PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaantjes kijken: Toeristische scootertour door Amsterdam-West



Qaiys
25-10-07, 17:41
Toeristische scootertour door Amsterdam-West

Gepubliceerd: 25 oktober 2007 12:07 | Gewijzigd: 25 oktober 2007 12:07

Door onze Amsterdamse redactie

http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00193/west_193881d.jpg
De Mondriaanwijk in Amsterdam-West.
(Foto Bram Budel)

Amsterdam, 25 okt. Wie graag eens een echte moskee wil zien, een badhuis of een winkel met oosterse waren en Marokkaanse hangjongeren, kan binnenkort een rondleiding door Amsterdam-West boeken. Het is de bedoeling dat Marokkaanse jongeren per scooter de geïnteresseerden langs de bezienswaardigheden leiden. Slot van het „middagvullend” programma is een bezoekje aan een Marokkaanse familie voor een kopje thee.

Het bedrijf Aemstel Produkties maakte gisteren bekend dat zij deze uitstapjes gaan organiseren.

Volgens eigenaar Raoull Serrée had hij het idee al langer, maar is er door de recente incidenten in Amsterdam-West extra belangstelling voor. „Mensen zien het nieuws op televisie en zijn dan toch benieuwd hoe het er in Amsterdam-West aan toe gaat.” De komende week gaat hij gidsen werven onder Marokkaanse jongeren. Dat is volgens hem geen probleem. „Ze verdienen er goed geld mee. En ze kunnen ook hun eigen verhaal kwijt.” Een Marokkaans gezin vinden dat de mensen thuis ontvangt, is volgens hem ook niet moeilijk. „Er zijn genoeg Marokkanen die willen laten zien dat er niet alleen maar problemen zijn.”

Verschillende cameraploegen werden de afgelopen weken met stenen bekogeld toen zij in het stadsdeel Slotervaart hangjongeren benaderden. Serrée is niet bang dat zijn rondleiding gevaarlijk zal zijn. Er zijn ook genoeg rustige plekken in West, weet hij, omdat hij er vaak doorheen rijdt.

Het bedrijf organiseert onder meer al rondleidingen op de wallen, door de buurt waar Johan Cruijff opgroeide en langs huizen van bekende Nederlanders in Amsterdam-Zuid.

http://www.nrc.nl/binnenland/article797877.ece/Toeristische_scootertour_door_Amsterdam-West

Sallahddin
25-10-07, 19:50
Geplaatst door Qaiys
Toeristische scootertour door Amsterdam-West

Gepubliceerd: 25 oktober 2007 12:07 | Gewijzigd: 25 oktober 2007 12:07

Door onze Amsterdamse redactie

http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00193/west_193881d.jpg
De Mondriaanwijk in Amsterdam-West.
(Foto Bram Budel)

Amsterdam, 25 okt. Wie graag eens een echte moskee wil zien, een badhuis of een winkel met oosterse waren en Marokkaanse hangjongeren, kan binnenkort een rondleiding door Amsterdam-West boeken. Het is de bedoeling dat Marokkaanse jongeren per scooter de geïnteresseerden langs de bezienswaardigheden leiden. Slot van het „middagvullend” programma is een bezoekje aan een Marokkaanse familie voor een kopje thee.

Het bedrijf Aemstel Produkties maakte gisteren bekend dat zij deze uitstapjes gaan organiseren.

Volgens eigenaar Raoull Serrée had hij het idee al langer, maar is er door de recente incidenten in Amsterdam-West extra belangstelling voor. „Mensen zien het nieuws op televisie en zijn dan toch benieuwd hoe het er in Amsterdam-West aan toe gaat.” De komende week gaat hij gidsen werven onder Marokkaanse jongeren. Dat is volgens hem geen probleem. „Ze verdienen er goed geld mee. En ze kunnen ook hun eigen verhaal kwijt.” Een Marokkaans gezin vinden dat de mensen thuis ontvangt, is volgens hem ook niet moeilijk. „Er zijn genoeg Marokkanen die willen laten zien dat er niet alleen maar problemen zijn.”

Verschillende cameraploegen werden de afgelopen weken met stenen bekogeld toen zij in het stadsdeel Slotervaart hangjongeren benaderden. Serrée is niet bang dat zijn rondleiding gevaarlijk zal zijn. Er zijn ook genoeg rustige plekken in West, weet hij, omdat hij er vaak doorheen rijdt.

Het bedrijf organiseert onder meer al rondleidingen op de wallen, door de buurt waar Johan Cruijff opgroeide en langs huizen van bekende Nederlanders in Amsterdam-Zuid.

http://www.nrc.nl/binnenland/article797877.ece/Toeristische_scootertour_door_Amsterdam-West

Nee, toch : te gek voor woorden ! :wow: : A'dam_west is geen zoo en Marokkaanse jongeren zijn geen zoo_dieren !!! :boogie:

Tja... dan kunnen die smeerlappen van die bedrijf gelijk hekken om A'dam_west plaatsten met de affiche: menselijk exotish ... ZOO! :verwerpelijk ,zeg!:kotsen2: : wat een entertainement, zeg ! :fparty:

En... die jongeren die het niet in de gaten hebben dat die uitgelachen worden op deze toch niet zo subtiel manier, maar hebben alleen oog voor geld ..."goedkoop omgekocht" :fpimp: ! :rood: = gaan die jongeren ook op hun hoofden van die acrobaties doen en apen_achtig dansjes verrichten en laten zien dat die van die lieve beestjes zijn en niet van die woeste of cannibalen ??? : tja: dan moeten die eventuele bezoekers genoeg bananen meen nemen dan ! :fparty:

"Marokkaanse slaventjes samen met ...families notabene " die gaan optreden_presteren en "hun verhaal kwijt doen !!! :lol: voor en aan eigen meester : en laten zien dat die toch ... mensen zijn ... op de een of ander manier = wat een prestatie ! :tover: :lol:

En... die families die ook aan mee doen aan deze zoo_achtig cirkus_entertainement ! !!!! : belachelijk, zeg! :rood:

Wat een schande , zeg! :kotsen2:

Tragi_hilarish!

Koala64
25-10-07, 19:58
Sja, d'r was ook iemand die verdiende aan de Heineken ontvoering door nog niet zo lang geleden ook zo'n tour verzorgde door Amsterdam die eindigde bij de plek waar Heineken en zijn chauffeur vast werden gehouden door de toenmalige gijzelaars.

Sommige mensen verdienen aan het leed van anderen. :knife_hea

Sallahddin
25-10-07, 20:09
Geplaatst door Koala64
Sja, d'r was ook iemand die verdiende aan de Heineken ontvoering door nog niet zo lang geleden ook zo'n tour verzorgde door Amsterdam die eindigde bij de plek waar Heineken en zijn chauffeur vast werden gehouden door de toenmalige gijzelaars.

Sommige mensen verdienen aan het leed van anderen. :knife_hea

da's wel iets anders !

Maar dit ??? : schaamteloos ,zeg!

P.S.: wat maakt het zo erger en tragi_hilarisher is dat de desbetreffende partij zo naief & zo dom is (om van te huilen!) dat die gewoon aan mee doen (Marokkaanse jongeren & families!)! ... = ongeloofelijk!

They make me wanna puke! : :kotsen2:

Koala64
25-10-07, 20:12
Geplaatst door Sallahddin
da's wel iets anders !

Maar dit ??? : schaamteloos ,zeg!

P.S.: wat maakt het zo erger en tragi_hilarisher is dat de desbetreffende partij zo naief & zo dom is (om van te huilen!) dat die gewoon aan mee doen (Marokkaanse jongeren & families!)! ... = ongeloofelijk!

They make me wanna puke! : :kotsen2:
Snap ook niet dat mensen zich inschrijven voor zo'n tour.
Laten we maar hopen dat het een flop wordt.

Sallahddin
25-10-07, 20:18
Geplaatst door Koala64
Snap ook niet dat mensen zich inschrijven voor zo'n tour.
Laten we maar hopen dat het een flop wordt.

Hoop ik ook : want dit slaat alles, en hoe kunnen die mensen zo dom & zo naief zijn (om maar te zwijgen over de rest!) dat die zelf willen mee doen aan hun eigen schande & vernedering != da's mij een gigantish raadsel ! : fuck'm! :kotsen2:

Koala64
25-10-07, 20:38
Geplaatst door Sallahddin
Hoop ik ook : want dit slaat alles, en hoe kunnen die mensen zo dom & zo naief zijn (om maar te zwijgen over de rest!) dat die zelf willen mee doen aan hun eigen schande & vernedering != da's mij een gigantish raadsel ! : fuck'm! :kotsen2:
Schrale troost is wellicht dat er vermoedelijk veel anderen waren die eerst 'nee' gezegd hebben.

taschelhiet
25-10-07, 21:04
Dat er marokkaanse jongens zijn die ze die rondleiding willen geven snap ik al niet.

Laat ze plekken zien waar opgeleide marokkanen komen etc en niet zo iets.

barfly
25-10-07, 21:06
Leuk initiatief, een soort Beekse Bergen safari in eigen land. Aan de ander kant wordt je in de Beekse Bergen geacht om met een auto te gaan met de raampjes dicht.

Hoe zit het met voederen?

mark61
26-10-07, 00:51
De komende week gaat hij gidsen werven onder Marokkaanse jongeren.

Eh, heren, het is alleen nog maar een ballonnetje. Moet nog zien dat.

panoma79
26-10-07, 01:24
Geplaatst door Qaiys
Toeristische scootertour door Amsterdam-West

Gepubliceerd: 25 oktober 2007 12:07 | Gewijzigd: 25 oktober 2007 12:07

Door onze Amsterdamse redactie

http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00193/west_193881d.jpg
De Mondriaanwijk in Amsterdam-West.
(Foto Bram Budel)

Amsterdam, 25 okt. Wie graag eens een echte moskee wil zien, een badhuis of een winkel met oosterse waren en Marokkaanse hangjongeren, kan binnenkort een rondleiding door Amsterdam-West boeken. Het is de bedoeling dat Marokkaanse jongeren per scooter de geïnteresseerden langs de bezienswaardigheden leiden. Slot van het „middagvullend” programma is een bezoekje aan een Marokkaanse familie voor een kopje thee.

Het bedrijf Aemstel Produkties maakte gisteren bekend dat zij deze uitstapjes gaan organiseren.

Volgens eigenaar Raoull Serrée had hij het idee al langer, maar is er door de recente incidenten in Amsterdam-West extra belangstelling voor. „Mensen zien het nieuws op televisie en zijn dan toch benieuwd hoe het er in Amsterdam-West aan toe gaat.” De komende week gaat hij gidsen werven onder Marokkaanse jongeren. Dat is volgens hem geen probleem. „Ze verdienen er goed geld mee. En ze kunnen ook hun eigen verhaal kwijt.” Een Marokkaans gezin vinden dat de mensen thuis ontvangt, is volgens hem ook niet moeilijk. „Er zijn genoeg Marokkanen die willen laten zien dat er niet alleen maar problemen zijn.”

Verschillende cameraploegen werden de afgelopen weken met stenen bekogeld toen zij in het stadsdeel Slotervaart hangjongeren benaderden. Serrée is niet bang dat zijn rondleiding gevaarlijk zal zijn. Er zijn ook genoeg rustige plekken in West, weet hij, omdat hij er vaak doorheen rijdt.

Het bedrijf organiseert onder meer al rondleidingen op de wallen, door de buurt waar Johan Cruijff opgroeide en langs huizen van bekende Nederlanders in Amsterdam-Zuid.

http://www.nrc.nl/binnenland/article797877.ece/Toeristische_scootertour_door_Amsterdam-West

Dit hebben ze afgekeken van de New Yorkers, daar houden ze namelijk ook zulke excursietjes in de zwarte wijken zoals de Bronx maar dan veilig in een bus.

III
26-10-07, 01:27
Geplaatst door panoma79
Dit hebben ze afgekeken van de New Yorkers, daar houden ze namelijk ook zulke excursietjes in de zwarte wijken zoals de Bronx maar dan veilig in een bus.
Je weet wat je moet doen als je als meisje alleen in Harlem wordt belaagd door een groep lokale inwoners?












































Werp ze een basketbal toe!

panoma79
26-10-07, 01:40
Geplaatst door III
Je weet wat je moet doen als je als meisje alleen in Harlem wordt belaagd door een groep lokale inwoners?












































Werp ze een basketbal toe!

III
26-10-07, 01:45
Ik ga niet lachen!

mark61
26-10-07, 02:09
Zo heren, in de kleine uurtjes lekker racistische taal uitslaan?

Zo werkt dat nou, lekker naar beneden trappen. Zo komen we er wel :duim:

Als je het doodnormaal vindt om over 'negers' en 'bananen' te praten moet je niet denken dat je gejank over Palestijnen of Marokkanen ooit serieus gaat worden genomen.

panoma79
26-10-07, 02:15
Geplaatst door mark61
Zo heren, in de kleine uurtjes lekker racistische taal uitslaan?

Zo werkt dat nou, lekker naar beneden trappen. Zo komen we er wel :duim:

Als je het doodnormaal vindt om over 'negers' en 'bananen' te praten moet je niet denken dat je gejank over Palestijnen of Marokkanen ooit serieus gaat worden genomen.

Mensen die constant de profeet Mohammed(p.b.u.h) beledigen daar hoor ik jou niet over tokkelen.
Je bent een ware hypocriet.

mark61
26-10-07, 02:25
Geplaatst door panoma79
Mensen die constant de profeet Mohammed(p.b.u.h) beledigen daar hoor ik jou niet over tokkelen.
Je bent een ware hypocriet.

Je komt net kijken. Graaf maar es in mijn posts.

Dus daarom mag je racistische taal uitslaan? Beledigen ze in de Bronx de profeet? Wat bedoel je eigenlijk?

Oh, ik ziet dat het je in 91 posts al gelukt is een strafpunt te krijgen. Sorry Sawti :nerd:

panoma79
26-10-07, 02:27
Geplaatst door mark61
Je komt net kijken. Graaf maar es in mijn posts.

Dus daarom mag je racistische taal uitslaan? Beledigen ze in de Bronx de profeet? Wat bedoel je eigenlijk?

Oh, ik ziet dat het je in 91 posts al gelukt is een strafpunt te krijgen. Sorry Sawti :nerd:

Sawt Sucks just like you.

mark61
26-10-07, 02:32
Geplaatst door panoma79
Sawt Sucks just like you.

:strik:

III
26-10-07, 02:47
Geplaatst door mark61
Zo heren, in de kleine uurtjes lekker racistische taal uitslaan?

Zo werkt dat nou, lekker naar beneden trappen. Zo komen we er wel :duim:

Als je het doodnormaal vindt om over 'negers' en 'bananen' te praten moet je niet denken dat je gejank over Palestijnen of Marokkanen ooit serieus gaat worden genomen.

En juist jij bent zo'n parg die er wel voor zorgt dat hij buiten schot blijft. Iemand met jouw negativiteitsgehalte, 40.000 posts en geen strafpunten komt gewoon niet geloofwaardig meer over.
Als ik op www.vakkevullen.com kijk, dan zie ik het racisme er van alle kanten afdruipen.
Maar dat durf je hier niet!

En nu wordt er een grap gemaakt en jij zit er helemaal overheen...

Jij bent door en door rot!
ik heb het al eerder gezegd: kap met die drank!

III
26-10-07, 02:48
Geplaatst door mark61
Oh, ik ziet dat het je in 91 posts al gelukt is een strafpunt te krijgen. Sorry Sawti :nerd:

Sommigen zijn niet zo gecompliceerd als jij.
Jij bent gehaaid. en dat verwar je met intelligentie.

III
26-10-07, 02:49
Geplaatst door panoma79
Mensen die constant de profeet Mohammed(p.b.u.h) beledigen daar hoor ik jou niet over tokkelen.
Je bent een ware hypocriet.

95 posts en je bent er al achter. Ik had langer nodig dan dat!
Proficiat!

Slinger
26-10-07, 09:45
Geplaatst door Qaiys
Toeristische scootertour door Amsterdam-West

Gepubliceerd: 25 oktober 2007 12:07 | Gewijzigd: 25 oktober 2007 12:07

Door onze Amsterdamse redactie

http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00193/west_193881d.jpg
De Mondriaanwijk in Amsterdam-West.
(Foto Bram Budel)

Amsterdam, 25 okt. Wie graag eens een echte moskee wil zien, een badhuis of een winkel met oosterse waren en Marokkaanse hangjongeren, kan binnenkort een rondleiding door Amsterdam-West boeken. Het is de bedoeling dat Marokkaanse jongeren per scooter de geïnteresseerden langs de bezienswaardigheden leiden. Slot van het „middagvullend” programma is een bezoekje aan een Marokkaanse familie voor een kopje thee.

Het bedrijf Aemstel Produkties maakte gisteren bekend dat zij deze uitstapjes gaan organiseren.

Volgens eigenaar Raoull Serrée had hij het idee al langer, maar is er door de recente incidenten in Amsterdam-West extra belangstelling voor. „Mensen zien het nieuws op televisie en zijn dan toch benieuwd hoe het er in Amsterdam-West aan toe gaat.” De komende week gaat hij gidsen werven onder Marokkaanse jongeren. Dat is volgens hem geen probleem. „Ze verdienen er goed geld mee. En ze kunnen ook hun eigen verhaal kwijt.” Een Marokkaans gezin vinden dat de mensen thuis ontvangt, is volgens hem ook niet moeilijk. „Er zijn genoeg Marokkanen die willen laten zien dat er niet alleen maar problemen zijn.”

Verschillende cameraploegen werden de afgelopen weken met stenen bekogeld toen zij in het stadsdeel Slotervaart hangjongeren benaderden. Serrée is niet bang dat zijn rondleiding gevaarlijk zal zijn. Er zijn ook genoeg rustige plekken in West, weet hij, omdat hij er vaak doorheen rijdt.

Het bedrijf organiseert onder meer al rondleidingen op de wallen, door de buurt waar Johan Cruijff opgroeide en langs huizen van bekende Nederlanders in Amsterdam-Zuid.

http://www.nrc.nl/binnenland/article797877.ece/Toeristische_scootertour_door_Amsterdam-West

Het lijkt me wel gevaarlijk, zo'n rondleiding. Ik zou in elk geval met de trein en met de tram komen, niet met mijn eigen auto.

Charlus
26-10-07, 10:52
Geplaatst door III

Geplaatst door panoma79
Mensen die constant de profeet Mohammed(p.b.u.h) beledigen daar hoor ik jou niet over tokkelen.
Je bent een ware hypocriet.
95 posts en je bent er al achter. Ik had langer nodig dan dat!
Proficiat!
De profeet beledigen is even verwerpelijk als racisme? Dus even afgezien van meer algemene voorbehouden als "doden kunnen niet beledigd worden" en "uit het hebben van een geloof volgen geen maatschappelijke priviliges (zoals vooraf mogen benoemen wie niet beledigd mag worden, vervolgens mogen bepalen wanneer en in welke mate iemand over de schreef is gegaan en evt. een bijpassende straf uitdelen)".

Qaiys
26-10-07, 10:54
Geplaatst door Slinger
Het lijkt me wel gevaarlijk, zo'n rondleiding. Ik zou in elk geval met de trein en met de tram komen, niet met mijn eigen auto.

Groot gelijk, voordat je het door hebt heb je een wielklem aan je auto hangen in Amsterdam.

Slinger
26-10-07, 11:22
Geplaatst door Qaiys
Groot gelijk, voordat je het door hebt heb je een wielklem aan je auto hangen in Amsterdam.

Als er al niet iets ergers gebeurt...

Qaiys
26-10-07, 11:24
Geplaatst door Slinger
Als er al niet iets ergers gebeurt...

Statistisch gezien heb je niet zo grote kans dat er weer een El Al vliegtuig met grondstoffen voor bio-chemische wapens neerploft.

Slinger
26-10-07, 11:29
Geplaatst door Qaiys
Statistisch gezien heb je niet zo grote kans dat er weer een El Al vliegtuig met grondstoffen voor bio-chemische wapens neerploft.

In die wijken kom ik al helemaal niet...

Qaiys
26-10-07, 11:32
Geplaatst door Slinger
In die wijken kom ik al helemaal niet...

Dat komt over alsof vliegtuigen van El Al met grondstoffen voor bio-chemische wapens bepaalde wijken uitkiezen om neer te ploffen.

mark61
26-10-07, 11:36
Geplaatst door Qaiys
Dat komt over alsof vliegtuigen van El Al met grondstoffen voor bio-chemische wapens bepaalde wijken uitkiezen om neer te ploffen.

:hihi:

Slinger
26-10-07, 11:38
Geplaatst door Qaiys
Dat komt over alsof vliegtuigen van El Al met grondstoffen voor bio-chemische wapens bepaalde wijken uitkiezen om neer te ploffen.

Natuurlijk, kiezen die alleen zwarte wijken uit. Joodse verkeersvliegers die grondstoffen voor biochemische wapens vervoeren zijn nu eenmaal tot op het bot verdorven en door en door racistisch...

Qaiys
26-10-07, 11:54
Geplaatst door Slinger
Natuurlijk, kiezen die alleen zwarte wijken uit. Joodse verkeersvliegers die grondstoffen voor biochemische wapens vervoeren zijn nu eenmaal tot op het bot verdorven en door en door racistisch...

Zo heb ik dat nooit bekeken, bedankt voor je inzicht(en).

Slinger
26-10-07, 11:58
Geplaatst door Qaiys
Zo heb ik dat nooit bekeken, bedankt voor je inzicht(en).

Zie eens, als ik maar in stereotypen praat, dan begrijp je me wel. Graag gedaan. Zullen we elke dag een volk behandelen?

III
26-10-07, 13:39
Geplaatst door Qaiys
Dat komt over alsof vliegtuigen van El Al met grondstoffen voor bio-chemische wapens bepaalde wijken uitkiezen om neer te ploffen.

Je zou vreemd opkijken.
Maar om het af te doen als bewezen onzin?

Sallahddin
26-10-07, 13:39
Geplaatst door mark61
Zo heren, in de kleine uurtjes lekker racistische taal uitslaan?

Zo werkt dat nou, lekker naar beneden trappen. Zo komen we er wel :duim:

Als je het doodnormaal vindt om over 'negers' en 'bananen' te praten moet je niet denken dat je gejank over Palestijnen of Marokkanen ooit serieus gaat worden genomen.

Wat mij betreft maakte ik alleen allusie (uit het Frans woord: allusion :lol: !) aan of de vergelijking met de slavernij tijd in de VS bijv. als extreem voorbeeld_parallel (figuurlijk & metaforish dan!) , an eye_opener ...met de nodige relativering : that's it : de "blanken slavernij mentaliteit " blijft hardnekkig bestaan in de onbewustzijn van blanke mensen!, helaas, zo te zien! :stomp:

Sallahddin
26-10-07, 13:47
Geplaatst door Slinger
Het lijkt me wel gevaarlijk, zo'n rondleiding. Ik zou in elk geval met de trein en met de tram komen, niet met mijn eigen auto.

Ga maar vooraal zo door: je bevestigt de nodige achterlijke vooroordelen op deze manier!= je doet het overkomen alsof A'dam_west een soort Bronx is : wat zeker niet het geval is! : niet in de verste verte .... :kotsen2:

Heel goed ! :fpetaf:

Wat is er zo gevaarlijk aan dan??? : A'dam_west is nog steeds een stukje NL waar de zgn NLse "rechtstaat" controle over heeft ! :fparty:

Qaiys
26-10-07, 13:58
Geplaatst door Slinger
Zie eens, als ik maar in stereotypen praat, dan begrijp je me wel. Graag gedaan. Zullen we elke dag een volk behandelen?

Jou begrijpen is niet zo moeilijk, je spreekt namelijk alleen maar in stereotypen als het Marokkanen en/of moslims betreft. Vandaar mijn reaktie in deze topic om je duidelijk te maken waarmee je bezig bent. Je hebt gelukkig zelf door waarmee je bezig bent.

Slinger
26-10-07, 15:10
Geplaatst door Qaiys
Jou begrijpen is niet zo moeilijk, je spreekt namelijk alleen maar in stereotypen als het Marokkanen en/of moslims betreft. Vandaar mijn reaktie in deze topic om je duidelijk te maken waarmee je bezig bent. Je hebt gelukkig zelf door waarmee je bezig bent.

Ach, nu begrijp ik het! Al je vijandige en racistische opmerkingen over Israël zijn bedoeld om mij van mijn stereotypen over moslims af te helpen! Nou, dan dank ik je wel hoor, dat je al jaren met zo'n ijzeren consequentie met mij bezig bent geweest. En dat alleen voor mij! Waar heb ik het aan verdiend! Je deed het zo overtuigend dat ik echt geloofde dat je een echte antisemiet was. Sterker nog, je vormde mede mijn mening over Marokkanen.

Red Sonja
26-10-07, 15:15
Zo eentje als een SSlinger is een stereotiep kaas-, melk- en andere zuivelproducten verslin(g)der.
Een totale verslijming & verkazing in dat hoofd. :hihi:

Slinger
26-10-07, 15:23
Geplaatst door Red Sonja
Zo eentje als een SSlinger is een stereotiep kaas-, melk- en andere zuivelproducten verslin(g)der.
Een totale verslijming & verkazing in dat hoofd. :hihi:

Ik hoef me over jouw mening geen zorgen te maken, Rooie SSonja, want jij bestaat niet echt.

III
26-10-07, 15:37
Touché!

Ik ga me langzaamaan zorgen maken over de non-mening van Slinger, waarvan ik het donkere vermoeden heb dat hij werkelijk bestaat?

Hoeveel betalen ze jou om hier te prikken? :geld:

panoma79
26-10-07, 16:40
Geplaatst door Slinger
Ik hoef me over jouw mening geen zorgen te maken, Rooie SSonja, want jij bestaat niet echt.

Wat bedoel je met ze bestaat niet?

Slinger
26-10-07, 16:46
Geplaatst door panoma79
Wat bedoel je met ze bestaat niet?

Rooie SSonja is III.

III
26-10-07, 16:49
Geplaatst door Slinger
Rooie SSonja is III.

Zegt Slinger = reason.

Kom eerst maar eens met bewijzen voor je papagaaien-conclusie.
Ik denk dat je óf alleen bent (kan aan je leeftijd liggen) óf je vrouw (of ventje) vindt het niet zo leuk dat je zoveel meer tijd stopt in virtuele figuren dan in moeder de vrouw en/of het kroost.

Jij weet niets van mij of van Sonja. Helemaal niets!

En jij wilt dit topic in een schelddraad veranderen.
Ik kap hier.

panoma79
26-10-07, 16:54
Geplaatst door III
Zegt Slinger = reason.

Kom eerst maar eens met bewijzen voor je papagaaien-conclusie.
Ik denk dat je óf alleen bent (kan aan je leeftijd liggen) óf je vrouw (of ventje) vindt het niet zo leuk dat je zoveel meer tijd stopt in virtuele figuren dan in moeder de vrouw en/of het kroost.

Jij weet niets van mij of van Sonja. Helemaal niets!

En jij wilt dit topic in een schelddraad veranderen.
Ik kap hier.

Waarom word jij zo boos?

Slinger
26-10-07, 16:54
Geplaatst door III
Zegt Slinger = reason.

Kom eerst maar eens met bewijzen voor je papagaaien-conclusie.
Ik denk dat je óf alleen bent (kan aan je leeftijd liggen) óf je vrouw (of ventje) vindt het niet zo leuk dat je zoveel meer tijd stopt in virtuele figuren dan in moeder de vrouw en/of het kroost.

Jij weet niets van mij of van Sonja. Helemaal niets!

En jij wilt dit topic in een schelddraad veranderen.
Ik kap hier.

Dat is heel verstandig want jij was begonnen met schelden, weet je nog?

Coolassprov MC
26-10-07, 17:29
Op momenten als deze realiseer ik me hoeveel plezier ik mezelf ontneem door SSliner op m'n negeerlijst te laten.

:love:

Slinger
26-10-07, 17:30
Geplaatst door Coolassprov MC
Op momenten als deze realiseer ik me hoeveel plezier ik mezelf ontneem door SSliner op m'n negeerlijst te laten.

:love:

Hoe weet je dat, CoolaSS?

:koppel:

Red Sonja
26-10-07, 17:37
Geplaatst door Slinger
Rooie SSonja is III.

Typerend gebral van een verslijmd zuivel-addict. :haha:

Bij melkmuiltjes zoals SSlinger zakt alles wat zinnig is weg in een ondefinieerbare blubber. :D

III
26-10-07, 18:18
Geplaatst door Slinger
Hoe weet je dat, CoolaSS?

:koppel:

Omdat hij doordat ik je citeer kan lezen wat jij schrijft.

III
26-10-07, 18:19
Geplaatst door III
Omdat hij doordat ik je citeer kan lezen wat jij schrijft.
En nu kan hij je weer lezen terwijl hij ervoor heeft gekozen die optie te laten voor wat hij is.

Red Sonja
26-10-07, 18:39
Geplaatst door panoma79
Wat bedoel je met ze bestaat niet?

Ik ben zijn nachtmerrie. :rood:

En hij ontkent zijn nachtmerrie. :rood:

III
26-10-07, 18:41
Geplaatst door Red Sonja
:rood:
http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/p020.gif

Qaiys
26-10-07, 20:54
Geplaatst door Slinger
Ach, nu begrijp ik het! Al je vijandige en racistische opmerkingen over Israël zijn bedoeld om mij van mijn stereotypen over moslims af te helpen!

Beschuldigingen zonder bewijs heb ik niets aan. Kom dus maar eerst met bewijzen dat ik racistisch opmerkingen heb geplaatst


Nou, dan dank ik je wel hoor, dat je al jaren met zo'n ijzeren consequentie met mij bezig bent geweest. En dat alleen voor mij! Waar heb ik het aan verdiend!

Fijn dat je er eerlijk voor uit komt dat je al jaren hier actief bent. Je nick is pas sinds februari 2007 ingeschreven. Hoe je er aan komt dat ik me jaren met jou bezig gehouden heb is voor mij een raadsel. Als je hier dus al jaren aanwezig bent zou het fijn zijn als je je vorige nick(s) zou openbaren. Dat is wel zo eerlijk naar je medeprikkers toe.

Ik heb een fijne neus voor zionisten en hun helpers met hun racistische en/of islam-o-fobe en/of anti-marokkanen propaganda. Kennelijk haal ik meteen je propgaganda en verdraaiingen eruit en denk je dat ik weet wie je bent. Kortom je ik weet niet precies wie je bent maar ik reageer alleen op je anti-islam en anti-Marokkanen propaganda en verdraaigen..


Je deed het zo overtuigend dat ik echt geloofde dat je een echte antisemiet was. Sterker nog, je vormde mede mijn mening over Marokkanen.

Ik ben een anti-zionist geen anti-semiet. Als je echt intelligent bent dan laat je je mening over Marokkanen niet teveel afhangen van je mening jegens mijn persoon anders maak je je schuldig aan de zogenaamde inductiefout.

III
26-10-07, 21:00
Geplaatst door Qaiys
Beschuldigingen zonder bewijs heb ik niets aan. Kom dus maar eerst met bewijzen dat ik racistisch opmerkingen heb geplaatst

Doe geen moeite, dat heeft hij niet nodig.


Geplaatst door Qaiys

Fijn dat je er eerlijk voor uit komt dat je al jaren hier actief bent. Je nick is pas sinds februari 2007 ingeschreven. Hoe je er aan komt dat ik me jaren met jou bezig gehouden heb is voor mij een raadsel. Als je hier dus al jaren aanwezig bent zou het fijn zijn als je je vorige nick(s) zou openbaren. Dat is wel zo eerlijk naar je medeprikkers toe.

Tja, wat is nou de leugen en wat de waarheid?


Geplaatst door Qaiys
Ik heb een fijne neus voor zionisten en hun helpers met hun racistische en/of islam-o-fobe en/of anti-marokkanen propaganda. Kennelijk haal ik meteen je propgaganda en verdraaiingen eruit en denk je dat ik weet wie je bent. Kortom je ik weet niet precies wie je bent maar ik reageer alleen op je anti-islam en anti-Marokkanen propaganda en verdraaigen..

Inhoudelijk dus.


Geplaatst door Qaiys

Ik ben een anti-zionist geen anti-semiet. Als je echt intelligent bent dan laat je je mening over Marokkanen niet teveel afhangen van je mening jegens mijn persoon anders maak je je schuldig aan de zogenaamde inductiefout.

Marokkanen zijn toch ook semieten?
Wie is nu de anti-semiet?

panoma79
27-10-07, 00:12
Geplaatst door Qaiys




Ik ben een anti-zionist geen anti-semiet.

Zionisten en Joden zijn hetzelfde, laat je niet misleiden. :terrorist
Beiden terroriseren ze de boel.

III
27-10-07, 00:21
Geplaatst door panoma79
Zionisten en Joden zijn hetzelfde, laat je niet misleiden. :terrorist
Beiden terroriseren ze de boel.

Welnee, ik heb joden in de familie: coole gasten. Beetje sjaggerijnig, maar wel goeie lui.
Zionisten zijn van een andere orde.

Coolassprov MC
27-10-07, 11:34
Geplaatst door Qaiys
Fijn dat je er eerlijk voor uit komt dat je al jaren hier actief bent. Je nick is pas sinds februari 2007 ingeschreven. Hoe je er aan komt dat ik me jaren met jou bezig gehouden heb is voor mij een raadsel. Als je hier dus al jaren aanwezig bent zou het fijn zijn als je je vorige nick(s) zou openbaren. Dat is wel zo eerlijk naar je medeprikkers toe.

En dan, na ''al die jaren'', nog niet door hebben dat je zijn gebral ''gewoon'' kunt lezen zodra deze geciteerd wordt.

http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/p020.gif

III
27-10-07, 14:12
Geplaatst door Coolassprov MC
En dan, na ''al die jaren'', nog niet door hebben dat je zijn gebral ''gewoon'' kunt lezen zodra deze geciteerd wordt.

http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/s040.gif

Ja, sommigen hebben hun intelligentie in hun slipje...
http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/a065.gif