PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke anekdote



Coolassprov MC
17-10-07, 12:17
Heb een keertje mijn eigen auto in de fik gestoken;
was vergeten waar ik hem had geparkt en in het donker en door de haast was het niet te zien; kwam er pas de volgende dag achter bij daglicht en dankzij de brandweer die hem niet helemaal hadden laten uitbranden; 1 geluk; ik was dit keer niet verdacht!

TonH
19-10-07, 15:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Heb een keertje mijn eigen auto in de fik gestoken;
was vergeten waar ik hem had geparkt en in het donker en door de haast was het niet te zien; kwam er pas de volgende dag achter bij daglicht en dankzij de brandweer die hem niet helemaal hadden laten uitbranden; 1 geluk; ik was dit keer niet verdacht!

Ok, oerstom, boontje komt om z'n loontje en hij is best leuk. Maar ik heb een serieuze vraag:

Misschien heb je het in een van de topics gelezen, dat ik vraag "Kan iemand mij uitleggen wat voor doel er nu eigenlijk zit achter het in de brand steken van willekeurige auto's? Is het een symbool? Hier doen anarchisten dat bij voortduring en die kijken je ook alleen maar schaapachtig aan wanneer je vraagt welk hoger doel dat dient."


Kun jij, als ervaringsdeskundige, zogezegd, je nog herinneren waarom je dat toen deed en kun je een motivatie bedenken waarom mensen nu speciaal auto's in brand steken?

Bij voorbaad dank :fpetaf:

Coolassprov MC
19-10-07, 15:09
Geplaatst door TonH
Kun jij, als ervaringsdeskundige, zogezegd, je nog herinneren waarom je dat toen deed en kun je een motivatie bedenken waarom mensen nu speciaal auto's in brand steken?

Bij voorbaad dank :fpetaf:

Autos fikken makkelijk;
ruitjes ingooien en dan de kun je rest wel bedenken;
de materiele schade is niet gering;
het helpt tegen frustratie en stress;
de kans dat er gewonden bij raken is gering;

wat wil je meer weten?

TonH
19-10-07, 15:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Autos fikken makkelijk;
ruitjes ingooien en dan de kun je rest wel bedenken;
de materiele schade is niet gering;
het helpt tegen frustratie en stress;
de kans dat er gewonden bij raken is gering;

wat wil je meer weten?

Dank voor je duidelijke antwoord.

Weinig kans op gewonden, groot effect met kleine middelen. Duidelijk. "Het helpt tegen frustratie en stress": je bedoelt de adrelanaline? Een uitlaatklep.

Weet je nog waarom jij toen zo'n actie ondernam, of wordt dat dan te persoonlijk.

reason
19-10-07, 15:16
Geplaatst door Coolassprov MC
wat wil je meer weten?

Waarom ze ooit hebben verklaard dat jij weer geschikt was om in de maatschappij mee te draaien.

Of ben je ontsnapt uit het gesticht?

Coolassprov MC
19-10-07, 15:21
Geplaatst door reason
Waarom ze ooit hebben verklaard dat jij weer geschikt was om in de maatschappij mee te draaien.

Weer?

De maatschappij heeft nimmer zonder mij gekund.


Geplaatst door reason
Of ben je ontsnapt uit het gesticht?

Mongolen laat ik nooit meer dan 1 vraag stellen.

TonH
19-10-07, 15:22
Geplaatst door reason
Waarom ze ooit hebben verklaard dat jij weer geschikt was om in de maatschappij mee te draaien.

Of ben je ontsnapt uit het gesticht?

Zeg hou effe op. Ik wil gewoon een antwoord. En seik maar ergens anders, want in eerste instantie heb je hier ook niet op gereageerd.

Slinger
19-10-07, 15:23
Geplaatst door reason
Waarom ze ooit hebben verklaard dat jij weer geschikt was om in de maatschappij mee te draaien.

Of ben je ontsnapt uit het gesticht?

Wie zegt dat hij ontsnapt is? In inrichtingen hebben ze vast en zeker ook internet. Misschien is hij het broertje van Bilal...

TonH
19-10-07, 15:25
Geplaatst door Slinger
Wie zegt dat hij ontsnapt is? In inrichtingen hebben ze vast en zeker ook internet. Misschien is hij het broertje van Bilal...

Het lukt hier écht niet meer om nog een normale vraag/antwoord te plaatsen he? :fuckit2:

Coolassprov MC
19-10-07, 15:26
Geplaatst door TonH
Dank voor je duidelijke antwoord.

Graag gedaan; jouw auto zal ik noot in de fik steken; ik zal letten op griekse vlaggetjes.


Geplaatst door TonH
kans op gewonden, groot effect met kleine middelen. Duidelijk. "Het helpt tegen frustratie en stress": je bedoelt de adrelanaline? Een uitlaatklep.

Toepasselijke bewoording; uitlaatklep!


Geplaatst door TonH
Weet je nog waarom jij toen zo'n actie ondernam, of wordt dat dan te persoonlijk.

Ik stuur je wel een PM, okey.

Coolassprov MC
19-10-07, 15:27
Geplaatst door TonH
Het lukt hier écht niet meer om nog een normale vraag/antwoord te plaatsen he? :fuckit2:

Laat die jaloerse haters; ze deren mij niet.

Slinger
19-10-07, 15:28
Geplaatst door TonH
Het lukt hier écht niet meer om nog een normale vraag/antwoord te plaatsen he? :fuckit2:


Waarom denk je dat Cool deze topic plaatst? Om te provoceren natuurlijk. Van hem krijg je heus geen normaal antwoord.

III
19-10-07, 15:28
Geplaatst door reason
Waarom ze ooit hebben verklaard dat jij weer geschikt was om in de maatschappij mee te draaien.

Of ben je ontsnapt uit het gesticht?

Het woord zegt het al: GESTICHT.
Stichten, stichtte, gesticht (o.v.t. is immers met t).
Iemand moet het idee hebben gehad dat de ene groep (waartoe hij behoort) superieur is aan de andere (waartoe mensen behoren die hij niet begrijpt of niet wil begrijpen).
Het woord gesticht zegt dus onnoemelijk veel meer over degene die de actie ondernomen heeft dan over de personen die we gemakshalve even "de bewoners" noemen.

Ik heb hiervoor een ander woord gevonden voor degenen die sommigen gaarne opgeborgen zien: abstruus. (http://www.woxikon.de/dut/abstruus.php)

Dit gaarne gaarne in de zin van gemakzucht te plaatsen en niet te vertalen als wenselijkheid of noodzakelijkheid.

Zie hiervoor mijn abstruse woordspel in mijn sig:

adept recreation

except adaptation
expect acceptation
IIIŠ200710031127

TonH
19-10-07, 15:37
Geplaatst door Coolassprov MC
Graag gedaan; jouw auto zal ik noot in de fik steken; ik zal letten op griekse vlaggetjes.



Toepasselijke bewoording; uitlaatklep!



Ik stuur je wel een PM, okey.

Ok, wilde ik net voorstellen. :fpetaf:

TonH
19-10-07, 15:38
Geplaatst door Slinger
Waarom denk je dat Cool deze topic plaatst? Om te provoceren natuurlijk. Van hem krijg je heus geen normaal antwoord.

Tot nu kreeg ik zeer normale antwoorden. Dank je. En nu kan er voor mij een slot op dit topic.

:regie:

III
19-10-07, 16:08
Geplaatst door TonH
Tot nu kreeg ik zeer normale antwoorden. Dank je. En nu kan er voor mij een slot op dit topic.

:regie:

De meest interessante topiconderdelen of -onderwerpen worden hedentendage zowiezo allemaal per PM besproken.

Spitsboef
20-10-07, 18:42
Ik wil echt eentje in de fik steken, maar wel buitenslotervaart.
De grap: het komt in het newS alsof dat in slotervaart gebeurd is... :ego:

I hate Cops

Coolassprov MC
20-10-07, 18:49
Geplaatst door Spitsboef
Ik wil echt eentje in de fik steken,...

twijfel je aan mijn verhaal?

een tip: oefen eerst met je eigen auto; net als mij

III
20-10-07, 19:59
Geplaatst door Coolassprov MC
twijfel je aan mijn verhaal?

een tip: oefen eerst met je eigen auto; net als mij

Je bent gewoon in de war, kille reet!
Je hebt je rijbewijs in de fik gestoken, niet je auto.
Bewijs?
Je hebt geen rijbewijs!

Coolassprov MC
21-10-07, 11:01
Geplaatst door III
Je bent gewoon in de war, kille reet!
Je hebt je rijbewijs in de fik gestoken, niet je auto.
Bewijs?
Je hebt geen rijbewijs!

Alsof je zonder rijbewijs geen auto kan hebben.

Ik heb een rijbewijs; maar geen auto op het moment.


Geplaatst door III

Je hebt je rijbewijs in de fik gestoken, niet je auto.

Je hebt geen rijbewijs!

heel leuk!

Charlus
21-10-07, 11:11
Geplaatst door TonH

Geplaatst door Coolassprov MC
Graag gedaan; jouw auto zal ik noot in de fik steken; ik zal letten op griekse vlaggetjes.
<...>
Ik stuur je wel een PM, okey.
Ok, wilde ik net voorstellen. :fpetaf:
Aldus werd op www.maroc.nl het fundament gelegd voor de Coolassprov Fraktion. De rest is geschiedenis.

Coolassprov MC
21-10-07, 11:15
Geplaatst door Charlus

Aldus werd op www.maroc.nl het fundament gelegd voor de Coolassprov Fraktion. De rest is geschiedenis.

moet je nou veel moeite doen om als sukkelachtige nerd over te komen?

wytze
21-10-07, 15:18
Geplaatst door III
Je bent gewoon in de war, kille reet!
Je hebt je rijbewijs in de fik gestoken, niet je auto.
Bewijs?
Je hebt geen rijbewijs!


:haha:

mark61
21-10-07, 15:21
Geplaatst door Charlus
Aldus werd op www.maroc.nl het fundament gelegd voor de Coolassprov Fraktion. De rest is geschiedenis.

Ik heb al Griekse stickers, nummerplaten, the works :ego:

III
21-10-07, 16:11
Geplaatst door mark61
Ik heb al Griekse stickers, nummerplaten, the works :ego:

Coolio en ik werken in ploegen: de ene dag gaat hij op pad en de volgende dag zoek ik de overgebleven, nog intacte Griekse auto´s op...
:duivels:

III
25-10-07, 17:58
UP















































Zo kan het ook!