PDA

Bekijk Volledige Versie : Oma Samir A. lid van Hofstadgroep



Djihed
15-10-07, 23:09
ANP 15 oktober 2007

Uit politieonderzoek is gebleken dat Samir A en zijn oma dagelijks contact hadden. Dit contact vond plaats vóór zijn arrestatie in oktober 2005. Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar de aard van deze contacten, aldus een woordvoerder van de AIVD.

:eek:

Ourzazate
15-10-07, 23:24
McVeigh had ook dagelijks contact met zijn moeder.

En nu?

Julien
16-10-07, 00:19
oma terugsturen naar turkije!! :boos:

Poesjkin
16-10-07, 00:31
Sinds ik internet heb, heeft mij oma het ook.
Niks nieuws onder de zon ;)

Olive Yao
16-10-07, 00:42
Geplaatst door Poesjkin
Sinds ik internet heb, heeft mij oma het ook.
Niks nieuws onder de zon ;)
Ja, maar heb je ook dagelijks contact met je oma? Want dan ben je dus wel verdacht, hè?

Poesjkin
16-10-07, 00:47
Nee, maar het goede mens is al 82 en samen met mijn opa heeft ze de computer en het internet sinds twee jaar in huis. Twee ouwetjes die met een handleiding een cursusboek "Internet-voor-Senioren" aan het surfen zijn...

Zou dat bij Oma A. ook zo zijn gegaan?

rami_elharrak
16-10-07, 18:36
:lole:

Contact met oma en of opa is (vanaf heden ) strafbaar !!
NB: Alleen voor turken en Marokaanen!! ( Exkuzes Nederlanders)!!

Sou
16-10-07, 18:48
Wat een nieuws. :haha:!






Thalla,
Sou

Koala64
16-10-07, 18:53
.

Sallahddin
16-10-07, 20:43
Geplaatst door Djihed
ANP 15 oktober 2007

Uit politieonderzoek is gebleken dat Samir A en zijn oma dagelijks contact hadden. Dit contact vond plaats vóór zijn arrestatie in oktober 2005. Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar de aard van deze contacten, aldus een woordvoerder van de AIVD.

:eek:

Oma is DE leider van de hofstadgroep , vandaar ! :lol: : dat was top secret tot nu toe althans ! :vingers:

Sallahddin
16-10-07, 20:46
Geplaatst door Djihed
ANP 15 oktober 2007

Uit politieonderzoek is gebleken dat Samir A en zijn oma dagelijks contact hadden. Dit contact vond plaats vóór zijn arrestatie in oktober 2005. Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar de aard van deze contacten, aldus een woordvoerder van de AIVD.

:eek:

Oma is DE _ uiterst _geheim _eindelijk __door_de_AIVD_ontmaskerd _ leider van de hofstadgroep , vandaar ! :lol: : dat was top secret tot nu toe althans ! :vingers:

Djihed
19-10-07, 22:36
mijn nep-bericht was eigenlijk een cloe, blue's clues (kennen jullie waarsch niet)

hier komt de cloe/clue?> Bilal B werd als Hofstadlid aangewezen omdat hij contact had met Samir A. Als er meteen was gezegd dat ze familie van elkaar waren, net zoals Oma dat is, misschien was die conclusie dan niet getrokken, aangezien er totaal geen feiten zijn over Bilal die wijzen op terroristische handelingen cq voorbereidingen.

Overigens: dat hele El-Al verhaal is totale bullshit. Als je de ambtsberichten bekijkt die Nova in handen heeft, staat duidelijk vermeld bij bron: (mogelijk) onbetrouwbaar. Het komt nl wel vaker voor dat er junkies of ander tuig geronseld wordt door politie en AIVD om voor wat centen spectaculaire getuigenissen af te leggen.

III
19-10-07, 22:53
Geplaatst door Djihed
mijn nep-bericht was eigenlijk een cloe, blue's clues (kennen jullie waarsch niet)

hier komt de cloe/clue?> Bilal B werd als Hofstadlid aangewezen omdat hij contact had met Samir A. Als er meteen was gezegd dat ze familie van elkaar waren, net zoals Oma dat is, misschien was die conclusie dan niet getrokken, aangezien er totaal geen feiten zijn over Bilal die wijzen op terroristische handelingen cq voorbereidingen.

Overigens: dat hele El-Al verhaal is totale bullshit. Als je de ambtsberichten bekijkt die Nova in handen heeft, staat duidelijk vermeld bij bron: (mogelijk) onbetrouwbaar. Het komt nl wel vaker voor dat er junkies of ander tuig geronseld wordt door politie en AIVD om voor wat centen spectaculaire getuigenissen af te leggen.

Hoe alles precies zit krijgen wij dan ook niet via kranten en journaals te horen.
Wat ik wel weet is dat er geen Hofstadgroep bestaat noch bestaan heeft...

III
19-10-07, 22:59
Geplaatst door Ourzazate
McVeigh had ook dagelijks contact met zijn moeder.

En nu?
Wat een vergelijking ook!
Is Samir dan ook een gemindcontrollde Menchurian Candidate (=pleonasme)?

Ourzazate
21-10-07, 15:22
Geplaatst door III
Wat een vergelijking ook!
Is Samir dan ook een gemindcontrollde Menchurian Candidate (=pleonasme)?

Ik weet niet wat je wil zeggen rare kwast...:). (tautologie)

III
21-10-07, 16:46
Geplaatst door Ourzazate
Ik weet niet wat je wil zeggen rare kwast...:). (tautologie)

Jouw onwetendheid maakt mij een rare kwast?

Menchurian Candidate zijn zonder gemindcontrold te zijn bestaat niet. Daarom pleonasme.

"The more we do to you, the less you seem to believe we are doing it."
- Joseph Mengele

Bron (http://www.insteadof.com/TerrorAttack/p7.htm)