PDA

Bekijk Volledige Versie : ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren



Qaiys
30-10-07, 20:05
ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren

AMSTERDAM - De ChristenUnie moet praktiserende homoseksuelen weren uit bestuursfuncties in de partij en hen ook niet kandidaat stellen voor posten in het openbaar bestuur. Dat vindt Yvette Lont, deelraadslid voor de ChristenUnie in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost. De politica wil hiertoe een motie indienen op het partijcongres van 17 november, schrijft ze in een e-mail aan een groot aantal leden van de ChristenUnie.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02234/yvettelont_jpg_2234461c.jpg
Foto: Linden, Ruud van der

Dat hebben ingewijden dinsdag gezegd. De woordvoerder van Lont wil niet op het bericht ingaan. Het is overigens lang niet zeker dat Lont de motie mag indienen. Daarvoor heeft ze niet alleen de steun nodig van haar eigen, lokale afdeling van de ChristenUnie, maar ook die van minstens twee andere zogeheten kiesverenigingen.

Het landelijk bestuur van de partij wil vooralsnog niet reageren op het voorstel van Lont. Het komt volgende week pas met een reactie op alle moties die op het congres worden ingediend.

Voorzitter Frank van Dalen van homobelangenorganisatie COC laat in een reactie weten „verbijsterd” te zijn over de oproep. „Het is ronduit discriminerend.” Hij roept de ChristenUnie op duidelijkheid over dit thema te scheppen. „De partij zet in op bestrijding van homovijandigheid in de maatschappij. Gelijktijdig geeft zij voortdurend signalen af dat homoseksuelen binnen de ChristenUnie niet volwaardig kunnen functioneren.”

Lont raakte afgelopen zomer ook al in opspraak toen ze homoseksualiteit in een ingezonden brief in het Nederlands Dagblad een „zonde” noemde die de „geestelijke dood” verdient. Ze raakte hierover in conflict met het partijbestuur, maar de twee legden het al snel weer bij.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/74093291/ChristenUnie-lid_wil_homoseksuelen_weren.html?p=10,2

III
30-10-07, 20:33
En als het Nederlandse volk nu eens Christenuniecorky's wil gaan weren uit het straatbeeld?

Koala64
30-10-07, 21:10
Deze ex-hoer wil na haar bekering ineens roomser dan de paus zijn. Bekeerlingen slaan wel vaker door in hun geloof en wat is dan makkelijker om naar homo's te trappen om puntjes te scoren.

III
30-10-07, 21:19
Geplaatst door Koala64
Deze ex-hoer wil na haar bekering ineens roomser dan de paus zijn. Bekeerlingen slaan wel vaker door in hun geloof en wat is dan makkelijker om naar homo's te trappen om puntjes te scoren.

Ex-prostitué?
Als ik zo naar haar kijk snap ik dat ex ook wel...
Dus dat is diezelfde die al eens in het nieuws was?
Hebben ze die niet uit de partij gezet een paar weken terug?

III
30-10-07, 21:21
Geplaatst door III

Dus dat is diezelfde die al eens in het nieuws was?
Hebben ze die niet uit de partij gezet een paar weken terug?


Geplaatst door Qaiys
Lont raakte afgelopen zomer ook al in opspraak toen ze homoseksualiteit in een ingezonden brief in het Nederlands Dagblad een „zonde” noemde die de „geestelijke dood” verdient. Ze raakte hierover in conflict met het partijbestuur, maar de twee legden het al snel weer bij.





Hey, had ik die shit meteen gelezen, dan had ik die vraag niet hoeven stellen!

Koala64
30-10-07, 21:30
Geplaatst door III
Ex-prostitué?
Als ik zo naar haar kijk snap ik dat ex ook wel...
Dus dat is diezelfde die al eens in het nieuws was?
Hebben ze die niet uit de partij gezet een paar weken terug?
Ze is inderdaad eerder in het nieuws geweest. De Christenunie distantieerde zich toen van haar uitspraken, maar kennelijk is deze 'dame' nogal hardleers.

sidi bibi
30-10-07, 23:04
Geplaatst door III
Ex-prostitué?
Als ik zo naar haar kijk snap ik dat ex ook wel...

:(
Zo te zien is het een omgebouwde.

III
31-10-07, 00:02
Geplaatst door Koala64
Ze is inderdaad eerder in het nieuws geweest. De Christenunie distantieerde zich toen van haar uitspraken, maar kennelijk is deze 'dame' nogal hardleers.

Of de Unie spoort niet.
Laten we het hier maar op houden: ze verdienen ze elkaar!
:maf:

III
31-10-07, 00:03
Geplaatst door sidi bibi
:(
Zo te zien is het een omgebouwde.

In ieder geval niet het type om veel klandizie te trekken...

panoma79
31-10-07, 00:10
Geplaatst door III
Of de Unie spoort niet.
Laten we het hier maar op houden: ze verdienen ze elkaar!
:maf:

Een Unie(partij) bestaat niet alleen maar uit 1 donkere vrouw..

III
31-10-07, 00:54
Geplaatst door panoma79
Een Unie(partij) bestaat niet alleen maar uit 1 donkere vrouw..

Dat is toch duistere shit, man?

Nelis70
31-10-07, 08:29
Geplaatst door Qaiys
ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren

AMSTERDAM - De ChristenUnie moet praktiserende homoseksuelen weren uit bestuursfuncties in de partij en hen ook niet kandidaat stellen voor posten in het openbaar bestuur. Dat vindt Yvette Lont, deelraadslid voor de ChristenUnie in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost. De politica wil hiertoe een motie indienen op het partijcongres van 17 november, schrijft ze in een e-mail aan een groot aantal leden van de ChristenUnie.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02234/yvettelont_jpg_2234461c.jpg
Foto: Linden, Ruud van der

Dat hebben ingewijden dinsdag gezegd. De woordvoerder van Lont wil niet op het bericht ingaan. Het is overigens lang niet zeker dat Lont de motie mag indienen. Daarvoor heeft ze niet alleen de steun nodig van haar eigen, lokale afdeling van de ChristenUnie, maar ook die van minstens twee andere zogeheten kiesverenigingen.

Het landelijk bestuur van de partij wil vooralsnog niet reageren op het voorstel van Lont. Het komt volgende week pas met een reactie op alle moties die op het congres worden ingediend.

Voorzitter Frank van Dalen van homobelangenorganisatie COC laat in een reactie weten „verbijsterd” te zijn over de oproep. „Het is ronduit discriminerend.” Hij roept de ChristenUnie op duidelijkheid over dit thema te scheppen. „De partij zet in op bestrijding van homovijandigheid in de maatschappij. Gelijktijdig geeft zij voortdurend signalen af dat homoseksuelen binnen de ChristenUnie niet volwaardig kunnen functioneren.”

Lont raakte afgelopen zomer ook al in opspraak toen ze homoseksualiteit in een ingezonden brief in het Nederlands Dagblad een „zonde” noemde die de „geestelijke dood” verdient. Ze raakte hierover in conflict met het partijbestuur, maar de twee legden het al snel weer bij.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/74093291/ChristenUnie-lid_wil_homoseksuelen_weren.html?p=10,2

Weer zo'n fijn misleidende topic titel.

izri1972
31-10-07, 08:44
Deze vrouw heeft lef, zij durft tenminste uit te komen voor de gedachtegoed van de CU. Dit heeft niets te maken met het discrimineren van homo's. God zegt dat homosexualiteit een zonde is. De mensen dien je lief te hebben, homo's, hun daden niet. Dan mag je gerust zeggen dat je praktiserende homo's wilt weren. Geloofsovertuiging, geen discriminatie!

knuppeltje
31-10-07, 09:02
Geplaatst door Nelis70
Weer zo'n fijn misleidende topic titel.

Laat dat maar aan Qaiys over, die hoef je wat dat betreft niets meer te leren.

Charlus
31-10-07, 09:08
Geplaatst door izri1972
Deze vrouw heeft lef, zij durft tenminste uit te komen voor de gedachtegoed van de CU. Dit heeft niets te maken met het discrimineren van homo's. God zegt dat homosexualiteit een zonde is. De mensen dien je lief te hebben, homo's, hun daden niet. Dan mag je gerust zeggen dat je praktiserende homo's wilt weren. Geloofsovertuiging, geen discriminatie!
Uit het hebben van een geloof volgen geen maatschappelijke privileges.

Charlus
31-10-07, 09:10
Geplaatst door knuppeltje

Geplaatst door Nelis70
Weer zo'n fijn misleidende topic titel.
Laat dat maar aan Qaiys over, die hoef je wat dat betreft niets meer te leren.
Niet dat ik zo'n Qaiys-groupie ben, maar de topictitel klopt in dit geval toch wel?

izri1972
31-10-07, 09:16
Geplaatst door Charlus
Uit het hebben van een geloof volgen geen maatschappelijke privileges.

??

knuppeltje
31-10-07, 09:32
Geplaatst door Charlus
Laat dat maar aan Qaiys over, die hoef je wat dat betreft niets meer te leren.
Niet dat ik zo'n Qaiys-groupie ben, maar de topictitel klopt in dit geval toch wel? [/QUOTE]

Nee, nergens blijkt uit dat het bestuur van die partij dit standpunt verkondigde, deze tante is lid van een deelraad in Amsterdam- maar niet van het partijbestuur, er klopt dus geen reet van de topictitel, ze verkondigde alleen maar haar eigen standpunt.
Maar misschien denken ze er wel het zelfde over binnen die partij denkt onze Qayis, maar dat blijkt dan niet uit het stuk.

Charlus
31-10-07, 09:37
Geplaatst door knuppeltje
<...>ze verkondigde alleen maar haar eigen standpunt.<...>
Maar dat is toch ook de topictitel? "ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren"
Of zie jij iets anders dan ik?

naam
31-10-07, 10:31
Geplaatst door izri1972
??

Omdat je iets gelooft kun je niet zeggen dat de ene mens (hetero) beter is dan de ander (homo). Het blijft disciminatie.

Qaiys
31-10-07, 10:46
Geplaatst door knuppeltje
Nee, nergens blijkt uit dat het bestuur van die partij dit standpunt verkondigde, deze tante is lid van een deelraad in Amsterdam- maar niet van het partijbestuur, er klopt dus geen reet van de topictitel, ze verkondigde alleen maar haar eigen standpunt.
Maar misschien denken ze er wel het zelfde over binnen die partij denkt onze Qayis, maar dat blijkt dan niet uit het stuk.

Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan!

naam
31-10-07, 11:16
Geplaatst door Qaiys
ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren

AMSTERDAM - De ChristenUnie moet praktiserende homoseksuelen weren uit bestuursfuncties in de partij en hen ook niet kandidaat stellen voor posten in het openbaar bestuur. Dat vindt Yvette Lont, deelraadslid voor de ChristenUnie in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost. De politica wil hiertoe een motie indienen op het partijcongres van 17 november, schrijft ze in een e-mail aan een groot aantal leden van de ChristenUnie.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02234/yvettelont_jpg_2234461c.jpg
Foto: Linden, Ruud van der

Dat hebben ingewijden dinsdag gezegd. De woordvoerder van Lont wil niet op het bericht ingaan. Het is overigens lang niet zeker dat Lont de motie mag indienen. Daarvoor heeft ze niet alleen de steun nodig van haar eigen, lokale afdeling van de ChristenUnie, maar ook die van minstens twee andere zogeheten kiesverenigingen.

Het landelijk bestuur van de partij wil vooralsnog niet reageren op het voorstel van Lont. Het komt volgende week pas met een reactie op alle moties die op het congres worden ingediend.

Voorzitter Frank van Dalen van homobelangenorganisatie COC laat in een reactie weten „verbijsterd” te zijn over de oproep. „Het is ronduit discriminerend.” Hij roept de ChristenUnie op duidelijkheid over dit thema te scheppen. „De partij zet in op bestrijding van homovijandigheid in de maatschappij. Gelijktijdig geeft zij voortdurend signalen af dat homoseksuelen binnen de ChristenUnie niet volwaardig kunnen functioneren.”

Lont raakte afgelopen zomer ook al in opspraak toen ze homoseksualiteit in een ingezonden brief in het Nederlands Dagblad een „zonde” noemde die de „geestelijke dood” verdient. Ze raakte hierover in conflict met het partijbestuur, maar de twee legden het al snel weer bij.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/74093291/ChristenUnie-lid_wil_homoseksuelen_weren.html?p=10,2

Qaiys en homo's, het is een soort Pavlovreactie.

Qaiys
31-10-07, 11:21
Geplaatst door naam
Qaiys en homo's, het is een soort Pavlovreactie.

Qaiys heeft het weer gedaan! Ja, laten we hem kielhalen.

naam
31-10-07, 11:34
Geplaatst door Qaiys
Qaiys heeft het weer gedaan! Ja, laten we hem kielhalen.

Nee, je hebt "het" niet gedaan, maar het valt op dat wanneer er een berichtje over homo's ergens in de krant staat er bij jou de onmiddelijke behoefte bestaat om dat hier te posten. Niets mis mee hoor, maar je hebt er emotioneel kennelijk iets mee.

Toen ik het bericht vanochtend ook op de radio hoorde dacht ik al, Qaiys heeft dat vast op maroc geplaatst.

izri1972
31-10-07, 11:47
Geplaatst door naam
Omdat je iets gelooft kun je niet zeggen dat de ene mens (hetero) beter is dan de ander (homo). Het blijft disciminatie.

De CU opereert uit een bepaalde geloofsovertuiging, en in die overtuiging is er geen plaats voor homo's (kont-wippers). Als je ergens in gelooft, dan doe je dat ook uit volle overtuiging, toch? Het is heel simpel, het Cristendom heeft bezwaar tegen kont-wippers. In dit geval zou je als homo-zijnde ook niet bij willen horen bij deze partij. Maar zoals altijd willen de homo's overal hun zin krijgen, ook al hebben zij geen gelijk!


Izri

knuppeltje
31-10-07, 12:08
Geplaatst door Qaiys
Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan!

Tis aan je te merken.

knuppeltje
31-10-07, 12:12
Geplaatst door Charlus
Maar dat is toch ook de topictitel? "ChristenUnie-lid wil homoseksuelen weren"
Of zie jij iets anders dan ik?

Waar staat dat in dat artikel dan, het is nog steeds officieel haar eigen standpunt en niet van de partij als zodanig.
Goed- ik moet die klerelijers niet, maar daar gaat het niet om.

Qaiys
31-10-07, 12:19
Geplaatst door naam
Nee, je hebt "het" niet gedaan, maar het valt op dat wanneer er een berichtje over homo's ergens in de krant staat er bij jou de onmiddelijke behoefte bestaat om dat hier te posten. Niets mis mee hoor, maar je hebt er emotioneel kennelijk iets mee.

Toen ik het bericht vanochtend ook op de radio hoorde dacht ik al, Qaiys heeft dat vast op maroc geplaatst.

Dat is om aan te tonen hoe Nederland met dergelijke berichten omgaat als het een niet-moslim betreft. Als het een moslim betreft dan staat nederland op haar achterpoten en kan de media het niet loslaten.

Hoezo hypocriet Nederland?

Slinger
31-10-07, 12:21
Geplaatst door Qaiys
Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan!

:denk:

Qaiys
31-10-07, 12:22
Geplaatst door knuppeltje
Tis aan je te merken.

Precies, als het goed is merk je dat mijn waarnemings- en denkvermogen niet aangetast is. In deze topic kun je heel goed waarnemen wiens waarnemings- en denkvermogen is aangetast. dat zijn bijvoorbeeld de sukkels die denken dat ik de topictitel bedacht heb en dat de topictitel de lading van het nieuwsberichtje niet dekt!

panoma79
31-10-07, 12:23
Geplaatst door Qaiys
Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan! :kotsen:

Qaiys
31-10-07, 12:24
Geplaatst door Slinger
:denk:

Dan weet je wat je moet doen, of beter gezegd wat je niet moet doen! en dan maar hopen dat je bijdrages op dit forum vooruitgaan. :lachu:

III
31-10-07, 12:58
Geplaatst door izri1972
Deze vrouw heeft lef, zij durft tenminste uit te komen voor de gedachtegoed van de CU. Dit heeft niets te maken met het discrimineren van homo's. God zegt dat homosexualiteit een zonde is. De mensen dien je lief te hebben, homo's, hun daden niet. Dan mag je gerust zeggen dat je praktiserende homo's wilt weren. Geloofsovertuiging, geen discriminatie!

En jij gooit dat op godsdienstvrijheid zeker?
Waarom heb ik dan die vrijheid weer niet?
Ik als aanhanger en volgeling van de Grote Poesti Poestarras voel mij gediscrimineerd!
Poesti vindt namelijk helemaal niets een zonde en gebiedt ons er ook zo over te denken!

Kortzichtig hoor om een godheidje te verzinnen die jouw schaduwzijden representeren moet met een gezag ontleend aan de vrije uitoefening van je geloof...
En wat als de sex tussen twee mannen de uitoefening is van hun geloof?
Zij geloven in elkaar en in hun liefde jegens elkaar.
En jij wilt als een Gestapo-officier hun huis binnendringen en ze deporteren?
Hoe moet ik dat zien?

Ik denk dat een verbod op de politieke macht van een Christenunie dan meer op zijn plaats is!

III
31-10-07, 13:00
Geplaatst door knuppeltje
Niet dat ik zo'n Qaiys-groupie ben, maar de topictitel klopt in dit geval toch wel?

Nee, nergens blijkt uit dat het bestuur van die partij dit standpunt verkondigde, deze tante is lid van een deelraad in Amsterdam- maar niet van het partijbestuur, er klopt dus geen reet van de topictitel, ze verkondigde alleen maar haar eigen standpunt.
Maar misschien denken ze er wel het zelfde over binnen die partij denkt onze Qayis, maar dat blijkt dan niet uit het stuk. [/B][/QUOTE]

Waarom is zij niet uit de partij gezet, zoals beloofd?
Lekkere stellingname!

III
31-10-07, 13:02
Geplaatst door Qaiys
Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan!

Wat een domme post!
Echt, als jij je zaak wilt verdedigen, begin dan eens serieus te doen!

III
31-10-07, 13:03
Geplaatst door izri1972
De CU opereert uit een bepaalde geloofsovertuiging, en in die overtuiging is er geen plaats voor homo's (kont-wippers). Als je ergens in gelooft, dan doe je dat ook uit volle overtuiging, toch? Het is heel simpel, het Cristendom heeft bezwaar tegen kont-wippers. In dit geval zou je als homo-zijnde ook niet bij willen horen bij deze partij. Maar zoals altijd willen de homo's overal hun zin krijgen, ook al hebben zij geen gelijk!


Izri

En de Nederlandse Volksunie heeft wat tegen buitenlanders in het algemeen en tegen joden in het bijzonder.
Geeft ze dat dan bestaansrecht?

III
31-10-07, 13:05
Geplaatst door knuppeltje
Tis aan je te merken.

Het antwoord is al net zo dom!

(Denk je dat als hij het eens had geprobeerd dat hij nog steeds in het verzet was?)

III
31-10-07, 13:06
Geplaatst door Qaiys
Dat is om aan te tonen hoe Nederland met dergelijke berichten omgaat als het een niet-moslim betreft. Als het een moslim betreft dan staat nederland op haar achterpoten en kan de media het niet loslaten.

Hoezo hypocriet Nederland?

Blablabla!

III
31-10-07, 13:08
Geplaatst door Qaiys
Precies, als het goed is merk je dat mijn waarnemings- en denkvermogen niet aangetast is. In deze topic kun je heel goed waarnemen wiens waarnemings- en denkvermogen is aangetast. dat zijn bijvoorbeeld de sukkels die denken dat ik de topictitel bedacht heb en dat de topictitel de lading van het nieuwsberichtje niet dekt!

Hoe kan iets dat tot een ontwikkeling nog niet is gekomen aangetast worden?
Gaan we nou al spoken zien hier?

Zoals naam zegt: je hebt er een thema mee.
Ik ga zelfs nog een stap verder: het is heel goed mogelijk dat je nog niet uit de kast bent.

knuppeltje
31-10-07, 13:08
Geplaatst door Qaiys
Precies, als het goed is merk je dat mijn waarnemings- en denkvermogen niet aangetast is. In deze topic kun je heel goed waarnemen wiens waarnemings- en denkvermogen is aangetast. dat zijn bijvoorbeeld de sukkels die denken dat ik de topictitel bedacht heb en dat de topictitel de lading van het nieuwsberichtje niet dekt!

Tis al erger dan ik dacht.

Qaiys
31-10-07, 13:10
Geplaatst door knuppeltje
Tis al erger dan ik dacht.

Kap dan met kont-sex om het niet erger te laten worden.

Julien
31-10-07, 13:13
Geplaatst door Qaiys
Het praktiseren van kont-sex tast het waarnemings- en denkvermogen aan!

:hihi:

knuppeltje
31-10-07, 13:13
Geplaatst door III
Nee, nergens blijkt uit dat het bestuur van die partij dit standpunt verkondigde, deze tante is lid van een deelraad in Amsterdam- maar niet van het partijbestuur, er klopt dus geen reet van de topictitel, ze verkondigde alleen maar haar eigen standpunt.
Maar misschien denken ze er wel het zelfde over binnen die partij denkt onze Qayis, maar dat blijkt dan niet uit het stuk.

Waarom is zij niet uit de partij gezet, zoals beloofd?
Lekkere stellingname! [/B][/QUOTE]

Zou jij het nog eens even opnieuw kunnen lezen wat er stond- want er stond helemaal niet wat jij leest. maar dat komt mede door de manier van citeren van Charlus, die zin ws dus van Charlus. De zoveelste keer dat je zit te klooien met andermans postings.

knuppeltje
31-10-07, 13:14
Geplaatst door Qaiys
Kap dan met kont-sex om het niet erger te laten worden.

Hahahahahahahahaha, zo voorspelbaar dus.

knuppeltje
31-10-07, 13:16
Geplaatst door III
Het antwoord is al net zo dom!

(Denk je dat als hij het eens had geprobeerd dat hij nog steeds in het verzet was?)

Ach- Cayis is altijd graag in de contramine.

naam
31-10-07, 13:17
Geplaatst door izri1972
De CU opereert uit een bepaalde geloofsovertuiging, en in die overtuiging is er geen plaats voor homo's (kont-wippers). Als je ergens in gelooft, dan doe je dat ook uit volle overtuiging, toch? Het is heel simpel, het Cristendom heeft bezwaar tegen kont-wippers. In dit geval zou je als homo-zijnde ook niet bij willen horen bij deze partij. Maar zoals altijd willen de homo's overal hun zin krijgen, ook al hebben zij geen gelijk!


Izri

Waarom zijn homo's kontwippers, niet iedere moslim is toch een geitenneuker?
Je kunt het niet mee eens zijn, maar om daar meteen kontwipper van te maken is precies wat je ook niet wilt hoe jezelf genoemd wil worden.

naam
31-10-07, 13:20
Geplaatst door Qaiys
Dat is om aan te tonen hoe Nederland met dergelijke berichten omgaat als het een niet-moslim betreft. Als het een moslim betreft dan staat nederland op haar achterpoten en kan de media het niet loslaten.

Hoezo hypocriet Nederland?

Door dit bericht staat ook heel Nederland op zijn kop. De Christen Unie weet niet hoe snel zij zich moeten distantieren van deze uitspraken.
Iedereen valt over deze dame heen. Hierom is net zoveel gedoe als eventueel om moslims.

Qaiys
31-10-07, 13:23
Geplaatst door naam
Door dit bericht staat ook heel Nederland op zijn kop. De Christen Unie weet niet hoe snel zij zich moeten distantieren van deze uitspraken.
Iedereen valt over deze dame heen. Hierom is net zoveel gedoe als eventueel om moslims.

Niks van gemerkt.

panoma79
31-10-07, 13:23
Geplaatst door naam
moslim

Qaiys
31-10-07, 13:23
Geplaatst door naam
Waarom zijn homo's kontwippers, niet iedere moslim is toch een geitenneuker?

Niet iedere Nederlander is een incestpleger en kindermisbruiker.

Qaiys
31-10-07, 13:25
Geplaatst door knuppeltje
Ach- Cayis is altijd graag in de contramine.

Beter in de contramine dan in de kont.

panoma79
31-10-07, 13:25
Geplaatst door naam
Door om moslims.

naam
31-10-07, 13:25
Geplaatst door Qaiys
Niks van gemerkt.

Luister je wel eens naar de radio?

De Christen Unie heeft haar zelfs een spreekverbod opgelegd.

Julien
31-10-07, 13:28
Geplaatst door Qaiys
Niks van gemerkt.

Daar heb ik weer niks van gemerkt. Christenbashen is altijd in de mode geweest in NL, en dat zal ook niet zo snel veranderen.

knuppeltje
31-10-07, 13:31
Geplaatst door naam
Waarom zijn homo's kontwippers, niet iedere moslim is toch een geitenneuker?

Tja- het is voor sommigen, zoals onze Cayis, nou eenmaal moeilijk dat er meer anale seks door hetero's wordt bedreven dan door homo's, heeft iets te maken met de wet op de grote getallen of zoiets.
Maja- tis zo pijnlijk om dat toe te geven hè- al die verborgen verlangens die er bij die brave heteromannen leven.
Tis een van de oudste methoden voor geboortebeperking en schijnt bij bepaalde culturen nogal in zwang te zijn geweest- en in bepaalde culturen met een maagdelijkheidscultus komt het ook nogal veel voor. Hoeven ze niet naar de hoeren en kunnen ze toch een maagd trouwen zonder voor de kosten voor een hersteloperatie te hoeven dokken.
Als je het mag geloven- dan wordt er geen hetero pornofilm meer gemaakt zonder een fikse portie anale seks.
Ze raggen anaal wat af een hoop heteromannetjes. :stout:

knuppeltje
31-10-07, 13:34
Geplaatst door Qaiys
Niet iedere Nederlander is een incestpleger en kindermisbruiker.

Gossie- dat we die bekentenis nog mogen horen van je, das wel weer sportief van je. :wohaa:

knuppeltje
31-10-07, 13:36
Geplaatst door Qaiys
Beter in de contramine dan in de kont.

Dat denk ik ook dikwijls Cayis. :stout:

panoma79
31-10-07, 13:36
De homo s van de frontlinie vallen aan.

Julien
31-10-07, 13:40
Geplaatst door knuppeltje
Tja- het is voor sommigen, zoals onze Cayis, nou eenmaal moeilijk dat er meer anale seks door hetero's wordt bedreven dan door homo's, heeft iets te maken met de wet op de grote getallen of zoiets.
Maja- tis zo pijnlijk om dat toe te geven hè- al die verborgen verlangens die er bij die brave heteromannen leven.
Tis een van de oudste methoden voor geboortebeperking en schijnt bij bepaalde culturen nogal in zwang te zijn geweest- en in bepaalde culturen met een maagdelijkheidscultus komt het ook nogal veel voor. Hoeven ze niet naar de hoeren en kunnen ze toch een maagd trouwen zonder voor de kosten voor een hersteloperatie te hoeven dokken.
Als je het mag geloven- dan wordt er geen hetero pornofilm meer gemaakt zonder een fikse portie anale seks.
Ze raggen anaal wat af een hoop heteromannetjes. :stout:

"het Griekse standje"
(:D ja je leert wat van "Spuiten en slikken" kijken afgelopen zondag)

Overigens wordt er niet alleen anaal gesext voor geboortebeperking, maar ook om het maagdenvlies te beschermen (zodat het meisje maagd blijft). Er zijn dan ook veel marokkaanse, turkse, maar ook streng christelijke stelletjes die het anaal doen zodat het maagdenvlies in tact blijft.

panoma79
31-10-07, 13:44
Geplaatst door Julien
"het Griekse standje"
(:D ja je leert wat van "Spuiten en slikken" kijken afgelopen zondag)

Overigens wordt er niet alleen anaal gesext voor geboortebeperking, maar ook om het maagdenvlies te beschermen (zodat het meisje maagd blijft). Er zijn dan ook veel marokkaanse, turkse, maar ook streng christelijke stelletjes die het anaal doen zodat het maagdenvlies in tact blijft.

Het begint een smerige boel te worden.

knuppeltje
31-10-07, 13:49
Geplaatst door Julien
"het Griekse standje"
(:D ja je leert wat van "Spuiten en slikken" kijken afgelopen zondag)

Overigens wordt er niet alleen anaal gesext voor geboortebeperking, maar ook om het maagdenvlies te beschermen (zodat het meisje maagd blijft). Er zijn dan ook veel marokkaanse, turkse, maar ook streng christelijke stelletjes die het anaal doen zodat het maagdenvlies in tact blijft.

Ja- ga hier onze Cayis hier even zitten stangen door het over al die Marokkaanse reetridders te hebben, zo zal de discussie wel opschieten.

Charlus
31-10-07, 13:50
Geplaatst door Julien
<..>Er zijn dan ook veel marokkaanse, turkse, maar ook streng christelijke stelletjes die het anaal doen zodat het maagdenvlies in tact blijft.
Zonder religies minder anaal. Gatver, een oneliner. Gelukkig, nu niet meer.

Julien
31-10-07, 13:51
Geplaatst door panoma79
Het begint een smerige boel te worden.

Ik vind die topics over zelmoordterroristen en oorlogen met afgerukte armen en tientallen lijken een stuk smeriger.
Daarnaast is het gewoon een interessante aanvulling op de vooroordelen over anale seks (dat alleen homo's dit zouden doen).

izri1972
31-10-07, 13:59
Geplaatst door III
En jij gooit dat op godsdienstvrijheid zeker?
Waarom heb ik dan die vrijheid weer niet?
Ik als aanhanger en volgeling van de Grote Poesti Poestarras voel mij gediscrimineerd!
Poesti vindt namelijk helemaal niets een zonde en gebiedt ons er ook zo over te denken!

Kortzichtig hoor om een godheidje te verzinnen die jouw schaduwzijden representeren moet met een gezag ontleend aan de vrije uitoefening van je geloof...
En wat als de sex tussen twee mannen de uitoefening is van hun geloof?
Zij geloven in elkaar en in hun liefde jegens elkaar.
En jij wilt als een Gestapo-officier hun huis binnendringen en ze deporteren?
Hoe moet ik dat zien?

Ik denk dat een verbod op de politieke macht van een Christenunie dan meer op zijn plaats is!

Volgens mij wil jij het gewoon niet begrijpen, je dient de gedachtegoed van een partij te respecteren. Zoniet, dan genoeg partijen in Nederland waar je, je aan kunt sluiten. Een partij die wel kont-wippers in de partij wil hebben. Misschien is D66 iets voor jou;)

Qaiys
31-10-07, 14:00
Geplaatst door knuppeltje
Dat denk ik ook dikwijls Cayis. :stout:

je moet het niet bij het denken alleen laten!

knuppeltje
31-10-07, 14:01
Geplaatst door panoma79
Het begint een smerige boel te worden.

Het kan altijd nog veel smeriger, let maar eens op als onze Caiys eenmaal op zijn praatstoel zit, en het maakt niet uit waarover die dan begint, maar uitterst smerig is het heel vaak met hem. :haha:

knuppeltje
31-10-07, 14:03
Geplaatst door Qaiys
je moet het niet bij het denken alleen laten!

Ach Caiys- wat zouden we hier toch zonder jouw wijze raadgevingen moeten beginnen? :schreeuw:

Qaiys
31-10-07, 14:07
Geplaatst door knuppeltje
Het kan altijd nog veel smeriger, let maar eens op als onze Caiys eenmaal op zijn praatstoel zit, en het maakt niet uit waarover die dan begint, maar uitterst smerig is het heel vaak met hem. :haha:

Als het nieuwsberichtje de relnichten hier niet aanstaat dan gaan ze rellen en de boodschapper in diskrediet brengen.

III
31-10-07, 15:18
Geplaatst door knuppeltje


Zou jij het nog eens even opnieuw kunnen lezen wat er stond- want er stond helemaal niet wat jij leest. maar dat komt mede door de manier van citeren van Charlus, die zin ws dus van Charlus. De zoveelste keer dat je zit te klooien met andermans postings.

Hey gare gast, nou mot je effe dimme.
Je mot bij je Charlus weze!

In netjes: Zoudt U den heer Charlus zelf kunnen wijzen op het zorgdragen van een kloppende samenstelling van het raamwerk dat zich bevindt rondom zijn bijdragen?

III
31-10-07, 15:21
Geplaatst door izri1972
Volgens mij wil jij het gewoon niet begrijpen, je dient de gedachtegoed van een partij te respecteren. Zoniet, dan genoeg partijen in Nederland waar je, je aan kunt sluiten. Een partij die wel kont-wippers in de partij wil hebben. Misschien is D66 iets voor jou;)

Heb ik het over mezelf gehad?
Mijn wijze van uitdrukking zegt wel het een en ander over mijn wijze van denken, dat is waar.
Maar ik heb het in de zin zoals jij bedoelt met geen woord over mezelf gerept.

Waarom denk je dat ik zeg dat het beter is om de CU te verbieden?
Zou wel eerlijker zijn, niet?

En waar komt jouw haat jegens de homofiele medemens vandaan?
Dat je die zo openlijk durft te ventileren wil niet zeggen dat je lef hebt, maar dat er in de grond wat mis is met je!

III
31-10-07, 15:24
Geplaatst door Qaiys
Niet iedere Nederlander is een incestpleger en kindermisbruiker.

Goh, wat druk je dat toch tactvol uit!

Red Sonja
31-10-07, 15:28
Kijk, homo's zijn gewoon een stel mislukte hetero's.
Zo heeft God dat bedoeld. Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij beaamt het.

izri1972
31-10-07, 15:44
Geplaatst door III
Heb ik het over mezelf gehad?
Mijn wijze van uitdrukking zegt wel het een en ander over mijn wijze van denken, dat is waar.
Maar ik heb het in de zin zoals jij bedoelt met geen woord over mezelf gerept.

Waarom denk je dat ik zeg dat het beter is om de CU te verbieden?
Zou wel eerlijker zijn, niet?

En waar komt jouw haat jegens de homofiele medemens vandaan?
Dat je die zo openlijk durft te ventileren wil niet zeggen dat je lef hebt, maar dat er in de grond wat mis is met je!


Man! Je reacties worden steeds vijandiger. Ben je soms homo? Voel je , jezelf tekort gedaan door mijn argumenten? Zeg het gewoon, dan houd ik er rekening mee.
Als ik mijzelf publiekelijk laat gelden, is het alleen maar om te weten hoe mensen reageren op een bepaalde gemoedstoestanden van mij. En vandaag had ik de behoefte om, via dit medium, de homo's aan te vallen.

Nee. Ik heb niets met homo's. Wat dat betreft sluit ik mij helaamaal aan met de CU en SGP. Dat recht heb ik gewoon. En daar maak ik gretig gebruik van, om dit gedachtegoed te verdedigen. Als jij dan vindt dat er iets mis is met mij, dan neem ik dat voor lief.


Izri

III
31-10-07, 15:51
Geplaatst door izri1972
Man! Je reacties worden steeds vijandiger. Ben je soms homo? Voel je , jezelf tekort gedaan door mijn argumenten? Zeg het gewoon, dan houd ik er rekening mee.
Als ik mijzelf publiekelijk laat gelden, is het alleen maar om te weten hoe mensen reageren op een bepaalde gemoedstoestanden van mij. En vandaag had ik de behoefte om, via dit medium, de homo's aan te vallen.

Nee. Ik heb niets met homo's. Wat dat betreft sluit ik mij helaamaal aan met de CU en SGP. Dat recht heb ik gewoon. En daar maak ik gretig gebruik van, om dit gedachtegoed te verdedigen. Als jij dan vindt dat er iets mis is met mij, dan neem ik dat voor lief.


Izri

Ow, nou ben ik de vijand?
Het enige argument dat je te berden brengt is "kont-wippers", hetgeen geen argument is, maar puur een belediging.
Zo is het wel bedoeld iig.
Homo's zijn niet afwijkend.
Het is eerder zo dat jij een homo bent die liever naar meisjes kijkt.
Of lijkt te kijken, ik ken je niet...

knuppeltje
31-10-07, 16:11
Geplaatst door III
Hey gare gast, nou mot je effe dimme.
Je mot bij je Charlus weze!

In netjes: Zoudt U den heer Charlus zelf kunnen wijzen op het zorgdragen van een kloppende samenstelling van het raamwerk dat zich bevindt rondom zijn bijdragen?

Zou jij niet even vakantie kunnen nemen hier en dan een kursus begrijpend lezen gaan volgen.

knuppeltje
31-10-07, 16:14
Geplaatst door Red Sonja
Kijk, homo's zijn gewoon een stel mislukte hetero's.
Zo heeft God dat bedoeld. Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij beaamt het.

Kun jij mij niet even zijn telefoonnummer geven, dan kan ik ook eens een keer met hem praten, kan best gezellig worden.

knuppeltje
31-10-07, 16:20
Geplaatst door Qaiys
Als het nieuwsberichtje de relnichten hier niet aanstaat dan gaan ze rellen en de boodschapper in diskrediet brengen.

Nou Qaiys- dit kun je vast beter. :hihi:

panoma79
31-10-07, 16:52
Wie is hier de herrie-schoppende homo?

Meneer knuppeltje weer.

III
31-10-07, 16:54
Geplaatst door knuppeltje
Zou jij niet even vakantie kunnen nemen hier en dan een kursus begrijpend lezen gaan volgen.

Jij beschuldigt mij ervan te knoeien met de citaten.
En dat pik ik niet.

Koala64
31-10-07, 17:59
Geplaatst door izri1972
Deze vrouw heeft lef, zij durft tenminste uit te komen voor de gedachtegoed van de CU. Dit heeft niets te maken met het discrimineren van homo's. God zegt dat homosexualiteit een zonde is. De mensen dien je lief te hebben, homo's, hun daden niet. Dan mag je gerust zeggen dat je praktiserende homo's wilt weren. Geloofsovertuiging, geen discriminatie!
Reli-fascisme, gebaseerd op oude zandsprookjes. Niets meer, niets minder.

III
31-10-07, 18:14
Geplaatst door Koala64
Reli-fascisme, gebaseerd op oude zandsprookjes. Niets meer, niets minder.


"Ja, Jezus houdt waarlijk van iedereen!"
...
"Maar wil je misschien je lid uit die vriend van je halen, want daar zijn we hier niet van gediend..."

:cola:

Koala64
31-10-07, 18:24
Geplaatst door III
"Ja, Jezus houdt waarlijk van iedereen!"
...
"Maar wil je misschien je lid uit die vriend van je halen, want daar zijn we hier niet van gediend..."

:cola:

Ach ja.

Ergens anders las ik dit commentaar en dat slaat volgens mij de spijker op zijn kop:

'Overigens zie je dit soort crap vaak het ergst bij uit diepe dalen gesleepte bekeerlingen.
Deze mevrouw ontleent waarschijnlijk haar hele zelfbeeld uit haar bekering, daar haar leven daarvoor niet veel zal zijn geweest om trots op te zijn.

En nog steeds zal ze buiten dat religieus opgepompte zelfbeeld niet veel voorstellen, dus moet ze op mensen die 'nog wel slecht zijn' hakken om zo zich beter te kunnen voelen dan anderen. Ze kan zich immers niet boven anderen verheffen door haar eigen kwaliteiten te noemen.
Die zijn tenslotte afwezig(of die ziet ze niet). Daar ze dus niet kan wijzen op wat goed is aan haarzelf, wijst ze maar op wat er 'slechter' is aan anderen.'

Verder snap ik wel beetje van wat Schaapie doet en waarom hij het doet en kan daar wel door heen kijken en daarom keur ik het niet helemaal af.
Niet helemaal. ;)

mark61
31-10-07, 18:39
Geplaatst door Koala64
oude zandsprookjes

:hihi: Die kende ik nog niet. Bondig :ego:

III
31-10-07, 18:59
Geplaatst door Koala64

Verder snap ik wel beetje van wat Schaapie doet en waarom hij het doet en kan daar wel door heen kijken en daarom keur ik het niet helemaal af.
Niet helemaal. ;)

Als je toch latent bent en iedereen wijst je erop, dan doe je er toch iets mee, of niet?
Of is het gewoon een relnicht die zit te bullshitten?

Koala64
31-10-07, 19:03
Geplaatst door mark61
:hihi: Die kende ik nog niet. Bondig :ego:
Niet super subtiel. Maar daar is de sfeer in dit topic ook niet naar. :wink:

Koala64
31-10-07, 19:04
Geplaatst door III
Als je toch latent bent en iedereen wijst je erop, dan doe je er toch iets mee, of niet?
Of is het gewoon een relnicht die zit te bullshitten?

Geen idee. Ben zelf ook wel benieuwd naar de mens achter Schaap. :wink:

mark61
31-10-07, 19:07
Geplaatst door Koala64
Niet super subtiel. Maar daar is de sfeer in dit topic ook niet naar. :wink:

In welk topic wel dan?

Koala64
31-10-07, 19:12
Geplaatst door mark61
In welk topic wel dan?
Hmm.... U heeft een punt.

Qaiys
31-10-07, 19:16
Voorspelbaar om te zien hoe de flikkers op maroc.nl de boodschapper proberen zwart te maken inzake onwelgevallige nieuws m.b.t. homo´s en niet-moslims.

mark61
31-10-07, 19:19
Geplaatst door Qaiys
.

Leuk altijd hè, homofilie aan pedofilie koppelen.

We blijven diep onder de indruk.

Ow, post snel veranderd. Omdat je zelf aan het zwartmaken was :hihi:

Qaiys
31-10-07, 19:26
Geplaatst door mark61
Leuk altijd hè, homofilie aan pedofilie koppelen.

We blijven diep onder de indruk.

Ow, post snel veranderd. Omdat je zelf aan het zwartmaken was :hihi:

Doe niet zo stom aub, als ik dat doe dan moet er duidelijk een homo-pedo sex relatie te lezen zijn in het berichtje.

Gewoon op het verkeerde knopje geklikt waardoor het berichtje op de verkeerde thread terecht kwam.

mark61
31-10-07, 19:28
Geplaatst door Qaiys
Doe niet zo stom aub, als ik dat doe dan moet er duidelijk een homo-pedo sex relatie te lezen zijn in het berichtje.

Die is er voor jou toch standaard?


Gewoon op het verkeerde knopje geklikt waardoor het berichtje op de verkeerde thread terecht kwam.

Goed opletten voortaan! :student: Is zo lastig reageren op een post die aan het veranderen is :hihi:

Koala64
31-10-07, 19:29
Geplaatst door Qaiys
Voorspelbaar om te zien hoe de flikkers op maroc.nl de boodschapper proberen zwart te maken inzake onwelgevallige nieuws m.b.t. homo´s en niet-moslims.

In plaats van 'flikkers' kun je ook het woord homo gebruiken. Ik maak jou ook niet uit voor berberaap of zandneger.
Beetje respect graag.

III
31-10-07, 19:40
Geplaatst door Qaiys
Voorspelbaar om te zien hoe de flikkers op maroc.nl de boodschapper proberen zwart te maken inzake onwelgevallige nieuws m.b.t. homo´s en niet-moslims.

Waarom doe je het dan als het zo voorspelbaar is?

En zie je jezelf als een boodschapper?
Van wat?
The Dark Lord?
:tover:

knuppeltje
31-10-07, 19:49
Geplaatst door Qaiys
Voorspelbaar om te zien hoe de flikkers op maroc.nl de boodschapper proberen zwart te maken inzake onwelgevallige nieuws m.b.t. homo´s en niet-moslims.

Tja- zo voorspelbaar te zijn als sommige moslims valt ook weer niet mee, daar valt niet makkelijk van te winnen.

panoma79
31-10-07, 19:55
Geplaatst door knuppeltje
Tja- zo voorspelbaar te zijn als sommige moslims valt ook weer niet mee, daar valt niet makkelijk van te winnen.

Ben jij homo?

III
31-10-07, 20:47
Geplaatst door panoma79
Ben jij homo?

Hij is te oud voor je, hoor! :huil:

Qaiys
01-11-07, 01:23
Geplaatst door Koala64
In plaats van 'flikkers' kun je ook het woord homo gebruiken. Ik maak jou ook niet uit voor berberaap of zandneger.
Beetje respect graag.

Ik bepaal zelf welk woord ik gebruik. Flikkertjes vind ik wel een mooie woord om voor jou en andere kontgravers te gebruiken.

Qaiys
01-11-07, 01:25
Geplaatst door knuppeltje
Tja- zo voorspelbaar te zijn als sommige moslims valt ook weer niet mee, daar valt niet makkelijk van te winnen.

Meneer de poot is dus op zijn pootjes getrapt door het nieuwsartikel. :hihi:

III
01-11-07, 01:38
Geplaatst door Qaiys
Meneer de poot is dus op zijn pootjes getrapt door het nieuwsartikel. :hihi:

Meneer is geen poot. Een poot is een heterosexuele jongen die voor geld zijn lichaam ter beschikking stelt aan mannen die zich daar graag tegoed aan doen...
Misschien snap je dan het woord broodpoot een beetje beter.

En ik vindt dat je je uitermate zwak opstelt in deze non-discussie.
Ik had verwacht dat jij (ondanks het feit dat je er nog niet over uit bent) over de homosexuele medemens je oordeel wel kon bijstellen.
De nuchterheid die je aan de dag brengt in andere discussies mis je te enen male in deze.

Geef toch eens de passage in de koran die zegt homosexualiteit te verbieden .
Niet één van jullie homobashers komt met gedegen materiaal.

III
01-11-07, 01:39
Geplaatst door Qaiys
Ik bepaal zelf welk woord ik gebruik. Flikkertjes vind ik wel een mooie woord om voor jou en andere kontgravers te gebruiken.

Wees dan ook niet bedroefd als je op eenzelfde manier aangesproken cq. behandeld wordt!

Koala64
01-11-07, 01:46
Geplaatst door Qaiys
Ik bepaal zelf welk woord ik gebruik. Flikkertjes vind ik wel een mooie woord om voor jou en andere kontgravers te gebruiken.
Lees de Koran nog eens goed meneer de 'moslim'.

Qaiys
01-11-07, 01:58
Geplaatst door III
Meneer is geen poot. Een poot is een heterosexuele jongen die voor geld zijn lichaam ter beschikking stelt aan mannen die zich daar graag tegoed aan doen...
Misschien snap je dan het woord broodpoot een beetje beter.

En ik vindt dat je je uitermate zwak opstelt in deze non-discussie.
Ik had verwacht dat jij (ondanks het feit dat je er nog niet over uit bent) over de homosexuele medemens je oordeel wel kon bijstellen.
De nuchterheid die je aan de dag brengt in andere discussies mis je te enen male in deze.

Als een troep relnichten mij onheus bejegent dan zullen ze het merken ook! Jij hebt nog geluk dat ik je een paar dagen geleden liet gaan.


Geef toch eens de passage in de koran die zegt homosexualiteit te verbieden .
Niet één van jullie homobashers komt met gedegen materiaal.

Zat soera's die het verbod op homosex verbieden, maar dat is niet de issue hier.

Qaiys
01-11-07, 02:03
Geplaatst door III
Wees dan ook niet bedroefd als je op eenzelfde manier aangesproken cq. behandeld wordt!

Toen je zoals hieronder over mij sprak heb ik toch geklaagd of gejankt?


Geplaatst door III
Omdat hij de homootje is van jullie beiden. Jij bent alleen maar een lekkere ventje!

Qaiys
01-11-07, 02:06
Geplaatst door Koala64
Lees de Koran nog eens goed meneer de 'moslim'.

Eerst heb je het over een zandsprookje en nu moet ik ineens de Koran lezen.

Koala64
01-11-07, 02:09
Geplaatst door Qaiys
Eerst heb je het over een zandsprookje en nu moet ik ineens de Koran lezen.

Jij zegt dat je moslim bent, dus lijkt het me handig dat je weet wat als moslim wel en niet toegestaan is.

Ik ben geen moslim.

Qaiys
01-11-07, 02:13
Geplaatst door Koala64
Jij zegt dat je moslim bent, dus lijkt het me handig dat je weet wat als moslim wel en niet toegestaan is.

Ik ben geen moslim.

Daar heb ik jouw aansporing niet voor nodig.

Koala64
01-11-07, 02:16
Geplaatst door Qaiys
Daar heb ik jouw aansporing niet voor nodig.
Actions speak louder than words.

Sterkte.

Qaiys
01-11-07, 02:30
Geplaatst door Koala64
Actions speak louder than words.

Sterkte.

Beterschap

III
01-11-07, 02:55
Geplaatst door Qaiys
Als een troep relnichten mij onheus bejegent dan zullen ze het merken ook! Jij hebt nog geluk dat ik je een paar dagen geleden liet gaan.

Ach, ze benne wel lekkere ventjes toch?
En jij liet mij een paar dagen geleden gaan?
Leg eens uit.


Geplaatst door Qaiys

Zat soera's die het verbod op homosex verbieden, maar dat is niet de issue hier.
Dan ben jij overtuigd...
Maar ik nog niet!
Ik wil die dingen lezen en zien hoe ik ze interpreteer.

III
01-11-07, 03:01
Geplaatst door Qaiys
Toen je zoals hieronder over mij sprak heb ik toch geklaagd of gejankt?

Achjee!
Toen maakte ik een grapje, in de hoop dat erop zou worden ingegaan. Dat bleef alleen uit. Nou, jammer.
Mijn nederige excuses aanbieden is alleen niet relevant denk ik.
Gezien het feit hoe jij de practiserende (dat betekent nog niet sexende, maar meer "uit de kast gekomene") homo's hier denkt te moeten bejegenen.
Of maak jij ook grappen?
Zo ja: dan ben je hier verkeerd, je zou dan een plaats op de bühne moeten hebben!


Geplaatst door Qaiys

Omdat hij de homootje is van jullie beiden. Jij bent alleen maar een lekkere ventje!

Maar dat is dus de bewuste passage?

III
01-11-07, 03:03
Geplaatst door Koala64

Ik ben geen moslim.

Je moest eens weten, jong! :fpetaf:

David
01-11-07, 08:47
VVD doet aangifte tegen Lont



De VVD-fractie in Amsterdamse Zuidoost zal aangifte doen bij de politie tegen Yvette Lont wegens het aanzetten tot discriminatie. Aanleiding zijn de uitspraken van het CU-deelraadslid dat homo´s haar partij niet mogen vertegenwoordigen.

“Wat Lont doet is je reinste discriminatie. Daarnaast roept zij anderen op om eveneens te discrimineren. Met deze actie werpt zij haar schaapskleren af en komt zij uit de kast met haar ultraorthodoxe karakter.” aldus Eddy Meyer (foto), fractievoorzitter van de VVD in Zuidoost. “De VVD fractie in Zuidoost neemt met kracht afstand van haar standpunten over homoseksualiteit. Als haar actie succes heeft binnen de CU, dan moet de CU hetzelfde lot treffen als de SGP met haar vrouwendiscriminatie en de staatstoelage aan de CU ontnomen worden.”

Mevrouw Lont handelt volgens de VVD-deelraadsfractie in strijd met de door haar aflegde eed om de grondwet getrouw te zijn. Nota bene een eed die zij met de hand op de bijbel heeft afgelegd. Door haar ongrondwettelijke actie vindt de VVD-fractie in Zuidoost haar aanwezigheid in de deelraad in hoge mate ongewenst. In de eerstvolgende raadsvergadering zal de VVD de raad om een uitspraak in deze richting vragen. Meyer: "Wij verwachten ook van de CU dat zij in al haar geledingen met kracht afstand neemt van deze discrimerende standpunten van Lont."

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4022

izri1972
01-11-07, 09:43
Geplaatst door III
Ow, nou ben ik de vijand?
Het enige argument dat je te berden brengt is "kont-wippers", hetgeen geen argument is, maar puur een belediging.
Zo is het wel bedoeld iig.
Homo's zijn niet afwijkend.
Het is eerder zo dat jij een homo bent die liever naar meisjes kijkt.
Of lijkt te kijken, ik ken je niet...


Dus je bent een flikker.

sidi bibi
01-11-07, 10:20
Geplaatst door David
VVD doet aangifte tegen Lont



De VVD-fractie in Amsterdamse Zuidoost zal aangifte doen bij de politie tegen Yvette Lont wegens het aanzetten tot discriminatie. Aanleiding zijn de uitspraken van het CU-deelraadslid dat homo´s haar partij niet mogen vertegenwoordigen.

“Wat Lont doet is je reinste discriminatie. Daarnaast roept zij anderen op om eveneens te discrimineren. Met deze actie werpt zij haar schaapskleren af en komt zij uit de kast met haar ultraorthodoxe karakter.” aldus Eddy Meyer (foto), fractievoorzitter van de VVD in Zuidoost. “De VVD fractie in Zuidoost neemt met kracht afstand van haar standpunten over homoseksualiteit. Als haar actie succes heeft binnen de CU, dan moet de CU hetzelfde lot treffen als de SGP met haar vrouwendiscriminatie en de staatstoelage aan de CU ontnomen worden.”

Mevrouw Lont handelt volgens de VVD-deelraadsfractie in strijd met de door haar aflegde eed om de grondwet getrouw te zijn. Nota bene een eed die zij met de hand op de bijbel heeft afgelegd. Door haar ongrondwettelijke actie vindt de VVD-fractie in Zuidoost haar aanwezigheid in de deelraad in hoge mate ongewenst. In de eerstvolgende raadsvergadering zal de VVD de raad om een uitspraak in deze richting vragen. Meyer: "Wij verwachten ook van de CU dat zij in al haar geledingen met kracht afstand neemt van deze discrimerende standpunten van Lont."

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4022

Wat een moeite voor dat Lont int Gristelijke kruitvat.

knuppeltje
01-11-07, 12:05
Geplaatst door Qaiys
Meneer de poot is dus op zijn pootjes getrapt door het nieuwsartikel. :hihi:

Dat ook weer niet, het was slechts een ruiterlijke bekentenis. :haha:

III
01-11-07, 13:37
Geplaatst door izri1972
Dus je bent een flikker.

Jouw woorden, jouw conclusie.
Wees maar blij met wie jij bent.
:boer:

Koala64
01-11-07, 14:55
Geplaatst door David
VVD doet aangifte tegen Lont



De VVD-fractie in Amsterdamse Zuidoost zal aangifte doen bij de politie tegen Yvette Lont wegens het aanzetten tot discriminatie. Aanleiding zijn de uitspraken van het CU-deelraadslid dat homo´s haar partij niet mogen vertegenwoordigen.

“Wat Lont doet is je reinste discriminatie. Daarnaast roept zij anderen op om eveneens te discrimineren. Met deze actie werpt zij haar schaapskleren af en komt zij uit de kast met haar ultraorthodoxe karakter.” aldus Eddy Meyer (foto), fractievoorzitter van de VVD in Zuidoost. “De VVD fractie in Zuidoost neemt met kracht afstand van haar standpunten over homoseksualiteit. Als haar actie succes heeft binnen de CU, dan moet de CU hetzelfde lot treffen als de SGP met haar vrouwendiscriminatie en de staatstoelage aan de CU ontnomen worden.”

Mevrouw Lont handelt volgens de VVD-deelraadsfractie in strijd met de door haar aflegde eed om de grondwet getrouw te zijn. Nota bene een eed die zij met de hand op de bijbel heeft afgelegd. Door haar ongrondwettelijke actie vindt de VVD-fractie in Zuidoost haar aanwezigheid in de deelraad in hoge mate ongewenst. In de eerstvolgende raadsvergadering zal de VVD de raad om een uitspraak in deze richting vragen. Meyer: "Wij verwachten ook van de CU dat zij in al haar geledingen met kracht afstand neemt van deze discrimerende standpunten van Lont."

Bron: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=4022

Mooi.

sidi bibi
01-11-07, 16:01
Geplaatst door Koala64
Mooi.

Ik snap die commotie echt niet, zo'n ex-temeier zegt wat, heeft waarschijnlijk tijdens haar miserabele busines periode een koster van de griffo-kliek versiert die op mannenkoppen valt en haar bekeerd en 8 pagina's gaat men erop in. Zijn die zwarte kousen-jongens nu de macht over aan het nemen in NL ? Gaat ook weer een berg geld kosten aan allerlei deskundigen die over die onzin moeten heenbuigen ook nog.
Wat een gezeik.

izri1972
01-11-07, 16:20
Geplaatst door III
Jouw woorden, jouw conclusie.
Wees maar blij met wie jij bent.
:boer:


Alhamdoe Lillah

Koala64
01-11-07, 17:59
Geplaatst door sidi bibi
Ik snap die commotie echt niet, zo'n ex-temeier zegt wat, heeft waarschijnlijk tijdens haar miserabele busines periode een koster van de griffo-kliek versiert die op mannenkoppen valt en haar bekeerd en 8 pagina's gaat men erop in. Zijn die zwarte kousen-jongens nu de macht over aan het nemen in NL ? Gaat ook weer een berg geld kosten aan allerlei deskundigen die over die onzin moeten heenbuigen ook nog.
Wat een gezeik.
Haha, ergens heb je ook wel gelijk Sidi Bibi. 't Zal wel volle maan zijn, hangt veel temperament in de lucht :p

Julien
01-11-07, 18:48
Geplaatst door izri1972
Alhamdoe Lillah

watskeburt met het arabisch op maroc.nl?
eerst heeft iemand het over "schaitan" en nu hebben we het over "alhamdoe lillah" :rolleyes:

III
01-11-07, 19:08
Geplaatst door Julien
watskeburt met het arabisch op maroc.nl?
eerst heeft iemand het over "schaitan" en nu hebben we het over "alhamdoe lillah" :rolleyes:

Lila is ook een soort van homokleurtje.
Heb ik verder ook schait an.

Qaiys
01-11-07, 20:19
'Geen actieve rol homo's in Christenunie'
ANP

HILVERSUM - Tweederde van de lokale voorzitters van de ChristenUnie (CU) vindt dat iemand met een homoseksuele relatie niet actief kan zijn voor de partij als bestuurder of als volksvertegenwoordiger. Dat blijkt uit een steekproef uitgevoerd door het Radio 1-programma De Ochtenden (EO) waarvan de resultaten donderdag bekend werden.

De discussie binnen de CU over dit thema is opgelaaid nadat het Amsterdamse ChristenUnie-raadslid Yvette Lont heeft gezegd dat homoseksuelen haar partij niet mogen vertegenwoordigen. Daartoe wil zij op 17 november een motie indienen op het partijcongres.

Uit de steekproef bleek dat de lokale voorzitters vinden dat er tijdens het partijcongres over dit onderwerp gesproken moet worden. Zestig procent van de voorzitters meent dat Yvette Lont haar motie moet indienen tijdens het partijcongres.

Tweederde van de lokale voorzitters vindt het overigens niet nodig om een landelijke regel in te stellen over dit onderwerp. De bijbelse grondslag van de CU geeft volgens de ondervraagden al duidelijk genoeg aan dat praktiserende homoseksuelen geen belangrijke functies in de partij kunnen bekleden.

Inmiddels heeft de VVD-fractie in Amsterdam-Zuidoost laten weten aangifte te gaan doen tegen Lont wegens het aanzetten tot discriminatie. D66-Tweede Kamerlid Boris van der Ham denkt dat de top van de ChristenUnie hierover veel genuanceerder denkt dan de lokale bestuurders. Hij zet het congres van de ChristenUnie onder druk door schriftelijke vragen te stellen aan minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken. Van der Ham wil weten of de ChristenUnie wegens het discrimineren van homo's eenzelfde lot boven het hoofd hangt als de SGP. De subsidie van de overheid aan de SGP is stopgezet omdat die partij vrouwen discrimineert.

De organisatie van ChristenUnie-jongeren PerspectieF zou het onverstandig vinden als het partijcongres een uitspraak over de motie van Lont zou doen. De jongeren pleiten voor het instellen van een commissie die met een advies over de positie van homo's in de partij moet komen. Lont moet dan afzien van haar motie. Het bestuur van de ChristenUnie zal volgende week reageren op de moties die voor het partijcongres zijn aangekondigd.


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article475359.ece/Geen_actieve_rol_homos_in_Christenunie

izri1972
01-11-07, 20:22
Geplaatst door III
Lila is ook een soort van homokleurtje.
Heb ik verder ook schait an.



Daarom heb ik het niet zo met flikkers. Als ze hun zin niet krijgen gaan ze huilen en vies doen. Valse nichten zijn het gewoon.

sidi bibi
01-11-07, 20:30
Geplaatst door Koala64
Haha, ergens heb je ook wel gelijk Sidi Bibi. 't Zal wel volle maan zijn, hangt veel temperament in de lucht :p

Die volle maan misschien, geeft wel een soort romantische nostalgie. Ging in eerdere tijden weleens op jacht naar zo'n zwarte-kousen vrouw die tochtig was aan de Andelse Sluis, ligt in de driehoek Veen, Nederhemert en de noordelijke zware Bommellerwaarddorpen. Af en toe lukte het er een te pakken te krijgen van wie het schuim op de lippen stond, reed dan een stukje richting Loevestijn om zo'n vrouw van die kolossale geitenwollen onderbroek te ontdoen en dan er een keer overheen te rampetampen. Nou, dat konden ze, als walrussen, het interieur van het mobiel bedwelmend in de visgeur. Hooibergennostalgie waar alles verboden was wat gods gebod was, de televisie en de ontucht op de hooizolder, tsja, leuke tijd was dat. Beetje off-topic maar moet effe kunnen.

III
01-11-07, 20:38
Geplaatst door izri1972
Daarom heb ik het niet zo met flikkers. Als ze hun zin niet krijgen gaan ze huilen en vies doen. Valse nichten zijn het gewoon.

Nee, jij bent meer van de zachte aanpak, toch?

En jij bent toch ook niet vies van een beetje gejank?


Homo's valse nichten?
Ik dacht dat dat just de echte waren!

sidi bibi
01-11-07, 20:39
Geplaatst door Qaiys
'Geen actieve rol homo's in Christenunie'
ANP

HILVERSUM - Tweederde van de lokale voorzitters van de ChristenUnie (CU) vindt dat iemand met een homoseksuele relatie niet actief kan zijn voor de partij als bestuurder of als volksvertegenwoordiger. Dat blijkt uit een steekproef uitgevoerd door het Radio 1-programma De Ochtenden (EO) waarvan de resultaten donderdag bekend werden.

De discussie binnen de CU over dit thema is opgelaaid nadat het Amsterdamse ChristenUnie-raadslid Yvette Lont heeft gezegd dat homoseksuelen haar partij niet mogen vertegenwoordigen. Daartoe wil zij op 17 november een motie indienen op het partijcongres.

Uit de steekproef bleek dat de lokale voorzitters vinden dat er tijdens het partijcongres over dit onderwerp gesproken moet worden. Zestig procent van de voorzitters meent dat Yvette Lont haar motie moet indienen tijdens het partijcongres.

Tweederde van de lokale voorzitters vindt het overigens niet nodig om een landelijke regel in te stellen over dit onderwerp. De bijbelse grondslag van de CU geeft volgens de ondervraagden al duidelijk genoeg aan dat praktiserende homoseksuelen geen belangrijke functies in de partij kunnen bekleden.

Inmiddels heeft de VVD-fractie in Amsterdam-Zuidoost laten weten aangifte te gaan doen tegen Lont wegens het aanzetten tot discriminatie. D66-Tweede Kamerlid Boris van der Ham denkt dat de top van de ChristenUnie hierover veel genuanceerder denkt dan de lokale bestuurders. Hij zet het congres van de ChristenUnie onder druk door schriftelijke vragen te stellen aan minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken. Van der Ham wil weten of de ChristenUnie wegens het discrimineren van homo's eenzelfde lot boven het hoofd hangt als de SGP. De subsidie van de overheid aan de SGP is stopgezet omdat die partij vrouwen discrimineert.

De organisatie van ChristenUnie-jongeren PerspectieF zou het onverstandig vinden als het partijcongres een uitspraak over de motie van Lont zou doen. De jongeren pleiten voor het instellen van een commissie die met een advies over de positie van homo's in de partij moet komen. Lont moet dan afzien van haar motie. Het bestuur van de ChristenUnie zal volgende week reageren op de moties die voor het partijcongres zijn aangekondigd.


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article475359.ece/Geen_actieve_rol_homos_in_Christenunie

Wat een rotzooi. Die grristelijken dachten een model te promoten van hoe een diep gevallenene toch nog tot Den Heere kon komen.

Koala64
01-11-07, 21:44
Geplaatst door sidi bibi
Die volle maan misschien, geeft wel een soort romantische nostalgie. Ging in eerdere tijden weleens op jacht naar zo'n zwarte-kousen vrouw die tochtig was aan de Andelse Sluis, ligt in de driehoek Veen, Nederhemert en de noordelijke zware Bommellerwaarddorpen. Af en toe lukte het er een te pakken te krijgen van wie het schuim op de lippen stond, reed dan een stukje richting Loevestijn om zo'n vrouw van die kolossale geitenwollen onderbroek te ontdoen en dan er een keer overheen te rampetampen. Nou, dat konden ze, als walrussen, het interieur van het mobiel bedwelmend in de visgeur. Hooibergennostalgie waar alles verboden was wat gods gebod was, de televisie en de ontucht op de hooizolder, tsja, leuke tijd was dat. Beetje off-topic maar moet effe kunnen.
:D

't Zijn de zedige vlechten die het hem doen he? Erotiseert als een tierelier. Jammer dat ik homo ben anders wist ik het wel. Rrrrrrrrr.... :handbang: :jeweetog:

panoma79
01-11-07, 21:47
Geplaatst door Koala64
:D

Jammer dat ik homo ben anders wist ik het wel. Rrrrrrr

Jij ook al.

Koala64
01-11-07, 21:52
Geplaatst door panoma79
Jij ook al.
't Heerst. Helpt geen ene griepprik tegen.

David
01-11-07, 21:53
Geplaatst door Koala64
't Heerst. Helpt geen ene griepprik tegen.


Het is me wat!

Koala64
01-11-07, 21:54
Geplaatst door David
Het is me wat!
Kijk maar uit anders steek ik je aan... ;)

David
01-11-07, 21:58
Geplaatst door Koala64
Kijk maar uit anders steek ik je aan... ;)


Damn - te laat!

Koala64
01-11-07, 22:01
Geplaatst door David
Damn - te laat!
Damn and doubledamn. Was ik nog zo voorzichtig. 't Spijt me... :fpiraat:

David
01-11-07, 22:02
Geplaatst door Koala64
Damn and doubledamn. Was ik nog zo voorzichtig. 't Spijt me... :fpiraat:


Geeft niks hoor.

Koala64
01-11-07, 22:09
Geplaatst door David
Geeft niks hoor.

Ben nog zo gewaarschuwd door die ex-prosti dat ik bij normale mensen uit de buurt moet blijven...... :aanwal:

David
01-11-07, 22:13
Geplaatst door Koala64
Ben nog zo gewaarschuwd door die ex-prosti dat ik bij normale mensen uit de buurt moet blijven...... :aanwal:


Misschien heb ik jou wel aangestoken.

Koala64
01-11-07, 22:19
Geplaatst door David
Misschien heb ik jou wel aangestoken.

Mooi is dat. Nu wacht mij ook De Vuur. :verward:

David
01-11-07, 22:20
Geplaatst door Koala64
Mooi is dat. Nu wacht mij ook De Vuur. :verward:


Sorry.

panoma79
01-11-07, 22:33
Geplaatst door Koala64
't Heerst. Helpt geen ene griepprik tegen.

In the States kun je tegenwoordig in therapie gaan. Het is maar een idee.

Qaiys
01-11-07, 22:40
Geplaatst door panoma79
In the States kun je tegenwoordig in therapie gaan. Het is maar een idee.

In Nederland ook. David de poot is daar al eens als undercover journalist geweest om er ene artikel over te schrijven.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3407414#post3407414

panoma79
01-11-07, 22:49
Geplaatst door Qaiys
David de poot :giechel:

Koala64
01-11-07, 22:55
Geplaatst door panoma79
In the States kun je tegenwoordig in therapie gaan. Het is maar een idee.
't Is en blijft een raar land. Ik weet het.

Koala64
01-11-07, 23:32
Geplaatst door Qaiys
In Nederland ook. David de poot is daar al eens als undercover journalist geweest om er ene artikel over te schrijven.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=3407414#post3407414
In ieder geval deed hij iets relevants. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van het machootje te spelen vanachter je toetsenbordje. :fuckit:

mark61
01-11-07, 23:45
Geplaatst door Koala64
In ieder geval deed hij iets relevants. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van het machootje te spelen vanachter je toetsenbordje. :fuckit:

Ik denk dat hij heel opgewonden wordt van die woordjes. :argwaan:

III
02-11-07, 00:08
Jullie verdient elkaar denk ik dan maar.
:stomp:

David
02-11-07, 08:54
'Lont schadelijk voor CU'

Deelraadslid Yvette Lont de partij schade heeft toegebracht met haar uitspraken over homoseksualiteit, vindt voorzitter Chris van Andel van de Amsterdamse afdeling van de ChristenUnie. Lont wil op het partijcongres van de ChristenUnie een motie indienen waarin staat dat praktiserende homoseksuelen de partij niet mogen vertegenwoordigen.

"Dit is tot schade van de christelijke getuigenis, tot schade van de mensen om wie het gaat en tot schade van de ChristenUnie", zegt Van Andel. "Het risico bestaat dat mensen de ChristenUnie niet langer serieus nemen."

sidi bibi
02-11-07, 09:16
Geplaatst door David
'Lont schadelijk voor CU'

Deelraadslid Yvette Lont de partij schade heeft toegebracht met haar uitspraken over homoseksualiteit, vindt voorzitter Chris van Andel van de Amsterdamse afdeling van de ChristenUnie. Lont wil op het partijcongres van de ChristenUnie een motie indienen waarin staat dat praktiserende homoseksuelen de partij niet mogen vertegenwoordigen.

"Dit is tot schade van de christelijke getuigenis, tot schade van de mensen om wie het gaat en tot schade van de ChristenUnie", zegt Van Andel. "Het risico bestaat dat mensen de ChristenUnie niet langer serieus nemen."

Ik zie dat het gedoe ook vermeld wordt op nu.nl, woon al een jaar of 3 niet in NL en zie het met verbazing aan. PerspectieF, de jongerenpartij van de Gristenunie vindt het onverstandig om bindende uitspraken te doen ten aanzien van actieve homosexuelen. "Dat zou te snel en onzorgvuldig zijn." Wat een achterlijk zooitje, alleen het woord " actieve " al. Hoe krijgen ze het verzonnen. Ik dacht dat het homovraagstuk al een jaar of 30, 40 jaar geleden al besproken en afgewerkt was.

David
02-11-07, 10:16
http://www.geenstijl.nl/archives/images/rouwvoettt.jpg

Nederland IS al onder de sharia

De Vijand van de Staat is binnen en zit al in de regering. Ze hielden zich tot een beetje koest en verborgen zich achter hun gladgestreken glimlachjes en nette scheidingen. Maar vorige maand kwam de ChristenUnie al een beetje gang. Zo moest koopzondag direct afgeschaft worden. Maar na gisteravond is de beer pas echt los. Zo weigerde minister Rouvoet pertinent afstand te nemen van het standpunt dat homo's niet op politieke functies horen (filmpje 1 en filmpje 2). De vice-premier, die de leiding van Nederland overneemt, mocht Balkenende omvallen, zegt daarmee dat discriminasie is toegestaan, dat je bepaalde bevolkingsgroepen zoals vrouwen en gays best kapot mag maken. Rouvoet en consorten blijken niets minder dan een stel onderdrukkende discriminerende christenhonden die bovendien een spoorlijn voor zichzelf willen. Laffe achter de ellebogen opererende infiltranten die Nederland onder christelijke sharia hebben gebracht. Hé, kunnen we wel zeiken op de koran, maar ook in de bijbel staan hele hoofdstukken over steniging van overspelige vrouwen die door deze extermisten letterlijk worden genomen. Ook incest wordt -zo weet iedereen- door de extreem-christenen gedoogd omdat de bijbel er vol mee staat (Genesis 19:30: Lot neukt zijn dochters, Nachor neukt een klein meisje in Genesis 11:29 en nog wat pedoverhalen van ene Abraham). Kortom, de ChristenUnie kan niet kapot genoeg gemaakt worden. De handschoenen gaan af, het is oorlog. Homo's opgelet. GeenStijl biedt MINIMAAL 2.000 euro voor overtuigend fotografisch bewijs van een ChristenUniehond die seksuele handelingen verricht met een andere man. Volledige privacy van alle betrokkenen behalve de christenhond zelf, gegarandeerd. Ook lokale bestuurders, ministers, partijvoorzitters, gemeenteraadsleden zijn vogelvrij. Red jezelf en pak ze!

:hihi:

mark61
02-11-07, 10:26
Homofielen zijn anders hele waardevolle mensen :ego: Alleen niet in een publieke functie. Stel je voor, dan heb je straks een HomoSnelheidsLijn. Wie wil daar nou mee naar Parijs?

David
02-11-07, 10:28
Geplaatst door mark61
Homofielen zijn anders hele waardevolle mensen :ego: Alleen niet in een publieke functie. Stel je voor, dan heb je straks een HomoSnelheidsLijn. Wie wil daar nou mee naar Parijs?


Homofielen moeten hun plaats kennen. Wie riep dat hier ook alweer een keer?

mark61
02-11-07, 10:30
Geplaatst door David
Homofielen moeten hun plaats kennen. Wie riep dat hier ook alweer een keer?

Onze cher ami toch zeker? Die vond ze iig heel waardevol. Ik stel voor dat we een derdeklaswagon achter de TGV hangen.

Qaiys
02-11-07, 10:36
Geplaatst door Koala64
In ieder geval deed hij iets relevants. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van het machootje te spelen vanachter je toetsenbordje. :fuckit:


Kijk naar jezelf joh achterlader. Een poot die een bekeerde ex-homo en nu Christen in een val wil laten lokken om hem zwart te maken noem je relevant. Lekker relevant!

Op die :fuckit: mag je samen met David op zitten.

Qaiys
02-11-07, 10:41
Geplaatst door mark61
Ik denk dat hij heel opgewonden wordt van die woordjes. :argwaan:

Alleen een hakiki götveren zoals jij wordt daar opgewonden van. :hihi:

mark61
02-11-07, 10:42
Geplaatst door Qaiys
Kijk naar jezelf joh achterlader. Een poot die een bekeerde ex-homo en nu Christen in een val wil laten lokken om hem zwart te maken noem je relevant. Lekker relevant!

Op die :fuckit: mag je samen met David op zitten.

Ik vind dat er veel te weinig sappige scheldwoorden in je post zitten.

mark61
02-11-07, 10:46
Geplaatst door Qaiys
Alleen een hakiki götveren zoals jij wordt daar opgewonden van. :hihi:

Je internationaliseert wel, dat vind ik dan weer een vooruitgang :duim: Orthografisch gezien zit er wel een spatie tussen göt en veren :cool: Hakiki is in dit verband wat out of place, wegens te gedragen taal. Gerçek of asil zou beter zijn. Het tweede woord ken je ws. wel, van `asl, oorsprong ofzo.

Qaiys
02-11-07, 10:52
Geplaatst door mark61
Je internationaliseert wel, dat vind ik dan weer een vooruitgang :duim: Orthografisch gezien zit er wel een spatie tussen göt en veren :cool: Hakiki is in dit verband wat out of place, wegens te gedragen taal. Gerçek of asil zou beter zijn. Het tweede woord ken je ws. wel, van `asl, oorsprong ofzo.

Nope, götveren wordt aan elkaar geschreven. Hakiki is ook perfect op zijn plaats.

Qaiys
02-11-07, 10:56
Geplaatst door mark61
Ik vind dat er veel te weinig sappige scheldwoorden in je post zitten.

Ik ben er niet om jou te plezieren.

knuppeltje
02-11-07, 11:04
Geplaatst door panoma79
In the States kun je tegenwoordig in therapie gaan. Het is maar een idee.

Die lopen dan ook al tig jaar achter, die mafkezen.
In Europa dacht men het ook ooit eens met lobotemie te kunnen verhelpen. Daar zijn ze toen maar weer vlug van afgestapt.

mark61
02-11-07, 11:10
Geplaatst door Qaiys
Nope, götveren wordt aan elkaar geschreven. Hakiki is ook perfect op zijn plaats.

Ah nu heeft meneer weer meer verstand van Turks dan ik. Hou jij je nou maar bij 'poot' roepen, komt alles dik in orde.

mark61
02-11-07, 11:11
Geplaatst door Qaiys
Ik ben er niet om jou te plezieren.

Jawel, dat zie je toch?

sidi bibi
02-11-07, 11:50
Geplaatst door David
http://www.geenstijl.nl/archives/images/rouwvoettt.jpg

Nederland IS al onder de sharia

De Vijand van de Staat is binnen en zit al in de regering. Ze hielden zich tot een beetje koest en verborgen zich achter hun gladgestreken glimlachjes en nette scheidingen. Maar vorige maand kwam de ChristenUnie al een beetje gang. Zo moest koopzondag direct afgeschaft worden. Maar na gisteravond is de beer pas echt los. Zo weigerde minister Rouvoet pertinent afstand te nemen van het standpunt dat homo's niet op politieke functies horen (filmpje 1 en filmpje 2). De vice-premier, die de leiding van Nederland overneemt, mocht Balkenende omvallen, zegt daarmee dat discriminasie is toegestaan, dat je bepaalde bevolkingsgroepen zoals vrouwen en gays best kapot mag maken. Rouvoet en consorten blijken niets minder dan een stel onderdrukkende discriminerende christenhonden die bovendien een spoorlijn voor zichzelf willen. Laffe achter de ellebogen opererende infiltranten die Nederland onder christelijke sharia hebben gebracht. Hé, kunnen we wel zeiken op de koran, maar ook in de bijbel staan hele hoofdstukken over steniging van overspelige vrouwen die door deze extermisten letterlijk worden genomen. Ook incest wordt -zo weet iedereen- door de extreem-christenen gedoogd omdat de bijbel er vol mee staat (Genesis 19:30: Lot neukt zijn dochters, Nachor neukt een klein meisje in Genesis 11:29 en nog wat pedoverhalen van ene Abraham). Kortom, de ChristenUnie kan niet kapot genoeg gemaakt worden. De handschoenen gaan af, het is oorlog. Homo's opgelet. GeenStijl biedt MINIMAAL 2.000 euro voor overtuigend fotografisch bewijs van een ChristenUniehond die seksuele handelingen verricht met een andere man. Volledige privacy van alle betrokkenen behalve de christenhond zelf, gegarandeerd. Ook lokale bestuurders, ministers, partijvoorzitters, gemeenteraadsleden zijn vogelvrij. Red jezelf en pak ze!

:hihi:

Hadden die lui niet iets in hun program staan om tot een verbod op crematie te komen, dat wordt ook een heisa, iets van 52 % van de nl'ers laat zich cremeren.
Die 2000 euro lijkt me wel wat maar hoe kom je als koe verkleed op zo'n kerkezolder, naast een hooischuur een bekend plekje voor het plegen van onreinheid.

knuppeltje
02-11-07, 11:54
Geplaatst door sidi bibi
Hadden die lui niet iets in hun program staan om tot een verbod op crematie te komen, dat wordt ook een heisa, iets van 52 % van de nl'ers laat zich cremeren.
Die 2000 euro lijkt me wel wat maar hoe kom je als koe verkleed op zo'n kerkezolder, naast een hooischuur een bekend plekje voor het plegen van onreinheid.

Ja Sidi- je moet er wel wat moeite voor willen doen hè.

Koala64
02-11-07, 15:05
Geplaatst door Qaiys
Kijk naar jezelf joh achterlader. Een poot die een bekeerde ex-homo en nu Christen in een val wil laten lokken om hem zwart te maken noem je relevant. Lekker relevant!

Op die :fuckit: mag je samen met David op zitten.
Ik bespeur hier homo erotische tendensen. Maar mag ik even overslaan?

Die Jenny Goeree wannabe ex-temeier haalt trouwens bakzeil is het laatste nieuws.

Maurice
02-11-07, 15:34
Speciaal voor de in de kast vertoevende islamitisch geïndoctrineerde zelfhaters hier:


http://www.youtube.com/watch?v=z8DGjEzATIw

III
02-11-07, 16:29
Geplaatst door Maurice
Speciaal voor de in de kast vertoevende islamitisch geïndoctrineerde zelfhaters hier:


http://www.youtube.com/watch?v=z8DGjEzATIw

Hey Maurice, lekkere ventje! :verliefd:

Denk je nu de geconditioneerden te kunnen overtuigen met een stukkie knappe muziek?
Of is dit een pareltje van de trog?

Hmmmm, Kate Bush: my religion too!
:fpetaf:
(Ik was vroeger nog verliefd op haar en dacht nog eens met haar te trouwen. Tja, toen wist ik nog niet dat ik vokking lelijk was... :fplet: )





Kashka from Baghdad
Lives in sin, they say,
With another man,
But no one knows who.

Old friends never call there.
Some wonder if life's
Inside at all--
If there's life inside at all.

But we know the lady who rents the room.
She catches them calling a la lune.

At night
They're seen
Laughing,
Loving.
They know
The way
To be
Happy.

They never go for walks.
Maybe it's because
The moon's not bright enough.
There's light in love, you see.

I watch their shadows,
Tall and slim,
In the window opposite.
I long to be with them.

'Cause when all the alley-cats come out,
You can hear music from Kashka's house.

At night
They're seen
Laughing,
Loving.
They know
The way
To be
Happy.

"Watching every night.*
Don't you know they're seen?
Won't you let me laugh?
Let me in your love.

"Watching every night.
Don't you know they're seen?
Won't you let me laugh?
Let me in your love.

"Watching every night.
Don't you know they're seen?
Won't you let me laugh?
Let me in your love.

"Watching every night.
Don't you know they're seen?
Won't you let me laugh?"

III
02-11-07, 16:30
Geplaatst door sidi bibi
Ik zie dat het gedoe ook vermeld wordt op nu.nl, woon al een jaar of 3 niet in NL en zie het met verbazing aan. PerspectieF, de jongerenpartij van de Gristenunie vindt het onverstandig om bindende uitspraken te doen ten aanzien van actieve homosexuelen. "Dat zou te snel en onzorgvuldig zijn." Wat een achterlijk zooitje, alleen het woord " actieve " al. Hoe krijgen ze het verzonnen. Ik dacht dat het homovraagstuk al een jaar of 30, 40 jaar geleden al besproken en afgewerkt was.

Je wordt tegenwoordig al in je slaapkamer gecontroleerd...

Maurice
02-11-07, 16:51
Geplaatst door III
Hey Maurice, lekkere ventje! :verliefd:

Denk je nu de geconditioneerden te kunnen overtuigen met een stukkie knappe muziek?
Of is dit een pareltje van de trog?

Hmmmm, Kate Bush: my religion too!
:fpetaf:
(Ik was vroeger nog verliefd op haar en dacht nog eens met haar te trouwen. Tja, toen wist ik nog niet dat ik vokking lelijk was... :fplet: )





:giechel:

Koala64
02-11-07, 18:44
Geplaatst door Maurice
Speciaal voor de in de kast vertoevende islamitisch geïndoctrineerde zelfhaters hier:


http://www.youtube.com/watch?v=z8DGjEzATIw
Those were the days. Van 'Lionheart'.