PDA

Bekijk Volledige Versie : Het GROTE ex'en spel



Coolassprov MC
07-09-07, 17:17
alles fleks?

hoeveel ex'en heeft zijn grote voorbeelhex voor haar naam?

ex-somali,
ex-kenyaan,
ex-moslim,
ex-asielzoeker,
ex-verblijfsvergunninghouder,
ex-ayaan hirshi magan,
ex-kamerlid,
ex-PVDA'er,
ex-VVD'er,
ex-Nederlander,..

Wie weet meer ex'en van deze hex??

III
08-09-07, 00:16
Geplaatst door Coolassprov MC
alles fleks?

hoeveel ex'en heeft zijn grote voorbeelhex voor haar naam?

ex-somali,
ex-kenyaan,
ex-moslim,
ex-asielzoeker,
ex-verblijfsvergunninghouder,
ex-ayaan hirshi magan,
ex-kamerlid,
ex-PVDA'er,
ex-VVD'er,
ex-Nederlander,..

Wie weet meer ex'en van deze hex??
ex-ayaanobsessie? :fparty:

Maar je wilt natuurlijk dit horen:
ex-kietelaar.
Of niet?
:melk:

Coolassprov MC
10-09-07, 09:47
Geplaatst door III

Maar je wilt natuurlijk dit horen:
ex-kietelaar.

Van iemand wiens leugens beginnen bij de roepnaam weet ik niet of dat waar is; heb jij wel mogen kijken?

Wordt misschien tijd dat 1 van haar vele blonde vriendjes uit de school gaat klappen over de toestand van haar uiterwaarden; vindt je ook niet? Zou dat geen mooi artikel opleveren in 1 of ander week blad?

III
11-09-07, 09:07
Geplaatst door Coolassprov MC
Van iemand wiens leugens beginnen bij de roepnaam weet ik niet of dat waar is; heb jij wel mogen kijken?

Wordt misschien tijd dat 1 van haar vele blonde vriendjes uit de school gaat klappen over de toestand van haar uiterwaarden; vindt je ook niet? Zou dat geen mooi artikel opleveren in 1 of ander week blad?

Uiteindelijk was zij de moordenaar van Theo van Gogh...

Coolassprov MC
11-09-07, 10:49
Geplaatst door III
Uiteindelijk was zij de moordenaar van Theo van Gogh...

Wij allen hypocrieten hebben Theo vermoord.

catwomen
11-09-07, 13:07
Dat beheer dit topic niet op slot gooit, zegt heel wat over het niveau van het beheer.

Charlus
11-09-07, 13:32
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door III
Uiteindelijk was zij de moordenaar van Theo van Gogh...
Wij allen hypocrieten hebben Theo vermoord.
?? Ik was niet in Amsterdam ten tijde van de daad. Een Marokkaans-Nederlandse moslim heeft hem vermoord na bestudering van de relevante bronnen.

Coolassprov MC
11-09-07, 13:43
Geplaatst door Charlus
Wij allen hypocrieten hebben Theo vermoord.
?? Ik was niet in Amsterdam ten tijde van de daad. Een Marokkaans-Nederlandse moslim heeft hem vermoord na bestudering van de relevante bronnen. [/QUOTE]

Wir haben ess nicht gewusst?

mark61
11-09-07, 14:03
Geplaatst door catwomen
Dat beheer dit topic niet op slot gooit, zegt heel wat over het niveau van het beheer.

Vrouwen en ex-moslims zijn hier vogelvrij. Vrouwelijke ex-moslims, afijn, daar mag je alles over zeggen.

Coolassprov MC
11-09-07, 14:07
Geplaatst door mark61
ex-moslims

Die stond al in de lijst!

Charlus
11-09-07, 14:21
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door Charlus
?? Ik was niet in Amsterdam ten tijde van de daad. Een Marokkaans-Nederlandse moslim heeft hem vermoord na bestudering van de relevante bronnen.

Wir haben ess nicht gewusst?
Maar weer eens een blik holocaust opengetrokken, zie ik. Wat schrijft de netiquette nu voor? Ik mag er niets van zeggen, want dat zou ik dan alleen maar doen omdat jij een Marokkaan bent. Maarten, hellup!

Coolassprov MC
11-09-07, 14:52
Geplaatst door Charlus
Wir haben ess nicht gewusst?
Maar weer eens een blik holocaust opengetrokken, zie ik. Wat schrijft de netiquette nu voor? Ik mag er niets van zeggen, want dat zou ik dan alleen maar doen omdat jij een Marokkaan bent. Maarten, hellup! [/B]

Als je een hypocriet voelt mag je de beschuldiging op jezelf van toepassing verklaren; en dat is wat jij doet; jezelf als hypocriet aangesproken voelen en hiermee ook van de moord op Theo beschuldigd voelen. :zwaai:


Geplaatst door Coolassprov MC
Wij allen hypocrieten hebben Theo vermoord.

Charlus
11-09-07, 15:12
Geplaatst door Coolassprov MC
<...> :zwaai:
Euh... :zwaai:

Coolassprov MC
11-09-07, 15:17
Geplaatst door Charlus
Euh... :zwaai:

aangesproken hypocrietje !

Charlus
12-09-07, 00:25
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>
Als je een hypocriet voelt mag je de beschuldiging op jezelf van toepassing verklaren; en dat is wat jij doet; jezelf als hypocriet aangesproken voelen en hiermee ook van de moord op Theo beschuldigd voelen. :zwaai:

Geplaatst door Coolassprov MC
Wij allen hypocrieten hebben Theo vermoord.

Van Gogh is vermoord door M.B. die van mening was dat hij de profeet beledigd had (laten we zeggen dat Van G. de profeet een stouterd noemde), maar eigenlijk zijn wij allen door onze hypocrisie schuldig.
Ik kan hieraan slechts één mogelijke, hoewel vergezochte invulling geven. Wij allen vonden de profeet eigenlijk een stouterd, maar onze hypocrisie belette ons hier openlijk voor uit te komen. Waren wij oprecht, dan zou het zinloos zijn geweest voor M.B. om Van G. om te brengen. Hij zou misschien zelfs geleerd hebben dat het in Nederland is toegestaan om fictieve of historische personages te beledigen, iets dat hem gezien zijn daad niet duidelijk was.
Andere verklaringen die mij te binnen schoten met hypocrisie van ons allen als doorslaggevende factor waren zelfs nog minder plausibel dan het hierboven weergegeven exemplaar.