PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikanen knallen deze week weer eens 11 vrouwen en kinderen naar eeuwige vrijheid



Coolassprov MC
24-10-07, 19:20
http://www.nytimes.com/2007/10/24/world/middleeast/24iraq.html?ref=world&pagewanted=print

Gunfire from an American helicopter killed 11 people, including women and children, after it came under fire north of Baghdad on Tuesday, according to a statement by the military. The episode was the second this week in which multiple Iraqi deaths resulted from a United States combat action.

III
24-10-07, 21:50
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.nytimes.com/2007/10/24/world/middleeast/24iraq.html?ref=world&pagewanted=print

Gunfire from an American helicopter killed 11 people, including women and children, after it came under fire north of Baghdad on Tuesday, according to a statement by the military. The episode was the second this week in which multiple Iraqi deaths resulted from a United States combat action.

Topictitel is fout!
Er is sprake van tenminste één man.

Stel dat er 2 vrouwen en 2 kinderen bij waren, dan betekent het dat er maarliefst 7 mannen zijn gesneuveld.
En daarmee maak je geen nieuws, hoor!

panoma79
24-10-07, 22:11
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.nytimes.com/2007/10/24/world/middleeast/24iraq.html?ref=world&pagewanted=print

Gunfire from an American helicopter killed 11 people, including women and children, after it came under fire north of Baghdad on Tuesday, according to a statement by the military. The episode was the second this week in which multiple Iraqi deaths resulted from a United States combat action.

Amerikanen zijn toch moslims?
Het zijn altijd moslimterroristen die onschuldige vrouwen en kinderen vermoorden, bah..

III
24-10-07, 22:17
Geplaatst door panoma79
Amerikanen zijn toch moslims?
Het zijn altijd moslimterroristen die onschuldige vrouwen en kinderen vermoorden, bah..

De meeste Amerikanen schijnen wel besneden te zijn.
Maar dat geeft geen garanties.

Heb jij geen PM trouwens>
Of lees je die niet?

panoma79
24-10-07, 22:28
Geplaatst door III
De meeste Amerikanen schijnen wel besneden te zijn.
Maar dat geeft geen garanties.

Heb jij geen PM trouwens>
Of lees je die niet?

Behoor jij ook tot een van de beheerders van Maroc.nl of maakte je gewoon een grap?

III
24-10-07, 22:46
Geplaatst door panoma79
Behoor jij ook tot een van de beheerders van Maroc.nl of maakte je gewoon een grap?

"I own that site!"

Welnee, ik heb er niets mee te maken. Mij kun je vertrouwen.

Sjoweloo
25-10-07, 20:53
Deze vraag vind ik wel interessant om te beantwoorden: "Is het niet zo dat Nederland de 'politieke' steun voor de Amerikaanse inval en de daaropvolgende bezetting van de VS in Irak niet heeft ingetrokken, dat we dus mogen aannemen dat Nederland dit officieel allemaal steunt?"

III
25-10-07, 20:59
Geplaatst door Sjoweloo
Deze vraag vind ik wel interessant om te beantwoorden: "Is het niet zo dat Nederland de 'politieke' steun voor de Amerikaanse inval en de daaropvolgende bezetting van de VS in Irak niet heeft ingetrokken, dat we dus mogen aannemen dat Nederland dit officieel allemaal steunt?"

Dat hoef je niet aan te nemen, dat staat vast als een huis.