PDA

Bekijk Volledige Versie : Ruim 600 rechtsextreme jongeren in Groningen



Qaiys
22-10-07, 23:52
Ruim 600 rechtsextreme jongeren in Groningen

AMSTERDAM - In de provincie Groningen zijn tussen de 600 en 700 jongeren die zich rechtsextremistisch uitlaten. Het aantal geweldsincidenten rondom deze jongeren is iets gestegen en vooral ernstiger geworden.

Een kwart van deze groep kan beschouwd worden als harde kern. In de laatste jaren is de groep niet erg gegroeid.

Dat zijn de belangrijkste conclusies uit het rapport Polarisatie onder jongeren in Groningen. De politie deed in de afgelopen jaren onderzoek naar rechtsextremisme, na een reeks van incidenten in 2004, meldt dvhn.nl.

Opvallend is dat een deel van de rechtsextreme jongeren provincie overschrijdende contacten onderhoudt.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/73503141/Ruim_600_rechtsextreme_jongeren_in_Groningen.html? p=12,2

panoma79
23-10-07, 00:19
Geplaatst door Qaiys
Ruim 600 rechtsextreme jongeren in Groningen

AMSTERDAM - In de provincie Groningen zijn tussen de 600 en 700 jongeren die zich rechtsextremistisch uitlaten. Het aantal geweldsincidenten rondom deze jongeren is iets gestegen en vooral ernstiger geworden.

Een kwart van deze groep kan beschouwd worden als harde kern. In de laatste jaren is de groep niet erg gegroeid.

Dat zijn de belangrijkste conclusies uit het rapport Polarisatie onder jongeren in Groningen. De politie deed in de afgelopen jaren onderzoek naar rechtsextremisme, na een reeks van incidenten in 2004, meldt dvhn.nl.

Opvallend is dat een deel van de rechtsextreme jongeren provincie overschrijdende contacten onderhoudt.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/73503141/Ruim_600_rechtsextreme_jongeren_in_Groningen.html? p=12,2

Ik ben ooit in Groningen en omstreken geweest, het is er oersaai.
Tuig dat stoer of ergens bij wil horen, het doet mij in ieder geval niets.
Sommige mensen zullen nooit van de geschiedenis fouten leren.
HAAT, HAAT en nog eens HAAT.

III
23-10-07, 01:05
Geplaatst door panoma79
Ik ben ooit in Groningen en omstreken geweest, het is er oersaai.
Tuig dat stoer of ergens bij wil horen, het doet mij in ieder geval niets.
Sommige mensen zullen nooit van de geschiedenis fouten leren.
HAAT, HAAT en nog eens HAAT.

Daarvoor hoef je niet naar Groningen, hoor!
Als je gehaat wilt zijn, moet je gewoon eens eentje vastlullen hier op dit forum.
Niet zo moeilijk: men vraagt er zelf om.
dat is ook wat ik eerder bedoelde met:


Geplaatst door panoma79

en hoe zeg je overwin het kwade door het goede?

Dat zeg je niet, dat doe je. Met links!

panoma79
23-10-07, 01:17
Geplaatst door III
Daarvoor hoef je niet naar Groningen, hoor!
Als je gehaat wilt zijn, moet je gewoon eens eentje vastlullen hier op dit forum.
Niet zo moeilijk: men vraagt er zelf om.
dat is ook wat ik eerder bedoelde met:



Dat zeg je niet, dat doe je. Met links!

Gaat het er zo erg aan toe dan?
Ik vind het wel meevallen hoor.
Je hebt rechts en linkskandidaten.
Waar hoor jij bij?

III
23-10-07, 01:24
Geplaatst door panoma79
Gaat het er zo erg aan toe dan?
Ik vind het wel meevallen hoor.
Je hebt rechts en linkskandidaten.
Waar hoor jij bij?

Ik hoor nergens bij.
95% van de prikkers hier hoort bij mij.
Ik betaal deze site en laat hem goed beheren.
Zo lijkt het net of er een links en een rechts kamp bestaan, die elkaar bevechten in de arena van de pro of anti moslimterroristische Israelbestrijdende- of ondersteunende cellen die door Al Qaida of de Verenigde Staten van Amerika gesponsord en gecoacht worden, teneinde...
Tja, sorry de bedoeling zijn we een beetje uit het oog verloren, maar we doen ons best om die boven water te krijgen voordat Chavez de Amerikaanse hulptroepen zal aanvorderen om de "rust" in "zijn" land weer te herstellen.
Dan kunnen we waarlijk in vrede samenleven.

panoma79
23-10-07, 01:30
Geplaatst door III
Ik hoor nergens bij.
95% van de prikkers hier hoort bij mij.
Ik betaal deze site en laat hem goed beheren.
Zo lijkt het net of er een links en een rechts kamp bestaan, die elkaar bevechten in de arena van de pro of anti moslimterroristische Israelbestrijdende- of ondersteunende cellen die door Al Qaida of de Verenigde Staten van Amerika gesponsord en gecoacht worden, teneinde...
Tja, sorry de bedoeling zijn we een beetje uit het oog verloren, maar we doen ons best om die boven water te krijgen voordat Chavez de Amerikaanse hulptroepen zal aanvorderen om de "rust" in "zijn" land weer te herstellen.
Dan kunnen we waarlijk in vrede samenleven.

ik ben een beetje confused.
K begrijp het niet meer.

III
23-10-07, 01:33
Geplaatst door panoma79
ik ben een beetje confused.
K begrijp het niet meer.

(Haalt thermometer uit het gat van panoma79 en stelt vast dat de temperatuur redelijk normaal is): ok, dan gaat het met jou tenminste nog goed!

panoma79
23-10-07, 01:39
Geplaatst door III
(Haalt thermometer uit het gat van panoma79 en stelt vast dat de temperatuur redelijk normaal is): ok, dan gaat het met jou tenminste nog goed!

K moet je eerlijk zeggen dat je heel onbeschoft en oneerlijk bent tegen over mij.
K heb jou tot nu toe nog niets misdaan.
Jij loopt de hele tijd op mij af te zeiken.

Bedankt voor je gastvrijheid.

III
23-10-07, 01:49
Geplaatst door panoma79
K moet je eerlijk zeggen dat je heel onbeschoft en oneerlijk bent tegen over mij.
K heb jou tot nu toe nog niets misdaan.
Jij loopt de hele tijd op mij af te zeiken.

Bedankt voor je gastvrijheid.

Ik bedoel dat het goed is dat je het niet snapt. Er viel niets te snappen.
Al zijn er hier die het wel snappen, maar die snappen er geen hout van.

Ik zeik je niet af.
Ik wil alleen zeker zijn dat jij hem niet bent.