PDA

Bekijk Volledige Versie : Neemt iemand Wilders nog serieus?



Poesjkin
16-10-07, 00:43
Zelf vind ik dat hij zich steeds meer als een klein kind en zielig mannetje gaat gedragen. Hierdoor wordt hij op den duur ongeloofwaardig, ook voor wat nu nog zijn aanhang is. Wat denken jullie?

lihoed
16-10-07, 02:18
Geplaatst door Poesjkin
Zelf vind ik dat hij zich steeds meer als een klein kind en zielig mannetje gaat gedragen. Hierdoor wordt hij op den duur ongeloofwaardig, ook voor wat nu nog zijn aanhang is. Wat denken jullie?

Gelukkig zijn niet alle Nederlanders rascisten zoals deze duivel uit de middeleeuwen, gevuld met haat en nijd. Dit is ook de reden dat vele moslims nog niet weg zijn gegaan uit dit land.
Mocht het ooit zover komen dat rascisme en haat duidelijk en zichtbaar zijn dan weet ik wel zeker dat er geen enkele moslim/Marokkaan hier achter zal blijven.

Ik hoop dat vrede de uitkomst zal zijn.

Koala64
16-10-07, 06:54
Heb het al eens eerder gezegd maar dan nog maar eens.

Wilders leeft op de darmgassen van de onderbuik van onze samenleving.

Cheetah
16-10-07, 08:47
Als je kijkt naar de stemmen die Wilders gekregen had, zijn er genoeg die hem serieus nemen.

Nu de rellen de afgelopen dagen gebeurt zijn en het ''weer'' allochtonen zijn elkaar neergestoken hebben of voor onrust gezorgd hebben, zal dit alleen nog maar groeien (vrees ik).

Poesjkin
16-10-07, 15:35
Maar hoe geloofwaardig is iemand die zelf een importbruid heeft en vervolgens gaat zeiken over grenzen?