PDA

Bekijk Volledige Versie : Jakkes..



M@riska
30-10-07, 16:45
Chinees restaurant serveert zieke zwerfhond

Een Chinese restaurantketen in Moskou heeft zieke zwerfhonden geslacht en geserveerd als lamsvlees. Dit meldde het Russische persbureau Interfax maandag.

De honden werden van straat geplukt en in het restaurant door koks eigenhandig geslacht. De dieren werden vervolgens als delicatesse aan de klanten voorgeschoteld. Voedselinspecteurs troffen in de keuken hondenkoppen en van de ingewanden ontdane hondenlichamen aan. De eigenaar van de inmiddels gesloten keten is aangeklaagd wegens bedrog en dierenmishandeling.

Bron: telegraaf.nl

panoma79
30-10-07, 17:08
Geplaatst door M@riska
Chinees restaurant serveert zieke zwerfhond

Een Chinese restaurantketen in Moskou heeft zieke zwerfhonden geslacht en geserveerd als lamsvlees. Dit meldde het Russische persbureau Interfax maandag.

De honden werden van straat geplukt en in het restaurant door koks eigenhandig geslacht. De dieren werden vervolgens als delicatesse aan de klanten voorgeschoteld. Voedselinspecteurs troffen in de keuken hondenkoppen en van de ingewanden ontdane hondenlichamen aan. De eigenaar van de inmiddels gesloten keten is aangeklaagd wegens bedrog en dierenmishandeling.

Bron: telegraaf.nl

Ik eet al jaren geen chinees meer.
Vind je het gek dat die Chinezen altijd een gesloten keuken hebben, smerig gewoon.
Ik vertrouw ze niet.

Joesoef
30-10-07, 17:59
Broodje aap. Aan een hond zit heel weinig vlees, een sterke smaak en het heeft een lange bereidingstijd nodig. Lams (schapen) vlees is vele malen goedkoper en makkelijker.

III
31-10-07, 01:51
Geplaatst door Joesoef
Broodje aap. Aan een hond zit heel weinig vlees, een sterke smaak en het heeft een lange bereidingstijd nodig. Lams (schapen) vlees is vele malen goedkoper en makkelijker.

Dat is wat jij altijd dacht...

ronald
31-10-07, 02:04
Geplaatst door Joesoef
Broodje aap. Aan een hond zit heel weinig vlees, een sterke smaak en het heeft een lange bereidingstijd nodig. Lams (schapen) vlees is vele malen goedkoper en makkelijker.


Ben je wel eens (buiten Bejin) op een reguliere markt geweest? Je kunt er zelfs alleen hondenstaarten kopen...voor een of andere soep denk ik.
In het verleden zijn er bij Chinese restaurants hier ook wel eens katten gevonden. Schenen ze als konijn te hebben verkocht en het verschil schijnt miniem te zijn.

panoma79
31-10-07, 02:32
Geplaatst door ronald

In het verleden zijn er bij Chinese restaurants hier ook wel eens katten gevonden. Schenen ze als konijn te hebben verkocht en het verschil schijnt miniem te zijn.

Klopt..
Er was ook een Chinees(Mr Lee) op de West kruiskade in Rotterdam die inderdaad ook om deze reden dicht moest, ik weet alleen niet meer of het nu kat of rat was dat hij aan mensen serveerde. :kotsen:

http://animals.or.kr/en/images/dog2.jpg

III
31-10-07, 12:27
Geplaatst door panoma79
http://animals.or.kr/en/images/dog2.jpg

Ooooooh, neeeeee! :droef:

panoma79
31-10-07, 12:33
Geplaatst door III
Ooooooh, neeeeee! :droef:

Waarschijnlijk zit jou witte hond er ook tussen.

III
31-10-07, 15:32
Geplaatst door panoma79
Waarschijnlijk zit jou witte hond er ook tussen.

Chinezen moeten wel echt gekke mensen zijn als ze mijn hond zouden willen koken: zit bijna geen vlees aan en hij stinkt uit zijn neus vandaan, dat wil jij niet weten!

Joesoef
31-10-07, 16:59
Geplaatst door ronald
Ben je wel eens (buiten Bejin) op een reguliere markt geweest? Je kunt er zelfs alleen hondenstaarten kopen...voor een of andere soep denk ik.
In het verleden zijn er bij Chinese restaurants hier ook wel eens katten gevonden. Schenen ze als konijn te hebben verkocht en het verschil schijnt miniem te zijn.

In china eten ze alles wat leeft en ze benoemen het nog ook, graag zelfs. Hoe idioter hoe liever. En die argeloze toerist die verkopen ze natuurlijk de leftovers en noemen het konijn.

ronald
31-10-07, 18:42
Geplaatst door III
Chinezen moeten wel echt gekke mensen zijn als ze mijn hond zouden willen koken: zit bijna geen vlees aan en hij stinkt uit zijn neus vandaan, dat wil jij niet weten!


Geen gekheid op een stokje, heeft hij misschien wormen (ring of zo)? Hoorde eens iemand met dezelfde symptomen bij zijn hond en die bleek een of andere worm te hebben die z'n neus kwam uitglijden.

ronald
31-10-07, 18:47
Geplaatst door Joesoef
In china eten ze alles wat leeft en ze benoemen het nog ook, graag zelfs. Hoe idioter hoe liever. En die argeloze toerist die verkopen ze natuurlijk de leftovers en noemen het konijn.


Het schijnt dat ze alles wat dod is ook eten. Maar ze weten wel hoe het hier zit. In Bedjin mag je ivm de komende olympische spelen niet meer spugen op straat en honden ed mogen niet meer op de markt verkocht worden. In de provincie drentelen ze al rochelend en hondenpoten etend over de markt. Heb je ook allerlei kleine standjes waar je allemaal griezilige beestje kunt peuzelen. Ze likken er de vingers bij af.

III
31-10-07, 18:55
Geplaatst door ronald
Geen gekheid op een stokje, heeft hij misschien wormen (ring of zo)? Hoorde eens iemand met dezelfde symptomen bij zijn hond en die bleek een of andere worm te hebben die z'n neus kwam uitglijden.

Vocht achter de longen, twee rotte kiezen en een lekkende hartklep (hartruis).
Dus ja, wat te doen?

mark61
31-10-07, 18:57
Ik word niet goed van dit racistische gelul. Normaal is de Telegraf altijd volkomen onbetrouwbaar, maar als er Chinezen afgezeken kunnen worden verenigt Marokkaanse en Hollands NL zich euh zusterlijk.