PDA

Bekijk Volledige Versie : "Misbruikt door de Tweede Kamer".



The Arab III
11-10-07, 17:06
Hirsi Ali zeer teleurgesteld in Tweede Kamer
Uitgegeven: 11 oktober 2007 17:47
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 17:47

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali en haar advocate Britta Böhler zijn "zeer teleurgesteld" in de Tweede Kamer. Dat komt omdat de parlementariërs niet willen dat de Nederlandse staat nog enige tijd haar beveiliging betaalt, zodat de ex-VVD politica haar beveiliging in de Verenigde Staten kan regelen.

"We maken ons zorgen over de gevolgen die dit besluit in de nabije toekomst heeft voor de veiligheid van Ayaan", reageert Böhler. "We gaan nu overleggen over de nu te nemen stappen. De kwestie aan de rechter voorleggen is zeker een van de mogelijkheden."

Een overgrote meerderheid verwierp donderdag een motie van GroenLinks waarin staat dat de Nederlandse regering de oud-politica nog één keer gedurende een redelijke termijn zou moeten beveiligen in de VS. Ondertussen zou Hirsi Ali dan fondsen kunnen werven om haar eigen beveiliging te kunnen betalen.





7chaouhaliha meskiena! :traan1:

rambo
11-10-07, 17:20
Al die moeite van de afgelopen jaren, voor niks. "En bedankt Ayaan" Misschien wilt Binladen wel financieren?! :haha:

Rambo :rambo:

Bokitoo
11-10-07, 20:13
Geplaatst door rambo
Al die moeite van de afgelopen jaren, voor niks. "En bedankt Ayaan" Misschien wilt Binladen wel financieren?! :haha:

Rambo :rambo:
Dat er er ook mensen bestaan die niet begrijpen dat dit mens niets maar dan ook niets aan Nederland geeft maar alleen maar neemt. liegt en bedriegt! alsof het het de schuld is van de nederlandse moslims is ,dat haar clitoris weggeschneden is! pffffff ik vind haar zoo zielig dat ik zelfs als ik haar tegenkom een 0.0001cent wil geven.
ach gaat toch lekker in somaliee iets doen!!het is haar eigen cultuur dat haar clitoris weg gesneden heeft en niet de Nederlandse moslims!!!