PDA

Bekijk Volledige Versie : Lessen uit gewelddadig afgedwongen ''democratie''



Coolassprov MC
17-09-07, 18:42
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/09/16/AR2007091601359.html?hpid=topnews


A third of all democracies imposed by one nation on another fail within the first 10 years of their establishment, Enterline and Greig found. Strong democracies, such as the ones set up in Germany and Japan, that last beyond 20 to 30 years seem to survive indefinitely. But 75 percent of weak democracies, where elections are held but the civic institutions that shore up a democracy are weak or missing, die within the first 30 years. According to the definitions used by the political scientists, the democracy in Iraq, like others established by European colonial powers in Africa and Asia, is extremely weak.

Slinger
17-09-07, 18:46
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/09/16/AR2007091601359.html?hpid=topnews

Wij gaan voor tweederde.

Coolassprov MC
17-09-07, 18:49
Geplaatst door Slinger
Wij gaan voor tweederde.

Wie is wij?

De rest van de nazi-partij?

Slinger
17-09-07, 18:53
Geplaatst door Coolassprov MC
Wie is wij?

De rest van de nazi-partij?

En wie ben jij? Een vertegenwoordiger van de islamfascisten?

Coolassprov MC
17-09-07, 18:58
Geplaatst door Slinger
En wie ben jij? Een vertegenwoordiger van de islamfascisten?

Waar jij mij van in theorie beschuldigd, is jouw dagelijkse gang van zaken.

Slinger
17-09-07, 19:03
Geplaatst door Coolassprov MC
Waar jij mij van in theorie beschuldigd, is jouw dagelijkse gang van zaken.

Jij begon, dus is het bij jou praktijk.

Coolassprov MC
17-09-07, 19:07
Geplaatst door Slinger
Jij begon, dus is het bij jou praktijk.

Jouw eerste reactie binnen deze topic getuigt reeds van jouw fascistoicide tick.

Je bent een lacherdje!

Slinger
17-09-07, 19:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw eerste reactie binnen deze topic getuigt reeds van jouw fascistoicide tick.

Je bent een lacherdje!

Nou, echte fascisten zijn geen lachertje, dat kan ik je wel vertellen. Mensen die anderen om het minste of geringste beschuldigen van nazisme ook niet. Die verraden dat ze de mentaliteit bezitten die ik hierboven genoemd heb.