PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkse rechtbank verbiedt YouTube vanwege beledigen Atatürk



The_Reporter
21-09-07, 13:25
gewist

tr_imparator
21-09-07, 13:34
Geplaatst door The_Reporter
ISTANBUL - Een rechtbank in de Turkse stad Sivas heeft de website YouTube verboden wegens belediging van de grondlegger van de Turkse staat, Mustafa Kemal Atatürk. Dit berichtten Turkse media woensdag.

De zaak kwam aan het rollen doordat iemand een klacht had ingediend. Ook premier Erdogan, president Gül en de legerleiding zouden in video's op YouTube beledigd worden. YouTube is een website waarop iedereen filmpjes kan plaatsen en bekijken onder het mom van ‘zend jezelf uit’.

http://www.volkskrant.nl/technologie/article462889.ece/Turkse_rechtbank_verbiedt_YouTube


Hey, Sivas. :lole:

Dat is mijn stad. We staan bekend om het verbranden van andersdenkenden en -gelovigen,..vergeleken met dat valt dit reuzemee.. :o

super ick
21-09-07, 13:42
Het is een rechtbank en deze doet keurig volgens de wet uitspraak.
Wat is er dan mis? De wet? Volgens ONZE normen? Als de Turken vinden dat het zo moet gaan ze toch lekker hun gang? Wie is er nu de baas in Turkije?
Alleen niet klagen als je op den uur op een eiland komt te zitten.

tr_imparator
21-09-07, 13:51
Geplaatst door super ick

Alleen niet klagen als je op den uur op een eiland komt te zitten.

Met tante Albayrak gaat dat nooit lukken vrees ik. :droef:

Qaiys
21-09-07, 14:29
Geplaatst door super ick
Het is een rechtbank en deze doet keurig volgens de wet uitspraak.
Wat is er dan mis? De wet? Volgens ONZE normen? Als de Turken vinden dat het zo moet gaan ze toch lekker hun gang? Wie is er nu de baas in Turkije?
Alleen niet klagen als je op den uur op een eiland komt te zitten.



Boete voor belediging van de koningin

AMSTERDAM - De politierechter in Amsterdam heeft de 47-jarige Regilio A. maandag veroordeeld tot een boete van 400 euro omdat hij koningin Beatrix en een politieagent ernstig heeft beledigd.

Het is voor het eerst in jaren dat iemand wegens majesteitsschennis voor de rechtbank moest verschijnen en daarvoor een straf kreeg.
De man moet ook nog een celstraf van zeven dagen uitzitten die hem eerder voorwaardelijk werd opgelegd.

Justitie wilde, buiten de uitvoering van die eerdere straf, dat hij twee weken de cel in zou gaan voor de beledigingen. Voor majesteitsschennis staat een maximale celstraf van vijf jaar.
Hitler-groet

A. kreeg het op 7 juni in Amsterdam aan de stok met fietsende agenten. Hij bracht de Hitler-groet, maakte een agent uit voor kankerlijer en riep ,,Ik haat jullie koningin. De koningin van Nederland is een hoer.'' Daarna beschreef hij de seksuele handeling die hij met de vorstin wilde verrichten. ,,Dat vindt ze lekker'', voegde hij er aan toe. Ook schreeuwde hij: ,,Ik haat blanken. Jullie kunnen me niks maken.''
Zijn raadsman zei dat de uit Suriname afkomstige A., verward en onder invloed van drank en drugs, de koningin niet in persoon had beledigd, maar als vertegenwoordiger van het Nederlandse volk. ,,Door zijn wraak- en haatgevoelens tegenover blanken stond hij onder zodanige druk, dat hij geen weerstand kon bieden die woorden te uiten.''

(ANP)

http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1548651.ece


In 2003 kregen twee mensen een boete van 250 euro voor het beschimpen van kroonprins Willem-Alexander op de huwelijksdag met Máxima. De een had de kroonprins "dom" genoemd, de ander had een verfzakje naar de Gouden Koets gegooid.

http://www.nu.nl/news/1176164/15/Boete_voor_belediging_van_de_koningin_(video).html

Slinger
21-09-07, 14:32
Geplaatst door Qaiys
Boete voor belediging van de koningin

AMSTERDAM - De politierechter in Amsterdam heeft de 47-jarige Regilio A. maandag veroordeeld tot een boete van 400 euro omdat hij koningin Beatrix en een politieagent ernstig heeft beledigd.

Het is voor het eerst in jaren dat iemand wegens majesteitsschennis voor de rechtbank moest verschijnen en daarvoor een straf kreeg.
De man moet ook nog een celstraf van zeven dagen uitzitten die hem eerder voorwaardelijk werd opgelegd.

Justitie wilde, buiten de uitvoering van die eerdere straf, dat hij twee weken de cel in zou gaan voor de beledigingen. Voor majesteitsschennis staat een maximale celstraf van vijf jaar.
Hitler-groet

A. kreeg het op 7 juni in Amsterdam aan de stok met fietsende agenten. Hij bracht de Hitler-groet, maakte een agent uit voor kankerlijer en riep ,,Ik haat jullie koningin. De koningin van Nederland is een hoer.'' Daarna beschreef hij de seksuele handeling die hij met de vorstin wilde verrichten. ,,Dat vindt ze lekker'', voegde hij er aan toe. Ook schreeuwde hij: ,,Ik haat blanken. Jullie kunnen me niks maken.''
Zijn raadsman zei dat de uit Suriname afkomstige A., verward en onder invloed van drank en drugs, de koningin niet in persoon had beledigd, maar als vertegenwoordiger van het Nederlandse volk. ,,Door zijn wraak- en haatgevoelens tegenover blanken stond hij onder zodanige druk, dat hij geen weerstand kon bieden die woorden te uiten.''

(ANP)

http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1548651.ece


In 2003 kregen twee mensen een boete van 250 euro voor het beschimpen van kroonprins Willem-Alexander op de huwelijksdag met Máxima. De een had de kroonprins "dom" genoemd, de ander had een verfzakje naar de Gouden Koets gegooid.

http://www.nu.nl/news/1176164/15/Boete_voor_belediging_van_de_koningin_(video).html

Dus jij vergelijkt de Turk Atatürk met een vorstin uit het Huis van Oranje? Dat is op zichzelf al weer een belediging van onze Koningin!

Qaiys
21-09-07, 14:40
Geplaatst door Slinger
Dus jij vergelijkt de Turk Atatürk met een vorstin uit het Huis van Oranje? Dat is op zichzelf al weer een belediging van onze Koningin!


Koning, keizer, admiraal, Popla kennen ze allemaal

Slinger
21-09-07, 14:45
Geplaatst door Qaiys
Koning, keizer, admiraal, Popla kennen ze allemaal

Ik zou het rijtje willen uitbreiden met De Profeet.

Qaiys
21-09-07, 14:56
Geplaatst door Slinger
Ik zou het rijtje willen uitbreiden met De Profeet.

Het hypocriete is dat je vindt dat de Profeet wel beledigd mag worden.

Charlus
21-09-07, 15:15
Geplaatst door Qaiys

Geplaatst door Slinger
Ik zou het rijtje willen uitbreiden met De Profeet.
Het hypocriete is dat je vindt dat de Profeet wel beledigd mag worden.
Alleen als S. zou vinden dat in niet-Islamitische landen, buiten Turkije, Atatürk niet maar de profeet wél beledigd mag worden. Een gelijkaardige redenatie gaat op voor bv. Nederland en Beatrix, volgens mij sterker zelfs omdat laatstgenoemde nog leeft.

Slinger
21-09-07, 15:28
Geplaatst door Qaiys
Het hypocriete is dat je vindt dat de Profeet wel beledigd mag worden.

Ik zet hem in jouw rijtje. Dat moet je toch wel een grote eer voor hem vinden.

Qaiys
21-09-07, 15:43
Geplaatst door Slinger
Ik zet hem in jouw rijtje. Dat moet je toch wel een grote eer voor hem vinden.


Alleen als je vindt dat je zorgvuldig om moet gaan met de Profeet zoals je vindt dat er met Beatrix om moet gaan.

Slinger
21-09-07, 15:43
Geplaatst door Charlus
Het hypocriete is dat je vindt dat de Profeet wel beledigd mag worden.
Alleen als S. zou vinden dat in niet-Islamitische landen, buiten Turkije, Atatürk niet maar de profeet wél beledigd mag worden. Een gelijkaardige redenatie gaat op voor bv. Nederland en Beatrix, volgens mij sterker zelfs omdat laatstgenoemde nog leeft.

Juist. Uit de woorden van Qais blijkt dus dat hij vindt dat Beatrix wel beledigd mag worden maar de profeet niet. Dat is pas hypocriet. Dat is nog niet eens het ergste maar het bewijst dat hij niet loyaal is aan zijn eigen staatshoofd!

Qaiys
21-09-07, 15:48
Geplaatst door Slinger
Juist. Uit de woorden van Qais blijkt dus dat hij vindt dat Beatrix wel beledigd mag worden maar de profeet niet. Dat is pas hypocriet. Dat is nog niet eens het ergste maar het bewijst dat hij niet loyaal is aan zijn eigen staatshoofd!

Het is heel simpel gozer, vindt je dat de Profeet beledigd mag worden? Ja of nee? Vindt je dat Beatrix beledigd mag worden?

Mijn antwoord is op beide vragen nee.

En wat is jouw antwoord?

Dan gaan we nu kijken wie hypocriet of niet hypocriet is.

Slinger
21-09-07, 16:05
Geplaatst door Qaiys
Het is heel simpel gozer, vindt je dat de Profeet beledigd mag worden? Ja of nee? Vindt je dat Beatrix beledigd mag worden?

Mijn antwoord is op beide vragen nee.

En wat is jouw antwoord?

Dan gaan we nu kijken wie hypocriet of niet hypocriet is.

Nou gozertje, jij bent een klassieke draaikont hoor, want hierboven vond je nog dat Beatrix wel beledigd mag worden. In elk geval ben ik het eens met je nieuwe inzicht want in onze wet staat dat jouw en mijn staatshoofd niet beledigd mag worden.

Qaiys
21-09-07, 16:18
Geplaatst door Slinger
Nou gozertje, jij bent een klassieke draaikont hoor, want hierboven vond je nog dat Beatrix wel beledigd mag worden.

Niet liegen want ik heb dat nergens beweerd.


In elk geval ben ik het eens met je nieuwe inzicht want in onze wet staat dat jouw en mijn staatshoofd niet beledigd mag worden.

Wel mijn vraag volledig beantwoorden en niet erom heen draaien.

Vindt jij dat je de Profeet Mohammed mag beledigen?

TonH
21-09-07, 16:20
Geplaatst door tr_imparator
Hey, Sivas. :lole:

Dat is mijn stad. We staan bekend om het verbranden van andersdenkenden en -gelovigen,..vergeleken met dat valt dit reuzemee.. :o

Sebásteia zul je bedoelen :ego:


:D

Slinger
21-09-07, 16:27
Geplaatst door Qaiys
Niet liegen want ik heb dat nergens beweerd.



Wel mijn vraag volledig beantwoorden en niet erom heen draaien.

Vindt jij dat je de Profeet Mohammed mag beledigen?

Oei, de kadi ondervraagt mij! Nou, ik hoef geen verantwoording af te leggen voor één of andere woestijn-sjaria-wet van Saoedi-Arabië hoor. Afgezien daarvan, je kunt Mohammed helemaal niet beledigen want hij hoort het niet. Hij is dood of hij heeft nooit bestaan.

Qaiys
21-09-07, 16:32
Geplaatst door Slinger
Oei, de kadi ondervraagt mij! Nou, ik hoef geen verantwoording af te leggen voor één of andere woestijn-sjaria-wet van Saoedi-Arabië hoor. Afgezien daarvan, je kunt Mohammed helemaal niet beledigen want hij hoort het niet. Hij is dood of hij heeft nooit bestaan.

Kortom hiermee bewijs je dat je hypocriet bent. Zo simpel is dat nou te bewijzen.

Slinger
21-09-07, 16:35
Geplaatst door Qaiys
Kortom hiermee bewijs je dat je hypocriet bent. Zo simpel is dat nou te bewijzen.

Ja, volgens een bepaalde denkmethode zijn 'bewijzen' nogal snel te leveren. Hier in het westen noemden wij dat de middeleeuwen.

Man_Ray
21-09-07, 16:38
Geplaatst door Slinger
Juist. Uit de woorden van Qais blijkt dus dat hij vindt dat Beatrix wel beledigd mag worden maar de profeet niet.

Dat staat er nergens. Wordt zelfs niet geïnsinueerd. Dat maak je er helemaal zelf van.

Charlus
21-09-07, 19:18
Geplaatst door Qaiys
<...>vindt je dat de Profeet beledigd mag worden? Ja of nee? Vindt je dat Beatrix beledigd mag worden?

Mijn antwoord is op beide vragen nee.

En wat is jouw antwoord?<...>
Is dit een algemene quizvraag? Mijn antwoord op de eerste vraag is ja, op de tweede vraag is nee.
De profeet heeft in Nederland geen officiële status, maar is alleen een overleden buitenlander. Strikt genomen kan hij wegens zijn overleden staat sowieso niet beledigd worden, daarin heeft Slinger gelijk. Maar dat is hier niet zozeer het punt want Atatürk kan dus ook beledigd worden. Eerder zal men bedoelen dat de nagedachtenis beledigd wordt. De vraag is, of (de nagedachtenis van) Atatürk beledigen in Turkije en Beatrix beledigen in Nederland vergelijkbaar is met (de nagedachtenis van) de profeet beledigen in Nederland. Antwoord: nee.

prins74
21-09-07, 23:33
Geplaatst door tr_imparator
Hey, Sivas. :lole:

Dat is mijn stad. We staan bekend om het verbranden van andersdenkenden en -gelovigen,..vergeleken met dat valt dit reuzemee.. :o pim fortuyn zei ooit : halve waarheid vertellen is erger dan liegen. Er is een provacatie geweest door de ateisten jegens moslims,en door de mede cia zijn de onschuldige mensen levend verbrand.En al die mensen die onschuldige mensen probeerden te redden mochten het niet baten.In tr is ieder vrij om te geloven waarin hij wil geloven,mits je niet andermans geloof gaat beledigen.Als je het doet,dan moet je de concequenties aanvaarden van een volk die het recht in eigen handen nemen .

mark61
21-09-07, 23:43
Geplaatst door prins74
pim fortuyn zei ooit : halve waarheid vertellen is erger dan liegen. Er is een provacatie geweest door de ateisten jegens moslims,en door de mede cia zijn de onschuldige mensen levend verbrand.

Huh? Een stel fundi's steekt een hotel in brand, verhindert dat de brandweer komt blussen; de autoriteiten staan erbij en kijken ernaar, en jij bedenkt de CIA als boosdoener? Idioot.

Welke provocatie?


In tr is ieder vrij om te geloven waarin hij wil geloven,mits je niet andermans geloof gaat beledigen.

Nee, dat is niet waar.

tr_imparator
22-09-07, 02:23
Geplaatst door prins74
pim fortuyn zei ooit : halve waarheid vertellen is erger dan liegen.


Dus daarom ga je nu liegen?

mark61
22-09-07, 11:19
Geplaatst door tr_imparator
Dus daarom ga je nu liegen?

:hihi:

prins74
22-09-07, 12:19
Geplaatst door mark61
Huh? Een stel fundi's steekt een hotel in brand, verhindert dat de brandweer komt blussen; de autoriteiten staan erbij en kijken ernaar, en jij bedenkt de CIA als boosdoener? Idioot.

Welke provocatie?



Nee, dat is niet waar. idioot ben je zelf. Al die provacator zijn met trommel langs de moskeen gelopen ,terwijl mensen binnen aan het bidden waren. Turkije is vrijer dan nederland en marocco !!!

mark61
22-09-07, 12:20
Geplaatst door prins74
idioot ben je zelf. Al die provacator zijn met trommel langs de moskeen gelopen ,terwijl mensen binnen aan het bidden waren. Turkije is vrijer dan nederland en marocco !!!

Iyi uykular!

prins74
22-09-07, 12:21
Geplaatst door prins74
idioot ben je zelf. Al die provacator zijn met trommel langs de moskeen gelopen ,terwijl mensen binnen aan het bidden waren. Turkije is vrijer dan nederland en marocco !!! by de the way,je bent aleviet,dat weet ik, jullie hebben ook de vergelding sivas gemaakt door hele dorp basbaglar met alle levenden in de moskee te stoppen en vervolgens in brand te steken.En de overige te executeren.Met hulp van PKK ,jullie zijn de mainbrain van PKK . DAT WEET DE HELE WERELD IDIOOT

mark61
22-09-07, 12:22
Geplaatst door prins74
by de the way,je bent aleviet,dat weet ik, jullie hebben ook de vergelding sivas gemaakt door hele dorp basbaglar met alle levenden in de moskee te stoppen en vervolgens in brand te steken.En de overige te executeren.Met hulp van PKK ,jullie zijn de mainbrain van PKK . DAT WEET DE HELE WERELD IDIOOT

Heb je het nu tegen jezelf? Paviljoen 4, ff adsl afkoppelen lütfen.

IbnRushd
22-09-07, 12:24
effe kappen met schelden voordat het weer uit de hand loopt. Mark61 is weer de uitlokker. :moe:

Soldim
22-09-07, 12:24
Geplaatst door prins74
Met hulp van PKK ,jullie zijn de mainbrain van PKK .

He gezellig. We hebben lang geen PKK discussie meer gehad. :strik:

Kopje koffie d'r bij, iemand?

Wide-O
22-09-07, 12:25
Joodse alevieten, het moet niet gekker worden :argwaan:

mark61
22-09-07, 12:30
Geplaatst door IbnRushd
effe kappen met schelden voordat het weer uit de hand loopt. Mark61 is weer de uitlokker. :moe:

Ja nou wordt ie mooi. Ik lok het uit dat iemand de grofste leugens loopt te verkopen, over historische gebeurtenissen, alsmede complete bevolkingsgroepen. Weet je eigenlijk waar het over gaat?

Ik vind 'idioot' nog heel mild voor iemand die een massamoord vergoelijkt, jij niet?

Weer?

(iyi uykular = slaap lekker)

IbnRushd
22-09-07, 12:42
Geplaatst door mark61
Ja nou wordt ie mooi. Ik lok het uit dat iemand de grofste leugens loopt te verkopen, over historische gebeurtenissen, alsmede complete bevolkingsgroepen. Weet je eigenlijk waar het over gaat?

Ik vind 'idioot' nog heel mild voor iemand die een massamoord vergoelijkt, jij niet?

Weer?

(iyi uykular = slaap lekker)

Nee, het is jij dat het niet begrijpt. Wij heb geen zin in constante gescheld. Als je iemand graag wilt helpen/verbeteren dan zou je woorden als idioot niet gebruiken. Probeer 't ook vanuit een ander perspectief te bekijken. Wellicht zul je mij dan begrijpen.

mark61
22-09-07, 12:45
Geplaatst door IbnRushd
Nee, het is jij dat het niet begrijpt. Wij heb geen zin in constante gescheld. Als je iemand graag wilt helpen/verbeteren dan zou je woorden als idioot niet gebruiken. Probeer 't ook vanuit een ander perspectief te bekijken. Wellicht zul je mij dan begrijpen.

Het perspectief van de massamoordvergoeilijker? Juistem.

Prinsje is niet meer te helpen.

IbnRushd
22-09-07, 12:56
Geplaatst door mark61
Het perspectief van de massamoordvergoeilijker? Juistem.

Prinsje is niet meer te helpen.

Prins74 is nog nieuw en heeft kennelijk nog wat te leren. En dat kan op allerlei manieren.

Maar als jij steeds op die manier te werk gaat dan komen er nooit meer nieuwe prikkers bij. :)

prins74
22-09-07, 13:07
Geplaatst door IbnRushd
Prins74 is nog nieuw en heeft kennelijk nog wat te leren. En dat kan op allerlei manieren.

Maar als jij steeds op die manier te werk gaat dan komen er nooit meer nieuwe prikkers bij. :) ik doe alleen maar een weerwoord voor het gene wat jullie proberen als zijne enige waarheid te verkondigen via dit medium. ik dacht dat dit geen discussie medium was ,maar daar heb ik me helaas behoorlijk in vergist.
Als jullie durven ,moeten jullie over Nederlanders praten zonder dat jullie voor ........ uitgemaakt te worden.

tr_imparator
22-09-07, 13:08
Geplaatst door Wide-O
Joodse alevieten, het moet niet gekker worden :argwaan:

Volgens mij heeft hij het tegen mij.

Hij wilde na Mark61, mij quoten.


Joodse Aleviet,... :hihi:

tr_imparator
22-09-07, 13:09
Even Apeldoorn bellen. :hihi:

IbnRushd
22-09-07, 13:14
Geplaatst door prins74
ik doe alleen maar een weerwoord voor het gene wat jullie proberen als zijne enige waarheid te verkondigen via dit medium. ik dacht dat dit geen discussie medium was ,maar daar heb ik me helaas behoorlijk in vergist.
Als jullie durven ,moeten jullie over Nederlanders praten zonder dat jullie voor ........ uitgemaakt te worden.

Het is een kwestie van wennen, prins74. Het gaat hier soms hard aan toe en sommige vaste prikkers zijn blijkbaar daar trots op (not me)?

Hoe dan ook, je bent welkom en let maar niet op het gescheld van anderen. Je kunt overigens altijd een klacht, middels het knopje (Meld dit bericht bij Beheer aan) onder je post, indienen.

David
22-09-07, 13:43
Geplaatst door IbnRushd
Maar als jij steeds op die manier te werk gaat dan komen er nooit meer nieuwe prikkers bij. :)

:haha:

Simpele ziel.

mark61
22-09-07, 13:53
Geplaatst door IbnRushd
Prins74 is nog nieuw en heeft kennelijk nog wat te leren. En dat kan op allerlei manieren.

Maar als jij steeds op die manier te werk gaat dan komen er nooit meer nieuwe prikkers bij. :)

Oei, ik moet gaan werven?

IbnRushd
22-09-07, 13:54
Geplaatst door David
:haha:

Simpele ziel.

Stoer zeg. Heb je nog meer te melden?

IbnRushd
22-09-07, 13:55
Geplaatst door mark61
Oei, ik moet gaan werven?

Je moet gewoon niet schelden.

mark61
22-09-07, 14:13
Geplaatst door IbnRushd
Het is een kwestie van wennen, prins74. Het gaat hier soms hard aan toe en sommige vaste prikkers zijn blijkbaar daar trots op (not me)?

Hoe dan ook, je bent welkom en let maar niet op het gescheld van anderen. Je kunt overigens altijd een klacht, middels het knopje (Meld dit bericht bij Beheer aan) onder je post, indienen.

Ja joh prins74 je moet gewoon een discussie binnenstormen en beweren dat die massamoord door van alles en iedereen is gepleegd, behalve door een fundi soenni-meute. Ibn Rushd vindt het best, weet hij veel. Als maar niemand het woordje 'idioot' gebruikt. Zelf scheldt hij namelijk ook nooit :vreemd:

Alevieten zijn atheïsten, dat vindt Ibn Rushd ook best, al heeft ie geen idee, en de mede CIA zit erachter.

Way to go, Ibn :duim:

mark61
22-09-07, 14:15
Geplaatst door IbnRushd
Je moet gewoon niet schelden.

Je valt over 1 woordje dat ik jou zelf herhaaldelijk heb zien gebruiken.

Je hebt bij benadering geen idee waar deze discussie over gaat.

Ga nou maar op het gezond verstand van tr_imp af, als je mij niet wil geloven.

Buitengewoon schijnheilig om over één scheldwoordje te vallen terwijl chocoprins96 smerige leugens zit op te dissen.

IbnRushd
22-09-07, 14:18
Geplaatst door mark61


Laat ik het maar simpel houden, want begrijpen doe je niet. Je bent gewaarschuwd.

David
22-09-07, 14:24
Geplaatst door IbnRushd
Laat ik het maar simpel houden, want begrijpen doe je niet. Je bent gewaarschuwd.

:haha:

mark61
22-09-07, 14:50
Geplaatst door IbnRushd
Laat ik het maar simpel houden, want begrijpen doe je niet. Je bent gewaarschuwd.

De enige die iets niet begrijpt hier ben jij. Als je het wel begrijpt, is het helemaal een schande.

Dreigen? Je lijkt Kouchner wel.

Man man man.

mark61
22-09-07, 15:04
Ben ik nog zo vriendelijk geweest om 'house nigger' krom te lullen tot een polcorterm; stank voor dank.

Hypodinges iemand?

Het lijkt wel of maroc.nl zijn a-status dreigt te verliezen. Elke verdwaalde Turkse nazi moet onderdak worden verleend.

IbnRushd
22-09-07, 15:24
Geplaatst door mark61
De enige die iets niet begrijpt hier ben jij. Als je het wel begrijpt, is het helemaal een schande.

Dreigen? Je lijkt Kouchner wel.

Man man man.

Laat ik het nog een keer proberen. Door hem idioot te noemen is de discussie al bij voorbaat verloren en het enige wat je krijgt is gescheld heen en weer. Ik vraag (tijdig) of je daarmee wilt kappen. Moeilijk? Je hoeft er niet mee eens te zijn, en dat is je recht, echter van dooddoeners als 'jij doet het ook' komen we geen stap verder.



Ben ik nog zo vriendelijk geweest om 'house nigger' krom te lullen tot een polcorterm; stank voor dank.

Hypodinges iemand?

Het lijkt wel of maroc.nl zijn a-status dreigt te verliezen. Elke verdwaalde Turkse nazi moet onderdak worden verleend.

Die a-status is er lang niet meer. Bekijk de topics nog even. Er wordt bijna constant gescholden, discussies worden meegesleurd naar andere topics waardoor je de hele troep weer van voor af aan krijgt. En als ik er iets van zeg dan krijg ik de hele lading over me heen. En dan nog van die sommige prikkers die moderators lopen te zeiken van dat zij hun werk niet goed doen. Zeg maar dat tegen een andere site, en je ligt binnen de kortste keren eruit. Mijn geduld raakt op een gegeven moment ook een keer op en dan ga ik hier doodnormaal een grote schoonmaak houden.

prins74
22-09-07, 15:36
Geplaatst door IbnRushd
Het is een kwestie van wennen, prins74. Het gaat hier soms hard aan toe en sommige vaste prikkers zijn blijkbaar daar trots op (not me)?

Hoe dan ook, je bent welkom en let maar niet op het gescheld van anderen. Je kunt overigens altijd een klacht, middels het knopje (Meld dit bericht bij Beheer aan) onder je post, indienen.
als marocaan zijnde ,ga jij maar discussie aan met WILDERS en zijn aanhang. Ik heb geen zin in discussie die geen gat vult en ik ben ook niet van plan om te laten stressen door een stelle tuig .
einde verhaal.

IbnRushd
22-09-07, 15:44
Geplaatst door prins74
als marocaan zijnde ,ga jij maar discussie aan met WILDERS en zijn aanhang. Ik heb geen zin in discussie die geen gat vult en ik ben ook niet van plan om te laten stressen door een stelle tuig .
einde verhaal.

Tja, je moet er niet van uit gaan dat iedereen met jou eens is. Ik neem aan dat je hier komt om te discussieren en poneert daarom een bewering. Sommige zijn daar niet mee eens en die komen dus met een weerwoord. En als jij daar niet mee eens bent dan behoor je je 'bewering' te onderbouwen met argumenten. Als je dat niet hebt dan gaan de lezers er vanuit dat je het mis hebt. Dit is nog altijd een forum hè.

prins74
22-09-07, 15:46
Geplaatst door IbnRushd
Tja, je moet er niet van uit gaan dat iedereen met jou eens is. Ik neem aan dat je hier komt om te discussieren en poneert daarom een bewering. Sommige zijn daar niet mee eens en die komen dus met een weerwoord. En als jij daar niet mee eens bent dan behoor je je 'bewering' te onderbouwen met argumenten. Als je dat niet hebt dan gaan de lezers er vanuit dat je het mis hebt. Dit is nog altijd een forum hè.
communiceren !!!

IbnRushd
22-09-07, 15:51
Geplaatst door prins74
communiceren !!!

Communiceren doe je niet in je eentje? Maar nogmaals, je hoeft er niet op in te gaan. Het geeft alleen aan dat je 'bewering' onjuist is. That's it.

Fijne dag verder.


ps: de meeste autochtonen hier zijn geen aanhang van Wilders

tr_imparator
22-09-07, 15:52
Geplaatst door prins74
communiceren !!!


Ben müslumanım, ama müslüman oldugum halde, gercegi görebiliyorum en azindan gercegi görmek için kendimi engellemiyorum. Ya sen?

prins74
22-09-07, 17:06
Geplaatst door IbnRushd
Communiceren doe je niet in je eentje? Maar nogmaals, je hoeft er niet op in te gaan. Het geeft alleen aan dat je 'bewering' onjuist is. That's it.

Fijne dag verder.


ps: de meeste autochtonen hier zijn geen aanhang van Wilders
ik zei toch einde verhaal!!!

prins74
22-09-07, 17:07
Geplaatst door tr_imparator
Ben müslumanım, ama müslüman oldugum halde, gercegi görebiliyorum en azindan gercegi görmek için kendimi engellemiyorum. Ya sen?
ga jij maar met wilder discuseren !!!doeeeiiie

Wide-O
22-09-07, 17:17
Geplaatst door prins74
ga jij maar met wilder discuseren !!!doeeeiiie

Gene ? :nerveus:

Wide-O
22-09-07, 17:18
Geplaatst door prins74
ik zei toch einde verhaal!!!

Je hebt de redelijkheid van dit nieuwe lid perfect ingeschat IbnRushd ! :duim:

Nou ja, misschien vin Maarten 'm wel leuk en authentiek en zo. :boer:

reallife
22-09-07, 19:19
Geplaatst door Wide-O

Nou ja, misschien vin Maarten 'm wel leuk en authentiek en zo. :boer:

Ik denk niet dat hij authentiek is :argwaan:

Joesoef
22-09-07, 19:24
Geplaatst door reallife
Ik denk niet dat hij authentiek is :argwaan:


Prins Al Charlatan :D

reallife
22-09-07, 19:31
Geplaatst door Joesoef
Prins Al Charlatan :D

Denk jij het ook? :engel:

chessmatazz
22-09-07, 19:41
Geplaatst door The_Reporter
ISTANBUL - Een rechtbank in de Turkse stad Sivas heeft de website YouTube verboden wegens belediging van de grondlegger van de Turkse staat, Mustafa Kemal Atatürk. Dit berichtten Turkse media woensdag.

De zaak kwam aan het rollen doordat iemand een klacht had ingediend. Ook premier Erdogan, president Gül en de legerleiding zouden in video's op YouTube beledigd worden. YouTube is een website waarop iedereen filmpjes kan plaatsen en bekijken onder het mom van ‘zend jezelf uit’.

http://www.volkskrant.nl/technologie/article462889.ece/Turkse_rechtbank_verbiedt_YouTube

wat zitten ze nou te zeuren man?!

TonH
22-09-07, 22:51
Geplaatst door prins74
In tr is ieder vrij om te geloven waarin hij wil geloven,mits je niet andermans geloof gaat beledigen.

Dit is helaas niet de praktijk van alle dag.

mark61
23-09-07, 00:28
Geplaatst door IbnRushd
Laat ik het nog een keer proberen. Door hem idioot te noemen is de discussie al bij voorbaat verloren en het enige wat je krijgt is gescheld heen en weer.

Hoe komt het dat je de 'vieze kuthomo's' zonder enig commentaar verwijdert en mijn 'idiootje' van eindeloos commentaar voorziet?

mark61
23-09-07, 00:30
Geplaatst door Wide-O
Je hebt de redelijkheid van dit nieuwe lid perfect ingeschat IbnRushd ! :duim:

Nou ja, misschien vin Maarten 'm wel leuk en authentiek en zo. :boer:

Maarten houdt niet van Turreken :vreemd: Communiceren zo lastig enzo.

mark61
23-09-07, 00:31
Geplaatst door reallife
Ik denk niet dat hij authentiek is :argwaan:

Zijn redeneertrant vind ik heel authentiek.

IbnRushd
23-09-07, 00:56
Geplaatst door mark61
Hoe komt het dat je de 'vieze kuthomo's' zonder enig commentaar verwijdert en mijn 'idiootje' van eindeloos commentaar voorziet?

Ben je helderziend? Hoe weet jij nou dat ik die berichten heb verwijderd? Ben ik de enige moderator hier? Of ben je weer met je vermoedens bezig?

Slaap ze.

David
23-09-07, 11:31
:roker:

mark61
23-09-07, 12:16
Geplaatst door IbnRushd
Ben je helderziend? Hoe weet jij nou dat ik die berichten heb verwijderd? Ben ik de enige moderator hier? Of ben je weer met je vermoedens bezig?

Slaap ze.

Bedankt, heerlijk geslapen. Niet echt een antwoord :)

mark61
23-09-07, 12:17
Geplaatst door David
:roker:

Zozo :hihi: