PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanvallen via forums op Moslims



Karina
09-09-07, 20:45
Allereerst ik ben dus Karina een goed ontwikkelde weldenkende kritische vrouw, als het om maatschappelijke issues gaat.

Met het volgende artikel is het zeer zeker geen intentie van mij om olie op het vuur te gooien, maar wel de keiharde realiteit die onstaat door de jacht op het extremisme. Welke telkenmale in verband wordt gebracht met de Islam, veel gehoorde kreten zijn onder andere waarom geen mens in de Moslim wereld opstaat die hier tegenin gaat, de ervaring leert mij echter dat indien je ook maar een enkele discussie wil gaan opstarten als het om de Islam gaat, je enorm wordt aangevallen. Ik heb de laatste tijden gereageerd op bepaalde artikelen op een forum, die gingen over de radicalisering en het extremisme, over het mogelijk ontstaan van een derde wereldoorlog. Als je poogt uit te leggen, dat de Islam eigenlijk een geloof is van vrede en liefde dan zijn de scheldwoorden niet van de lucht. Schandelijk, de reacties hebben bij mij ertoe geleidt dat ik veroorzaakt heb, dat er een aantal bans zijn uitgevaardigd van bepaalde lieden maar dat ik de betreffende colums met bijbehorende reacties heb doorgezonden aan het meldpunt, voor discriminatie internet.
Ik kon het niet nalaten jullie hierop te attenderen, men gaat er heel serieus mee om.
We hoeven ons als Moslims en Moslima's niet te laten ondersneeuwen door bepaalde lieden met een radicaal, c.q. extremistisch gedachtengoed van bepaalde lieden.

Het adres is: [email protected]

Naar nu blijkt, zijn bepaalde uitlatingen ter dege strafbaar. Dus ik zou zeggen doe je voordeel ermee, als je het nodig vind.

fransjan
09-09-07, 21:21
Geplaatst door Karina
............. Als je poogt uit te leggen, dat de Islam eigenlijk een geloof is van vrede en liefde dan zijn de scheldwoorden niet van de lucht. Schandelijk, de reacties hebben bij mij ertoe geleidt dat ik veroorzaakt heb, dat er een aantal bans zijn uitgevaardigd van bepaalde lieden maar dat ik de betreffende colums met bijbehorende reacties heb doorgezonden aan het meldpunt, voor discriminatie internet. .............
Je kunt wel beweren dat de Islam een geloof van vrede en liefde is, maar als vele anderen dat niet zo ervaren dan krijg je natuurlijk reactie.

Is hier niet sprake van uitlokking??

Maar de schelden is ordinair en primitief en daar mag wat mij betreft wel tegen opgetreden worden. Op dat punt geef ik je gelijk.

Tomas
09-09-07, 21:30
Geplaatst door Karina
Allereerst ik ben dus Karina een goed ontwikkelde weldenkende kritische vrouw, als het om maatschappelijke issues gaat.


Man, wat zou ik dit graag over mezelf willen kunnen zeggen. Damn.

Joesoef
09-09-07, 21:33
Geplaatst door Tomas
Man, wat zou ik dit graag over mezelf willen kunnen zeggen. Damn.


Troost je, dit prikbord zit vol met lotgenoten.

Tomas
09-09-07, 21:34
Geplaatst door Joesoef
Troost je, dit prikbord zit vol met lotgenoten.

Precies, eigenlijk willen we allemaal wel een vrouw zijn.

Joesoef
09-09-07, 21:37
Geplaatst door Tomas
Precies, eigenlijk willen we allemaal wel een vrouw zijn.


En kindjes krijgen.

Ik ga morgen maar werken. Lukt vanavond toch niet meer.

mark61
09-09-07, 21:40
Geplaatst door Tomas
Man, wat zou ik dit graag over mezelf willen kunnen zeggen. Damn.

Je kan je laten opereren :ego:

Karina
09-09-07, 21:44
Beste Frans,

Ik weet niet of het uitlokking is, maar als je een forum bezoekt waar je al jaren bezoeker van bent en je spreekt over de Islam of dingen poogt uit te leggen is het natuurlijk van de gekke dat je uitgemaakt wordt voor Hoer en dergelijke, terwijl je gewoonweg mee discusseerd. Daar zit geen uitlokking in, in mijn optiek. Dan moet je als forum zorgvuldiger zijn denk ik met het plaatsen van dergelijke artikelen.

Radicalisering is bijvoorbeeld niet alleen een Islamitisch issue maar komt onder alle gelederen voor, met of zonder religie als achtergrond. Je mag dan ook best een kritische noot plaatsen, ook als het om de bijbel gaat. Maar je krijgt gelijk een gehele scheldpartij achter je aan, mensen lezen immers wat men wil lezen. Het bewuste artikel heb ik op mijn pc staan. Ik zou de hele internet wereld op zijn kop kunnen gaan zetten met zo een blog, maar dat doe ik gewoonweg niet. Ik geef slechts aan, dat je een meldpunt hebt, waar je je voordeel al dan niet mee kan doen, dat geldt voor iedereen.

Een aantal uitingen bleken inderdaad strafbaar te zijn. Ik zal de strekking van het gehele verhaal niet openbaar op het internet zetten, dan zou het inderdaad wellicht uitlokking zijn. En daar waag ik mij zeer zeker niet aan.

Eerlijk gezegd ik vind het enorm spijtig dat men gewoonweg kennelijk niet nader tot elkaar kan komen, zonder (voor)oordelen, gerelateerd aan extremistische uitingen en of terrorisme, dat het gevoelig kan liggen daar heb ik alle begrip voor, maar een Moslima aanvallen met een geheel eigen visie, dat gaat tever. Althans in mijn optiek.

Kijk wisselwerkingen kunnen slechts dan ontstaan, indien er sprake is van een tweerichtingsverkeer.
Ook in een samenleving als de Nederlandse maar helaas merk ik, dat 11 september inderdaad enorm veel heeft veranderd.
Daarbij is het gewoonweg heel erg te noemen, dat men nooit eens de successtorys gaat vermelden in het nieuws van Moslims, die het wel hebben gemaakt binnen onze samenleving. Daar gaat met name de media teveel aan voorbij.

Maar goed dat is mijn mening. Ik zou zeggen heb elkander lief, gelijk uzelfe. Dan is er al veel verbeterd denk ik.

groetjes Karina en vrede zij met je. :love2:

tr_imparator
09-09-07, 22:21
Geplaatst door Karina



Ben je bekeerd?

Karina
09-09-07, 22:34
Quote ben je bekeerd?

Ik ben Moslima geworden, maar dat heeft niets van doen met mijn eigen visie, het is een kwestie van alles willen weten, dus moet je veel lezen, zelfs een bijbel. Want in mijn optiek is deze laatste ook niet geheel zuiver. Geen enkele religie kan je gaan verheerlijken, geloven doe je of doe je niet of het nu in Allah is of God.... ! Geloven doe je vanuit je hart en dat betekend dat je leeft volgens een aantal richtlijnen.

fransjan
09-09-07, 22:37
Geplaatst door Karina
Beste Frans,

Ik weet niet of het uitlokking is, maar als je een forum bezoekt waar je al jaren bezoeker van bent en je spreekt over de Islam of dingen poogt uit te leggen is het natuurlijk van de gekke dat je uitgemaakt wordt voor Hoer en dergelijke, terwijl je gewoonweg mee discusseerd. Daar zit geen uitlokking in, in mijn optiek. Dan moet je als forum zorgvuldiger zijn denk ik met het plaatsen van dergelijke artikelen.

Dan is het waarschijnlijk geen sprake van uitlokking. En schelden is ordinair ik ben het er mee eens dat daar tegen opgetreden wordt.Je kan natuurlijk ook antwoorden op hoer, "sorry, ik ben niet te koop, ook niet door jou", maar daar moet je maar net zin in hebben.





Radicalisering is bijvoorbeeld niet alleen een Islamitisch issue maar komt onder alle gelederen voor, met of zonder religie als achtergrond. Je mag dan ook best een kritische noot plaatsen, ook als het om de bijbel gaat. Maar je krijgt gelijk een gehele scheldpartij achter je aan, mensen lezen immers wat men wil lezen. Het bewuste artikel heb ik op mijn pc staan. Ik zou de hele internet wereld op zijn kop kunnen gaan zetten met zo een blog, maar dat doe ik gewoonweg niet. Ik geef slechts aan, dat je een meldpunt hebt, waar je je voordeel al dan niet mee kan doen, dat geldt voor iedereen.

Oke.




Een aantal uitingen bleken inderdaad strafbaar te zijn. Ik zal de strekking van het gehele verhaal niet openbaar op het internet zetten, dan zou het inderdaad wellicht uitlokking zijn. En daar waag ik mij zeer zeker niet aan.
De rechtsstaat werkt dus nog.




Eerlijk gezegd ik vind het enorm spijtig dat men gewoonweg kennelijk niet nader tot elkaar kan komen, zonder (voor)oordelen, gerelateerd aan extremistische uitingen en of terrorisme, dat het gevoelig kan liggen daar heb ik alle begrip voor, maar een Moslima aanvallen met een geheel eigen visie, dat gaat tever. Althans in mijn optiek.

Kijk wisselwerkingen kunnen slechts dan ontstaan, indien er sprake is van een tweerichtingsverkeer.
Ook in een samenleving als de Nederlandse maar helaas merk ik, dat 11 september inderdaad enorm veel heeft veranderd.
Daarbij is het gewoonweg heel erg te noemen, dat men nooit eens de successtorys gaat vermelden in het nieuws van Moslims, die het wel hebben gemaakt binnen onze samenleving. Daar gaat met name de media teveel aan voorbij.

Maar goed dat is mijn mening. Ik zou zeggen heb elkander lief, gelijk uzelfe. Dan is er al veel verbeterd denk ik.

groetjes Karina en vrede zij met je. :love2:
Als de media een verkeerd beeld schetsen van de Islam, dan is het moeilijk om daar effectief een ander beeld tegenover te zetten, denk ik.

Het enige wat volgens mij goed werkt is om te analyseren waar de media in de fout gaat. En waarom de media die fout maken. Daarbij moet je ook niet teveel afgeven op de media omdat je ze ook nog nodig hebt. Het is idd. niet zo gemakkelijk om het goed te doen.

Wide-O
09-09-07, 22:39
Geplaatst door tr_imparator
Ben je bekeerd?

Scherp.

Karina
09-09-07, 22:47
Beste Frans,

Dank je voor je reacties, die film.. ik kan me helaas niet vinden in dat soort dingen, dat meisje waar over wordt geciteerd op dit moment als een antwoord op mijn ingezonden discussie, is voor mij niet iets waar je de spot mee kan of moet drijven. Het is erg genoeg hoeveel mensen er in de oorlog zijn vermoord, kinderen, vrouwen, mannen. Dat had absoluut niet mogen gebeuren.

Theo van Gogh, ja hij kon heel ver gaan, maar waarom die moord gepleegd moest worden in de optiek van een aantal kon ook niet. Nederland is een land dat altijd prat ging/gaat op de vrijheid van meningsuiting moet zo blijven. Maar helaas het lijkt, dat steeds meer mensen angstig om zich heen kijken, alvorens hun daadwerkelijke mening te spuien. Dat kan niet in een democratie. Natuurlijk moet je wel weten wat je zegt of meer hoe je het zegt. Nuanceer je mening enigzins. Denk dat je dan meer kan bereiken.

Je spreekt ook over de rechtsstaat, ja kennelijk werkt die nog.
Ben ik blij om en ook trots op.

De media, het feit is en blijft dat vooral negativiteit veel aandacht krijgt in de media, ik vind dat jammer. Daarbij (voor) oordelen zou je ook weg kunnen nemen door bijvoorbeeld een vak als geestelijke en maatschappelijke stromingen op de agenda van het leerproces te zetten. Begrip is bij te brengen, mits je de juiste toon of woorden zou weten te vinden.

Vrede zij met je Frans, groetjes van Karina

fransjan
09-09-07, 22:58
Geplaatst door Karina
Beste Frans,

Dank je voor je reacties, die film.. ik kan me helaas niet vinden in dat soort dingen, dat meisje waar over wordt geciteerd op dit moment als een antwoord op mijn ingezonden discussie, is voor mij niet iets waar je de spot mee kan of moet drijven. Het is erg genoeg hoeveel mensen er in de oorlog zijn vermoord, kinderen, vrouwen, mannen. Dat had absoluut niet mogen gebeuren.

Theo van Gogh, ja hij kon heel ver gaan, maar waarom die moord gepleegd moest worden in de optiek van een aantal kon ook niet. Nederland is een land dat altijd prat ging/gaat op de vrijheid van meningsuiting moet zo blijven. Maar helaas het lijkt, dat steeds meer mensen angstig om zich heen kijken, alvorens hun daadwerkelijke mening te spuien. Dat kan niet in een democratie. Natuurlijk moet je wel weten wat je zegt of meer hoe je het zegt. Nuanceer je mening enigzins. Denk dat je dan meer kan bereiken.

Je spreekt ook over de rechtsstaat, ja kennelijk werkt die nog.
Ben ik blij om en ook trots op.

De media, het feit is en blijft dat vooral negativiteit veel aandacht krijgt in de media, ik vind dat jammer. Daarbij (voor) oordelen zou je ook weg kunnen nemen door bijvoorbeeld een vak als geestelijke en maatschappelijke stromingen op de agenda van het leerproces te zetten. Begrip is bij te brengen, mits je de juiste toon of woorden zou weten te vinden.

Vrede zij met je Frans, groetjes van Karina
En mijn onderschrift is idd ietwat provocerend, ahumm, misschien moet ik het maar eens updaten.

Over de juiste toon gesproken, ik denk dat jij de juiste toon gevonden hebt.

tr_imparator
09-09-07, 23:15
Geplaatst door Karina


Ik ben Moslima geworden.

:wijs:






heb je ook toevallig granaten in huis? :p

Koala64
09-09-07, 23:20
Geplaatst door tr_imparator
:wijs:






heb je ook toevallig granaten in huis? :p
Lullo. :p

mark61
10-09-07, 07:25
Geplaatst door Karina
Beste Frans,

Ik weet niet of het uitlokking is, maar als je een forum bezoekt waar je al jaren bezoeker van bent en je spreekt over de Islam of dingen poogt uit te leggen is het natuurlijk van de gekke dat je uitgemaakt wordt voor Hoer en dergelijke, terwijl je gewoonweg mee discusseerd.

Ik zou marokko.nl es bezoeken :haha: Daar is 'hoer' nog een koosnaampje. Het racisme spuit uit de topics. Meen ik hier oogkleppen te constateren?

mark61
10-09-07, 07:26
Geplaatst door Karina
zelfs een bijbel. Want in mijn optiek is deze laatste ook niet geheel zuiver.

Net als?

naam
10-09-07, 07:53
Geplaatst door mark61
Net als?

Astrologie natuurlijk. :tik:

Sallahddin
10-09-07, 14:07
Geplaatst door Karina
Beste Frans,

Ik weet niet of het uitlokking is, maar als je een forum bezoekt waar je al jaren bezoeker van bent en je spreekt over de Islam of dingen poogt uit te leggen is het natuurlijk van de gekke dat je uitgemaakt wordt voor Hoer en dergelijke, terwijl je gewoonweg mee discusseerd. Daar zit geen uitlokking in, in mijn optiek. Dan moet je als forum zorgvuldiger zijn denk ik met het plaatsen van dergelijke artikelen.

Radicalisering is bijvoorbeeld niet alleen een Islamitisch issue maar komt onder alle gelederen voor, met of zonder religie als achtergrond. Je mag dan ook best een kritische noot plaatsen, ook als het om de bijbel gaat. Maar je krijgt gelijk een gehele scheldpartij achter je aan, mensen lezen immers wat men wil lezen. Het bewuste artikel heb ik op mijn pc staan. Ik zou de hele internet wereld op zijn kop kunnen gaan zetten met zo een blog, maar dat doe ik gewoonweg niet. Ik geef slechts aan, dat je een meldpunt hebt, waar je je voordeel al dan niet mee kan doen, dat geldt voor iedereen.

Een aantal uitingen bleken inderdaad strafbaar te zijn. Ik zal de strekking van het gehele verhaal niet openbaar op het internet zetten, dan zou het inderdaad wellicht uitlokking zijn. En daar waag ik mij zeer zeker niet aan.

Eerlijk gezegd ik vind het enorm spijtig dat men gewoonweg kennelijk niet nader tot elkaar kan komen, zonder (voor)oordelen, gerelateerd aan extremistische uitingen en of terrorisme, dat het gevoelig kan liggen daar heb ik alle begrip voor, maar een Moslima aanvallen met een geheel eigen visie, dat gaat tever. Althans in mijn optiek.

Kijk wisselwerkingen kunnen slechts dan ontstaan, indien er sprake is van een tweerichtingsverkeer.
Ook in een samenleving als de Nederlandse maar helaas merk ik, dat 11 september inderdaad enorm veel heeft veranderd.
Daarbij is het gewoonweg heel erg te noemen, dat men nooit eens de successtorys gaat vermelden in het nieuws van Moslims, die het wel hebben gemaakt binnen onze samenleving. Daar gaat met name de media teveel aan voorbij.

Maar goed dat is mijn mening. Ik zou zeggen heb elkander lief, gelijk uzelfe. Dan is er al veel verbeterd denk ik.

groetjes Karina en vrede zij met je. :love2:

That's life: this is not the best of worlds = utopia !!!

Welcome to planet earth:

Troost je je maar :zwaai: , beste Karina, maak je je geen druk :maffia: & VOORAAL probeer af te zijn van die slachtofferrol hoor :lol: : kom op , zeg: make me proud : :lol: : .. just kidding !:

waar je het over hebt in die forums en elders (ook hier trouwens!)heeft MEESTAAL helemaal niks met Islam te maken hoor, maar meer met eigen ego's, "amusement"_sensaties (verschilt niet veel van die middle_eeuwse publieke executies en terechtstellingen ...= kindda throwing ... muslims , this time ... to the lions by the new Roman empire , voor eigen entertainement en vooraal voor eigen ...zelfverloochening !...), onwetendheid , projecteren van eigen angsten , tekortkomingen , .. op de ander , in plaats van eigen demonen confronteren , eigen auto_analyse of auto_kritiek op zichzelf toepassen , en wel zonder enig vorm van kritiek of nadenken= pervers massa_hysterie _amusement _ontsnappen_aan_de_realiteit : wel een soort psychological_"warfare" opgevoerd , ontworpen en gecreerd door de main_stream_media, machiavellistish slim politici die profijt maken van de situatie en handig inspelen op angsten .....

= voor macht & dominatie van het westen die de hard realiteit niet onder ogen wil zien= namelijk het fiasco , impotentie en incapaciteit van het westen om de wereld wat dan ook te bieden qua visie van de wereld , de mens , het leven ... kortom: qua "waarheid" !



Het is een soort "video_illusieachtig_virtueel _game" die de realiteit vervangt , die mensen serieus gaan nemen, en die helemaal niets met de realiteit te maken heeft , maar wel wordt steeds "in leven " gehouden voor politieke doeleinden en ander, zodat de mensen de "waarheid" niet kunnen zien en zelf ontdekken = het fiasco en ondergang van het westen op ideologish_intellectueel _spiritueel_... gebieden = visie van de wereld , de mens ,... de "waarheid" = macht & dominatie van het westen !


Kortom: het is een make_believe heiza waarmee de Islam absoluut niets mee te maken heeft , maar wel wordt ge_misbruikt voor politieke doeleinden en ander .... Islam is hier al meer dan 14 eeuwen = het westen heeft de Islam niet pas NU ontdekt , in deze eeuw notabene = denk's erover na !!!



Take care !

Joesoef
10-09-07, 16:50
Karina,

Prik al iets van 10 jaar op verschillende forums, een forum waarop iedereen in harmonie met elkaar samenleeft heb ik eigenlijk nooit gevonden. Hoewel, op maroc was het tot 911 redelijk leuk prikken op wat censuur uitschieters na.

Wat dat betreft zijn de fora een redelijke afspiegeling van de maatschappij.

Wide-O
10-09-07, 17:52
Geplaatst door Sallahddin
Islam is hier al meer dan 1400 eeuwen

Da's lang :staart:

foxcave
10-09-07, 19:14
Geplaatst door Wide-O
Da's lang :staart:

Das heel erg lang!

Sallahddin
10-09-07, 19:16
Geplaatst door Wide-O
Da's lang :staart:

Foutje! :lol: meer dan 14 eeuwen bedoel ik !!!

Karina
10-09-07, 19:42
Inderdaad de Islam is er al meer dan 14 eeuwen, maar ineens lijkt het of het een geheel nieuwe religie is, volgens de overleveringen, zou de Islam er al eerder geweest zijn dan het Christendom. Maar goed, daar valt over te discusseren is alleen denk ik niet zo heel interessant.

De afspiegeling van de maatschappij komt vaak tot uiting in forums, maar de maatschappij spiegelt niet geheel juist in mijn visie. Men (ver)oordeelt de Moslims, terwijl het extremisme, de radicalisering los gezien zou moeten van een religie welke dan ook. Zoals terrorisme gebeurt onder de noemer van een religie en mensen hebben dan kennelijk niet door, dat men angst wil zaaien een tweedeling binnen maatschappijen wil scheppen. Om vervolgens hun slag te kunnen slaan. Het is jammer, dat mensen zo kortzichtig zijn, terwijl zoveel mensen van een andere nationaliteit of religie het juist zo goed doen. Daar zou veel meer aandacht voor moeten zijn. Daar is mijn punt dus. Een hot item met zoveel meningen, maar met weinig pretentie.

Tenzij men wil lezen zoals het zou moeten, in plaats van alleen maar wat punten aan te halen, waarop men mensen zou kunnen gaan aanvallen.

Onwetendheid heeft al menige agressie opgewekt.
Terwijl we in zo'n boeiende multi culturele samenleving leven. Het is boeiend. Heel boeiend. En informatie verstrekken doet kennis vergaren.
Waarop misschien wat begrip kan worden gekweekt.
Het zou eigenlijk allemaal geen issue moeten zijn. Maar wie ben ik.



Mijnheer van Turkse komaf ik heb geen handgranaten in huis hoor.
Als je iets wil melden kom dan met zinnigheden, maar niet met deze nonsens opmerkingen.

Vrede zij met allen, groetjes van Karina

1973Tanger
10-09-07, 19:44
Geplaatst door Sallahddin
Foutje! :lol: meer dan 14 eeuwen bedoel ik !!!

Dan nog is islam 'HIER' niet zo lang. :)

Sallahddin
10-09-07, 21:24
Geplaatst door 1973Tanger
Dan nog is islam 'HIER' niet zo lang. :)


U get the point , i guess :

zinloos , betekenloos en smaakloos humor ... is geen humor= doet mij niet lachen in ieder geval !

Heb je iets nuttigs_zinnigs te melden ???, .... kom maar tenminste met echt humor als je dat niet kan !.... just kidding ! :lol:

naam
10-09-07, 21:31
Geplaatst door Karina



Mijnheer van Turkse komaf .......
Vrede zij met allen, groetjes van Karina

Mijnheer, das Nederlands uit de jaren 50.
Tje, uit welk oord kom je, niet uit de grote stad in ieder geval.
Volgens mij een gevalletje van christen overgestapt naar Islam.

Sallahddin
10-09-07, 21:31
Geplaatst door Karina
Inderdaad de Islam is er al meer dan 14 eeuwen, maar ineens lijkt het of het een geheel nieuwe religie is, volgens de overleveringen, zou de Islam er al eerder geweest zijn dan het Christendom. Maar goed, daar valt over te discusseren is alleen denk ik niet zo heel interessant.

De afspiegeling van de maatschappij komt vaak tot uiting in forums, maar de maatschappij spiegelt niet geheel juist in mijn visie. Men (ver)oordeelt de Moslims, terwijl het extremisme, de radicalisering los gezien zou moeten van een religie welke dan ook. Zoals terrorisme gebeurt onder de noemer van een religie en mensen hebben dan kennelijk niet door, dat men angst wil zaaien een tweedeling binnen maatschappijen wil scheppen. Om vervolgens hun slag te kunnen slaan. Het is jammer, dat mensen zo kortzichtig zijn, terwijl zoveel mensen van een andere nationaliteit of religie het juist zo goed doen. Daar zou veel meer aandacht voor moeten zijn. Daar is mijn punt dus. Een hot item met zoveel meningen, maar met weinig pretentie.

Tenzij men wil lezen zoals het zou moeten, in plaats van alleen maar wat punten aan te halen, waarop men mensen zou kunnen gaan aanvallen.

Onwetendheid heeft al menige agressie opgewekt.
Terwijl we in zo'n boeiende multi culturele samenleving leven. Het is boeiend. Heel boeiend. En informatie verstrekken doet kennis vergaren.
Waarop misschien wat begrip kan worden gekweekt.
Het zou eigenlijk allemaal geen issue moeten zijn. Maar wie ben ik.



Mijnheer van Turkse komaf ik heb geen handgranaten in huis hoor.
Als je iets wil melden kom dan met zinnigheden, maar niet met deze nonsens opmerkingen.

Vrede zij met allen, groetjes van Karina

Nogmaals, wij leven GELUKKIG niet (het is hoe je het ook bekijkt trouwens!) in een perfect _utopish_ best_ of _worlds _wereld
: je hebt altijd van die sukkels, losers , achterlijken, racisten , islamofoben, .... die het verpesten voor anderen , simpel en plat gezegd:
de strijd goed vs het kwaad blift bestaan tot het einde van de geschiedenis en tijd as we know it !

Je moet er mee leren leven en die proberen zo veel mogelijk te bestrijden(het kwaad in het algemeen in onzelf en in anderen , onrecht, haat, discriminatie...) , volgens eigen capaciteiten , energie...


Take care!

1973Tanger
10-09-07, 21:34
Geplaatst door Sallahddin
U get the point , i guess :

zinloos , betekenloos en smaakloos humor ... is geen humor= doet mij niet lachen in ieder geval !

Heb je iets nuttigs_zinnigs te melden ???, .... kom maar tenminste met echt humor als je dat niet kan !.... just kidding ! :lol:

In Engeland staan ze bekend om hun droge humor. Hoe is de humor daar mine friend? :D

Sallahddin
10-09-07, 21:35
Geplaatst door naam
Mijnheer, das Nederlands uit de jaren 50.
Tje, uit welk oord kom je, niet uit de grote stad in ieder geval.
Volgens mij een gevalletje van christen overgestapt naar Islam.

Wat ben je zo'n "elegant_gentleman" om zulke lieve_ verzoenignsachtig woorden van een lady te gaan beaantwoorden met zulke boerenachtig ordinair achterlijk taal , zeg !!! :stomp:


Grow -up, snotneus!... just kidding :lole: ... NO kidding :lol:

Take care !

Sallahddin
10-09-07, 21:44
Geplaatst door 1973Tanger
In Engeland staan ze bekend om hun droge humor. Hoe is de humor daar mine friend? :D


English sense of humor is ... hi la ri sh (understatement!)...= het is geen internationaal geheim , daaroom kom ik hier om .... die Engelse humor beter te leren waarderen en beter van te kunnen genieten :lol: , no offense!.... die van Tanger(=de stad = de Marokkaanse stad!) trouwens ook wel , alleen een beetje te "zwart" voor mij , MEESTAAL dan (humour noir!:houd ik niet van!)!


Take care, buddy!

1973Tanger
10-09-07, 21:50
Geplaatst door Sallahddin
English sense of humor is ... waanzinnig (understatement!)...= het is geen internationaal geheim , daaroom kom ik hier om .... die Engelse humor beter te leren waarderen en beter van te kunnen genieten :lol: , no offense!

Yes indeed. Zo nu en dan ontspanning is very important. :hihi:

1973Tanger
10-09-07, 21:53
Geplaatst door Sallahddin
English sense of humor is ... hi la ri sh (understatement!)...= het is geen internationaal geheim , daaroom kom ik hier om .... die Engelse humor beter te leren waarderen en beter van te kunnen genieten :lol: , no offense!.... die van Tanger trouwens ook wel , alleen een beetje te "zwart" voor mij , MEESTAAL dan (humour noir!:houd ik niet van!)!


Take care, buddy!

Oh. Wist niet dat dat bestond? Bestaat er ook witte humor dan?

1973Tanger
10-09-07, 22:02
Geplaatst door Sallahddin
English sense of humor is ... hi la ri sh (understatement!)...= het is geen internationaal geheim , daaroom kom ik hier om .... die Engelse humor beter te leren waarderen en beter van te kunnen genieten :lol: , no offense!.... die van Tanger trouwens ook wel , alleen een beetje te "zwart" voor mij , MEESTAAL dan (humour noir!:houd ik niet van!)!


Take care, buddy!

Als je bedoeld met humour noir: humor met als doel leedvermaak, te spotten en te amuseren. Dan heb je het mis. Want daar ben ik niet van.

tr_imparator
10-09-07, 23:30
Geplaatst door Karina

Mijnheer van Turkse komaf ik heb geen handgranaten in huis hoor.
Als je iets wil melden kom dan met zinnigheden, maar niet met deze nonsens opmerkingen.

Vrede zij met allen, groetjes van Karina


Eigenlijk valt er weinig te zeggen inzake deze thread. Je constateert iets. Je vindt dat niet proportioneel. En. Je doet er iets tegen.

Op alle drie de niveaus kan er iets mis gaan. Je kan ten eerste iets verkeerd zien, goed zien, maar verkeerd begrijpen. Goed begrijpen, maar verkeerd interpreteren. Vervolgens het verkeerd verkeerd vinden en ten slotte er verkeerd iets tegen doen.

Vervolgens vraag je je af of het nuttig is. En gezien het rendement van dit alles - zou ik het niet overwegen - dit te melden bij een dergelijk meldpunt.


Wat is waar? en wat wil je zien?

naam
11-09-07, 08:16
Geplaatst door Sallahddin
Wat ben je zo'n "elegant_gentleman" om zulke lieve_ verzoenignsachtig woorden van een lady te gaan beaantwoorden met zulke boerenachtig ordinair achterlijk taal , zeg !!! :stomp:


Grow -up, snotneus!... just kidding :lole: ... NO kidding :lol:

Take care !

Bekeerlingen zijn vaak zo overdreven vroom hun uitingen. Alsof ze extra moeten bewijzen wel een goed moslim te zijn door elke zin af te sluiten met "vrede zij met je" en steeds maar uitleggen hoe goed de islam wel niet is.
Mijnheer, toe nou zeg, dat gebruikt niemand meer hoor anno 2007. Het is altijd nog meneer. Meneer de Turk dan. :stout:

observer
11-09-07, 10:05
Geplaatst door Karina
De afspiegeling van de maatschappij komt vaak tot uiting in forums, maar de maatschappij spiegelt niet geheel juist in mijn visie. Men (ver)oordeelt de Moslims, terwijl het extremisme, de radicalisering los gezien zou moeten van een religie welke dan ook. Zoals terrorisme gebeurt onder de noemer van een religie en mensen hebben dan kennelijk niet door, dat men angst wil zaaien een tweedeling binnen maatschappijen wil scheppen.
de maatschappij hoeft natuurlijk het ook niet eens met je te zijn

je spreekt jezelf tegen je stelt dat extremisme ed los gezien moet worden van geloof en vervolgens stel je dat het onder de noemer van wordt gedaan

met het 1e ben ik het zowiezo niet eens, er zit zeker een link tussen geloof(of welke ideologie dan ook ) en extremisme. Zonder een basis voor de extremistische mening is die er niet. zo simpel is dat

de islam is een terroristisch geloof is net zo fout als zeggen dat er geen islamitische terroristen zijn

Sallahddin
11-09-07, 19:30
Geplaatst door naam
Bekeerlingen zijn vaak zo overdreven vroom hun uitingen. Alsof ze extra moeten bewijzen wel een goed moslim te zijn door elke zin af te sluiten met "vrede zij met je" en steeds maar uitleggen hoe goed de islam wel niet is.
Mijnheer, toe nou zeg, dat gebruikt niemand meer hoor anno 2007. Het is altijd nog meneer. Meneer de Turk dan. :stout:


Boos, jaloers ... bang , confused , ... ??? hoe zit het dan ???

Heeft dus weinig tot niks met de verwoordingen (alsof die van je altijd top_perfect_modern zijn ) van Karina , geloof ik , meer met je eigen frustraties, passies, gevoelens...=subjectief ... tenminste!

Ciao!

beachboy
11-09-07, 21:15
Geplaatst door Karina
Allereerst ik ben dus Karina een goed ontwikkelde weldenkende kritische vrouw, als het om maatschappelijke issues gaat.

Met het volgende artikel is het zeer zeker geen intentie van mij om olie op het vuur te gooien, maar wel de keiharde realiteit die onstaat door de jacht op het extremisme. Welke telkenmale in verband wordt gebracht met de Islam, veel gehoorde kreten zijn onder andere waarom geen mens in de Moslim wereld opstaat die hier tegenin gaat, de ervaring leert mij echter dat indien je ook maar een enkele discussie wil gaan opstarten als het om de Islam gaat, je enorm wordt aangevallen. Ik heb de laatste tijden gereageerd op bepaalde artikelen op een forum, die gingen over de radicalisering en het extremisme, over het mogelijk ontstaan van een derde wereldoorlog. Als je poogt uit te leggen, dat de Islam eigenlijk een geloof is van vrede en liefde dan zijn de scheldwoorden niet van de lucht. Schandelijk, de reacties hebben bij mij ertoe geleidt dat ik veroorzaakt heb, dat er een aantal bans zijn uitgevaardigd van bepaalde lieden maar dat ik de betreffende colums met bijbehorende reacties heb doorgezonden aan het meldpunt, voor discriminatie internet.
Ik kon het niet nalaten jullie hierop te attenderen, men gaat er heel serieus mee om.
We hoeven ons als Moslims en Moslima's niet te laten ondersneeuwen door bepaalde lieden met een radicaal, c.q. extremistisch gedachtengoed van bepaalde lieden.

Het adres is: [email protected]

Naar nu blijkt, zijn bepaalde uitlatingen ter dege strafbaar. Dus ik zou zeggen doe je voordeel ermee, als je het nodig vind.

Sorry hoor maar bij bijna elke oorlog is de moslim betrokken,dus is de moslim echt wel een geweldadig geloof.Laten we wel de feiten onder ogen blijven zien.Ook met criminaliteit in eigen land scoort de moslimjeugd hoog.Kijk maar eens naar opsporing verzocht van de AVRO.In heel veel in de overvallen of iets anders zijn de daders van Noord _Afrikaans uiterlijk.

Karina
11-09-07, 21:31
Beachboy, het is niet altijd wat men mensen wil laten geloven, handig toch te stellen dat de Islam staat voor geweld en terrorisme?
Hier is het tegendeel.

De Europese moslimbevolking veroordeelt \”de gewelddaden van een kleine minderheid van moslims die geweld en terreur hebben gezaaid en daarbij de leer van de islam hebben verdraaid,\” aldus de verklaring. \”De islam staat terrorisme en het doden van burgers onder geen enkele omstandigheid toe,\” aldus de tekst. \”Het terrorisme gaat lijnrecht in tegen de principes van de islam, waaraan de overgrote meerderheid van de moslims blijft vasthouden.

Het bovenstaande is waar het merendeel van ons Moslims voor staat. Extremisten komt het handig uit de feiten zoals ze werkelijk geleerd zijn in ons geloof te verdraaiien om tweedeling en ontwrichtingen binnen maatschappijen te veroorzaken.

Hoop dat het nu iets duidelijker is waar we voor staan. Maar in elk geval niet voor geweld of iets dergelijks. Jammer dat zo'n citaat het voorpagina nieuws niet haalt. Dat vind ik triest en had veel misverstanden kunnen voorkomen. De roep bij veel mensen is immers dat wij meer zouden moeten gaan opstaan tegen het extremistische geweld (heel lullig overigens) maar van de week met die aanslag in Israel... dat waren geen Moslims. Maar toch het vingertje blijven wijzen, ik snap dat niet geheel. Waarom de ogen sluiten voor het facisme en extremisme dat toeneemt onder niet Moslims. Daar hoor je weinig over.
Ik vind dat erg.

Ik wens je alle liefde en vrede toe!

IbnRushd
11-09-07, 21:31
Geplaatst door beachboy
Sorry hoor maar bij bijna elke oorlog is de moslim betrokken,dus is de moslim echt wel een geweldadig geloof.Laten we wel de feiten onder ogen blijven zien.Ook met criminaliteit in eigen land scoort de moslimjeugd hoog.Kijk maar eens naar opsporing verzocht van de AVRO.In heel veel in de overvallen of iets anders zijn de daders van Noord _Afrikaans uiterlijk.

Ik zie het verband niet met jouw ongelofelijk debiele opmerking en haar betoog.

Ik weet niet wat je allemaal slikt maar 't is larie dat moslim bij elke oorlog betrokken is.

Leuk dat je Marokkanen koppelt met de islam en daarna tracht aan te geven, zoals bij oorlog, dat het allemaal de schuld van het geloof is.

IbnRushd
11-09-07, 21:37
Geplaatst door Karina


Doe maar geen moeite. Beachboy heeft te lang onder de zonnebank gezeten. Iemand die met zulke bollocks komt kun je beter negeren en hoop maar dat ie ooit geneest. :cheefbek:

Karina
11-09-07, 21:38
IbnRushd, zie mijn bovenstaande betoog maar hier is het gehele artikel.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=dmf03072006_005

Europese moslimleiders spreken zich uit tegen terrorisme


De Europese moslimbevolking wijst terrorisme categorisch af, zo hebben 180 moslimleiders zondagavond benadrukt. Moslimvertegenwoordigers van diverse denkrichtingen waren afgelopen weekeinde bijeen in Istanboel.

In een gezamenlijke verklaring na afloop van de bijeenkomst luidt het dat de 15 miljoen Europese moslims "vandaag de dag thuis zijn in Europa." De Europsese moslimbevolking veroordeelt "de gewelddaden van een kleine minderheid van moslims die geweld en terreur hebben gezaaid en daarbij de leer van de islam hebben verdraaid," aldus de verklaring.

"De islam staat terrorisme en het doden van burgers onder geen enkele omstandigheid toe," aldus de tekst. "Het terrorisme gaat lijnrecht in tegen de principes van de islam, waaraan de overgrote meerderheid van de moslims blijft vasthouden." Na de aanslagen in Londen en Madrid en de controverse over de spotprenten op Mohammed liet de Europese moslimwereld gelijkaardige geluiden horen. In december kwamen moslimleiders bijeen op een top van de Organisatie voor de Islamitische Conferentie.

bvb (belga)

En je hebt gelijk IbnRushd, men roept maar wat, maar daar is voor een deel ook het nieuws debat aan, men noemt bepaalde bevolkingsgroepen iets te snel op, ook het generaliseren is een hot item, waar nodig iets aan gedaan zou moeten worden. Wellicht kan ik er weer eens een topic aan wijden.

Vrede voor allen!

Karina
11-09-07, 21:41
Het is triest indien mensen zo onwetend zijn en alleen willen geloven wat men opvangt. Weten is kennis vergaren. Alleen zo kan men begrip krijgen voor anderen.

Karina, alles gaat immers weer voorbij!

Joesoef
11-09-07, 21:42
Geplaatst door beachboy
Sorry hoor maar bij bijna elke oorlog is de moslim betrokken,dus is de moslim echt wel een geweldadig geloof.Laten we wel de feiten onder ogen blijven zien.Ook met criminaliteit in eigen land scoort de moslimjeugd hoog.Kijk maar eens naar opsporing verzocht van de AVRO.In heel veel in de overvallen of iets anders zijn de daders van Noord _Afrikaans uiterlijk.


Zal ik je eens iets ergs verklappen, bij elke oorlog zijn mensen betrokken, erger, in alle gevallen zijn het nog mannen ook.
Wat nu?

Karina
11-09-07, 21:53
Yoesoef misschien meer vrouwen aan de macht?

Vrede zij met je!

beachboy
11-09-07, 22:05
Geplaatst door Karina
Beachboy, het is niet altijd wat men mensen wil laten geloven, handig toch te stellen dat de Islam staat voor geweld en terrorisme?
Hier is het tegendeel.

De Europese moslimbevolking veroordeelt \”de gewelddaden van een kleine minderheid van moslims die geweld en terreur hebben gezaaid en daarbij de leer van de islam hebben verdraaid,\” aldus de verklaring. \”De islam staat terrorisme en het doden van burgers onder geen enkele omstandigheid toe,\” aldus de tekst. \”Het terrorisme gaat lijnrecht in tegen de principes van de islam, waaraan de overgrote meerderheid van de moslims blijft vasthouden.

Het bovenstaande is waar het merendeel van ons Moslims voor staat. Extremisten komt het handig uit de feiten zoals ze werkelijk geleerd zijn in ons geloof te verdraaiien om tweedeling en ontwrichtingen binnen maatschappijen te veroorzaken.

Hoop dat het nu iets duidelijker is waar we voor staan. Maar in elk geval niet voor geweld of iets dergelijks. Jammer dat zo'n citaat het voorpagina nieuws niet haalt. Dat vind ik triest en had veel misverstanden kunnen voorkomen. De roep bij veel mensen is immers dat wij meer zouden moeten gaan opstaan tegen het extremistische geweld (heel lullig overigens) maar van de week met die aanslag in Israel... dat waren geen Moslims. Maar toch het vingertje blijven wijzen, ik snap dat niet geheel. Waarom de ogen sluiten voor het facisme en extremisme dat toeneemt onder niet Moslims. Daar hoor je weinig over.
Ik vind dat erg.

Hallo daar Palestina heeft van de week een raket op Isreal geschoten.En volgens mij zijn palestijnen ook moslims.
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik wens je alle liefde en vrede toe!

Karina
11-09-07, 22:08
Beach Boy, je gaat voorbij aan het feit dat er in Israel Neo nazi's zijn gepakt en die een aanslag pleegden, en dat zijn GEEN MOSLIMS

Karina
11-09-07, 22:09
Beach Boy dus elke moslim staat dan voor geweld???

Vrede voor je

beachboy
11-09-07, 22:13
Geplaatst door Karina
Bedoel Beach boy dat zijn GEEN MOSLIMS

Qassam raakt tentenkamp
69 Israëlische rekruten door raket gewond
Door onze correspondent
Tel Aviv, 11 sept. Een groep van 69 Israëlische rekruten is vanochtend gewond toen hun trainingskamp in de kibboets Zikim vlakbij de Gazastrook werd getroffen door Palestijnse Qassamraketten. Archief:overzicht - Meer buitenlands nieuws
print artikel mail artikelDe Israëlische luchtmacht voerde enkele vergeldingsacties uit, waarbij een moeder en haar kind werden gewond.

De soldaten in basistraining lagen te slapen in hun tenten toen twee Palestijnse splintergroepen, Islamitische Jihad en de Volksverzetscomités, zelfgemaakte Qassamraketten afvuurden richting Israël. Van de gewonden bevinden zich twaalf in ernstige tot zeer kritieke toestand, de overigen konden na behandeling in het ziekenhuis naar huis. De beschieting werd geprezen door Hamas, de moslimfundamentalistische beweging die de Gazastrook domineert, als een „overwinning voor God en het Palestijnse verzet”.

Premier Olmert komt vandaag nog bijeen met zijn veiligheidsministers en de legertop, maar aan de vooravond van de joodse feestdagen Rosh Hashanah, Yom Kippur en de islamitische vastenmaand Ramadan verwachten militaire experts geen grootschalige militaire operatie in de Gazastrook. Vicepremier Eli Yishai van het ultraorthodoxe Shas riep Olmert op het lopende beraad met president Abbas en deelname aan een eventuele Midden-Oostenconferentie in Washington beide voor onbepaalde tijd op te schorten.

Sinds het begin van de intifadah in 2000 worden grensdorpen en het stadje Sderot bestookt met Qassams. Daarbij zijn twaalf Israëliërs omgekomen. De Palestijnse groepen hebben na de ontruiming van de joodse nederzettingen in de Gazastrook in augustus 2005 de beschietingen geïntensiveerd en de kwaliteit van de raketten verbeterd.

Het Israëlische leger heeft echter tot nu toe geen militaire oplossing bedacht om de grensstreek te beveiligen. Een reeks grote, wekenlange operaties, de vrijwel dagelijkse beschietingen door Apachehelikopters en de gerichte liquidaties van Palestijnse militanten hebben de Qassambrigades alleen maar fanatieker gemaakt. Volgens Israëlische en Palestijnse mensenrechtenorganisaties zijn vorige maand bij operaties van leger en luchtmacht in de Gazastrook 35 Palestijnen gedood, onder wie 20 militanten en negen kinderen.

IbnRushd
11-09-07, 22:30
Geplaatst door beachboy
Qassam raakt tentenkamp
69 Israëlische rekruten door raket gewond


Mag ik vragen wat je allemaal weet over de strijd tussen Palestina en Israël? Volgens mij weet jij daar veel te weinig over. Wat wil je nou eigenlijk bewijzen? Dat moslims niet terug mogen vechten? En dat daarom de zionisten alle vrijheid moeten hebben om de palestijnse bevolking uit te moorden of weg te jagen en daarna het land inpikken?

Karina
11-09-07, 23:17
Hoe je ook alles wil draaien of keren Beachboy, ik vroeg je wat. Ik vroeg dus alle Moslims zijn geweldadig? Ik plaatste vervolgens een kanttekening dat niet alleen Moslims of dat er onder het mom van religies geweld gepleegd word. Ik gaf een quote mbt de aanslag op Israeliers door nota bene ook hun eigen volk in de vorm van Nazisme, geweld gepleegd hebben.

Ik stel dat geweld onder alle gelederen voorkomt, ik wijs je erop dat er onlangs in Nederland facisten zijn gearresteerd die bleken een mega wapenarsenaal in huis te hebben, met het doel om een aanslag te plegen.

En zo zijn er talloze voorbeelden te benoemen. Wil je nu nog zeggen het zijn allemaal moslims die geweld plegen, realiseer je je zelf wel wat de Palestijnen allemaal is aangedaan?

Heb je gezien hoe Palestina eruit ziet? Heb je de toenemende honger in dat gebied gezien? Het weigeren van mensen om fatsoenlijk hun brood te laten verdienen door Israel?

Of sluit je liever de ogen, voor alles wat fout gaat en concentreer je je alleen op de Moslims?

Vrede voor je, alles is niet voor eeuwig!

beachboy
11-09-07, 23:18
Geplaatst door Karina
Beach Boy dus elke moslim staat dan voor geweld???

Vrede voor je

Nee niet elke moslim,maar nogmaals als er ergens herrie is hier in Amsterdam in het nachtleven,dan spijt het me om te zeggen,maar 8 van de 10 keer zijn het marokkanen die lopen te kloten.Ze zijn nog dronken ook.Hoezo moslim???

beachboy
11-09-07, 23:21
Geplaatst door Joesoef
Zal ik je eens iets ergs verklappen, bij elke oorlog zijn mensen betrokken, erger, in alle gevallen zijn het nog mannen ook.
Wat nu?

Inderdaad het zijn over het algemeen mannen.Daar valt niets aan te veranderen.

Karina
11-09-07, 23:26
Beach boy, dat is ook niet normaal en een hele trieste zaak. Alleen we moeten oppassen dat we niet alles over een kam gaan scheren. Hoe dat allemaal in elkaar zit, maak ik een nieuwe topic over. Overigens ik veroordeel elke vorm van geweld moge dat heel duidelijk zijn.
Het is niet normaal dat het gebeurt. Dat ben ik met je eens, maar heb je er wel eens een gesprek over gevoerd met Marokkaanse jongeren?

Maar niet alle Marokkanen zijn Moslim. En net wat ik schreef het Islamitische geloof staat niet voor geweld, integendeel zelfs.
Afgezien daarvan, denk dat het ook niet altijd goed is, dat men steeds in de media vermeld om welke nationaliteit het gaat. Er is teveel aandacht voor. En ik weet ook wel dat de jongeren er een verklaring voor hebben, maar ik wijd daar een geheel andere topic aan.

Ik wil voorop stellen dat ik mijn topics niet zal schrijven ter verdediging maar slechts met het doel, dingen uit te leggen ter informatie. Wellicht dat ik dan een klein beetje kan bijdragen aan wat meer begrip wederzijds.

Ik waardeer het dat je in elk geval de discussie bent aangegaan.

Vrede van Karina voor allen! Dus ook voor jou Beachboy

tr_imparator
11-09-07, 23:30
Geplaatst door Karina


Vrede van Karina voor allen! Dus ook voor jou Beachboy


Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

mark61
11-09-07, 23:32
Geplaatst door tr_imparator
Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

Terbiyesiz :hihi:

naam
12-09-07, 08:05
Geplaatst door Sallahddin
Boos, jaloers ... bang , confused , ... ??? hoe zit het dan ???

Heeft dus weinig tot niks met de verwoordingen (alsof die van je altijd top_perfect_modern zijn ) van Karina , geloof ik , meer met je eigen frustraties, passies, gevoelens...=subjectief ... tenminste!

Ciao!

:ego: Nee hoor, viel me gewoon op dat overdreven gedoe.

naam
12-09-07, 08:11
Geplaatst door tr_imparator
Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

Helemaal mee eens mijnheer de Turk. :knipoog:

Soldim
12-09-07, 09:07
Geplaatst door Karina
Yoesoef misschien meer vrouwen aan de macht?

Vrede zij met je!

Thatcher (http://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Thatcher)

Sallahddin
12-09-07, 13:07
Geplaatst door naam
Helemaal mee eens mijnheer de Turk. :knipoog:





Is dit geen overdreven gedoe waar je akkoord mee gaat DEZE keer althans :haha: ???

Sallahddin
12-09-07, 13:13
Geplaatst door tr_imparator
Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

Karina overdrijft wel, :lol: ... maar het is aan haar om te bepalen of ze ermee wil ophouden of niet , niet aan jij !!! :tover:

Trouwens, maar je reactie is weer te disproportioneel en extreem = vergeet niet dat NL ook criminele trekjes heeft =geen lieverdje dus :giechel: , jongen = leer relativeren dus !!!


P.S.: ben je echt Turk ??? nou, Turken zouden echt niet trots op je zijn, loser die je bent !!!


Take care!

naam
12-09-07, 13:17
Geplaatst door Sallahddin
Is dit geen overdreven gedoe waar je akkoord mee gaat DEZE keer althans :haha: ???

Mwoa, en vrede zij met je.

:tik:

Als je tenminste in oorlog leeft met je omgeving.

Anders is het behoud de huidige vrede en denk erom dat je sterft en bij de schepper in een goed blaadje moet blijven want anders ga je naar de hel. En dat moeten we niet hebben, want dat zou jammer zijn.
Dus zorg ervoor dat je vroom leeft, 5 maal per dag bid en hallal eet.

Nogmaals voor jouw dus ook heel veel vrede hoor.
Voor iedereen op de wereld ook, jammer dat sommige zich daar niet aan houden, maar je kunt het altijd blijven wensen niet. Misschien hoor je het niet eens meer als het 100 keer hebt gehoord, dus om het af te sluiten vrede zij met je.

Sallahddin
12-09-07, 13:25
Geplaatst door naam
Mwoa, en vrede zij met je.

:tik:

Als je tenminste in oorlog leeft met je omgeving.

Anders is het behoud de huidige vrede en denk erom dat je sterft en bij de schepper in een goed blaadje moet blijven want anders ga je naar de hel. En dat moeten we niet hebben, want dat zou jammer zijn.
Dus zorg ervoor dat je vroom leeft, 5 maal per dag bid en hallal eet.

Nogmaals voor jouw dus ook heel veel vrede hoor.
Voor iedereen op de wereld ook, jammer dat sommige zich daar niet aan houden, maar je kunt het altijd blijven wensen niet. Misschien hoor je het niet eens meer als het 100 keer hebt gehoord, dus om het af te sluiten vrede zij met je.

Rustig aan , naam : wat is er aan de hand met je ??? :lol:

wij zitten gewoon normaal te discussieren : veel "ergernis" kan je bestrijden met humor hoor ,niet meteen op je hoog toer gaan springen :giechel: !

En... mensen zijn vrij om zelf te gaan bepalen wat ze willen zeggen , right ??? .... Karina wenst je geen slechte dingen toch ??? :rood: ... al ben ik het met je ééns dat ze toch overdrijft , maar da's haar eigen vrijheid en zaak !!!

Go to hell , moron !!! :lol: ... just kidding !!! :giechel: = zo tevreden ???

Take care!

naam
12-09-07, 13:29
Geplaatst door Sallahddin
Rustig aan , naam : wat is er aan de hand met je ??? :lol:

wij zitten gewoon normaal te discussieren : veel "ergernis" kan je bestrijden met humor hoor ,niet meteen op je hoog toer gaan springen :giechel: !

En... mensen zijn vrij om zelf te gaan bepalen wat ze willen zeggen , right ??? .... Karina wenst je geen slechte dingen toch ??? :rood: ... al ben ik het met je ééns dat ze toch overdrijft , maar da's haar eigen vrijheid en zaak !!!

Go to hell , moron !!! :lol: ... just kidding !!! :giechel: = zo tevreden ???

Take care!

Hé, je wenst mij geen vrede. :jammer:

Sallahddin
12-09-07, 13:49
Geplaatst door naam
Hé, je wenst mij geen vrede. :jammer:


Integendeel, ironish moron :lol: , ik wens je en de heel mensheid (de slechteriken uitgezonderd natuurlijk , van alle kanten en soorten...), de allerbeste:
vrede, gezondheid, success ... wat je ook wilt , van harte ! :hihi: ... NO kidding!

Take care!

naam
12-09-07, 14:00
Geplaatst door Sallahddin
Integendeel, ironish moron :lol: , ik wens je en de heel mensheid (de slechteriken uitgezonderd natuurlijk , van alle kanten en soorten...), de allerbeste:
vrede, gezondheid, success ... wat je ook wilt , van harte ! :hihi: ... NO kidding!

Take care!

:lole:

One piece of peace please, to get a lot of peas man.

Karina
12-09-07, 19:13
Zijn we nu met een discussie bezig of met muggeziften over vrede?
Mijn bedoelingen zijn oprecht en kritiek op vrede zij met je.. is belachelijk, blijf bij het topic en kom niet met deze nonsens.
Dus allemaal normaal doen en het wordt nog eens wat. Enne even ter verduidelijking, wat je van een ander zegt, zegt het meeste over jezelf. Wel goed over nadenken hoor! :hihi:

tr_imparator
12-09-07, 23:44
Geplaatst door Sallahddin
Trouwens, maar je reactie is weer te disproportioneel en extreem = vergeet niet dat NL ook criminele trekjes heeft =geen lieverdje dus :giechel: , jongen = leer relativeren dus !!!


Alweer? :moe:



P.S.: ben je echt Turk ??? nou, Turken zouden echt niet trots op je zijn, loser die je bent !!!

Hoezo?


Take care!


Donder op, ofzo.

tr_imparator
12-09-07, 23:45
Geplaatst door Karina
Enne even ter verduidelijking, wat je van een ander zegt, zegt het meeste over jezelf. Wel goed over nadenken hoor! :hihi:


Is dit weer een, een of andere islamitisch dogma? Nadenken doe jij al jaren niet! Zo blijkt. :verdriet:

MaRiaH
13-09-07, 01:22
Geplaatst door Karina
Yoesoef misschien meer vrouwen aan de macht?

Vrede zij met je!

Als ik lees wat jij schrijft constateer ik dat een bekering van christendom naar islam een soort vrouwvriendelijk boeddhisme wordt. :student:

Dat schept perspectieven.. :hihi:

naam
13-09-07, 07:48
Geplaatst door Karina
Zijn we nu met een discussie bezig of met muggeziften over vrede?
Mijn bedoelingen zijn oprecht en kritiek op vrede zij met je.. is belachelijk, blijf bij het topic en kom niet met deze nonsens.
Dus allemaal normaal doen en het wordt nog eens wat. Enne even ter verduidelijking, wat je van een ander zegt, zegt het meeste over jezelf. Wel goed over nadenken hoor! :hihi:

Hé, ik bepaal zelf wel of kritiek op vrede zij met je belachelijk is.

Je mantra "vrede zij met je" begint inderdaad te irriteren.


Ja, en ik houd ook niet vrede. :rotpc:

Sallahddin
13-09-07, 12:32
Geplaatst door tr_imparator
Is dit weer een, een of andere islamitisch dogma? Nadenken doe jij al jaren niet! Zo blijkt. :verdriet:

Wat ben je toch een te simplistish _populistish __stereotypeachtig_rhetoriek_kampioen_sukkel, zeg: :kotsen:

dat je meteen van die cliché_achtig _stereotypen _"logica" hanteert , JUIST zonder enig vorm van kritiek (lees ook : auto_kritiek, auto_analyse...)of jawel......of NADENKEN (doe je blijkbaar ook niet !=je bevestigt onbewust en ongewild de uitganspunt van Karina ; namelijk = wat je zegt over anderen kan meestaal op je eigen persoon toegepast worden ...snap je die ??? ... ga maar 's lekker leren nadenken dan , ok ???...success..)!= Take it on me , stoer kerel !!! :tover:

En... donder op dan ook meteen ! :kotsen:

Sallahddin
13-09-07, 12:37
Geplaatst door naam
Hé, ik bepaal zelf wel of kritiek op vrede zij met je belachelijk is.

Je mantra "vrede zij met je" begint inderdaad te irriteren.


Ja, en ik houd ook niet vrede. :rotpc:

Houd op , zwak kerel : u made ur point , why carry on !

Take it on "stronger" opponents (ben geen sexist hoor , maar dit is bij wijze van spreken !), coward , ok : on me for example ???

I take back my earlier peacefull words :lol: = u don't deserve nothing of that all ! :kotsen2: = i mean it !

naam
13-09-07, 12:52
Geplaatst door Sallahddin
Houd op , zwak kerel : u made ur point , why carry on !

Take it on stronger opponents , coward , ok : on me for example ???

I take back my earlier peacefull words :lol: = u don't deserve nothing of that all ! :kotsené: = i mean it !

fcuk you to. :fpimp:

Sallahddin
13-09-07, 12:56
Geplaatst door naam
fcuk you to. :fpimp:

zie je wel, ik had wel gelijk dus !!! :lol: = you're taking it on a "soft_gentle" lady, stoer kerel : take it on me , boy , then i w'd make u see some bright stars on broad day light , miserabel stuk stront die je bent !!! :maf2: goed ???

naam
13-09-07, 13:00
Geplaatst door Sallahddin
zie je wel, ik had wel gelijk dus !!! :lol: = you're taking it on a "soft_gentle" lady, stoer kerel : take it on me , boy , then i w'd make u see some bright stars on broad day light , miserabel stuk stront die je bent !!! :maf2: goed ???

Agressief mannetje ben je niet. :p

Karina
13-09-07, 15:27
Er wordt gereageerd op een topic van mij, dus ik mag vragen het fatsoen te bewaren, doe ik namelijk ook. Dus is een logische verwachting dacht ik zo. Dit artikel is niet bedoeld om elkaar aan te vallen of ik het nu ben of iemand anders. Gedraag je of reageer gewoonweg niet meer op mijn topic. Natuurlijk ik waardeer het als men het voor me opneemt.

En hou je niet van vrede......... tja oorlogszuchtige sites genoeg! Zou zeggen leef je uit. Maar doe het dan niet meer hier.

groetjes Karina

naam
13-09-07, 16:01
Geplaatst door Karina
Er wordt gereageerd op een topic van mij, dus ik mag vragen het fatsoen te bewaren, doe ik namelijk ook. Dus is een logische verwachting dacht ik zo. Dit artikel is niet bedoeld om elkaar aan te vallen of ik het nu ben of iemand anders. Gedraag je of reageer gewoonweg niet meer op mijn topic. Natuurlijk ik waardeer het als men het voor me opneemt.

En hou je niet van vrede......... tja oorlogszuchtige sites genoeg! Zou zeggen leef je uit. Maar doe het dan niet meer hier.

groetjes Karina

De wereld is hard niet. :student:

Karina
13-09-07, 18:42
Beetje te hard, naam, helaas! Ik zou het graag anders zien, maar ik kan die wereld niet veranderen helaas!

Joesoef
13-09-07, 19:17
Geplaatst door Karina
Yoesoef misschien meer vrouwen aan de macht?

Vrede zij met je!


Vrouwen zouden meer hun macht moeten laten gelden.


Oja, dat salamen doen we alleen als er een camera in de buurt is.

Good Kahuna
13-09-07, 19:28
Geplaatst door Joesoef
Vrouwen zouden meer hun macht moeten laten gelden.


Kwestie van tijd. Door de westerse milieuvervuiling zijn ze binnenkort in de meerderheid :bril:

Joesoef
13-09-07, 19:34
Geplaatst door Good Kahuna
Kwestie van tijd. Door de westerse milieuvervuiling zijn ze binnenkort in de meerderheid :bril:

Geen vacature problemen meer bij de harem's :ego:

Sallahddin
13-09-07, 20:09
Geplaatst door Karina
Er wordt gereageerd op een topic van mij, dus ik mag vragen het fatsoen te bewaren, doe ik namelijk ook. Dus is een logische verwachting dacht ik zo. Dit artikel is niet bedoeld om elkaar aan te vallen of ik het nu ben of iemand anders. Gedraag je of reageer gewoonweg niet meer op mijn topic. Natuurlijk ik waardeer het als men het voor me opneemt.

En hou je niet van vrede......... tja oorlogszuchtige sites genoeg! Zou zeggen leef je uit. Maar doe het dan niet meer hier.

groetjes Karina

Tja ... er zijn er van die mensen die alles behalve het beste van je d'r uit halen , maar goed: nu het volgende :

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het zit met je of hoe je in elkaar zit .... maar : you're simply not real this way : je lokt zulke negatieve reacties uit , met alle respect , al ben ik het absoluut niet mee ééns met die losers & zwakkelingen_lafaarden die profijt van maken , en er niet voor terugdeinsen je als een makkelijk weerloos prooi_dame aan te vallen = daar kan ik er niet tegen !

Kortom: in het geval je echt zo bent en geen spelletjes zit te spelen (legetiem gedachte !) :lol: ... no kidding .., wil ik zeggen : je bent moeder Theresa niet , en er zijn van die mensen in deze planeet die geen lieve woorden waardig zijn ....van vrede of iets anders ....hoeft ook niet ... just act "normal" , please ! :zwaai:

Take care !

Karina
13-09-07, 20:44
Sallahddin ik ben wie ik zeg te zijn, doe me niet anders voor dan ik ben. Ik denk wat ik denken wil en nee ik ben geen wereldverbeteraar maar heb wel de instelling dat alle kleine beetjes helpen. Ja ik ben kritisch met een geheel eigen ontwikkelde visies, negatieve reacties mag men best hebben, maar dat kan wel met respect, ik wil slechts een discussie in gang zetten. Voor alle partijen. Ik gebruik daarbij eigen ervaringen maar ook nieuwsfeiten.
En ik zet dus bewust geen vrede zij met u meer neer, want daar heeft kennelijk geen mens behoefte aan. Dus dan laat ik het maar, alhoewel ik wel meen. Maar goed dat zij zo. Geen probleem.

Groetjes van Karina

tr_imparator
13-09-07, 21:20
Geplaatst door Sallahddin
Wat ben je toch een te simplistish _populistish __stereotypeachtig_rhetoriek_kampioen_sukkel, zeg: :kotsen:

dat je meteen van die cliché_achtig _stereotypen _"logica" hanteert , JUIST zonder enig vorm van kritiek (lees ook : auto_kritiek, auto_analyse...)of jawel......of NADENKEN (doe je blijkbaar ook niet !=je bevestigt onbewust en ongewild de uitganspunt van Karina ; namelijk = wat je zegt over anderen kan meestaal op je eigen persoon toegepast worden ...snap je die ??? ... ga maar 's lekker leren nadenken dan , ok ???...success..)!= Take it on me , stoer kerel !!! :tover:

En... donder op dan ook meteen ! :kotsen:


Je kan niet iets onbewust bevestigen.

tr_imparator
13-09-07, 21:22
Geplaatst door Karina
Sallahddin ik ben wie ik zeg te zijn, doe me niet anders voor dan ik ben. Ik denk wat ik denken wil en nee ik ben geen wereldverbeteraar maar heb wel de instelling dat alle kleine beetjes helpen. Ja ik ben kritisch met een geheel eigen ontwikkelde visies, negatieve reacties mag men best hebben, maar dat kan wel met respect, ik wil slechts een discussie in gang zetten. Voor alle partijen. Ik gebruik daarbij eigen ervaringen maar ook nieuwsfeiten.
En ik zet dus bewust geen vrede zij met u meer neer, want daar heeft kennelijk geen mens behoefte aan. Dus dan laat ik het maar, alhoewel ik wel meen. Maar goed dat zij zo. Geen probleem.

Groetjes van Karina


Islamitisch zijn en geheel eigen ontwikkelde visie is onmogelijk.

Sallahddin
13-09-07, 21:42
Geplaatst door tr_imparator
Islamitisch zijn en geheel eigen ontwikkelde visie is onmogelijk.


Weer van die idioot rhetoriek & stereotypen : ga 's dat even onderbouwen , Einstein !!! :rood:

P.S.: Islam globaal en volledig visie helpt je bovendien een beter "verheven uitzicht" te geven op de down_to_earth_kinderachtig_gehandicapte_oosterse _of_westerse -seculaire_of_niet_rationeel_of_niet_zandkastelen _illusies ....

=guide to The big pic = dat en de rest mag je als moslim zelf invullen .... =work out the "features" of that big pic if u can , buddy , ....work out the details too ....= "hell" of a journey for a human spirit, mind , heart , soul ... to make ... over_ontstijgt de materie en westerse enig invalshoek = materialistish _pragmatish_utilitair_rationnalisme _empirisme.... far above any human knowledge , perception, imagination ... moslims take from it what they can , hangt af van eigen menselijk ontwikkeling, tijdperk, kennis ........... historishe omstandigheden ... = put that together & maybe u w'd understand something ... someday ... or maybe nothing at all !!!! :rood:

Joesoef
13-09-07, 21:45
Geplaatst door Sallahddin
Weer van die idioot rhetoriek & stereotypen : ga 's dat even onderbouwen , Einstein !!! :rood:

P.S.: Islam globaal en volledig visie helpt je bovendien een beter "verheven uitzicht" te geven op de down_to_earth_kinderachtig_gehandicapte_oosterse _of_westerse -seculaire_of_niet_rationeel_of_niet_zandkastelen _illusies ....

=guide to The big pic = dat en de rest mag je als moslim zelf invullen .... =work out the "features" of that big pic if u can , buddy , ....work out the details too ....= "hell" of a journey for a human spirit, mind , heart , soul ... to make ... over_ontstijgt de materie en westerse enig invalshoek = materialistish _pragmatish_utilitair_rationnalisme _empirisme.... far above any human knowledge , perception, imagination ... moslims take from it what they can , hangt af van eigen menselijk ontwikkeling, tijdperk, kennis ........... historishe omstandigheden ... = put that together & maybe u w'd understand something ... someday ... or maybe nothing at all !!!! :rood:


Ik heb je tekst even in bablefish gestopt aangezien ik er nooit ene bal van snap.

Dit kwam er uit :

RISPERDAL.

Sallahddin
13-09-07, 21:45
Geplaatst door tr_imparator
Je kan niet iets onbewust bevestigen.

Dat kan wel door eigen onbewust gedrag , deze is niet altijd bewust , zelfs je eigen zgn BEWUST gedrag kan ook geconditioneerd en gemanipuleerd worden door external factoren en toch als zodanig worden ervaren ( als bewust gedrag worden ervaren terwuijl die in feite dat niet is ...) ...= neem maar een kijkje in Pavlov FYSIEKE conditionnering werken bijv.= je zult er versteld van staan ...= the human mind is subjected to the same kind of external influences that makes you "create" associations of ideas as a reaction to some not always physical excitements .... = conditionnering oftewel "brain_wash" is mogelijk ... door de politiek, main_stream_media..... = "streotypen" , rhetoriek, racisme_fascisme_ideologieen , ideologieen tout_court, indoctrinaties ,propaganda... zijn van de bekende instrumenten .... = kritish denken +kennis++++ ervaring... zijn de mogelijke antidotes of tegengif voor zulke "mentale ziektes" ....

Kortom:LEARN....EXPERIENCE ...LIVE.... THINK... do not let others do that for u , right ???


Take care!

Good Kahuna
13-09-07, 21:49
Geplaatst door Joesoef
Ik heb je tekst even in bablefish gestopt aangezien ik er nooit ene bal van snap.

Dit kwam er uit :

RISPERDAL.

Cryptisch, edoch minder onheilspellend dan RED RUM.

Sallahddin
13-09-07, 22:03
Geplaatst door Joesoef
Ik heb je tekst even in bablefish gestopt aangezien ik er nooit ene bal van snap.

Dit kwam er uit :

RISPERDAL.

kan ik je niet helpen : je hebt niet de benodigde "instrumenten_receptoren_synapsen" voor , denk ik = niet vreemd dat je altijd zo simplistish_populistish__oppervlakkig_kont_likker_ cameleon_politiek_correct_.... (de lijst is lang dus..)_achtig overkomt !!! :wohaa: , no offense =niet persoonlijk hoor! :lol:

Helaas heb ik geen cure voor je ! :lol:

Take care!

mark61
13-09-07, 22:57
Geplaatst door Good Kahuna
Cryptisch, edoch minder onheilspellend dan RED RUM.

Jack's Engels is beter :cheefbek:

naam
14-09-07, 08:03
Geplaatst door Joesoef
Ik heb je tekst even in bablefish gestopt aangezien ik er nooit ene bal van snap.

Dit kwam er uit :

RISPERDAL.


:fparty: :haha:

reallife
14-09-07, 09:23
Geplaatst door Karina
Beetje te hard, naam, helaas! Ik zou het graag anders zien, maar ik kan die wereld niet veranderen helaas!

Blijf gewoon jezelf ;)

Dat schijnt trouwens op forums al een kunst op zich te zijn, mensen schijnen zich in het algemeen eerder mee te laten slepen door een negatieve spiraal dan door een positieve :argwaan:

Oja, als je het leuk vind om iets met vrede toch terug te laten komen in wat je schrijft kun je een mooi onderschrift verzinnen. :)

reallife
14-09-07, 09:40
Geplaatst door Joesoef
Vrouwen zouden meer hun macht moeten laten gelden.




Hè ja, ik laat me omscholen en ga de politiek in.
Karina doe je mee? Hee best een leuk idee, jij bent moslim ik ben christen en we zijn allebei vrouw, dat biedt perspectieven toch? :D

mark61
14-09-07, 09:48
Geplaatst door reallife
Hè ja, ik laat me omscholen en ga de politiek in.
Karina doe je mee? Hee best een leuk idee, jij bent moslim ik ben christen en we zijn allebei vrouw, dat biedt perspectieven toch? :D

Remember de EVP :)

Karina
14-09-07, 13:41
@Reallife, je bent eventjes heel verrassend, ja, wil wel met je de politiek in. Kunnen we samen bewijzen, dat een Moslima en een Christen heel goed samen de politiek kunnen bedrijven.
en ik meen het ook nog en jij? :-)
:lole:

reallife
14-09-07, 15:47
Geplaatst door Karina
@Reallife, je bent eventjes heel verrassend, ja, wil wel met je de politiek in. Kunnen we samen bewijzen, dat een Moslima en een Christen heel goed samen de politiek kunnen bedrijven.
en ik meen het ook nog en jij? :-)
:lole:


:hihi: voordat ik bijgeschoold ben ben ik al aan mijn pensioen toe :D Maar verder, ik ben zeker serieus. Het zou een mooi initiatief zijn.


@Mark :strik:

Sallahddin
14-09-07, 16:13
Geplaatst door mark61
Jack's Engels is beter :cheefbek:

Jij : Mark ; kont_likker_wanna_belong_to_the_club_: Youssoef & die Georges clooney_charmer_wanna be ...+ die kinderachtig knul : naam ... komen niet verder dan dit soort onbenullige reacties ... neem's initiatief; jongen ; in plaats van anderen na_apen en mee_applauderen ... :lole: = nietes origineels :wohaa:


Engels_NLs cocktail doe ik bewust aan (bij gebrek aan tijd; makkelijk ; geestig...): reageer's inhoudelijk : kijk's naar de inhoud niet naar de vorm ! :wohaa:

Take care!

Sallahddin
14-09-07, 16:16
Geplaatst door tr_imparator
Je kan niet iets onbewust bevestigen.

Kijk naar de volgende posts:

Sallahddin
14-09-07, 16:19
Geplaatst door Karina

wat je van een ander zegt, zegt het meeste over jezelf. Wel goed over nadenken hoor! :hihi:

Sallahddin
14-09-07, 16:23
Geplaatst door tr_imparator

Nadenken doe jij al jaren niet! Zo blijkt. :verdriet:

Hard nadenken om te zien of je toch al dan niet het gezegde van Karina onbewust had bevestigd!!! :stout:

naam
14-09-07, 16:25
Geplaatst door Sallahddin
Jij : Mark ; kont_likker_wanna_belong_to_the_club_: Youssoef & die Georges clooney_charmer_wanna be ...+ die kinderachtig knul : naam ... komen niet verder dan dit soort onbenullige reacties ... neem's initiatief; jongen ; in plaats van anderen na_apen en mee_applauderen ... :lole: = nietes origineels :wohaa:


Engels_NLs cocktail doe ik bewust aan (bij gebrek aan tijd; makkelijk ; geestig...): reageer's inhoudelijk : kijk's naar de inhoud niet naar de vorm ! :wohaa:

Take care!

Tja, inhoud die is door de vorm juist zo moeiljik te achterhalen bij jou.

:fplet:

Sallahddin
14-09-07, 16:26
Geplaatst door tr_imparator
Is dit weer een, een of andere islamitisch dogma? Nadenken doe jij al jaren niet! Zo blijkt. :verdriet:

Sallahddin
14-09-07, 16:28
Geplaatst door tr_imparator
Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

Einde "studie_posts": conclusie ??? goed nadenken dan ok ??? het is niet zo moeilijk!

Sallahddin
14-09-07, 16:35
Geplaatst door Sallahddin

je lokt zulke negatieve reacties uit , met alle respect , al ben ik het absoluut niet mee ééns met die losers & zwakkelingen_lafaarden die profijt van maken , en er niet voor terugdeinsen je als een makkelijk weerloos prooi_dame aan te vallen = daar kan ik er niet tegen !



Take care !


Dear Karina: ik neem mijn bovestaande woorden terug : je lokt niets uit !!! ... verkeerd uitganspunt ; net evenmin als die meisjes die "half naakt" of met een rokje bijv. op straat lopen : je kan absoluut niet zeggen dat die bijv. eventueel verkrachting_mishandeling...uitlokken!!!! = onaanvaardbaar logica ! :haha:

Excuses dus! :engel:

P.S.: ik ben het dus ééns met reallife(thanks!): wees & blijf jezelf; Karina;basta ! :engel:

Het ga je goed!

David
14-09-07, 17:03
Geplaatst door tr_imparator
Wil je a.u.b. ophouden met vredeswensen. We zitten hier in Nederland niet in een of ander crimineel islamlandje. :hihi:

:haha:

Wide-O
14-09-07, 18:06
Geplaatst door Sallahddin
wees & blijf jezelf

Zoals mijn profeten al stelden:

"Zoek jezelf broeder
vindt jezelf
wees en blijf alleen
jezelf."

:baard:

Karina
14-09-07, 20:26
Sallahddin, ik accepteer je excuses, daarbij ik ben niet zo weerloos als men denkt hoor! Een discussie mag van mij maar dan moet ie wel constructief zijn. Het mag in mijn optiek niet leiden tot nonsens reacties die niets van doen hebben met dat wat men schrijft in een topic, kritiek ook geen probleem. Ik vind het alleen vaak kinderachtig indien men elkaar allerlei verwensingen gaat geven of infantiel bezig gaan. Dat is jammer. Want immers discusseren is leuk om wat voor onderwerp het ook zou mogen gaan.

Groetjes van Karina

Karina
14-09-07, 20:30
Reallife je kan zo een partij samen beginnen hoor! ;) Ben net zo serieus hierover.

Groetjes van Karina

tr_imparator
15-09-07, 00:05
Geplaatst door Sallahddin
Einde "studie_posts": conclusie ??? goed nadenken dan ok ??? het is niet zo moeilijk!


Sallahddin's Normaal Schrijven Protocol(SNSP)

In het begin van de zin zet je een hoofdletter en aan het eind een punt.
Extra uitroeptekens of vraagtekens zijn hetzelfde als 1 ervan.
Als je iets wilt benadrukken, hoef je het niet groter te maken. Je kan het ook bijvoorbeeld vet laten drukken.
Gebruik aanhalingstekens en liggende streepjes wanneer nodig en zet ze niet overal neer.
Is teken(=) betekent dat er links en rechts hetzelfde staat. Het is geen gevolg teken ->.
Probeer zoveel mogelijk onnodige haakjes te vermijden.
Gebruik Engels en Nederlands niet door elkaar, maar probeer 1 taal te schrijven. (En aangezien op dit forum de Nederlandse taal de voertaal is, is het geacht om Nederlands te schrijven.)
Probeer structuur te brengen in je tekst. Dit kan bijvoorbeeld door inleiding - plot - eindstuk structuur te gebruiken. Of een oorzaak-gevolg structuur.
Gebruik zo nodig alinea's.
Gebruik smilies wanneer ze van toepassing zijn, niet zomaar.

Succes.

Bofko
15-09-07, 00:19
Geplaatst door Wide-O
Zoals mijn profeten al stelden:

"Zoek jezelf broeder
vindt jezelf
wees en blijf alleen
jezelf."

:baard:

Simplistisch verbond.

Koot en Bie zijn al bijna jaren 50 geworden qua braafheid, bedenk ik me nu.

Joesoef
15-09-07, 07:43
Geplaatst door tr_imparator
Sallahddin's Normaal Schrijven Protocol(SNSP)

In het begin van de zin zet je een hoofdletter en aan het eind een punt.
Extra uitroeptekens of vraagtekens zijn hetzelfde als 1 ervan.
Als je iets wilt benadrukken, hoef je het niet groter te maken. Je kan het ook bijvoorbeeld vet laten drukken.
Gebruik aanhalingstekens en liggende streepjes wanneer nodig en zet ze niet overal neer.
Is teken(=) betekent dat er links en rechts hetzelfde staat. Het is geen gevolg teken ->.
Probeer zoveel mogelijk onnodige haakjes te vermijden.
Gebruik Engels en Nederlands niet door elkaar, maar probeer 1 taal te schrijven. (En aangezien op dit forum de Nederlandse taal de voertaal is, is het geacht om Nederlands te schrijven.)
Probeer structuur te brengen in je tekst. Dit kan bijvoorbeeld door inleiding - plot - eindstuk structuur te gebruiken. Of een oorzaak-gevolg structuur.
Gebruik zo nodig alinea's.
Gebruik smilies wanneer ze van toepassing zijn, niet zomaar.

Succes.


Koele sig!

Rourchid
15-09-07, 09:30
Geplaatst door Karina
@Reallife, je bent eventjes heel verrassend, ja, wil wel met je de politiek in. Kunnen we samen bewijzen, dat een Moslima en een Christen heel goed samen de politiek kunnen bedrijven.
en ik meen het ook nog en jij? :-)
:lole:
Je zou denken dat ze nu hun les wel geleerd zouden hebben. Per slot van rekening wonen ze zelf in huizen. Maar er is nog niets veranderd : De mannen blijven slecht ontworpen huizen produceren, vol kamers waarin verhoudingen niet kloppen, met onhandige hoeken en slechte voorzieningen. De meeste vrouwen hebben weinig of geen invloed gehad op de constructie van het huis waarin ze wonen. En tenzij de vrouwen besluiten om hiertegen fel te protesteren en proberen de mannen van het tekenbord weg te houden, zal er niets veranderen. Huizen worden ontworpen door mannen. Weliswaar zijn ze gewoonlijk bereid de rekeningen te betalen, maar ze hebben geen praktische kennis van huishoudelijk zaken.

De belangrijkste klacht betreft de keuken. Die is, zoals iedereen weet, de spil van ieder huis. Ze is het eerste vertrek waarin een vrouw geïnteresseerd is wanneer zij (of liever haar man!) een huis wil kopen of huren. De meeste vrouwen brengen meer uren in de keuken door dan in welk vertrek ook. Toch wordt te vaak onvoldoende aandacht geschonken aan de grootte, de indeling en de ligging. Het is toch niet onredelijk te verwachten dat een keuken ruim en licht genoeg is, een goed fornuis en voldoende kasten bevat, gemakkelijk schoon te maken is en zo dicht bij de woonkamer ligt dat men geen rolschaatsen nodig heeft om zich heen en weer te verplaatsen.

Toch schijnen de heren der schepping dit nauwelijks te beseffen. Als ze een enkele keer over huizen praten in plaats van over voetbal, blijkt altijd dat ze een goed verlichte zitkamer als het belangrijkste en aantrekkelijkste vertrek beschouwen. En zelfs de garage of de tuinschuur krijgt meer aandacht dan de keuken! Niet veel om over naar huis te schrijven!

mark61
15-09-07, 13:33
Geplaatst door Sallahddin
Jij : Mark ; kont_likker_wanna_belong_to_the_club_: Youssoef & die Georges clooney_charmer_wanna be ...+ die kinderachtig knul : naam ...


kijk's naar de inhoud niet naar de vorm ! :wohaa:

Take care!

Das nogal moeilijk, vind je zelf niet? Ritalin?

Take two!

mark61
15-09-07, 13:35
Geplaatst door tr_imparator
Sallahddin's Normaal Schrijven Protocol(SNSP)

:hihi:

Sagol Doktor Bey!

Karina
15-09-07, 18:27
@Roerchild, wie heeft zijn les geleerd? Verklaar eens nader!

groetjes Karina

Sallahddin
16-09-07, 15:41
Geplaatst door mark61
Das nogal moeilijk, vind je zelf niet? Ritalin?

Take two!

Get a life , dude, do not react then != wouldn't make any difference anyway! :lol:

Rourchid
16-09-07, 21:29
Geplaatst door Karina
@Roerchild, wie heeft zijn les geleerd? Verklaar eens nader!

groetjes Karina
You would think that they would have learned their leson by now.After all they live in houses themselves, too. But nothing has changed yet : Men continue to produce ill-designed houses, full of ill-proportioned rooms, with akward corners and bad amenities.

naam
17-09-07, 08:13
Geplaatst door Rourchid
Je zou denken dat ze nu hun les wel geleerd zouden hebben. Per slot van rekening wonen ze zelf in huizen. Maar er is nog niets veranderd : De mannen blijven slecht ontworpen huizen produceren, vol kamers waarin verhoudingen niet kloppen, met onhandige hoeken en slechte voorzieningen. De meeste vrouwen hebben weinig of geen invloed gehad op de constructie van het huis waarin ze wonen. En tenzij de vrouwen besluiten om hiertegen fel te protesteren en proberen de mannen van het tekenbord weg te houden, zal er niets veranderen. Huizen worden ontworpen door mannen. Weliswaar zijn ze gewoonlijk bereid de rekeningen te betalen, maar ze hebben geen praktische kennis van huishoudelijk zaken.

De belangrijkste klacht betreft de keuken. Die is, zoals iedereen weet, de spil van ieder huis. Ze is het eerste vertrek waarin een vrouw geïnteresseerd is wanneer zij (of liever haar man!) een huis wil kopen of huren. De meeste vrouwen brengen meer uren in de keuken door dan in welk vertrek ook. Toch wordt te vaak onvoldoende aandacht geschonken aan de grootte, de indeling en de ligging. Het is toch niet onredelijk te verwachten dat een keuken ruim en licht genoeg is, een goed fornuis en voldoende kasten bevat, gemakkelijk schoon te maken is en zo dicht bij de woonkamer ligt dat men geen rolschaatsen nodig heeft om zich heen en weer te verplaatsen.

Toch schijnen de heren der schepping dit nauwelijks te beseffen. Als ze een enkele keer over huizen praten in plaats van over voetbal, blijkt altijd dat ze een goed verlichte zitkamer als het belangrijkste en aantrekkelijkste vertrek beschouwen. En zelfs de garage of de tuinschuur krijgt meer aandacht dan de keuken! Niet veel om over naar huis te schrijven!

Huh, wij hebben een vrouwelijke architect. :stout:
Je staat ook zeker nooit in de keuken?

Qalm
17-09-07, 20:07
Geplaatst door Karina
Allereerst ik ben dus Karina een goed ontwikkelde weldenkende kritische vrouw, als het om maatschappelijke issues gaat.

Met het volgende artikel is het zeer zeker geen intentie van mij om olie op het vuur te gooien, maar wel de keiharde realiteit die onstaat door de jacht op het extremisme. Welke telkenmale in verband wordt gebracht met de Islam, veel gehoorde kreten zijn onder andere waarom geen mens in de Moslim wereld opstaat die hier tegenin gaat, de ervaring leert mij echter dat indien je ook maar een enkele discussie wil gaan opstarten als het om de Islam gaat, je enorm wordt aangevallen. Ik heb de laatste tijden gereageerd op bepaalde artikelen op een forum, die gingen over de radicalisering en het extremisme, over het mogelijk ontstaan van een derde wereldoorlog. Als je poogt uit te leggen, dat de Islam eigenlijk een geloof is van vrede en liefde dan zijn de scheldwoorden niet van de lucht. Schandelijk, de reacties hebben bij mij ertoe geleidt dat ik veroorzaakt heb, dat er een aantal bans zijn uitgevaardigd van bepaalde lieden maar dat ik de betreffende colums met bijbehorende reacties heb doorgezonden aan het meldpunt, voor discriminatie internet.

Gij zult zeker worden beproefd in uw bezittingen en in uzelf en gij zult gewis vele pijnlijke dingen horen van degenen, aan wie het Boek was gegeven vóór u en van degenen, die afgoderij bedrijven. Maar als gij geduldig blijft en rechtvaardig handelt, dat is waarlijk een zaak van vastberadenheid.
3:186. Koran.

Dat soort types waar jij het over hebt voelen zich in het nauw gedreven in deze maatschappij waar zij het niet voor het zeggen hebben, en proberen dus dan maar zoveel mogelijk pijn aan te brengen in de hoop dat iemand uit zijn vel springt zodat zij weer de illusie kunnen hebben van de vooruitgang in hun agenda.

Karina
21-09-07, 21:13
Qualm, ik ben het helemaal met je eens, vaak mensen die weinig voorstellen en niets te melden hebben, dus we gaan ons afzetten tegen de Moslims. Ja en het doet pijn, als je steeds zo aangevallen wordt. Maar helaas, zielige figuren blijven bestaan.

Groetjes van Karina