PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Maak Hirsi Ali ereburger Frankrijk'



barfly
22-10-07, 21:43
PARIJS - Een groep Franse intellectuelen eist dat Ayaan Hirsi Ali het Franse ereburgerschap krijgt en dat Frankrijk haar de bescherming geeft die Nederland de oud-politica niet meer wil geven nu zij in de VS woont.
ANP

In een petitie in de krant Libération hekelen de intellectuelen de "onaanvaardbare lafheid van een Europese regering". De oproep is getekend door onder anderen de filosofen Bernard-Henri Lévy, Alain Finkielkraut en André Glucksmann.

"Europa was de wieg van de traditie van de Verlichting", aldus de verklaring, "en de Westerse waarden moeten de vrijheid van meningsuiting waarborgen."

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/1283767/11/%27Maak_Hirsi_Ali_ereburger_Frankrijk%27.html)

Iedereen wil d'r hebben, waarom moet ze nou juist door Nederland beveiligd worden?

Lady Dourahtje
22-10-07, 21:51
Ik vind dat Hirschi ali moet kunnen zeggen wat ze wil. Het is erg dat ze beschermt moet worden, erg dat ze bedreigt wordt. En schandalig dat Nederland die bescherming niet wil betalen.

Joesoef
22-10-07, 21:56
Mooi land Frankrijk, alleen jammer van die Fransen.

IbnRushd
22-10-07, 22:00
Geplaatst door barfly
PARIJS - Een groep Franse intellectuelen eist dat Ayaan Hirsi Ali het Franse ereburgerschap krijgt en dat Frankrijk haar de bescherming geeft die Nederland de oud-politica niet meer wil geven nu zij in de VS woont.
ANP



Tjee zeg, wat je allemaal krijgt voor islambashing. Begrijpelijk waarom Jami zo tekeer gaat.

Lady Dourahtje
22-10-07, 22:00
Geplaatst door Joesoef
Mooi land Frankrijk, alleen jammer van die Fransen.

:haha: maar stokbrood is lekker, leuk voor hisi ali dat ze dat kan eten elke dag.

Qaiys
22-10-07, 22:16
Geplaatst door barfly
PARIJS De oproep is getekend door onder anderen de filosofen Bernard-Henri Lévy, Alain Finkielkraut en André Glucksmann .


Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.

Lady Dourahtje
22-10-07, 22:19
Geplaatst door Qaiys
Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.

Nou en? Mijn geloof is sterke, het maakt mijn iet uit wat iemand zegt, en ik vind niet dat je ze moet bedreigen. Wie dat wel doet is zwak in het geloof.

Orakel
22-10-07, 22:21
Die kunstmatig geďnsemineerde olieprijs zorgt nu ook al voor de inflatie van het begrip intellectuelen. "Wij eisen...", wat een brandhout zeg. Tis wonderlijk met welk een gemak mensen zich tegenwoordig als as van de wereld zien en menen dat diezelfde wereld om die zelfverklaarde as draait.

Slinger
23-10-07, 06:54
Wat is het een opluchting om me te realiseren dat ik maar 500 km hoef te rijden, om vrije lucht te kunnen opsnuiven, want dan kan ik al in Parijs zijn. Ik hoef niet over de grote plas want er is Frankrijk, het land van Lévy, Finkielkraut en Glucksmann, intellectuelen die hun land eer aandoen, Frankrijk, het land van Voltaire en Zola, het land van de Verlichting. Zonder de Franse intellectuelen zou Europa nog in de Middeleeuwen leven. Ayaan is te groot voor Nederland en ze zou inderdaad beter af zijn in Frankrijk dan in het kruidenierslandje. Het is pijnlijk dat we internationaal op deze manier te kijk worden gezet, met 'leiders' van het niveau Balkenende en Verdonk. Maar we hebben ze verdiend, ze zijn precies goed voor ons. De rang van Denemarken is daarmee zelfs niet meer voor ons weggelegd. Je kunt het nog begrijpen ook, dat moslims hier weigeren te integreren. Wij, Nederlandse kruideniers, verdienen het geďslamiseerd te worden, want we kunnen er niets tegenover stellen, geen traditie, geen visie en vooral geen moed. Ik ga een stedentrip boeken.

Coolassprov MC
23-10-07, 07:07
Geplaatst door Qaiys
Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.

De jodenhaat van Ann Coulter wordt getolereerd omdat ze pro-israel is.

Olive Yao
23-10-07, 07:57
Geplaatst door Coolassprov MC
De jodenhaat van Ann Coulter wordt getolereerd omdat ze pro-israel is.
Door wie? Veel mensen vinden dat wijf achterlijk.

Charlus
23-10-07, 08:37
Geplaatst door Qaiys
<...>
Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.

Coolassprov MC
23-10-07, 09:38
Geplaatst door Charlus
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.

Vindt je je zelf niet interessant genoeg om de aandacht op jezelf te houden?

leugenachtig kleutertje!

Coolassprov MC
23-10-07, 09:40
Geplaatst door Olive Yao
Door wie?

Behoeft geen uitleg.


Geplaatst door Olive Yao
Veel mensen vinden dat wijf achterlijk.

Dat maakt het allemaal goed.

Charlus
23-10-07, 09:56
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door Charlus
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.
<...>leugenachtig kleutertje!
Je plaatste instemmende signalen onder Qaiys zijn opmerking. Instant gelijk dus in plaats van leugenachtigheid.

Max Stirner
23-10-07, 10:11
Geplaatst door Slinger
Wat is het een opluchting om me te realiseren dat ik maar 500 km hoef te rijden, om vrije lucht te kunnen opsnuiven, want dan kan ik al in Parijs zijn. Ik hoef niet over de grote plas want er is Frankrijk, het land van Lévy, Finkielkraut en Glucksmann, intellectuelen die hun land eer aandoen, Frankrijk, het land van Voltaire en Zola, het land van de Verlichting. Zonder de Franse intellectuelen zou Europa nog in de Middeleeuwen leven. Ayaan is te groot voor Nederland en ze zou inderdaad beter af zijn in Frankrijk dan in het kruidenierslandje. Het is pijnlijk dat we internationaal op deze manier te kijk worden gezet, met 'leiders' van het niveau Balkenende en Verdonk. Maar we hebben ze verdiend, ze zijn precies goed voor ons. De rang van Denemarken is daarmee zelfs niet meer voor ons weggelegd. Je kunt het nog begrijpen ook, dat moslims hier weigeren te integreren. Wij, Nederlandse kruideniers, verdienen het geďslamiseerd te worden, want we kunnen er niets tegenover stellen, geen traditie, geen visie en vooral geen moed. Ik ga een stedentrip boeken.


.

Max Stirner
23-10-07, 10:12
Geplaatst door Qaiys
Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.


Onbenul.

Coolassprov MC
23-10-07, 10:24
Geplaatst door Charlus
Je plaatste instemmende signalen onder Qaiys zijn opmerking. Instant gelijk dus in plaats van leugenachtigheid.

Heb je een punt of probeer je jezelf interessanter voor te doen dan je van jezelf gelooft te zijn?

Charlus
23-10-07, 10:38
Geplaatst door Coolassprov MC

Geplaatst door Charlus
Je plaatste instemmende signalen onder Qaiys zijn opmerking. Instant gelijk dus in plaats van leugenachtigheid.
Heb je een punt of probeer je jezelf interessanter voor te doen dan je van jezelf gelooft te zijn?

Geplaatst door Charlus

Geplaatst door Qaiys
Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby. Als anderen op dezelfde wijze de joden zouden bejegenen dan staan ze op hun achterste poten om schande te spreken van anti-semitisme.
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.
Alleen onder de aanname van bovenstaand inzicht is een vergelijking tussen Joden en moslims zoals Qaiys die maakt en jij onderschrijft, theoretisch mogelijk, hoe zwakzinnig verder ook. Je kunt natuurlijk altijd nog afstand nemen van hem.

Coolassprov MC
23-10-07, 10:50
Geplaatst door Charlus

Alleen onder de aanname van bovenstaand inzicht is een vergelijking tussen Joden en moslims zoals Qaiys die maakt en jij onderschrijft, theoretisch mogelijk, hoe zwakzinnig verder ook. Je kunt natuurlijk altijd nog afstand nemen van hem.

Waar koop jij je paddestoelen?

Charlus
23-10-07, 11:01
Geplaatst door Coolassprov MC
<...>Waar koop jij je paddestoelen?
Once again, Mr. Brain has left the building.

Coolassprov MC
23-10-07, 11:07
Geplaatst door Charlus
Once again, Mr. Brain has left the building.

Dat je in een HAVO-klasje zit zegt nog niet dat je hersenen hebt die je ook nog kunt gebruiken.

Max Stirner
23-10-07, 11:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Waar koop jij je paddestoelen?




Iedere willekeurige smartshop - voor zolang het mag duren van de bemoeizuchtige Christentrutjes die hier tegenwoordig de dienst uitmaken.

Kan het je van harte aanraden, maar tzal behoorlijk confronterend zijn .... :D

Coolassprov MC
23-10-07, 12:17
Geplaatst door Max Stirner
Iedere willekeurige smartshop - voor zolang het mag duren van de bemoeizuchtige Christentrutjes die hier tegenwoordig de dienst uitmaken.

Smartshops zijn jaren geleden illegaal verklaard binnen de gemeente die rondom mij mag resideren.


Geplaatst door Max Stirner
Kan het je van harte aanraden, maar tzal behoorlijk confronterend zijn .... :D

Ik laat je liever heer en meester op jouw niveau.

IbnRushd
23-10-07, 16:40
Geplaatst door Slinger
Wat is het een opluchting om me te realiseren dat ik maar 500 km hoef te rijden, om vrije lucht te kunnen opsnuiven, want dan kan ik al in Parijs zijn. Ik hoef niet over de grote plas want er is Frankrijk, het land van Lévy, Finkielkraut en Glucksmann, intellectuelen die hun land eer aandoen, Frankrijk, het land van Voltaire en Zola, het land van de Verlichting. Zonder de Franse intellectuelen zou Europa nog in de Middeleeuwen leven. Ayaan is te groot voor Nederland en ze zou inderdaad beter af zijn in Frankrijk dan in het kruidenierslandje. Het is pijnlijk dat we internationaal op deze manier te kijk worden gezet, met 'leiders' van het niveau Balkenende en Verdonk. Maar we hebben ze verdiend, ze zijn precies goed voor ons. De rang van Denemarken is daarmee zelfs niet meer voor ons weggelegd. Je kunt het nog begrijpen ook, dat moslims hier weigeren te integreren. Wij, Nederlandse kruideniers, verdienen het geďslamiseerd te worden, want we kunnen er niets tegenover stellen, geen traditie, geen visie en vooral geen moed. Ik ga een stedentrip boeken.

Ironisch dat je Voltaire erbij noemt.

Voltaire:

- "Ik zie tenslotte mensen die ik hoger acht dan negers, zoals de negers boven de apen staan, en zoals de apen boven de oesters en andere dieren van deze soort staan".

- "Met spijt spreek ik over de Joden: dit volk is, in menig opzicht, het meest verwerpelijke dat ooit de aarde heeft bevuild"

Bron: wikipedia

pureMaroc
23-10-07, 16:52
Geplaatst door Lady Dourahtje
Ik vind dat Hirschi ali moet kunnen zeggen wat ze wil. Het is erg dat ze beschermt moet worden, erg dat ze bedreigt wordt. En schandalig dat Nederland die bescherming niet wil betalen.

Ik vind je niet erg verstandig hoor. Weet je wel wie uiteindelijk die bescherming moet betalen. Juist, jij en ik.

Joesoef
23-10-07, 16:52
Geplaatst door Slinger
Wat is het een opluchting om me te realiseren dat ik maar 500 km hoef te rijden, om vrije lucht te kunnen opsnuiven, want dan kan ik al in Parijs zijn. Ik hoef niet over de grote plas want er is Frankrijk, het land van Lévy, Finkielkraut en Glucksmann, intellectuelen die hun land eer aandoen, Frankrijk, het land van Voltaire en Zola, het land van de Verlichting. Zonder de Franse intellectuelen zou Europa nog in de Middeleeuwen leven. Ayaan is te groot voor Nederland en ze zou inderdaad beter af zijn in Frankrijk dan in het kruidenierslandje. Het is pijnlijk dat we internationaal op deze manier te kijk worden gezet, met 'leiders' van het niveau Balkenende en Verdonk. Maar we hebben ze verdiend, ze zijn precies goed voor ons. De rang van Denemarken is daarmee zelfs niet meer voor ons weggelegd. Je kunt het nog begrijpen ook, dat moslims hier weigeren te integreren. Wij, Nederlandse kruideniers, verdienen het geďslamiseerd te worden, want we kunnen er niets tegenover stellen, geen traditie, geen visie en vooral geen moed. Ik ga een stedentrip boeken.


Slinger, de mensen hier hebben geen gevoel voor ironie. Foei!

Joesoef
23-10-07, 16:54
Geplaatst door IbnRushd
Ironisch dat je Voltaire erbij noemt.

Voltaire:

- "Ik zie tenslotte mensen die ik hoger acht dan negers, zoals de negers boven de apen staan, en zoals de apen boven de oesters en andere dieren van deze soort staan".

- "Met spijt spreek ik over de Joden: dit volk is, in menig opzicht, het meest verwerpelijke dat ooit de aarde heeft bevuild"

Bron: wikipedia



Voltaire schreef stoere sig's.

IbnRushd
23-10-07, 17:02
Geplaatst door Joesoef
Voltaire schreef stoere sig's.

Stoer zeg!

Joesoef
23-10-07, 17:07
Geplaatst door IbnRushd
Stoer zeg!


Yah :rolleyes: En niet iedereen is vatbaar voor ironie.

IbnRushd
23-10-07, 17:12
Geplaatst door Joesoef
Yah :rolleyes: En niet iedereen is vatbaar voor ironie.

Moet dit ook ironie voorstellen?

Slinger
23-10-07, 17:14
Geplaatst door IbnRushd
Ironisch dat je Voltaire erbij noemt.

Voltaire:

- "Ik zie tenslotte mensen die ik hoger acht dan negers, zoals de negers boven de apen staan, en zoals de apen boven de oesters en andere dieren van deze soort staan".

- "Met spijt spreek ik over de Joden: dit volk is, in menig opzicht, het meest verwerpelijke dat ooit de aarde heeft bevuild"

Bron: wikipedia

Het artikel in Wikipedia is uitstekend, hoewel een beetje beknopt. De conclusie over antisemitisme is aanzienlijk genuanceerder dan jouw citaten doen vermoeden, maar dat zul je zelf ongetwijfeld ook gelezen hebben. Selectief citeren uit zo'n stuk vind ik eigenlijk niet zo netjes. Het hele artikel geeft het belang van Voltaire heel goed aan. De parallellen met Ayaan Hirsi Ali dringen zich op.

Slinger
23-10-07, 17:19
Geplaatst door Joesoef
Slinger, de mensen hier hebben geen gevoel voor ironie. Foei!

Ik hoop nog steeds dat Cool het toch een beetje ironisch bedoelt als hij mij SS-er noemt en jou shit-shiďet.

IbnRushd
23-10-07, 17:30
Geplaatst door Slinger
De parallellen met Ayaan Hirsi Ali dringen zich op.

Vanuit dat perspectief moet ik je helemaal gelijk geven: Nu we toch over nuance hebben: Islam als een facistische godsdienst noemen is 'tzelfde als Voltaire antisemiet en een onbeschofte racist te betitelen.

Joesoef
23-10-07, 17:34
Geplaatst door Slinger
Ik hoop nog steeds dat Cool het toch een beetje ironisch bedoelt als hij mij SS-er noemt en jou shit-shiďet.


Schelden is cooler dan humor.....

Slinger
23-10-07, 17:37
Geplaatst door IbnRushd
Vanuit dat perspectief moet ik je helemaal gelijk geven: Nu we toch over nuance hebben: Islam als een facistische godsdienst noemen is 'tzelfde als Voltaire antisemiet en een onbeschofte racist te betitelen.


Laat maar, Ibn Rushd, ik merk het al, Voltaire is aan jou niet besteed. Eigenlijk had ik voor jou je naamgenoot, de voorloper van de Verllichting, moeten noemen. Ook hier dringen de overeenkomsten met Ayaan Hirsi Ali zich op.

Slinger
23-10-07, 17:51
PS. Overigens vind ik de de islam geen fascistische godsdienst. Ik doe niet mee met de tegenwoordige mode om alles maar fascistisch of racistisch te noemen. Maar ik kan wel begrijpen dat Ayaan Hirsi Ali dat vanuit haar indivduele ervaringen en emoties dat wel vindt.

Slinger
23-10-07, 17:52
PS. Overigens vind ik de de islam geen fascistische godsdienst. Ik doe niet mee met de tegenwoordige mode om alles maar fascistisch of racistisch te noemen. Maar ik kan wel begrijpen dat Ayaan Hirsi Ali vanuit haar indivduele ervaringen en emoties dat wel vindt.

IbnRushd
23-10-07, 18:13
Geplaatst door Slinger
Laat maar, Ibn Rushd, ik merk het al, Voltaire is aan jou niet besteed. Eigenlijk had ik voor jou je naamgenoot, de voorloper van de Verllichting, moeten noemen. Ook hier dringen de overeenkomsten met Ayaan Hirsi Ali zich op.

Je begrijpt mn punt niet. Eerlijke/neutrale niet-moslims die in Voltaire geen racist noch antisemiet zien, zouden vanuit hun agnosticistisch perspectief Mohammed (vzmh) nooit een tiran of een vergelijking maken met Bin Laden of Hitler. AHA maakt zich daar menigmaal schuldig aan.

Om nog even op je volgend bericht te reageren:
Het is geen geldig excuus van AHA om vanwege haar trauma's moslims en alle stromingen binnen de islam op een hoop gooit. Enfin, AHA heeft niets nieuws voortgebracht, behalve ellende én polarisatie.

panoma79
23-10-07, 18:23
Geplaatst door barfly
PARIJS - Een groep Franse intellectuelen eist dat Ayaan Hirsi Ali het Franse ereburgerschap krijgt en dat Frankrijk haar de bescherming geeft die Nederland de oud-politica niet meer wil geven nu zij in de VS woont.
ANP

In een petitie in de krant Libération hekelen de intellectuelen de "onaanvaardbare lafheid van een Europese regering". De oproep is getekend door onder anderen de filosofen Bernard-Henri Lévy, Alain Finkielkraut en André Glucksmann.

"Europa was de wieg van de traditie van de Verlichting", aldus de verklaring, "en de Westerse waarden moeten de vrijheid van meningsuiting waarborgen."

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/1283767/11/%27Maak_Hirsi_Ali_ereburger_Frankrijk%27.html)

Iedereen wil d'r hebben, waarom moet ze nou juist door Nederland beveiligd worden?

Fransen zijn de grote racisten van heel west europa en nu moeten ze haar ineens hebben.
Islamhaters zijn niet alleen in Frankrijk welkom maar overal ter wereld.

Slinger
23-10-07, 18:33
Geplaatst door IbnRushd
Je begrijpt mn punt niet. Eerlijke/neutrale niet-moslims die in Voltaire geen racist noch antisemiet zien, zouden vanuit hun agnosticistisch perspectief Mohammed (vzmh) nooit een tiran of een vergelijking maken met Bin Laden of Hitler. AHA maakt zich daar menigmaal schuldig aan.

Excusez moi, ik had je niet goed begrepen. Je diskwalificeert Voltaire niet maar je vraagt juist om een eerlijke beoordeling van Voltaire maar dan ook van de islam/Mohammed. Dat ben ik met je eens.


Om nog even op je volgend bericht te reageren:
Het is geen geldige excuus van AHA om vanwege haar trauma's moslims en alle stromingen binnen de islam op een hoop gooit. Enfin, AHA heeft niets nieuws voortgebracht, behalve ellende én polarisatie.

Laten we maar geen discussie beginnen over de voors en tegens van Ayaan. Daar ben ik eerlijk gezegd een beetje moe van geworden, de afgelopen jaren. Over een aantal jaren zal haar betekenis steeds duidelijker worden.

Olive Yao
23-10-07, 19:57
Geplaatst door IbnRushd
Het is geen geldige excuus van AHA om vanwege haar trauma's moslims en alle stromingen binnen de islam op een hoop gooien.
Helemaal mee eens. Eindelijk weer een zinnige opmerking over AHA.

Qaiys
23-10-07, 20:18
Geplaatst door Charlus
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.

En nu in begrijpelijk nederlands aub.

Qaiys
23-10-07, 20:20
Geplaatst door Max Stirner
Onbenul.

Treffende omschrijving van je zelf?

fransjan
23-10-07, 21:26
Geplaatst door IbnRushd
....

Om nog even op je volgend bericht te reageren:
Het is geen geldige excuus van AHA om vanwege haar trauma's moslims en alle stromingen binnen de islam op een hoop gooit. Enfin, AHA heeft niets nieuws voortgebracht, behalve ellende én polarisatie.
Ach, het is een bitchy type. Niet eentje die ja en amen zegt.

Ik hou daar soms wel van, al val ik er nog niet op.

Al Sawt
24-10-07, 00:04
Geplaatst door Lady Dourahtje
Ik vind dat Hirschi ali moet kunnen zeggen wat ze wil. Het is erg dat ze beschermt moet worden, erg dat ze bedreigt wordt. En schandalig dat Nederland die bescherming niet wil betalen. Dus ook beledigen en haatpreken?

Maarten
24-10-07, 01:05
Geplaatst door Joesoef
Mooi land Frankrijk, alleen jammer van die Fransen.
Inderdaad, ik vind AHA daar wel passen.

Maarten
24-10-07, 01:19
Geplaatst door Qaiys
Bernard-Henri Lévy, Alain Finkielkraut en André Glucksmann .


Ayaan Hirsi Ali wordt op handen en voeten gedragen door de joods-zionistische lobby.
En ik dacht nog.. ik zeg n keer niks...

Een betaalde liegende terrorismekanarie ligt daar goed in de markt.

panoma79
24-10-07, 01:19
Geplaatst door Qaiys
En nu in begrijpelijk nederlands aub.

Er zijn meerdere mensen die onzin taal uitspreken op dit Forum.
Spreek gewoon normaal Nederlands joh.
Er zijn vele jongeren die mee willen doen maar begrijpen geen shit van de onzin taal die jullie allemaal uitkramen.

Charlus
24-10-07, 09:31
Geplaatst door Olive Yao

Geplaatst door IbnRushd
Het is geen geldige excuus van AHA om vanwege haar trauma's moslims en alle stromingen binnen de islam op een hoop gooien.
Helemaal mee eens. Eindelijk weer een zinnige opmerking over AHA.
Heb ik meer gehoord. Waar is deze meningvorming over Ayaan haar motivatie op gebaseerd? Volgens mij speelt seksisme een rol; zij is een vrouw, vat dus alles persoonlijk (en ook nog eens verkeerd) op en is dus alleen in staat vanuit persoonlijke ervaringen een visie te vormen. Hoe zit het dan met Wilders? Zijn uitlatingen over de Islam zijn ook gebaseerd op persoonlijke en misschien zelfs lijfelijke ervaringen met primitieve culturele gebruiken tijdens zijn middelbare schooltijd?

Charlus
24-10-07, 09:45
Geplaatst door Qaiys

Geplaatst door Charlus
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.
En nu in begrijpelijk nederlands aub.
Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld. Een minimaal noodzakelijke randvoorwaarde voor het kunnen maken van zo'n vergelijking is dat Joden vervolgd werden wegens hun geloof en dat ook antisemitisme uitsluitend zijn grondslag vindt in een afkeer van de Joodse religie.

Qaiys
24-10-07, 10:05
Geplaatst door Charlus
Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld. Een minimaal noodzakelijke randvoorwaarde voor het kunnen maken van zo'n vergelijking is dat Joden vervolgd werden wegens hun geloof en dat ook antisemitisme uitsluitend zijn grondslag vindt in een afkeer van de Joodse religie.

het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het anti-islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals charlus hebben hun tehuis gevonden in de islam-o-fobie en dito anti-islamisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de zionisten wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.

Coolassprov MC
24-10-07, 10:09
Geplaatst door Charlus

Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld. Een minimaal noodzakelijke randvoorwaarde voor het kunnen maken van zo'n vergelijking is dat Joden vervolgd werden wegens hun geloof en dat ook antisemitisme uitsluitend zijn grondslag vindt in een afkeer van de Joodse religie.

Hoe begrijpelijker taal je gaat bezigen hoe belachelijker je overkomt;

ik zou, als ik jou was, in de vreemdste taal en op meest onbegrijpelijke wijze gaan posten.

Maarten
24-10-07, 12:10
Geplaatst door panoma79

Er zijn vele jongeren die mee willen doen maar begrijpen geen shit van de onzin taal die jullie allemaal uitkramen.
:hihi: Ik geloof het graag..
Dit forum heeft zo zijn geschiedenis. En er zitten heel veel verschillende soorten mensen. Veel leeftijdsverschil. Veel tegenstellingen. Veel moeilijke onderwerpen. En er zijn veel verschillende niveaus, en invalshoeken..
Bovendien hebben mensen bepaalde ervaringen met elkaar, en dan begrijp je bepaalde reacties alleen maar goed, als je dat weet.

Bovendien zijn een aantal Marokkanen niet erg gelukkig met wat autochtone zienswijzen (Slice open, that throat!), en een aantal achtochtonen niet met Marokkaanse (terug naar eige land, tassie terug, homo's deugen, vrouw niet meppen, niet de HEMA opblazen.) :hihi:

Maar je moet gewoon je eigen ding doen, dat is alles. En dan merk je wel wat er gebeurt..
Het is hier Arena, dus ga je gang! :D

Maarten
24-10-07, 12:22
Geplaatst door Charlus
Waar is deze meningvorming over Ayaan haar motivatie op gebaseerd? Volgens mij speelt seksisme een rol; zij is een vrouw, vat dus alles persoonlijk (en ook nog eens verkeerd) op en is dus alleen in staat vanuit persoonlijke ervaringen een visie te vormen.
En dan noemen ze mij een seksist.. :hihi:

Met AHA is veel meer aan de hand. Die is tegenwoordig Neocon. Die is in sneltreinvaart naar rechts opgerukt.
Dat paste per ongeluk prima bij haar carrieremogelijkheden.
Tegenwoordig is ze o.a. de kanarie van de terrorisme-flauwe kul, met een accent op Islam.
En allerlei Geitebaums lusten daar weer pap van, want dat past prima in die landpikpolitiek.
Moslims ervaren dat terecht als religieracisme.

fransjan
24-10-07, 12:29
Geplaatst door Qaiys
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het anti-islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals charlus hebben hun tehuis gevonden in de islam-o-fobie en dito anti-islamisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de zionisten wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals Qaiys hebben hun tehuis gevonden in de Wilders-o-fobie en dito anti-Wildersisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de moslims wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.

Maarten
24-10-07, 12:31
Geplaatst door Qaiys
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het anti-islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals charlus hebben hun tehuis gevonden in de islam-o-fobie en dito anti-islamisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de zionisten wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.

Het staat er wat vetgedrukt, maar in de kern komt het daar wel zo'n beetje op neer..

Proficiat met je nieuwe Avatar! :D
What you see is what you get..:hihi:
Maar het Dagobert Duck-gehalte van het Nederlandse gedachtegoed mag inderdaad wel wat leeggehaald worden, ja..

Maarten
24-10-07, 12:42
Geplaatst door Charlus

Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld.
OK, het gaat wat ver.. Maar waarin klopt het wel?
En hoe blij is rechts met deze nieuwe zondebok, waar ze al hun klachten en deugden aan kunnen ophangen?
Goudmijntje he?

En ik zou een holocaust-vergelijking niet helemaal negeren. Er zijn miljoenen slachtoffers van neocon-politiek.
Zij zien dat. Jij niet.

fransjan
24-10-07, 13:07
Geplaatst door Maarten
OK, het gaat wat ver.. Maar waarin klopt het wel?
En hoe blij is rechts met deze nieuwe zondebok, waar ze al hun klachten en deugden aan kunnen ophangen?
Goudmijntje he?

En ik zou een holocaust-vergelijking niet helemaal negeren. Er zijn miljoenen slachtoffers van neocon-politiek.
Zij zien dat. Jij niet.
De 2de WO erbij halen is een beetje alla 2002. Je zou verwachten dat mensen dat een keer geleerd hebben.

zie ook de column van Theo (vzmh)
www.theovangogh.nl/Kale.html.

Coolassprov MC
24-10-07, 13:58
Geplaatst door Maarten
En ik zou een holocaust-vergelijking niet helemaal negeren. Er zijn miljoenen slachtoffers van neocon-politiek.
Zij zien dat. Jij niet.

6miljoen sinds de oprichting van de CIA na WO2.

Het mooiste compliment dat ik ooit gekregen heb is hier op maroc.nl en wel de titel van "Verlichte Ziener''.

:melk:

Coolassprov MC
24-10-07, 14:02
Geplaatst door fransjan
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals Qaiys hebben hun tehuis gevonden in de Wilders-o-fobie en dito anti-Wildersisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de moslims wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.

:verdriet:

Charlus
24-10-07, 14:10
Geplaatst door Qaiys
<...>
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het anti-islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals charlus hebben hun tehuis gevonden in de islam-o-fobie en dito anti-islamisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de zionisten wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.
Bijzonder frappant. Een racistische islamofobe nazi, potdikkie. Zijn dat niet drie strafpunten? Ik stel dan ook voor dat je mij fluks op je negeerlijst plaatst.

Qaiys
24-10-07, 14:17
Geplaatst door Charlus
Bijzonder frappant. Een racistische islamofobe nazi, potdikkie. Ik stel dan ook voor dat je mij fluks op je negeerlijst plaatst.

Het negeren van zionazi's heeft ernstige gevolgen gehad voor palestijnen en minderheden in Europa, daarom is het negeren van zionazi zwijnen het slechtste wat je kunt doen.

Charlus
24-10-07, 14:37
Geplaatst door Qaiys

Geplaatst door Charlus
Bijzonder frappant. Een racistische islamofobe nazi, potdikkie. Ik stel dan ook voor dat je mij fluks op je negeerlijst plaatst.
Het negeren van zionazi's heeft ernstige gevolgen gehad voor palestijnen en minderheden in Europa, daarom is het negeren van zionazi zwijnen het slechtste wat je kunt doen.
Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.

Coolassprov MC
24-10-07, 14:40
Geplaatst door Charlus
Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.

Mooie voor mn sig!

Slinger
24-10-07, 14:41
Geplaatst door Qaiys
Het negeren van zionazi's heeft ernstige gevolgen gehad voor palestijnen en minderheden in Europa, daarom is het negeren van zionazi zwijnen het slechtste wat je kunt doen.

Weet je wat aantoonbaar een erfenis is van de nazi's? Dat is de straatterreur, zoals we die in zo veel Europese steden zien en nu ook in Amsterdam. Daar zien we de echte erfgenamen van Hitler.

Maarten
24-10-07, 14:45
Geplaatst door fransjan
De 2de WO erbij halen is een beetje alla 2002. Je zou verwachten dat mensen dat een keer geleerd hebben.
.[/url]
De 2e WO erbij halen, dat is hoe de israelaanhang het voor elkaar krijgt, dat het westen Israel blijft steunen, ondanks de 40-jarige grootschalige schendingen van Landrechten en Mensenrechten.
En dankzij dat gerotzooi zitten we nou met een waanzinnige berg problemen..
Wordt tijd dat je dat een keer ziet.

Coolassprov MC
24-10-07, 14:45
Jammer dat ik niet kan lezen wat slinger heeft geschreven; dat heb je als je mensen in je negeerlijst plaatst.

Slinger
24-10-07, 14:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Jammer dat ik niet kan lezen wat slinger heeft geschreven; dat heb je als je mensen in je negeerlijst plaatst.

Tsja, nu blijf je onwetend...

Coolassprov MC
24-10-07, 14:59
Geplaatst door Maarten
De 2e WO erbij halen, dat is hoe de israelaanhang het voor elkaar krijgt, dat het westen Israel blijft steunen, ondanks de 40-jarige grootschalige schendingen van Landrechten en Mensenrechten.
En dankzij dat gerotzooi zitten we nou met een waanzinnige berg problemen..
Wordt tijd dat je dat een keer ziet.

Zionisten hebben het alleenrecht op vergelijkingen met wo2.

Kan je je mn sig nog herinneren? Begon met blanke en blonde mensen...

(wat een narcist ben ik ook!) :knife_hea

Maarten
24-10-07, 15:05
Geplaatst door Charlus

Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.
Kijk, het wordt hier zo gezien:
De westerse politiek veroorzaakt in het MO werkelijk ellende voor miljoenen.
En als je kijkt naar het aantal inbreuken op de westerse vredesregels dat die politiek maakt, dan blijkt dat verwijt terecht.

De politiek wordt intussen gesteund door westers stem-vee, dat een enorm gebulder over normen en waarden produceert, en zichzelf op de borst klopt fanwege diens fantastische inzichten.

En als jij dus een beetje gaat staan rondjongleren in de discussies daar over, en een beetje gaat staan ginnegappen en ageren in plaats van behoorlijke aandacht voor die ellende en z'n oorzaken te hebben, dan wordt je automatisch gezien als een van die klaplopers, die de ellende mede staat te veroorzaken.
En als je per ongeluk rechts van de PvdA gestemd hebt, dan heb je daarmee je bijdrage daaraan al geleverd. (verder propageer ik geen links of rechts stemmen.)
En zelfs als je PvdA stemt, dan steun je dat volstrekt immorele Isrelbeleid nog.
Die jongens hebben dus meer gelijk dan jij.

Charlus
24-10-07, 15:19
Geplaatst door Maarten

Geplaatst door Charlus
Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.
Kijk, het wordt hier zo gezien: blablabla.
Die jongens hebben dus meer gelijk dan jij.
Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.

Coolassprov MC
24-10-07, 15:29
Geplaatst door Maarten
Kijk, het wordt hier zo gezien:
De westerse politiek veroorzaakt in het MO werkelijk ellende voor miljoenen.
En als je kijkt naar het aantal inbreuken op de westerse vredesregels dat die politiek maakt, dan blijkt dat verwijt terecht.

De politiek wordt intussen gesteund door westers stem-vee, dat een enorm gebulder over normen en waarden produceert, en zichzelf op de borst klopt fanwege diens fantastische inzichten.

En als jij dus een beetje gaat staan rondjongleren in de discussies daar over, en een beetje gaat staan ginnegappen en ageren in plaats van behoorlijke aandacht voor die ellende en z'n oorzaken te hebben, dan wordt je automatisch gezien als een van die klaplopers, die de ellende mede staat te veroorzaken.
En als je per ongeluk rechts van de PvdA gestemd hebt, dan heb je daarmee je bijdrage daaraan al geleverd. (verder propageer ik geen links of rechts stemmen.)
En zelfs als je PvdA stemt, dan steun je dat volstrekt immorele Isrelbeleid nog.
Die jongens hebben dus meer gelijk dan jij.

Is het niet niet eerlijk om dezelfde wetten die het westen gebruikte om de nazi-top te kunnen verhangen, vandaag toe te passen op de aanklager van destijds?

Maarten
24-10-07, 15:34
Geplaatst door Coolassprov MC
6miljoen sinds de oprichting van de CIA na WO2.

Het mooiste compliment dat ik ooit gekregen heb is hier op maroc.nl en wel de titel van "Verlichte Ziener''.

:melk:
Vooral niet kijken naar waar jij (of ik) dat licht op laat schijnen..
Eigenlijk zijn we stronthoopverzamelaars.. ("kijk eens mammie! Wat een fantastische shit hier!")

Maar leuk, laten we tellen.. hoe kom jij aan die 6 miljoen?

Ik tel anders, en tel zeker niet alleen doden.
Sinds WO II hebben we die beroemde VN-beginselen, waar iedereen na WO II zo plat voor ging, en ik tel dus alle slachtoffers van de inbreuken op die beginselen, die het westen sinds WO II gemaakt heeft..
Dus alle koloniale toestenden sindsdien..
En de meeste oorlogen..
En het Israelgedoe, met 3,5 Palestijnse slachtoffers, plus nog eens ca. 5 miljoen of zo, die intussen gevlucht zijn.
En dan de Irak-ellende, die voorspelbaar was, en dus aan de Amerikanen (en Nederlandse normen- en waardenfiguren) toe te rekenen is.
Dan overal waar wantoestanden zijn, die mede door de Amerikanen in stand gehouden worden..

Het westen is natuurlijk de enige niet. Alle oostblok-ellende, Bangla Desh, Hutus-Toetsies, Congo, West-Afrika, Chinese Culturele revolutie, enz.. Maar goed, het westerse straatje krijg je niet makkelijk schoon gepoetst.. Nou bracht het westen wel welvaart, maar ook weer veel nieuwe ellende. Het lijkt er op, dat vele tientallen miljoenen beter af zouden zijn geweest zonder ons.

Ga je nog 5 jaar eerder terug, dan kun je er nog eens 55 miljoen bij tellen. WO II was namelijk (vooral) een Europees feestje.. :hihi:

Hoe zit het met die joodse klachten eigenlijk? Ze hebben eigenlijk 100x zoveel last gehad van de Europeanen, als van de Arabieren. Maar dat hoor je ze nooit op die manier zeggen.

III
24-10-07, 15:49
Geplaatst door Max Stirner
Iedere willekeurige smartshop - voor zolang het mag duren van de bemoeizuchtige Christentrutjes die hier tegenwoordig de dienst uitmaken.

Kan het je van harte aanraden, maar tzal behoorlijk confronterend zijn .... :D

Spreek je uit eigen ervaring?
Zo ja, waar werd jij dan mee geconfronteerd?

III
24-10-07, 15:54
Geplaatst door IbnRushd
Ironisch dat je Voltaire erbij noemt.

Voltaire:

- "Ik zie tenslotte mensen die ik hoger acht dan negers, zoals de negers boven de apen staan, en zoals de apen boven de oesters en andere dieren van deze soort staan".

- "Met spijt spreek ik over de Joden: dit volk is, in menig opzicht, het meest verwerpelijke dat ooit de aarde heeft bevuild"

Bron: wikipedia

Überhaupt ironisch te noemen, dat hele stuk van zijn hand.
Ik wil best die reis naar Parijs betalen voor hem, maar dan wel met de belofte erbij het bij een enkeltje te houden...

Voltaire was een jezuieten-humanist. :kotsen:

III
24-10-07, 15:59
Geplaatst door Slinger
Ik doe niet mee met de tegenwoordige mode om alles maar fascistisch of racistisch te noemen.

Mag die in me sig?

Qaiys
24-10-07, 16:01
Geplaatst door Slinger
Weet je wat aantoonbaar een erfenis is van de nazi's? Dat is de straatterreur, zoals we die in zo veel Europese steden zien en nu ook in Amsterdam. Daar zien we de echte erfgenamen van Hitler.

Effe een oogst uit de dagbladen van de afgelopen week met betrekking tot de werkelijke erfgenamen van de nazi's en de ideologie van Hitler.


http://img337.imageshack.us/img337/3310/geweldwj4.png




Geplaatst door Qaiys
Liberiaans gezin weggepest uit Waspik

WAALWIJK/WASPIK -
Een Liberiaans gezin uit het Brabantse Waspik is in die plaats zodanig gepest dat de moeder en de vier kinderen voorlopig zijn ondergedoken. De gemeente heeft de moeder van het gezin toegezegd een veilige en rustige plek te kunnen regelen in Waalwijk. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente Waalwijk, waaronder Waspik valt, dinsdag bevestigd. Tot ze kunnen verhuizen, zitten de gezinsleden ondergedoken.

De familie Hayes, moeder en vier kinderen, wordt al een jaar lastiggevallen door een groep jongeren die de Liberianen uitscheldt en hun huis bekogelt met vuurwerk en eieren. Het zou gaan om racistische pesterijen. Een dochter van de familie werd vrijdagavond lastig gevallen door een aantal jongeren. Bij dat incident zou met een scooter op het meisje zijn ingereden.

Het probleem was al bekend bij de gemeente, Vluchtelingenwerk en het plaatselijke jongerenwerk, maar een oplossing is nooit gevonden. Zaterdag besteedde het Brabants Dagblad veel aandacht aan de zaak.

Het gezin is gevlucht voor de oorlog in Liberia. De vader van het gezin is omgekomen. "Ik vluchtte voor de oorlog en dacht hier veilig te zijn" , zei de moeder, Ophelia Hayes, zaterdag in de krant. "Maar nu ken ik de vrede nog niet." Zij heeft aangegeven dat ze zo snel mogelijk een rustige en veilige plek voor haar en de kinderen wil.

De familie Hayes is een van de weinige allochtone families in Waspik (5000 inwoners). Gemeente en politie houden een groepje jongeren verantwoordelijk, legde de locoburgemeester uit. Voor zover bekend hebben de incidenten nooit tot aanhoudingen geleid.

Na eerdere incidenten werd in april een plan van aanpak opgesteld maar dat heeft niet gewerkt, moest Van Dongen dinsdag erkennen. „De situatie is geëscaleerd.”

De gemeente bezweert dat ook tegen de daders zal worden opgetreden.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/72150331/Liberiaans_gezin_weggepest_uit_Waspik.html?p=5,1



Geplaatst door Qaiys
Bespuugd en met eieren bekogeld

Door RONALD VAN GEENEN JONATHAN MAAS

WASPIK - Een Liberiaans gezin in Waspik is afgelopen weekend op de vlucht geslagen na aanhoudende discriminatie, pesterijen en dreigementen.

De gemeente Waalwijk gaat op zoek naar andere huisvesting voor de familie.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00126/auto_waspik_126648a.jpg
Een man maakt een provocerend gebaar voor de woning van het weggepeste gezin. FOTO AD

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00126/wASPIK01_126676a.jpg
Een overbuurman geeft voor het huis van het weggepeste Liberiaanse gezin een jongen een uitbrander. De jongen op de foto ontkent elke betrokkenheid. FOTO AD

In december vorig jaar kwamen bij de politie de eerste meldingen van pesterijen binnen via de moeder. Haar kinderen zouden zijn gepest in de bus, bespuugd en gediscrimineerd op straat. Ook zou een groepje plaatselijke jongeren eieren tegen de ramen hebben gegooid.

Volgens loco-burgemeester Peter van Dongen van Waalwijk kwam de gemeente na meerdere meldingen en aangiftes met een plan van aanpak, maar dat mocht niet baten.

Afgelopen week werden leden van het gezin bijna aangereden door achtereenvolgens een auto en een scooter. Daarop besloot de vrouw met haar gezin te vertrekken.

Buurtbewoners in de straat reageren verbaasd en geschrokken op het vertrek van de familie. Een man die tegenover het gezin woont, houdt een groepje jongeren verantwoordelijk voor het drama.

Ook een paar buurtbewoners verderop in de straat wijzen met een beschuldigende vinger in de richting van de jeugd. ,,Ze hangen dagen en avonden rond op het Dorpsplein, tussen de kerk en de Aldi. Een groepje van twintig jongens en meisjes, 14 tot 18 ongeveer. Ze gebruiken veel drugs. De jongens hebben kaalgeschoren hoofden, het zijn racisten.’’

Een paar maanden geleden heeft de man er een paar gepakt, zegt hij. ,,Ze reden op hun fiets door de straat en gooiden eieren naar het huis. Ik ben erachteraan gerend en heb er twee bij de lurven gegrepen. Ik zei: ‘als je het niet opruimt, sla ik je kop tegen de boom’. En daarna ‘ik hou je vast tot de politie komt’. Toen hebben ze de boel netjes schoongemaakt. Nadat ik bij de vrouw die nu is gevlucht een sopje had gehaald.’’

In de keurige straat met vooral huurhuizen, waar veel oudere echtparen wonen, komen jongens op scooters af en toe poolshoogte nemen omdat er een televisieploeg aan het werk is.

Een van hen krijgt het voor de kiezen van de overbuurman. ,,Jullie verzieken de boel hier,’’ briest hij. Maar de scooterjongen, bloeddoorlopen ogen, zegt dat hij er niets mee te maken heeft.

Even later scheurt een gifgroene Honda, zonder kentekenplaten en beplakt met Pitbull-logo’s, in volle vaart luid toeterend door de straat. Door geopende ramen brengen de twee inzittenden demonstratief de Hitler-groet.

,,Dat bedoel ik dus,’’ zegt de overbuurman. ,,En de politie doet niks. Er is in al die maanden één keer een wijkagent langs geweest, maar toen zat ik in bad.’’

Een woordvoerder van de politie zegt dat het de groep jongeren die verantwoordelijk is voor de pesterijen in beeld heeft, maar dat bewijs en strafbare feiten ontbreekt. Volgens Van Dongen is er maar één aanleiding voor de pesterijen: ‘het gezin heeft een donkere huidskleur’.

Er woont volgens een gemeentewoordvoerder nog één gezin met donkere huidskleur in Waspik, maar dat zou niet worden gepest.

http://www.ad.nl/binnenland/article1709241.ece


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3404743#post3404743



Geplaatst door Qaiys
Voorbijganger dooft brand bij moskee Leeuwarden

Uitgegeven op zaterdag 20 oktober 2007 om 15:59:01

(Novum) - Een voorbijganger heeft zaterdagochtend een beginnende brand gedoofd bij een moskee in Leeuwarden. De 33-jarige Leeuwarder reed rond 04.30 uur langs het gebedshuis in de Esdoornstraat en zag dat iemand een brandend voorwerp tegen de gevel gooide.

De alerte passant kon het vuur zelf doven. De brandweer was niet meer nodig. De politie onderzoekt de zaak.

[Copyright 2007, Novum]


http://www.nieuws.nl/483583

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3425070#post3425070

Maarten
24-10-07, 16:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Is het niet niet eerlijk om dezelfde wetten die het westen gebruikte om de nazi-top te kunnen verhangen, vandaag toe te passen op de aanklager van destijds?

Chomsky betoogde, dat als je die wetten zou toepassen op alle Amerikaanse presidenten sinds WO 2, dat ze dan eigenlijk állemaal geexecuteerd zouden moeten worden.
Probleem is, dat het een beetje moeilijk blijkt om aan te tonen, dat hij geen gelijk zou hebben..
Zijn opmerking veroorzaakte wel veel commotie in de VS, maar een antwoord hadden ze geloof ik niet..

Zelfde verhaal kun je houden voor Ben Goerion en opvolgende vaders des vaderlands, trots der joodse natie..
Ik ben benieuwd wie daarvan een Neurenberger tribunaal zou overleven.. (enkelen misschien wel)

Ook ben ik benieuwd hoeveel bevriende staatshoofden er in totaal geweest zijn, waar wij als simpel voetvolk strafrechtelijk voor zouden kunnen worden vervolgd, als we die zouden hebben durven beledigen?..
Honderden misdadigers, waar je van de Nederlandse wet geen klootzak tegen mag zeggen.
Nou hebben ze hier wel common sense, en het komt dus nauwelijks voor.

Maar in Belgie is er een vent opgepakt, die Bush met hitler vergeleek.
Eigenlijk moest je daar een ridderorde voor krijgen.
Misschien zou het NOS Journaal wel elke dag moeten openen met: "Bush is een Klootzak!"
Sacha de Boer kan dat eigenlijk best doen. Dat is elke dag weer actueel.
Er hoeft niet bij gezegd te worden waarom, want dat wil niemand meer weten..

III
24-10-07, 16:08
Geplaatst door Slinger
Tsja, nu blijf je onwetend...
Vraag hem eens of hij dat erg vindt.

Maarten
24-10-07, 16:13
Geplaatst door Qaiys

Kun jij eens een ENTER geven tussen die link en die "nieuws" foto?
Je kunt hier geen klote meer lezen van die citaten..

[Edit] is al gebeurd, zie ik.. veel helpen doet het niet.. ach ja..

Slinger
24-10-07, 16:15
Geplaatst door Qaiys
Effe een oogst uit de dagbladen van de afgelopen week met betrekking tot de werkelijke erfgenamen van de nazi's en de ideologie van Hitler.

http://img337.imageshack.us/img337/3310/geweldwj4.png








http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3404743#post3404743




http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3425070#post3425070

Het zijn inderdaad allemaal nazi's, die jij hier opsomt, net als de groeperingen die ik bedoelde. Blij dat we het eindelijk eens keer eens zijn.

Maarten
24-10-07, 16:49
Geplaatst door Slinger
Weet je wat aantoonbaar een erfenis is van de nazi's? Dat is de straatterreur, zoals we die in zo veel Europese steden zien en nu ook in Amsterdam. Daar zien we de echte erfgenamen van Hitler.
Pak de echte professionele versie daar maar van:
De Israelische soldaten op de Westbank, die iedereen controleren en tegenhouden.
Of wou je betogen dat die er moeten zijn om al die illegale nederzettingen te beschermen?

En Nederland steunt een land, dat dit al 40 jaar vol houdt.
Dat steunt een beleid, dat uitstekend vergelijkbaar is met extreem-rechts.

Waar wou je dat mee vergelijken? Paar straatschofies in A'dam?

Slinger
24-10-07, 18:02
Geplaatst door Maarten
Pak de echte professionele versie daar maar van:
De Israelische soldaten op de Westbank, die iedereen controleren en tegenhouden.
Of wou je betogen dat die er moeten zijn om al die illegale nederzettingen te beschermen?

En Nederland steunt een land, dat dit al 40 jaar vol houdt.
Dat steunt een beleid, dat uitstekend vergelijkbaar is met extreem-rechts.

Waar wou je dat mee vergelijken? Paar straatschofies in A'dam?

Fuck off

III
24-10-07, 18:07
Geplaatst door Slinger
Fuck off

:lol:

Qaiys
24-10-07, 18:39
Geplaatst door Slinger
Het zijn inderdaad allemaal nazi's, die jij hier opsomt, net als de groeperingen die ik bedoelde. Blij dat we het eindelijk eens keer eens zijn.

Prima dat je jezelf een zionazi vindt. Daar ben ik het wel helemaal mee eens.

panoma79
24-10-07, 18:44
Geplaatst door Slinger
Fuck off

Ik dacht dat jij alleen ruzie had met III.

Coolassprov MC
24-10-07, 18:48
Waarom moet iedereen toch qaiys uischelden en niet mij?! :boos:

Coolassprov MC
24-10-07, 18:52
Geplaatst door Maarten
Chomsky betoogde, dat als je die wetten zou toepassen op alle Amerikaanse presidenten sinds WO 2, dat ze dan eigenlijk állemaal geexecuteerd zouden moeten worden.
Probleem is, dat het een beetje moeilijk blijkt om aan te tonen, dat hij geen gelijk zou hebben..
Zijn opmerking veroorzaakte wel veel commotie in de VS, maar een antwoord hadden ze geloof ik niet..

Zelfde verhaal kun je houden voor Ben Goerion en opvolgende vaders des vaderlands, trots der joodse natie..
Ik ben benieuwd wie daarvan een Neurenberger tribunaal zou overleven.. (enkelen misschien wel)


Zou dat misschien de reden kunnen zijn dat staatsklootzakken dezelfde wetten en moraal, waaraan ze de zwaksten onderwerpen, liever niet op zichzelf toegepast zien worden?

III
24-10-07, 19:42
Geplaatst door panoma79
Ik dacht dat jij alleen ruzie had met III.

Nou, hij had vandaag zijn christelijke aha-erlebnis...
Dus we zijn weer dikke maatjes.
Maarten is de forumjoker, die krijgt alle bull over zich heen.


Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom moet iedereen toch qaiys uischelden en niet mij?!
Omdat hij de homootje is van jullie beiden. Jij bent alleen maar een lekkere ventje!


Geplaatst door Coolassprov MC
Zou dat misschien de reden kunnen zijn dat staatsklootzakken dezelfde wetten en moraal, waaraan ze de zwaksten onderwerpen, liever niet op zichzelf toegepast zien worden?

Zij staan niet voor niets boven het volk.
Minister betekent "dienaar".
Dat lijkt op een onderwerping, maar in feite is het een uitstijgen boven het geheel.
Kun je naggan hoe het zit met de echte machthebbers...

III
24-10-07, 20:30
Geplaatst door III
Een Aha-erlebnis, wat letterlijk "Aha-ervaring" betekent, is een situatie waarin een persoon plotseling nieuwe inzichten verkrijgt.

In mijn geval echt een AHA-belevenis.
Dacht toch eerst dat ze kosher was.
How wrong can you be?

Maarten
24-10-07, 21:32
Geplaatst door Coolassprov MC
Zou dat misschien de reden kunnen zijn dat staatsklootzakken dezelfde wetten en moraal, waaraan ze de zwaksten onderwerpen, liever niet op zichzelf toegepast zien worden?
Zo ver denken ze helemaal niet. Het is voor hen ook ondenkbaar. Ik bedoel, als je het van kutschoffie schopt tot staatshoofd, dan ben je voor de natie - en dus ook voor jezelf - klaarblijkelijk toch boven elke twijfel verheven, wat grootschalige misdadigheid betreft.

Neem bijvoorbeeld ook de Argentijnse Junta. Die jongens snappen nog steeds niet goed, dat ze fout gezeten hebben. Die vonden dat gedaan is wat nodig was in het belang van het land, en moeten erg lang nadenken over of er wel iets fout mee was? Aparheid-lui ook. Of die SSers: de oorlog is wel verloren, maar ze geloofden in de goede zaak, en blijven dat in feite doen. Maar bekijk ook Balkenende en Irak. Waarschijnlijk gelooft hij voor zichzelf echt, dat hij de goede beslissing nam. En dat is het punt: het gaat er gewoon niet in bij die jongens. Het kán gewoon niet..

Maar bij die belediging van bevriend staatshoofd (ook al loop je er herpes van op), gaat het vooral om hoe de thee smaakt.
Een staatshoofd is namelijk iemand met wie je leuk moet babbelen, en constructief moet wezen. En dan moeten er niet van buitenaf teveel decibellen over hondelullen komen. Ook niet op TV.
De thee, Coolass, het gaat om de thee..

Maarten
24-10-07, 21:55
Geplaatst door Slinger
Fuck off
Die israelische bendes lopen gewapend rond op land van een ander volk.
Altijd in groepjes. Ze hebben geweren en zelfs zwaar materiaal. Ze hebben geen enkele boodschap aan rechten van anderen. Ze hakken boomgaarden om, mishandelen mensen, zetten ze gevangen zonder enige beschuldiging. Ze houden mensen tegen zonder enige reden. Mensen worden gedwongen zich naakt uit te kleden. Moeders bevallen aan hun posten. Ze schieten regelmatig mensen dood. Ze mollen huizen, en zetten er dan dingen voor hun kameraden voor in de plaats.

En hun denken over de Palestijnen is ook nog zwaar racistisch. Het untermensch-denken blijkt vooral doordat helemaal geen landrechten of mensenrechten erkend worden. Ze worden als een soort paria's gezien.
Het grote verschil met de Nazi's is vooral dat er geen concentratiekampen zijn, tenminste niet die op vergassing gericht zijn. Maar de kampen in de Negev zijn ook verschikkelijk.

Wou je echte nazi-achtige groepen? > De Israeli's op de Westbank.

En elk Palestijns verzet is dan terrorisme.
En Hirsi Ali wordt er voor betaald om uit te leggen, dat al dit soort "agressie" van Islam komt, en dat we dus een beschavingsoffensief moeten voeren.

Van mij mag die nog 20 jaar lijden onder de noodzaak van beveiliging.

III
24-10-07, 21:58
Geplaatst door Maarten
Zo ver denken ze helemaal niet. Het is voor hen ook ondenkbaar. Ik bedoel, als je het van kutschoffie schopt tot staatshoofd, dan ben je voor de natie - en dus ook voor jezelf - klaarblijkelijk toch boven elke twijfel verheven, wat grootschalige misdadigheid betreft.

Neem bijvoorbeeld ook de Argentijnse Junta. Die jongens snappen nog steeds niet goed, dat ze fout gezeten hebben. Die vonden dat gedaan is wat nodig was in het belang van het land, en moeten erg lang nadenken over of er wel iets fout mee was? Aparheid-lui ook. Of die SSers: de oorlog is wel verloren, maar ze geloofden in de goede zaak, en blijven dat in feite doen. Maar bekijk ook Balkenende en Irak. Waarschijnlijk gelooft hij voor zichzelf echt, dat hij de goede beslissing nam. En dat is het punt: het gaat er gewoon niet in bij die jongens. Het kán gewoon niet..

Maar bij die belediging van bevriend staatshoofd (ook al loop je er herpes van op), gaat het vooral om hoe de thee smaakt.
Een staatshoofd is namelijk iemand met wie je leuk moet babbelen, en constructief moet wezen. En dan moeten er niet van buitenaf teveel decibellen over hondelullen komen. Ook niet op TV.
De thee, Coolass, het gaat om de thee..

Daar zeg je wel wat.
In hoeverre is men zich bewust van het fout zijn?
Nou geloof ik dat dat een etage verder zit dan de burgerlijke ontkenning.
Men weet donders goed waar men mee bezig is, komt in de Bilderbergconferenties bij elkaar, Bohemian Grove etc.
Dan kún je niet onwetend zijn.
maar het is voor ons simpele zielen niet te overzien in hoeverre men weet heeft van de agenda die daar weer achter zit...

Maarten
24-10-07, 22:04
Geplaatst door III
Maarten is de forumjoker, die krijgt alle bull over zich heen.
Zelfs de vrouwen beginnen nu smegma af te scheiden..
Het wachten is op, dat zij hun babies naar me beginnen te werpen..

Coolass begint een beetje te twijfelen of hij wel duidelijk genoeg is, want er is al een dag geen vuilnisbak over hem heen gestort.

Verder alles kits..
Geen doden, geen aangiften.. eigenlijk wel een mooie dag dus..

III
24-10-07, 22:11
Geplaatst door Maarten
Zelfs de vrouwen beginnen nu smegma af te scheiden..
Hey, hou is effe op!
Ik kroig beelde hierro...


Geplaatst door Maarten
Het wachten is op, dat zij hun babies naar me beginnen te werpen..
Net als dat ze hun slipjes al naar je toewierpen?
Je overstijgt Tom Jones nog als je niet uitkijkt!


Geplaatst door Maarten
Coolass begint een beetje te twijfelen of hij wel duidelijk genoeg is, want er is al een dag geen vuilnisbak over hem heen gestort.

Verder alles kits..
Geen doden, geen aangiften.. eigenlijk wel een mooie dag dus..

Coolassprov MC heeft mij vanmorgen wakkergebeld. Die krijgt zijn portie nog wel! GRRRRRR!!!

Mensen, check allen even de youtubelink in de signatuur van Koala64!

Charlus
24-10-07, 22:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom moet iedereen toch qaiys uischelden en niet mij?! :boos:
Ik scheld niemand uit want daar ben ik te hoogstaand voor.

Maarten
24-10-07, 22:14
Geplaatst door III
Daar zeg je wel wat.
In hoeverre is men zich bewust van het fout zijn?
In het algemeen NIET dus..
Reken daar maar op. En als er wat gebeurt, dan bestaat het idee, dat het nodig is dat dat gebeurt.
Een heel sterk leidmotief bij rechts is ook de verdediging van de beschaving tegenover de boze buitenwereld van de barbarij.
Dat zie je bij alles: de KKK, Israel, de Apartheid, Argentijnse Junta, ook hitler (bevrijding van "ondermijnende perverse joden"), en nu ook weer bij rechts in Europa.

Maar ik zag ook een interview met de vent die de A-bom op Hirochima gooide.. Spijt? Nee hoor, hij deed gewoon wat hij moest doen. De strijd moest toch gestreden worden, en hij deed gewoon wat hij als militair moest doen: opdrachten uitvoeren. Zoiets was het. Hij protesteerde ook een beetje tegen beschuldigingen. Verder gewoon een aardige man hoor..

Maarten
24-10-07, 22:25
Geplaatst door III

Mensen, check allen even de youtubelink in de signatuur van Koala64!
:hihi:

http://nl.youtube.com/watch?v=rw2nkoGLhrE

Charlus
24-10-07, 22:28
Geplaatst door Qaiys

Geplaatst door Charlus
Aha, aan antisemitisme en de holocaust ligt afkeer van het Joodse geloof ten grondslag, geheel conform de inzichten van huishistoricus Coolassprov.
En nu in begrijpelijk nederlands aub.

Geplaatst door Charlus
Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld. Een minimaal noodzakelijke randvoorwaarde voor het kunnen maken van zo'n vergelijking is dat Joden vervolgd werden wegens hun geloof en dat ook antisemitisme uitsluitend zijn grondslag vindt in een afkeer van de Joodse religie.

Geplaatst door Qaiys
het nieuwe nazisme heeft zich getransformeerd in het anti-islamisme. Verweesde rasechte racisten zoals charlus hebben hun tehuis gevonden in de islam-o-fobie en dito anti-islamisme. Het frappante is dat de nazi's van weleer en de zionisten wederom elkaar vinden maar nu met een andere slachtoffer.
Je ervoer mijn antwoord verder wel als begrijpelijk Nederlands? Dat werd ik namelijk niet gewaar uit je daaropvolgende uiteenzetting.

Slinger
24-10-07, 22:31
Geplaatst door Qaiys
Prima dat je jezelf een zionazi vindt. Daar ben ik het wel helemaal mee eens.

En dat jij je manifesteert als islamfascist, daar zijn we het evenzo over eens.

Maarten
24-10-07, 22:33
Geplaatst door Charlus

Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.
Om te bepalen waar je nou ergens zit tussen het zelfbeeld van de toffe peer, en het "racistische islamofobe nazi-zwijn" moet je om te beginnen eens even denken aan een paar vrouwen:

Vrolijke gezichten, breedlachende blauwe ogen, huppelend, dirndl-jurkjes, beetje jodelen, kleertjes van de kindertjes strijken, praten over christelijke normen en waarden, enz enz..
Je zou zo zeggen: niks mis met die vrouwen van die nazi's..

Qaiys
24-10-07, 22:44
Geplaatst door Slinger
En dat jij je manifesteert als islamfascist, daar zijn we het evenzo over eens.

Last van schizofrenie? Nu begrijp ik beter waarom je spreekt met een gespleten tong.

Qaiys
24-10-07, 22:47
Geplaatst door Charlus
Je ervoer mijn antwoord verder wel als begrijpelijk Nederlands? Dat werd ik namelijk niet gewaar uit je daaropvolgende uiteenzetting.

Gefriemel in de marge.

Slinger
24-10-07, 22:55
Geplaatst door Qaiys
Last van schizofrenie? Nu begrijp ik beter waarom je spreekt met een gespleten tong.

Gefriemel in de marge.

panoma79
25-10-07, 05:52
Geplaatst door Maarten

En zelfs als je PvdA stemt, dan steun je dat volstrekt immorele Isrealbeleid nog.


Ik zal nooit meer stemmen. Ik meen het het.

Charlus
25-10-07, 11:05
Geplaatst door Qaiys

Geplaatst door Charlus
Je ervoer mijn antwoord verder wel als begrijpelijk Nederlands? Dat werd ik namelijk niet gewaar uit je daaropvolgende uiteenzetting.
Gefriemel in de marge.
Aha, maar je hebt

Geplaatst door Charlus
Door raskomieken als Coolassprov en gelijkgestemden wordt met likkebaardende gretigheid de positie van moslims nu met die van Joden vlak voor de holocaust met elkaar gelijkgesteld. Een minimaal noodzakelijke randvoorwaarde voor het kunnen maken van zo'n vergelijking is dat Joden vervolgd werden wegens hun geloof en dat ook antisemitisme uitsluitend zijn grondslag vindt in een afkeer van de Joodse religie.
wel begrepen?

Charlus
25-10-07, 11:28
Geplaatst door Maarten

Geplaatst door Charlus
Ah, de strapatsen van Charlus, het racistische islamofobe zionistische nazi-zwijn.
Om te bepalen waar je nou ergens zit tussen het zelfbeeld van de toffe peer, en het "racistische islamofobe nazi-zwijn" moet je om te beginnen eens even denken aan een paar vrouwen:

Vrolijke gezichten, breedlachende blauwe ogen, huppelend, dirndl-jurkjes, beetje jodelen, kleertjes van de kindertjes strijken, praten over christelijke normen en waarden, enz enz..
Je zou zo zeggen: niks mis met die vrouwen van die nazi's..
Euh... Ja? Of juist nee?
Racistisch islamofoob zionistisch nazi-zwijn genoemd worden is wel intrigerend, van dezelfde orde als die curieuze Islamitische voorhoede van kromgegroeide rechtpraters en overige letterlijk aangelegde fanaten.

Qaiys
25-10-07, 13:58
Geplaatst door Slinger
Gefriemel in de marge.

Copycat

III
25-10-07, 14:38
Geplaatst door Qaiys
Copycat

Denk je dat het hem daar om te doen is?
Think again pal!
Trouwens, jij kunt hem zo inpakken en bij het vuil zetten (als-ie dat zelf niet al heeft gedaan...).
Een debunker is het.
Hem op je nek hebben is bevestigd krijgen dat je gelijk hebt.
En dat je gelijk gevaarlijk is voor de agenda die hij verdedigt.
Systemdefender is het, een ordinaire KAPO!

III
25-10-07, 14:39
Geplaatst door panoma79
Ik zal nooit meer stemmen. Ik meen het het.

Dan gaat je stem naar een partij die je nooit had willen stemmen.
ik hoop dat de volgende keer de Lijst 14 weer aanwezig is.
En anders maar blanco stemmen, dan gaat die stem tenminste nog verloren.
(Als er meer dan de helft blanco stemmen worden geteld, heeft men een probleem!)

Maarten
25-10-07, 14:48
Geplaatst door panoma79
Ik zal nooit meer stemmen. Ik meen het het.
Ik weet het ook niet meer hoor.
Ik leef in een land, dat weer fijn zijn eigen rol speelt bij grootschalige schendingen van mensenrechten en landrechten. En daar werkt vrijwel de hele politiek aan mee. En discussies zijn er nauwelijks over. Op wie moet je dan stemmen?

III
25-10-07, 14:56
Geplaatst door Maarten
Ik weet het ook niet meer hoor.
Ik leef in een land, dat weer fijn zijn eigen rol speelt bij grootschalige schendingen van mensenrechten en landrechten. En daar werkt vrijwel de hele politiek aan mee. En discussies zijn er nauwelijks over. Op wie moet je dan stemmen?

Wie voer je? De hond of de kat?
Een volk krijgt de regering dat het verdient.

CDA = VVD = PvdA = SP = Groen Links = Christen Unie = 666.

En jullie kiest er zelf voor. Doordat jullie zijt verworden tot consumentisten , hebben jullie iegelijke menselijkheid en strijdlust verloren.
Betaal lekker jullie belastingcentjes, eet bij McDonalds en tank bij Shell.
Maak de oorlog tegen Afghanistan mogelijk!

En voel je lekker heilig...

Bar
25-10-07, 15:00
Geplaatst door III
Wie voer je? De hond of de kat?
Een volk krijgt de regering dat het verdient.

CDA = VVD = PvdA = SP = Groen Links = Christen Unie = 666.

En jullie kiest er zelf voor. Doordat jullie zijt verworden tot consumentisten , hebben jullie iegelijke menselijkheid en strijdlust verloren.
Betaal lekker jullie belastingcentjes, eet bij McDonalds en tank bij Shell.
Maak de oorlog tegen Afghanistan mogelijk!

En voel je lekker heilig...

Die ronkende zelfgenoegzaamheid en het irritante narcisme begint me behoorlijk te irriteren.

Kun je niet eens een keer een rationele zin produceren, waarin je jezelf niet opblaast tot astronomische proporties.

III
25-10-07, 15:05
Geplaatst door Bar
Die ronkende zelfgenoegzaamheid en het irritante narcisme begint me behoorlijk te irriteren.

Kun je niet eens een keer een rationele zin produceren, waarin je jezelf niet opblaast tot astronomische proporties.

Kijk, MPS nummer zoveel!
Begint een beetje erg doorzichtig te worden.
En ja, ik erger mij aan zulke lieden.
Het enige wat ze doen is zorgen dat de meute het kwijtraakt.
Geen zinnig woord mee te wisselen ook.

Zeg eens: vind je dat Wouter Bos een lekker kontje heeft?
En denk je dat hij nog andere kwaliteiten heeft dan dat?


Maar bedankt voor het compliment.

Bar
25-10-07, 15:10
Geplaatst door III
Kijk, MPS nummer zoveel!
Begint een beetje erg doorzichtig te worden.
En ja, ik erger mij aan zulke lieden.
Het enige wat ze doen is zorgen dat de meute het kwijtraakt.
Geen zinnig woord mee te wisselen ook.

Zeg eens: vind je dat Wouter Bos een lekker kontje heeft?
En denk je dat hij nog andere kwaliteiten heeft dan dat?


Maar bedankt voor het compliment.

Wat moet ik met dit soort wartaal?

III
25-10-07, 15:12
Geplaatst door Bar
Wat moet ik met dit soort wartaal?

Gewoon in je zak steken en het hazenpad kiezen.
Doe je moeder de groeten, want ze is zo lief geweest vissie voor je te bakken.

Maarten
25-10-07, 15:18
Geplaatst door Charlus

Euh... Ja? Of juist nee?
Dit is een gezonde twijfel. Nou zie je hoe moeilijk het kan zijn.
Moet je van die keurige vrouwen nou zeggen dat het racistische nazi-zwijnen zijn? Of zelfs Eva Braun? (vriendin van hitler) Of zelfs wie weet Leni Riefenstahl, die mogelijk gewoon aan de toekomst van haar vaderland dacht?
Je zou bij een groot aantal vrouwen denken, dat je ze moeilijk als racistische nazi-zwijnen kunt neerzetten. Maar het waren wel vrouwen van SSers, die hun man door dik en dun steunden. En over joden dachten ze gegarandeerd hetzelfde.

Dit is het probleem met de racistische nazi-zwijnen. De interne cultuur mankeert meestal niks, en kun je heel menselijk noemen. Het venijn zit in hoe de boze buitenwereld bekeken en behandeld wordt.
Nederlanders kun je op dezelfde manier beoordelen. Er is niets mis mee. Gewone jongens, die gewoon hun gang gaan. Maar hoe denken ze over de boze buitenwereld, en hoe die behandeld moet worden?
In geval van de Palestijnen is al 40 jaar sprake van grote schendingen van landrechten en mensenrechten. En het is volkomen duidelijk, dat Nederland Israel blijft steunen, wát er ook gebeurt..

Hoe moet je dan denken over lui, die wel de info krijgen, maar intussen erg laatdunkend of relativistisch reageren? Of over dat rondlopende spul op dit forum, dat in plaats van serieus naar de zaken te kijken persoonlijke spelletjes gaat zitten spelen? Of over de EO, die voortdurend blijft hameren op hoe Israel bedreigd wordt, en al die misdaden tegenover de Palestijnen onder de mat veegt of bagatelliseert?
Misschien moet je ze wel vergelijken met die vrouwen van SSers.. Ze mankeren misschien niet veel, en hun menselijke denken ook niet. Maar er zitten wat vuiltjes tussen, waardoor toch ongemerkt hele grote groepen zwaar de dupe worden, waar vervolgens niet op gelet wordt.

En dan wordt de vergelijking tussen de normale Nederlanders en die SS-vrouwen interessant. Ik zeg niet dat die helemaal op gaat, maar de vraag is in hoeverre die op gaat?
En sommigen vinden die SS-vrouwen wel degelijk een racistisch nazi-zwijn. En als sommige Nederlanders ook erg relativistisch zijn, en niet ingaan op die grootschalige ellende en de Nederlandse bijdrage daar aan, dan begin je in de zone te komen, waarin je misschien wel voor racistisch nazi-zwijn wordt uitgemaakt he? Misschien zitten vele Nederlanders daar minder ver vanaf, dan ze denken he?
Bedenk maar dat die SS-vrouwen ook zwaar beledigd geweest zouden zijn, door zo'n opmerking..

Maarten
25-10-07, 15:34
Geplaatst door III Wie voer je? De hond of de kat?

Ja, zo voelt dat wel..

Een volk krijgt de regering dat het verdient.
Sinds Balkenende heb ik dat gevoel nog nooit zo sterk gehad, nee.
Zeker die israel-politiek, die is zo corrupt als het maar zijn kan. Dit is echte maffia.
Ander spreekwoord: het volk wil graag bedrogen worden.
Nou, dat gebeurt hier volop.


CDA = VVD = PvdA = SP = Groen Links = Christen Unie = 666.
Tikkie overdreven, maar het begint wel allemaal veel teveel op elkaar te lijken.


En jullie kiest er zelf voor. Doordat jullie zijt verworden tot consumentisten ,
hebben jullie iegelijke menselijkheid en strijdlust verloren.
Betaal lekker jullie belastingcentjes, eet bij McDonalds en tank bij Shell.
Maak de oorlog tegen Afghanistan mogelijk!

En voel je lekker heilig...

Ik gebruik de termen volgevreten en zelfgenoegzaam ook vaak genoeg,
En het gaat allemaal over die MO-politiek.
De kwaliteit van de meningsvorming daar over is hier echt erbarmelijk.
Nederland is gewoon een speelgoeddoosje.

Maar Afghanistan vind ik echt een twijfelgeval.
Blijven is niks, maar weggaan ook niet.
Maar de opgegeven motieven deugen niet.
Zowel defensie als de wapenindustrie hebben er enorme belangen bij.
Maar ja, wat gebeurt daar bij vertrek?




Hoezo “jullie”? :D
Wat is dat voor DNA dat jij hebt?
Krijg je daar een bruine huid en zwart krulhaar van? :D

Coolassprov MC
25-10-07, 16:34
Geplaatst door III
Coolassprov MC heeft mij vanmorgen wakkergebeld. Die krijgt zijn portie nog wel! GRRRRRR!!!

Ik wil het iedere ochtend gaan doen in de hoop dat ik je levensritme ermee ga aanpassen.

III
25-10-07, 16:38
Geplaatst door Maarten
Dit is een gezonde twijfel. Nou zie je hoe moeilijk het kan zijn.
Moet je van die keurige vrouwen nou zeggen dat het racistische nazi-zwijnen zijn? Of zelfs Eva Braun? (vriendin van hitler) Of zelfs wie weet Leni Riefenstahl, die mogelijk gewoon aan de toekomst van haar vaderland dacht?
Je zou bij een groot aantal vrouwen denken, dat je ze moeilijk als racistische nazi-zwijnen kunt neerzetten. Maar het waren wel vrouwen van SSers, die hun man door dik en dun steunden. En over joden dachten ze gegarandeerd hetzelfde.

De vrouw van een soldaat geeft hem bestaansrecht.


Geplaatst door Maarten
Dit is het probleem met de racistische nazi-zwijnen. De interne cultuur mankeert meestal niks, en kun je heel menselijk noemen. Het venijn zit in hoe de boze buitenwereld bekeken en behandeld wordt.
Nederlanders kun je op dezelfde manier beoordelen. Er is niets mis mee. Gewone jongens, die gewoon hun gang gaan. Maar hoe denken ze over de boze buitenwereld, en hoe die behandeld moet worden?
In geval van de Palestijnen is al 40 jaar sprake van grote schendingen van landrechten en mensenrechten. En het is volkomen duidelijk, dat Nederland Israel blijft steunen, wát er ook gebeurt..

Daarom is het dan ook moeilijk te zien dat het de volksvertegenwoordiging is.


Geplaatst door Maarten
Hoe moet je dan denken over lui, die wel de info krijgen, maar intussen erg laatdunkend of relativistisch reageren? Of over dat rondlopende spul op dit forum, dat in plaats van serieus naar de zaken te kijken persoonlijke spelletjes gaat zitten spelen? Of over de EO, die voortdurend blijft hameren op hoe Israel bedreigd wordt, en al die misdaden tegenover de Palestijnen onder de mat veegt of bagatelliseert?
Misschien moet je ze wel vergelijken met die vrouwen van SSers.. Ze mankeren misschien niet veel, en hun menselijke denken ook niet. Maar er zitten wat vuiltjes tussen, waardoor toch ongemerkt hele grote groepen zwaar de dupe worden, waar vervolgens niet op gelet wordt.

Nee, dan krijg jij nog de racist toegespeeld, Maarten!


Geplaatst door Maarten
En dan wordt de vergelijking tussen de normale Nederlanders en die SS-vrouwen interessant. Ik zeg niet dat die helemaal op gaat, maar de vraag is in hoeverre die op gaat?
En sommigen vinden die SS-vrouwen wel degelijk een racistisch nazi-zwijn.

Sommigen zoeken nog niet eens om te vinden. Anderen blijven zoeken...


Geplaatst door Maarten
En als sommige Nederlanders ook erg relativistisch zijn, en niet ingaan op die grootschalige ellende en de Nederlandse bijdrage daar aan, dan begin je in de zone te komen, waarin je misschien wel voor racistisch nazi-zwijn wordt uitgemaakt he? Misschien zitten vele Nederlanders daar minder ver vanaf, dan ze denken he?
Bedenk maar dat die SS-vrouwen ook zwaar beledigd geweest zouden zijn, door zo'n opmerking..

Kun je nagaan hoe zwaar de belediging valt als je nog niet eens behoort tot de groep van SS-vrouwen of ingesukkelde Nederlanders.

III
25-10-07, 16:53
Geplaatst door Maarten
Ja, zo voelt dat wel..

Kwam Slinger mee aanzetten.
Op zich niets mis mee...


Geplaatst door Maarten
Sinds Balkenende heb ik dat gevoel nog nooit zo sterk gehad, nee.
Zeker die israel-politiek, die is zo corrupt als het maar zijn kan. Dit is echte maffia.
Ander spreekwoord: het volk wil graag bedrogen worden.
Nou, dat gebeurt hier volop.

Daarom, het wordt steeds doorzichtiger dat spel van ze.


Geplaatst door Maarten
Tikkie overdreven, maar het begint wel allemaal veel teveel op elkaar te lijken.

Gelukkig heb je door dat ik wat overdrijf.
Maar zie wel dat elke partij die wat begint voor te stellen wordt geďnfiltreerd om daarna samen te gaan met de grijze brei van politiek Den Haag.
En dat niet alleen lokaal of nationaal!
Straks krijgen we een keer de SP in de regering en toch zal de politiek daardoor niet veranderen.
Tegen die tijd is de SP de SP namelijk niet meer.
En zo doet men dat.
Het volk is te dom om dat te zien.
Tel uit je winst.


Geplaatst door Maarten
Ik gebruik de termen volgevreten en zelfgenoegzaam ook vaak genoeg,
En het gaat allemaal over die MO-politiek.
De kwaliteit van de meningsvorming daar over is hier echt erbarmelijk.
Nederland is gewoon een speelgoeddoosje.

Consumeren is uiteindelijk niets anders dan zelfkanibalisme.


Geplaatst door Maarten
Maar Afghanistan vind ik echt een twijfelgeval.
Blijven is niks, maar weggaan ook niet.
Maar de opgegeven motieven deugen niet.
Zowel defensie als de wapenindustrie hebben er enorme belangen bij.
Maar ja, wat gebeurt daar bij vertrek?

Het is nu te laat om met een redelijke oplossing te komen.
Dat wisten de heren al toen ze eraan begonnen.
Daarom weten ze ook dat ze nog een poosje mogen blijven (want alles is toch democratisch beslist?).
Verdiend wordt er iig goed aan!
oe lang denk je dat ze nog in Irak gaan (moeten) blijven?


Geplaatst door Maarten
Hoezo “jullie”? :D
Wat is dat voor DNA dat jij hebt?
Krijg je daar een bruine huid en zwart krulhaar van? :D

Nee, alleen mijn rode lippen heb ik gebotoxt.

Jullie moet je lezen als "wij". Ik ga mijzelf niet als anders zien in deze. Maar als ik direkt met wij kom, dan is de kans groot dat het afgedaan wordt als nietsbetekenend veralgemeniseer.
Sla de koran er eens op na en zie hoe vaak wordt geadresseerd.
Je zult zien dat er gesproken wordt in twee kampen. De wij en de jullie.
Haal Star Wars erbij en je zult begrijpen wat daarvan de bedoeling is.
Daarom vind ik het ook zo mooi dat Darth Vader de vader is van Luke Skywalker...
Get it?

III
25-10-07, 16:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik wil het iedere ochtend gaan doen in de hoop dat ik je levensritme ermee ga aanpassen.

Maar 's nachts laat het zich zo lekker leven!
Denk eens aan al die Hollanders die dan liggen te maffen.
Daar heb je alvast geen last meer van.
En misschien ook wel omdat de Amerikanen dan wakker zijn.
Die waarborgen dan ook mijn veiligheid.
En als ik dan ga slapen, dan waken de Australiërs over me, of de Amerikanen in Afghanistan. En als ik uitslaap ook nog die in Irak.
Wat meer zou ik wensen?

fransjan
25-10-07, 18:57
Geplaatst door Maarten
Dit is een gezonde twijfel. Nou zie je hoe moeilijk het kan zijn.
Moet je van die keurige vrouwen nou zeggen dat het racistische nazi-zwijnen zijn? Of zelfs Eva Braun? (vriendin van hitler) Of zelfs wie weet Leni Riefenstahl, die mogelijk gewoon aan de toekomst van haar vaderland dacht?
Je zou bij een groot aantal vrouwen denken, dat je ze moeilijk als racistische nazi-zwijnen kunt neerzetten. Maar het waren wel vrouwen van SSers, die hun man door dik en dun steunden. En over joden dachten ze gegarandeerd hetzelfde.

Dit is het probleem met de racistische nazi-zwijnen. De interne cultuur mankeert meestal niks, en kun je heel menselijk noemen. Het venijn zit in hoe de boze buitenwereld bekeken en behandeld wordt.
Nederlanders kun je op dezelfde manier beoordelen. Er is niets mis mee. Gewone jongens, die gewoon hun gang gaan. Maar hoe denken ze over de boze buitenwereld, en hoe die behandeld moet worden?
In geval van de Palestijnen is al 40 jaar sprake van grote schendingen van landrechten en mensenrechten. En het is volkomen duidelijk, dat Nederland Israel blijft steunen, wát er ook gebeurt..

Hoe moet je dan denken over lui, die wel de info krijgen, maar intussen erg laatdunkend of relativistisch reageren? Of over dat rondlopende spul op dit forum, dat in plaats van serieus naar de zaken te kijken persoonlijke spelletjes gaat zitten spelen? Of over de EO, die voortdurend blijft hameren op hoe Israel bedreigd wordt, en al die misdaden tegenover de Palestijnen onder de mat veegt of bagatelliseert?
Misschien moet je ze wel vergelijken met die vrouwen van SSers.. Ze mankeren misschien niet veel, en hun menselijke denken ook niet. Maar er zitten wat vuiltjes tussen, waardoor toch ongemerkt hele grote groepen zwaar de dupe worden, waar vervolgens niet op gelet wordt.

En dan wordt de vergelijking tussen de normale Nederlanders en die SS-vrouwen interessant. Ik zeg niet dat die helemaal op gaat, maar de vraag is in hoeverre die op gaat?

Doet me denken aan Halina Reijn uit zwartboek

http://www.imdb.com/gallery/ss/0389557/Ss/0389557/8.jpg.html?path=pgallery&path_key=Reijn,%20Halina


En sommigen vinden die SS-vrouwen wel degelijk een racistisch nazi-zwijn. En als sommige Nederlanders ook erg relativistisch zijn, en niet ingaan op die grootschalige ellende en de Nederlandse bijdrage daar aan, dan begin je in de zone te komen, waarin je misschien wel voor racistisch nazi-zwijn wordt uitgemaakt he? Misschien zitten vele Nederlanders daar minder ver vanaf, dan ze denken he?
Bedenk maar dat die SS-vrouwen ook zwaar beledigd geweest zouden zijn, door zo'n opmerking..
In die politieke situatie destijds zoiets roepen dat zou levensgevaarlijk zijn geweest. De SS vrouw zou best gedacht kunnen hebben de persoon in kwestie levensmoe was. Stel je voor dat haar SS-man dat zou horen.