PDA

Bekijk Volledige Versie : Krijgen deze



delirious
23-10-07, 12:25
Modderfokking brandstichtende hersenloze idioten er ooit genoeg van?
Fokkin oppakken en het piemeltje als lontje gebruiken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/73558621/Weer_autobranden_Amsterdam.html?p=2,1

mark61
23-10-07, 12:28
Het zijn onzekere tieners (c) Slotervaartse jongerenraad en met 60 liter benzine kan je heel nuttige dingen doen (c) Qaisj.

delirious
23-10-07, 13:24
Bromsnor moet gewapend met camera de wijk in. Blijkbaar zijn deze ettertjes banger van een camera dan een gummy-knuppel.

H.P.Pas
23-10-07, 13:32
Geplaatst door delirious
Modderfokking brandstichtende hersenloze idioten er ooit genoeg van?
Fokkin oppakken en het piemeltje als lontje gebruiken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/73558621/Weer_autobranden_Amsterdam.html?p=2,1

Ik moet binnenkort gaan stemmen, of brandstichting (en nog een rijtje andere met name genoemde misdrijven) een reden tot uitwijzing mag zijn. Wat raad je me aan ?

III
23-10-07, 13:39
Geplaatst door delirious
Modderfokking brandstichtende hersenloze idioten er ooit genoeg van?
Fokkin oppakken en het piemeltje als lontje gebruiken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/73558621/Weer_autobranden_Amsterdam.html?p=2,1


"Oppakken, deporteren, te werk stellen!"

Stond me bij, weet alleen niet meer wie het zei... :maffia:

delirious
23-10-07, 13:42
Geplaatst door H.P.Pas
Ik moet binnenkort gaan stemmen, of brandstichting (en nog een rijtje andere met name genoemde misdrijven) een reden tot uitwijzing mag zijn. Wat raad je me aan ?

Wie wil je uitwijzen?

H.P.Pas
23-10-07, 13:55
Geplaatst door delirious
Wie wil je uitwijzen?

Er wordt in Zwitserland een volksinitiatiefwet gelanceerd om automatisch de verblijfsvergunning van buitenlandse daders in te trekken bij veroordeling wegens moord, verkrachting, brandstichting en nog een paar andere zware misdrijven.
Concreet zou dat betekenen, dat dit soort modderfokking idioten het land uitgegooid worden als ze geen Zwitser zijn.
Over dat initiatief komt een referendum, waar ik ja of nee moet stemmen. Wat raad je me aan ?

delirious
23-10-07, 14:15
Geplaatst door H.P.Pas
Er wordt in Zwitserland een volksinitiatiefwet gelanceerd om automatisch de verblijfsvergunning van buitenlandse daders in te trekken bij veroordeling wegens moord, verkrachting, brandstichting en nog een paar andere zware misdrijven.
Concreet zou dat betekenen, dat dit soort modderfokking idioten het land uitgegooid worden als ze geen Zwitser zijn.
Over dat initiatief komt een referendum, waar ik ja of nee moet stemmen. Wat raad je me aan ?

Rot op met je spelletjes.

III
23-10-07, 14:16
Geplaatst door H.P.Pas
Er wordt in Zwitserland een volksinitiatiefwet gelanceerd om automatisch de verblijfsvergunning van buitenlandse daders in te trekken bij veroordeling wegens moord, verkrachting, brandstichting en nog een paar andere zware misdrijven.
Concreet zou dat betekenen, dat dit soort modderfokking idioten het land uitgegooid worden als ze geen Zwitser zijn.
Over dat initiatief komt een referendum, waar ik ja of nee moet stemmen. Wat raad je me aan ?

Häsch en Schwiizerpass?

H.P.Pas
23-10-07, 14:17
Geplaatst door delirious
Rot op met je spelletjes.

:confused:
Ik ben doodserieus.

III
23-10-07, 14:19
Geplaatst door H.P.Pas
:confused:
Ik ben doodserieus.

Beter dan serieus dood.

pureMaroc
23-10-07, 17:29
Geplaatst door H.P.Pas
Er wordt in Zwitserland een volksinitiatiefwet gelanceerd om automatisch de verblijfsvergunning van buitenlandse daders in te trekken bij veroordeling wegens moord, verkrachting, brandstichting en nog een paar andere zware misdrijven.
Concreet zou dat betekenen, dat dit soort modderfokking idioten het land uitgegooid worden als ze geen Zwitser zijn.
Over dat initiatief komt een referendum, waar ik ja of nee moet stemmen. Wat raad je me aan ?

Wat doe je dan met de Zwitsers die moordern, verkrachten, brandstichten en andere andere zware misdrijven plegen?

III
23-10-07, 18:03
Geplaatst door pureMaroc
Wat doe je dan met de Zwitsers die moordern, verkrachten, brandstichten en andere andere zware misdrijven plegen?

Die stuur je terug naar Nederland!
:giechel:

Marsipulami
23-10-07, 18:13
Geplaatst door H.P.Pas
Er wordt in Zwitserland een volksinitiatiefwet gelanceerd om automatisch de verblijfsvergunning van buitenlandse daders in te trekken bij veroordeling wegens moord, verkrachting, brandstichting en nog een paar andere zware misdrijven.
Concreet zou dat betekenen, dat dit soort modderfokking idioten het land uitgegooid worden als ze geen Zwitser zijn.
Over dat initiatief komt een referendum, waar ik ja of nee moet stemmen. Wat raad je me aan ?

Ik zou tegenstemmen.

III
23-10-07, 18:40
Geplaatst door Marsipulami
Ik zou tegenstemmen.

Tegen "ja" of tegen "nee"?

wytze
23-10-07, 18:45
Geplaatst door delirious
Modderfokking brandstichtende hersenloze idioten er ooit genoeg van?
Fokkin oppakken en het piemeltje als lontje gebruiken.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/73558621/Weer_autobranden_Amsterdam.html?p=2,1


http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30361

het telegraafbericht leest alsof er groepen jongeren de brandweer belemmeren en politie hard nodig is. het filmpje van at5 toont brandweer die in alle rust hun werk doen. ik heb ook helemaal geen enkel bericht dat het in de stad uit de hand aan het lopen is.
ja, een enkel groepje van drie hier en daar die een of twee auto's in de fik steken. dat is t wel zo ongeveer, volgens mij.

Koala64
23-10-07, 19:04
Geplaatst door wytze
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30361

het telegraafbericht leest alsof er groepen jongeren de brandweer belemmeren en politie hard nodig is. het filmpje van at5 toont brandweer die in alle rust hun werk doen. ik heb ook helemaal geen enkel bericht dat het in de stad uit de hand aan het lopen is.
ja, een enkel groepje van drie hier en daar die een of twee auto's in de fik steken. dat is t wel zo ongeveer, volgens mij.
Elke nacht branden er auto's af. Het zal je auto maar zijn en er afhankelijk van zijn om je werk te kunnen bereiken. WA verzekerd zie je er niets van terug totdat de daders gepakt worden. Dus er is degelijk wel wat aan de hand. En reken maar dat Marokkanen ook slachtoffer worden hiervan.

Koala64
23-10-07, 19:08
Geplaatst door H.P.Pas
Ik moet binnenkort gaan stemmen, of brandstichting (en nog een rijtje andere met name genoemde misdrijven) een reden tot uitwijzing mag zijn. Wat raad je me aan ?
Irrelevant.

naam
23-10-07, 20:16
Geplaatst door wytze
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=30361

het telegraafbericht leest alsof er groepen jongeren de brandweer belemmeren en politie hard nodig is. het filmpje van at5 toont brandweer die in alle rust hun werk doen. ik heb ook helemaal geen enkel bericht dat het in de stad uit de hand aan het lopen is.
ja, een enkel groepje van drie hier en daar die een of twee auto's in de fik steken. dat is t wel zo ongeveer, volgens mij.

Tja, en zo erg is dat niet, hier en daar een autootje in de brand steken.
Of het helemaal CO2 neutraal is weet ik niet. Er gaat met een auto in de fik nogal wat rotzooi de lucht in.
Je kunt zo alles wel begatelliseren.
Misschien dat er serieuzer op gereageerd wordt, als wordt aangenomen dat het slecht voor het milieu is.

III
23-10-07, 20:28
Geplaatst door naam
Tja, en zo erg is dat niet, hier en daar een autootje in de brand steken.
Of het helemaal CO2 neutraal is weet ik niet. Er gaat met een auto in de fik nogal wat rotzooi de lucht in.
Je kunt zo alles wel begatelliseren.
Misschien dat er serieuzer op gereageerd wordt, als wordt aangenomen dat het slecht voor het milieu is.

Tja, Freek de Jonge heeft een vriend (tevens een studiegenoot) die een boek heeft geschreven waarin hij stelt dat we juist afgaan op een ijstijd en dat alle beetjes opwarming alleen maar helpen om het langer leefbaar te houden hier...

De heren wetenschappers zijn er iig nog niet helemaal over uit.

Koala64
23-10-07, 20:30
In ieder geval is er nu weer een invalidenwagentje in de hens gezet tegen de nieuwe IJstijd. :rolleyes:

wytze
23-10-07, 20:34
Geplaatst door Koala64
Elke nacht branden er auto's af. Het zal je auto maar zijn en er afhankelijk van zijn om je werk te kunnen bereiken. WA verzekerd zie je er niets van terug totdat de daders gepakt worden. Dus er is degelijk wel wat aan de hand. En reken maar dat Marokkanen ook slachtoffer worden hiervan.


ik zeg niet dat ik t goedkeur en ik wil t ook niet bagatalliseren en ik zeg niet dat er niets aan de hand is, maar ik wil wel de realiteit horen en niet iets suggestiefs.

Koala64
23-10-07, 20:38
Geplaatst door wytze
ik zeg niet dat ik t goedkeur en ik wil t ook niet bagatalliseren en ik zeg niet dat er niets aan de hand is, maar ik wil wel de realiteit horen en niet iets suggestiefs.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Sorry.

III
23-10-07, 20:43
Geplaatst door Koala64
In ieder geval is er nu weer een invalidenwagentje in de hens gezet tegen de nieuwe IJstijd. :rolleyes:

Ow gelukkig, dan kunnen we weer met een gerust hart gaan slapen!

Koala64
23-10-07, 20:53
Geplaatst door III
Ow gelukkig, dan kunnen we weer met een gerust hart gaan slapen!

Precies, het ijs zal nu minder snel gaan kruien.

III
23-10-07, 20:59
Geplaatst door Koala64
Precies, het ijs zal nu minder snel gaan kruien.

Ik vind dat alle bejaardentehuizen vrijwillig één karretje moeten afstaan ter verbranding. Voor het heil van de planeet! :vlammen:

Koala64
23-10-07, 21:03
Geplaatst door III
Ik vind dat alle bejaardentehuizen vrijwillig één karretje moeten afstaan ter verbranding. Voor het heil van de planeet! :vlammen:
En waarom iedere bejaarde een eigen rollator. Laat die ander maar in het mandje zitten.
De hens erin.