PDA

Bekijk Volledige Versie : "Poetin is beter dan Hitler"



Marsipulami
27-10-07, 21:03
Pro-Poetin-manifestatie lokt tienduizenden mensen


In het Russische Novossibirsk hebben zaterdag zo'n 30.000 à 35.000 mensen deelgenomen aan een manifestatie ter ondersteuning van president Vladimir Poetin.

Onder de manifestanten waren onder meer spoorwegarbeiders en vakbondsafgevaardigden uit de omgeving. De pro-Poetin-betogers droegen spandoeken met opschriften als "Poetin is onze president" en "Poetin is de toekomst van Rusland".

Binnen iets meer dan een maand, meer bepaald op 2 november, zijn er verkiezingen in Rusland. Poetin kondigde op 1 oktober aan dat hij de lijst van de regerende partij "Verenigd Rusland" zal aanvoeren.

Enkele manifestanten droegen ook een bord met het opschrift "Poetin is beter dan Hitler". Ze werden door de organisatoren van de mars en de politie gevraagd het bord te verwijderen, maar de manifestanten weigerden en het bord werd gedurende de hele manifestatie meegedragen. (afp/dm)

Red Sonja
28-10-07, 02:10
Geplaatst door Marsipulami

Enkele manifestanten droegen ook een bord met het opschrift "Poetin is beter dan Hitler". Ze werden door de organisatoren van de mars en de politie gevraagd het bord te verwijderen, maar de manifestanten weigerden en het bord werd gedurende de hele manifestatie meegedragen. (afp/dm)

:haha:

Geweldig

III
28-10-07, 02:35
En ik maar denken dat het om een kandidaatsslogan ging, omdat er presidentsverkiezingen waren...


http://img145.imageshack.us/img145/558/putinqn4.jpg

panoma79
28-10-07, 03:13
Zeg maar dag tegen achterlijke gastjes.Laat de drank maar lekker vloeien.In combinatie met muziek laat het je oren gloeien.laat je ego maar lekker groeien als je maar niet gaat stoeien om een stelletje koeien.Gasten vervloeken me want ik loop te knoeien.