PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Sterren verdienen onthoofding'



Karina
13-09-07, 15:40
AMSTERDAM - Madonna en Britney Spears worden met de dood bedreigd door Muhammad Abdel-Al, woordvoerder en leider van de Palestijnse terreurgroep Popular Resistance Committees. "Als jullie doorgaan met het verspreiden van de satanistische cultuur, zullen jullie worden onthoofd", aldus Muhammad Abdel-Al.
Abdel-Al doet zijn uitspraken in een interview met de Israëlische journalist Aaron Klein voor zijn boek Schmoozing with Terrorists. Hij waarschuwt dat de popsterren niet lang meer zullen leven als ze hun duivelse gedrag niet veranderen. Volgens hem gedragen ze zich 'als hoeren om platen te verkopen'.
Abdel-Al zegt in het interview onder meer: "Wanneer ik die hoeren tegenkom zal ik het als een eer, ik herhaal, als een eer, beschouwen om hen als eerste te onthoofden." Met Abdel-Al wil je geen ruzie hebben. Zijn organisatie, die in Gaza gesitueerd is, heeft duizenden raketaanvallen uitgevoerd op Israël en is ook verantwoordelijk voor de raketaanval van dinsdag op een Israëlische militaire basis waarbij 69 mensen gewond raakte.

De bedreiging wordt bekend op het moment dat Madonna op het punt staat om samen met zo'n tweeduizend andere Kabbalah-beoefenaars het joodse nieuw jaar in Israël te vieren. Abdel-A zegt de twee nog een kans te geven als ze zich overgeven aan de Islam, doen ze dit niet dan zullen ze worden geëxecuteerd.

"Natuurlijk zullen we deze hoeren straffen als ze op deze manier doorgaan. We bieden ze de kans om zich bij de Islam aan te sluiten. Als ze zich niet bekeren zullen we ze stenigen of vermoorden zodra we ze zien. Een hoer verdiend het om gestenigd te worden of om tachtig keer te worden geslagen met een riem."

In het boek Schmoozing with Terrorists vertellen verscheidene Moslim extremisten hoe Amerika eruit zou zien als de Islamitische wetten van de Sharia er zouden gelden.

Quote: Zo komen de Moslims weer in een verkeerd daglicht. Niet dat de plaatjes van de dames zo netjes zijn, integendeel zelfs. Maar dit is de prijs die we moeten betalen denk ik, voor democratie, waarbij er sprake is van normen en waarden vervaging. Let wel: Niet elke dame loopt er zo bij en gedraagt zich op deze wijze. De sharia is iets dat niet eens zou passen in een samenleving als de onze. En niet iedereen draagt de Sharia een warm hart toe, of weet wat de werkelijke inhoud hiervan is. Dat is nu net het punt, op forums men leest de negativiteit en gebruikt dit als aanleiding telkenmale te aggeren tegen de Moslims die geen kwaadwillende zijn. Dat is triest, enorm triest.
De (voor)oordelen blijven door uitspraken van dergelijke extremistische lieden in stand gehouden worden. Toch hoop ik dat men zijn of haar zienswijze kan plaatsen in de context van een Westerse beschaving.

observer
13-09-07, 15:52
ach brit heeft zichzelf al op de mtv awards omgebracht

naam
13-09-07, 16:24
Geplaatst door Karina

Quote: Zo komen de Moslims weer in een verkeerd daglicht. Niet dat de plaatjes van de dames zo netjes zijn, integendeel zelfs. Maar dit is de prijs die we moeten betalen denk ik, voor democratie, waarbij er sprake is van normen en waarden vervaging. Let wel: Niet elke dame loopt er zo bij en gedraagt zich op deze wijze. De sharia is iets dat niet eens zou passen in een samenleving als de onze. En niet iedereen draagt de Sharia een warm hart toe, of weet wat de werkelijke inhoud hiervan is. Dat is nu net het punt, op forums men leest de negativiteit en gebruikt dit als aanleiding telkenmale te aggeren tegen de Moslims die geen kwaadwillende zijn. Dat is triest, enorm triest.
De (voor)oordelen blijven door uitspraken van dergelijke extremistische lieden in stand gehouden worden. Toch hoop ik dat men zijn of haar zienswijze kan plaatsen in de context van een Westerse beschaving.

Er zit een kwalitatieve waardering in je stuk namelijk het Britney en Madonna aan normvervaging doen. Zij hebben minder goede normen dan die van de Islam? Ik vind dat nogal pretentieus en het feit dat zij andere normen en waarden hebben wil nog niet zeggen dat ze slechter zijn.
Ik vind bijvoorbeeld dat je niet kan zeggen dat lopen met een hoofddoek beter is dan niet of omgekeerd. Het is niet mijn mode, maar goed ieder zijn ding.

De grootste schreeuwers krijgen overigens de meeste media aandacht, dus deze extremistische lieden ook. Bovendien staat het goed in de krant de celebs en moslims zijn helemaal hot. Extremistische gekken heb je overigens ook in het christendom of in andere ideologiën.

David
13-09-07, 17:08
:student: Er is maar één god en dat is Madonna, en Britney is haar ware profeet. Afvalligen die in het openbaar hun navel bedekken of hun extentions afwerpen, dienen onmiddellijk ter dood gebracht te worden.

AdamRon
13-09-07, 17:25
Geplaatst door David
:student: Er is maar één god en dat is Madonna, en Britney is haar ware profeet. Afvalligen die in het openbaar hun navel bedekken of hun extentions afwerpen, dienen onmiddellijk ter dood gebracht te worden.

Amen

III
13-09-07, 17:43
Geplaatst door Karina
AMSTERDAM - Madonna en Britney Spears worden met de dood bedreigd door Muhammad Abdel-Al, woordvoerder en leider van de Palestijnse terreurgroep Popular Resistance Committees. "Als jullie doorgaan met het verspreiden van de satanistische cultuur, zullen jullie worden onthoofd", aldus Muhammad Abdel-Al.


Arme Britney, die kan er ook niets aan doen dat ze een Monarch sex slave is.
Maar Madonna is er ook nog een slave handler bij, die zou het eerder verdienen.


38. # Madonna, satanist & monarch slave, 75 Rockefeler Plaza, New York, NY 10019 (http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/if_appendix.htm)


May each & every person listed get right with God before they die.

III
13-09-07, 17:45
Geplaatst door Karina

Abdel-Al zegt in het interview onder meer: "Wanneer ik die hoeren tegenkom zal ik het als een eer, ik herhaal, als een eer, beschouwen om hen als eerste te onthoofden."

En ik wil de tweede zijn!

Karina
13-09-07, 18:47
Nee geen normvervaging door de dames maar er stond in mijn quote: Het is de prijs die we betalen voor een democratie met normvervaging. Ik persoonlijk heb de Moslims niet benoemd, dat wordt gedaan in het artikel. Ik ben niet degene die zegt dat de dames hoeren zouden zijn.
Maar ik vind persoonlijk wel dat de wereld zijn normen en waarden verliest. Hoe tragisch ik dat persoonlijk ook vind. Ik veroordeel geen mensen die zo willen leven, het is hun vrije keuze zich zo te gedragen of zich zo op te stellen.

Groet Karina

Karina
13-09-07, 18:50
@Naam, precies extremisten komen in alle gelederen voor, ongeacht ras, religie of afkomst. Ik kan het daarmee alleen maar eens zijn, maar je moet ook met mij eens zijn, dat het de tendens is alles over een kam te scheren of niet? Wat is jouw visie in deze?

Sallahddin
13-09-07, 19:19
Geplaatst door Karina
AMSTERDAM - Madonna en Britney Spears worden met de dood bedreigd door Muhammad Abdel-Al, woordvoerder en leider van de Palestijnse terreurgroep Popular Resistance Committees. "Als jullie doorgaan met het verspreiden van de satanistische cultuur, zullen jullie worden onthoofd", aldus Muhammad Abdel-Al.
Abdel-Al doet zijn uitspraken in een interview met de Israëlische journalist Aaron Klein voor zijn boek Schmoozing with Terrorists. Hij waarschuwt dat de popsterren niet lang meer zullen leven als ze hun duivelse gedrag niet veranderen. Volgens hem gedragen ze zich 'als hoeren om platen te verkopen'.
Abdel-Al zegt in het interview onder meer: "Wanneer ik die hoeren tegenkom zal ik het als een eer, ik herhaal, als een eer, beschouwen om hen als eerste te onthoofden." Met Abdel-Al wil je geen ruzie hebben. Zijn organisatie, die in Gaza gesitueerd is, heeft duizenden raketaanvallen uitgevoerd op Israël en is ook verantwoordelijk voor de raketaanval van dinsdag op een Israëlische militaire basis waarbij 69 mensen gewond raakte.

De bedreiging wordt bekend op het moment dat Madonna op het punt staat om samen met zo'n tweeduizend andere Kabbalah-beoefenaars het joodse nieuw jaar in Israël te vieren. Abdel-A zegt de twee nog een kans te geven als ze zich overgeven aan de Islam, doen ze dit niet dan zullen ze worden geëxecuteerd.

"Natuurlijk zullen we deze hoeren straffen als ze op deze manier doorgaan. We bieden ze de kans om zich bij de Islam aan te sluiten. Als ze zich niet bekeren zullen we ze stenigen of vermoorden zodra we ze zien. Een hoer verdiend het om gestenigd te worden of om tachtig keer te worden geslagen met een riem."

In het boek Schmoozing with Terrorists vertellen verscheidene Moslim extremisten hoe Amerika eruit zou zien als de Islamitische wetten van de Sharia er zouden gelden.

Quote: Zo komen de Moslims weer in een verkeerd daglicht. Niet dat de plaatjes van de dames zo netjes zijn, integendeel zelfs. Maar dit is de prijs die we moeten betalen denk ik, voor democratie, waarbij er sprake is van normen en waarden vervaging. Let wel: Niet elke dame loopt er zo bij en gedraagt zich op deze wijze. De sharia is iets dat niet eens zou passen in een samenleving als de onze. En niet iedereen draagt de Sharia een warm hart toe, of weet wat de werkelijke inhoud hiervan is. Dat is nu net het punt, op forums men leest de negativiteit en gebruikt dit als aanleiding telkenmale te aggeren tegen de Moslims die geen kwaadwillende zijn. Dat is triest, enorm triest.
De (voor)oordelen blijven door uitspraken van dergelijke extremistische lieden in stand gehouden worden. Toch hoop ik dat men zijn of haar zienswijze kan plaatsen in de context van een Westerse beschaving.

Karina: ik begin echte serieuze argwaan & scepticisme :wohaa: jegens je persoon te ontwikkelen (weet je die ander topic nog ???: aanvalen op moslim forums !!! :maffia: ... just kidding...en meteen daarna deze ongeloofelijk toch niet te geloven flauwekul van een zgn moslim leider die westerse popsterren wil "onthoofden" :boogie: ... als die zich niet tot de islam bekeren = dit kan zeker geen idioot geloven , vooraal dat deze zgn uitspraken OPGENOMEN "werden" door een Israeli notabene , en ook meteen na de raketaanvallen van de groep van diezelfde leider notabene (wat de Israelish regering, inlichtingen ... niet kon , werd makkelijk gepresteerd door die zgn Israeli journalist_schrijver of weet ik veel= namelijk die "gek" leider localiseren en ontmoeten ...) !

Ik denk (met een heel klein beetje redeneren : ik ken geen moslim idioot die de bovenvermelde zou kunnen uiten !!! ) dat deze verhaal OF totaal leugenachtig is (desinformatie +propaganda!) OF opzettelijk uit context werd verkracht, op z'n minste !!!! :maffia: :lol:

Ach... voor de rest ... i'm watching you , Karina !!! :lol:


Waardeloos !!! :D

Take care !

III
13-09-07, 19:22
Geplaatst door naam
Er zit een kwalitatieve waardering in je stuk namelijk het Britney en Madonna aan normvervaging doen. Zij hebben minder goede normen dan die van de Islam? Ik vind dat nogal pretentieus en het feit dat zij andere normen en waarden hebben wil nog niet zeggen dat ze slechter zijn.
Ik vind bijvoorbeeld dat je niet kan zeggen dat lopen met een hoofddoek beter is dan niet of omgekeerd. Het is niet mijn mode, maar goed ieder zijn ding.

De grootste schreeuwers krijgen overigens de meeste media aandacht, dus deze extremistische lieden ook. Bovendien staat het goed in de krant de celebs en moslims zijn helemaal hot. Extremistische gekken heb je overigens ook in het christendom of in andere ideologiën.

Satanisten zijn niet uit op heil.
De islam staat daar recht tegenover.

Mensen die hard schreeuwen, hebben het altijd over zichzelf.
Mensen die anderen veroordelen zijn niet bezig heil te brengen.

Welk gedeelte snap je niet?

Sallahddin
13-09-07, 19:27
Geplaatst door Karina
Nee geen normvervaging door de dames maar er stond in mijn quote: Het is de prijs die we betalen voor een democratie met normvervaging. Ik persoonlijk heb de Moslims niet benoemd, dat wordt gedaan in het artikel. Ik ben niet degene die zegt dat de dames hoeren zouden zijn.
Maar ik vind persoonlijk wel dat de wereld zijn normen en waarden verliest. Hoe tragisch ik dat persoonlijk ook vind. Ik veroordeel geen mensen die zo willen leven, het is hun vrije keuze zich zo te gedragen of zich zo op te stellen.

Groet Karina


Karina: je begint ongeloofwaardig gedaanten te nemen = wat zit je te vertellen van die none_sense hiero ???= ieder z'n geloof (religieus, politiek, ideologish, ...) , normen , waarden , .... : "... jij je geloof en ik de mijne ..." toch ??? er is geen dwang in het geloof ...... =elementaire gegevens_feiten !!!!

Wat normvervaging voor je is ... is juist vrijheid ... blablabla...voor de ander = wat kan je het schelen toch ???


Ongeloofelijk , zeg !!!

Sallahddin
13-09-07, 19:37
Geplaatst door III
En ik wil de tweede zijn!


Gaat het goed met je , jongen ???

zal ik je een geheim verklappen : ik ben opgegroeid met westerse muziek, o.a., ... , en kan ik het nog steeds niet laten naar Dire Straits, Metallica, Chemical brothers .... te luisteren , van hard rock tot Sade , passerend bij Reaggae ...... "lust" ik bijna alle soorten muziek ...kan ik haast niet zonder muziek leven = alleen ....mijn muziek smaak verandert en "rijper" wordt met de dag !!!!


P.S.: ik weet dat je niet meent wat je zegt = gewoon omgekeerd rebellie , denk ik , "geldings_drang" , show_off ??? , "erkenning_aandacht _zoeken ???= gelieve laat Islam er buiten : die heeft er niets mee te maken met je lage_ primitieve instincten en gevoelens , passies !!!....


Grow_up!!! :love2:


Take care!

Maarten
13-09-07, 19:56
Mwah.. Britney en Madonna krijgen tenminste nog iets aangewreven..

Maar die paar miljoen Palestijnen, die mede door Nederlands beleid permanent zwaar in hun basisrechten geschonden worden, daar doen we nog niet eens de moeite voor om ze ergens van te beschuldigen. En er vallen zeker doden, mede dankzij ons.

Voorlopig wint die Palestijn het qua beschaving dus van ons.

O ja, raketten? Over Brit gesproken.. dat deden de Britten destijds voor ons hier, op Berlijn enzo. Waren we hier erg tevreden over. Goed plan!
Kortom Mu, lekker blijven knallen! :duim:

Bovendien heeft Mu meer hits gescoord dan Ma en Br samen! :ego:

Karina
13-09-07, 20:13
Sallahddin, dit is niet mijn artikel, het is een nieuwsfeit, te vinden op http://telegraaf.nl, ik gaf slechts het nieuws aan. Daaromtrent, ik ben zelf Moslima, ik weet toch dat men alles over een kam scheert, Moslims zijn terroristen, wil je een site hebben, waar het uit blijkt, die kan ik je zeker geven. Maar dit kan ik niet via dit forum doen. Dus trek mij niet in twijfel. Ik heb eerzame bedoelingen.

Groetjes van Karina

Karina
13-09-07, 20:21
Zo komen de Moslims weer in een verkeerd daglicht. Niet dat de plaatjes van de dames zo netjes zijn, integendeel zelfs. Maar dit is de prijs die we moeten betalen denk ik, voor democratie, waarbij er sprake is van normen en waarden vervaging. Let wel: Niet elke dame loopt er zo bij en gedraagt zich op deze wijze. De sharia is iets dat niet eens zou passen in een samenleving als de onze. En niet iedereen draagt de Sharia een warm hart toe, of weet wat de werkelijke inhoud hiervan is. Dat is nu net het punt, op forums men leest de negativiteit en gebruikt dit als aanleiding telkenmale te aggeren tegen de Moslims die geen kwaadwillende zijn. Dat is triest, enorm triest.
De (voor)oordelen blijven door uitspraken van dergelijke extremistische lieden in stand gehouden worden. Toch hoop ik dat men zijn of haar zienswijze kan plaatsen in de context van een Westerse beschaving.


Bovenstaande is wat ik dus schreef. Ik vind nu eenmaal dat er sprake is van normvervaging. Ooit was het allemaal anders. Sommige toleranties binnen samenlevingen kunnen ook te ver gaan. En ik ben het niet die alles over een kam scheert maar ik geef weer wat veel mensen op het moment denken over Moslims, Moslim zijn is direct of indirect gerelateerd aan extremisten, dat is wat ik hoor en lees. Dat is de prijs die we met zijn alle betalen. (men denkt dat we als Moslims zwijgzaam toestaan dat er extremistische daden worden verricht) men vindt dat we meer moeten laten weten als Moslims van goede wil, dat we hierop tegen zijn!

Groet Karina

Tomas
13-09-07, 20:30
vrede

Maarten
13-09-07, 20:50
Geplaatst door Karina
Zo komen de Moslims weer in een verkeerd daglicht.

Rechtsonder elke post zit een knop "Citeer". Gebruik die, anders weten mensen niet op wie je reageert.

Verder moet je een beetje respect gaan opbrengen voor groeperingen die overduidelijk een beroep op zelfverdediging kunnen doen.
In plaats van te proberen om Islam te scheiden van terrorisme, kun je beter gaan kijken hoe je terrorisme definieert.
De VN-beginselen leveren uitstekende criteria waarmee je agressief geweld en gerechtvaardigde zelfverdediging van elkaar kunt scheiden. En van Palestijnen worden zo veel rechten al zo lang zwaar geschonden, dat je vrijwel elk Palestijns geweld rustig onder zelfverdediging kunt schuiven.
Pas op, want je kunt makkelijk een leugenaar over je eigen godsdienst worden door zaken te ontkennen. Islam staat echt wel zelfverdediging toe hoor. Als moslima mag je wel een beetje begrip voor Hamas gaan krijgen, want die jongens blijken in vele opzichten gelijk te hebben, zowel naar westerse als naar islamitische maatstaven.
Je moet Islam niet gaan uitsluiten van de harde wereld, waarin Islam juist een broodnodige steun levert.

Karina
13-09-07, 21:02
@Maarten, ik heb juist veel begrip voor de Palestijnen, ik ben mij ervan bewust wat die volk allemaal niet heeft te doorstaan. Daar kom ik zeer zeker nog op terug. Ik zeg niet dat er geen zelfverdediging zou mogen zijn, absoluut niet. Ben de laatste die dat zou beweren en ik vind je bijdrage de moeite waard om eens over na te denken. Jouw bijdrage kan tot een constructieve discussie leiden. Daarbij kan ik een partij als Hamaz zeer zeker wel begrijpen. Maar men associeert graag mensen van ons geloof met terrorisme dat is de praktijk van nu, van alle dag. Snap je?

Groetjes van Karina

Maarten
13-09-07, 21:30
Geplaatst door Karina
@Maarten, ik heb juist veel begrip voor de Palestijnen, ik ben mij ervan bewust wat die volk allemaal niet heeft te doorstaan. Daar kom ik zeer zeker nog op terug. Ik zeg niet dat er geen zelfverdediging zou mogen zijn, absoluut niet. Ben de laatste die dat zou beweren en ik vind je bijdrage de moeite waard om eens over na te denken. Jouw bijdrage kan tot een constructieve discussie leiden. Daarbij kan ik een partij als Hamaz zeer zeker wel begrijpen. Maar men associeert graag mensen van ons geloof met terrorisme dat is de praktijk van nu, van alle dag. Snap je?
En de ellende van de Palestijnen is ook de praktijk van alle dag!
En die is mede het gevolg van nota bene de Nederlandse politiek! Snap je?
En die ellende is een stuk groter, dan de ellende van moslims hier..
Ik weet wat je van die Palestijnse zaak denkt hoor, ik las je post elders.
Ik moest dus wel lachen, want ik wist dat je niet op deze kritiek rekende..

Maar wat ik zei is erg fundamenteel hoor. Vrede tussen volkeren heeft weinig te maken met persoonlijke vrede enz, maar alles met het regelen van de basivoorwaarden voor vrede. Het betekent allereerst, dat volkeren zich aan die regels moeten houden, ondat alle inbreuken daarop in feite een vorm van geweld zijn. De aanpak daarvan dient dus op de eerste plaats te staan. Dat doet de westerse politiek absoluut niet, al 40 jaar lang niet. En momenteel is er zelfs weer een boycot van de Palestijnen, en niet van israel, dat veel gewelddadiger is.

Het enige antwoord van een moslim, dat ik respectabel en waarachtig vind is: Een westerling, die de Palestijnse reacties na 40 jaar van zware schendingen nog terrorisme noemt, en dus de door het westen erkende recht op gewelddadig verzet ontkent, die erkent dus de westerse regels voor de vrede niet meer, en is dus ook geen vriendje van de westerse vrede en beschaving, die mede op deze regels berust.
Daarmee hoef je het niet eens meer over Islam te hebben.

Karina
13-09-07, 21:53
Maarten
Quote:
En de ellende van de Palestijnen is ook de praktijk van alle dag!</b>

Ben ik het absoluut mee eens, en ik vind dat ook schandelijk.
Maar zeg dat niet op bepaalde forums. Dan maak je iets mee.

Quote:

Maar wat ik zei is erg fundamenteel hoor. Vrede tussen volkeren heeft weinig te maken met persoonlijke vrede enz, maar alles met het regelen van de basivoorwaarden voor vrede. Het betekent allereerst, dat volkeren zich aan die regels moeten houden, ondat alle inbreuken daarop in feite een vorm van geweld zijn. De aanpak daarvan dient dus op de eerste plaats te staan. Dat doet de westerse politiek absoluut niet, al 40 jaar lang niet. En momenteel is er zelfs weer een boycot van de Palestijnen, en niet van israel, dat veel gewelddadiger is.

Het enige antwoord van een moslim, dat ik respectabel en waarachtig vind is: Een westerling, die de Palestijnse reacties na 40 jaar van zware schendingen nog terrorisme noemt, en dus de door het westen erkende recht op gewelddadig verzet ontkent, die erkent dus de westerse regels voor de vrede niet meer, en is dus ook geen vriendje van de westerse vrede en beschaving, die mede op deze regels berust.
Daarmee hoef je het niet eens meer over Islam te hebben.

Maarten je hebt ook gelijk, maar de Palestijnen zie ik zeer zeker niet als terroristen maar dat had je dus ook al begrepen. Je kan bepaalde dingen ook los zien van een religie en wat je zegt over Israel, ik denk er precies hetzelfde over, maar het land heeft teveel bescherming van de Amerikanen en willen ook over de wereld regeren. Natuurlijk vind ik het afschuwelijk dat die mensen geen leven hebben, de palestijnen dan he. Het zou niet mogen, maar net wat ik zeg, Israel denkt ook alles te mogen en dat de Palestijnen zich verdedigen, logisch in mijn optiek, als ik zie hun zij moeten leven, dat hun land werd afgenomen, hele wijken die platgebomdeerd worden en inderdaad het westen geeft geen reactie. Men veroordeelt Israel niet, en ik vraag me vaak af, waarom eigenlijk niet? Men blijft zich maar achter Amerika verschuilen. En wederom als je deze mening weergeeft op andere forums dan haalt men zelf de Islam erbij, het is zeer zeker niet mijn idee. Waar je ook op reageert aan topics op bepaalde sites men haalt de Islam erbij, en scheld de Moslims verrot, dat is ook de keiharde realiteit. De oplossing ligt bij denk ik, zowel de politiek maar ook bij de mensheid zelf denk ik, als een Jood reageert op dit soort schrijven haalt men de tweede wereldoorlog erbij, wat men wel niet met de Joden heeft gedaan, het is zo onlogisch. Dit kan het gedrag nog niet rechtvaardigen op wat Israel onder toeziend oog van de gehele wereld de palestijnen aandoet.

Groetjes van Karina

III
13-09-07, 22:03
Geplaatst door Sallahddin
Gaat het goed met je , jongen ???


Hoe kom je erbij dat ik een jongen zou zijn?

Maarten
13-09-07, 22:35
Geplaatst door Karina
Waar je ook op reageert aan topics op bepaalde sites men haalt de Islam erbij, en scheld de Moslims verrot, dat is ook de keiharde realiteit. De oplossing ligt bij denk ik, zowel de politiek maar ook bij de mensheid zelf denk ik....
Je moet de goede antwoorden kennen. Ik overleef al die forums. Je kunt al die discussies makkelijk winnen, met hele overtuigende argumenten. Je kunt er ook hele felle beschuldigingen aan hangen, die goed gefundeerd zijn. Maar mensen weten niet goed hoe, dat is het probleem..

Charlus
14-09-07, 08:12
Geplaatst door Maarten
<...>Je moet de goede antwoorden kennen. Ik overleef al die forums.<...>
Jij kent de antwoorden, wat zeg ik, jij kent de goede antwoorden. In feite speel je vals. Ik vind dat je misbruik maakt van het (door Mark61 vastgestelde) feit dat je god bent.
Volgens mij overleef jij al die forums eerder omdat ze zo gigantisch strontziek van je worden dat ze domweg niet meer op je reageren, na een overgangsfase van uitsluitend lacherige reakties.
Capice?
Valt het kwartje?
Begrijp je het nu?

naam
14-09-07, 08:15
Geplaatst door III
Satanisten zijn niet uit op heil.
De islam staat daar recht tegenover.

Mensen die hard schreeuwen, hebben het altijd over zichzelf.
Mensen die anderen veroordelen zijn niet bezig heil te brengen.

Welk gedeelte snap je niet?

Waarom vraag je dat? :confused:

Charlus
14-09-07, 08:31
Geplaatst door Tomas
vrede
Op zich een heel mooie begroeting / afsluiting, jammer dat moslims ermee aan de haal zijn gegaan.
Iemand, zeer zeker geen moslim, schreef mij eens een briefje dat hij had afgesloten met Peace. Volgens mij zou op dit forum geen commentaar volgen bij consequent gebruik van Peace.

Maarten
14-09-07, 10:03
Geplaatst door Charlus
Jij kent de antwoorden, wat zeg ik, jij kent de goede antwoorden. In feite speel je vals. Ik vind dat je misbruik maakt van het (door Mark61 vastgestelde) feit dat je god bent.
Volgens mij overleef jij al die forums eerder omdat ze zo gigantisch strontziek van je worden dat ze domweg niet meer op je reageren, na een overgangsfase van uitsluitend lacherige reakties.
Capice?
Valt het kwartje?
Begrijp je het nu?
Het is niet moeilijk te begrijpen wat je hier zegt, en waarom.
Maar wat je (nog) niet weet, is dat die Palestijnse kwestie een uitgemaakte- en ijzersterke zaak is.
Het gaat hier inderdaad gewoon om "de goede argumenten kennen", en dan is er meteen ook geen weg meer omheen.
Dit is geen gepoch, en ook geen oppervlakkigheid, maar een blijkend resultaat na jaren van discussies.
De kwestie Israel blijkt verassend genoeg een puzzel met een oplossing te zijn, en de aard van het conflict blijkt helemaal niet compelx te zijn.

De manier van discussieren loopt doorgaans precies omgekeerd, dan je hierboven veronderstelt. De israel-aanhang moet namelijk onhoudbare stellingen verdedigen, en dat zie je elke vorm van valsspelen terug: feiten verdraaien, insinueren, aandacht afleiden van de relevante punten, logicafouten, grote hypocrisie bij toepassen van normen, enz enz enz. Het blijkt een totaal onverkoopbare zaak, en die gaat daarom ook gepaard met een enorme discussievervuiling in dat kamp.

De Palestijnen hebben het veel makkelijker. Ik schreef je al: De politiek van Hamas blijkt naar westerse normen een stuk makkelijker te verdedigen dan die van Balkenende. En dan druk ik het nog zwak uit. En dat kun je heel goed laten zien in goede discussies, met goede argumenten, goede logica, goede fundering van de toegepaste normen, enz.. En je kunt er alles bijslepen wat je maar nodig hebt: De hele Europese geschiedenis, het Europese denken over geweld, enz enz.. Balkenende is totaal kansloos in die discussie, net als de Israel-aanhang.
Helaas staat het nog nergens goed gebundeld bij elkaar. En de Show is momenteel nog niet in de stad, dus daar kun je nog geen kaartjes voor krijgen, sorry.

Maar je kunt natuurlijk alvast huiswerk gaan doen. Met name jij hebt dat wel nodig. Europa heeft eeuwen van oorlogen gehad. We weten dus meer dan genoeg over grootschalig geweld tussen volkeren, en over oorzaken, daders, toepasselijke normen, en het oplossen daarvan. Daar is echte professionele kennis over. Of dacht je dat we hier de vrede lieten afhangen van de meninkjes van allerlei wijsneusjes op TV of zo? Nou, begin daar maar vast mee, dat schiet tenminste op.

mark61
14-09-07, 10:15
Geplaatst door Charlus
Op zich een heel mooie begroeting / afsluiting, jammer dat moslims ermee aan de haal zijn gegaan.
Iemand, zeer zeker geen moslim, schreef mij eens een briefje dat hij had afgesloten met Peace. Volgens mij zou op dit forum geen commentaar volgen bij consequent gebruik van Peace.

Hippie dus :hihi: Verder staat me iets bij van 'sjalom'? Vraag Maarten om uitleg :haha:

Peace, bro! :chef:

MaNaNa
14-09-07, 10:17
Wat Madonna betreft zijn ze ruim 15 jaar te laat ofzo. (Als ze zich zo om haar bekommeren) Nu komt ze redelijk braaf over vergeleken met toen.

mark61
14-09-07, 10:24
Geplaatst door MaNaNa
Wat Madonna betreft zijn ze ruim 15 jaar te laat ofzo. (Als ze zich zo om haar bekommeren) Nu komt ze redelijk braaf over vergeleken met toen.

Ze is toch van de kabbala :student: Van kwaad tot erger :(

Persoonlijk zie ik het verschil niet zo met al die geblondeerde dellen (blondes bilâ Rabb zoals dat heet :hihi: ) die je op die Khaliji tv-zenders voorbij ziet schuiven, maar dat zal wel aan mij liggen. Er is vast wel een geleerde te vinden die haarfijn het verschil kan vertellen tussen 39% ontblote tiet en 42%.

Maar ik begrijp dat onze dappere strijders liever aan de tv gekluisterd zitten dan dat ze de straat opgaan om elkaar af te knallen. Das hinderlijk inderdaad.

Maarten
14-09-07, 10:28
Geplaatst door Karina

Als mensen zouden willen, dan zou het hier een erg interessante topic kunnen worden. Maar dat komt er hier toch niet van.
Het laat zich vrij goed duidelijk maken, waarom een Palestijn juist Madonna en Spears bedreigt.
Maar dan moet je beginnen bij het begin, en een analyse maken van waar die Palestijnen eigenlijk de dupe van zijn?
Dan kom je ook uit op de op consumptie gerichte wereld hier, en de agressie in het zakenleven, die daarmee gepaard gaat, en hoe allerlei zaken aan het zicht onttrokken worden. Madonna en Spears zijn eigenlijk de top van wat je de nieuwe opium voor het volk zou kunnen noemen. De aandacht voor die popwereld onttrekt aandacht aan wat de westerse wereld aan ellende veroorzaakt in de Palestijnse wereld. En Madonna en Spears werken ook nog mee aan die shit ook. Het zou me wel kunnen lukken er een goed verhaal van te kunnen maken, maar heb even geen tijd.

Good Kahuna
14-09-07, 10:32
Geplaatst door Karina
"Als jullie doorgaan met het verspreiden van de satanistische cultuur, zullen jullie worden onthoofd", aldus Muhammad Abdel-Al.


"Wanneer ik die hoeren tegenkom zal ik het als een eer, ik herhaal, als een eer, beschouwen om hen als eerste te onthoofden."


"Natuurlijk zullen we deze hoeren straffen als ze op deze manier doorgaan. We bieden ze de kans om zich bij de Islam aan te sluiten. Als ze zich niet bekeren zullen we ze stenigen of vermoorden zodra we ze zien."


Quote: Toch hoop ik dat men zijn of haar zienswijze kan plaatsen in de context van een Westerse beschaving.

Ik plaats bovenstaande zienswijzen in de context van een compleet gebrek aan beschaving en verstand van degenen die dergelijke uitspraken doen. Als onthoofden je primaire vorm van communiceren is - ai, wat dan?

Maarten
14-09-07, 10:32
Geplaatst door mark61
Vraag Maarten om uitleg :haha:
Hij kwam zelf al niet eens op Shalom.. :moe: Moet je dan nog wat gaan uitleggen?

mark61
14-09-07, 10:46
Geplaatst door Maarten
Als mensen zouden willen, dan zou het hier een erg interessante topic kunnen worden. Maar dat komt er hier toch niet van.
Het laat zich vrij goed duidelijk maken, waarom een Palestijn juist Madonna en Spears bedreigt.

Voorzover Hamas al niet razend onpopulair was in het westen ligt men nu slap van het lachen onder de tafel.

Zulke uitspraken zijn belachelijk, stompzinnnig, walgelijk en geven alleen aan wat er gebeurt als een stel opgeschoten pubers met teveel hormonen parmantig met AK-47's gaan ronddraven. Dan gaan ze vrouwen koeioneren. Heerlijk die machtspositie.

Alleen, anders dan in Kongo, mogen ze die vrouwen niet verkrachten. Dus moet de geilige misogynie maar op een andere manier naar buiten.

Typerend hoe jij er dan toch weer een quasi-serieuze vergoelijkende draai aan weet te geven.

De eerste anti-Hamasdemonstratie van vrouwen is al gesignaleerd in Gaza. Weliswaar door de PLO gestimuleerd, maar toch. De afghanisering danwel somalisering van Gaza in volle gang. Gefrustreerde machootjes die uit onmacht vrouwen gaan terroriseren.

Maarten
14-09-07, 10:55
Geplaatst door Good Kahuna
Ik plaats bovenstaande zienswijzen in de context van een compleet gebrek aan beschaving en verstand van degenen die dergelijke uitspraken doen. Als onthoofden je primaire vorm van communiceren is - ai, wat dan?

De Amerikaanse manier van communiceren met de Palestijnen, is 7 miljoen per dag investeren in Israelisch wapentuig.

En wat nette omgangsvormen tussen volkeren betreft, daar zijn internationale afspraken over gemaakt in de vorm van de VN-beginselen voor de Vrede, die het voltallige westen al 40 jaar lang aan zijn laars lapt in de verhouding met de Palestijnen..

Mogen de Palestijnen nou de Vriendelijke Groeten op westerse wijze terug doen, door de hoofden van M en Br op een spies?

Ik bedoel, qua ethiek moet je eigenlijk even terug naar de tijden van Marco Polo, of de ontdekking van Indonesie of Amerika.. Als het stamhoofd bij wijze van begroeting een stok in zijn reet stak, dan stak jij óok een stok in je reet. Zo werkte dat. Daarna werd het dan gezellig. Ze boden je dan hun vrouwen aan of hun goud in ruil voor spiegeltjes en kralen enzo..

Nou, hoe heeft het westen de Palestijnen "begroet" sinds 1917? Nou, die Palestijnen zijn nou uiterst beleefd en aanpasserig terug via "Yes, fuck you too..", en willen er nou wat hoofden op spiezen bij aanbieden.

Hoezo is hier iets mis? Hier wordt keurig op westerse wijze etiquette bij elkaar gepolderd. Wel een beetje respect he, voor wat onze regeringsleiders daar aan beschaving geinitieerd hebben he?

Good Kahuna
14-09-07, 11:07
Geplaatst door Maarten
De Amerikaanse manier van communiceren met de Palestijnen, is 7 miljoen per dag investeren in Israelisch wapentuig.

En wat nette omgangsvormen tussen volkeren betreft, daar zijn internationale afspraken over gemaakt in de vorm van de VN-beginselen voor de Vrede, die het voltallige westen al 40 jaar lang aan zijn laars lapt in de verhouding met de Palestijnen..

Mogen de Palestijnen nou de Vriendelijke Groeten op westerse wijze terug doen, door de hoofden van M en Br op een spies?

Ik bedoel, qua ethiek moet je eigenlijk even terug naar de tijden van Marco Polo, of de ontdekking van Indonesie of Amerika.. Als het stamhoofd bij wijze van begroeting een stok in zijn reet stak, dan stak jij óok een stok in je reet. Zo werkte dat. Daarna werd het dan gezellig. Ze boden je dan hun vrouwen aan of hun goud in ruil voor spiegeltjes en kralen enzo..

Nou, hoe heeft het westen de Palestijnen "begroet" sinds 1917? Nou, die Palestijnen zijn nou uiterst beleefd en aanpasserig terug via "Yes, fuck you too..", en willen er nou wat hoofden op spiezen bij aanbieden.

Hoezo is hier iets mis? Hier wordt keurig op westerse wijze etiquette bij elkaar gepolderd. Wel een beetje respect he, voor wat onze regeringsleiders daar aan beschaving geinitieerd hebben he?

Dat jij die onthoofdingsretoriek normaal, begrijpelijk en wellicht wenselijk vindt komt waarschijnlijk omdat het een van je geliefde Palestijnen is die die uitspraken doet. Misschien dat jij een ferme vuist in de lucht ziet, ik zie Islamic Rage Boy met een kromzwaard en schuim om de lippen.

Vind het net als M61 wel typisch dat juist twee vrouwen het mikpunt zijn.

mark61
14-09-07, 11:21
Geplaatst door Maarten
Ik bedoel, qua ethiek moet je eigenlijk even terug naar de tijden van Marco Polo, of de ontdekking van Indonesie of Amerika.. Als het stamhoofd bij wijze van begroeting een stok in zijn reet stak, dan stak jij óok een stok in je reet. Zo werkte dat. Daarna werd het dan gezellig. Ze boden je dan hun vrouwen aan of hun goud in ruil voor spiegeltjes en kralen enzo..

Hier komt je evidente racisme weer naar boven. Ziekelijk. Je vindt dit grappig? :kotsen:

Palestijnen zijn heilig, alle andere volkeren op de wereld die vermalen worden door grotere machten moeten maar zien, 'want ze betalen belasting'. Het wordt steeds moeilijker om je bias niet als anti-semitisch te zien.

Als het jou om onderdrukte moslims of Arabieren ging, had je je es kunnen verdiepen in Ethiopië of Iran, of India voor mijn part. Maar daar hoor ik je nou nooit over.

In absolute en relatieve slachtofferaantallen danwel armoede springen de Palestijnen niet bijzonder in het oog. Integendeel. Het is de meest luxueuze onderdrukte minderheid. Dat is wel pervers, maar toch.

Moet ik dit nou zien als cultuurkritiek? Maar waarom dan niet een onderwerp genomen waarbij de westerse misdaden veel flagranter naar voren komen?

Maarten
14-09-07, 11:28
Geplaatst door mark61
Voorzover Hamas al niet razend onpopulair was in het westen ligt men nu slap van het lachen onder de tafel.
Ik zie iets heel anders..
Het machtige westen doet alle mogelijk moeite om het zooitje Hamas onder de tafel te krijgen..
Maar erg lukken doet het niet he? :D
Het lukt de politiek wel om onbenullige westerlingen te overtuigen dat er daar aan vrede gewerkt zou worden. Maar die Palestijnen weten wel beter, en kiezen en masse Hamas! :D
En dan dat Israelische miljardenleger en die westerse boycot enz.. Maar die Hamasjongens blijven er maar in slagen raketten af te schieten op Sderot. :hihi:
Er worden complete oorlogen gevoerd om dinges Shadit terug te krijgen. Resultaat? Nope.. :hihi:
Vervolgens wordt in Israelisch-Amerikaanse samenwerking Fatah bewapend en naar Gaza gestuurd.. Resultaat? Hamas wint. :hihi:

En wat doen we allemaal om Hamas klein te krijgen? We negeren de democratie, we negeren de schendingen van landrechten, we negeren de schendingen van mensenrechten, we veroordelen die oorlog van 2006 niet, lappen de gebruikelijke regels van diplomatie aan ons laars, en blijven door de handel Israel in staat stellen om door te gaan met al die schendingen.. En guess what?
Het helpt allemaal geen donder, en nou worden Madonna en Spears weer bedreigt! :hihi:

Ik weet niet wie er allemaal staan te lachen hoor, maar dat stomme Hamas blijft maar opveren, en ik denk dat wereldwijd heel wat mensen daar respect voor krijgen..


Verder ga je verschikkelijk de mist in met je opmerking over de vrouwen.
Ga maar een enquete houden onder de Palestijnse vrouwen over wat ze het grootste probleem vinden? De mannen van Hamas, of de elleende die Israel daar met onze hulp veroorzaakt? De uitkomst is voorspelbaar he?
En elke westerling die normaal zijn bek houdt, maar wél in actie komt bij die vrouwenrechten, is de vleesgeworden hypocriet. Ze lijden daar mede dankzij ons onder véel ernstigere schendingen van allerlei basisrechten..

Maarten
14-09-07, 11:32
Geplaatst door Good Kahuna
Dat jij die onthoofdingsretoriek normaal, begrijpelijk en wellicht wenselijk vindt ..
Kuch... je had het verhaal weer eens niet begrepen he?
Die Palestijnen beantwoorden een ethiek, die WIJ geinitieerd hebben..
Gaat om vele duizenden doden hoor.. westers visitekaartje..
Maar je mag je best hierop fixeren hoor, en de rest weglaten.
Vraagje: had je een joodse achtergrond?

Charlus
14-09-07, 11:46
Geplaatst door Maarten

Geplaatst door mark61
Vraag Maarten om uitleg :haha:
Hij kwam zelf al niet eens op Shalom.. :moe: Moet je dan nog wat gaan uitleggen?
Ik ben nu eenmaal niet anaal gefixeerd op Joden, dus shalom kwam niet als vanzelfsprekend in mij op.
Een Google-resultaat op "Shalom": Israëlische groet. En naam voor God. Verwant aan het Arabische Salaam.

mark61
14-09-07, 11:49
Geplaatst door Maarten
Ik zie iets heel anders..
Het machtige westen doet alle mogelijk moeite om het zooitje Hamas onder de tafel te krijgen..
Maar erg lukken doet het niet he? :D

Nee? Vertel es over de fantastisch succesvolle Hamasstrategie? Een oplossing is nu verder weg dan ooit. Het is nu de Verelendungsstrategie.

Het westen doet momenteel niet veel anders dan de geldkraan wat afknijpen. Deed het westen maar moeite ergens voor.


Het lukt de politiek wel om onbenullige westerlingen te overtuigen dat er daar aan vrede gewerkt zou worden.

Dat denkt helemaal niemand. Ken jij iemand die dat denkt? Ik niet.


Maar die Palestijnen weten wel beter, en kiezen en masse Hamas! :D

En wat levert dat ze tot nu toe op? Armoede, tekorten, vrouwenonderdrukking.


En dan dat Israelische miljardenleger en die westerse boycot enz.. Maar die Hamasjongens blijven er maar in slagen raketten af te schieten op Sderot. :hihi:

Stoer. Je bent al net zo infantiel als die jochies hierboven. Wat-levert-het-ze-op? Geen fuck. Spiraal naar beneden. Absoluut cynisme. En dan sta jij stoer langs de zijlijn selectief-verontwaardigd met je VN-principes te wapperen. En oh wat heb je een schik over die stoere jongens.

Een slimmere strategie zou zijn om heel onnozel zichzelf te gedragen als wat je bent, onschuldig & onderdrukt. Ongewapend met vissersbootjes de zee op gaan, of proberen je tomaten in Cyprus te verkopen. Alan Johnston mee uitnodigen, ipv. hem te ontvoeren. Nadat je 20x op brute wijze door de Israeli's onderschept bent en het breeduit in de kranten komt te staan staat Israel in zijn hemd. As it is winnen die de propaganda-oorlog keer op keer door dit infantiele gedoe. Dat is waar Palestijnse lobbygroepen in de VS ook elke keer op stuiten. Ze doen zo onhandig. Het levert al 40 jaar niks op. Zou slimmer zijn es achter je oren te krabbelen en te bekijken hoe het werkt in de wereld. Dat is de overeenkomst tussen jou en Hamas: in je zelfgecreëerde grot met het Grote Gelijk aan je kant tegen de wereld piepen. En de wereld luistert maar niet.

Het is bijvoorbeeld ergens onbegrijpelijk dat Arafat destijds niet de gang van zaken in Madrid en Oslo haarfijn uit de doeken heeft gedaan. Nu is de communis opinio dat 'de Palestijnen niet wilden'. Vzv. ik weet was dat helemaal niet zo. Maar dat is wat is blijven hangen.


Vervolgens wordt in Israelisch-Amerikaanse samenwerking Fatah bewapend en naar Gaza gestuurd.. Resultaat? Hamas wint. :hihi:

Wat hebben ze gewonnen? Het recht hun eigen kampbeulen te zijn.


Het helpt allemaal geen donder, en nou worden Madonna en Spears weer bedreigt! :hihi:

Met een d. Je schijnt maar niet te begrijpen dat de wereld, en Israel, geen probleem hebben, de Palestijnen hebben een probleem. Zoals je kan vaststellen interesseert het de wereld fuck all. Wat de VS en I betreft gaat het zo nog 500 jaar door.


Ik weet niet wie er allemaal staan te lachen hoor, maar dat stomme Hamas blijft maar opveren, en ik denk dat wereldwijd heel wat mensen daar respect voor krijgen..

Das dan knap stom van je :haha: Madonna onthoofden als middel om een Palestijnse staat te krijgen. Kan je geschifter redeneren?


Verder ga je verschikkelijk de mist in met je opmerking over de vrouwen. Ga maar een enquete houden onder de Palestijnse vrouwen over wat ze het grootste probleem vinden?

Ah, behalve die 80 miljoen weet je nu ook al wat Palestijnse vrouwen denken? Voorzover mij bekend, na tig reportages, films, docu's, boeken, worden die vrouwen in gelijke mate niet goed van hun eigen hormonenmacho's en de Israeli's, al naar gelang hun persoonlijke ervaringen. Door de externe dreiging is het niet opportuun ook nog eens over interne ellende te praten, maar eerwraak is bijvoorbeeld een ernstig Palestijns probleem.


En elke westerling die normaal zijn bek houdt, maar wél in actie komt bij die vrouwenrechten, is de vleesgeworden hypocriet.

Waar zie jij die? Heppie het over mij?

mark61
14-09-07, 11:53
Geplaatst door Maarten
Kuch... je had het verhaal weer eens niet begrepen he?
Die Palestijnen beantwoorden een ethiek, die WIJ geinitieerd hebben..

Ja, Bush roept elke dag dat Palestijnse vrouwen hoeren zijn en dat ie graag hun hoofden afhakt als ie de kans krijgt. Man man man.


Gaat om vele duizenden doden hoor.. westers visitekaartje..

Miljoenen Afrikanen doen er niet toe. Waarom is dat nou? Omdat er geen joden bij betrokken zijn? Of wat?


Vraagje: had je een joodse achtergrond?

Leg nou nog es uit waarom je dat zo graag wil weten? Ergens zei je ook nog dat het niets uitmaakt. Maar.

Voor het beantwoorden van die vraag moet je eerst een definitie van het begrip 'jood' geven. Ik wacht af.

naam
14-09-07, 11:54
Waarom wordt de uitspraak van één gek nu weer over hele Palestijnse volk uitgesmeerd. Alsof alle Palestijnen zo denken als die vent.

Ik denk het niet.

Good Kahuna
14-09-07, 11:58
Geplaatst door Maarten
Kuch... je had het verhaal weer eens niet begrepen he?
...
Vraagje: had je een joodse achtergrond?

Weer eens?

En waarom vraag je iedereen toch of ze een Joodse achtergrond hebben?

mark61
14-09-07, 11:58
Geplaatst door naam
Waarom wordt de uitspraak van één gek nu weer over hele Palestijnse volk uitgesmeerd. Alsof alle Palestijnen zo denken als die vent.

Ik denk het niet.

Wie zegt dat? Ik niet. Ik bestrijd Maarten's visie dat dit het volgende daverende (PR-)succes van Hamas zou zijn.

Maarten
14-09-07, 11:59
Geplaatst door mark61 Hier komt je evidente racisme weer naar boven. Ziekelijk. Je vindt dit grappig? :kotsen:

Ja, heel erg grappig! :D
Overigens is evident, dat de weergave zo racistisch als de pest was, maar ik geef daarmee aan, hoe het destijds ongeveer gezien werd. :hihi:
Maar je mag rustig een bombastisch betoog gaan houden over de miskenning van de waarde van inheemse culturen hoor. :hihi:
Zeker weer vergeten, dat ik rechtsantropologie gedaan had he? Niet echt het terrein der racisten, wel?


Palestijnen zijn heilig, alle andere volkeren op de wereld die vermalen worden door grotere machten moeten maar zien, 'want ze betalen belasting'. Het wordt steeds moeilijker om je bias niet als anti-semitisch te zien.

Godzijdank ben ik niet verantwoordelijk voor de roest in de denkraderwerk..


Als het jou om onderdrukte moslims of Arabieren ging, had je je es kunnen verdiepen in Ethiopië of Iran, of India voor mijn part. Maar daar hoor ik je nou nooit over.

En DUS gaat het om wat anders he? :D

In absolute en relatieve slachtofferaantallen danwel armoede springen de Palestijnen niet bijzonder in het oog. Integendeel. Het is de meest luxueuze onderdrukte minderheid. Dat is wel pervers, maar toch.
Ja, je bent tamelijk pervers, ja..
Met uitzondering van Darfur, en het door westers toedoen geteisterde Irak is het leven voor moslims waarschijnlijk nergens slechter, dan in de Palestijnse gebieden.
Noem een Arabische dictator, en het leven van de gemiddelde moslim is daar waarschijnlijk beter, dan in de streken waar het westen een actieve “vredespolitiek” over voert..

Moet ik dit nou zien als cultuurkritiek? Maar waarom dan niet een onderwerp genomen waarbij de westerse misdaden veel flagranter naar voren komen?
Omdat dit een topic is over een Palestijn, Madonna en Britney Spears. :D

Leuk die nieuwe forum-ethiek bij jou, met verwijten over dat er niet onmiddelijk off-topic gelult wordt.. :hihi:

Overigens is het juist in joodse kringen vrij gebruikelijk om bij het onderwerp Israel meteen uit te wijken naar ach-en-wee geroep over het wereldleed in het algemeen..
En ook om het woord Antisemitisme pasklaar als een soort secondenlijm op zak te hebben, waarmee allerlei vormen van bullshit terstond aan elkaar gelijmd kunnen worden..
Vandaar de vraag: Had jij nou een joodse achtergrond?

Maarten
14-09-07, 12:03
Geplaatst door Charlus

Ik ben nu eenmaal niet anaal gefixeerd op Joden, dus shalom kwam niet als vanzelfsprekend in mij op.

Ik beken onmiddelijk. Enkel na anale fixatie valt op dat Salam en Shalom dezelfde woorden zijn.. :hihi: :rolleyes:

naam
14-09-07, 12:13
Geplaatst door mark61
Wie zegt dat? Ik niet. Ik bestrijd Maarten's visie dat dit het volgende daverende (PR-)succes van Hamas zou zijn.

Nee, ik bedoel dat Maarten beweert dat de uitspraken van één individu iets zou zeggen over hoe het hele palestijnse volk tegenover het westen (Nederland) zou staan en handelen. Het is een soort Pavlovreactie.
Het standpunt dat moslims uberhaupt zo negatief tegenover het westen staan deel ik eigenlijk ook niet met Maarten. Hier op het forum misschien wel, in de praktijk buiten en als ik met ze spreek vind ik dat reuze meevallen.

mark61
14-09-07, 12:17
Geplaatst door Maarten
Ja, heel erg grappig! :D
Overigens is evident, dat de weergave zo racistisch als de pest was, maar ik geef daarmee aan, hoe het destijds ongeveer gezien werd. :hihi:

Nee, dit is zoals jij het ziet. Marco Polo werd beleefd ontvangen; een hoofdprincipe van de Mongolen was dat gezanten geen haar gekrenkt werd. Vandaar hun reactie als anderen dat wel deden. Als Mongoolse gezanten werden vermoord als ze de overgave van een stad eisten, dan werd de hele stad afgebrand & uitgeroeid :hihi:


Zeker weer vergeten, dat ik rechtsantropologie gedaan had he? Niet echt het terrein der racisten, wel?

Blijkbaar wel, gezien jouw 'deskundige' mening dat buiten de Palestijnen alle onderdrukte volkeren die belasting betalen hun recht op zelfbeschikking hebben opgegeven.


Ja, je bent tamelijk pervers, ja..

Ik verwees én naar de perversiteit van ruime financiële hulp als aflaat voor Europese zonden, én naar de perversiteit van te boek te staan als meest onderdrukt volk ter wereld, terwijl het allemaal nog wel meevalt, relatief. Maar dat is te hoog gegrepen voor jou, denk ik.


Met uitzondering van Darfur, en het door westers toedoen geteisterde Irak is het leven voor moslims waarschijnlijk nergens slechter, dan in de Palestijnse gebieden.

Hoe kom je daar nou weer op, oh alwetende? Idioot, werkelijk. De gemiddelde moslim in Afrika is vele tientallen malen armer dan de gemiddelde Palestijn. (http://www.pcbs.org/ : we will be right back. :hihi: dus ik kan het even niet nazoeken.)

Afgaande op alles wat ik op tv heb gezien heeft de gemiddelde Palestijn een flatje, tv, video, een koelkast en een fornuis. Kom daar in Nigeria maar eens om. Probeer es een weekje moslim te zijn in Pakistan of India. Wat een gelul maar weer. Je weet er geen fuck van en roept maar wat.


Omdat dit een topic is over een Palestijn, Madonna en Britney Spears. :D

Doe niet zo ontstellend dom. Ik vraag je naar je tunnelvisiemotivatie, dat lijkt me frisser dan iemand te vragen of ie joods is.


Overigens is het juist in joodse kringen vrij gebruikelijk om bij het onderwerp Israel meteen uit te wijken naar ach-en-wee geroep over het wereldleed in het algemeen..

Joh, je meent het.


En ook om het woord Antisemitisme pasklaar als een soort secondenlijm op zak te hebben, waarmee allerlei vormen van bullshit terstond aan elkaar gelijmd kunnen worden..

Geef es antwoord op mijn vragen, want die ontduik je, onsuccesvol.


Vandaar de vraag: Had jij nou een joodse achtergrond?

Want dan? Zijn argumenten niet meer valide? Meneer de would-be jurist. Ik begrijp heel goed dat ze jou niet konden gebruiken.

mark61
14-09-07, 12:20
Geplaatst door naam
Nee, ik bedoel dat Maarten beweert dat de uitspraken van één individu iets zou zeggen over hoe het hele palestijnse volk tegenover het westen (Nederland) zou staan en handelen. Het is een soort Pavlovreactie.

Oh dat bedacht ik net ook, dat je dat bedoelde :)

Je weet toch dat hij God is en alles weet en dus ook de zieleroerselen van miljoenen Palestijnen kent die hij nog nooit ontmoet heeft?


Het standpunt dat moslims uberhaupt zo negatief tegenover het westen staan deel ik eigenlijk ook niet met Maarten. Hier op het forum misschien wel, in de praktijk buiten en als ik met ze spreek vind ik dat reuze meevallen.

Natuurlijk, en hier op het forum ook. Het is wat ze niet noemen.

Palestijnen die de kans krijgen gaan het liefst in de VS wonen. Kan pijnlijk zijn voor sommigen, is edoch de simpele waarheid.

broodjeaap
14-09-07, 12:49
Geplaatst door mark61

Hoe kom je daar nou weer op, oh alwetende? Idioot, werkelijk. De gemiddelde moslim in Afrika is vele tientallen malen armer dan de gemiddelde Palestijn. (http://www.pcbs.org/ : we will be right back. :hihi: dus ik kan het even niet nazoeken.)

Afgaande op alles wat ik op tv heb gezien heeft de gemiddelde Palestijn een flatje, tv, video, een koelkast en een fornuis. Kom daar in Nigeria maar eens om. Probeer es een weekje moslim te zijn in Pakistan of India. Wat een gelul maar weer. Je weet er geen fuck van en roept maar wat.

Want dan? Zijn argumenten niet meer valide? Meneer de would-be jurist. Ik begrijp heel goed dat ze jou niet konden gebruiken.
:D

David
14-09-07, 12:50
Het is alweer opgelost:


'Britney gaat excuses aanbieden'

Britney Spears is mogelijk van plan haar excuses aan te bieden voor haar optreden tijdens de MTV Video Music Awards van afgelopen zondag. Dat meldt het Amerikaanse weekblad Us Weekly.

Britney's comeback werd tot op het bot afgekraakt. In plaats van op te treden tijdens jaarlijkse Emmy Awardsshow, zal zij een toespraak houden. Britney en haar kamp moeten nog een definitieve beslissing nemen.

Good Kahuna
14-09-07, 12:55
Geplaatst door David
Het is alweer opgelost:
'Britney gaat excuses aanbieden'


Goddank. Een bloedbad is voorkomen.

mark61
14-09-07, 13:02
Geplaatst door Good Kahuna
Goddank. Een bloedbad is voorkomen.

Een overwinning voor Hamas! Ik gun het ze van harte :wohaa:

Aďt Ayt
14-09-07, 13:32
overwinning voor hamas?

abu abir is woordvoeder van prc

niet alles uit gaza komt van hamas :rolleyes:

Aďt Ayt
14-09-07, 13:40
Geplaatst door mark61
Afgaande op alles wat ik op tv heb gezien heeft de gemiddelde Palestijn een flatje, tv, video, een koelkast en een fornuis. Kom daar in Nigeria maar eens om. Probeer es een weekje moslim te zijn in Pakistan of India. Wat een gelul maar weer. Je weet er geen fuck van en roept maar wat.


http://rafah.virtualactivism.net/photos/today47.jpg

lekker zo´n eigen huis met tv, video, koelkast en fornuis..
niks te klagen hoor

mark61
14-09-07, 13:40
Geplaatst door Aďt Ayt
overwinning voor hamas?

abu abir is woordvoeder van prc

niet alles uit gaza komt van hamas :rolleyes:

Nu wel, want de rest is weggejaagd, gedood of het zwijgen opgelegd.

[...]the PRC are composed of ex-Fatah militants combined with Hamas, Islamic Jihad and al-Aqsa Martyrs' Brigades members.

wiki

mark61
14-09-07, 13:42
Geplaatst door Aďt Ayt
http://rafah.virtualactivism.net/photos/today47.jpg

lekker zo´n eigen huis met tv, video, koelkast en fornuis..
niks te klagen hoor

Ex-, dan :hihi:

Een Afrikaan zou iig een moord doen voor zo'n ruďne.

Koala64
14-09-07, 13:50
Madonna..... Britney...

Wat is er mis met onze eigen Linda de Mol? :strik:

Maarten
14-09-07, 14:01
Geplaatst door mark61 Vertel es over de fantastisch succesvolle Hamasstrategie?
Wij halen onze hele normatieve achtertuin overhoop om zo’n klein rotklupje klein te krijgen, en dan nog lukt het niet. Dat is heel vermakelijk. Klaarblijkelijk hebben ze toch een soort toverdrank daar..


Een oplossing is nu verder weg dan ooit.
Oh, jij denkt dat daar anders aan vrede gewerkt zou worden?
Israel is absoluut niet van plan die Westbank op te geven, en doet al 40 jaar niets anders dan telkens weer argumenten voor uitstel van de vredesbesprekingen te genereren. Als Hamas er niet was, dan was er wel weer iets anders. We komen nog niet eens in de fase, waarbij de regering zegt wel te wíllen, maar dat het intern politiek niet haalbaar is. Daar kunnen ze ook nog jaren mee aan de gang hoor. Ruimte voor spelletjes zat.


Het westen doet momenteel niet veel anders dan de geldkraan wat afknijpen. Deed het westen maar moeite ergens voor.
Het westen doet veel meer dan enkel de geldkraan afnijpen. Het westen is voor 100% medeverantwoordelijk voor het aanhoudend schenden van al die basisrechten, en inmiddels ook voor de ontworteling van de hele Palestijnse economie.

Het westen gaat overigens absoluut niets doen, gezien de hoeveelheden eigen belangen die dan geschonden worden.
Dit is een van de aspecten die de Israëlische kwestie vééél interessanter maakt, dan welke andere kwestie dan ook.


Dat denkt helemaal niemand. Ken jij iemand die dat denkt? Ik niet.

Toch tijd, dat je je studeerkamer eens uitloopt, of een krant openslaat..
In heel Europa wordt op partijen gestemd, die machteloos de handen omhoog heffen bij het verhaal dat ze de Roadmap klaar hebben liggen, en samenwerken in mondiale quartetten, maar dat het helaas helaas even onmogelijk is om wat te doen, zolang Hamas niet aan de 3 voorwaarden voldoet.
En jij denkt, dat de achterban van die partijen dat niet gelooft?


En wat levert dat ze tot nu toe op? Armoede, tekorten, vrouwenonderdrukking.

Het is Fatah 35 jaar lang niet gelukt om westerse medewerking te krijgen voor de realisatie van de westerse VN-beginselen op hun situatie.
En nou ga jij de ellende wijten aan het feit dat ze op Hamas stemmen? :D

Overigens behoorlijk seksistisch om wel de vrouwenonderdrukking te noemen, maar niet de veel grotere mannenonderdrukking, als element van de algemene onderdrukking daar.


Stoer. Je bent al net zo infantiel als die jochies hierboven. Wat-levert-het-ze-op? Geen fuck. Spiraal naar beneden. Absoluut cynisme. En dan sta jij stoer langs de zijlijn selectief-verontwaardigd met je VN-principes te wapperen. En oh wat heb je een schik over die stoere jongens.
Grinnik… is waar ook.. ze mógen het volgens onze regels ook nog. Wat wij daarentegen allemaal doen is volstrekt tegen onze eigen regels. :hihi:
Geen wonder dat ze het moreel winnen en steeds meer sympathie krijgen.

En jij mag na de 40-jarige praktijken best geloven dat er zonder Hamas een spiraal naar boven zou zijn hoor.. Dat gaat met het tempo waarin een schildpad van Amsterdam naar Keulen loopt. Tegen die tijd is de laatste der Mohikanen op de Westbank allang gecrepeerd hoor..

Een slimmere strategie zou zijn om heel onnozel zichzelf te gedragen als wat je bent, onschuldig & onderdrukt. Ongewapend met vissersbootjes de zee op gaan, of proberen je tomaten in Cyprus te verkopen. Alan Johnston mee uitnodigen, ipv. hem te ontvoeren. Nadat je 20x op brute wijze door de Israeli's onderschept bent en het breeduit in de kranten komt te staan staat Israel in zijn hemd.

Die verhalen zijn er al lang! Waar waren die in de media?!.. Het helpt allemaal geen fuck hoor.. Waar geen westerse wil is, is ook geen weg..
De bootjes worden allang aan flarden geschoten. De journalisten worden meegenomen. De olijven worden tegengehouden. Who gives a damn? Wij kijken hier liever naar Madonna en Britney Spears..

As it is winnen die de propaganda-oorlog keer op keer door dit infantiele gedoe. Dat is waar Palestijnse lobbygroepen in de VS ook elke keer op stuiten. Ze doen zo onhandig. Het levert al 40 jaar niks op. Zou slimmer zijn es achter je oren te krabbelen en te bekijken hoe het werkt in de wereld. Dat is de overeenkomst tussen jou en Hamas: in je zelfgecreëerde grot met het Grote Gelijk aan je kant tegen de wereld piepen. En de wereld luistert maar niet.

Grinnik.. meneer begint weer van stapel te lopen, alsof het eerste neutje reeds genuttigd is..

Feit is dat de Palestijnse PR beter moet. Vergelijk wat Luyendijk daar over zei. Maar denk vooral niet, dat je ze daar een verwijt van kunt maken. Het is voor hen een vreemde wereld. En de middelen en kennis hebben ze ook niet. En het is voor hen een zeer vijandige wereld. En ze hebben alle pro-Israelische media en politici tegen zich.

Bedenk verder, dat de Palestijnen het verschrikkelijk goed gedaan hebben wat betreft het spelen volgens onze regels. Maar wij zijn het die hen buiten spel gezet hebben bij Balfour en San Remo. Daarna bij het vredesplan. Daarna bij de erkenningen van Israel. En sindsdien bij de VN.
En nou ga jij denken dat het niet lukt vanwege iets dat aan hen ligt?
Sorry hoor, Hamas is de enige partij die gelijk heeft. Van ons is geen ene fuck te verwachten.
Als er van éen strategie gebleken is, dat die volkomen failliet is, dan is het wel het spelen volgens onze regels.

Bedenk ook dit: als bij ons een regering een failliet beleid voert, dan ligt die er na 4 of na 8 jaar uit. Maar van die Palestijnen verwachten we, dat die na 40 jaar falend beleid nog vertrouwen in ons moeten hebben.. omdat o.a. Balkenende en Naftaniel zo’n keurige mensen zijn.. :hihi:
Echt hoor, het failliet van de westerse moraal druipt al tientallen jaren van de zaak af, op werkelijk ontelbare manieren.


Het is bijvoorbeeld ergens onbegrijpelijk dat Arafat destijds niet de gang van zaken in Madrid en Oslo haarfijn uit de doeken heeft gedaan. Nu is de communis opinio dat 'de Palestijnen niet wilden'. Vzv. ik weet was dat helemaal niet zo. Maar dat is wat is blijven hangen.
Sure Honey, de beeldvorming in onze media was de verantwoordelijkheid van Arafat.. :hihi:


Wat hebben ze gewonnen?
Hun zelfrespect! En meer was er volgens ons draaiboek ook niet te winnen!

Nogmaals, je mag best de illusie hebben, dat daar vrede komt als Fatah aan de macht is hoor.
Ik denk dat die Israeli’s meer verstand hebben dan jij. Die hebben daar geprobeerd een verdeel-en-heers situatie te scheppen. Als dat gelukt was, was dat weer goed voor vele jaren uitstel. Er zijn nog veel meer stategische voordelen, maar dat ga ik even niet uitleggen..

Je schijnt maar niet te begrijpen dat de wereld, en Israel, geen probleem hebben, de Palestijnen hebben een probleem. Zoals je kan vaststellen interesseert het de wereld fuck all. Wat de VS en I betreft gaat het zo nog 500 jaar door.
En je vergeet Europa! Ik geloof niet dat je je erg realiseert hoeveel Europese belangen er geschonden kunnen worden, als Israel tot ontruiming gedwongen zou worden he? Er is echt niemand in het politieke westen, die echt werk van die vrede wil maken hoor. Het kóst gewoon teveel als puntje bij paaltje komt. Ik kan je wel een lijst van moeilijkheden maken hoor, voor als het ooit zover komt. Je hebt geen idee man!
Er is maar éen weg naar vrede hoor, en dat is Európa aanpakken! Daar zit de sleutel, niet bij Israel of de VS, en al helemaal niet bij Hamas.

Maar voor Arabieren is dit geen optie. Hun invloed op Europa zal altijd gemarginaliseerd blijven. Wat blijft er dan over? Het is nog niet zo makkelijk om de discussie van Hamas te winnen, die stellen dat enkel geweld nog westerse aandacht trekt, en dat er anders helemáal niets gebeurt. Ze kunnen die stelling echt tamelijk goed bewijzen. Het is allemaal tamelijk goed aantoonbaar. De door Europa gepresenteerde opties zijn niet veel meer dan een fata morgana. Dan blijft hen niet veel anders over, dan de moslimwereld mobiliseren en blijven knallen. Van ons hebben ze toch niets te verwachten. Ze weten exact wat voor scenario er van komt, en zijn daar ook tamelijk realistisch in. (ik kan het wel beschrijven, maar dat kost weer een lap tekst.)

Das dan knap stom van je :haha: Madonna onthoofden als middel om een Palestijnse staat te krijgen. Kan je geschifter redeneren?
Als je zou denken, dat je daar een staat van krijgt, dan wel ja.

Maar je dacht toch niet serieus, dat die Palestijnen iets konden doen om dat voor elkaar te krijgen he? Je kunt nog wel 100 ontplofte bootjes laten zien, maar dat maakt geen donder uit, gezien de grote belangen hier. Het werkelijke strijdveld ligt dus ook hier, niet daar.

Intussen is het wel grappig, dat ze laten zien dat ze hun mond niet laten snoeren. Ik vind dat reelijk heldhaftig hoor. Ze geven gewoon geen krimp. Duidelijk is dat het gewoon een provocatie is, en dat weten die jongens ook.. grinnik..

Ah, behalve die 80 miljoen weet je nu ook al wat Palestijnse vrouwen denken?

YES!! Het is voor al die Palestijnen namelijk volkomen duidelijk waar hun ellende aan ligt. Die kampen daar namelijk dagelijks mee.

Door de externe dreiging is het niet opportuun ook nog eens over interne ellende te praten, maar eerwraak is bijvoorbeeld een ernstig Palestijns probleem.

In een gevangenissituatie krijg je een gevangeniscultuur. Het leven kan er keihard worden. En dat kan ook gelden voor sancties. En als de nood onder een volk zeer hoog is, kan het dispuut over welke weg te voeren ook uiterst hard zijn. Vergelijk hoe wij in WO II zoal over collaborateurs dachten. Maar er is nog veel meer. Ze zijn daar ook dermate vernederd, dat het geen wonder is, dat er een accent is op de laatste restanten eer..

Waar zie jij die? Heppie het over mij?
Nee. Dit is ook een forum, en geen gezaghebbend medium. Op zich kun je het best over die vrouwenzaken hebben, ook al zijn ze behoorlijk secundair (en dat zeg ik niet snel. Ik heb altijd als medestander tussen die vrouwenstrijd gezeten, en ken die wereld erg goed.)

Maar vooral vanuit rechts hoor je kritiek op links, dat allerlei voorvechters van de mensenrechten in de Arabische wereld minder gesteund zouden worden. (voor zover dat waar zou zijn.) Je zou met een beetje slechte wil mijn relativering van de vrouwenbelangen ook zo kunnen zien. De realiteit is echter, dat rechts zelf dermate een puinhoop in de Arabische wereld helpt creëren, dat alle westers georiënteerde krachten daar het moeilijker dan ooit hebben. En rechts is dan inderdaad in staat om nog eens over vrouwenrechten daar te gaan zeuren. De hypocrisie bij rechts kent helemaal geen grenzen..

Maarten
14-09-07, 14:23
Geplaatst door mark61 Ja, Bush roept elke dag dat Palestijnse vrouwen hoeren zijn en dat ie graag hun hoofden afhakt als ie de kans krijgt. Man man man.

Nee, Bush roept hele andere dingen, en doet ook hele andere dingen.

Jij zit hier de achterlijke uit te hangen. De totale verhouding tussen het westen en de Palestijnen wordt bepaald door ons, en NIET door de Palestijnen. En die wordt vooral gekenmerkt door wagonladingen westers geweld. Geen wonder dat de Palestijnen antwoorden in de door ons bepaalde traditie. Jij wil dolgraag hele simpele dingen niet meer begrijpen he?


Miljoenen Afrikanen doen er niet toe. Waarom is dat nou? Omdat er geen joden bij betrokken zijn? Of wat?
Jij zit hier het hele dierenleed te negeren! Nergens refereer jij daar ooit aan! Je reinste discriminatie op grond van DNA! :hihi:

Maar nou we toch over Israel bezig zijn: had jij nou een joodse achtergrond?

Leg nou nog es uit waarom je dat zo graag wil weten?

Nou, er zijn allerlei soorten verbanden tussen Israel en joden, overigens in grote diversiteit.


Voor het beantwoorden van die vraag moet je eerst een definitie van het begrip 'jood' geven. Ik wacht af.
O ja?..
Is het ineens niet meer gebruikelijk, dat mensen daar zélf een antwoord op geven?

mark61
14-09-07, 14:29
Geplaatst door Maarten
Wij halen onze hele normatieve achtertuin overhoop om zo’n klein rotklupje klein te krijgen, en dan nog lukt het niet. Dat is heel vermakelijk. Klaarblijkelijk hebben ze toch een soort toverdrank daar..

(sjo, lang mee bezig geweest) Dit is geen antwoord op de vraag: wat hebben ze bereikt? Niks dus.


Oh, jij denkt dat daar anders aan vrede gewerkt zou worden?

Waar blijkt uit dat ik dat denk? Weet je gvd na 80.000 priks nog niet wat ik er van denk? Oh nee, jij hebt het monopolie op het Enige Juiste Inzicht, sorry, ff vergeten.


Het westen gaat overigens absoluut niets doen, gezien de hoeveelheden eigen belangen die dan geschonden worden.

Zoals?


Dit is een van de aspecten die de Israëlische kwestie vééél interessanter maakt, dan welke andere kwestie dan ook.

Ah, nu is het interessant. Voorbij al het gejank over onrecht, nu blijkt dat het onrecht in de rest van de wereld vele malen groter is. Al die Marokkanen maar denken dat jij je bekommerde om het lot der Palestijnen, maar je vindt het 'interessant' :moe:


Toch tijd, dat je je studeerkamer eens uitloopt, of een krant openslaat..

Zit je weer te mompelen in die gebarsten spiegel in je grot? Als er iemand nooit buiten in de echte wereld lijkt te komen...


En jij denkt, dat de achterban van die partijen dat niet gelooft?

Dr is geen hond in geďnteresseerd.


Overigens behoorlijk seksistisch om wel de vrouwenonderdrukking te noemen, maar niet de veel grotere mannenonderdrukking, als element van de algemene onderdrukking daar.

Imbeciele opmerking.


Geen wonder dat ze het moreel winnen en steeds meer sympathie krijgen.

Huh? Sjezus hoe blind kan je zijn. The return of the indomitable As-Sahaf.


En jij mag na de 40-jarige praktijken best geloven dat er zonder Hamas een spiraal naar boven zou zijn hoor..

Waar leid je dat uit af? Voor Hamas hadden ze iig te vreten in Gaza. Dat weet jij ook wel, maar lul maar door.


Tegen die tijd is de laatste der Mohikanen op de Westbank allang gecrepeerd hoor..

Nee, er sterft juist niemand uit daar, dat is de hysterie. Andere volken zijn wel aan het uitsterven, maja, die betalen belasting, dus moeten ze niet zeuren.


Die verhalen zijn er al lang!

Welnee, je kletst.


Waar waren die in de media?!

Die durven Gaza niet meer in. En niet vanwege de Israeli's. Lees jij wel es een krant?


Grinnik.. meneer begint weer van stapel te lopen, alsof het eerste neutje reeds genuttigd is..

Je hebt geen weerwoord. Zeg dan gewoon dat ik gelijk heb en doe niet zo gemaakt neerbuigend. Je haalt jezelf er nog verder mee neer.


Feit is dat de Palestijnse PR beter moet. Vergelijk wat Luyendijk daar over zei. Maar denk vooral niet, dat je ze daar een verwijt van kunt maken. Het is voor hen een vreemde wereld. En de middelen en kennis hebben ze ook niet. En het is voor hen een zeer vijandige wereld. En ze hebben alle pro-Israelische media en politici tegen zich.

Zozo, je geeft wat toe. Gevolgd door blabla. Iedereen is tegen je. Ja, zo begint dat.


Bedenk verder, dat de Palestijnen het verschrikkelijk goed gedaan hebben wat betreft het spelen volgens onze regels.

Zoals?


Sorry hoor, Hamas is de enige partij die gelijk heeft. Van ons is geen ene fuck te verwachten.

De vraag was wat het gelijk van God Maarten en Hamas de Palestijnen precies heeft opgeleverd. Het antwoord is nul. Al lul je een post van 2 kilometer bij elkaar.


Sure Honey,

Op zulke aanspreektitels reageer ik niet.


Hun zelfrespect! En meer was er volgens ons draaiboek ook niet te winnen!

Zelfrespect kan je niet eten. It's as simple as that.


Nogmaals, je mag best de illusie hebben, dat daar vrede komt als Fatah aan de macht is hoor.

Zei ik dat? Je vult maar in en lult maar door.


Er is maar éen weg naar vrede hoor, en dat is Európa aanpakken! Daar zit de sleutel, niet bij Israel of de VS, en al helemaal niet bij Hamas.

En dat doe je door Madonna te onthoofden. Juist ja. Pak jij Europa dan es aan.

Je lult nou al jaaaren op een forumpie dat je het zo errug vindt en je doet werkelijk geen ruk. Word je niet moe van jezelf? Nou ja, blijkbaar niet. Ik wel, ciao!

mark61
14-09-07, 14:31
Geplaatst door Maarten
O ja?..
Is het ineens niet meer gebruikelijk, dat mensen daar zélf een antwoord op geven?

Het is gebruikelijk om niet zulke ranzige vragen te stellen.

Jij komt met de vraag, dan moet jij vertellen wat je bedoelt.

Griezel. Echt.

Maarten
14-09-07, 14:49
Geplaatst door Good Kahuna


En waarom vraag je iedereen toch of ze een Joodse achtergrond hebben?
Ineens Iedereen?

En is het wel vreemd om er naar te vragen in Israel-discussies?
Een joodse achtergrond op zich determineert nog geen standpunt in de zaak, maar toch is het in meerdere opzichten bruikbare informatie.. Joden begrijpen bijvoorbeeld doorgaans meer van joodse culturen, dus vermoedelijk ook van die in Israel..

Maar veel interessanter is het voortdurende verborgen houden van de joodse indentiteit op maroc.nl?
Het is eerder uitzondering dan regel, als joden die identiteit laten zien hier, en dat is ook altijd al zo geweest.
Ik doe daar verder niet moeilijk over hoor, mensen zijn vrij om het te zeggen of niet.
En ze hoeven het ook niet te hebben over de neiging om dat verborgen te houden..

Maar in Israel-discussies vraag ik er wel naar.
En als het over frankrijk gaat, dan wil ik weten of mensen iets van een franse achtergrond hebben?
En als het over katten gaat, dan wil ik weten of mensen een kat hebben, of ooit gehad hebben?
Hoezo Probleem?

Maarten
14-09-07, 14:52
Geplaatst door naam
Nee, ik bedoel dat Maarten beweert dat de uitspraken van één individu iets zou zeggen over hoe het hele palestijnse volk tegenover het westen (Nederland) zou staan en handelen. Het is een soort Pavlovreactie.

Dat idee komt uit jouw fabriek, niet uit de mijne.
Probeer een beetje mee te komen jongen, gewoon je hersens blijven gebruiken..

naam
14-09-07, 14:55
Geplaatst door Maarten
Dat idee komt uit jouw fabriek, niet uit de mijne.
Probeer een beetje mee te komen jongen, gewoon je hersens blijven gebruiken..

Eén beetje gek individu komt met een uitspraak over onthoofden van celebs, en jij hebt meteen uitspraken hoe het hele palestijnse volk over het westen denkt, toch?

Maarten
14-09-07, 15:03
Geplaatst door mark61
Nee, dit is zoals jij het ziet. Marco Polo werd beleefd ontvangen; een hoofdprincipe van de Mongolen was dat gezanten geen haar gekrenkt werd. Vandaar hun reactie als anderen dat wel deden. Als Mongoolse gezanten werden vermoord als ze de overgave van een stad eisten, dan werd de hele stad afgebrand & uitgeroeid :hihi:

Precies, en als Marco Polo dus begonnen was een gewelddadige houding aan te nemen, dan was het slecht afgelopen he?
jij zit hier maar glashard te ontkennen, dat de partij die het initiatief neemt de kleur van de verhouding bepaalt. En dan mag je terug naar het westerse visitekaartje bij de Palestijnen sinds 1917.
Valt het kwartje, of is die hele buis inmiddels al dichtgeslibt?

In éen ding had je gelijk. Waar "moslims" stond had "moslims in Arabische dictaturen" moeten staan. Maar dat had je kunnen weten, want die stelling heb ik hier al minstens 6x gepost. Niks nieuws.

Verder laat ik je maar even, want je bent al zo ver off-topic, en met geen stok daarop terug te krijgen, en bovendien dermate aan het zwalken, dat ik even wat beters te doen heb.

Maarten
14-09-07, 15:06
Geplaatst door naam
Eén beetje gek individu komt met een uitspraak over onthoofden van celebs, en jij hebt meteen uitspraken hoe het hele palestijnse volk over het westen denkt, toch?
Het een heeft helemaal niets met het ander te maken.
En als je dus dáar al blijft hangen, is discussieren met jou ook helemaal niet interessant meer.

Maarten
14-09-07, 15:19
Geplaatst door Koala64
Madonna..... Britney...

Wat is er mis met onze eigen Linda de Mol? :strik:
Meteen afknallen..
Ze is een belediging voor ongeveer alles, behalve de Profeet dan..

John de Mol kan 10 weer helemaal op de rails zetten met een wekelijks executie-programma..
Per aflevering minstens 2 bekende Nederlanders over de kling..
Blijkt ineens dat heel Nederland het stukke beter gaat doen. Niemand wil in aanmerking komen..

Maarten
14-09-07, 15:32
Geplaatst door Aďt Ayt
overwinning voor hamas?

abu abir is woordvoeder van prc

niet alles uit gaza komt van hamas :rolleyes:
Kwizzet.. maar voor het verhaal maakt het niet zoveel uit.. Het westen scheert ze sowieso over éen kam. Ze worden ook getroffen door dezelfde soort dingen.. het maakt me dus ook niet veel uit van wie het geluid kwam. Die hele hoek buigt gewoon niet, en dat wordt zo duidelijk.

Bij britney gaat het overigens vooral over hoeveel háar ze precies wáar heeft zitten..
En dan vind ik zo'n onverwacht Palestijns commentaar eigenlijk wel zo verfrissend.. :hihi:

Britney heeft overigens ook Bush zitten verdedigen, dus hoeveel medelijden moet je dan hebben? Ik bedoel, dat is erger dan een Palestijn, die Hoer staat te roepen..

Maarten
14-09-07, 15:41
Geplaatst door Aďt Ayt
http://rafah.virtualactivism.net/photos/today47.jpg

lekker zo´n eigen huis met tv, video, koelkast en fornuis..
niks te klagen hoor

Zit er eigenlijk wel iets in die Palestijnse koelkasten?

Misschien moet Mark61 toch eens een weekje naar vakantieoord Gaza.. Even lekker bijkomen van zijn eigen gelul..

naam
14-09-07, 16:01
Geplaatst door Maarten
Het een heeft helemaal niets met het ander te maken.
En als je dus dáar al blijft hangen, is discussieren met jou ook helemaal niet interessant meer.


Geplaatst door Maarten
Mogen de Palestijnen nou de Vriendelijke Groeten op westerse wijze terug doen, door de hoofden van M en Br op een spies?

'
Eén uitspraak van één Palestijn en jij trekt de conclusie dat alle Palestijnen op westerse wijze de groeten willen doen door de dames te onthoofden.

Ik denk dat een hoop Palestijnen het niet eens zijn met het onthoofden van de dames.

H.P.Pas
14-09-07, 16:39
Geplaatst door Good Kahuna
Misschien dat jij een ferme vuist in de lucht ziet, ik zie Islamic Rage Boy met een kromzwaard en schuim om de lippen.


Ik zie een sukkel. Same old story over and again:

THE PATRIOT GAME
(Dominic Behan)

Come all ye young rebels and list while I sing
For the love of ones country is a terrible thing
It banishes fear with the speed of a flame
And it makes us all part of the Patriot Game

My name is O'Hanlon I've just gone sixteen
My home is in Monaghan there I was weaned
I learned all my life cruel England to blame
And so I am part of the Patriot Game

It's nearly two years since I wandered away
With the local battalion of the bold I.R.A.
I read of our heroes and wanted the same
To play my own part in the Patriot Game

They told me how Connolly was shot in the chair
The wounds from his body all bleeding and bare
His fine body twisted all battered and lame
They soon made me part of the Patriot Game

This Ireland of ours has for long been half free
Six Counties are under John Bull's tyranny
And most of our leaders are greatly to blame
For shirking their part in the Patriot Game

And now as I lie here my body all holes
I think of those traitors who bargained and sold
I wish that my rifle had given the same
To the Quislings who sold out the Patriot Game

And when I am dead and my memory is dim
And Ireland's young manhood this task I bring him
Let them live for their country and rekindle the flame
And not die a pawn in the Patriot Game
And not die a pawn in the Patriot Game

Sallahddin
14-09-07, 17:02
Geplaatst door III
Hoe kom je erbij dat ik een jongen zou zijn?


Je testosterone_gehalte achter je agressiviteit...

Maarten
14-09-07, 17:04
Geplaatst door mark61 Dit is geen antwoord op de vraag: wat hebben ze bereikt? Niks dus.
Bereikt?! Wou jij, terugblikkend op de afgelopen 40 jaar, met droge oogjes gaan beweren, dat de Palestijnen uberhaupt iets hadden kunnen beréiken?!.. Wou je zeggen dat ze op een ándere manier iets hadden kunnen bereiken?! Dan moet jij nog heel veel leren over die zaak, jongen..


Waar blijkt uit dat ik dat denk? Weet je gvd na 80.000 priks nog niet wat ik er van denk? Oh nee, jij hebt het monopolie op het Enige Juiste Inzicht, sorry, ff vergeten.

Gezien wat je hier allemaal post, en inclusief die masturbatie over Antisemitisme, vraag ik me inderdaad wel af wat je nou precies denkt, ja.

Hier ging het er over, dat het westen niet aan vrede wil werken. Derhalve maakt het ook niet veel uit welke strategie de Palestijnen precies voeren. Onbegrijpelijk, dat jij daar nog een accent op legt.


Zoals?
Wat??!!.. Moet ik je gaan uitleggen wat er in Europa gebeurt tegen de tijd dat ze hier écht serieus willen gaan proberen Israel tot ontruiming te dwingen?!! Enig idee hoeveel deining je dan krijgt?! ENIG idee?!.. Half Europa wordt antisemiet verklaard, christenen werpen hun baby’s in het vuur, overal worden politici er uit geflikkerd, wekelijks komt er een Holocaust-monument bij, enz enz.. :hihi:


Ah, nu is het interessant. Voorbij al het gejank over onrecht, nu blijkt dat het onrecht in de rest van de wereld vele malen groter is. Al die Marokkanen maar denken dat jij je bekommerde om het lot der Palestijnen, maar je vindt het 'interessant' :moe:
Ja! Het gaat nou niet meer over horden in Verweggistan, maar over het Europese aandeel in dergelijke praktijken, en wat daar in Europa (en de VS) allemaal aan normenstelsels voor op de schroothoop gegooid wordt!
En belíeve me, Marokkanen zijn behoorlijk normatief ingesteld, en vallen juist ook daar over! En dit is ook exact waarom de zaak wereldwijd zoveel commotie geeft. Het gaat om de grote hoeveelheden ideologische corruptie, en de enorme tegenstelling met de gangbare westerse pretenties! Het gaat echt over het falen van allerlei wésterse systemen! VN, bestuurlijke integriteit, journalistieke objectiviteit, christendom, jodendom, zelfs wetenschap.. het kraakt allemaal in zijn voegen rond die zaak.. Ik krijg het hier nog niet eens allemaal opgesomd man! Ik geloof niet dat jij echt goed snapt wat het verschil is met een paar duizend doden in Afrika..


Dr is geen hond in geďnteresseerd.
Er is werkelijk een enórme gedrevenheid voor Israel, zowel bij rechts als bij christenen. Voor mássa’s mensen is het echt een beschavingsoorlog! Sorry jongen, jij komt echt de deur niet uit..


Huh? Sjezus hoe blind kan je zijn. The return of the indomitable As-Sahaf.

Hamas geen sympathie krijgen?.. Je zegt ook al dat de Hamas PR niet werkt.. You just don’t get it, he? Hamas verwacht juist geen ene donder meer van ons, en hun PR is dan ook niet voor ons, maar voor de Arabische wereld!! En daar werkt het dus wel!!


Waar leid je dat uit af? Voor Hamas hadden ze iig te vreten in Gaza. Dat weet jij ook wel, maar lul maar door.
:hihi: voor Hamas hadden ze israelische bezetting met uitdrijvingsmotief..
Je had het over een neerwaartse spiraal, alsof er iets anders te verwachten geweest was, als de Palestijnen iets anders gedaan hadden.. Dan snap jij geen donder van dat conflict.

Nee, er sterft juist niemand uit daar, dat is de hysterie.
Allerlei lui doodgeschoten, ziekenhuizen onbereikbaar, vrouwen die aan de checkpoints bevallen en sterven, vergeldingsacties, verdrijvingen, uitdrogingen van gebieden, enz enz..
Nog een paar jaar, en er is nauwelijks nog een Palestijn te bekennen..
Was dit je reactie op die Mohikanen? :hihi: Jongen, pak eens een kaartje van de huidige Westbank..

Welnee, je kletst.
Al vele jaren lang staan al die verhalen op Palestijnse sites, of in rapporten van al die clubs, maar vrijwel niets ervan bereikt hier de media. Je zuipt teveel!

Die durven Gaza niet meer in. En niet vanwege de Israeli's. Lees jij wel es een krant?
Tot voor kort waren die journalisten enkel bang voor de Israeli’s.
En het ging hier om de verhalen van de journalisten, die hier de media niet halen,weet je nog? Of ben jij een seconde later alweer kwijt wat er gezegd wordt?


Je hebt geen weerwoord. Zeg dan gewoon dat ik gelijk heb en doe niet zo gemaakt neerbuigend. Je haalt jezelf er nog verder mee neer.
Jij plaatst hier werkelijk nog geen zin, zonder dat duidelijk wordt dat het een partij bullshit is..


Zozo, je geeft wat toe. Gevolgd door blabla. Iedereen is tegen je. Ja, zo begint dat.
Aldus mark’s visie op de Palestijnse kansen in de media.. :hihi:
Grinnik.. hoeveel kansen kregen die van Marjan Molenaar?
Of van die joodse commentator, die hier tientallen jaren lang het commentaar deed, en niet eens Arabisch spreekt? Enz enz.. Zwijg maar helemaal over de VS. Er is geen grotere eenzijdigheid in de media, dan in deze zaak, om vele soorten van redenen.
Ga toch fietsen met je stompzinnigheid.. Wat snap jij nou eigenlijk wél man?!
Dat hele media-gebeuren is net een van de grote hot-items in de zaak! Talloze verschillende soorten krachten zorgen voor een enorme eenzijdigheid. En jij wou het even aan de Palestijnse methode gaan wijten.
Ik begin langzaam te begrijpen hoe blind je kunt zijn, als je het hele wereldtoneel in je optiek hebt, zoals jij dat doet. Het grootste deel van de ellende ontgaat je hier nog.


Zoals?
Zoals fucking what?! Hoe de palestijnen de zaken volgens ónze regels gespeeld hebben?! Daar zijn complete boekwerken over! Al sinds 1917 hebben ze werkelijk overal aangeklopt! Ze hebben niks anders gedaan dan dat! Het normenstelsel waar ze zich op beroepen is óns normenselsel, nog niet eens het hunne! Resultaat nul! Vandaar dat Hamas ook zegt: kappen met die shit, levert niks op. Groot gelijk hebben ze.


De vraag was wat het gelijk van God Maarten en Hamas de Palestijnen precies heeft opgeleverd. Het antwoord is nul. Al lul je een post van 2 kilometer bij elkaar.

Stompzinnige vraag, omdat er niks op te leveren viel, omdat niemand bereid is die israeli’s daadwerkelijk tegen te houden.
Vraag je liever af, wat onze voorpost van de beschaving in de Arabische wereld opgeleverd heeft?.. :hihi:
Dan praat je niet meer over kleine foutjes, maar over de vraag of de beschaving nog een keer WO III gaat opleveren?!

Zelfrespect kan je niet eten. It's as simple as that.

Er stond al uitdrukkelijk bij, dat het het énige was, dat er te winnen was! Lezen is ook bepaald je sterke kant niet meer, of ben je inmiddels 5 neuten verder?


Zei ik dat? Je vult maar in en lult maar door.
Dan moet je ook maar niet zo stompzinnig lullen, alsof de strategie van Hamas wat uit maakt voor de ellende daar.

En dat doe je door Madonna te onthoofden.
Klaarblijkelijk zit je nou aan neut 6, want ik had al gezegd, dat het aanpakken van Europa niet een Palestijnse taak kon zijn.

Juist ja. Pak jij Europa dan es aan.
Ik doe wel meer dan jouw gelul pareren, ja. En met dat laatste hou ik ook op, want je draagt nergens een zak aan bij, en snapt ook niet veel van wat er gezegd wordt. Je kunt enkel nog voor misnoegd zijspoor spelen.. Da’s zonde van m’n tijd.

Maarten
14-09-07, 17:18
Geplaatst door naam
'
Eén uitspraak van één Palestijn en jij trekt de conclusie dat alle Palestijnen op westerse wijze de groeten willen doen door de dames te onthoofden.

Ik denk dat een hoop Palestijnen het niet eens zijn met het onthoofden van de dames.
Schatje, als je nou een beetje bij de les bleef, dan snaptje je dat er allerlei verschillende groeperingen zijn, en dat zelfs niet eens duidelijk is, wie er forméel nou eigenlijk voor "de Palestijnen" kan spreken!
Ik sprak dus meer over het geluid van "de Palestijnen", omdat het in het wésten makkelijk op die manier over kan komen. In de VS doet het dat zeker. Daar scheren ze álles over een kam..

Maar als jij blijft zéiken over dit minuscule gedoe, kom jij in die hele materie nooit een stap verder. Ik vind je momenteel alleen maar interessant vanwege dit soort gedrag. Ik snap helemaal niet, dat iemand uberhaupt op die manier bezig kán zijn!.. Je bent even een soort fenomeen, snap je? En dat is geen compliment.

Maarten
14-09-07, 17:19
Geplaatst door H.P.Pas
Ik zie een sukkel.
Story of your life, he?

Good Kahuna
14-09-07, 17:22
Geplaatst door Maarten
Ineens Iedereen?

En is het wel vreemd om er naar te vragen in Israel-discussies?
Een joodse achtergrond op zich determineert nog geen standpunt in de zaak, maar toch is het in meerdere opzichten bruikbare informatie.. Joden begrijpen bijvoorbeeld doorgaans meer van joodse culturen, dus vermoedelijk ook van die in Israel..

Maar veel interessanter is het voortdurende verborgen houden van de joodse indentiteit op maroc.nl?
Het is eerder uitzondering dan regel, als joden die identiteit laten zien hier, en dat is ook altijd al zo geweest.
Ik doe daar verder niet moeilijk over hoor, mensen zijn vrij om het te zeggen of niet.
En ze hoeven het ook niet te hebben over de neiging om dat verborgen te houden..

Maar in Israel-discussies vraag ik er wel naar.
En als het over frankrijk gaat, dan wil ik weten of mensen iets van een franse achtergrond hebben?
En als het over katten gaat, dan wil ik weten of mensen een kat hebben, of ooit gehad hebben?
Hoezo Probleem?

Mijn hemel, doe niet zo hysterisch man. Je vraagt vrijwel iedereen die het niet met je eens is of die toevallig joods is. Voor zover jij weet heb ik 1/8 arabisch bloed door m'n aderen stromen.

Maarten
14-09-07, 17:27
Geplaatst door David
Het is alweer opgelost:
Als jij zegt dat er iets opgelost is, dan bedoel je geloof ik dat je nagellak mooi opgedroogd is, of iets van die strekking..

Maarten
14-09-07, 17:30
Geplaatst door Good Kahuna
Mijn hemel, doe niet zo hysterisch man. Je vraagt vrijwel iedereen die het niet met je eens is of die toevallig joods is. Voor zover jij weet heb ik 1/8 arabisch bloed door m'n aderen stromen.
Tamelijk hysterische reactie op een paar eenvoudige opmerkingen..
Heb je overigens ook een joodse achtergrond?

III
14-09-07, 17:39
Geplaatst door naam
Waarom vraag je dat? :confused:

Omdat je blijk geeft van je onwetendheid omtrent figuren als Spears en Madonna.
Net als die Muhammad en velen met jou en hem.
Ik wil ook niet dat je van mij aanneemt dat het hier satanisten betreft.
Ik vraag je om je eens te verdiepen in die materie.

III
14-09-07, 17:49
Geplaatst door David
Het is alweer opgelost:

Zolang er nog massaal kinderen verdwijnen, is niets opgelost.

IN BELGIË, heeft Child Focus 2.426 verdwijningen van kinderen behandeld in 2002... (http://www.childfocus.be/uploads/documents/78-170-brochure_ecole_sp_nl.pdf)

En dan te bedenken dat deze organisatie zelf opereert om dingen in doofpotten te laten verdwijnen...

linkje (http://www.echtvrij.be/forum/viewtopic.php?p=3470&sid=584c529fa5b47e5db3e897c92b305473)

Aďt Ayt
14-09-07, 17:52
Geplaatst door Good Kahuna
Mijn hemel, doe niet zo hysterisch man. Je vraagt vrijwel iedereen die het niet met je eens is of die toevallig joods is. Voor zover jij weet heb ik 1/8 arabisch bloed door m'n aderen stromen.

en 7/8e is joods? :argwaan:

Aďt Ayt
14-09-07, 18:06
Geplaatst door Maarten
Kwizzet.. maar voor het verhaal maakt het niet zoveel uit.. Het westen scheert ze sowieso over éen kam. Ze worden ook getroffen door dezelfde soort dingen.. het maakt me dus ook niet veel uit van wie het geluid kwam. Die hele hoek buigt gewoon niet, en dat wordt zo duidelijk.

Bij britney gaat het overigens vooral over hoeveel háar ze precies wáar heeft zitten..
En dan vind ik zo'n onverwacht Palestijns commentaar eigenlijk wel zo verfrissend.. :hihi:

Britney heeft overigens ook Bush zitten verdedigen, dus hoeveel medelijden moet je dan hebben? Ik bedoel, dat is erger dan een Palestijn, die Hoer staat te roepen..

je zult zelf ook wel begrijpen dat je een vertekend beeld krijgt wanneer alles op rekening van hamas wordt toegeschreven.. momenteel is er in het westen al een karikatuur van hamas..
abu abir deed de uitspraken over britney spears voor eigen rekening en het heeft niets met hamas te maken.. het onthoofden van westerse popsterren is geen hamasbeleid.. daarnaast is abu abir geen hamasleider noch woordvoeder van hamas..

Aďt Ayt
14-09-07, 18:15
Geplaatst door Maarten
Zit er eigenlijk wel iets in die Palestijnse koelkasten?

Misschien moet Mark61 toch eens een weekje naar vakantieoord Gaza.. Even lekker bijkomen van zijn eigen gelul..

natuurlijk maarten! de koelkast is goed gevuld met een mooie keuken en fornuis..
afrikanen dromen van dit soort luxe

http://rafah.virtualactivism.net/photos/rafah07.jpg

http://rafah.virtualactivism.net/photos/homel3.jpg

mark61
14-09-07, 18:42
Geplaatst door Maarten
Zit er eigenlijk wel iets in die Palestijnse koelkasten?

Misschien moet Mark61 toch eens een weekje naar vakantieoord Gaza.. Even lekker bijkomen van zijn eigen gelul..

Houd op met je domme gehinnik en geef liever toe dat dat een erg domme opmerking was, beweren dat de Palestijnen armer zijn dan welke moslim / Arabier ook.

mark61
14-09-07, 18:43
Geplaatst door Aďt Ayt
natuurlijk maarten! de koelkast is goed gevuld met een mooie keuken en fornuis..
afrikanen dromen van dit soort luxe


Het zegt al genoeg dat er kleurenfoto's van zijn. Heb jij enig idee hoe ze in Soedan leven? Gewoon, nog zonder dat er oorlog is?

mark61
14-09-07, 18:44
Geplaatst door Aďt Ayt
je zult zelf ook wel begrijpen dat je een vertekend beeld krijgt wanneer alles op rekening van hamas wordt toegeschreven.. momenteel is er in het westen al een karikatuur van hamas..
abu abir deed de uitspraken over britney spears voor eigen rekening en het heeft niets met hamas te maken.. het onthoofden van westerse popsterren is geen hamasbeleid.. daarnaast is abu abir geen hamasleider noch woordvoeder van hamas..

Wat doet dat er allemaal toe? De stompzinnige toon is weer gezet.

mark61
14-09-07, 18:45
Geplaatst door III
Zolang er nog massaal kinderen verdwijnen, is niets opgelost.

IN BELGIË, heeft Child Focus 2.426 verdwijningen van kinderen behandeld in 2002... (http://www.childfocus.be/uploads/documents/78-170-brochure_ecole_sp_nl.pdf)

En dan te bedenken dat deze organisatie zelf opereert om dingen in doofpotten te laten verdwijnen...

linkje (http://www.echtvrij.be/forum/viewtopic.php?p=3470&sid=584c529fa5b47e5db3e897c92b305473)

Spuit 11,5 ertussendoor :hihi:

ibrahimm, neem nou gewoon eerst je pilletje in.

Wide-O
14-09-07, 18:57
Geplaatst door mark61
Spuit 11,5 ertussendoor :hihi:

ibrahimm, neem nou gewoon eerst je pilletje in.

MuMu was het toch :verward:

mark61
14-09-07, 18:59
Geplaatst door Wide-O
MuMu was het toch :verward:

Ook.

Good Kahuna
14-09-07, 19:19
Geplaatst door mark61
ibrahimm, neem nou gewoon eerst je pilletje in.

Klinkt joods :argwaan:

mark61
14-09-07, 19:32
Geplaatst door Good Kahuna
Klinkt joods :argwaan:

Verdacht :o

Good Kahuna
14-09-07, 19:37
Geplaatst door mark61
Verdacht :o

Zou Maarten hem al hebben doorzien... net als mij?

Maarten
14-09-07, 19:53
Geplaatst door mark61
Houd op met je domme gehinnik en geef liever toe dat dat een erg domme opmerking was, beweren dat de Palestijnen armer zijn dan welke moslim / Arabier ook.
Cut the shit! Moslim? Armer? En dan heb je ook de toevoeging niet meegenomen, die verder overal staat waar ik die stelling poneer..
Ik zal m'n nog eens heel precies neerzetten, en dan mag je m'n zoveel bestrijden als je wilt:

Onder geen enkele Arabische dictator is het leven zó beroerd als in de door israel bezette gebieden!
(Mag je Darfur er buiten laten, ik weet niet wie of wat er precies zit.)

Anders gezegd:
Als je een Arabisch land kon uitzoeken om in te wonen, dan zou je als laatste uitzoeken, de door het democratische Israel beheerste bezette Arabische gebieden!

Niet waar?! Vertel!..

H.P.Pas
14-09-07, 19:57
Geplaatst door Good Kahuna
Zou Maarten hem al hebben doorzien... net als mij?

Sure. (http://www.wenteltrap.be/images/eye_triangle.gif)

mark61
14-09-07, 19:58
Geplaatst door Good Kahuna
Zou Maarten hem al hebben doorzien... net als mij?

Wat is dat nou voor vraag, je weet toch zelf het antwoord al?

mark61
14-09-07, 20:00
Geplaatst door Maarten
Onder geen enkele Arabische dictator is het leven zó beroerd als in de door israel bezette gebieden!

Lulhannes. Wat weet jij van het leven in Oman? Abu Dhabi? Lybië?

IbnRushd
14-09-07, 20:06
Willen jullie zo vriendelijk de topic van Karina niet verkrachten met dat infantiele pesterijen.

Alvast bedankt.

Maarten
14-09-07, 20:06
Geplaatst door Good Kahuna
Zou Maarten hem al hebben doorzien... net als mij?
Ach.. de enige manier waarop jij nog de illusie kunt hebben, dat je over dit soort zaken, of over Israel discussies zou kunnen winnen, is door ze vooral niet aan te gaan. :hihi:

mark61
14-09-07, 20:13
Geplaatst door Maarten
Onder geen enkele Arabische dictator is het leven zó beroerd als in de door israel bezette gebieden!

Lulhannes. Wat weet jij van het leven in Oman? Abu Dhabi? Lybië?

mark61
14-09-07, 20:14
Geplaatst door Maarten
Ach.. de enige manier waarop jij nog de illusie kunt hebben, dat je over dit soort zaken, of over Israel discussies zou kunnen winnen, is door ze vooral niet aan te gaan. :hihi:

dat toontje....

Maarten
14-09-07, 20:16
Geplaatst door mark61
Lulhannes. Wat weet jij van het leven in Oman? Abu Dhabi? Lybië?
Oh, hebben ze daar ook elke nacht beschietingen zoals in Gaza?
Of van die verdrijvingspraktijken zoals op de Westbank?

En over je goed gevulde koelkasten in Gaza: een paar jaar geleden werd er een ondervoedingscijfer van 25% onder jongeren vastgesteld. En onder ouderen is het dan vermoedelijk meer. En dan die erorme werkeloosheid, of kerels die voor 2 euro per dag werken..
Wat zou hun probleem zijn? Ze kunnen die koelkasten niet vinden?!..

Karina
14-09-07, 20:19
Ik denk dat ik maar een nieuwe discussie ga opzetten. De discussie is zo niet meer inhoudelijk. Maar inderdaad het is triest gesteld in de wereld. Hoe je het ook draaien of keren wilt. Bovendien, de Palestijnen hebben het ook beroerd, dat kan immers geen mens ontkennen toch? Hierbij hoef je heus niet ineens anti Joods te zijn. Maar feit is, dat de halve wereld meeloopt met Israel en Amerika in het kielzog. Dat is waar men naar kijkt.

Karina
14-09-07, 20:21
IbnRushd, dank je voor de oproep.

Groetjes van Karina

Maarten
14-09-07, 20:25
Geplaatst door mark61
dat toontje....
Nou, als iemand 'm verdient, ben jij het wel.. Alles hierboven bleek een partij bullshit.
En ik wacht in spanning af voor welk Arabisch land jij liever de Westbank of Gaza zou verkiezen?

Maarten
14-09-07, 20:36
Geplaatst door Karina
Ik denk dat ik maar een nieuwe discussie ga opzetten. De discussie is zo niet meer inhoudelijk. Maar inderdaad het is triest gesteld in de wereld. Hoe je het ook draaien of keren wilt. Bovendien, de Palestijnen hebben het ook beroerd, dat kan immers geen mens ontkennen toch? Hierbij hoef je heus niet ineens anti Joods te zijn. Maar feit is, dat de halve wereld meeloopt met Israel en Amerika in het kielzog. Dat is waar men naar kijkt.

Jij klaagde al over andere forums, waar het erg was, maar op maroc.nl is het vaak niet veel beter hoor. Er zijn nauwelijks autochtonen die er iets zinnigs over zeggen, en er wordt áltijd enorm veel geziekt, met wat dan ook. Wel zijn er lui die zeggen "ook kritisch" te zijn, maar je merkt het nauwelijks ergens aan.

mark61
14-09-07, 20:38
Geplaatst door Maarten
Oh, hebben ze daar ook elke nacht beschietingen zoals in Gaza?
Of van die verdrijvingspraktijken zoals op de Westbank?

Over Bahrain las ik laatst zoiets, ja, maar afijn. Nou is het weer Arabische moslims. Ik verzeker je dat je tientallen miljoenen kan vinden die het slechter hebben dan de Palestijnen als geheel. Maar als het om leed gaat, waarom is dat van de Palestijnen dan erger dan van de rest van de wereld?

mark61
14-09-07, 20:45
Geplaatst door Maarten
Nou, als iemand 'm verdient, ben jij het wel.. Alles hierboven bleek een partij bullshit.
En ik wacht in spanning af voor welk Arabisch land jij liever de Westbank of Gaza zou verkiezen?

dat toontje...

Ik wacht nog steeds in spanning op tig antwoorden die jij dodget. Ik was eerst :student:

Ik woon liever in Nazareth dan in Benghazi, Sana'a, Beiroet, Abadan, joe neem it. Maar God, vertel nog eens hoe die 200+ miljoen Arabieren leven? Aangezien jij dat zo goed weet. Ben je wel es in Maastricht geweest? Das een grote stad hoor!

Man_Ray
14-09-07, 21:01
Geplaatst door III
En ik wil de tweede zijn!

:loens: Dat zal moeilijk zijn. Iemand 2 keer onthoofden.

H.P.Pas
14-09-07, 21:01
Geplaatst door Maarten
En dan heb je ook de toevoeging niet meegenomen, die verder overal staat waar ik die stelling poneer..
Ik zal m'n nog eens heel precies neerzetten, en dan mag je m'n zoveel bestrijden als je wilt:

Onder geen enkele Arabische dictator is het leven zó beroerd als in de door israel bezette gebieden!



Hangt er vanaf wiens leven.


Palestinian guest workers who had remained in Kuwait were subjected to reprisals by returning Kuwaitis for alleged collaboration with the Iraqis, and of 350,000 Palestinians in Kuwait before the invasion, only 80,000 remained in 1992.

Koeweit is overigens geen dictatuur; je stelling staat dus nog.

Good Kahuna
14-09-07, 21:06
Geplaatst door Maarten
Ach.. de enige manier waarop jij nog de illusie kunt hebben, dat je over dit soort zaken, of over Israel discussies zou kunnen winnen, is door ze vooral niet aan te gaan. :hihi:

Wie had het over het winnen van discussies? Dus je vindt echt dat onthoofdingen, of het dreigen daarmee, een prima initiatief is voor vrede in het Midden-Oosten?

mark61
14-09-07, 21:17
Geplaatst door Good Kahuna
Wie had het over het winnen van discussies? Dus je vindt echt dat onthoofdingen, of het dreigen daarmee, een prima initiatief is voor vrede in het Midden-Oosten?

Je doet die blonde hoeren gewoon een lik op stukbeleid. Mag van de VN :ego:

mark61
14-09-07, 21:18
Geplaatst door H.P.Pas
Koeweit is overigens geen dictatuur; je stelling staat dus nog.

Nouwwww....

Ik stel voor dat God eens Marokkaanse gastarbeiders in Saoedi-Arabië gaat interviewen. Of Palestijnen in Libanon of Jordanië natuurlijk.

Cheetah
14-09-07, 21:19
Geplaatst door Karina
AMSTERDAM - Madonna en Britney Spears worden met de dood bedreigd door Muhammad Abdel-Al, woordvoerder en leider van de Palestijnse terreurgroep Popular Resistance Committees. "Als jullie doorgaan met het verspreiden van de satanistische cultuur, zullen jullie worden onthoofd", aldus Muhammad Abdel-Al.

Ze zullen hem moeten onthoofden. Wat een ziekelijke gast.

Maarten
14-09-07, 21:41
Geplaatst door mark61
Nouwwww....

Ik stel voor dat God eens Marokkaanse gastarbeiders in Saoedi-Arabië gaat interviewen. Of Palestijnen in Libanon of Jordanië natuurlijk.
Hoeft niet, want oppergod Mark weet al dat het daar erger is dan in de bezette gebieden. Zijn oog is namelijk overal.

Je vergeet overigens het belangrijkste nog (standaard bij jou), namelijk de verdreven bevolking van de Westelijke Sahara.

Maar op hoofdpunten ga je dus weer eens de mist in.
Overal in die landen zijn minderheden, die er soms slecht voorstaan. Maar hier ging het om de landen zelf, en zeg het gemiddelde levenspeil (dat overigens door meer bepaald wordt dan enkel economie). En dan is het overal in die dictaturen beter, dan in de bezette gebieden. Of mis ik iets? Zelfs in het Irak van Saddam was het nog beter.

Zelfs wat de vervolgingen in al die landen betreft, valt het allemaal in het niet bij die israelische acties, die voortdurend grote groepen treffen.

Maarten
14-09-07, 21:47
Geplaatst door mark61
Je doet die blonde hoeren gewoon een lik op stukbeleid. Mag van de VN :ego:
Jij zuipt echt, he?

mark61
14-09-07, 21:52
Geplaatst door Maarten
En dan is het overal in die dictaturen beter, dan in de bezette gebieden. Of mis ik iets?

Ja. Verstand van zaken.


Zelfs in het Irak van Saddam was het nog beter.

Irak was het rijkste land van de Arabische wereld, qua inkomensverdeling.


Zelfs wat de vervolgingen in al die landen betreft, valt het allemaal in het niet bij die israelische acties, die voortdurend grote groepen treffen.

En hij lult maar weer door...

Man_Ray
14-09-07, 21:58
Geplaatst door Maarten
Hoeft niet, want oppergod Mark weet al dat het daar erger is dan in de bezette gebieden. Zijn oog is namelijk overal.

Je vergeet overigens het belangrijkste nog (standaard bij jou), namelijk de verdreven bevolking van de Westelijke Sahara.

Maar op hoofdpunten ga je dus weer eens de mist in.
Overal in die landen zijn minderheden, die er soms slecht voorstaan. Maar hier ging het om de landen zelf, en zeg het gemiddelde levenspeil (dat overigens door meer bepaald wordt dan enkel economie). En dan is het overal in die dictaturen beter, dan in de bezette gebieden. Of mis ik iets? Zelfs in het Irak van Saddam was het nog beter.

Zelfs wat de vervolgingen in al die landen betreft, valt het allemaal in het niet bij die israelische acties, die voortdurend grote groepen treffen.

Het blijft me verbazen Maarten hoe je er in slaagt om bij elk topic in no time bij de Palestijnse Gebieden uit te komen.

Persoonlijk ben ik van mening dat het absoluut geen zin heeft om het ene leed met het andere te vergelijken.

Jouw 'in-de-Palestijnse-Gebieden-is-het-altijd-erger-en-het-is-mede-onze-schuld' - houding is eigenlijk een onwaarschijnlijke dooddoener.

Dan mag je het eigenlijk over niks meer hebben.

H.P.Pas
14-09-07, 22:10
Geplaatst door Maarten

Zelfs wat de vervolgingen in al die landen betreft, valt het allemaal in het niet bij die israelische acties, die voortdurend grote groepen treffen.


• Syria, February 1982: Assad orders the bombing of Hama, one of Syria's major cities, for 27 days, killing more than 20,000 people, to stem an uprising of the Muslim Brotherhood

Robert Fisk schat het aantal slachtoffers op 10.000.
Met zekerheid heeft niemand de moeite genomen ze te tellen.

Maarten
14-09-07, 22:11
Geplaatst door Man_Ray
Het blijft me verbazen Maarten hoe je er in slaagt om bij elk topic in no time bij de Palestijnse Gebieden uit te komen.
Ja, gek he, bij zo'n topic over een Palestijn?
Get fucking lost, man..

Maarten
14-09-07, 22:15
Geplaatst door mark61

En hij lult maar weer door...

Grinnik.. hoog tijd dat jij eens wat gaat lezen over het leven in Gaza, of mensen spreekt die er waren, of docu's gaat downloaden. Ik deed alle drie. jij duidelijk geen van drieen. Zelden zo'n geraaskal over Gaza gezien als bij jou. Je weet het echt niet he?

IbnRushd
14-09-07, 22:20
Ongelofelijk. Ben ik eventjes weg zijn ze weer bezig.

Bedankt. Deze topic sluit ik.