullen doen, wordt ze rood van schrik.

Het duurt maanden voordat ik van haar aan meneer mag vragen of we een keer naar buiten mogen. Ze wordt al bang bij het idee.

Op een dag in februari mocht het: ik zei terloops tegen meneer dat Samira en ik volgende week naar de winkel gingen, om te oefenen wat ze geleerd had. Meneer ontstak in toorn: dat was nergens voor nodig, ze moest thuisblijven om voor de kinderen te zorgen. De boodschappen deed hij zelf wel. Ik wist alleen voor elkaar te krijgen dat we de volgende week tien minuten naar buiten mochten, alleen díe kant op, en meteen daarna weer naar huis. Terwijl ik dit met meneer besprak, kneep Samira onder de tafel mijn bovenbeen blauw. Het mocht.

De volgende week was meneer naar de markt. Samira trok alle benodigde kleren aan en we gingen. De straat op en de hoek om. We gingen bij de Etos naar binnen. Ze mocht overal aanzitten. We bekeken de verschillende soorten shampoo. Voor gekleurd haar, voor mannen, en tegen roos. Ik legde uit wat dat betekende en we moesten vreselijk lachen. We probeerden make-up en parfum op elkaar uit, zoals meisjes dat doen. Het was alsof ze in de Efteling was. We keken in de etalage van een beddenwinkel. Kijk, een bed! Kijk, een lamp! Bij de bakker kocht ik een gevulde koek voor ons, maar ondertussen keer ze steeds achterom, want ze wist zeker dat meneer ons volgde. Ik was van plan geweest om in de Albert Heijn te oefenen met de supermarktkrantjes, maar dat was niet nodig: deze excursie was al vol genoeg. Toen we weer bij haar thuis waren, herkende ze haar eigen huisdeur niet vanaf de straat.

Een paar dagen later belde meneer me woedend op. We waren te lang op straat geweest. Samira mocht nooit meer naar buiten, ik mocht het nooit meer vragen, en er mocht ook nooit meer iemand binnen. Ik mocht nog wel ‘les komen geven’, omdat de dokter dat nu eenmaal had bevolen.

Maar wat heeft ze aan Nederlands leren als ze nooit naar buiten mag? “Dan komt er tenminste iemand bij haar over de vloer,” bepleitte de organisatie die de lessen coördineert. Maar dat is werk voor anderen. Ik ben niet goed in gevangenisbezoek.

http://www.zeeburg.nu/cafe/comm/slechts_op_bezoek/

Zie ook het commentaar :)

super ick
07-09-07, 13:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Moet excuses maken aan jou
Sorry


Excuses aanvaard.

naam
07-09-07, 13:48
Geplaatst door super ick
Excuses aanvaard. :stout:

super ick
07-09-07, 13:53
Geplaatst door naam
:stout:

Toch sportief van hem. :D

Coolassprov MC
07-09-07, 14:29
Geplaatst door super ick
Toch sportief van hem. :D

kinderachtige sukkel

1973Tanger
07-09-07, 14:58
Geplaatst door super ick
Excuses aanvaard.

Zie je wel dat knutselen je goed af gaat. ;)

mark61
07-09-07, 14:59
Geplaatst door 1973Tanger
Zie je wel dat knutselen je goed af gaat. ;)

Tis minder knip- & plakwerk dan koelereet meestal nodig heeft.

Toch zou ik wel een brede maatschappelijke discussie willen over of Marokkaanse vrouwen nou echt niet ideaal zijn. Lijkt me heel wat voor en tegen te zeggen.

mark61
07-09-07, 15:00
Geplaatst door Coolassprov MC
kinderachtige sukkel

Niet tegen jezelf mompelen op prikborden :student:


Hoe vaak moet ik daar nou nog voor waarschuwen?

1973Tanger
07-09-07, 15:01
Geplaatst door mark61
Tis minder knip- & plakwerk dan koelereet meestal nodig heeft.

Toch zou ik wel een brede maatschappelijke discussie willen over of Marokkaanse vrouwen nou echt niet ideaal zijn. Lijkt me heel wat voor en tegen te zeggen.

Tot hoever reikt jouw interesse in Marokkaanse vrouwen?

mark61
07-09-07, 15:07
Geplaatst door 1973Tanger
Tot hoever reikt jouw interesse in Marokkaanse vrouwen?

Niet al te ver, eerlijk gezegd. Lijkt me quite a handful, te oordelen aan de ('gewone' jaja) vriendinnen die ik heb.

1973Tanger
07-09-07, 15:09
Geplaatst door mark61
Niet al te ver, eerlijk gezegd. Lijkt me quite a handful, te oordelen aan de ('gewone' jaja) vriendinnen die ik heb.

Dus een brede maatschappelijke discussie is onzin.

Coolassprov MC
07-09-07, 15:11
Geplaatst door mark61
Niet tegen jezelf mompelen op prikborden :student:


Hoe vaak moet ik daar nou nog voor waarschuwen?

je moeder

mark61
07-09-07, 15:17
Geplaatst door 1973Tanger
Dus een brede maatschappelijke discussie is onzin.

Hoezo? Ben ik de maatschappij? Bovendien, wat niet is kan nog komen....

2nd edit: ik heb wel een zwak voor Naima Azough, maar ik ben bang dat het niet wederkerig is. Verder ben ik bang voor haar :hihi:

mark61
07-09-07, 15:18
Geplaatst door Coolassprov MC
je moeder

Die was afgelopen zondag precies 10 jaar overleden. Maar hoe kom je er zo op?

Coolassprov MC
07-09-07, 15:20
Geplaatst door mark61
Die was afgelopen zondag precies 10 jaar overleden. Maar hoe kom je er zo op?

God Hebbe Haar Ziel!

mark61
07-09-07, 15:22
Geplaatst door Coolassprov MC
God Hebbe Haar Ziel!

Dank je wel, maar I doubt it. Ten eerste was ze van haar geloof gevallen en verder pleegde ze een grote Zonde.

super ick
07-09-07, 15:22
Geplaatst door 1973Tanger
Zie je wel dat knutselen je goed af gaat. ;)

:D :stout:

super ick
07-09-07, 15:27
Geplaatst door mark61
Tis minder knip- & plakwerk dan koelereet meestal nodig heeft.

Toch zou ik wel een brede maatschappelijke discussie willen over of Marokkaanse vrouwen nou echt niet ideaal zijn. Lijkt me heel wat voor en tegen te zeggen.

Ik heb helemaal niets geplakt. Het zijn helemaal zijn woorden.
Oke er zijn misschien een paar woordjes tussenuit gevallen.
Maar aangezien Cooltje toch niet kijkt op een woordje meer of minder dacht ik kom ik trek de stoute schoenen maar eens aan.
En ik was een beetje melig.

Maar ik ga nu mijn vrouw even uitlaten. Het is vrijdag hee. De boodschappen moeten gedragen worden dus...........

Rourchid
08-09-07, 15:19
Geplaatst door Coolassprov MC

de rioolkranten Telegrof en Pariool


:duim:

Btw Iedere echtgenote/verloofde van iedere Marokkaanse man is dé ideale vrouw :ego:

chessmatazz
08-09-07, 18:08
ik val echt bijna alleen maar op Marokkaanse, Noord-Afrikaanse en vrouwen uit de Arabische wereld ...

ik weet niet waardoor het komt ...

hun gezichten, hun lichamen, hun ogen, hun manier van denken/doen misschien maar hoe dan ook ...


tov mij oefenen ze een meer dan grote aantrekkingskracht uit ...

ik zie Marokkaanse meisjes/vrouwen ook weleens als de blanke vrouwen met een negerinnenlichaam (kont, borsten)

en ze hebben bovendien klasse, ze zijn scherp maar kunnen ook heel liefdevol zijn ...

het is best begrijpelijk dat Marokkanen zo fucking jaloers en bezitterig zijn, want dat zou ik in hun plaats ook zijn ...

lihoed
08-09-07, 18:22
Een Marokkaanse vrouw die in Nederland leeft is niet 100% Marokkaans omdat de mentaliteit, denkwijze anders is als je ze vergelijkt met een Marokkaanse vrouw die in Marokko leeft dus je kunt nooit spreken over "de Marokkaanse vrouw".
De Afro Amerikaanse vrouw die in de Verenigde Staten woont kun je toch ook niet aanspreken met de Nigeriaanse vrouw, de Ghanese vrouw of de Liberiaanse vrouw.
Misschien moeten we de Marokkanen in Nederland Medelanders gaan noemen.

super ick
08-09-07, 23:57
Geplaatst door Rourchid
:duim:

Btw Iedere echtgenote/verloofde van iedere Marokkaanse man is dé ideale vrouw :ego:

Komkom ik mag toch af en toe wel eens de tegenhanger van Coolkontje uithangen?

Wel een goede opmerking overigens.

lihoed
05-10-07, 21:16
Geplaatst door Coolassprov MC
je moeder


He Coolassprof wat bedoel je hiermee?

Heeft die alcohol tuig jou ook zo ver gekregen?

III
05-10-07, 21:46
Geplaatst door mark61
Dank je wel, maar I doubt it. Ten eerste was ze van haar geloof gevallen en verder pleegde ze een grote Zonde.

Is een uitdrukking van eerbied voor de overledene.
Ik geloof niet zo in het hiernamaals als plaats. Meer als stadium.
Bedoel je met grote zonde wat ik denk dat je bedoelt?

III
05-10-07, 22:05
Geplaatst door lihoed
He Coolassprof wat bedoel je hiermee?

Heeft die alcohol tuig jou ook zo ver gekregen?

Hey, eerst achter mijn meissie aanzitten en nu weer speculeren op een Marokkaanse?
:cool:

lihoed
06-10-07, 00:27
Geplaatst door III
Hey, eerst achter mijn meissie aanzitten en nu weer speculeren op een Marokkaanse?
:cool:

Oh je bedoelt Red Knight Sonja.
Ik ben eergisteren met er uit geweest.
Ze ziet er nog mooier uit als op de foto.
Zij heeft mij trouwens uitgevraagd.

Ken je die spreekwoord?
Hoe leer je je vriend kennen?

Zet geld of een vrouw tussen jullie beiden in het spel?

Sorry..

III
06-10-07, 00:50
Geplaatst door lihoed
Oh je bedoelt Red Knight Sonja.
Ik ben eergisteren met er uit geweest.
Ze ziet er nog mooier uit als op de foto.
Zij heeft mij trouwens uitgevraagd.

Ken je die spreekwoord?
Hoe leer je je vriend kennen?

Zet geld of een vrouw tussen jullie beiden in het spel?

Sorry..

Met je uit geweest?
Ik heb haar hier al een paar dagen aan haar toetsenbord geketend!

You support single moms?
Because they have to earn the family's money and you are one of her clients?

Goeie!!! :belgie:

Red Sonja
06-10-07, 03:32
Geplaatst door M@riska
Alsof een marokkaanse in zo'n vuilniszak gaat lopen.

:haha: het ziet er echt niet uit he?

Ow ow ow.. wat een farce is dit hele verhaal.

Red Sonja
06-10-07, 03:34
Geplaatst door lihoed
Oh je bedoelt Red Knight Sonja.
Ik ben eergisteren met er uit geweest.
Ze ziet er nog mooier uit als op de foto.
Zij heeft mij trouwens uitgevraagd.


:haha:
Ja, my Love, het was reuze gezellig. :kusgrijs:

III
06-10-07, 03:58
Tjeeezus, zie nou pas dat dit verhaal uit de vorige eeuw stamt...

:schrik:

super ick
06-10-07, 17:03
Geplaatst door III
Tjeeezus, zie nou pas dat dit verhaal uit de vorige eeuw stamt...

:schrik:

Het was kort maar hevig. Erg gelachen om deze topic en de reacties.

III
06-10-07, 18:18
Geplaatst door super ick
Het was kort maar hevig. Erg gelachen om deze topic en de reacties.

Dat komt omdat de kranten ons leren dat islamieten één blok vormen en eigenlijk allemaal identiek zijn. Dat ze allemaal vanwege familiebanden dingen doen die ze niet zouden doen als ze vrij waren.
Dat alle Marokkanen (een enkeling daargelaten) hun vrouwen onderdrukken en mishandelen...

Fijn zo'n vrije samenleving, hè?

super ick
06-10-07, 18:31
Geplaatst door III
Dat komt omdat de kranten ons leren dat islamieten één blok vormen en eigenlijk allemaal identiek zijn. Dat ze allemaal vanwege familiebanden dingen doen die ze niet zouden doen als ze vrij waren.
Dat alle Marokkanen (een enkeling daargelaten) hun vrouwen onderdrukken en mishandelen...

Fijn zo'n vrije samenleving, hè?

:D Zie je dat je het zelf ook doet? Er worden voldoende genuanceerde artikelen geplaatst ook hoor.

III
06-10-07, 18:33
Geplaatst door super ick
:D Zie je dat je het zelf ook doet? Er worden voldoende genuanceerde artikelen geplaatst ook hoor.

Wat doe ik zelf ook?

super ick
06-10-07, 18:35
Geplaatst door III
Wat doe ik zelf ook?

'de kranten' is even generaliserend als 'de moslims'

III
06-10-07, 18:48
Geplaatst door super ick
'de kranten' is even generaliserend als 'de moslims'

Jij neemt jezelf inderdaad niet erg serieus.
En dat zouden anderen ook moeten doen?
Nou, ik heb nieuws voor je: ik neem jou ook niet al te serieus...

super ick
07-10-07, 12:14
Geplaatst door III
Jij neemt jezelf inderdaad niet erg serieus.
En dat zouden anderen ook moeten doen?
Nou, ik heb nieuws voor je: ik neem jou ook niet al te serieus...

:fuckit:

III
07-10-07, 18:38
Geplaatst door super ick
:fuckit:

Ja, zo zit je tegen de moslims.
Op een site die bedoeld is voor een groep die voornamelijk geënt is op de islam.

De kranten zijn in handen van degenen die ons knechten.
De moslims niet.
Door te generaliseren aangaande mensen die een geloof aanhangen, maak je je duidelijk schuldig aan discriminatie.
Zien dat de kranten allemaal hetzelfde schrijven in het licht van dezelfde boodschap, getuigt van een discriminerend vermogen.
En als jij daar geen verschil ziet, moet ik concluderen dat jouw discriminerend vermogen op een laag pijl is. Of dat je de boel willens en wetens komt lopen stangen.