PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionazi'isme wordt zelfs Tony Blair teveel...



Coolassprov MC
14-10-07, 08:48
http://news.independent.co.uk/world/middle_east/article3055788.ece

He was shocked by what he was told about conditions in Hebron and diplomats say he was genuinely taken aback by his trip to the West Bank sector of the Jordan Valley – where Palestinians are allowed to dig wells only a third as deep as Israelis – at the exploitation of resources by the rich Jewish agricultural settlements at the expense of closed in Palestinian farmers. And he has been privately dismissive – rather more so perhaps than he was as Prime Minister – of the argument by some Israelis that security comes first, with economics and a political deal well behind it." Now we have to deal with a political demagogue feigning concern for the Palestinians.

Maarten
14-10-07, 11:42
Ik kom nauwelijks door het artikel heen.
Genoeg om te weten, dat er van Blair niks te verwachten is.
Same old story, same old shit..

Olive Yao
14-10-07, 16:15
Geplaatst door woordenrijk dreinbaasje
Ik kom nauwelijks door het artikel heen.
Genoeg om te weten, dat er van Blair niks te verwachten is.
Same old story, same old shit..
Gelukkig ben jij er nog. :tik:

Wide-O
14-10-07, 16:25
Geplaatst door Maarten
Ik kom nauwelijks door het artikel heen.
Genoeg om te weten, dat er van Blair niks te verwachten is.
Same old story, same old shit..

En als je echt alert was geweest, zou je weten dat angry arab dot com de plaats is waar koelereet elke dag uithangt.

Zou je ook geweten hebben dat Carin eigenlijk Daaf is, en dat Red Sonja een Pim Fortuyn aanhanger is. Before you got cosy... Misschien wat minder lappen prikken en wat meer lezen, asshole.

Maar zo slim ben je niet hé :hihi:

Maarten
14-10-07, 16:30
Geplaatst door Olive Yao
Gelukkig ben jij er nog. :tik:
Aaaah.. ons kleine lasterteefje, dat als sinds 2003 geen zinnig woord over de hoofdzaken in die kwestie weet te posten, maar wel iedereen probeert te verzieken, die dat wél doet..
Heeft natuurlijk weer geen zak te melden over de topic..
Was je nou al klaar met je kruistocht tegen Chomsky, of krijgen we daar straks weer 30 pagina's bombarie over?
Ga maar snel weer iets etherisch doen.. hier is het voor grote mensen..

Maarten
14-10-07, 16:45
Geplaatst door Wide-O
En als je echt alert was geweest, zou je weten dat angry arab dot com de plaats is waar koelereet elke dag uithangt.

Zou je ook geweten hebben dat Carin eigenlijk Daaf is, en dat Red Sonja een Pim Fortuyn aanhanger is. Before you got cosy... Misschien wat minder lappen prikken en wat meer lezen, asshole.

Maar zo slim ben je niet hé :hihi:
Jij schijnt niets te begrijpen van:
1. De herkomst van het artikel.
2. De inhoud ervan.
3. Mijn reactie er op.
4. De geschiedenis van Blair in de zaak, en wat er van te verwachten is.

Een jaartje Vakkevullen schijnt genoeg te zijn om de laatste restanten bloedtoevoer naar de hersenen volledig af te knijpen. Die peuters komen hun speelbak niet meer uit. Kweekvijver van dementie. Het lijkt er op, dat ze daar niks anders meer doen, dan in elkaars zak graaien, en daar maar eindeloos over doorlullen..

Wide-O
14-10-07, 16:45
Geplaatst door Maarten
Aaaah.. ons kleine lasterteefje, dat als sinds 2003 geen zinnig woord over de hoofdzaken in die kwestie weet te posten, maar wel iedereen probeert te verzieken, die dat wél doet..
Heeft natuurlijk weer geen zak te melden over de topic..
Was je nou al klaar met je kruistocht tegen Chomsky, of krijgen we daar straks weer 30 pagina's bombarie over?
Ga maar snel weer iets etherisch doen.. hier is het voor grote mensen..

Zodra je mensen catalogiseert als "teefje" en "spul" wordt het heel eng hoor. Benieuwd of beheer dat snapt (I'm not holding my breath...)

Wide-O
14-10-07, 16:46
Geplaatst door Maarten
Jij schijnt niets te begrijpen van:
1. De herkomst van het artikel.
2. De inhoud ervan.
3. Mijn reactie er op.
4. De geschiedenis van Blair in de zaak, en wat er van te verwachten is.

Een jaartje Vakkevullen schijnt genoeg te zijn om de laatste restanten bloedtoevoer naar de hersenen volledig af te knijpen. Die peuters komen hun speelbak niet meer uit. Kweekvijver van dementie. Het lijkt er op, dat ze daar niks anders meer doen, dan in elkaars zak graaien, en daar maar eindeloos over doorlullen..

Do your own research rageboy.

Wide-O
14-10-07, 16:58
En, al door dat je een Pim-aanhanger aan't "courten" was ?

Ik bedoel, ik ben debiel geworden door vakkevullen, what the fuck is your excuse ?

"Angy Arab" is overigens wel grappig :hihi:

mark61
14-10-07, 17:41
Geplaatst door Maarten
lasterteefje,

Also sprach Gott. Die alles weet en als enige hoofd- van bijzaken kan onderscheiden :vreemd:

Olive Yao
14-10-07, 18:24
Geplaatst door woordenrijk dreinbaasje

Haleber kent mij overigens helemaal niet persoonlijk (hij zou wel willen).
post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3374477#post3374477)


Geplaatst door woordenrijk dreinbaasje

Jarenlang hebben heel veel mensen van Ron gebaald, vanwege zijn manier van doen. Dat waren hele duidelijke aanwijsbare dingen. Ik vond dat zonde, omdat hij veel met Marokkanen gedaan heeft, en veel kennis in zou kunnen brengen. Maar hij verknalde het voor zichzelf. Ik ben 'm toen gaan helpen. Ik heb heel lang heel veel met hem gemaild over de moeilijkheden die hij kreeg, want hij snapte daar niets van. Daar is heel veel moeite in gaan zitten.
Ik ben 'm overigens ook nog aan huis gaan helpen met zijn computer! En ordening van al z'n bestanden enzo. Recovery van een schijf, en nog veel meer. Gratis! Oude man, weet je, en ik dacht van: ach, doe eens wat.
post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3088046#post3088046)

:tik:

reallife
14-10-07, 18:38
Geplaatst door Olive Yao
post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3374477#post3374477)


post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3088046#post3088046)

:tik:

:D

reallife
14-10-07, 18:43
Geplaatst door Maarten
Jij schijnt niets te begrijpen van:
1. De herkomst van het artikel.
2. De inhoud ervan.
3. Mijn reactie er op.
4. De geschiedenis van Blair in de zaak, en wat er van te verwachten is.

Een jaartje Vakkevullen schijnt genoeg te zijn om de laatste restanten bloedtoevoer naar de hersenen volledig af te knijpen. Die peuters komen hun speelbak niet meer uit. Kweekvijver van dementie. Het lijkt er op, dat ze daar niks anders meer doen, dan in elkaars zak graaien, en daar maar eindeloos over doorlullen..

Jouw eigen reactie was ook inhoudsloos...

Je forumpersoonlijkheid begint steeds meer af te brokkelen Maarten. Vroeger hield je nog de schijn op dat je oorspronkelijk was. Nu klink je als de echo in een bodemloze put.

Geestdodend en saai.

Maarten
14-10-07, 19:30
Geplaatst door Olive Yao

Zeg je van de loodgieter ook, dat je die persoonlijk kent?
Zo ja, dan vraag ik me vooral af wat ie binnenshuis met je uitvreet.

Maarten
14-10-07, 19:40
Geplaatst door reallife
Jouw eigen reactie was ook inhoudsloos...

Je denkt toch niet dat ik schrijf voor die verzameling kutautochtonen hier, die nooit iets zinnigs aan het onderwerp bijdragen he?
Tis hier net autochtonen-vmbo. Dat wordt pas wakker als het over neuken gaat.

Kijk liever naar je eigen reactie op het onderwerp, en dat van die autochtone molshoop hier: niets, nop, nada! Stelletje verwende kutkindertjes, die voortdurend gevoerd moeten worden over het onderwerp, en dan nóg niks produceren. Ik ben daar trouwens blij mee, anders moet je weer met liefdevolle hand de larie daarin gaan aanwijzen. Ik heb meer te doen..

Spoetnik
14-10-07, 19:47
Geplaatst door Olive Yao
post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3374477#post3374477)


post (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3088046#post3088046)

:tik:

Hoe zou dat dan werken? Misschien met macro's in Word ofzo ?

Wel interessant, kan je lekker snel lange teksten tikken!

reallife
14-10-07, 20:10
Geplaatst door Maarten
Ik ben daar trouwens blij mee, anders moet je weer met liefdevolle hand de larie daarin gaan aanwijzen. Ik heb meer te doen..

Deze zin... :vreemd: Op de één of andere manier doe je me aan iemand denken. :argwaan:

mark61
14-10-07, 21:12
Geplaatst door Maarten
Zeg je van de loodgieter ook, dat je die persoonlijk kent?
Zo ja, dan vraag ik me vooral af wat ie binnenshuis met je uitvreet.

Je kan de ranzigheid maar niet laten. Wat ben je toch een minkukel.

mark61
14-10-07, 21:14
Geplaatst door Maarten
Je denkt toch niet dat ik schrijf voor die verzameling kutautochtonen hier,

Je bent Marokkaantjes aan het opvoeden?

IbnRushd
14-10-07, 21:41
Effe kappen met dat eeuwige ruzie tussen jullie. Maak een site, www.MaartenvsMark61.nl, of zo. Kunnen jullie daar voor eeuwig met modder gooien.

Er gaan hier topics verloren door jullie onnozel geleuter. En ajb niet met mij in discussie gaan wie schuldig of onschuldig is. Iedereen die meedoet is daar debet aan.

Ps: berichten worden verwijderd mits ik merk dat 't onnozel geprovoceer is en slechts dient voor tarten en ontlokking. Uiteraard off-topic. Als ik teveel postjes moet verwijderen dan gaat 't op slot. Jammer dat ik zoiets kinderachtigs vooraf moet vertellen.

Maarten
14-10-07, 21:52
Geplaatst door IbnRushd
eeuwige ruzie
Ja sorry, ik had al gezien dat je geschrapt had, en begrijp dat je daar niet mee aan de gang wenst te blijven.

Maar bekijk de topic maar eens van boven af aan, dan zie je hoe het ontstaat, en wie daar allemaal aan mee doen. En niet éen van die figuren zegt iets over de topic he? (ik nog wel) Ik heb me dus kuch.. een beetje de vrijheid genomen om wat tegengas te geven. Maar goed, maar goed.. kef kef, kwispel kwispel..

Maarten
14-10-07, 21:57
Geplaatst door mark61
Je kan de ranzigheid maar niet laten. Wat ben je toch een minkukel.
Het was een zeer adequate reactie op de onzin van Olive. Die kan nu eenmaal geen logische conclusies trekken, uit wat dan ook niet. Vraag je liever af waar die mee bezig is, dat ze dat soort info nog gaat zitten nazoeken? Logisch? Geschift is het.. Ik gebruik niet voor niets m'n kwalificaties hoor, dat is nooit zonder reden.