PDA

Bekijk Volledige Versie : Aartsbisschop: "Condooms opzettelijk met HIV besmet"



Marsipulami
28-09-07, 22:31
Aartsbisschop: "Condooms opzettelijk met HIV besmet"


Het hoofd van de Katholieke Kerk in Mozambique heeft een schokkende uitspraak gedaan; hij vertelde aan de BBC dat hij gelooft dat sommige in Europa gemaakte condooms opzettelijk met HIV zijn besmet.

Aartsbisschop Francisco Chimoio: "Condooms bieden niet noodzakelijk bescherming want ik weet dat er 2 Europese landen zijn die condooms besmetten met het virus. Ze willen met dat programma de Afrikanen uitroeien."
Hij weigerde de namen van de twee landen te noemen.

"Als we deze ziekte niet serieus noemen, zal ze ons uitroeien. Een mentaliteitsverandering is nodig. Seksuele relaties moeten binnen het huwelijk plaatsvinden zonder overspel, en jonge mensen moeten zich onthouden," aldus de aartsbisschop nog.

Aidsactivisten reageren geschokt op de uitspraken. "Condooms zijn veilig en bieden de beste bescherming tegen aids," aldus de activisten.

Volgens Jose Tembe van de BBC is 16.2% van 19 miljoen inwoners van Mozambique met HIV besmet. Per dag komen daar 500 gevallen bij.

Karin.N
28-09-07, 22:40
Zolang de wereldbevolking toeneemt, is het logisch dat het aantal gekken meegroeit.

Ze zitten in Mozambique, hier op het forum :maf2:

III
28-09-07, 22:47
Geplaatst door Marsipulami

Hij weigerde de namen van de twee landen te noemen.



Ok, dan zal ik het even doen: Nederland en Belgie.

Red Sonja
28-09-07, 22:53
Geplaatst door Karin.N
Zolang de wereldbevolking toeneemt, is het logisch dat het aantal gekken meegroeit.

Ze zitten in Mozambique, hier op het forum :maf2:


Geplaatst door Karin.N
Laat ik heel duidelijk zijn, dit forum heeft nooit een kans gehad en zal het ook nooit krijgen.

Neem bijvoorbeeld de reactie van Saladinn op Olive. Zij reageert serieus en wat voor reactie komt erop.

Vrijwel niemand kan eerlijk naar de ander kijken.

Nee, liever wijst men op de fouten van de ander, vergroot deze uit en voelt zichzelf superieur.

:hihi:

mark61
28-09-07, 23:08
Geplaatst door Karin.N
Zolang de wereldbevolking toeneemt, is het logisch dat het aantal gekken meegroeit.

Ze zitten in Mozambique, hier op het forum :maf2:

:hihi:

III
28-09-07, 23:12
Geplaatst door mark61
:hihi:

:haha:

Marsipulami
28-09-07, 23:12
In Mozambique is het blijkbaar ook al niet simpel om bekwaam kerkelijk personeel te vinden. :p

III
28-09-07, 23:15
Geplaatst door Marsipulami
In Mozambique is het blijkbaar ook al niet simpel om bekwaam kerkelijk personeel te vinden. :p

Ik denk dat daar geen kerkelijk personeel voor nodig is, maar chemici.

Maarten
29-09-07, 02:44
Volgens mij is het niet eens mogelijk om HIV op (droge) condooms in leven te houden.

Toch leuk, dat Afrika.. Ik wil niet weten, wat ze daar allemaal geloven..

III
29-09-07, 02:50
Geplaatst door Maarten
Volgens mij is het niet eens mogelijk om HIV op (droge) condooms in leven te houden.

Toch leuk, dat Afrika.. Ik wil niet weten, wat ze daar allemaal geloven..

Je hebt toch ook poedervormige koffiemelk? De zogenaamde "stuifkoei"...

knuppeltje
29-09-07, 10:06
Geplaatst door Marsipulami
In Mozambique is het blijkbaar ook al niet simpel om bekwaam kerkelijk personeel te vinden. :p

Waar wel?

III
01-10-07, 18:15
up

Maarten
01-10-07, 19:56
Geplaatst door III
Je hebt toch ook poedervormige koffiemelk? De zogenaamde "stuifkoei"...

Up? :hihi:

OK dan... Kijk, je kunt wel samen gaan zitten stuifkoeien, maar daar krijg je nog geen kindjes van.
Het spul heeft vocht nodig, anders overleeft dat niet..
Geld ook voor de HIV-virus, dacht ik.. Iets met eiwitstructuren aan de buitenkant, die vocht nodig hebben..
Poeder-HIV kan volgens mij niet..

III
01-10-07, 20:09
Geplaatst door Maarten
Up? :hihi:

OK dan... Kijk, je kunt wel samen gaan zitten stuifkoeien, maar daar krijg je nog geen kindjes van.
Het spul heeft vocht nodig, anders overleeft dat niet..
Geld ook voor de HIV-virus, dacht ik.. Iets met eiwitstructuren aan de buitenkant, die vocht nodig hebben..
Poeder-HIV kan volgens mij niet..

Waarom moeilijk chemisch en biologisch gezever als de natuurkunde de juiste truc heeft?
Gewoon condooms met gaten erin: dan kunnen de Belgen zich wél voortplanten, maar krijgen géén AIDS!