PDA

Bekijk Volledige Versie : ‘Studenten gedwongen tot seks met kip’



Joesoef
14-10-07, 10:11
‘Studenten gedwongen tot seks met kip’
Door RAYMOND BOERE
UTRECHT - Leden van een studentenvereniging in de provincie Utrecht zijn mogelijk tijdens de ontgroening gedwongen seks te hebben met een levende kip.
afbeelding vergroten
Ook zouden zij bloed afkomstig van een stier hebben moeten drinken en met de penis van een stier in hun broekzak hebben moeten rondlopen.

De Stichting Landelijke Inspectie Dierenbescherming doet onderzoek naar het incident, maar wil niet bekendmaken om welke vereniging het gaat.

Volgens woordvoerder De Ruijter is de inspectie in actie gekomen naar aanleiding van een melding. Deze persoon was niet zelf bij de incidenten aanwezig, maar heeft het verhaal uit eerste hand gehoord. Maar de melding is volgens de inspectie zo serieus dat is besloten er onderzoek naar te doen.

Volgens De Ruijter wordt het horen van getuigen gefrustreerd, omdat de studentenwereld een buitengewoon gesloten bolwerk is. ,,Zodra wij de studentenvereniging benaderen, sluiten de gelederen zich. Er zijn wel enkelen die zeggen dat er wat is voorgevallen, maar uit angst voor represailles van het bestuur leggen ze geen getuigenverklaring af.’’

De inspectie heeft de bevoegdheid om zelfstandig onderzoek te doen, maar zonder een getuigenverklaring zijn er volgens De Ruiter geen vervolgstappen mogelijk. Een kwalijke zaak, vindt de woordvoerder. ,,Wanneer dieren bij dergelijke acties worden betrokken gaan studenten echt over de schreef. Maar ze gaan nog meer over de schreef als een bestuur anderen het zwijgen oplegt. Met zo’n moraal onttrekken ze zich aan de openbare rechtsorde.’’

Seks met dieren is niet strafbaar zolang het dier er niet onder lijdt. Volgens De Ruijter ligt dat anders als mensen seks bedrijven met een kip. ,,Seks met dieren vinden wij altijd onacceptabel, maar als hier kippen voor worden gebruikt, kunnen wij wel aantonen dat het dier hier onder heeft te lijden.’’ Tegen het drinken van stierenbloed en het dragen van een stierenpenis, kan de inspectie niet optreden, omdat het ‘leed al is geschied’. ,,Dat kunnen we alleen maar ziekelijk noemen.’’

Joesoef
14-10-07, 10:12
Ok ok, komt uit het AD en de informatie is via via.

Olive Yao
14-10-07, 12:11
Geplaatst door Joesoef
Ok ok, komt uit het AD en de informatie is via via.
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een topic van Qaiys was.

Koala64
14-10-07, 18:06
Idioten.

Joesoef
14-10-07, 18:17
Geplaatst door Olive Yao
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een topic van Qaiys was.

Ik was moe en vergat uit te loggen en opnieuw in te loggen, vandaar.......

knuppeltje
14-10-07, 18:26
Waarom denken jullie dat kippenneuker veel eerder is uitgevonden dan geitenneuker?

ronald
14-10-07, 19:38
Geplaatst door Olive Yao
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een topic van Qaiys was.

Hoezo?

Eén van de 7 Noachidische geboden is om "verboden" sexuele handelingen te plegen met de "verboden" partners. Dit geldt ook voor het hebben van sexuele handelingen met dieren. Daarop staat straf.

Nu ken ik die achterlijk clubjes van studenten wel maar waar in hemelsnaam halen ze in hun hoofd om zo iets pervers te laten uitvoeren. Ik begrijp Qaiys best wel als hij meent dat het hier een soort Sodom en Gemorra is.

barfly
14-10-07, 19:47
Ik heb gelezen dat je op je hoogte punt die kip de nek om moet draaien om het extra lekker te maken.