PDA

Bekijk Volledige Versie : Naakte Fransman luidt Vaticaanse klokken



Marsipulami
17-10-07, 18:50
Naakte Fransman luidt Vaticaanse klokken

Een naakte en aangeschoten Fransman is er woensdagochtend in geslaagd, binnen te dringen in een gebouw dat deel uitmaakt van de Sint-Pietersbasiliek en er de klokken te luiden. Het bericht van het Italiaanse persagentschap Ansa is inmiddels bevestigd in Vaticaanse kringen.

De man beklom rond 3 uur de steigers die werden aangebracht voor de restauratie van de gevel van de 'Klokkenboog', die zich links op het fronton van de basiliek bevindt, en liet er een klok luiden. De 'Klokkenboog' is één van de drie ingangen van de Sint-Pietersbasiliek en wordt overdag bewaakt door de Zwitserse Wacht.

De Fransman, die een erg verwarde indruk maakte, kon onmiddellijk ingerekend worden door agenten van het Vaticaan en is overgedragen aan de Italiaanse autoriteiten. Hij zou geen vaste verblijfplaats hebben. De identiteit van de man en zijn leeftijd zijn niet bekendgemaakt. Wat hem bezielde om de klokken te luiden of om naakt rond te lopen, is nog niet duidelijk. (belga/dm)

ronald
17-10-07, 19:30
Geplaatst door Marsipulami

De Fransman, die een erg verwarde indruk maakte, kon onmiddellijk ingerekend worden door agenten van het Vaticaan en is overgedragen aan de Italiaanse autoriteiten. Hij zou geen vaste verblijfplaats hebben. De identiteit van de man en zijn leeftijd zijn niet bekendgemaakt. Wat hem bezielde om de klokken te luiden of om naakt rond te lopen, is nog niet duidelijk. (belga/dm)


Hij luidde dus gewoon de noodklok.... In plaats dat ze hem helpen, dragen ze hem over?

knuppeltje
17-10-07, 20:50
Geplaatst door ronald
Hij luidde dus gewoon de noodklok.... In plaats dat ze hem helpen dragen ze hem over?

Ja- de naakten kleden en de hongerigen spijzen is er tegenwoordig niet meer bij. :hihi:

ronald
17-10-07, 21:34
Geplaatst door knuppeltje
Ja- de naakten kleden en de hongerigen spijzen is er tegenwoordig niet meer bij. :hihi:


Daar hangt het Vatikaan er mooi bij. Haar hele fundament "overgedragen". Ik ga dat maar s aan de grote klok hangen....

knuppeltje
17-10-07, 21:51
Geplaatst door ronald
Daar hangt het Vatikaan er mooi bij. Haar hele fundament "overgedragen". Ik ga dat maar s aan de grote klok hangen....

Heeft die andere klokkenluier al gedaan.

ronald
17-10-07, 22:02
Geplaatst door knuppeltje
Heeft die andere klokkenluier al gedaan.


De echte? Ja.. diens kaas werd natuurlijk van z'n brood gegeten. Die van de Notre Dame zit natuurlijk nu met z'n eigen klokkenspel te blauwbekken.
....ik begrijp het vaticaan steeds meer..... :vreemd:

knuppeltje
17-10-07, 23:13
Geplaatst door ronald
De echte? Ja.. diens kaas werd natuurlijk van z'n brood gegeten. Die van de Notre Dame zit natuurlijk nu met z'n eigen klokkenspel te blauwbekken.
....ik begrijp het vaticaan steeds meer..... :vreemd:

Dat vind ik dan heel knap van je.

III
17-10-07, 23:32
Geplaatst door knuppeltje
Ja- de naakten kleden en de hongerigen spijzen is er tegenwoordig niet meer bij. :hihi:

Tja, als je dacht dat het Vatikaan daar voor was...
Slaap lekker (verder)! :fpimp:

Olive Yao
16-11-07, 00:19
Wat hem bezielde om de klokken te luiden of om naakt rond te lopen, is nog niet duidelijk.
Het verband is duidelijk: klok- en hamerspel.