PDA

Bekijk Volledige Versie : ''We moeten de moslims uitroeien''



Pagina's : [1] 2

Coolassprov MC
16-10-07, 23:04
"Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Reason: Don’t you mean defeating radical Islam?

Hirsi Ali: No. Islam, period. Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful. It’s very difficult to even talk about peace now. They’re not interested in peace.

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes. There is infiltration of Islam in the schools and universities of the West. You stop that. You stop the symbol burning and the effigy burning, and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.” There comes a moment when you crush your enemy.

Reason: Militarily?

Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.

http://www.reason.com/news/printer/122457.html

lihoed
16-10-07, 23:58
Geplaatst door Coolassprov MC
"Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Reason: Don’t you mean defeating radical Islam?

Hirsi Ali: No. Islam, period. Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful. It’s very difficult to even talk about peace now. They’re not interested in peace.

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes. There is infiltration of Islam in the schools and universities of the West. You stop that. You stop the symbol burning and the effigy burning, and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.” There comes a moment when you crush your enemy.

Reason: Militarily?

Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.

http://www.reason.com/news/printer/122457.html

ISLAM FOR LIVE!

Coolassprov MC
17-10-07, 00:13
Geplaatst door mark61
Vertel, hoe haal je dat zo uit de tekst? Lezen is niet je sterkste punt.

Bij nader inzien erken ik de leesfout; ze biedt 1.500.000.000 moslims een mid-weekje Malediven aan tijdens een nieuwe tsunami.


Geplaatst door mark61
Eh, dat zal moeilijk gaan, aangezien het woord 'moslim' niet in de tekst voorkomt. Als je dat schuim uit je ogen veegt kan je misschien de tekst eens gaan lezen?

Heb je geen vrouw in de buurt die je vervelen kunt?


Geplaatst door mark61
Afgezien daarvan heeft 'jood' minstens twee betekenissen; één daarvan is 'lid van een bepaald volk'. Joden werden door Hitler niet vervolgd vanwege hun godsdienst.

Dacht dat je alleen verstand van Turken had, joh.

Olive Yao
17-10-07, 00:19
(...) and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.”
Het alternatief voor rede is macht. Rede wint, maar is alleen niet sterk genoeg.

mark61
17-10-07, 00:22
Geplaatst door Coolassprov MC
Bij nader inzien erken ik de leesfout; ze biedt 1.500.000.000 moslims een mid-weekje Malediven aan tijdens een nieuwe tsunami.

Je hebt het blijkbaar in het geheel niet gelezen.

Coolassprov MC
17-10-07, 00:35
Geplaatst door mark61
Je hebt het blijkbaar in het geheel niet gelezen.

Klopt; ga nu maar weer Turkjes aaien.

mark61
17-10-07, 00:40
Geplaatst door Olive Yao
Coolassprov MC is moslim.

Droomt ie wel es

Olive Yao
17-10-07, 00:41
Geplaatst door mark61
Droomt ie wel es
Als-ie slaapt of als-ie wakker is?

mark61
17-10-07, 00:43
Geplaatst door Olive Yao
Als-ie slaapt of als-ie wakker is?

Mevrouw, tis verwarrend. Er is een oud Chinees dilemma dat zegt, dromen we als we denken dat we waken, of is het toch omgekeerd?

Olive Yao
17-10-07, 00:45
Geplaatst door mark61
Mevrouw, tis verwarrend. Er is een oud Chinees dilemma dat zegt, dromen we als we denken dat we waken, of is het toch omgekeerd?
Ja meneer, en dan heb je nog een droom in een droom ...

Coolassprov MC
17-10-07, 00:46
Geplaatst door mark61
Even iets heel anders, Joris Luyendijk was weer erg goed vanavond.

In de vorige topic had ik je verteld dat ik geen Nederlandse TV kijk; los daarvan; Luyendijk kan de pot op met zijn hypocriete bullshit.

Olive Yao
17-10-07, 00:47
ssst, maak m niet wakker

mark61
17-10-07, 00:47
Geplaatst door Coolassprov MC
In de vorige topic had ik je verteld dat ik geen Nederlandse TV kijk; los daarvan; Luyendijk kan de pot op met zijn hypocriete bullshit.

:hihi: prutteldepruttel. Die blondines zijn nadat ze met jou hebben kennisgemaakt beslist geen moslima geworden, zoveel is zeker.

mark61
17-10-07, 00:48
Geplaatst door Olive Yao
ssst, maak m niet wakker

het maakt niet uit, dit doet ie 24/7

Olive Yao
17-10-07, 00:49
Geplaatst door mark61
het maakt niet uit, dit doet ie 24/7
dromen over blondines?

mark61
17-10-07, 00:50
Geplaatst door Olive Yao
dromen over blondines?

zijn moeder krijgt de zakken waspoeder niet aangesleept

Coolassprov MC
17-10-07, 00:54
Je moet blank en blond zijn of de blanke en blonde dienen om het ''menselijke begrippen'' te kunnen laten regenen.

Wanneer de blanke en blonde mens de tyran, agressor en terrorist steunt of zelf is, kunnen we als van nature plaats gaan maken voor een tweede regen van ''nobel klinkende woorden''; ''vrijheid'', ''beschaving'', ''bevrijding'' en ''democatie'' bijvoorbeeld.

Olive Yao
17-10-07, 01:00
Geplaatst door mark61
zijn moeder krijgt de zakken waspoeder niet aangesleept
gebruikt ze zelf waterstofperoxide?

lihoed
17-10-07, 01:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Je moet blank en blond zijn of de blanke en blonde dienen om het ''menselijke begrippen'' te kunnen laten regenen.

Wanneer de blanke en blonde mens de tyran, agressor en terrorist steunt of zelf is, kunnen we als van nature plaats gaan maken voor een tweede regen van ''nobel klinkende woorden''; ''vrijheid'', ''beschaving'', ''bevrijding'' en ''democatie'' bijvoorbeeld.

Coolassprov, ik neem die quote over in mijn signature.
Daarom discusseer ik het liefst niet met deze wezens(zie quote)

H.P.Pas
17-10-07, 01:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Je moet blank en blond zijn of de blanke en blonde dienen om het ''menselijke begrippen'' te kunnen laten regenen.

Wanneer de blanke en blonde mens de tyran, agressor en terrorist steunt of zelf is, kunnen we als van nature plaats gaan maken voor een tweede regen van ''nobel klinkende woorden''; ''vrijheid'', ''beschaving'', ''bevrijding'' en ''democatie'' bijvoorbeeld.

Rieleks Koel, rieleks, dan komt het allemaal goed, heus.


Wen het kindje gedogen wil
moe en tevreeën,
dat de blinkende ogen stil
toe zijn gegleeën,

dan zal komen de dromenvrouw
zacht over de grond
zij de vrome, die schromen zou
zo zij wakenden vond.
en zij zal in de lange nacht
aan het hoofd zich vleien
met der dromen wufte vlinderpracht
het kindje verblijen.

Coolassprov MC
17-10-07, 01:07
Geplaatst door lihoed
Coolassprov, ik neem die quote over in mijn signature.
Daarom discusseer ik het liefst niet met deze wezens(zie quote)

Check it out.

lihoed
17-10-07, 01:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Check it out.

Die quote klopt zwaar.Ik ga em morgen op het werk vertellen.
kijken of ze em begrijpen.

H.P.Pas
17-10-07, 01:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Check it out.

Drive'm up.
Move'm on.
Rawhiiide !!

Slaap zacht jongen.

lihoed
17-10-07, 01:16
Geplaatst door H.P.Pas
Drive'm up.
Move'm on.
Rawhiiide !!

Slaap zacht jongen.

Knock it in,
knock it out
Let me begin
I can't no in....
Get up
stand up
come on throw you hands up
if you got the feeling........

Jij ook kerel.

Coolassprov MC
17-10-07, 01:20
Geplaatst door lihoed
Die quote klopt zwaar.Ik ga em morgen op het werk vertellen.
kijken of ze em begrijpen.

Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims en wat doet de blanke, blonde mens?

Juist!

Toejuichen!

Charlus
17-10-07, 01:31
Geplaatst door Coolassprov MC
''We moeten de moslims uitroeien''

Ja, dat vind ik ook. Of nee, toch maar niet.
In je onderschift referereer je naar jezelf in de derde persoon. Mooi staaltje delusion of grandure. Ik doe mee.

Olive Yao
17-10-07, 01:53
Geplaatst door mark61
Eh, dat zal moeilijk gaan, aangezien het woord 'moslim' niet in de tekst voorkomt.
Nee, inderdaad niet.

III
17-10-07, 02:21
Geplaatst door Coolassprov MC
Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims en wat doet de blanke, blonde mens?

Juist!

Toejuichen!

Dezen blanken mensch niet, weledelgestrenge jonge heer!

mark61
17-10-07, 03:52
Geplaatst door Olive Yao
gebruikt ze zelf waterstofperoxide?

het zal toch niet

Max Stirner
17-10-07, 12:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims


Wie ?

knuppeltje
17-10-07, 13:34
Geplaatst door Coolassprov MC
In de vorige topic had ik je verteld dat ik geen Nederlandse TV kijk; los daarvan; Luyendijk kan de pot op met zijn hypocriete bullshit.

:student: Wil jij wel eens even met je klavieren van Luyendijk afblijven ja!!!!!!!!!! :fpotver:

Sallahddin
17-10-07, 13:55
Geplaatst door Coolassprov MC
"Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Reason: Don’t you mean defeating radical Islam?

Hirsi Ali: No. Islam, period. Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful. It’s very difficult to even talk about peace now. They’re not interested in peace.

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes. There is infiltration of Islam in the schools and universities of the West. You stop that. You stop the symbol burning and the effigy burning, and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.” There comes a moment when you crush your enemy.

Reason: Militarily?

Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.

http://www.reason.com/news/printer/122457.html



Is dit geen fascisme dan ??? onrealistish bullshit : die schizofreen psychopaat wordt bijna krankzinnig! :love2:

Wordt geconsumeerd door haar eigen haat, bitterheid, angst ... die problematiek van haar zielig persoon lost zich dan vanzelf op :moet eigenlijk tegen zichzelf beschermd worden , maar : who cares ??? : ze is niet meer dan een kwaadaardig Don Quichotte die windmolens,imaginaire vijanden ... wil "bestrijden"! :tover:

:engel: :tover: Just try your best silly stupid bitch:make my day: you certainly cannot defeat Islam no matter what u do : kruistochten, imperialisme, neo_imperialisme, eeuwen van feitelijk westerse koude en warme oorlogen........... hebben er niet kunnen in slagen deze groot religie van de kaart te laten verdwijnen en dat zal ook nooit kunnen gebeuren ook nog!


Tragi_hilarish Kafka_achtig bullshit : wie gaat deze doorgedraaid schizofreen psychish patient nog serieus nemen! :tover:

Coolassprov MC
17-10-07, 13:58
Geplaatst door Max Stirner
Wie ?

De moeder van de huidige paus.

mulan
17-10-07, 14:05
Geplaatst door Coolassprov MC
"Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Reason: Don’t you mean defeating radical Islam?

Hirsi Ali: No. Islam, period. Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful. It’s very difficult to even talk about peace now. They’re not interested in peace.

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes. There is infiltration of Islam in the schools and universities of the West. You stop that. You stop the symbol burning and the effigy burning, and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.” There comes a moment when you crush your enemy.

Reason: Militarily?

Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.

http://www.reason.com/news/printer/122457.html

Dus...ze is weer full of it. What else is new.

mark61
17-10-07, 14:11
Geplaatst door mulan
Dus...ze is weer full of it. What else is new.

Sterker nog, dit is een toekomstig interview :hihi:

"Rogier van Bakel | November 2007 Print Edition"

H.P.Pas
17-10-07, 14:25
Geplaatst door Coolassprov MC
Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims en wat doet de blanke, blonde mens?

Juist!

Toejuichen!
:jammer:
De UNESCO wil de analfabeten uitroeien.
Daar hoor je ook nooit iemand over.

Soldim
17-10-07, 14:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims en wat doet de blanke, blonde mens?

Juist!

Toejuichen!

Nope. Z'n hoofd schudden om zoveel domheid. :jammer:

Sallahddin
17-10-07, 14:57
Geplaatst door Olive Yao
Het alternatief voor rede is macht. Rede wint, maar is alleen niet sterk genoeg.

Slechts intelligente mensen als jij hebben de monopolie van die rede zeker he ??? :tover: pretentieus dame: nogmaals: "...pretentie & arrogantie zijn geen tekenen van wijsheid of intelligentie..."! :regie:

Wortel
17-10-07, 14:59
"Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Luidruchtiger is nog heel wat anders dan superieur, mevrouw Hirshi Ali.
Ooit hoorde ik u zeggen: "De gematigde Islam bestaat niet".
Met evenveel recht zouden we kunnen zeggen: "de gematigde mevrouw Hirshi Ali bestaat niet".

Poesjkin
17-10-07, 15:37
Somaliërs...

Eerst creëren ze een burgeroorlog in eigen land.
Daarna hitst ze Nederland op.
En nu de rest van de wereld.

Ze hadden beter haar mond dicht kunnen naaien, die brengt meer prut voor dan haar vrouwenvleugels.

Coolassprov MC
17-10-07, 18:51
Geplaatst door Poesjkin
Somaliërs...

Eerst creëren ze een burgeroorlog in eigen land.
Daarna hitst ze Nederland op.
En nu de rest van de wereld.

Ze hadden beter haar mond dicht kunnen naaien, die brengt meer prut voor dan haar vrouwenvleugels.

Wat haar in Nederland onmogelijk lukken zou, vindt ze binnen de VS lang niet gek;


Reason: Do you believe that the U.S. Constitution, the Bill of Rights—documents from more than 200 ago—ought to change?

Hirsi Ali: They’re not infallible. These Western constitutions are products of the Enlightenment. They’re products of reason, and reason dictates that you can only progress when you can analyze the circumstances and act accordingly. So now that we live under different conditions, the threat is different. Constitutions can be adapted, and they are, sometimes. The American Constitution has been amended a number of times. With the Dutch Constitution, I think the latest adaptation was in 1989.

Coolassprov MC
17-10-07, 19:04
Geplaatst door Olive Yao
Het alternatief voor rede is macht.

Redewint, maar is alleen niet sterk genoeg.

Het alternatief voor het oraal uitschijten van pseudo-intellectualistische, quasi-academische, half-zweverige/half-drijvende stierenstont is uitkomen voor het fascisme dat je hiermee denkt te kunnen verbloemen.

Pseudo-intellectualistische, quasi-academische, half-zweverige/half-drijvende stierenstont lijkt een goed schild te zijn voor je openlijke fascisme; maar zal deze onmogelijke klus nimmer kunnen klaren.

Aït Ayt
17-10-07, 19:22
Geplaatst door Coolassprov MC
"Hirsi Ali: Only if Judaism is defeated. Because right now, the political side of Judaism , the power-hungry expansionist side of Judaism , has become superior to the Liberals and the peace-seeking Jews .

Reason: Don’t you mean defeating orthodox Judaism ?

Hirsi Ali: No. Judaism , period. Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful. It’s very difficult to even talk about peace now. They’re not interested in peace.

Reason: We have to crush the world’s millions Jews under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Judaism ”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Judaism . And there’s no middle ground in wars. Judaism can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Judaism , and they’re the most fanatical sometimes. There is infiltration of Judaism in the schools and universities of the West. You stop that. You stop the symbol burning and the effigy burning, and you look them in the eye and flex your muscles and you say, “This is a warning. We won’t accept this anymore.” There comes a moment when you crush your enemy.

Reason: Militarily?

Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.

http://www.reason.com/news/printer/122457.html

als je het woord islam veranderd in jodendom dan lijkt het net alsof hitler een interview geeft

wat een k*t mens :kotsen2: gelukkig is ze opgerot uit nederland

Coolassprov MC
17-10-07, 19:33
Geplaatst door Aït Ayt
als je het woord islam veranderd in jodendom dan lijkt het net alsof hitler een interview geeft

Hitler verdient de vergelijking niet zolang hij zich er niet tegen kan verweren!

lihoed
17-10-07, 20:49
Hitler was in ieder geval heel intelligent "mens".
Deze geit zet alleen mensen tegen elkaar op.
Kan iemand mij vertellen wat ze wil bereiken, oorlog misschien?

Wizdom
17-10-07, 21:31
Geplaatst door lihoed
Hitler was in ieder geval heel intelligent "mens".
Deze geit zet alleen mensen tegen elkaar op.
Kan iemand mij vertellen wat ze wil bereiken, oorlog misschien?

Ze wil de wereld in brand steken...

Poesjkin
17-10-07, 23:38
Hirsi Magan wil dus moslims uitroeien.

Ik kan me herinneren uit mijn geschiedenislessen op school dat er een of andere mislukte Oostenrijkse kunstschilder op latere leeftijd de dienstregeling van diverse Europese spoorwegmaatschappijen op hun kop zette omdat hij wat Joden wilde verplaatsen.

Kort gezegd: de moslims van nu zijn de joden van toen (in de ogen van Hirsi Magan).

Wat een walgelijk kutwijf is dat eigenlijk.

Krijgen we straks ook de Hirsi-Jeugd en moeten we Heil Hirsi roepen?

Ik heb nog wel plaats voor wat onderduikers.

mark61
17-10-07, 23:46
Geplaatst door Poesjkin
Hirsi Magan wil dus moslims uitroeien.

Waar leest iedereen dat toch?

knuppeltje
18-10-07, 00:15
Geplaatst door mark61
Waar leest iedereen dat toch?

In de fabeltjeskrant.

Soldim
18-10-07, 06:56
Geplaatst door mark61
Waar leest iedereen dat toch?

Ze lezen het niet, een schaap blaat het, en de rest rent erachter aan....

lihoed
18-10-07, 07:35
Geplaatst door Soldim
Ze lezen het niet, een schaap blaat het, en de rest rent erachter aan....

Jij was toch eerst een aap of nie?

Coolassprov MC
18-10-07, 08:01
Geplaatst door mark61
Waar leest iedereen dat toch?

Als het woordje ''Turk'' er niet tussen staat, snap je het natuurlijk niet.

lihoed
18-10-07, 08:16
Geplaatst door Wizdom
Ze wil de wereld in brand steken...

Ja, op de rug van Moslims.

Aït Ayt
18-10-07, 14:08
Geplaatst door lihoed
Jij was toch eerst een aap of nie?

je bent in de war met ayaan hitler ali

Aït Ayt
18-10-07, 14:09
Geplaatst door knuppeltje
In de fabeltjeskrant.

Wir haben es nicht gewusst

Max Stirner
18-10-07, 14:47
Geplaatst door mulan
Dus...ze is weer full of it. What else is new.



Goed beschouwd zegt ze alleen dat mensen niet in sprookjes zouden moeten geloven.

Want religie houdt mensen dom - zoals je ziet.

mark61
18-10-07, 14:53
Geplaatst door Coolassprov MC
Als het woordje ''Turk'' er niet tussen staat, snap je het natuurlijk niet.

Waarom heb jij een Turkencomplex? Je blondines gejat door een Turrek?

Nelis70
18-10-07, 15:32
Geplaatst door Coolassprov MC
Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims en wat doet de blanke, blonde mens?

Juist!

Toejuichen!

Neeeeeheeeeee, het woord moslim wordt niet genoemd door AHA!!!!!!!!!!!!!

Coolassprov MC
18-10-07, 15:32
Geplaatst door mark61
Waarom heb jij een Turkencomplex? Je blondines gejat door een Turrek?

Degene met een complex ben jij; je moet het alleen nog doorkrijgen; maar als gespecialiseerde lui binnen de gesloten inrichting waar je verblijft je het al niet kunnen uitleggen..

knuppeltje
18-10-07, 15:39
Geplaatst door Aït Ayt
Wir haben es nicht gewusst

Shit- hebben we dat al niet eens eerder gehoord?

Nelis70
18-10-07, 15:44
Geplaatst door mark61
Waar leest iedereen dat toch?

A. Niemand heeft het gelezen
B. Iedereen gelooft sprov op zijn woord
C. Iedereen is bang geworden door het geschreeuw van sprov en praat hem na
D. Iedereen denkt: als die sprov ooit aan de macht komt, moeten we maar heel hard doen alsof we hem net zo geweldig vinden als hij zichzelf vindt, getuige het narcistische quoten van zichzelf.

mark61
18-10-07, 15:49
Geplaatst door Nelis70
A. Niemand heeft het gelezen
B. Iedereen gelooft sprov op zijn woord
C. Iedereen is bang geworden door het geschreeuw van sprov en praat hem na
D. Iedereen denkt: als die sprov ooit aan de macht komt, moeten we maar heel hard doen alsof we hem net zo geweldig vinden als hij zichzelf vindt, getuige het narcistische quoten van zichzelf.

We moeten er vanuitgaan dat dit vooruitgang is ten opzichte van het noemen van primaten en lichaamsdelen :ego:

Coolassprov MC
18-10-07, 15:51
Geplaatst door Nelis70
Neeeeeheeeeee, het woord moslim wordt niet genoemd door AHA!!!!!!!!!!!!!

Ga iemand pesten die erom gevraagd heeft; je mama bijvoorbeeld.

Coolassprov MC
18-10-07, 16:08
Geplaatst door mark61
We moeten er vanuitgaan dat dit vooruitgang is ten opzichte van het noemen van primaten en lichaamsdelen :ego:


Geplaatst door Nelis70
A. Niemand heeft het gelezen
B. Iedereen gelooft sprov op zijn woord
C. Iedereen is bang geworden door het geschreeuw van sprov en praat hem na
D. Iedereen denkt: als die sprov ooit aan de macht komt, moeten we maar heel hard doen alsof we hem net zo geweldig vinden als hij zichzelf vindt, getuige het narcistische quoten van zichzelf.

Als jullie blanke, blonde jongens wat te melden hadden, was dat wel gebleken met inhoudelijke reacties; de boodschap staat jullie niet aan dus gaan jullie maar klieren..stelletjes kleuters!

Coolassprov MC
18-10-07, 16:24
Geplaatst door knuppeltje
Shit- hebben we dat al niet eens eerder gehoord?

bij je papa en mama direct na woII?

knuppeltje
18-10-07, 16:31
Geplaatst door Coolassprov MC
bij je papa en mama direct na woII?

Koele, als je dat vraagteken niet had geplaatst- dan wist ik zeker dat je hardstikke gek bent, nu heb je nog enigzins het voordeel van de twijfel, maar niet veel.

Aït Ayt
18-10-07, 17:52
Geplaatst door Nelis70
Neeeeeheeeeee, het woord moslim wordt niet genoemd door AHA!!!!!!!!!!!!!

zelfs een analfabeet met dyslexie snapt dat ayaan hitler ali het over moslims heeft..

Soldim
18-10-07, 19:17
Geplaatst door Aït Ayt
zelfs een analfabeet met dyslexie snapt dat ayaan hitler ali het over moslims heeft..

Een analfabeet met dyxlexie is waarschijnlijk de enige die denkt dat ali het over het uitroeien van moslims heeft.

Coolassprov MC
18-10-07, 19:19
Geplaatst door Soldim
Een analfabeet met dyxlexie is waarschijnlijk de enige die denkt dat ali het over het uitroeien van moslims heeft.

ik schreef toch al dat ze van plan is om ze een midweekje malediven kado te doen; tidens een tsunami weliswaar; maar je moet toch wat?

Aït Ayt
18-10-07, 19:36
Geplaatst door Soldim
Een analfabeet met dyxlexie is waarschijnlijk de enige die denkt dat ali het over het uitroeien van moslims heeft.

afgezien van een paar forumbezoekers met het wir-haben-es-nicht-gewusst syndroom zal iedereen begrijpend kunnen lezen..

Coolassprov MC
18-10-07, 19:54
Geplaatst door Aït Ayt
afgezien van een paar forumbezoekers met het wir-haben-es-nicht-gewusst syndroom zal iedereen begrijpend kunnen lezen..

Als ze het allemaal zo goed weten, waarom hebben ze na 5pagina's geklier nog geen alternatieve verklaing op tafel gesmeten?

Aït Ayt
18-10-07, 20:02
Geplaatst door Coolassprov MC
Als ze het allemaal zo goed weten, waarom hebben ze na 5pagina's geklier nog geen alternatieve verklaing op tafel gesmeten?

stil nou man, straks breng je ze nog op een idee en krijg je er nog eens 5 pagina's extra topicvervuiling erbij

III
18-10-07, 20:03
Geplaatst door Coolassprov MC
Als ze het allemaal zo goed weten, waarom hebben ze na 5pagina's geklier nog geen alternatieve verklaing op tafel gesmeten?

Alsof jij dat had verwacht... :duits:

Coolassprov MC
18-10-07, 20:05
Geplaatst door Aït Ayt
stil nou man, straks breng je ze nog op een idee en krijg je er nog eens 5 pagina's extra topicvervuiling erbij

Who cares?

De topic begon met het citeren van de grootst mogelijke bagger!~

Coolassprov MC
18-10-07, 20:06
Geplaatst door III
Alsof jij dat had verwacht... :duits:

Ik ben een naieve jongeman; naief; doch toch niet achterlijk.

III
18-10-07, 20:11
Geplaatst door Aït Ayt
stil nou man, straks breng je ze nog op een idee en krijg je er nog eens 5 pagina's extra topicvervuiling erbij

Can't wait to read that shit!
Je moet wel toegeven: zonder die mannetjes was het een stuk minder gezellig hier!

III
18-10-07, 20:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ben een naieve jongeman; naief; doch toch niet achterlijk.

Naijverig zou een betere benaming zijn als ik je niet zou kennen.
Goed werk doe je hier, hoor!
:melig:

Olive Yao
18-10-07, 21:07
Geplaatst door Coolassprov MC
Als jullie blanke, blonde jongens wat te melden hadden, was dat wel gebleken met inhoudelijke reacties; de boodschap staat jullie niet aan dus gaan jullie maar klieren .. stelletjes kleuters!
Welke boodschap?

Die in het artikeltje?

Of wat jij daarvan maakt? Je denkt toch niet dat iemand daar tijd aan gaat verspillen?

Je zet de zaken op zijn kop. Het ligt niet primair op mijn weg om inhoudelijk te reageren, maar op jouw weg om geen onzin te praten. Daar zorg jij zelf maar voor.

Ik kan me van jou niet één zinnige inhoudelijke discussie te binnen brengen. Jammer.

III
18-10-07, 21:19
Geplaatst door Olive Yao
Welke boodschap?

Die in het artikeltje?

Of wat jij daarvan maakt? Je denkt toch niet dat iemand daar tijd aan gaat verspillen?

Je zet de zaken op zijn kop. Het ligt niet primair op mijn weg om inhoudelijk te reageren, maar op jouw weg om geen onzin te praten. Daar zorg jij zelf maar voor.

Ik kan me van jou niet één zinnige inhoudelijke discussie te binnen brengen. Jammer.

ach

Coolassprov MC
18-10-07, 22:55
Geplaatst door Olive Yao
Welke boodschap?

Die in het artikeltje?

Of wat jij daarvan maakt? Je denkt toch niet dat iemand daar tijd aan gaat verspillen?

Je zet de zaken op zijn kop. Het ligt niet primair op mijn weg om inhoudelijk te reageren, maar op jouw weg om geen onzin te praten. Daar zorg jij zelf maar voor.

Ik kan me van jou niet één zinnige inhoudelijke discussie te binnen brengen. Jammer.

ach

Rourchid
18-10-07, 23:15
Geplaatst door Olive Yao

Het alternatief voor rede is macht. Rede wint, maar is alleen niet sterk genoeg.


ach

(Lao Tze : Anderen beheersen vereist kracht | Zichzelf beheersen vereist macht.)


Geplaatst door Poesjkin

Hirsi Magan wil dus moslims uitroeien.

Geplaatst door mark61

Waar leest iedereen dat toch?


ach

Geplaatst door Coolassprov MC

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes.


ach

Geplaatst door Nelis70

A. Niemand heeft het gelezen
B. Iedereen gelooft sprov op zijn woord
C. Iedereen is bang geworden door het geschreeuw van sprov en praat hem na
D. Iedereen denkt: als die sprov ooit aan de macht komt, moeten we maar heel hard doen alsof we hem net zo geweldig vinden als hij zichzelf vindt, getuige het narcistische quoten van zichzelf.


ach

mark61
18-10-07, 23:50
Geplaatst door Rourchid
ach

Je bent er trots op bij een hysterische meute te horen die met het schuim op de bek en een rood waas voor ogen niet meer begrijpend kan lezen.

Mes félicitations.

III
18-10-07, 23:54
Geplaatst door mark61
Je bent er trots op bij een hysterische meute te horen die met het schuim op de bek en een rood waas voor ogen niet meer begrijpend kan lezen.

Mes félicitations.

Ik bespeur een lichtere vorm van verbroedering hier.

Red Sonja
19-10-07, 00:04
Geplaatst door mark61
... schuim op de bek en een rood waas voor ogen niet meer begrijpend kan lezen.


Gezien de dikke plaat, een verbluffende zelfkennis.
Neem er nog één.
Proost.

Julien
19-10-07, 00:05
ach

ach

ach

ach

Olive je hebt ze allemaal uitgeluld :love2:

III
19-10-07, 00:09
Geplaatst door Julien
Olive je hebt ze allemaal uitgeluld :love2:

Ach, kun je ook (liefst in je eigen woorden) vertellen wat zij zou hebben gezegd wat ons allen zo nederig maakt?

Red Sonja
19-10-07, 00:10
Geplaatst door Julien
Olive je hebt ze allemaal uitgeluld :love2:

Julien denkt met zijn kleine hoofdje. :haha:

III
19-10-07, 00:10
Geplaatst door Red Sonja
Julien denkt met zijn kleine hoofdje. :haha:

Dacht je dat hij nog een ander had?

Red Sonja
19-10-07, 00:11
Geplaatst door III
Dacht je dat hij nog een ander had?

Het limbisch systeem moet toch ergens gezeteld zijn :hihi:

III
19-10-07, 00:14
Geplaatst door Red Sonja
Het limbisch systeem moet toch ergens gezeteld zijn :hihi:

Neo cortex ook, al is het dan ergens in een vuilnisvat achter een Frans restaurantje in hartje Parijs...

Julien
19-10-07, 00:19
Geplaatst door Red Sonja
Julien denkt met zijn kleine hoofdje. :haha:

Als je alleen maar met "ach" reageert op goede onderbouwde argumenten.. tjah, dan is het een feit dat je 'uitgeluld' bent.

mark61
19-10-07, 00:21
Geplaatst door Red Sonja
Gezien de dikke plaat, een verbluffende zelfkennis.
Neem er nog één.
Proost.

Neem een pilletje en beperk je tot 1 persoonlijkheid.

Red Sonja
19-10-07, 00:33
Geplaatst door Julien
Als je alleen maar met "ach" reageert op goede onderbouwde argumenten.. tjah, dan is het een feit dat je 'uitgeluld' bent.

Ach :D

Red Sonja
19-10-07, 00:38
Geplaatst door mark61
Neem een pilletje en beperk je tot 1 persoonlijkheid.

:haha:

Wat een simpele voorspelbare vrucht ben je ook he?

tribia
19-10-07, 00:55
She figured you out...ACH...zo een breinkraker ben je ook weer niet. Trouwens is er nog laatste nieuws wat betreft de Turkse kwestie aan gezien je in de ottomaanse rectum embedded bent?

III
19-10-07, 00:56
Geplaatst door Red Sonja
:haha:

Wat een simpele voorspelbare vrucht ben je ook he?

Die Ibn-pil van vandaag heeft wel gewerkt: die is weer alleen...





:verrassin

III
19-10-07, 00:59
Geplaatst door Julien
goede onderbouwde argumenten..

Noem er voor de lol eens twee...(twee is meer dan één en geeft recht op meervoudsvorm...)

Red Sonja
19-10-07, 01:16
Geplaatst door III
Noem er voor de lol eens twee...(twee is meer dan één en geeft recht op meervoudsvorm...)

:haha:

III
19-10-07, 01:33
Geplaatst door Red Sonja
:haha:

Bedoelde ik serieus hoor.
Julien maakt grappen, ik niet!

Rourchid
19-10-07, 01:36
Geplaatst door mark61

Je bent er trots op bij een hysterische meute te horen die met het schuim op de bek en een rood waas voor ogen niet meer begrijpend kan lezen.


Mijn dank voor deze informatie over de fysieke aspecten van haatverblinding.

Coolassprov MC
19-10-07, 07:32
Geplaatst door mark61
Je bent er trots op bij een hysterische meute te horen die met het schuim op de bek en een rood waas voor ogen niet meer begrijpend kan lezen.

Mes félicitations.

Ik heb jullie reeds meerdere malen tevergeefs uitgenodigd om jullie alternatieve kijk op de zaak te geven; verklaar je psycho-analse in de tussentijd maar geldig voor eerdervermeld relploegje.

Coolassprov MC
19-10-07, 07:36
Geplaatst door Red Sonja
Julien denkt met zijn kleine hoofdje. :haha:

Dat zijn de momenten dat ik mezelf realiseer dar ik mezelf een hoop plezier misgun door hem simpelweg te negeren; maar dan troosten ze me hier thuis met de boodschap dat we ook hier in de stad genoeg zwakzinnigen hebben rondlopen.

Soldim
19-10-07, 07:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb jullie reeds meerdere malen tevergeefs uitgenodigd om jullie alternatieve kijk op de zaak te geven; verklaar je psycho-analse in de tussentijd

Ga eens een paar weken naar een willekeurige basisschool en leer lezen, man.

Coolassprov MC
19-10-07, 07:44
Geplaatst door Soldim
Ga eens een paar weken naar een willekeurige basisschool en leer lezen, man.

Wanneer ga jij het lezen?

Soldim
19-10-07, 07:46
Geplaatst door Coolassprov MC
Wanneer ga jij het lezen?

Waar staat het woord 'Moslim'? Waar staat het woord 'Uitroeien'?

Coolassprov MC
19-10-07, 07:56
Geplaatst door Soldim
Waar staat het woord 'Moslim'? Waar staat het woord 'Uitroeien'?

Dat is mijn interpretatie en die kan fout zijn; zoals jij suggereert. Maar als jij langs de zijlijn blijft staan ... krijgen we nog eens 5 pagina's als die geweest zijn.

Kan jij in een paar regels uitleggen wat de boodschap volgens jou wel is?

Nelis70
19-10-07, 12:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat is mijn interpretatie en die kan fout zijn; zoals jij suggereert. Maar als jij langs de zijlijn blijft staan ... krijgen we nog eens 5 pagina's als die geweest zijn.

Kan jij in een paar regels uitleggen wat de boodschap volgens jou wel is?

Hehe, je bent weer bij zinnen.
Als je nou gelijk had toegegeven dat er islam stond en geen moslims, dan had je 5 pagina's rommel voorkomen.

Natuurlijk is de boodschap van AHA belachelijk: onuitvoerbaar, maar, wat meer is, niet nastrevenswaardig.

mulan
19-10-07, 12:48
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programm...alk/6335401.stm

Zag dit op "Wie schrijft die blijft" staan. Breath of fresh air. Iemand die het hele gedoe niet eens meegekregen heeft stelt betere vragen dan die zogenaamde journalisten hier die werkelijk alles voor het oprapen hebben. Luiheid.

Aït Ayt
19-10-07, 13:07
Geplaatst door mulan
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programm...alk/6335401.stm

Zag dit op "Wie schrijft die blijft" staan. Breath of fresh air. Iemand die het hele gedoe niet eens meegekregen heeft stelt betere vragen dan die zogenaamde journalisten hier die werkelijk alles voor het oprapen hebben. Luiheid.

:o 404 - Page Not Found

Rourchid
19-10-07, 14:16
Geplaatst door Soldim
Waar staat het woord 'Moslim'? Waar staat het woord 'Uitroeien'?

Geplaatst door Coolassprov MC

Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways. For starters, you stop the spread of the ideology itself; at present, there are native Westerners converting to Islam, and they’re the most fanatical sometimes.


Those native Westerners converted to Islam are called ??????

Rourchid
19-10-07, 14:17
Geplaatst door Aït Ayt
:o 404 - Page Not Found

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hardtalk/6335401.stm

mulan
19-10-07, 14:21
Geplaatst door Aït Ayt
:o 404 - Page Not Found

Oeps. Sorry. Maar ik zie dat Rourchid de juiste link geplaatst heeft. Thanks!

Slinger
19-10-07, 16:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat is mijn interpretatie en die kan fout zijn; zoals jij suggereert. Maar als jij langs de zijlijn blijft staan ... krijgen we nog eens 5 pagina's als die geweest zijn.

Kan jij in een paar regels uitleggen wat de boodschap volgens jou wel is?

Het kan wel in een paar woorden. Er staat dat de islam versalgen moet worden.

Coolassprov MC
19-10-07, 17:27
Geplaatst door Nelis70
Hehe, je bent weer bij zinnen.

Jij bent degene die buiten zinnen was; deze oproep deed ik tenminste voor de derde maal.


Geplaatst door Nelis70
Als je nou gelijk had toegegeven dat er islam stond,..

Gaat nog een emmer volschijten.


Geplaatst door Nelis70
.., dan had je 5 pagina's rommel voorkomen.

Hehe, je bent weer bij zinnen; rommel.


Geplaatst door Nelis70
Natuurlijk is de boodschap van AHA belachelijk: onuitvoerbaar, maar, wat meer is, niet nastrevenswaardig.

Geen antwoord op mijn vraag.

III
19-10-07, 18:50
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370

III
19-10-07, 19:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat is mijn interpretatie en die kan fout zijn; zoals jij suggereert. Maar als jij langs de zijlijn blijft staan ... krijgen we nog eens 5 pagina's als die geweest zijn.

Kan jij in een paar regels uitleggen wat de boodschap volgens jou wel is?

Zou hij wel kunnen, maar hij vertikt het.
Liever doet hij wat anders en dat kan aardig in de pagina's lopen.
Ik dacht dat ik IbnRushd ergens een oproep had zien doen om eens vriendelijk te prikken en te zien welke vruchten dat kan brengen.
Maar ik geloof niet meer in de bereidwilligheid zichzelf een dienst te bewijzen door anderen menselijk te behandelen.

III
19-10-07, 19:10
Geplaatst door Rourchid
Those native Westerners converted to Islam are called ??????

Varkens met hoofddoeken ofzo?

Neen, ik dacht zelf ook aan moslims, omdat het zijn van een moslim niet afhankelijk is van geboorteplaats en doorgegeven genen.
Het is iets rein spiritueels.

Aït Ayt
19-10-07, 19:36
Geplaatst door Rourchid
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hardtalk/6335401.stm

:fpetaf: bedankt

Olive Yao
19-10-07, 21:18
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb jullie reeds meerdere malen tevergeefs uitgenodigd om jullie alternatieve kijk op de zaak te geven; (…)

Dat is mijn interpretatie en die kan fout zijn; (…)

Kan jij in een paar regels uitleggen wat de boodschap volgens jou wel is?
Weer zet je de zaken op zijn kop. De boodschap staat in het artikeltje. Jij maakt daarvan:


Geplaatst door Coolassprov MC

''We moeten de moslims uitroeien''

Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims (…)
Dat stel jij, maar je motiveert het niet.

Het ligt op jouw weg om jouw interpretatie te motiveren, des te meer daar jouw interpretatie 1. afwijkt van de text en 2. extreem is. Blijkbaar heb je geen motivatie, of alleen een doorzichtig vals motief.


AHA praat over ideeën, niet over mensen. Over “de islam”, niet over moslims.
Je kunt een ideologie bestrijden zonder mensen te doden.


Wat vind ik van AHA’s “boodschap” in dit artikeltje?
Ik vind het dom dat ze het over “de islam” heeft. Al zegt ze wel:

(...) the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior (...)
Once it’s defeated, it can mutate into something peaceful.

Ik maak onderscheid tussen:
– wezenlijke kenmerken, centrale thema’s enz. van een levensbeschouwing
– idealen ervan
– werkelijk bestaande, concrete vormen en uitingen ervan.

Ik vind dat we diverse werkelijk bestaande, concrete vormen en uitingen van de islam moeten bestrijden.
Ook, dat enkele centrale thema's van de joods-christelijk-moslimse godgeloven schadelijk zijn (met name de opvatting van hun God als ene absolute hoogste, met de vele implicaties daarvan).
Verder, dat we de macht die aan deze godgeloven verbonden kan zijn, moeten beheersen met maatregelen die ook moslims moeten erkennen.

Volgens mij is het belangrijk om zulke zaken in onze tijd (opnieuw) te formuleren en te motiveren, en een duidelijke lijn te trekken.

Voor dat alles is rede alleen onvoldoende, ook macht is nodig.

In zoverre ben ik het met Ayaan Hirsi Ali eens.

Met “moslims uitroeien” heeft dat niets te maken.

Coolassprov MC
19-10-07, 22:28
Geplaatst door Olive Yao
Weer zet je de zaken op zijn kop. De boodschap staat in het artikeltje. Jij maakt daarvan:

....

Met “moslims uitroeien” heeft dat niets te maken.

:kotsen2:

Je bent zo'n walgelijke fascist dat ik iedere moeite moet nemen om deze regel te schrijven zonder mijn toetsenboard onder te kotsen.

:kotsen2:


het oraal uitschijten van pseudo-intellectualistische, quasi-academische, half-zweverige/half-drijvende stierenstont om blatant fascisme te verbloemen.

TFOE!!!TFOE!!!

Charlus
19-10-07, 23:53
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door Olive Yao
Weer zet je de zaken op zijn kop. De boodschap staat in het artikeltje. Jij maakt daarvan:

....

Met “moslims uitroeien” heeft dat niets te maken.
:kotsen2:

Je bent zo'n walgelijke fascist dat ik iedere moeite moet nemen om deze regel te schrijven zonder mijn toetsenboard onder te kotsen.<...>
Wat is volgens jou de definitie van fascisme/fascist? Zonder verwijzingen naar personen.

Red Sonja
20-10-07, 00:13
Weet je wat ook zo'n eng fascistisch vooruitzicht is?

Dat in de toekomst vrouwen de macht gaan krijgen.

Dat hoor ik heel veel mensen zeggen de laatste tijd (zowel mannen als vrouwen).

Men ziet dat zelf doorgaans als iets positiefs.
Echt niet te geloven.

De waanzin is massaal en zit overal. :duizelig:

lihoed
20-10-07, 00:29
Geplaatst door Red Sonja
Weet je wat ook zo'n eng fascistisch vooruitzicht is?

Dat in de toekomst vrouwen de macht gaan krijgen.

Dat hoor ik heel veel mensen zeggen de laatste tijd (zowel mannen als vrouwen).

Men ziet dat zelf doorgaans als iets positiefs.
Echt niet te geloven.

De waanzin is massaal en zit overal. :duizelig:

Ik heb liever een vrouw aan de macht dan mr Bush of de slager van de Palestijnen mr Sharon.

III
20-10-07, 00:49
Geplaatst door lihoed
Ik heb liever een vrouw aan de macht dan mr Bush of de slager van de Palestijnen mr Sharon.

Je hoeft niet lang te wachten voordat er een vrouw of een gekleurde president gaat worden van de VS.
De tijd is er rijp voor.
Maar dan alleen om het mis te laten gaan.
Om zo te laten zien dat de macht beter in handen van blanke mannen is.
Let op, dit gaat gebeuren hoor!
:duivels:

lihoed
20-10-07, 00:56
Geplaatst door III
Je hoeft niet lang te wachten voordat er een vrouw of een gekleurde president gaat worden van de VS.
De tijd is er rijp voor.
Maar dan alleen om het mis te laten gaan.
Om zo te laten zien dat de macht beter in handen van blanke mannen is.
Let op, dit gaat gebeuren hoor!
:duivels:

Jij hebt het door III.
De Zionisten en Islambashers op deze site nog niet.

III
20-10-07, 01:06
Geplaatst door lihoed
Jij hebt het door III.
De Zionisten en Islambashers op deze site nog niet.

Tja, hoe heet die gatarlijke Marokkaanse rapper nou?
Die gast ziet wat zijn soort mensen wordt aangedaan.
Hij was pas op TV bij de VPRO.

lihoed
20-10-07, 01:09
Geplaatst door III
Tja, hoe heet die gatarlijke Marokkaanse rapper nou?
Die gast ziet wat zijn soort mensen wordt aangedaan.
Hij was pas op TV bij de VPRO.

Volgens mij bedoel je Saleh-edine.

Charlus
20-10-07, 01:24
Ik ontwaar een rechtstreeks verband tussen de aanwezigheid van plaatjes in de signature en stompzinnigheid. Handig.

lihoed
20-10-07, 01:35
Je stinkt.

Red Sonja
20-10-07, 02:38
Geplaatst door lihoed
Ik heb liever een vrouw aan de macht dan mr Bush of de slager van de Palestijnen mr Sharon.

Ik heb liever niks/niemand aan de macht.
Macht corrumpeert.

Trouwens, vind je Hillary Clinton of Condoleezza Rice zo'n heuglijk vooruitzicht?
Of wat dacht je van Angela Merkel, Margaret Thatcher of Madeleine Albright?
Creepy witches.. BRRRRRR :loog:

III
20-10-07, 03:10
Geplaatst door lihoed
Volgens mij bedoel je Saleh-edine.

Nee, Appa!
Die gast ziet het echt wel goed, hoor.
Jij doet me ook wel een beetje aan hem denken en ook Coolassprov MC of Rourchid.
Ik heb het idee dat de meeste Marokkanen niet doorhebben dat er een spelletje met ze wordt gespeeld. Dat er een agendapunt over hun ruggen verwezenlijkt gaat worden.
Daarom mochten Pim Fortuyn en Theo van Gogh ook doodgemaakt worden.
Pim en Theo zijn door de media verketterd.
Het waren gewoon autonome geesten die wat wilden bijdragen aan de samenleving. De media hebben ze gemaakt tot karikaturen van zichzelf.
Natuurlijk was het zo dat beiden over islamieten behoorlijke harde uitspraken hebben gedaan, dat is zonder meer waar. Maar er is ook zodanig gedraaid en gelogen dat het voor velen erop lijkt dat het islambashers waren. En dat is absoluut niet het geval.
Fortuyn was bijvoorbeeld voor afschaffing van ghetto's. Voor hem waren allochtone Nederlanders gelijkwaardig aan autochtonen. Met dezelfde kansen en leefomstandigheden.
Van Gogh was cineast en heeft hele mooie dingen gedaan. Hij was voornamelijk bezig de hypocrisie onder de politici aan de kaak te stellen.
Maar beiden waren voor een transparente samenleving van gelijkheid!

III
20-10-07, 03:15
Geplaatst door Charlus
Ik ontwaar een rechtstreeks verband tussen de aanwezigheid van plaatjes in de signature en stompzinnigheid. Handig.

En hoe zit het met quotes van de gatarlijke Coolassprov MC? Al dan niet correct geciteerd?
Of weet je over jezelf niet echt wat te melden?
Kan zijn lees dan eens "De Hoofdloze Weg".

Coolassprov MC
20-10-07, 09:47
Geplaatst door Charlus

Wat is volgens jou de definitie van fascisme/fascist?

Een anti-democratische theorie die iedere oppositie wenst te onderdrukken/onderwerpen.

Coolassprov MC
20-10-07, 10:01
Geplaatst door mulan
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programm...alk/6335401.stm

Zag dit op "Wie schrijft die blijft" staan. Breath of fresh air. Iemand die het hele gedoe niet eens meegekregen heeft stelt betere vragen dan die zogenaamde journalisten hier die werkelijk alles voor het oprapen hebben. Luiheid.

1 van de beste citaten uit het interview;


There are 2 types of criticisms, 1 are people who criticize for change and the other are people who play to an audience" that hit the nail right on the head. She is not a part of any Muslim community, she has no connection to any type of Muslim activists, she is simply a voice from the outside, who labels herself as a Muslim for credibility.

Coolassprov MC
20-10-07, 10:44
Is islam de vijand?:


Geplaatst door pathologische beroepsleugenaares wiens leugens bij haar naam beginnen

if Islam is defeated.

There comes a moment when you crush your enemy.



Wat doen we hiertegen?:


Geplaatst door pathologische beroepsleugenaares wiens leugens bij haar naam beginnen

It’s very difficult to even talk about peace now.

I think that we are at war with Islam.



Met welke middelen kunnen we gebruiken in de oorlog tegen de islam? Millitair?:


Geplaatst door pathologische beroepsleugenaares wiens leugens bij haar naam beginnen
...all forms,..

Coolassprov MC
20-10-07, 10:58
Is het iemand, -blanke, blonde superieure wezens die menen het alleenrecht op lezen en begrijpen te hebben, horen hier ook bij-, opgevallen dat:

...de belangrijkste boodschap van onze pathologische beroepsleugenaares wiens leugens bij haar naam beginnen, niet eens betrekking heeft op de islam?

Een tweede kans voor de blanke, blonde superieure wezens, die menen het alleenrecht op lezen en begrijpen te hebben om waar voor hun geld te bewijzen!!!

knuppeltje
20-10-07, 11:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Is het iemand, -blanke, blonde superieure wezens die menen het alleenrecht op lezen en begrijpen te hebben, horen hier ook bij-, opgevallen dat:

...de belangrijkste boodschap van onze pathologische beroepsleugenaares wiens leugens bij haar naam beginnen, niet eens betrekking heeft op de islam?




Vanwaar dan al die commotie door al die zeer goed begrijpend lezende moslims die zo tekeer gaan?
Of zijn die volgens jou toch niet zo goed in lezen en begrijpen.

Coolassprov MC
20-10-07, 11:32
Geplaatst door knuppeltje
Vanwaar dan al die commotie door al die zeer goed begrijpend lezende moslims die zo tekeer gaan?

Geen antwoord op mijn vraag; bovendien; moslims hebben ieder recht op iedere ''commotie''.


Geplaatst door knuppeltje
Of zijn die volgens jou toch niet zo goed in lezen en begrijpen.

Ben je weer aan het provoceren?

mark61
20-10-07, 11:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Een anti-democratische theorie die iedere oppositie wenst te onderdrukken/onderwerpen.

Das wel een erg slordige definitie. Communisme en salafisme vallen er ook onder.

Coolassprov MC
20-10-07, 12:13
Geplaatst door mark61
Das wel een erg slordige definitie. Communisme en salafisme vallen er ook onder.

slimmerik;
(vormen van) communisme en salafisme zijn (of kunnen) fascistoicide/fascistisch (zijn).

iedereen die zijn ideologie met geweld oplegt aan de ander is een fascist.

mark61
20-10-07, 12:16
Geplaatst door Coolassprov MC
slimmerik;
(vormen van) communisme en salafisme zijn (of kunnen) fascistoicide/fascistisch (zijn).

iedereen die zijn ideologie met geweld oplegt aan de ander is een fascist.

Das nog slordiger.

Ik zou wat over het fascisme gaan lezen, want woorden zo ontzettend slordig gebruiken maakt dat je geen zinnig gesprek over wat dan ook kan voeren.

Charlus
20-10-07, 12:33
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door Charlus
Wat is volgens jou de definitie van fascisme/fascist?
Een anti-democratische theorie die iedere oppositie wenst te onderdrukken/onderwerpen.
De verleiding is groot om vervolgens de Islam, gezien de koran en de Islam door de eeuwen heen, fascistisch te noemen, maar dat zal wel onder Islambashing vallen.

<...>
Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?
Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways.
<...>
Reason: Militarily?
Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.
<...>
Ze wil de Islam uitroeien, op welke manier dan ook, incl. de militaire optie. Een onfrisse taktiek die tegen de godsdienstvrijheid ingaat. Hirsi Ali zou je dus onder enige overspannen fantasie een fascist kunnen noemen als het interview een correcte weergave van haar woorden is. Zelf denkt zij daar ongetwijfeld anders over, gezien het feit dat zij de Islam als verwerpelijk beschouwt. Op zich heeft zij die vrijheid natuurlijk.
Zij zegt niet dat ze moslims wil uitroeien. Waar lees jij dat toch? Of wil je een ander punt maken? Bv. moslims worden dusdanig gedefiniëerd door hun religie, dat door verbieden van de Islam ze als lege hulzen ter aarde zouden storten.

knuppeltje
20-10-07, 13:10
Geplaatst door Coolassprov MC
Geen antwoord op mijn vraag; bovendien; moslims hebben ieder recht op iedere ''commotie''.



Ben je weer aan het provoceren?


Dat was dan ook in zoverre een stomzinnige vraag van je, gezien het fijt dat zoveel moslims- jij ook dikwijls, vinden dat ze niets dan de islam beledigt, en jij opeens komt aanzetten dat het juist helemaal niet om de islam gaat bij haar.
Dat is nu het probleem met sommige mensen- zo gauw je een kritische vraag stelt waarop ze geen antwoord kunnen of willen geven, dan word je beschuldigd van provocatie.
Heel armoedig koele.

Rourchid
20-10-07, 14:52
Geplaatst door Red Sonja
Weet je wat ook zo'n eng fascistisch vooruitzicht is?

Dat in de toekomst vrouwen de macht gaan krijgen.

Dat hoor ik heel veel mensen zeggen de laatste tijd (zowel mannen als vrouwen).

Men ziet dat zelf doorgaans als iets positiefs.
Echt niet te geloven.

De waanzin is massaal en zit overal. :duizelig:
De installatie van het mondiaal maternalisme wil telkens maar niet lukken vanwege “verraadsters“ zoals Sabina Lovibond :

“Sabina Lovibond has identified the function of maternalism in feminism as ‘a celebration of the life lived by the twentieth century western, bourgeois married woman’ only.”

Source : 'That Critical Juncture': Maternalism in Anti-Colonial Feminist History (42) (http://www.api-network.com/main/index.php?apply=scholars&webpage=default&flexedit=&flex_password=&menu_label=&menuID=63&menubox=&scholar=158)

Coolassprov MC
20-10-07, 18:05
Geplaatst door mark61

Ik zou wat over het fascisme gaan lezen, want woorden zo ontzettend slordig gebruiken maakt dat je geen zinnig gesprek over wat dan ook kan voeren.

Ik weet het. En om een nazi te zijn moet je een Duits spreken, een half snorretje hebben en 60jaar dood zijn.

Slinger
20-10-07, 18:08
Geplaatst door mark61
Das nog slordiger.

Ik zou wat over het fascisme gaan lezen, want woorden zo ontzettend slordig gebruiken maakt dat je geen zinnig gesprek over wat dan ook kan voeren.

Je snapt het niet echt hè. Hier op het forum is een fascist iedereen die het niet met Cool en zijn kompanen eens is. Als je nog een beetje heftiger tegenspreekt ben je een nazi.

Coolassprov MC
20-10-07, 18:14
Geplaatst door Charlus
De verleiding is groot om vervolgens de Islam, gezien de koran en de Islam door de eeuwen heen, fascistisch te noemen, maar dat zal wel onder Islambashing vallen.

Ik heb je eerder geschreven dat jouw mening, met betrekking tot de waarheid, irrelevant is.


Geplaatst door Charlus
Ze wil de Islam uitroeien, op welke manier dan ook, incl. de militaire optie. Een onfrisse taktiek die tegen de godsdienstvrijheid ingaat. Hirsi Ali zou je dus onder enige overspannen fantasie een fascist kunnen noemen als het interview een correcte weergave van haar woorden is. Zelf denkt zij daar ongetwijfeld anders over, gezien het feit dat zij de Islam als verwerpelijk beschouwt. Op zich heeft zij die vrijheid natuurlijk.

Je bent het met haar eens? Geeft niet hoor.


Geplaatst door Charlus
Zij zegt niet dat ze moslims wil uitroeien. Waar lees jij dat toch? Of wil je een ander punt maken? Bv. moslims worden dusdanig gedefiniëerd door hun religie, dat door verbieden van de Islam ze als lege hulzen ter aarde zouden storten.

Ze heeft het over het uitroeien van een wereldreligie; daarvoor zal ze eerst de aanhangers moeten uitroeien.

knuppeltje
20-10-07, 18:20
Geplaatst door Coolassprov MC

Ze heeft het over het uitroeien van een wereldreligie; daarvoor zal ze eerst de aanhangers moeten uitroeien.

Zie nu echt niet hoe geweldig dom je lult?

Coolassprov MC
20-10-07, 18:27
Geplaatst door knuppeltje
Zie nu echt niet hoe geweldig dom je lult?

Ga iemand pesten die erom gevraagd heeft; je mama :zwaai:

knuppeltje
20-10-07, 18:28
Geplaatst door Coolassprov MC
Ga iemand pesten die erom gevraagd heeft; je mama :zwaai:

Was ik niet van plan.

Coolassprov MC
20-10-07, 18:34
Geplaatst door knuppeltje
Dat was dan ook in zoverre een stomzinnige vraag van je, gezien het fijt dat zoveel moslims- jij ook dikwijls, vinden dat ze niets dan de islam beledigt, en jij opeens komt aanzetten dat het juist helemaal niet om de islam gaat bij haar.

Als je geen flikker van mijn woorden snapt, kun je alsnog vragen wat het wel was dat ik bedoelde; maar jij bent natuurlijk, of te dom, of slechts geinteresseerd in nog meer verwarriing zaaien.

De uitdaging staat nog steeds;..


Geplaatst door knuppeltje

Dat is nu het probleem met sommige mensen- zo gauw je een kritische vraag stelt waarop ze geen antwoord kunnen of willen geven, dan word je beschuldigd van provocatie.
Heel armoedig koele.

Je hebt nog steeds een vraag open laten staan waarmee je kunt bewijzen dat je lezen en begrijpen kunt en bovenal; dat je een waardig discussie-partner bent,..

You guys failed miserably, so far.

Coolassprov MC
20-10-07, 18:35
Geplaatst door knuppeltje
Was ik niet van plan.

ik heb ook geen trek in jouw geklier.

Red Sonja
20-10-07, 20:57
Geplaatst door Coolassprov MC
... maar jij bent natuurlijk, of te dom, of slechts geinteresseerd in nog meer verwarriing zaaien.


Dat laatste maar doen hè. ;)

Red Sonja
20-10-07, 20:59
Geplaatst door Slinger
Je snapt het niet echt hè. Hier op het forum is een fascist iedereen die het niet met Cool en zijn kompanen eens is. Als je nog een beetje heftiger tegenspreekt ben je een nazi.

MPS'je nummer zoveel.

III
20-10-07, 21:02
Geplaatst door Slinger
Je snapt het niet echt hè. Hier op het forum is een fascist iedereen die het niet met Cool en zijn kompanen eens is. Als je nog een beetje heftiger tegenspreekt ben je een nazi.

En niet te vergeten degenen die de staat Israel niet erkennen.

III
20-10-07, 21:08
Geplaatst door Coolassprov MC
ik heb ook geen trek in jouw geklier.

How about some good old boycot?

Red Sonja
20-10-07, 21:24
Geplaatst door Rourchid
De installatie van het mondiaal maternalisme wil telkens maar niet lukken vanwege “verraadsters“ zoals Sabina Lovibond :

“Sabina Lovibond has identified the function of maternalism in feminism as ‘a celebration of the life lived by the twentieth century western, bourgeois married woman’ only.”

Source : 'That Critical Juncture': Maternalism in Anti-Colonial Feminist History (42) (http://www.api-network.com/main/index.php?apply=scholars&webpage=default&flexedit=&flex_password=&menu_label=&menuID=63&menubox=&scholar=158)

Bedankt voor de link.
Ik houd wel van dit soort "verraadsters".
Dat feministische maternalisme is gebaseerd op pure decadentie.

III
20-10-07, 21:27
Geplaatst door Red Sonja
Bedankt voor de link.
Ik houd wel van dit soort "verraadsters".
Dat feministische maternalisme is gebaseerd op pure decadentie.

Kijk uit dat je straks niet voor racist uitgemaakt wordt door kleinburgerlijke, westerse, getrouwde vrouwen van de vorige eeuw!

Red Sonja
20-10-07, 21:28
Geplaatst door III
En niet te vergeten degenen die de staat Israel niet erkennen.

Ja, dat zijn natuurlijk meteen antisemieten, (geen anti-zionisten).

De ADL heeft overal mannetjes en vrouwtjes zitten. :gsm:

III
20-10-07, 21:53
Geplaatst door Red Sonja
Ja, dat zijn natuurlijk meteen antisemieten, (geen anti-zionisten).

De ADL heeft overal mannetjes en vrouwtjes zitten. :gsm:

Vreemd lijkt het dat extreem rechts de zijde van de joden lijkt te kiezen...
Het is maar net welke bevolkingsgroep gedecimeerd dient te worden voor die agenda.
65 jaar geleden waren het de joden, nu de moslims.

knuppeltje
20-10-07, 22:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je geen flikker van mijn woorden snapt, kun je alsnog vragen wat het wel was dat ik bedoelde; maar jij bent natuurlijk, of te dom, of slechts geinteresseerd in nog meer verwarriing zaaien.

De uitdaging staat nog steeds;..



Je hebt nog steeds een vraag open laten staan waarmee je kunt bewijzen dat je lezen en begrijpen kunt en bovenal; dat je een waardig discussie-partner bent,..

You guys failed miserably, so far.


Nou nee hoor, ik moest alleen maar even lachen.
Al zoveel keer beweerd hier dat ze niets anders doet dan de islam beledigen- en dan ineens vragen of het nog niet is opgevallen dat ze het niet over de islam heeft, wat valt daar aan te begrijpen anders dan dat je van je geloof bent afgevallen, das wel lachen natuurlijk.
Maar als jij denkt dat ik het niet snap- dan leg het maar eens uit?

Coolassprov MC
21-10-07, 11:45
Geplaatst door knuppeltje
Nou nee hoor, ik moest alleen maar even lachen.
Al zoveel keer beweerd hier dat ze niets anders doet dan de islam beledigen- en dan ineens vragen of het nog niet is opgevallen dat ze het niet over de islam heeft, wat valt daar aan te begrijpen anders dan dat je van je geloof bent afgevallen, das wel lachen natuurlijk.
Maar als jij denkt dat ik het niet snap- dan leg het maar eens uit?

Een misinterpretatie wordt niet geldig in evenredigheid van de frequentie van het herhalen daarvan.

Snap je bovenstaande zin? Ja? Lees verder! Nee? Tot de volgende keer!

Jammer dat je niet eerder vragen stelde, maar goed; citeer mijn letterlijke uitdaging aan jullie en dan beginnen we opnieuw.

Olive Yao
21-10-07, 20:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Is islam de vijand?:
AHA:
if Islam is defeated.
There comes a moment when you crush your enemy.


Geplaatst door Coolassprov MC
Wat doen we hiertegen?:
AHA:
It’s very difficult to even talk about peace now.
I think that we are at war with Islam.


Geplaatst door Coolassprov MC
Met welke middelen kunnen we gebruiken in de oorlog tegen de islam? Millitair?:
AHA:
...all forms,..

Daar maakt Coolassprov MC van:


Geplaatst door Coolassprov MC

''We moeten de moslims uitroeien''

Er roept iemand op tot de uitroeiing van ruim 1,5 miljard moslims (…)
Nee, Coolassprov MC, dat staat er geenszins. Hoe kom je daarbij?

Probeer het nog maar eens. :)

knuppeltje
21-10-07, 20:25
Geplaatst door Coolassprov MC
Een misinterpretatie wordt niet geldig in evenredigheid van de frequentie van het herhalen daarvan.

Snap je bovenstaande zin? Ja? Lees verder! Nee? Tot de volgende keer!

Jammer dat je niet eerder vragen stelde, maar goed; citeer mijn letterlijke uitdaging aan jullie en dan beginnen we opnieuw.

Ik snap het helemaal, zeker hoe jij je tegensprak.

Coolassprov MC
21-10-07, 20:34
Geplaatst door knuppeltje
Ik snap het helemaal, zeker hoe jij je tegensprak.

Ga mama pesten; ben je papa niet.

Charlus
21-10-07, 20:43
<...>
Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?
Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways.
<...>
Reason: Militarily?
Hirsi Ali: In all forms, and if you don’t do that, then you have to live with the consequence of being crushed.
<...>

1) AHA verklaart dat zij de Islam wil verslaan, op welke manier dan ook.
2) Om een ideologie te verslaan is het nodig dat de dragers uit de roulatie genomen worden.
Uit 1) en 2) volgt
3) AHA wil alle moslims uitroeien.

Coolassprov MC
21-10-07, 20:48
Geplaatst door Olive Yao
Nee, Coolassprov MC, dat staat er geenszins. Hoe kom je daarbij?

Ik heb me nog te zacht uitgedrukt.

Op de vraag of we 1.500.000.000molsims moeten pletten als een hoopje insecten reageert ze:


Reason: We have to crush the world’s 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, “defeat Islam”?

Hirsi Ali: I think that we are at war with Islam. And there’s no middle ground in wars. Islam can be defeated in many ways...

...

....There comes a moment when you crush your enemy.




Geplaatst door Olive Yao
Probeer het nog maar eens. :)

Ik heb echt geen behoefte om jou te overtuigen van je fascisme.

Leg jij maar eens uit wat het met democratie te maken heeft wat jullie advocateren.

Hitler probeerde het jodendom niet uit te roeien door de joden streng in de ogen te kijken en ze te vertellen dat ie het jodendom niet meer pikt. Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; dat snapt iedere zwakzinnige. Dat je het ermee eens bent; en er dus apologetisch voor optreedt is een logisch gevolg van het steunen van je eigen fascisme.

Ik heb nog een uitdaging openstaan om aan te tonen dat je zo goed kunt lezen en begrijpen.

ps. waar staat ''AHA'' voor?

was dat niet haar gelogen naam teneinde asiel in nederland te verkrijgen?

Coolassprov MC
21-10-07, 20:51
Geplaatst door Charlus
1) AHA verklaart dat zij de Islam wil verslaan, op welke manier dan ook.
2) Om een ideologie te verslaan is het nodig dat de dragers uit de roulatie genomen worden.
Uit 1) en 2) volgt
3) AHA wil alle moslims uitroeien.

1+2= 3

ps.
het is AHM en geen AHA

Olive Yao
21-10-07, 20:52
Geplaatst door Charlus
1) AHA verklaart dat zij de Islam wil verslaan, op welke manier dan ook.
2) Om een ideologie te verslaan is het nodig dat de dragers uit de roulatie genomen worden.
Uit 1) en 2) volgt
3) AHA wil alle moslims uitroeien.
Zijn alle moslims dragers van de ideologie? Welke ideologie? Wat is uit de roulatie nemen? Wat is uitroeien?

Charlus
21-10-07, 20:55
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>Hitler probeerde het jodendom niet uit te roeien door de joden streng in de ogen te kijken en ze te vertellen dat ie het jodendom niet meer pikt. Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; dat snapt iedere zwakzinnige.<...>
Hitler probeerde de Joden uit te roeien omdat de Joodse religie hem niet aanstond? Kan best hoor, ik zal het nog eens nazoeken.

mark61
21-10-07, 20:57
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb echt geen behoefte om jou te overtuigen van je fascisme.

Jij zou eerst de betekenis van dat woord gaan opzoeken, remember? Zo lang je woordbetekenissen niet kent is het hogelijk onverantwoord (Engelse) teksten te gaan analyseren.


Hitler probeerde het jodendom niet uit te roeien door de joden streng in de ogen te kijken en ze te vertellen dat ie het jodendom niet meer pikt. Als je een ideologie of religie wilt uitroeien

Ik heb je al eerder medegedeeld :ego: dat Hitler een 'ras' wilde uitroeien, niet een godsdienst. Niet zo hardleers doen, daar krijg je op den duur last van.

Coolassprov MC
21-10-07, 20:57
Geplaatst door Charlus
Hitler probeerde de Joden uit te roeien omdat de Joodse religie hem niet aanstond? Kan best hoor, ik zal het nog eens nazoeken.

Ik heb het niet over zijn motieven gehad; ik heb het over zijn doel en zijn middelen.

Olive Yao
21-10-07, 21:02
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; (...)
Communisme is goeddeels uit de wereld verdwenen. Hoeveel communisten zijn er in alle voormalig communistische landen uitgeroeid in de laatste 20 jaar?
Ook China heeft eindweegs van communisme afscheid genomen. Hoeveel communisten zijn er daartoe in China uitgeroeid?

Probeer het nog eens. :)


Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen excuus om zelf onzin te gaan praten.

Coolassprov MC
21-10-07, 21:04
Geplaatst door mark61
Jij zou eerst de betekenis van dat woord gaan opzoeken, remember? Zo lang je woordbetekenissen niet kent is het hogelijk onverantwoord (Engelse) teksten te gaan analyseren.

Je rol als dolle hond met schuimbek begint een beetje slaapverwekkend te worden. Als je niet inhoudelijk kunt reageren ga je ergens anders blaffen en schuimbekken; heb even geen trek in jou.

Ik heb nog een uitdaging openstaan binnen deze topic als je denkt dat je echt gevorderd bent!

Enne; gefeliciteerd met het idee dat je woordjes kunt opzoeken in een woordenboek; maakt je echt uniek!


Geplaatst door mark61
Ik heb je al eerder medegedeeld :ego: dat Hitler een 'ras' wilde uitroeien, niet een godsdienst. Niet zo hardleers doen, daar krijg je op den duur last van.

Kan iemand het licht uit doen?

:slaap:

:slapen:

Coolassprov MC
21-10-07, 21:06
Geplaatst door Olive Yao
Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen reden om zelf onzin te gaan praten.

Wie is AHA?

Olive Yao
21-10-07, 21:10
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je niet inhoudelijk kunt reageren (...)
Je hebt 46 posts geplaatst in deze topic. Daarvan waren er hoogstens 10 inhoudelijk. Misschien komen je problemen daardoor?


Ik heb nog een uitdaging openstaan binnen deze topic (...)
Die is toch wel al beantwoord, denk je niet?

mark61
21-10-07, 21:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Je rol als dolle hond met schuimbek begint een beetje slaapverwekkend te worden. Als je niet inhoudelijk kunt reageren ga je ergens anders blaffen en schuimbekken; heb even geen trek in jou.

Ik heb nog een uitdaging openstaan binnen deze topic als je denkt dat je echt gevorderd bent!

We zijn er weer. Je kan geen uitweg uit je onzin meer vinden dus daalt weer af naar het schelden.


Kan iemand het licht uit doen?

Gewoon voor de 2e keer niet reageren; dat staat heel intelligent.

Zitouna: Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen excuus om zelf onzin te gaan praten.

Dat ik dat zelf nou niet meteen bedacht :hihi:

Red Sonja
21-10-07, 21:17
Stel je voor je hebt 5569 posts eruit gepoept en ze zijn inhoudelijk vrijwel allemaal drie keer nix.

Ik noem maar een voorbeeld hoe ernstig het lege hulzengehalte kan zijn. :zozo:

mark61
21-10-07, 21:18
Geplaatst door Red Sonja
Stel je voor je hebt 5569 posts eruit gepoept en ze zijn inhoudelijk vrijwel allemaal drie keer nix.

Ik noem maar een voorbeeld hoe ernstig het lege hulzengehalte kan zijn. :zozo:

Ah, daar komen de al net zo dim-witted hulptroepen opeens uit de lucht binnenvallen.

Wie had het nou steeds over groepjes?

knuppeltje
21-10-07, 21:19
Geplaatst door Coolassprov MC
Ga mama pesten; ben je papa niet.

Heb je wat tegen m'n moeder, dit is al de tweede keer dat je het vraagt.

mark61
21-10-07, 21:22
Geplaatst door knuppeltje
Heb je wat tegen m'n moeder, dit is al de tweede keer dat je het vraagt.

Standard procedure; deed ie tegen mij ook tot bleek dat ze al 10 jaar dood is. Daar schrok ie wel van, dat moet ik hem nageven.

Er is geloof ik iets met moeders in Arabisch (en o.a. Russisch) schelden dat hier onder autochtonen niet zo werkt.

knuppeltje
21-10-07, 21:25
Geplaatst door Red Sonja
Stel je voor je hebt 5569 posts eruit gepoept en ze zijn inhoudelijk vrijwel allemaal drie keer nix.

Ik noem maar een voorbeeld hoe ernstig het lege hulzengehalte kan zijn. :zozo:

Kan ik inkomen dat je dat denkt, je moet het namelijk ook eerst nog eens kunnen snappen.

Olive Yao
21-10-07, 21:28
Geplaatst door mark61
Zitouna
Best een leuke bijnaam. Best leuk om een bijnaam te hebben. Bedankt.

mark61
21-10-07, 21:32
Geplaatst door Olive Yao
Best een leuke bijnaam. Best leuk om een bijnaam te hebben. Bedankt.

Ja ik probeerde hem al eerder te pluggen. Tis alleen maar een kromme vertaling :)

Olive Yao
21-10-07, 21:36
Geplaatst door mark61
Ja ik probeerde hem al eerder te pluggen. Tis alleen maar een kromme vertaling :)
Weet ik en weet ik, kep m ook al s eerder gelezen.

mark61
21-10-07, 21:40
Geplaatst door Olive Yao
Weet ik en weet ik, kep m ook al s eerder gelezen.

Dat dacht en dacht ik ook wel; niets ontgaat haar spiedende blik.

Red Sonja
21-10-07, 21:41
Ach, het was maar een voorbeeldje hoor. :hihi:

knuppeltje
21-10-07, 21:46
Geplaatst door mark61
Standard procedure; deed ie tegen mij ook tot bleek dat ze al 10 jaar dood is. Daar schrok ie wel van, dat moet ik hem nageven.

Er is geloof ik iets met moeders in Arabisch (en o.a. Russisch) schelden dat hier onder autochtonen niet zo werkt.

Die van mij 9 jaar, zal die dadelijk weer wel schrikken hoop ik.

Hebben ze zeker een slechte jeugd gehad.

III
21-10-07, 21:47
Geplaatst door mark61
We zijn er weer. Je kan geen uitweg uit je onzin meer vinden dus daalt weer af naar het schelden.



Je kunt het ook doen zoals jij: als je geen uitweg weet gaan schelden en medicijnen voorschrijven en anders gewoon niet meer reageren.
Ik wijd net een heel stuk aan je in alle seriositeit en dat wordt onder tafel geveegd alsof het niets is.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3425560#post3425560

Ik weet dat je het moeilijk vindt om te doen.
Ik heb ook een alcoholistische buurman die denkt dat hij verslaafd is aan het roken...
Echt een vreselijke kutverslaving die drank.
Maar je kunt ervan afkomen!
Zit ook in je ziektekostenverzekering bij, dus je hoeft niet bang te zijn dat het je wat gaat kosten.

III
21-10-07, 21:52
Geplaatst door mark61
Standard procedure; deed ie tegen mij ook tot bleek dat ze al 10 jaar dood is. Daar schrok ie wel van, dat moet ik hem nageven.

Er is geloof ik iets met moeders in Arabisch (en o.a. Russisch) schelden dat hier onder autochtonen niet zo werkt.

Nee, als je door je moeder verlaten wordt dan is de geestelijke verbondenheid ook meteen een stuk minder.

III
21-10-07, 21:53
Geplaatst door knuppeltje
Kan ik inkomen dat je dat denkt, je moet het namelijk ook eerst nog eens kunnen snappen.

Dat klopt.

mark61
21-10-07, 21:58
Geplaatst door III
Je kunt het ook doen zoals jij: als je geen uitweg weet gaan schelden en medicijnen voorschrijven

Dat lijkt me in jouw geval gewoon de enige zinnige optie.


en anders gewoon niet meer reageren.

Dat is mss wel wijzer. Ik twijfel vaak.


Ik wijd net een heel stuk aan je in alle seriositeit en dat wordt onder tafel geveegd alsof het niets is.

Tsja, dat leek normaal te beginnen maar werd gekker en gekker.

En nu ga je weer door met zieken, dusse, zoek het ff lekker uit.

mark61
21-10-07, 21:58
Geplaatst door III
Nee, als je door je moeder verlaten wordt dan is de geestelijke verbondenheid ook meteen een stuk minder.

Zou je denken, wijsneus? Bemoei je er godverdomme niet mee.

III
21-10-07, 21:59
Geplaatst door knuppeltje
Die van mij 9 jaar, zal die dadelijk weer wel schrikken hoop ik.

Hebben ze zeker een slechte jeugd gehad.

Nou nee, kan ik niet over meepraten.
Mijn moeder leeft gelukkig nog en mijn vader ook.
Tja, de dood is wel een thema ook hoor.
Best erg allemaal, ik moet er niet aan denken.
Het leven is ook best wreed als je denkt aan waar het naartoe gaat.

Julien
21-10-07, 22:00
Geplaatst door mark61
En nu ga je weer door met zieken, dusse, zoek het ff lekker uit.

Vind je het ook niet opvallend dat elke keer als Red Sonja reageert een paar seconden later III een reactie geeft in hetzelfde topic. En andersom.. :zegniets:

III
21-10-07, 22:01
Geplaatst door mark61
Dat lijkt me in jouw geval gewoon de enige zinnige optie.



Dat is mss wel wijzer. Ik twijfel vaak.



Tsja, dat leek normaal te beginnen maar werd gekker en gekker.

En nu ga je weer door met zieken, dusse, zoek het ff lekker uit.

Het is gewoon de waarheid.
Waarom kun je die niet gewoon hebben?
En als je iets niet begrijpt kun je ook gewoon vragen?
Dus jij ziet dit als zieken?
Nou sorry hoor, ben ik te confronterend dan?
Kan ik dat van hieraf zien dan?

Nou ik heb het voor jou niet te begrijpen stuk weggehaald. Was inderdaad niet echt ter zake doend.
Zou je nu inhoudelijk willen reageren?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3425560#post3425560

mark61
21-10-07, 22:02
Geplaatst door Julien
Vind je het ook niet opvallend dat elke keer als Red Sonja reageert een paar seconden later III een reactie geeft in hetzelfde topic. En andersom.. :zegniets:

Technici en hele achterdochtige volksstammen waaronder ik zijn u voorgegaan. Vandaag nog beaamde het geval dat 1 IP-adres voor 2 nicks ook wel licht verdacht is.

Joesoef
21-10-07, 22:02
Geplaatst door Julien
Vind je het ook niet opvallend dat elke keer als Red Sonja reageert een paar seconden later III een reactie geeft in hetzelfde topic. En andersom.. :zegniets:


Een acteur aan de drank met mps.

III
21-10-07, 22:06
Ook als ze je zeggen dat je niet paranoïde-schizofreen bent, betekent dat nog niet dat ze niet achter je aanzitten.

Red Sonja
21-10-07, 22:48
Geplaatst door Joesoef
Een acteur aan de drank met mps.


:haha: Humoristische beschrijving maar toch knap lullig dat je zo praat over je vriendje Mark61, niet? :zozo:

Julien
21-10-07, 22:56
die quote van Maarten.. autochtonen-vmbo :hihi:

mark61
21-10-07, 22:58
Geplaatst door Julien
die quote van Maarten.. autochtonen-vmbo :hihi

Jah je snapt niet dat prof.dr.ir. zich verlaagt tot een dergelijk niveau.

III
21-10-07, 22:59
Geplaatst door Julien
die quote van Maarten.. autochtonen-vmbo :hihi:

Dat heeft hij echt gezegd hoor!
Wat graverender is, is het feit dat die gasten het nog geloven ook!

Coolassprov MC
22-10-07, 08:15
Geplaatst door Olive Yao
Je hebt 46 posts geplaatst in deze topic. Daarvan waren er hoogstens 10 inhoudelijk. Misschien komen je problemen daardoor?

Degene met problemen ben jij; ongedetecteerde domheid en fascisme goedkoop verbloemt met vaag intellectualistisch gelul.


Geplaatst door Olive Yao
Die is toch wel al beantwoord, denk je niet?

Ja, dat denk ik niet.

Probeer het nog eens :)

Coolassprov MC
22-10-07, 08:23
14pagina's verder en onze superblanke, blonde jongens en meisjes, die zo goed schijnen te kunnen lezen en zo'n goed begrip claimen te bezitten hebben nog niet kunnen achterhalen wat het meest belachelijke aan Magan's boodschap is..

Zou het verloten van prijzen kunnen helpen?

Coolassprov MC
22-10-07, 10:37
Geplaatst door III
Mede mogelijk gemaakt door Bols® Ketel 1 (of het gebrek eraan...)


:droef:

Charlus
22-10-07, 10:45
Toppie topic. Wanneer gaan we het weer eens hebben over de Islam en slavernij?

Geplaatst door Olive Yao

Geplaatst door Charlus
1) AHA verklaart dat zij de Islam wil verslaan, op welke manier dan ook.
2) Om een ideologie te verslaan is het nodig dat de dragers uit de roulatie genomen worden.
Uit 1) en 2) volgt
3) AHA wil alle moslims uitroeien.
Zijn alle moslims dragers van de ideologie? Welke ideologie? Wat is uit de roulatie nemen? Wat is uitroeien?
Ayaan zegt dat zij de Islam graag verslagen ziet, niet meer en niet minder. Een analogie: tijdens WOII wilden de geallieerden graag Duitsland verslaan, omdat dat land nogal wat overlast en vervelende situaties veroorzaakte. Nooit is het de bedoeling geweest Duitsland en de Duitsers totaal te vernietigen. De bedoeling was alleen pacificeren en onschadelijk maken, zodat een min of meer normale loop der dingen weer voortgang kon vinden, en dat inclusief Duitsland en Duitsers. Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen.
In het Woordenboek voor Hysterische Nestbevuilers zijn "uitroeien", "vernietigen" en "elk spoortje wissen van" zo te lezen bij Coolassprov synoniemen voor "verslaan".
Alleen als Coolassprov Ayaan haar uitlatingen zo infantiel mogelijk tot in het ultieme doorvoert en maximaal vervormt, kan hij tot zijn lariekoekstelling komen.

Charlus
22-10-07, 10:57
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>(1) Hitler probeerde het jodendom niet uit te roeien door de joden streng in de ogen te kijken en ze te vertellen dat ie het jodendom niet meer pikt. (2) Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; dat snapt iedere zwakzinnige.<...>
Even later:

Geplaatst door Coolassprov MC
Ik heb het niet over zijn motieven gehad; ik heb het over zijn doel en zijn middelen.
Stomtoevallig dus dat (1) werd opgevolgd door (2). Geen enkel verband tussen de twee zinnen.
Het Jodendom uitroeien (1) <---> een ideologie uitroeien (2): elke overeenkomst berust op toeval.

Rabi'ah.
22-10-07, 11:05
Geplaatst door Olive Yao
Zijn alle moslims dragers van de ideologie?
]
Ja. En daarom zal niemand de islam ooit kunnen verslaan. Omdat de islam leeft in onze harten. :)

Coolassprov MC
22-10-07, 11:13
Geplaatst door Charlus
Even later:

Stomtoevallig dus dat (1) werd opgevolgd door (2). Geen enkel verband tussen de twee zinnen.
Het Jodendom uitroeien (1) <---> een ideologie uitroeien (2): elke overeenkomst berust op toeval.

Als je het even niet snapt, kun je het altijd vragen.

Charlus
22-10-07, 11:17
Het is mij een raadsel waarom iemand 'De Islam' zou willen verslaan. Onzinnig ook, alsof 'De Islam' een eenduidige grootmacht is of zo.

Charlus
22-10-07, 11:22
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>
Als je het even niet snapt, kun je het altijd vragen.
Good point, op dat niet snappen na. Denk jij te weten waarom Hitler de Joden wilde uitroeien? En zoja, waarom wilde volgens jou Hitler de Joden uitroeien?

Coolassprov MC
22-10-07, 11:23
Geplaatst door Charlus
Toppie topic. Wanneer gaan we het weer eens hebben over de Islam en slavernij?

Zijn alle moslims dragers van de ideologie? Welke ideologie? Wat is uit de roulatie nemen? Wat is uitroeien?
Ayaan zegt dat zij de Islam graag verslagen ziet, niet meer en niet minder. Een analogie: tijdens WOII wilden de geallieerden graag Duitsland verslaan, omdat dat land nogal wat overlast en vervelende situaties veroorzaakte. Nooit is het de bedoeling geweest Duitsland en de Duitsers totaal te vernietigen. De bedoeling was alleen pacificeren en onschadelijk maken, zodat een min of meer normale loop der dingen weer voortgang kon vinden, en dat inclusief Duitsland en Duitsers. Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen. [/QUOTE]

Hartverwarmend hoe je 1 denkt te zijn geworden met de gedachtengang van Ayaan;

Als je een bullshit-gedachtengang en ''lariekoekstelling'' wilt analyseren kun je beginnen met je ''NOS-Jeugdjournaal-verlaggeving'' van WO2 en bovenal; je analogie met het uiroeien van nazi's en het nazi'sme en de uitroeiing van moslims en de islam.

FANTASTISCH!!!


Geplaatst door Charlus
Toppie topic. Wanneer gaan we het weer eens hebben over de Islam en slavernij?

GEZELLIG!!!


Geplaatst door Charlus
Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen.
In het Woordenboek voor Hysterische Nestbevuilers zijn "uitroeien", "vernietigen" en "elk spoortje wissen van" zo te lezen bij Coolassprov synoniemen voor "verslaan".
Alleen als Coolassprov Ayaan haar uitlatingen zo infantiel mogelijk tot in het ultieme doorvoert en maximaal vervormt, kan hij tot zijn lariekoekstelling komen.

SLAAPVERWEKKEND!!!

Coolassprov MC
22-10-07, 11:25
Geplaatst door Charlus
Het is mij een raadsel waarom iemand 'De Islam' zou willen verslaan. Onzinnig ook, alsof 'De Islam' een eenduidige grootmacht is of zo.

Hardop denken kan leuk zijn, he?

Coolassprov MC
22-10-07, 11:28
Geplaatst door Charlus
Good point, op dat niet snappen na.

Moeilijk voor te stellen dat je iets snapt, he?

Waarom ga je dan niet de begrijpend-lezen-uitdaging die ik stelde niet aan?


Geplaatst door Charlus
Denk jij te weten waarom Hitler de Joden wilde uitroeien?

Irrelevante vraag. Waarom stel je geen vragen over iets wat ik wel schreef?


Geplaatst door Charlus
En zoja, waarom wilde volgens jou Hitler de Joden uitroeien?

Zelfde vraag; zelfde irrelevantie; bedrenkt van dezelfde slaapverwekkende arrogantie.

Aït Ayt
22-10-07, 12:19
Geplaatst door Charlus
Ayaan zegt dat zij de Islam graag verslagen ziet, niet meer en niet minder. Een analogie: tijdens WOII wilden de geallieerden graag Duitsland verslaan, omdat dat land nogal wat overlast en vervelende situaties veroorzaakte. Nooit is het de bedoeling geweest Duitsland en de Duitsers totaal te vernietigen. De bedoeling was alleen pacificeren en onschadelijk maken, zodat een min of meer normale loop der dingen weer voortgang kon vinden, en dat inclusief Duitsland en Duitsers. Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen.


als ayaan iets in deze geest bedoeld dan betekent dat oorlog tegen de moslims..
om duitsland te verslaan tijdens de 2e wereld oorlog werd duitsland in puin gebombardeerd met enorme hoeveelheden burgerslachtoffers..
zo'n beetje alle grote steden zijn in duitsland kapot gebombardeerd..

Coolassprov MC
22-10-07, 12:25
Geplaatst door Aït Ayt
als ayaan iets in deze geest bedoeld dan betekent dat oorlog tegen de moslims..

dat zegt ze letterlijk!


Geplaatst door Aït Ayt

om duitsland te verslaan tijdens de 2e wereld oorlog werd duitsland in puin gebombardeerd met enorme hoeveelheden burgerslachtoffers..
zo'n beetje alle grote steden zijn in duitsland kapot gebombardeerd..

...de helft van de duitse bevolking ...

Charlus
22-10-07, 14:33
Geplaatst door Aït Ayt

Geplaatst door Charlus
Ayaan zegt dat zij de Islam graag verslagen ziet, niet meer en niet minder. Een analogie: tijdens WOII wilden de geallieerden graag Duitsland verslaan, omdat dat land nogal wat overlast en vervelende situaties veroorzaakte. Nooit is het de bedoeling geweest Duitsland en de Duitsers totaal te vernietigen. De bedoeling was alleen pacificeren en onschadelijk maken, zodat een min of meer normale loop der dingen weer voortgang kon vinden, en dat inclusief Duitsland en Duitsers. Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen.
als ayaan iets in deze geest bedoeld dan betekent dat oorlog tegen de moslims..
om duitsland te verslaan tijdens de 2e wereld oorlog werd duitsland in puin gebombardeerd met enorme hoeveelheden burgerslachtoffers..
zo'n beetje alle grote steden zijn in duitsland kapot gebombardeerd..
Ayaan houdt niet van halve maatregelen, ze zegt het zelf: elk middel, ook militair, om de Islam te verslaan. Ik krijg dan dus inderdaad een WOII-beeld voor ogen, voor zover ik me er iets bij voor kan stellen.

Charlus
22-10-07, 14:42
Geplaatst door Coolassprov MC


Geplaatst door Charlus
Denk jij te weten waarom Hitler de Joden wilde uitroeien?
Irrelevante vraag.<...>
Ok, eigen schuld. Ik had beter moeten weten.

Coolassprov MC
22-10-07, 15:04
Geplaatst door Charlus

Ok, eigen schuld. Ik had beter moeten weten.

Inderdaad niet mijn probleem dat je mij de verkeerde vragen stelt, de verkeerde conclusies trekt en mij woorden in de mond legt.

Coolassprov MC
22-10-07, 15:12
Geplaatst door Charlus
Ayaan houdt niet van halve maatregelen, ze zegt het zelf: elk middel, ook militair, om de Islam te verslaan. Ik krijg dan dus inderdaad een WOII-beeld voor ogen, voor zover ik me er iets bij voor kan stellen.

Ayaan gaat slagen waar 5 kruistochten en de NAVO in zijn gefaald

:haha: :p

Nelis70
22-10-07, 15:21
Geplaatst door Aït Ayt
als ayaan iets in deze geest bedoeld dan betekent dat oorlog tegen de moslims..
om duitsland te verslaan tijdens de 2e wereld oorlog werd duitsland in puin gebombardeerd met enorme hoeveelheden burgerslachtoffers..
zo'n beetje alle grote steden zijn in duitsland kapot gebombardeerd..

Oh, dus jij weet wat ze bedoelt met de woorden die ze volgens Cool niet eens heeft gezegd.
Lijkt me handig.
In ieder geval voor jezelf.
Weet je nu bijvoorbeeld ook wat ik BEDOEL?

knuppeltje
22-10-07, 15:39
Geplaatst door Coolassprov MC
Ayaan gaat slagen waar 5 kruistochten en de NAVO in zijn gefaald

:haha: :p

Met zo'n antwoord is al die drukte die je om haar maakt ook niet een heel klein beetje raar en verdacht zeker?

Coolassprov MC
22-10-07, 15:54
Geplaatst door Nelis70
Oh, dus jij weet wat ze bedoelt met de woorden die ze volgens Cool niet eens heeft gezegd.
Lijkt me handig.
In ieder geval voor jezelf.
Weet je nu bijvoorbeeld ook wat ik BEDOEL?

Waarom vraag je Charlus niet hoe hij aan zij ''gave'' komt de gedachten van AHM te lezen en op basis hiervan als ''woordvoerder'' van haar op kan treden?

Coolassprov MC
22-10-07, 15:56
Geplaatst door knuppeltje
Met zo'n antwoord is al die drukte die je om haar maakt ook niet een heel klein beetje raar en verdacht zeker?

Jij snapt niks en ik ben ook niet van plan om daar tevergeefs verandering in te gaan proberen te brengen.

III
22-10-07, 16:10
Geplaatst door Charlus

Ayaan zegt dat zij de Islam graag verslagen ziet, niet meer en niet minder. Een analogie: tijdens WOII wilden de geallieerden graag Duitsland verslaan, omdat dat land nogal wat overlast en vervelende situaties veroorzaakte. Nooit is het de bedoeling geweest Duitsland en de Duitsers totaal te vernietigen. De bedoeling was alleen pacificeren en onschadelijk maken, zodat een min of meer normale loop der dingen weer voortgang kon vinden, en dat inclusief Duitsland en Duitsers.

Als je denkt in het stramien van twee elkaar bevechtende kampen, moet ik je gelijk geven.
Maar het ging hier niet om twee strijdende machten die tegenover elkaar stonden, maar om een zorgvuldig uitgeplozen manier om het volk (welk dan ook) te knechten.
Het feit dat de Nazi's de joden uitroeiden moet je meer zien als een reden een Israelitische staat te stichten dan het om zeep helpen van ongevaarlijke mensen.


Geplaatst door Charlus

Ayaan zal tav. de Islam iets in deze geest bedoelen.
In het Woordenboek voor Hysterische Nestbevuilers zijn "uitroeien", "vernietigen" en "elk spoortje wissen van" zo te lezen bij Coolassprov synoniemen voor "verslaan".
Alleen als Coolassprov Ayaan haar uitlatingen zo infantiel mogelijk tot in het ultieme doorvoert en maximaal vervormt, kan hij tot zijn lariekoekstelling komen.

Ik was eerst ook niet op de hoogte van de agenda die AHM ondersteunde.
Hoe langer hoe meer denk ik dat zij niet fris is.

Aït Ayt
22-10-07, 16:21
Geplaatst door Nelis70
Oh, dus jij weet wat ze bedoelt met de woorden die ze volgens Cool niet eens heeft gezegd.
Lijkt me handig.
In ieder geval voor jezelf.
Weet je nu bijvoorbeeld ook wat ik BEDOEL?

je reageert op de verkeerde persoon..
je moet bij charlus wezen

III
22-10-07, 16:29
Geplaatst door Charlus
Het is mij een raadsel waarom iemand 'De Islam' zou willen verslaan. Onzinnig ook, alsof 'De Islam' een eenduidige grootmacht is of zo.

Men doelt op de negatieve uitwassen van de ideologie.
Wat men vergeet te vermelden is dat het hier hooguit reacties betreft op het echte terrorisme of werken van personen die de ideologie niet hebben begrepen.
Maar om dit zo te stellen zou te simpel zijn.
Zij die dat doen weten maar al te goed hoe mensenhersenen werken en wat de invloed van het ego daarop is.
Om iemand zuur te krijgen, moet je diegene met een speld prikken op een zwakke plek. Het liefst een blinde vlek, want dan blijven je bedoelingen in het verborgene.

Aït Ayt
22-10-07, 16:35
Geplaatst door Coolassprov MC
dat zegt ze letterlijk!



...de helft van de duitse bevolking ...

toe maar, de helft van de bevolking.. nog meer dan ik dacht..
als het bij de moslims ook de helft vd oemma gaat kosten voordat de islam "verslagen" is dan zullen meer dan 750 miljoen moslims gedood moeten worden..
bij dit soort aantallen is de shoah kinderspel

Coolassprov MC
22-10-07, 16:37
Geplaatst door Aït Ayt
toe maar, de helft van de bevolking.. nog meer dan ik dacht..
als het bij de moslims ook de helft vd oemma gaat kosten voordat de islam "verslagen" is dan zullen meer dan 500 miljoen moslims gedood moeten worden..
bij dit soort aantallen is de shoah kinderspel

...meer dan 750 miljoen moslims..

Aït Ayt
22-10-07, 16:39
Geplaatst door Coolassprov MC
...meer dan 750 miljoen moslims..

250 miljoen erbij..
dat wordt voor ayaan hitler ali dus nog meer gaskamers bouwen..
ze krijgt het druk de komende tijd

III
22-10-07, 16:40
Geplaatst door knuppeltje
Met zo'n antwoord is al die drukte die je om haar maakt ook niet een heel klein beetje raar en verdacht zeker?

Goed punt.
Maar zou het niet wat onzinnig zijn jou een rotgevoel te geven door je voor rotte vis uit te maken en op je nek gaan zitten, als ik weet dat jij toch zal blijven prikken hier?
Niet alleen zonde van de moeite, maar ook van de pijn die niet nodig was.

Dus is het misschien voor AHM beter te gaan zwijgen.
Dat is als ze autonoom werkt, hetgeen ik niet geloof.
De verkettering van de islam is een agendapunt van de architecten van een nieuwe samenleving.

Het is goed je vijand te kennen vooraleer je je aanvallen plaatst.
Het zou kunnen zijn dat je je medestander onderuithaalt...

knuppeltje
22-10-07, 18:00
Geplaatst door Coolassprov MC
Jij snapt niks en ik ben ook niet van plan om daar tevergeefs verandering in te gaan proberen te brengen.

:fpimp:

H.P.Pas
22-10-07, 18:59
Geplaatst door Aït Ayt
toe maar, de helft van de bevolking.. nog meer dan ik dacht..


Kille heeft het dan ook uit zijn duim gezogen. Hij is in de war met de Dertigjarige Ooolog (1618 - 1648).

Olive Yao
22-10-07, 20:28
Geplaatst door Charlus
Het is mij een raadsel waarom iemand 'De Islam' zou willen verslaan. Onzinnig ook, alsof 'De Islam' een eenduidige grootmacht is of zo.
(…)
In het Woordenboek voor Hysterische Nestbevuilers zijn "uitroeien", "vernietigen" en "elk spoortje wissen van" zo te lezen bij Coolassprov synoniemen voor "verslaan".
Alleen als Coolassprov Ayaan haar uitlatingen zo infantiel mogelijk tot in het ultieme doorvoert en maximaal vervormt, kan hij tot zijn lariekoekstelling komen.
Dus komt hij tot zijn lariekoekstelling.

Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen excuus om zelf onzin te gaan praten :


Geplaatst door Coolassprov MC
Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; (...)
Communisme is goeddeels uit de wereld verdwenen. Hoeveel communisten zijn er in alle voormalig communistische landen uitgeroeid in de laatste 20 jaar?
Ook China heeft eindweegs van communisme afscheid genomen. Hoeveel communisten zijn er daartoe in China uitgeroeid?


Geplaatst door Olive Yao
Zijn alle moslims dragers van de ideologie [die AHA wil bestrijden] ?

Geplaatst door Rabi’ah
Ja. En daarom zal niemand de islam ooit kunnen verslaan. Omdat de islam leeft in onze harten.
Lang niet alle moslims zijn dragers van die ideologie.


Geplaatst door Coolassprov MC
Ayaan gaat slagen waar 5 kruistochten en de NAVO in zijn gefaald.
Moslims zelf zullen slagen om slechte vormen en uitingen van hun godgeloof uit te schakelen.

De voornaamste voorwaarde daarvoor is sociaal-economische ontwikkeling.
De grootste bedreiging is een mondiale ecologische en economische crisis.

panoma79
22-10-07, 20:37
Geplaatst door Aït Ayt
250 miljoen erbij..
dat wordt voor ayaan hitler ali dus nog meer gaskamers bouwen..
ze krijgt het druk de komende tijd

Ayhaan Hitler is toch een travo. :brozac:

III
22-10-07, 21:40
Los van de agenda erachter kun je erover blijven bakkeleien.
Je moet wel weten wat door wie waarom wordt gezegd.
Pas dan kun je een oordeel vormen.

Hij die zegt dat Kille Reet er geen snars van heeft begrepen zou gelijk kunnen hebben.
Hij die zegt dat hij voor jouw begrip niet openstaat, praat onzin.

Jullie speelt op de man.
Luister naar de boodschap.

Coolassprov MC
23-10-07, 07:58
Geplaatst door H.P.Pas
Kille heeft het dan ook uit zijn duim gezogen. Hij is in de war met de Dertigjarige Ooolog (1618 - 1648).

Hebje die ookal meegemaakt?

Coolassprov MC
23-10-07, 08:02
Geplaatst door Olive Yao
Dus komt hij tot zijn lariekoekstelling.

Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen excuus om zelf onzin te gaan praten :


Communisme is goeddeels uit de wereld verdwenen. Hoeveel communisten zijn er in alle voormalig communistische landen uitgeroeid in de laatste 20 jaar?
Ook China heeft eindweegs van communisme afscheid genomen. Hoeveel communisten zijn er daartoe in China uitgeroeid?



Lang niet alle moslims zijn dragers van die ideologie.


Moslims zelf zullen slagen om slechte vormen en uitingen van hun godgeloof uit te schakelen.

De voornaamste voorwaarde daarvoor is sociaal-economische ontwikkeling.
De grootste bedreiging is een mondiale ecologische en economische crisis.

Alle ''punten'' die je herhaalt zijn binnen dit topic reeds van repliek voorzien; repliek die je negeert..

Coolassprov MC
23-10-07, 08:04
Geplaatst door III
Hij die zegt dat Kille Reet er geen snars van heeft begrepen zou gelijk kunnen hebben.

Hij die dat zegt zou hiervoor authoriteit kunnen opstrijken door mijn uitdaging succesvol aan te gaan.

Nelis70
23-10-07, 08:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom vraag je Charlus niet hoe hij aan zij ''gave'' komt de gedachten van AHM te lezen en op basis hiervan als ''woordvoerder'' van haar op kan treden?

Komt ook nog.

Nelis70
23-10-07, 08:33
Geplaatst door Aït Ayt
je reageert op de verkeerde persoon..
je moet bij charlus wezen

He man, da's een handige gave: je weet niet alleen wat AHA/AHM bedoelt, maar je weet ook nog dat het - van een hoger metafysisch niveau bekeken - nooit de bedoeling was jou een vraag te stellen.

Hou es op en geef antwoord of geen antwoord. Je neemt een uitermate aanmatigende houding aan.

Olive Yao
23-10-07, 08:54
Geplaatst door Coolassprov MC
Alle ''punten'' die je herhaalt zijn binnen dit topic reeds van repliek voorzien; repliek die je negeert..


Geplaatst door Charlus
Alleen als Coolassprov Ayaan haar uitlatingen zo infantiel mogelijk tot in het ultieme doorvoert en maximaal vervormt, kan hij tot zijn lariekoekstelling komen.
Dus komt hij tot zijn lariekoekstelling.

Dat AHA zich in veel maar niet alle opzichten overdreven, onduidelijk en onzinnig uitlaat is geen excuus om zelf onzin te gaan praten :


Geplaatst door Coolassprov MC
Als je een ideologie of religie wilt uitroeien moet je de aanhangers uitroeien; (...)
Communisme is goeddeels uit de wereld verdwenen. Hoeveel communisten zijn er in alle voormalig communistische landen uitgeroeid in de laatste 20 jaar?
Ook China heeft eindweegs van communisme afscheid genomen. Hoeveel communisten zijn er daartoe in China uitgeroeid?


Geplaatst door Olive Yao
Zijn alle moslims dragers van de ideologie [die AHA wil bestrijden] ?

Geplaatst door Rabi’ah
Ja. En daarom zal niemand de islam ooit kunnen verslaan. Omdat de islam leeft in onze harten.
Lang niet alle moslims zijn dragers van die ideologie.


Geplaatst door Coolassprov MC
Ayaan gaat slagen waar 5 kruistochten en de NAVO in zijn gefaald.
Moslims zelf zullen slagen om slechte vormen en uitingen van hun godgeloof uit te schakelen.

De voornaamste voorwaarde daarvoor is sociaal-economische ontwikkeling.
De grootste bedreiging is een mondiale ecologische en economische crisis.

Charlus
23-10-07, 08:55
Ik weet ook wat Ronald Koeman denkt, hij is de trainer van voetbalvereniging PSV. Tijdens het journaal vanochtend, gevraagd naar de komende confrontatie met een Turks team, zei hij dat "je ze niet moet laten voetballen, we gaan ze aggressief bestrijden". Waarschijnlijk wil Koeman alle Turken uitroeien. Die Koeman toch.

Olive Yao
23-10-07, 09:00
Geplaatst door Charlus
Ik weet ook wat Ronald Koeman denkt, hij is de trainer van voetbalverening PSV. Tijdens het journaal vanochtend, gevraagd naar de komende confrontatie met een Turks team, zei hij dat "je ze niet moet laten voetballen, we gaan ze aggressief bestrijden". Waarschijnlijk wil Koeman alle Turken uitroeien. Die Koeman toch.
Oorlog tegen moslimvoetballers, volgens Coolassprov MC. :lachu:

Slinger
23-10-07, 09:17
Geplaatst door Charlus
Ik weet ook wat Ronald Koeman denkt, hij is de trainer van voetbalverening PSV. Tijdens het journaal vanochtend, gevraagd naar de komende confrontatie met een Turks team, zei hij dat "je ze niet moet laten voetballen, we gaan ze aggressief bestrijden". Waarschijnlijk wil Koeman alle Turken uitroeien. Die Koeman toch.

Het moet een guerilla-oorlog worden in de middencirkel. Koeman moet maar eens geen informeren bij de Koerden. Die weten wel hoe ze de Turken bestrijden moeten.

H.P.Pas
23-10-07, 10:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Hebje die ookal meegemaakt?

Daar heb je ook al nooit van gehoord ? :aanwal:

Coolassprov MC
23-10-07, 10:30
Geplaatst door Olive Yao
Oorlog tegen moslimvoetballers, volgens Coolassprov MC. :lachu:

Was oorlog maar voetbal.

Coolassprov MC
23-10-07, 10:33
Geplaatst door H.P.Pas
Daar heb je ook al nooit van gehoord ? :aanwal:

Heb wel gehoord dat je oud genoeg bent om de 17e eeuw te hebben meegemaakt.

En nee; de geallieerden troffen, tijdens en na wo2, slechts millitaire en strategische doelen; incl. bremen en hiroshima

mark61
23-10-07, 11:01
Geplaatst door Coolassprov MC
En nee; de geallieerden troffen, tijdens en na wo2, slechts millitaire en strategische doelen; incl. bremen en hiroshima

Om dan te beweren dat de helft van de Duitse bevolking is uitgeroeid is ontstellende kletskoek. Waarom wil je zo graag meepraten over dingen waar je werkelijk geen flauw benul van hebt?