PDA

Bekijk Volledige Versie : Lijk in tuin van Georgina en Jort gevonden



Couscousje
09-10-07, 21:47
Lijk in tuin van Georgina en Jort gevonden
Bron: NU.nl
Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:47

In de tuin van Georgina Verbaan en Jort Kelder is een lijk gevonden. Vreemd genoeg reageerde Georgina in eerste instantie vrij laconiek op het verhaal "Ik dacht eerst dat het om een grap ging, omdat ik vandaag jarig ben".

Alle omwonenden zijn over het gevonden lijk ondervraagd. "Zo kwam ik erachter dat het lichaam er waarschijnlijk al sinds vrijdag moet hebben gelegen". Ook vertelt ze dat het gezicht ontzettend uit elkaar lag. "Dus het was moeilijk om vast te stellen of het een man of vrouw was."

Jort zit op dit moment in Napels, dus Georgina is alleen op het landgoed. Of ze zich ongemakkelijk heeft gevoeld? "Nee hoor, zo gebeurt er eindelijk eens iets in Nigtevecht. Het lijkt wel CSI."

Cc

observer
10-10-07, 08:27
ik dacht eerst dat ze het zelf was (vergeten adem te halen kan gebeuren :melig2: )

Olive Yao
10-10-07, 09:31
O.k, nu weet ik tenminste dat Georgina Verbaan en Jort Kelder samen een tuin hebben en ook wel eens samen op het landgoed zijn.
Hebben ze nog meer samen?

wytze
10-10-07, 12:31
wat een bizarre reactie van die Verbaan.

observer
10-10-07, 12:39
Geplaatst door wytze
wat een bizarre reactie van die Verbaan. ja als je zulke vrienden hebt..

heb het hier al 2x meegemaakt dat er hier 1 uit het water gehaald werd, waarvan 1 op ongeveer 3 meter van mijn raam

je weet dat je niet moet kijken maar toch, niet prettig