PDA

Bekijk Volledige Versie : Dan is er ineens wel commentaar...



M@riska
26-10-07, 13:09
RVD pakt website pedofielenvereniging aan
DEN HAAG - De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gaat de pedofielenvereniging Martijn aanpakken. Aanleiding zijn foto's van prinses Amalia en haar neefje Lucas op de website van Martijn. Dat heeft de woordvoerder van de RVD vrijdag gezegd.

Donderdag kwam aan het licht dat een bezoeker van Martijn.org een foto van prinses Amalia op het publieke forum op de website had gezet. De RVD had Martijn tot vrijdagochtend de tijd te geven de foto te verwijderen, anders zouden stappen volgen. Vrijdag was die foto verwijderd.

Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is. De dienst heeft nu de landsadvocaat gevraagd stappen tegen Martijn te ondernemen.

Pedofielenvereniging Martijn was vrijdagochtend niet bereikbaar voor commentaar





En de andere kinderen die erop staan deren niet. :moe:

III
26-10-07, 13:15
Geplaatst door M@riska
RVD pakt website pedofielenvereniging aan
DEN HAAG - De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gaat de pedofielenvereniging Martijn aanpakken. Aanleiding zijn foto's van prinses Amalia en haar neefje Lucas op de website van Martijn. Dat heeft de woordvoerder van de RVD vrijdag gezegd.

Donderdag kwam aan het licht dat een bezoeker van Martijn.org een foto van prinses Amalia op het publieke forum op de website had gezet. De RVD had Martijn tot vrijdagochtend de tijd te geven de foto te verwijderen, anders zouden stappen volgen. Vrijdag was die foto verwijderd.

Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is. De dienst heeft nu de landsadvocaat gevraagd stappen tegen Martijn te ondernemen.

Pedofielenvereniging Martijn was vrijdagochtend niet bereikbaar voor commentaar





En de andere kinderen die erop staan deren niet. :moe:

Hoe komen die gasten aan foto's van die koninklijken?
Was it an inside job?
Of waren het gewoon foto's uit de roddelbladen?

En ja, wat geeft zo'n vereniging bestaansrecht?
atvoor foto's zijn dat en hoe komen die daar?

En dan de naam van die site!
Martijn...
No offense, maar als ik die naam hoor denk ik eerder aan een homosite...

En nee: ik ga niet kijken!

http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/c030.gifhttp://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/k025.gif

M@riska
26-10-07, 13:21
Geplaatst door III
Hoe komen die gasten aan foto's van die koninklijken?
Was it an inside job?
Of waren het gewoon foto's uit de roddelbladen?

En ja, wat geeft zo'n vereniging bestaansrecht?
atvoor foto's zijn dat en hoe komen die daar?

En dan de naam van die site!
Martijn...
No offense, maar als ik die naam hoor denk ik eerder aan een homosite...

En nee: ik ga niet kijken!


Uit de roddelbladen/google denk ik.

Ik vind het hypocriet dat er ineens advocaten achter worden gezet terwijl er vast vele foto's van andere kinderen op die site zullen staan. Kind is een kind, heel ze er dan allemaal vanaf.

Beter ga je niet kijken, moet al kotsen als ik er alleen maar aan denk.

III
26-10-07, 13:28
Geplaatst door M@riska
Uit de roddelbladen/google denk ik.

Ik vind het hypocriet dat er ineens advocaten achter worden gezet terwijl er vast vele foto's van andere kinderen op die site zullen staan. Kind is een kind, heel ze er dan allemaal vanaf.

Beter ga je niet kijken, moet al kotsen als ik er alleen maar aan denk.

Tja, die pedo's geilen waarschijnlijk al bij de aanblik van een gewone foto.
Dat zouden we aan een expert moeten vragen.
Is er hier iemand die dat kan uitleggen? :vreemd:

Nou, ben er eventjes heengesurfd en kwam meteen dit tegen:

"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win."
-- Mahatma Gandhi


"The state must declare the child to be the most precious treasure of the people. As long as the government is perceived as working for the benefit of the children, the people will happily endure almost any curtailment of liberty and almost any deprivation."
-- Mein Kampf, Adolf Hitler


"Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties."

http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/k070.gif

tribia
26-10-07, 16:03
its all in the genetic code

III
26-10-07, 16:34
Geplaatst door tribia
its all in the genetic code

En wat wil je daar mee zeggen?

Thermopylae
26-10-07, 16:48
Geplaatst door M@riska
RVD pakt website pedofielenvereniging aan
DEN HAAG - De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gaat de pedofielenvereniging Martijn aanpakken. Aanleiding zijn foto's van prinses Amalia en haar neefje Lucas op de website van Martijn. Dat heeft de woordvoerder van de RVD vrijdag gezegd.

Donderdag kwam aan het licht dat een bezoeker van Martijn.org een foto van prinses Amalia op het publieke forum op de website had gezet. De RVD had Martijn tot vrijdagochtend de tijd te geven de foto te verwijderen, anders zouden stappen volgen. Vrijdag was die foto verwijderd.

Volgens de RVD staan nog wel foto's van de oudste dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima en de zoon van prins Maurits en prinses Marilène op het besloten deel van de website, dat alleen voor leden van Martijn toegankelijk is. De dienst heeft nu de landsadvocaat gevraagd stappen tegen Martijn te ondernemen.

Pedofielenvereniging Martijn was vrijdagochtend niet bereikbaar voor commentaar





En de andere kinderen die erop staan deren niet. :moe:


Die andere kinderen vallen heel eenvoudig niet onder de verantwoordelijkheid van de Rijksvoorlichtingsdienst.

tribia
26-10-07, 16:58
Geplaatst door III
En wat wil je daar mee zeggen?

dat marokkanen intrinsieke kleptomanen zijn

III
26-10-07, 17:04
Geplaatst door tribia
dat marokkanen intrinsieke kleptomanen zijn

Net zoals alle Nederlanders gierig zijn?

Karin.N
26-10-07, 17:46
Geplaatst door M@riska


En de andere kinderen die erop staan deren niet. :moe:


Kennelijk niet. Snap uberhaupt niet waarom zo'n site niet verboden is.

Red Sonja
26-10-07, 17:47
Ik vind dit van dezelfde soort hypocrisie als die hele hype rond het "vermiste meisje Madeleine McCann".
Er verdwijnen honderden kinderen per dag, die geen seconde media-aandacht krijgen.
Dat Madeleine-gedoe was overigens weer volledig volgens de regels van het M.W.W.S. (Missing White Woman Syndrome).

"Missing white woman syndrome (MWWS), also known as missing pretty girl syndrome, is a term used[1] to describe alleged disproportionate media coverage of white female victims.[2][3] The individual may be missing, murdered, captured, or even have faked her own abduction; the essential element of the syndrome is that her gender,[4] race, prettiness, age, or social background is alleged to have extended the media coverage and public interest in her case.

There is more interest among Western cultures in news coverage regarding missing or murdered white women and girls, especially blondes, while cases involving missing men,[4] non-caucasian women[5], older or less attractive caucasian women, or other news stories receive disproportionately less airtime. Reporting of these "missing white woman" stories may last for weeks or months and displace reporting on other current events. However, it has been most prevalent in U.S. media, particularly on 24-hour cable news channels."

Bron: Wikipedia

M@riska
26-10-07, 19:57
Geplaatst door Karin.N
Kennelijk niet. Snap uberhaupt niet waarom zo'n site niet verboden is.


Ze mogen erop geilen, ermee afspreken (zelf op tv gezien). Ze zijn pas schuldig als ze daadwerkelijk iets doen..


Krom rechtssysteem dus. :verveeld:

Thermopylae
26-10-07, 21:47
Er is in het strafrecht in het algemeen nu eenmaal in pricipe een heel groot verschil tussen het ergens over denken en het daadwerkelijk uitvoeren. Bij het uitvoeren worden pas de voorwaarden voor de strafbaarstelling vervuld.

III
27-10-07, 00:58
Geplaatst door Thermopylae
Er is in het strafrecht in het algemeen nu eenmaal in pricipe een heel groot verschil tussen het ergens over denken en het daadwerkelijk uitvoeren. Bij het uitvoeren worden pas de voorwaarden voor de strafbaarstelling vervuld.

Tja, als denken en zeggen strafbaar is, dan zouden sommigen hier eventjes kunnen brommen.
En dan maakt het nog uit of iemand uitspraken maakt doordat hij verbolgen is over het onrecht, of dat men geilt op het straffen van anderen...
Daar gaan mijn nekharen namelijk ook van overeind staan.
Aan de ene kant wil men mensen graag in een ziek hokje douwen om aan de andere kant de volledige verantwoordelijkheid in iemand te slaan.

III
27-10-07, 01:12
Geplaatst door III

"The state must declare the child to be the most precious treasure of the people. As long as the government is perceived as working for the benefit of the children, the people will happily endure almost any curtailment of liberty and almost any deprivation."
-- Mein Kampf, Adolf Hitler


Dit schijnt niemand iets te doen!
http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/s040.gif

M@riska
27-10-07, 07:05
Geplaatst door III
Tja, als denken en zeggen strafbaar is, dan zouden sommigen hier eventjes kunnen brommen.
En dan maakt het nog uit of iemand uitspraken maakt doordat hij verbolgen is over het onrecht, of dat men geilt op het straffen van anderen...
Daar gaan mijn nekharen namelijk ook van overeind staan.
Aan de ene kant wil men mensen graag in een ziek hokje douwen om aan de andere kant de volledige verantwoordelijkheid in iemand te slaan.

Denken ja, maar ik heb het over een pedo die bv via i net met een kind afspreekt. Die smeerlap biedt dan vanalles aan het kind aan en belooft ze een heleboel dingen. En dan gaat hij er ook echt daadwerkelijk heen en staat er ook echt daadwerkelijk ergens een kind te wachten die hij heeft ingepalmd met zijn mooie praatjes. Als hij dan net op het nippertje door een journalist wordt gesnapt doet de politie niks, hij heeft immers nog niks gedaan.

III
27-10-07, 14:53
Geplaatst door M@riska
Denken ja, maar ik heb het over een pedo die bv via i net met een kind afspreekt. Die smeerlap biedt dan vanalles aan het kind aan en belooft ze een heleboel dingen. En dan gaat hij er ook echt daadwerkelijk heen en staat er ook echt daadwerkelijk ergens een kind te wachten die hij heeft ingepalmd met zijn mooie praatjes. Als hij dan net op het nippertje door een journalist wordt gesnapt doet de politie niks, hij heeft immers nog niks gedaan.

Het is zoals Thermoman zegt. Je kunt hier pas worden aangepakt als er aanwijsbaar iets niet deugt.
En natuurlijk is het duidelijk dat iemand die een kind wil lokken fout is op het moment dat hij dat kind verleidt en omkoopt.
Maar als er daarna niets concreets gebeurt, dan zijn die aanwijzingen iets dat wijst naar niets.
Juridisch gezien dan.
Maar er zijn zat dingen die aangepakt zijn nog voordat het tot een fysiek iets kwam.

Rabi'ah.
27-10-07, 16:28
Zieke mensen. :jammer:

Ik snap echt niet waarom die organisatie nog niet verboden is; organisaties die aanzetten tot strafbare feiten of als doel het plegen van strafbare feiten hebben, zijn niet alleen strafbaar maar kunnen ook ontbonden worden.

Wanneer gaat een fanatieke OvJ daar eens wat aan doen?

Amchaque
27-10-07, 17:32
Geplaatst door Karin.N
Kennelijk niet. Snap uberhaupt niet waarom zo'n site niet verboden is.

Opknopen die pedoranjes. En uiteraard 'Martijn'. ONZE kinderen mogen WEL misbruikt worden. :boos: :knife_hea

III
27-10-07, 18:05
Geplaatst door Amchaque
Opknopen die pedoranjes. En uiteraard 'Martijn'. ONZE kinderen mogen WEL misbruikt worden. :boos: :knife_hea

Dat de Oranjes pedofiel zouden zijn heb ik uit dit stuk niet kunnen opmaken...
Je hebt wellicht info achter de hand die wij niet kennen?

http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/a040.gif

Amchaque
27-10-07, 19:12
Geplaatst door III
Dat de Oranjes pedofiel zouden zijn heb ik uit dit stuk niet kunnen opmaken...
Je hebt wellicht info achter de hand die wij niet kennen?

http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/a040.gif

Ze hebben tot nu toe 'Martijn' hun gang laten gaan... :denk:

III
27-10-07, 19:24
Geplaatst door Amchaque
Ze hebben tot nu toe 'Martijn' hun gang laten gaan... :denk:

Kijk, daar heb je een punt!
Ze zijn ten slotte niet pas sinds vorige week Nederlands Hervormd!

Amchaque
05-11-07, 18:30
Bovendien heeft de overleden Bernhard ver in de vijftig een 19-jarig meisje geneukt. Ook niet erg fris.

III
05-11-07, 18:40
Geplaatst door Amchaque
Bovendien heeft de overleden Bernhard ver in de vijftig een 19-jarig meisje geneukt. Ook niet erg fris.

Wat was er wel fris aan die gast?
De Bilderbergconferenties?
Het willen wegdouwen in een gesticht (Ursula kliniek) van Juliana? (Hetgeen hem uiteindelijk nog gelukt is ook!)
Het verraden van het land aan de nazi's?
Het verraden van de plannen voor bevrijding door de geallieerden?

pureMaroc
05-11-07, 19:43
Geplaatst door Thermopylae
Er is in het strafrecht in het algemeen nu eenmaal in pricipe een heel groot verschil tussen het ergens over denken en het daadwerkelijk uitvoeren. Bij het uitvoeren worden pas de voorwaarden voor de strafbaarstelling vervuld.

Waarom zitten sommige leden van de Hofstadgroep in de cel?
Zij hebben toch ook alleen met gedachtes rondgelopen?

Thermopylae
05-11-07, 22:12
Geplaatst door pureMaroc
Waarom zitten sommige leden van de Hofstadgroep in de cel?
Zij hebben toch ook alleen met gedachtes rondgelopen?

Zoals ik schreef, wordt in principe alleen met plannen rondlopen tot daden die door het Wetboek van strafrecht zijn verboden niet bestraft.
Wel is echter het lidmaatschap/deelnemen aan een terroristische groepering strafbaar gesteld. Als criminelen rondlopen met het plan om een inbraak te plegen, kun je zeggen, het is jammer als de politie daar niet tijdig achter komt, maar het is op zich nog niet vreselijk als ze daardoor een inbraak niet kunnen voorkomen. Er gebeuren immers enorm veel inbraken in ons land. Als de politie echter terroristische groepen niet tijdig kunnen stoppen, kan dat wel een ramp betekenen. We hebben de voorbeelden gezien in Amerika, Spanje en Groot-Brittannië.
Dus is het lid zijn of deelnemen aan een terroristische groepering voldoende om gevangenis straf te krijgen. Want anders zou als de politie na vele maanden werk een terroristische groep zou oprollen, geen straf volgen, omdat men nog “slechts” in de voorbereiding van een aanslag zou zijn. Moet je voorstellen, wordt je gepakt, geen straf en je gaat vrolijk door met waar je mee bezig was, en gaat het nog een keer proberen.

Je schrijft dat de leden van de Hofstadgroep alleen maar met plannen hebben rondgelopen. Bij onderzoek is gebleken, dat zij beslist niet bij elkaar kwamen om gezellig een partijtje te sjoelen. Er werd b.v. gedetailleerde plattegronden gevonden, van belangrijke plaatsen, zoals het Binnenhof, met de parlementsgebouwen en Schiphol. Ook werden lijsten gevonden, met de privé-adressen van vooraanstaande politici.
Bij die Samir A. werden onderdelen gevonden om een bom te maken, en een kant en klaar bom. Hij is destijds vrijgesproken, omdat hij die bom zo knullig in elkaar had gezet, dat deze geen schade zou kunnen hebben aangericht. Maar dat het deze jongens menens is, bleek wel toen de politie 2 knapen wilde arresteren, en er een handgranaat naar beneden werd gegooid. Ook werd een man en een vrouw van die groep in een auto staande gehouden, waarin een doorgeladen machinepistool werd aangetroffen.
Die knaap die de handgranaat gooide, heeft gevangenisstraf, niet alleen wegens deelname aan een terroristische organisatie, maar ook in verband met poging tot moord meerdere malen gepleegd. Anderen zitten ook voor deelname aan een terroristische organisatie, maar ook verboden wapen en munitiebezit.

Amchaque
07-11-07, 12:47
Geplaatst door pureMaroc
Waarom zitten sommige leden van de Hofstadgroep in de cel?
Zij hebben toch ook alleen met gedachtes rondgelopen?

lang leve de joodse lobby! :wink: