PDA

Bekijk Volledige Versie : Kosher Food Tax



III
30-09-07, 03:06
An introduction to the meaning of Kosher Food Certification. 5 min. (http://www.youtube.com/watch?v=L-VUPzuccBQ)

1973Tanger
30-09-07, 03:37
Deze link is te schokkend. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die twee minuten die ik kon volhouden, dit met Kosher food te maken heeft. Ik denk dat dit gewoon materiaal is afkomstig van dieren welzijnsorganisaties, met een boze vingertje naar de vleesverwerkende industrie. Om dan meteen te denken dat joden Kosher op deze manier in praktijk brengen is flauw. Orthodoxe joden zullen dit nooit toestaan.

III
30-09-07, 04:44
Geplaatst door 1973Tanger
Deze link is te schokkend. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die twee minuten die ik kon volhouden, dit met Kosher food te maken heeft. Ik denk dat dit gewoon materiaal is afkomstig van dieren welzijnsorganisaties, met een boze vingertje naar de vleesverwerkende industrie. Om dan meteen te denken dat joden Kosher op deze manier in praktijk brengen is flauw. Orthodoxe joden zullen dit nooit toestaan.

Ik kan niets zeggen over de authenticiteit van dit filmmateriaal.
Maar wie gaat rekenen komt tot de conclusie dat echt kosher slachten niet kan in deze moderne maatschappij.
Ik weet ook niets over de achterliggende gedachten van de makers van de site waarop dit filmpje staat. Moet ik nog even uitvinden. Wel heb ik een aantal video's op youtube van de maker van dit filmpje geflagd.
Rechts extremistische blanke k@torganisatie!

ronald
30-09-07, 14:09
Geplaatst door 1973Tanger
Deze link is te schokkend. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die twee minuten die ik kon volhouden, dit met Kosher food te maken heeft. Ik denk dat dit gewoon materiaal is afkomstig van dieren welzijnsorganisaties, met een boze vingertje naar de vleesverwerkende industrie. Om dan meteen te denken dat joden Kosher op deze manier in praktijk brengen is flauw. Orthodoxe joden zullen dit nooit toestaan.


Ook in het "humanistisch" Nazi-Duitsland was kosher slachten verboden. Dat vonden ze niet humaan! Een soortgelijke film die de Nazi-propaganda machine in elkaar heeft gedraaid wilde daarmee aantonen de "On-humane" manier van doen van Joden. In tegenstelling tot super kippenslachterijen wordt in koshere slachterijen elke kip afzonderlijk geslacht en niet door wel of niet kippenkoppen vangende messen. Ook hier in deze samenstelling. Het gaat niet alleen om dierenorganisaties die tegen deze manier van slachten zijn. Die hebben dat recht tegen welke vorm van dierenconsumptie en dierenindustrie dan ook. Het gaat hier verder. De titel luidt: "Jewish Kosher Certification Food Tax" en wil door het tonen van "Kosher zegels" de kijker voorliegen dat alles wat kosher is op een "beestachtige" wijze tot stand komt. De "Kosher zegels" gaan over allerlei prodicten die veelal vegetarisch zijn: geen dierlijke producten bevatten, geen melkbestanddelen enz. In zoverre bedrijft de samensteller van deze filmpjes dezelfde anti-Joodse gestoordheid als de Nazi-propagandisten: alles wat Joden produceren is gruwelijk en verleidend.

1973Tanger
30-09-07, 17:26
Geplaatst door ronald
Ook in het "humanistisch" Nazi-Duitsland was kosher slachten verboden. Dat vonden ze niet humaan! Een soortgelijke film die de Nazi-propaganda machine in elkaar heeft gedraaid wilde daarmee aantonen de "On-humane" manier van doen van Joden. In tegenstelling tot super kippenslachterijen wordt in koshere slachterijen elke kip afzonderlijk geslacht en niet door wel of niet kippenkoppen vangende messen. Ook hier in deze samenstelling. Het gaat niet alleen om dierenorganisaties die tegen deze manier van slachten zijn. Die hebben dat recht tegen welke vorm van dierenconsumptie en dierenindustrie dan ook. Het gaat hier verder. De titel luidt: "Jewish Kosher Certification Food Tax" en wil door het tonen van "Kosher zegels" de kijker voorliegen dat alles wat kosher is op een "beestachtige" wijze tot stand komt. De "Kosher zegels" gaan over allerlei prodicten die veelal vegetarisch zijn: geen dierlijke producten bevatten, geen melkbestanddelen enz. In zoverre bedrijft de samensteller van deze filmpjes dezelfde anti-Joodse gestoordheid als de Nazi-propagandisten: alles wat Joden produceren is gruwelijk en verleidend.

Dacht ik ook. Je kunt gerust bij de Jood tijdens de maaltijd aan tafel zitten hoor. Ik heb gezien hoe strikt joden zijn in het voorbereiden van Kosher. Zelfs het aanrecht wordt behandeld met heet water om besmetting te voorkomen. Deze filmpje is gewoon shit.

III
30-09-07, 17:39
Geplaatst door ronald
Ook in het "humanistisch" Nazi-Duitsland was kosher slachten verboden. Dat vonden ze niet humaan! Een soortgelijke film die de Nazi-propaganda machine in elkaar heeft gedraaid wilde daarmee aantonen de "On-humane" manier van doen van Joden. In tegenstelling tot super kippenslachterijen wordt in koshere slachterijen elke kip afzonderlijk geslacht en niet door wel of niet kippenkoppen vangende messen. Ook hier in deze samenstelling. Het gaat niet alleen om dierenorganisaties die tegen deze manier van slachten zijn. Die hebben dat recht tegen welke vorm van dierenconsumptie en dierenindustrie dan ook. Het gaat hier verder. De titel luidt: "Jewish Kosher Certification Food Tax" en wil door het tonen van "Kosher zegels" de kijker voorliegen dat alles wat kosher is op een "beestachtige" wijze tot stand komt. De "Kosher zegels" gaan over allerlei prodicten die veelal vegetarisch zijn: geen dierlijke producten bevatten, geen melkbestanddelen enz. In zoverre bedrijft de samensteller van deze filmpjes dezelfde anti-Joodse gestoordheid als de Nazi-propagandisten: alles wat Joden produceren is gruwelijk en verleidend.

Goed verwoord!
Dank ook voor de toelichting.

Misschien gaat de discussie dan wel deze kant op (en dat is wat ik hoop):
De schijnbare verwevenheid van de Palestijnse Zaak met louche nazipropaganda (pleonasme).
Hiervan zijn er in ieder geval twee groepen het slachtoffer:
De joden, omwille van de propaganda en de Palestijnen/moslims voor vermeende samenwerking met de neo-nazi's...

Ik voel me wel heel erg genaaid, dat ik op die site kwam door een gesproken link van een meisje dat het opnam voor een student die senator Kerry een confronterende vraag stelde en daardoor gearresteerd, getaserd en in de bak gegooid werd.
Haar verhaal begon confronterend naar de toeschouwers van het filmmateriaal en vooral de toeschouwers van het incident zelf.
Dat ze niets deden. Terwijl die jongen zijn recht op vrije meningsuiting gebruikte (1st Ammandement) en daarin werd gehinderd.
Ze zei dat het niet uitmaakte of je het eens was met hem of niet, maar dat je moest vechten voor dat recht.
En nu komen bij mij de vraagtekens.
Is dit een manier om te zorgen dat elke klerenazi gewoon zijn scheur kan opentrekken en de grootste baggerstroom kan laten vloeien?
De vraag die bij mij rijst: Is dit meisje onwetend of manipulerend?
Ze kwam aanvankelijk op mij zo integer over...

Maarten
01-10-07, 16:15
Ze vermelden niet eens waar het filmpje geschoten werd..
De beelden zijn eigenlijk ook niet duidelijk.
En in de meeste slachterijen kun je vreselijke dingen zien.
Verder weet ik niet hoeveel er aan "kosher tax" opgedrongen wordt..
Op zich is het niet onmogelijk, ook de wrede behandeling niet.
Maar uit dit blijkt niks.
En als dit filmpje ook nog uit de fabriek genaamd "Pantzerfaust" komt?

Ik geef het niet graag toe hoor, gezien de enorme cultus van misbruik van antisemitisme door de Israel-aanhang, maar hier is overduidelijk sprake van onvervalst antisemitisme. En Ronald's vergelijking met de nazi's gaat compleet op.

Resteert wel een kleine twijfel. Het ligt er allemaal zó dik bovenop, het ding kan gefabriekt zijn door die Israel-aanhang. Ik ga daar niet van uit, maar ondenkbaar is het zeker niet. Fanatici genoeg daar, en er gaat ook veel geld in om. Er zijn daar veel meer van dat soort fanatici, dan neo-nazi's, en excessen zijn zeker niet uitgesloten. Maar goed, je weet het pas als ze die organisatie oprollen..

De manier waarop die rabbies neergezet worden is in elk geval afgrijselijk. Dit is echt nazi-stuff op zijn slechtst.