PDA

Bekijk Volledige Versie : Grootouders steken spelden in meisje wegens teleurstelling...



Couscousje
07-09-07, 13:30
Chinese blijkt levend speldenkussen
Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 7 september 2007 @ 13:26

Artsen hebben in het lichaam van een Chinese vrouw 26 naalden ontdekt. De medici denken dat deze vlak na haar geboorte door haar grootouders zijn ingebracht, omdat zij teleurgesteld waren dat de baby geen jongen was. Dit meldden Chinese staatsmedia vandaag.

De 29-jarige Luo Cuifen bezocht een dokter na klachten over bloed in haar urine. Een röntgenfoto wees uit dat een van de spelden hier de oorzaak van was.

Verder werden naalden gevonden in het hoofd, nek, een schouder en zelfs in de hersenen. De artsen staan voor een groot probleem, omdat een aantal naalden vitale organen zijn binnengedrongen, wat opereren bemoeilijkt. Een operatie is echter noodzakelijk om het leven van Luo te redden.

Of de grootouders daadwerkelijk schuldig waren zal nooit bekend worden. Zij zijn inmiddels overleden.

Cc

Couscousje
07-09-07, 13:31
Waarom hebben vrouwen het toch zo te verduren altijd?

*schopt tegen scheen van toevallige mannelijke voorbijganger*

Cc

illmatik
07-09-07, 13:32
Geplaatst door Couscousje
*schopt tegen scheen van toevallige mannelijke voorbijganger*

Cc

Grootmoeder is ook verdachte, hoor.

Couscousje
07-09-07, 13:56
Geplaatst door illmatik
Grootmoeder is ook verdachte, hoor.

Ik denk niet dat grootmoeder heeft bedacht dat jongens beter zijn dan meisjes.

Cc

illmatik
07-09-07, 14:37
Geplaatst door Couscousje
Ik denk niet dat grootmoeder heeft bedacht dat jongens beter zijn dan meisjes.

Cc

Je kunt je nog verbazen over die Chinezen. Gek volkje.

Couscousje
07-09-07, 14:38
Geplaatst door illmatik
Je kunt je nog verbazen over die Chinezen. Gek volkje.

Ik denk dat ik er niet veel naast zit als ik zeg dat zoiets meer een mannenverzinsel is.

Cc

Coolassprov MC
07-09-07, 19:19
Geplaatst door Couscousje
Ik denk niet dat grootmoeder heeft bedacht dat jongens beter zijn dan meisjes.

Cc


Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat ik er niet veel naast zit als ik zeg dat zoiets meer een mannenverzinsel is.

Cc

Wat een rare gedachte.

Coolassprov MC
07-09-07, 19:25
Geplaatst door Couscousje
W*schopt tegen scheen van toevallige mannelijke voorbijganger*

Cc

Hoefde je de slaapkamer niet voor uit.

Coolassprov MC
07-09-07, 19:26
Geplaatst door illmatik
Grootmoeder is ook verdachte, hoor.

Misschien is het een mannelijke schoonmoeder; ik bedoel je hebt ook nichten onder de neven?

Joesoef
07-09-07, 20:05
De wereld zou er heel anders uit zien als mannen ook zwanger konden worden. Persoonlijk vind ik het een gemis. Als het zo zou zijn zou ik direct een kroeg in duiken opzoek naar een donor.

Couscousje
07-09-07, 20:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoefde je de slaapkamer niet voor uit.

Sorry, maar waar komt deze belediging opeens vandaan?

Je zegt hier dat er toevallige mannelijke voorbijgangers in mijn slaapkamer zijn.

Met andere woorden: ik ben een hoer.

Zou je dit in mijn gezicht durven zeggen, of voel je je alleen ontzettend stoer veilig achter je computertje?

Cc

lihoed
07-09-07, 20:54
Geplaatst door Couscousje
Sorry, maar waar komt deze belediging opeens vandaan?

Je zegt hier dat er toevallige mannelijke voorbijgangers in mijn slaapkamer zijn.

Met andere woorden: ik ben een hoer.

Zou je dit in mijn gezicht durven zeggen, of voel je je alleen ontzettend stoer veilig achter je computertje?

Cc

Couscous met kip vind ik wel lekker maar met lamsvlees iets minder.

III
07-09-07, 20:59
Geplaatst door Couscousje
Ik denk niet dat grootmoeder heeft bedacht dat jongens beter zijn dan meisjes.

Cc

Maar ze heeft zich er ook niet op bedacht.

III
07-09-07, 21:03
Geplaatst door Couscousje
Sorry, maar waar komt deze belediging opeens vandaan?

Je zegt hier dat er toevallige mannelijke voorbijgangers in mijn slaapkamer zijn.

Met andere woorden: ik ben een hoer.

Zou je dit in mijn gezicht durven zeggen, of voel je je alleen ontzettend stoer veilig achter je computertje?

Cc

Hoer?
Dat is toch iemand die "het" doet voor geld?

III
07-09-07, 21:18
Geplaatst door lihoed
Couscous met kip vind ik wel lekker maar met lamsvlees iets minder.


Die contactadvertentie had je al eens geplaatst.

lihoed
08-09-07, 02:36
Geplaatst door III
Die contactadvertentie had je al eens geplaatst.

ik geef niet zo gauw op. misschien maakt ze ooit couscous voor me.

Coolassprov MC
08-09-07, 07:52
Geplaatst door Couscousje
Sorry, maar waar komt deze belediging opeens vandaan?

Je zegt hier dat er toevallige mannelijke voorbijgangers in mijn slaapkamer zijn.

Met andere woorden: ik ben een hoer.

Zou je dit in mijn gezicht durven zeggen, of voel je je alleen ontzettend stoer veilig achter je computertje?

Cc

Ik heb je niet voor hoer uitgemaakt; dat doe je zelf.

Couscousje
08-09-07, 10:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb je niet voor hoer uitgemaakt; dat doe je zelf.

Jij bepaalt niet voor mij wat ik zelf doe.

Ik vraag jou wat die belediging te betekenen heeft.

Of wilde je er soms iets anders mee zeggen toevallig?

Cc

III
08-09-07, 21:08
Jullie weet iets van elkaar denk ik.
Zijn jullie getrouwd geweest?

Karin.N
09-09-07, 07:27
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat ik er niet veel naast zit als ik zeg dat zoiets meer een mannenverzinsel is.

Cc

Klopt, heeft te maken met de angst die mannen hebben jegens vrouwen.

Karin.N
09-09-07, 07:30
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb je niet voor hoer uitgemaakt; dat doe je zelf.

Nee, je doet het niet direct, maar het is wel heel duidelijk dat het wel je insteek is. Het zou je meer sieren als je ronduit zegt wat je vindt.
Nu wek je bepaalde gedachtes op en als je daarmee geconfronteerd wordt dan roep je heel schijnheilig, heb ik niet gezegd. Persoonlijk vind ik dat laf.

mark61
09-09-07, 11:00
Geplaatst door Karin.N
Nee, je doet het niet direct, maar het is wel heel duidelijk dat het wel je insteek is. Het zou je meer sieren als je ronduit zegt wat je vindt.
Nu wek je bepaalde gedachtes op en als je daarmee geconfronteerd wordt dan roep je heel schijnheilig, heb ik niet gezegd. Persoonlijk vind ik dat laf.

Koelereet ten voeten uit. Omfloerst insinueren, en als de grond hem te heet onder de voeten wordt snel roepen dat ie niks gezegd heeft.

Coolassprov MC
10-09-07, 07:58
Geplaatst door Couscousje
Jij bepaalt niet voor mij wat ik zelf doe.


Van mij mag je jezelf een hoer noemen; mag ik dan in de tussentijd mijn eigen woorden kiezen?


Geplaatst door Couscousje

Ik vraag jou wat die belediging te betekenen heeft.

Was een zuiver logische vraag aan je; je schrijft dat je tijdens het forumeren een toevallige mannelijke voorbijganger tegen de schenen kunt trappen; het kan dan niet anders zijn dan dat er toevallige mannelijke voorbijgangers binnen jouw residentie passeren.


Geplaatst door Couscousje


Of wilde je er soms iets anders mee zeggen toevallig?


Deze vraag had je als eerst moeten stellen; Zie boven.



Geplaatst door Couscousje



Cc

Who else?

Coolassprov MC
10-09-07, 08:00
Geplaatst door mark61
Koelereet ten voeten uit. Omfloerst insinueren, en als de grond hem te heet onder de voeten wordt snel roepen dat ie niks gezegd heeft.

Moet jij geen turkjes aaien?

Couscousje
10-09-07, 10:46
Geplaatst door Karin.N
Nee, je doet het niet direct, maar het is wel heel duidelijk dat het wel je insteek is. Het zou je meer sieren als je ronduit zegt wat je vindt.
Nu wek je bepaalde gedachtes op en als je daarmee geconfronteerd wordt dan roep je heel schijnheilig, heb ik niet gezegd. Persoonlijk vind ik dat laf.

Dank u.

Na deze reactie doet het er weinig meer toe wat Coolass-wannabe nog te zeggen heeft.

Cc

Couscousje
10-09-07, 10:49
Geplaatst door Coolassprov MC
Van mij mag je jezelf een hoer noemen; mag ik dan in de tussentijd mijn eigen woorden kiezen?



Was een zuiver logische vraag aan je; je schrijft dat je tijdens het forumeren een toevallige mannelijke voorbijganger tegen de schenen kunt trappen; het kan dan niet anders zijn dan dat er toevallige mannelijke voorbijgangers binnen jouw residentie passeren.



Deze vraag had je als eerst moeten stellen; Zie boven.




Who else?

Yeah right, want op vrijdag half 3 's middags zit ik niet op kantoor, maar in mijn slaapkamer. :rolleyes:

Man, wat maak jij jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk.

Cc

H.P.Pas
10-09-07, 11:00
Geplaatst door Coolassprov MC
mag ik dan in de tussentijd mijn eigen woorden kiezen?


Pred 11,9
Volg de wegen die je hart wil gaan, gun je ogen wat ze wensen. En onthoud bij alles wat je doet dat God je aan zijn oordeel onderwerpt.

Coolassprov MC
10-09-07, 12:11
Geplaatst door Couscousje
Yeah right, want op vrijdag half 3 's middags zit ik niet op kantoor, maar in mijn slaapkamer. :rolleyes:

Man, wat maak jij jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk.

Cc

Ik maak mezelf ''weer eens onsterfelijk belachelijk'' omdat ik niet weet op welk tijdstip je in welk vertrek bevind; makes perfectly sense!

:jeweetog:

mark61
10-09-07, 12:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Moet jij geen turkjes aaien?

Waarom wil je dat toch steeds? Magoed, ik kan ook multitasken, no worries.

Coolassprov MC
10-09-07, 12:28
Geplaatst door Karin.N
Sorry Coolass, vanmorgen geholpen op de peuterschool en 1 ochtend op dat niveau werken is voldoende voor de rest van de dag. Verder dus geen reactie van mijn kant.

Als ik verlegen zit om de mening van een peuterjuf, hoor je wel van me.

Coolassprov MC
10-09-07, 12:29
Geplaatst door mark61
Waarom wil je dat toch steeds? Magoed, ik kan ook multitasken, no worries.

Koekenbakker, blijf bij je koeken.

reallife
10-09-07, 12:32
Geplaatst door Couscousje
Chinese blijkt levend speldenkussen
Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 7 september 2007 @ 13:26

Artsen hebben in het lichaam van een Chinese vrouw 26 naalden ontdekt. De medici denken dat deze vlak na haar geboorte door haar grootouders zijn ingebracht, omdat zij teleurgesteld waren dat de baby geen jongen was. Dit meldden Chinese staatsmedia vandaag.

De 29-jarige Luo Cuifen bezocht een dokter na klachten over bloed in haar urine. Een röntgenfoto wees uit dat een van de spelden hier de oorzaak van was.

Verder werden naalden gevonden in het hoofd, nek, een schouder en zelfs in de hersenen. De artsen staan voor een groot probleem, omdat een aantal naalden vitale organen zijn binnengedrongen, wat opereren bemoeilijkt. Een operatie is echter noodzakelijk om het leven van Luo te redden.

Of de grootouders daadwerkelijk schuldig waren zal nooit bekend worden. Zij zijn inmiddels overleden.

Cc

Afschuwelijk.

reallife
10-09-07, 12:35
Geplaatst door illmatik
Je kunt je nog verbazen over die Chinezen. Gek volkje.

Hele ingewikkelde geschiedenis en cultuur. Wilde zwanen drie dochters van China door Chang, Jung vond ik een erg mooi en leerzaam boek.

citaat uit een samenvatting van dit boek door een scholier: Het verhaal wordt verteld vanuit het oogpunt van de auteur, Jung Chang, zelf. Het begint met de jeugd van haar grootmoeder. Zij is de dochter van een kleine politieambtenaar in een stad in het China dat bestuurd wordt door verschillende oorlogsheren. Haar vader offert heel zijn gezin op om haar opvoeding te kunnen financieren, omdat zij de knapste is van al zijn dochters. Ze krijgt een typisch Chinese opvoeding : Ikebana, kaligrafie, en een vrij gruwelijk detail, namelijk dat de tenen werden gebroken om de voeten klein te houden. Door deze kleine voeten was het moeilijk om het evenwicht te bewaren en liepen deze meisjes vrij “waggelend” , hetgeen wat als seksueel beschouwd werd door de Chinees. Wanneer er een oorlogsheer op bezoek komt in de stad waar ze wonen, doet haar vader er alles aan om hem uit te nodigen. Dit lukt en “toevallig” zit zijn dochter muziek te spelen wanneer de oorlogsheer binnenkomt. Hij raakt helemaal in de ban van haar schoonheid en besluit haar tot concubine te nemen. Ze krijgt een prachtig huis, maar na enkele wittebroodsweken trekt hij weg naar een andere concubine. Zij blijft achter als een vogel in een gouden kooi. Na enkele jaren keert hij terug en er volgt een ontroerend weerzien. Maar na enkele dagen moet hij weer weg. Later blijkt zij zwanger te zijn en ze meldt het aan haar “man”. Ze krijgt de opdracht om naar zijn paleis te komen. Als jongste concubine staat zij onderaan de ladder en er wordt op haar neergekeken door de andere, oudere concubines. Het meest door de echte vrouw van de oorlogsheer, die jaloers is op haar schoonheid. Wanneer men het kind wil afpakken, besluit ze te vluchten.

Door haar huwelijk is haar vader ook opgeklommen op de maatschappelijke ladder en hij heeft ook enkele concubines genomen. Haar moeder wordt door de concubines scheef bekeken omdat ze haar man geen zoon kon schenken. Ook zij wordt gediscrimineerd omdat ze haar man heeft verlaten.

http://scholieren.samenvattingen.com/documenten/show/7242368/

reallife
10-09-07, 12:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Gewoon uit de hand gelopen acupunctuur-sessie; een massage vergeleken met een uit de hand gelopen liposuctie-sessie; vraag maar aan cc-tje.

Jammer dat je jezelf op deze manier opstelt. Je kunt ook best zinnige dingen schrijven.

Coolassprov MC
10-09-07, 13:24
Geplaatst door reallife
Jammer dat je jezelf op deze manier opstelt. Je kunt ook best zinnige dingen schrijven.

Ik zinnige dingen schrijven?

Nooit zoiets belachelijks gehoord!

Karin.N
10-09-07, 13:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Als ik verlegen zit om de mening van een peuterjuf, hoor je wel van me.

1 ochtend invallen, omdat de echte peuterjuf ziek is, maakt iemand nog niet tot een peuterjuf.
Maar ja, begrijpend lezen is niet echt een van je sterke punten.

Soldim
10-09-07, 13:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik zinnige dingen schrijven?

Nooit zoiets belachelijks gehoord!

Paradox.

super ick
10-09-07, 13:41
Geplaatst door reallife
Jammer dat je jezelf op deze manier opstelt. Je kunt ook best zinnige dingen schrijven.

Hier ben ik nog niets tegen gekomen.

Coolassprov MC
10-09-07, 13:41
Geplaatst door Karin.N
1 ochtend invallen, omdat de echte peuterjuf ziek is, maakt iemand nog niet tot een peuterjuf.
Maar ja, begrijpend lezen is niet echt een van je sterke punten.

Het is niet dat je ongeschikt bent voor peuterjuf; maar ja, zomaar iets begrijpen is niet een van je sterkste punten.

super ick
10-09-07, 14:50
Geplaatst door Coolassprov MC
Het is niet dat je ongeschikt bent voor peuterjuf; maar ja, zomaar iets begrijpen is niet een van je sterkste punten.

Die conclusie heb jij snel getrokken.

III
11-09-07, 07:58
Geplaatst door Soldim
Paradox.

Ik geloof, dus ik ben.
Ik ben, dus ik geloof niet.

III
11-09-07, 08:00
Cc,

Kun je niet gewoon aan beheer vragen of men alle lasterlijke post uit jouw topic kan verwijderen?

Couscousje
11-09-07, 08:19
Geplaatst door III
Cc,

Kun je niet gewoon aan beheer vragen of men alle lasterlijke post uit jouw topic kan verwijderen?

Dan zouden jouw lafhartige steken onder water ook verdwijnen, wil je dat?

Cc

super ick
11-09-07, 14:50
Geplaatst door III
Cc,

Kun je niet gewoon aan beheer vragen of men alle lasterlijke post uit jouw topic kan verwijderen?

Wat blijft er dan nog over??

Couscousje
11-09-07, 15:32
Geplaatst door super ick
Wat blijft er dan nog over??

1 of 2 zinnige opmerkingen, tops.

Cc

Coolassprov MC
11-09-07, 15:51
Geplaatst door Couscousje
1 of 2 zinnige opmerkingen, tops.

Cc

Laat me raden; die van mij met betrekking tot jou en jouw slaapkamer?

Couscousje
11-09-07, 16:47
Geplaatst door Coolassprov MC
Laat me raden; die van mij met betrekking tot jou en jouw slaapkamer?

Ik zei zinnige opmerkingen, niet zwakzinnige opmerkingen. :rolleyes:

Cc

III
11-09-07, 17:10
Geplaatst door Couscousje
Dan zouden jouw lafhartige steken onder water ook verdwijnen, wil je dat?

Cc


Als mijn typsels die classificatie verdienden, dan zou ik daar zomaar vrede mee kunnen hebben.

Lafhartige steken onder water?
Pleonasme.
Weleens gehoord van een steek onder water die niet lafhartig is?

III
11-09-07, 17:16
Geplaatst door Couscousje
Ik zei zinnige opmerkingen, niet zwakzinnige opmerkingen. :rolleyes:

Cc

Dit zou de derde kunnen zijn!

Antwerpse_meid
11-09-07, 19:41
ochaarme die vrouw, ik durf me niet voor te stellen hoe die grootouders zijn bezig geweest met die spelden en dat arm kind damn zo sick

III
11-09-07, 20:18
Geplaatst door Antwerpse_meid
ochaarme die vrouw, ik durf me niet voor te stellen hoe die grootouders zijn bezig geweest met die spelden en dat arm kind damn zo sick

Allemaal de schuld van de man. :tover:

Couscousje
12-09-07, 09:50
Geplaatst door III
Als mijn typsels die classificatie verdienden, dan zou ik daar zomaar vrede mee kunnen hebben.

Lafhartige steken onder water?
Pleonasme.
Weleens gehoord van een steek onder water die niet lafhartig is?

Je pogingen zijn dan ook dubbel zo triest.

Cc

Coolassprov MC
12-09-07, 10:03
Geplaatst door Couscousje
Ik zei zinnige opmerkingen, niet zwakzinnige opmerkingen. :rolleyes:

Cc

Je hebt gelijk; het meest zinnige kwam van jou toen je ''dacht'' dat ik je voor hoer uitmaakte; als klap op de vuurpijl openbaar je met trots in een gelijktijdige topic dat je pooiers en hoeren tot jouw vrienden- en kennissenkring mag rekenen..

Couscousje
12-09-07, 10:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Je hebt gelijk; het meest zinnige kwam van jou toen je ''dacht'' dat ik je voor hoer uitmaakte; als klap op de vuurpijl openbaar je met trots in een gelijktijdige topic dat je pooiers en hoeren tot jouw vrienden- en kennissenkring mag rekenen..

Ik heb geen pooiers en hoeren tot mijn kennissenkring, tenzij ik jou als 'kennis' zou zien, dan wel.

Maar ik begrijp ergens wel dat je zo wanhopig bent, dat je het op die boeg wilt gooien.

Het is je vergeven, het lijkt me ook heel erg moeilijk om iedereen pispaaltje te zijn.

Cc

Coolassprov MC
12-09-07, 12:14
Geplaatst door Couscousje
Ik heb geen pooiers en hoeren tot mijn kennissenkring, tenzij ik jou als 'kennis' zou zien, dan wel.


Geplaatst door Couscousje
Loverboy martelde met vleesspies
Door RAYMOND BOERE

1 van de slachtoffers (die met de schuld en er nog het best van afgekomen is) is een goede vriendin van me.

Ik ben ontzettend geschrokken van dit bericht. Ik wist dat het een pooier was, maar ik wist niet van die vreselijke martelpraktijken.
Ik hoop echt dat ie het volle pond krijgt.

Cc

Antwerpse_meid
12-09-07, 20:16
Geplaatst door III
Allemaal de schuld van de man. :tover:

écht he, men are evil :vreemd:

super ick
13-09-07, 14:41
Geplaatst door Antwerpse_meid
écht he, men are evil :vreemd:

Lekker hee?

Couscousje
13-09-07, 16:07
Geplaatst door Coolassprov MC


Mooi, je hebt me weer geciteerd.

Ging je nog een punt maken of blijf je in het wildeweg balken zoals we dat altijd van je gewend zijn?

Cc

Coolassprov MC
13-09-07, 16:18
Geplaatst door Couscousje
Mooi, je hebt me weer geciteerd.

Heb je daar al die dagen over na moeten denken?


Geplaatst door Couscousje
Ging je nog een punt maken of blijf je in het wildeweg balken zoals we dat altijd van je gewend zijn?

Cc

Ik maak me geen illusies dat je een punt zult herkennen als je er eentje zou zien.

Weer een pleonasme; altijd gewend zijn .

Couscousje
13-09-07, 16:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Heb je daar al die dagen over na moeten denken?



Ik maak me geen illusies dat je een punt zult herkennen als je er eentje zou zien.

Weer een pleonasme; altijd gewend zijn .

:rolleyes:

Een punt maken en Coolassprov?

Ik dacht al van niet.

Cc

III
13-09-07, 17:08
Geplaatst door Couscousje
Je pogingen zijn dan ook dubbel zo triest.

Cc

Bonjour tristesse...

Kon je daar niet aan denken voordat je de goede intentie van een mens dat in vriendschap kwam in twijfel trok door aan de grote klok te hangen dat je genaaid was door hem?
Iedereen mocht weten wat een slecht mens hij is. Hoe anders noem je iemand die praktisch gratis je vloer wil leggen en ook nog eens de harddisk van je computer formatteert en een nieuwe setup draait, Office er voor je opzet en wat al niet meer?

Als je iedereen zo behandelt, moet je niet vreemd opkijken als je alleen achterblijft.
De meeste mensen zijn namelijk intelligenter dan een Zeeuwse mossel.

Dat ik dan daarna een vriend over je derrière bericht, is misschien niet zo fraai, maar ligt wel in de logische lijn der verwachtingen.

Ik ben een lief mens als jij ervoor zorgt dat ik aan jouw kant sta.
Je hebt het helemaal zelf in de hand (gehad).

Coolassprov MC
14-09-07, 08:29
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Een punt maken en Coolassprov?

Ik dacht al van niet.

Cc

Je hebt mijn woorden bevestigd met de jouwe;
dat je dat niet doorhebt is niet mijn probleem.

Dag meissie!

super ick
14-09-07, 14:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Heb je daar al die dagen over na moeten denken?



Ik maak me geen illusies dat je een punt zult herkennen als je er eentje zou zien.

Weer een pleonasme; altijd gewend zijn .

Pleonasme

Goh goh je hebt een paar postjes terug weer een woordje aan je vocabulaire toe kunnen voegen.

Coolassprov MC
14-09-07, 14:41
Geplaatst door super ick
Pleonasme

Goh goh je hebt een paar postjes terug weer een woordje aan je vocabulaire toe kunnen voegen.

En dat gun je me niet?

III
14-09-07, 17:24
Geplaatst door super ick
Pleonasme

Goh goh je hebt een paar postjes terug weer een woordje aan je vocabulaire toe kunnen voegen.

Gewoon een stijlmiddel dat je tijdens de les Nederlands voorgeschoteld krijgt, niets meer en niets minder.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/664/

Couscousje
14-09-07, 17:48
Geplaatst door III
Bonjour tristesse...

Kon je daar niet aan denken voordat je de goede intentie van een mens dat in vriendschap kwam in twijfel trok door aan de grote klok te hangen dat je genaaid was door hem?
Iedereen mocht weten wat een slecht mens hij is. Hoe anders noem je iemand die praktisch gratis je vloer wil leggen en ook nog eens de harddisk van je computer formatteert en een nieuwe setup draait, Office er voor je opzet en wat al niet meer?

Als je iedereen zo behandelt, moet je niet vreemd opkijken als je alleen achterblijft.
De meeste mensen zijn namelijk intelligenter dan een Zeeuwse mossel.

Dat ik dan daarna een vriend over je derrière bericht, is misschien niet zo fraai, maar ligt wel in de logische lijn der verwachtingen.

Ik ben een lief mens als jij ervoor zorgt dat ik aan jouw kant sta.
Je hebt het helemaal zelf in de hand (gehad).


Niet roddelen!

IbnRushd


Cc

Couscousje
14-09-07, 17:49
Geplaatst door super ick
Pleonasme

Goh goh je hebt een paar postjes terug weer een woordje aan je vocabulaire toe kunnen voegen.

Ze grijpen ook echt alles aan om de aandacht af te leiden van hun ongefundeerde uitlatingen en daaropvolgende nederlaag.

Wat een klucht.

Cc

III
14-09-07, 18:33
Geplaatst door Couscousje

Cc

Je vraagt onuitgesproken om mijn eerlijkheid om mij vervolgens nogeens onder te kotsen.

Lafhartige op niets gebaseerde steken onder water.

Ik had ook niet door dat je zo kwaad zou worden om het feit dat ik zo eerlijk ben.
Je hebt mij geweld aangedaan door die leugens te verkondigen. En je doet het nog eens dunnetjes over!

Het feit dat jij zo neer lijkt te kijken op de schizofrene en druggebruikende medemens, is al niet zo fraai.
Maar dat je dat dan ook nog eens doet over mijn rug?

Ik heb je willen helpen met je vloer en heb je (net als je moeder) afgeraden die over de reeds bestaande laminaatvloer heen te leggen.
Daarna hebben we jouw computer geformatteerd en een nieuwe setup gedraaid.
Ik heb in mijn leven al meer dan 1000 van zulke setups gedraaid en als dat misging was dat te wijten aan harwareproblemen.
Dat jij voordat je een virusscanner installeert de Windows Update gaat draaien, moet je zelf weten. Maar daar zijn risico's aan verbonden: virussen kunnen zo binnenkomen.
Wat die derde persoon heeft gedaan aan welk probleem, kan ik niet overzien vanuit hier.
Frankly spoken: it don't bother me anymore!

Hoe kom je er trouwens bij dat je mij iets in mijn gezicht gezegd zou hebben?
Toen ik vanuit Amsterdam op mijn scooter vertrok, was jij nog op de MSN in gesprek met mijn vriendin.
Je bedoelt zeker dat je vanuit je kwaadheid een virus ingevangen te hebben meteen op dit forum bij je vriendjes ging zitten klagen (lees: janken) over mij dat ik daarvoor verantwoordelijk zou zijn.
Dit als dank voor de tijd en moeite die ik gestoken heb in het helpen van een medemens.

En voordat je gaat beweren dat ik in die 8 à 9 uur (!) dat ik mij in jouw huis bevond heb verrijkt aan de inhoud van je koelkast, wil ik even mededelen dat ik mijn eigen boterhammetjes bij mij had. Voor het geval dat je ook dat vergeten was.

Ik hoop dat jij ooit bereid zult zijn om je verontschuldigingen aan mij en mijn partner aan te bieden, want wat je hierboven wenst te zeggen, gaat ver over onze grenzen!

Dan scheiden m.i. zich hier voorlopig onze wegen.
Ik wens je veel kracht en liefde voor jezelf in het oplossen van je dilemma's.

Als jij de Liefde van de Allerhoogste in jouw leven wilt laten binnenkomen, zo bestel dan eerst dezelfde energie voor mij.
Voorwaar, ik zal het Universum laten beslissen over hoe jij tot inzicht zult komen, dat mijn intenties geen slechte waren.