PDA

Bekijk Volledige Versie : Schadevergoeding wegens verstoren homobegrafenis



Marsipulami
01-11-07, 09:36
Schadevergoeding wegens verstoren homobegrafenis


BALTIMORE (RKnieuws.net) - De baptistische Westboro-Kerk moet 10,9 miljoen dollar (7,5 miljoen euro) schadevergoeding betalen aan de nabestaanden van een Amerikaanse militair, meldt het ANP. Leden van de kerk hadden de begrafenis verstoord omdat hij homoseksueel zou zijn.
Een jury oordeelde woensdag dat de kerk de privacy van de familie heeft verstoord en de nabestaanden emotionele stress heeft toegebracht.

De Westboro-Kerk heeft de afgelopen twee jaar al zo’n driehonderd uitvaarten van militairen verstoord. Het is de eerste keer dat de kerk daarvoor wordt veroordeeld. Dominee Fred Phelps voert al jaren een kruistocht tegen homoseksualiteit.

Charlus
01-11-07, 09:48
Ze verstoren ook begrafenissen als die niet betrekking hebben op homo's, hoor. De crux zit 'm erin dat volgens die weirdo's bodybags met Amerikaanse soldaten een straf van god zijn omdat in de V.S. homoseksualiteit niet is verboden.
"Homobegrafenis"?

Qaiys
01-11-07, 21:54
Het nieuwsartikel klopt niet. Ze demonstreerden bij de begravenis niet omdat hij homo zou zijn maar omdat hij in Irak vocht. En zoals hierboven geschreven is door Charlus is de oorlog in Irak een straf van God omdat de Amerikanen homosexualiteit toestaan.

mark61
02-11-07, 00:11
Geplaatst door Qaiys
Het nieuwsartikel klopt niet. Ze demonstreerden bij de begravenis niet omdat hij homo zou zijn maar omdat hij in Irak vocht. En zoals hierboven geschreven is door Charlus is de oorlog in Irak een straf van God omdat de Amerikanen homosexualiteit toestaan.

Niet de oorlog is de straf, maar het verliezen ervan :wijs:

Een homovrij Amerika had allang gehakt gemaakt van die Irakezen, is de gedachtegang van deze christenen.

Charlus
02-11-07, 07:52
Geplaatst door mark61
<...>Niet de oorlog is de straf, maar het verliezen ervan :wijs:

Een homovrij Amerika had allang gehakt gemaakt van die Irakezen, is de gedachtegang van deze christenen.
Zonder meer. Eventjes dacht ik dat je bedoelde dat volgens deze Christenen zonder halfzachte homo's in het leger (een gevolg van het homovrij zijn) de slagkracht zodanig zal toenemen dat de Irakezen geen schijn van kans maken.
Homovrij Amerika heeft een eigenaardig opgeruimde klank. Stem CU voor een homovrij Nederland!

mark61
02-11-07, 09:13
Geplaatst door Charlus
Zonder meer. Eventjes dacht ik dat je bedoelde dat volgens deze Christenen zonder halfzachte homo's in het leger (een gevolg van het homovrij zijn) de slagkracht zodanig zal toenemen dat de Irakezen geen schijn van kans maken.
Homovrij Amerika heeft een eigenaardig opgeruimde klank. Stem CU voor een homovrij Nederland!

Ja, dat dacht ik zelf ook even :hihi:

Ja joh, tis net NL jaren 50, een reine, opgewekte spic&span-maatschappij. Aangevoerd door Lontjes met mopemmer en krulspelden onder haar hoofddoek.

Wortel
02-11-07, 09:15
is de gedachtegang van deze christenen.

Liever zou ik dit willen herformuleren in: "is de gedachtegang van deze zieke geesten".

mark61
02-11-07, 09:35
Geplaatst door Wortel
Liever zou ik dit willen herformuleren in: "is de gedachtegang van deze zieke geesten".

Neeee, we gaan niet op zijn moslims zeggen dat dit 'geen echte' zijn. Ze horen allemaal bij de big happy family.

sidi bibi
02-11-07, 09:55
Geplaatst door mark61
Neeee, we gaan niet op zijn moslims zeggen dat dit 'geen echte' zijn. Ze horen allemaal bij de big happy family.

:D

Wortel
02-11-07, 11:31
Ze horen allemaal bij de big happy family.

Dat is ongeveer dezelfde big happy family als die van Mac Donalds. Is die grote M in de lucht trouwens niet verboden in Saoedi-Arabië?

knuppeltje
02-11-07, 11:34
Het zal me allemaal worst wezen waarom die boete, maar ze kan voor mij niet hoog genoeg zijn voor dat soort prekerstuig.

David
02-11-07, 11:35
Ik heb ooit zo'n "God Hates Fags" T-shirt bij ze besteld. Nooit iets meer van gehoord, helaas.

Mark
02-11-07, 11:37
Geplaatst door David
Ik heb ooit zo'n "God Hates Fags" T-shirt bij ze besteld. Nooit iets meer van gehoord, helaas.

Ja, mijn Lothar Mattheus Duits Nationaal Elftal shirt is ook nog steeds onderweg :(

David
02-11-07, 11:38
Geplaatst door Mark
Ja, mijn Lothar Mattheus Duits Nationaal Elftal shirt is ook nog steeds onderweg :(

Irritant is dat, hè? Wil je de goede zaak steunen en uitdragen, wordt het weer niet gewaardeerd.

mark61
02-11-07, 11:38
Geplaatst door Wortel
Dat is ongeveer dezelfde big happy family als die van Mac Donalds. Is die grote M in de lucht trouwens niet verboden in Saoedi-Arabië?

M for Muhammad? No problem.