PDA

Bekijk Volledige Versie : topadvocaten gespot!!



rif_chickie
24-10-07, 09:50
zoek je een goede maar vooral betrouwbare advocaat?

een advocaat die gespecialiceerd is in strafrecht en veel ervaring heeft o.a. bij Mozkowisz gewerkt.


prijzen kun je onderling bespreken!

donderdag gratis en vrijblijvend inloopspreekuur van 16.00 uur t/m 20.00 uur.


kijk dan op www.verheulenpolat.nl

delirious
24-10-07, 09:54
En als ik er 2 afneem, rif_chickie? :cool:

Qaiys
24-10-07, 10:05
Topadvocaten hebben het niet nodig om reclame te maken. Het is not done om reclame te maken en op een dergelijk goedkope wijze clandizie te trekken.

Rabi'ah.
24-10-07, 10:10
Geplaatst door Qaiys
Topadvocaten hebben het niet nodig om reclame te maken.

Inderdaad. Advocaten adverteren weleens. Maar Mosckowiz (hoe spel je die naam in vredesnaam) of Spong? Nah, ik denk het toch echt niet.

mark61
24-10-07, 10:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad. Advocaten adverteren weleens. Maar Mosckowiz (hoe spel je die naam in vredesnaam) of Spong? Nah, ik denk het toch echt niet.

Het gaat over iemand die bij Moszkowicz eruit gegooid is :lachu: Wegens het niet kunnen spellen van de naam van de baas, ofzo.

Rabi'ah.
24-10-07, 10:12
Geplaatst door mark61
Het gaat over iemand die bij Moszkowicz eruit gegooid is :lachu: Wegens het niet kunnen spellen van de naam van de baas, ofzo.

:hihi:

Spitsboef
24-10-07, 14:14
:haha:

Wat zijn de tarieven....

MissTique
24-10-07, 15:19
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad. Advocaten adverteren weleens. Maar Mosckowiz (hoe spel je die naam in vredesnaam) of Spong? Nah, ik denk het toch echt niet.

Nee inderdaad die hebben geen reclame nodig duhhh

Moszkowicz is zelf crimineel, die hoeft alleen zijn matties te vertegenwoordigen. Iedereen die zo dom is hem als advocaat te nemen, zal ik alvast een tip geven. Deze is van het huis hij adviseert je om je zwijgrecht toe te passen.

Spong laten we zeggen dat hij het goedje van zijn klanten gebruikt. Dat is geen suikerpoeder van een donut die hij op zijn bovenlip heeft :moe:

Maar 2 the subject; succes met adventeren

mark61
24-10-07, 15:41
Geplaatst door MissTique
Maar 2 the subject; succes met adventeren

Volgens mij ben jij ook wegens spellingsproblemen ontslagen :vreemd: