PDA

Bekijk Volledige Versie : BREAKING NEWS!~Al Qaida-cel zet zichzelf spaak en wordt opgerold!~



Coolassprov MC
18-10-07, 18:50
Een fietsenmaker uit Lochem; hij had fietsbanden met Al Qaida.

III
18-10-07, 18:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Een fietsenmaker uit Lochem; hij had fietsbanden met Al Qaida.

Je spreekt het verkeerd uit: het is Aal Kweeda.

lihoed
18-10-07, 19:03
Geplaatst door III
Je spreekt het verkeerd uit: het is Aal Kweeda.

Al Qaida bestaat niet en heeft nooit bestaan.
Het woord is door Amerikanen uitgevonden zodat ze een oorlog kunnen rechtvaardigen tegen Moslims in het midden oosten.
Dus waarom kan je het niet Al Gayda noemen.

Coolassprov MC
18-10-07, 19:18
Geplaatst door lihoed
Al Qaida bestaat niet en heeft nooit bestaan.
Het woord is door Amerikanen uitgevonden zodat ze een oorlog kunnen rechtvaardigen tegen Moslims in het midden oosten.
Dus waarom kan je het niet Al Gayda noemen.

Ik was ook een keer 4 dagen lang lid van Aal Kweeda; ik was na drie waarschuwingen vanwege het niet betalen van de dagelijkse contributie geroyeerd; de vonk die de bom deed barsten was het inleveren van een ziektebriefje als bezwaar tegen mijn eerste zelfmoordmissie die dienst moest doen als ontgroeningsmissie.

III
18-10-07, 19:31
Geplaatst door lihoed
Al Qaida bestaat niet en heeft nooit bestaan.
Het woord is door Amerikanen uitgevonden zodat ze een oorlog kunnen rechtvaardigen tegen Moslims in het midden oosten.
Dus waarom kan je het niet Al Gayda noemen.

Allright, All Gay_ da it is!

III
18-10-07, 19:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik was ook een keer 4 dagen lang lid van Aal Kweeda; ik was na drie waarschuwingen vanwege het niet betalen van de dagelijkse contributie geroyeerd; de vonk die de bom deed barsten was het inleveren van een ziektebriefje als bezwaar tegen mijn eerste zelfmoordmissie die dienst moest doen als ontgroeningsmissie.

Dan ben je niet lang groen.
Had je beter gesolliciteerd bij de Groenen!

Coolassprov MC
19-10-07, 07:05
Geplaatst door III
Dan ben je niet lang groen.
Had je beter gesolliciteerd bij de Groenen!

bij al kweeda hebben ze een lage drempel; ze hanteren een stereotype-model.

III
19-10-07, 13:05
Geplaatst door Coolassprov MC
bij al kweeda hebben ze een lage drempel; ze hanteren een stereotype-model.

Ow, dáárom!
Okey, ik zal je niet langer lastig vallen over een eventueel lidmaatschap van de Vereniging Voor Afschaffing Van Het Willen Begrijpen (VAWB) die eind dit jaar zal fuseren met de Bond Voor Meer Begrip (BVMB). Als de fusie een feit is, dan zal ook de Bond Voor Afschaffing Van Tijd En Ruimte (BATR) benaderd worden voor een eventueel samengaan...

reason
19-10-07, 14:47
Geplaatst door lihoed
Al Qaida bestaat niet en heeft nooit bestaan.
Het woord is door Amerikanen uitgevonden zodat ze een oorlog kunnen rechtvaardigen tegen Moslims in het midden oosten.


Er is daar helemaal geen oorlog.
Alles wat je ziet zijn gemanipuleeerde en in scène gezette beelden en reportages.
Saddam Hoessein leeft nog. Hij woont in een bunker onder het Witte Huis, en controleert van daaruit alles wat er in Irak en de VS gebeurt. Bush is zijn marionet.
Niet hij, maar een dubbelganger is opgehangen in Bagdad.
tis allemaal te checken.
Geloof die onzin van de 'echte' media toch niet. :boogie:

lihoed
19-10-07, 16:28
Geplaatst door reason
Er is daar helemaal geen oorlog.
Alles wat je ziet zijn gemanipuleeerde en in scène gezette beelden en reportages.
Saddam Hoessein leeft nog. Hij woont in een bunker onder het Witte Huis, en controleert van daaruit alles wat er in Irak en de VS gebeurt. Bush is zijn marionet.
Niet hij, maar een dubbelganger is opgehangen in Bagdad.
tis allemaal te checken.
Geloof die onzin van de 'echte' media toch niet. :boogie:

Ik moet eerlijk zeggen dat je een heel rijk fantasie heb.
Jij bent Fanta stish.

Coolassprov MC
19-10-07, 16:39
Geplaatst door lihoed
Ik moet eerlijk zeggen dat je een heel rijk fantasie heb.
Jij bent Fanta stish.

ik vin em wel een lekkere ventje; lekker naief; als het op TV komp is het wel waar; net als Jurassic Park en The Fugitive; gatarlIjk!!

III
19-10-07, 16:43
Geplaatst door reason
Er is daar helemaal geen oorlog.
Alles wat je ziet zijn gemanipuleeerde en in scène gezette beelden en reportages.
Saddam Hoessein leeft nog. Hij woont in een bunker onder het Witte Huis, en controleert van daaruit alles wat er in Irak en de VS gebeurt. Bush is zijn marionet.
Niet hij, maar een dubbelganger is opgehangen in Bagdad.
tis allemaal te checken.
Geloof die onzin van de 'echte' media toch niet. :boogie:

Zonder dat je het doorhebt sla je bepaalde spijkers op de kop.
Andere (spijkers) sla je krom.

First we took Afghanistan, then we took Iraq.
Soon to come: Venezuela.

Chavez is er al geïnstalleerd. Die lieve man wil al zaken doen met Beatrix, koningin der Nederlanden en hoofdaandeelhouder van de Koninklijke Shell...

III
19-10-07, 16:51
Geplaatst door Coolassprov MC
ik vin em wel een lekkere ventje; lekker naief; als het op TV komp is het wel waar; net als Jurassic Park en The Fugitive; gatarlIjk!!

Niet alles wat in de main stream media komt is verzonnen of gemanipuleerd.
Heel vaak geven ze ook gewoon sec feiten door.
Men moet wel, want er volgt controle.

Wat veel mensen over het hoofd zien is dat er echter veer manipulatie is vanuit de media. Propaganda.
Wereldleiders doen ook niet alles in het verborgene. Dit om ons de mond te snoeren als wij hen van leugenachtigheid gaan betichten.

"We run the show, we tell you. But you can't see it, now can you?"

Kijk bijvoorbeeld eens naar de afloop van de verkiezingen in de VS in 2000 en 2004.
sleutelstaat Florida is in beide verkiezingsjaren van doorslaggevend belang geweest voor de Republikeinen.
Beide keren dat de Democratische kandidaat daar de verkiezingen verloor, terwijl er eigenlijk winst was, bewijsbaar!
Republikeinen en Democraten komen ook uit hetzelfde nest en het maakt daarom niet uit wie regeert. De macht is toch ergens achter de coulissen.
Het enige wat belangrijk is is dat de Republikeinen winnen als dat nodig is en de Democraten als die aan de beurt zijn.

lihoed
19-10-07, 16:52
Geplaatst door Coolassprov MC
ik vin em wel een lekkere ventje; lekker naief; als het op TV komp is het wel waar; net als Jurassic Park en The Fugitive; gatarlIjk!!

Hej Cool, hoe kom je aan die strafpunt?
Heb ik iets gemist gisteren.

lihoed
19-10-07, 17:06
Geplaatst door III
Niet alles wat in de main stream media komt is verzonnen of gemanipuleerd.
Heel vaak geven ze ook gewoon sec feiten door.
Men moet wel, want er volgt controle.

Wat veel mensen over het hoofd zien is dat er echter veer manipulatie is vanuit de media. Propaganda.
Wereldleiders doen ook niet alles in het verborgene. Dit om ons de mond te snoeren als wij hen van leugenachtigheid gaan betichten.

"We run the show, we tell you. But you can't see it, now can you?"

Kijk bijvoorbeeld eens naar de afloop van de verkiezingen in de VS in 2000 en 2004.
sleutelstaat Florida is in beide verkiezingsjaren van doorslaggevend belang geweest voor de Republikeinen.
Beide keren dat de Democratische kandidaat daar de verkiezingen verloor, terwijl er eigenlijk winst was, bewijsbaar!
Republikeinen en Democraten komen ook uit hetzelfde nest en het maakt daarom niet uit wie regeert. De macht is toch ergens achter de coulissen.
Het enige wat belangrijk is is dat de Republikeinen winnen als dat nodig is en de Democraten als die aan de beurt zijn.

Hij is net zo dom als die schaap in je signature die naar mr Bush zit te kijken.
Hij gelooft alleen wat de media hem verteld.

III
19-10-07, 17:08
Geplaatst door lihoed
Hej Cool, hoe kom je aan die strafpunt?
Heb ik iets gemist gisteren.

Kun je gewoon nakijken op iemands profiel.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3422261#post3422261

III
19-10-07, 17:12
Geplaatst door lihoed
Hij is net zo dom als die schaap in je signature die naar mr Bush zit te kijken.
Hij gelooft alleen wat de media hem verteld.

Dat komt omdat die de weersvoorspellingen tamelijk accuraat doorgeven. Dat wekt vertrouwen of boezemt het in!
En de voetbaluitslagen kloppen na afloop van het spel ook altijd!

Red Sonja
19-10-07, 17:13
Geplaatst door reason
blijven zoeken naar de beste weg, met een vrije geest, dus zonder vast te lopen in opgelegde dogma's, maar met een open houding die bij het zoeken past


:haha:

Yeah, sure!

Coolassprov MC
19-10-07, 19:17
Geplaatst door lihoed
Hej Cool, hoe kom je aan die strafpunt?
Heb ik iets gemist gisteren.

ik heb een foto geplaatst van een hele lelijke forumlid; dat mocht niet van een jongetje die hier alles moet modderren.

lihoed
19-10-07, 19:26
Geplaatst door Coolassprov MC
ik heb een foto geplaatst van een hele lelijke forumlid; dat mocht niet van een jongetje die hier alles moet modderren.

Nelson Mandela heeft ook 30 jaar in de gevangenis gezeten alleen maar omdat ie voor z'n rechten opkwam.
Keep up the resistance, Cool.

Coolassprov MC
19-10-07, 19:34
Geplaatst door lihoed
Nelson Mandela heeft ook 30 jaar in de gevangenis gezeten alleen maar omdat ie voor z'n rechten opkwam.
Keep up the resistance, Cool.

dankjewel lief ventje

ik ben 30jaar de underdog

appears that i shift gears to the ears of my peers; no appeal i rather be the underdog

lihoed
19-10-07, 19:45
Geplaatst door Coolassprov MC
dankjewel lief ventje

ik ben 30jaar de underdog

appears that i shift gears to the ears of my peers; no appeal i rather be the underdog


Ik begrijp je Cool. :duim:
Ik hanteer meestal deze motto hieronder.


You mess with the best you die like the rest.

III
19-10-07, 19:53
Geplaatst door lihoed
Nelson Mandela heeft ook 30 jaar in de gevangenis gezeten alleen maar omdat ie voor z'n rechten opkwam.
Keep up the resistance, Cool.

Nelson Mandela heeft gezeten?
Bron?
En nou bedoel ik niet de kranten, het journaal of de propagandamachine van Zuid-Afrika of de VS...